inzerce, prodej, prodám, bazar

bazos cz motorky - strana 6

Počet nalezených inzerátů BAZOS CZ MOTORKY: 1000 - strana 6

Kentoya Viking 125ccm
Dobrý den, prodám skoro nejetý skůtr Kentoya Viking o objemu 125 ccm, s výkonem 5,5kw. Skůtr je ve výborném stavu. Najeto 180km. Skůtr je 2 místný. Ke skůtru je zadní kufr SHAD SH33. Ve výbavě držák na tašku, palivoměr... V případě zájmu přidám helmu, více foto v odkazu níže
Favorit Forman Tuning sportovní
Prodáme Startér Favorit, Felicie - funkční. Bezproblémový. Repasovaný - rok používaný. Pohon na stahování oken - univerzální a dobové - CEDA ITALY - funkční. Motórky s náhony. Filtr box favorit - je mi líto jej vyhodit - viď Tome :-) e/4211-habrik-favo/ Vše připraveno k odeslání. Sledujte i mé další inzeráty. Osobní předání, prohlédnutí zboží Jablonné nad Orlicí či Hradec Králové a po trase na silnici č.11 Jezdím po celé ČR ( Brno, Praha, České Budějovice, Plzeň, Ostrava atd.) Preferuji osobní odběr a elektronickou komunikaci, např. mail. O ceně jsem ochoten jednat. V práci se pohybuji často mimo mobilní síť. Pošlete mi mail a domluvíme se poté po telefonu. Díky špatným zkušenostem (nevyzvednutí dobírky) se nám osvědčilo požadovat část poštovného předem na náš účet. Máme pak jistotu, že si objednané zboží převezmete. Po vzájemné domluvě lze odeslat i bez platby předem. Děkuji za pochopení. Aktuální do smazání - originál zde na
Rukavice Spyke - velikost XS
Nabízím k prodeji motorkářské rukavice Spyke velikosti XS. Odježděny dvě sezóny (cca 20 výjezdů), pěkný stav. Rukavice je možné získat zdarma při koupi helmy: Možnost osobního předání/vyzkoušení v Brno-Bystrc nebo zaslání přes zásilkovnu(+79 Kč, dobírka +99 Kč).
Suzuki RMZ 450 2020
Najeto 77mth, komplet příbal, 2. majitel, ježděno pouze jako hobby. Ve výborném stavu. Nedávno dělané: pístní sada, servis tlumičů, přepákování zadního tlumiče. Zánovní pneu, řetězovka a brzdy 80%. Tuning - komaxit kyvné vidlice a výfuku. Více info po tel.. Při rychlém jednání sleva! K prodeji možno oblečení na postavu 175cm 75kg, inzerát zde:
Beta rr 250 2014
Prodám Betu rr 250 2014 s tp Moto jede krásně svítí brzdí tlumiče netečou startér taky funguje Horší plasty ( přidám dvě sady sady navíc ale taky je na nich vidět že motorka jezdila enduro ) Najeto cca 340 mth na motoru děláno go předchozím majitelem ve 275mth ježděno na motul 800 Olej v převodovce co 10-15 mth K moto přidám navíc dvě sady plastů Mnou ježděno hobby žádné závody Moto má propadlou STK mám k ní blinkry, zrcátka a držák SPZ takže po zapojení není problém STK udělat ( v případě vážného zájmu bych to mohl zařídit ) Nemám problém u moto sundat koleno a podívat se na píst Dohoda na ceně možná na místě u motorky Do 100 km mohu dovést Pro více info nebo fotek pište volejte Volejte kdykoliv (když bych to nevzal napište prosím zprávu ozvu se ) Nevím proč ale mi strašně kazí kvalitu fotek kdyžtak zájemci pošlu lepší
Hrudní chránič
Prodám hrudní chránič Leatt Brace. Stav jako nový. Prodávám i krční chránič který pasuje do tohodle chrániče: V případě zájmu volat na SMS nereaguji. Platí do smazání.
Krční chránič
Prodám krční chránič KTM. Stav jako nový. Lze použít s hrudím chráničem nebo samostatně viz můj druhý inzerát V případě zájmu volat na SMS nereaguji. Platí do smazání.
