inzerce, prodej, prodám, bazar

bazoš cz práce - strana 43

Počet nalezených inzerátů BAZOŠ CZ PRÁCE: 1000 - strana 43

Asistent/ka generálního ředitele
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti Komplexní podpora činnosti generálního ředitele Různorodá administrativní podpora (komunikace na firemní i externí úrovni, zodpovědnost za chod kanceláře) Řešení operativních úkolů a požadavků Příprava podkladů pro jednání Organizace schůzek, porad, obchodních jednání Praxe v realitách,zprostředkování uvěru Atraktivní ohodnocení Od 20 000 Kč/měsíc-odměny, bonusy Možnost profesního růstu a seberealizace Práce v mladém kolektivu s přátelskou atmosférou Aktivní využití AJ-výhodou Práce na plný úvazek Flexibilní začátek i konec pracovní doby Požadavky na zaměstnance Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním středoškolské s maturitou Ostatní znalosti Microsoft Office 365 - Pokročilý Řidičský průkaz B
účetní
Pro naši farmaceutickou společnost přijmeme účetní. Na pozici se pracuje s programem Vario. Vaší náplní práce bude kompletní zpracovnání mezd, fakturace, evidence zaměstnanců, kontrola faktur, roční uzávěrky, komunikace s bankami , finančními úřady apod. Dohodou finanční podmínky. Práce možná i na IČO. Práce z domova není možná, nutno docházet do místa pracoviště, do naší firmy v Berouně.
Brigáda na 5hod. týdně - 250 Kč / hod.
Spolek Czechoslovak.club, z.s. hledá administrátora sociální sítě, která pomáhá všem potřebným. Nejedná se o žádné MLM. Co práce u nás obnáší? - správa přidělené skupiny v naší sociální síti - registrace lidí v nouzi - maminky s dětmi, samoživitelky, senioři, náhlá ztráta zaměstnání apod. - registrace rodin, škol - příspěvek na obědy pro děti - registrace organizací - spolky, sdružení, neziskovky Požadujeme: - časovou náročnost 1 hod. denně (5 hod. / týdně) - práce na PC - umět pracovat se sociálními sítěmi Nabízíme: - 250 Kč / hod. + bonusy - práce z domu - možnost kariérního růstu - nástup od 1.4.2023 V případě zájmu nám napište na email:
KURÝR rozvoz pro WOLT - PLZEŇ
PŘIJMEME KURÝRY PRO ROZVOZ WOLT v Plzni Jezdit můžete: VLASTNÍM autem/ motorkou / Kolem nebo elektro