Moto kombinéza vel. 48
Prodám pánskou dvoudílnou kombinézu na silniční motorku od švýcarské značky iXS, včetně kolenních sliderů. Kombinéza je v dobrém stavu, všechny zipy fungují dobře, jen malé oděrky od fasády domu, jinak nepoškozená, nepotrhaná. Nikdy nepadaná. V případě zájmu můžu poskytnout i boty ( ), jako komplet 6200 Kč. Pouze osobní předání, možnost vyzkoušet.
BMW X4 F98 díly dveří skla, centrál, zámky, lišty
Prodám díly z pravých předních a zadních dveří na BMW X4 F98, r.v. 2020. Dveřní skla, centrál. zámky, lišty, stahovačky, motorky, kliky, elektrika, rámy dveří. Psát přes ,nebo sms,nebo mejl autodily.bmw@ Volat jen večer, děkuji.
Nový laděný výfuk Kawasaki COBRA CR2 Hexagon Carbon
Prodám nový laděný výfuk COBRA CR2 Hexagon v karbon provedení pro motorky KAWASAKI. Výfuková sada COBRA CR2 HEXAGON Carbon obsahuje tlumič výfuku s propojovacím potrubím (mezisvod) pro konkrétní typ motorky, montážní materiál a DB Killery. - ruční výroba Made in Germany - rychlá a snadná montáž - plný a hluboký zvuk - šestiúhelníkový tvar - karbonová koncovka - výkon - prémiová kvalita - Homologace EU Výfuky pro modely: ER5 ER6 Ninja ZX-10R ZX-6R Z1000 a další Více výfuků na VESTORE CZ
Elektrické motorky BMW S1000 RR - rok staré
Elektrické motorky BMW S1000 RR - rok staré. 750ks
Zvedak na motorky
Prodam zvedak na motorky, pridelany predni doraz pr.kola. Zrovna repasovana panenka. Osobni odber ci doprava po dohode.
Pojízdný stojan na motorku
Prodám pojízdný vozík, stojan pod motorku pro výbornou manipulaci při parkování, nebo servisování. Jednoduché parkování motorky u zdi. Jedná se o profi zámečnickou výrobu na zakázku z poctivého materiálu. Žádný čínský plecháček. Rám z jeklu, výztuhy pod podlahou. Podlaha z voděodolné překližky v jednom kuse. Všechna kolečka otočná s brzdou. Možno osadit dvojitými kolečky dle hmotnosti motorky. Možné nalakovat do libovolného odstínu. Yamaha, Honda, Kawasaki, Suzuki, BMW, Triumph, plošina, vozík, stojan, lyžina, ližina, držák motocyklu, manévrovací kolejnice.
Prodám dětský elektrický minicross
Zdravím prodám málo používaný minicross.Elektrická motorka napájená akumulátorem 36 V 8 Ah. Dokonale tichý provoz bez emisí umožní motorku používat i v místech, kde není možné provozovat hlučné a čmoudící spalovací motory. Není proto problém dokonale se vyřádit i v neděli na zahradě, aniž by měl důvod soused jakkoli protestovat. Zároveň je však nutné mít na paměti, že motorka je natolik tichá, že její provoz v místech, kde se pohybují další osoby, může být nebezpečný, blížící se stroj totiž není slyšet. Základ motorky tvoří kvalitní ocelový rám doplněný o stylové plastové kryty, které dotvářejí vzhled skutečného motocyklu. Přední kolo je uloženo v odpružené vidlici, závěšení zadního kola je řešeno centrálním odpružením, podobně jako skutečné motokrosové stroje. Ráfky z hliníkové slitiny jsou obuty do cross – enduro pneumatik, které zajišťují optimální přilnavost jak na pevném povrchu, tak v trávníku nebo na nezpevněné cestě. Přední i zadní kolo je vybaveno kotoučovými brzdami. Rychlost motorky lze omezit a uzamknout klíčkem na 7/15/25 km/h. Brzdy jsou ovládány páčkami na řídítkách. Na pravém řidítku je akcelerátor (plyn), jehož pootáčením je určována plynule rychlost jízdy. Vedle plynu je LED panel, který indikuje stav nabití akumulátoru. Široká ratingová řídítka (tzv. hrazdy) zajistí pohodlné ovládání. Pro zvýšení bezpečnosti jsou doplněna ve střední části o měkčený pěnový kryt. Motor o výkonu 500 W se jmenovitým točivým momentem 1,9 Nm si v mnohém nezadá se spalovacími motory. Motorka je velice svižná, její výkon a dojezd je však samozřejmě ovlivněn terénem a hmotností řidiče. Maximální zatížení je 75 kg, maximální dojezd je až 20 km na jedno nabití. Dodávána je včetně nabíječky, se kterou lze baterii dobít z běžné zásuvky za cca 8 hodin.
Suzuki Bandit 600
Prodám svého Banditu, rok výroby 1997, 57kw. Nemám co skrývat. Není to žádná voňavka a je vidět, že jednou padla. Ale ne nějak brutálně. Jako začátečník jsem jí kupoval minulý rok v lednu, zaslepený a ohromen krásou motorky. Po koupi a dodělání ŘP jsem zjistil, že karburátor nefunguje jak má. Byl celý zanesený. Nechal jsem ho vyčistit a když už se motorka rozebírala, dělala se i kontrola. Předtím se do toho montoval nějaký chytrolín a některé kabely jsou spojeny elektrikářskou páskou, v předních vidlicích chyběl olej, takže se měnil a doléval tak jak má být. Řetěz byl upravený a tak se vrátil do původního stavu. Jak jsem říkal, karburátor byl vyčištěn a seřízen. Ale pořád tomu chybí nějaká menší úprava, ke které jsem se nedostal. Motorka jezdí pěkně, táhne, zvuk pěkný, ale jediná momentální chybka je, že nechytá na první dobrou. Když už chytne, musí se ladit přes “to kolečko” u motoru, kde se ladí otáčky a přes sitič, než chytnete ty správný otáčky. Potom ale jede jak má. Prodávám z důvodu momentální ekonomické situace a já potřebuji mít peníze jinde, než je dávat do motorky a do celodenních vyjížděk. Prosím jen o vážné zájmy. Nemám moc času na lidi co se přijedou “jen podívat”. Pokud by byl opravdový zájem, nebráním se hovoru a zodpovím jakoukoliv otázku, pokud budu znát odpověď. Přepis hradí kupující.
Čz 250/471 1975 nepoužitelný zbytek motorky a platné doklady
Prodám malý,nepoužitelný zbytek motorky čz 250/471 smolík z roku 1975.Mám pouze velký t.p. a plnou moc k přepisu.V t.p. je zapsaná stará okresní r.z.,která se nedochovala.Novou jsem vydávat nenechal,aby si nový majitel mohl nechat udělat kopii staré okresní.Doklady nejsou uloženy v čím za bezproblémový přepis.Cena je pevná,nabízím za cenu dokladů na pionýra.
Kawasaki Kle 500
Dobrý den, Prodávám Kawasaki Kle 500 A3 Rok výroby 1994 Nájezd 48 xxx Výkon 29 kW Cena 65 000 Jsem třetí majitel celkově a druhým majitel v ČR. Stačí skupina A2. I přes výšku a váhu motorky s ní dokáže manipulovat i člověk se 167 cm. Na motorce děláno: Seřízení ventilů Normální servis Motorka se bude prodávat spolu se třemi kufry, brašnami, hlavním stojanem, s druhými výfukovými svody s nehomologovanou koncovkou a s neúplnou hlavou motoru, kde jsou všechny ventily a s náhradními páčkami. Cena 65 000 Dohoda možná u motorky Odkaz na specifikace: Osoby co maximálně chtějí dát 30 000, nevolat.
Půjčím přivesný vozik na motorky
Nabízím k půjčení přívěsný vozík na dvě motorky. Max hmotnost nákladu 750kg, max konstrukční rychlost 130km/hod. 250kč/den.
BUMOT TOP CASE EVO 43L ČERNÝ
Rozměry kufru kufr o objemu 43 litrů - 41 cm šířka, 33 cm délka, 34 cm výška Kufry BUMOT série Defender EVO jsou vyráběny s důrazem na maximální odolnost. Proto jsou svařované z 2mm hliníku, vybaveny pevnými nerezovými prvky pantů, zamykacích mechanismů a prvků uchycení k motorce a plastovými nárazníky. Testování prokázalo, že kufry bez problému vydrží pád motorky, pád ze skály, pobyt v mořském příboji či odhození na silnici ve stokilometrové rychlosti. Všechny hliníkové díly jsou ve spojích svařené, což zaručuje vodotěsnost a oproti nýtované konstrukci výrazně zvyšuje pevnost. Při nárazu se kufr nezdeformuje v místech spojů. Významným zesílením konstrukce kufru je hrana pod víkem. Dvakrát 90° ohyb plechu po celém obvodu vytváří profil, který nejen lépe odolává deformaci kufru, ale také přesně dosedá na gumové těsnění víka. Voda, která by prošla pod gumovým těsněním by musela protéci ještě centimetr výšky vzhůru, aby se dostala dovnitř kufru. Spodní stěna top case je pro větší pevnost uchycení k plotně vyrobena z nerezového materiálu - jelikož nerez a hliník nelze spojit svárem, spodní stana kufru je z větší části dvojitá - hliník / nerez - a oba materiály jsou sešroubovány, snýtovány a slepeny těsnícím tmelem na velké ploše. I při pádu motorky je tak obtížné kufr z uchycení urazit a tím jej poškodit. Při velké havárii pravděpodobně dříve povolí samotné čepy na plotně a výrazně dražší kufr zůstane nepoškozen. Všechny kufry mají plastové nárazníky na rozích kufru - při pádu na rovný povrch, jako je silnice, nemůžete kufr nijak poškrábat. Plastové nárazníky - rohy - jsou velmi odolné a pokud je odmontujete z kufru, můžete se na ně bez obav postavit plnou vahou. Plastové rohy jsou náhradní díly, které je možno kdykoli vyměnit díky montáži na 3 šrouby. Na rozdíl od jiných kufrů jsou kufry BUMOT pod plastovými nárazníky vždy ve všech spojích svařené - to je opět záruka vodotěsnosti a pevnosti. Plastové nárazníky nabízejí čtveřici otvorů pro uchycení dalších zavazadel na víko kufru. Ideální pro připevnění lehké karimatky nebo brašny s objemným spacákem dvěma popruhy.
BUMOT TOP CASE EVO 30L ČERNÝ
Rozměry horních kufrů jsou: kufr o objemu 30 litrů - 41 cm šířka, 33 cm délka, 24.5 cm výška Kufry BUMOT série Defender EVO jsou vyráběny s důrazem na maximální odolnost. Proto jsou svařované z 2mm hliníku, vybaveny pevnými nerezovými prvky pantů, zamykacích mechanismů a prvků uchycení k motorce a plastovými nárazníky. Testování prokázalo, že kufry bez problému vydrží pád motorky, pád ze skály, pobyt v mořském příboji či odhození na silnici ve stokilometrové rychlosti. Všechny hliníkové díly jsou ve spojích svařené, což zaručuje vodotěsnost a oproti nýtované konstrukci výrazně zvyšuje pevnost. Při nárazu se kufr nezdeformuje v místech spojů. Významným zesílením konstrukce kufru je hrana pod víkem. Dvakrát 90° ohyb plechu po celém obvodu vytváří profil, který nejen lépe odolává deformaci kufru, ale také přesně dosedá na gumové těsnění víka. Voda, která by prošla pod gumovým těsněním by musela protéci ještě centimetr výšky vzhůru, aby se dostala dovnitř kufru. Spodní stěna top case je pro větší pevnost uchycení k plotně vyrobena z nerezového materiálu - jelikož nerez a hliník nelze spojit svárem, spodní stana kufru je z větší části dvojitá - hliník / nerez - a oba materiály jsou sešroubovány, snýtovány a slepeny těsnícím tmelem na velké ploše. I při pádu motorky je tak obtížné kufr z uchycení urazit a tím jej poškodit. Při velké havárii pravděpodobně dříve povolí samotné čepy na plotně a výrazně dražší kufr zůstane nepoškozen.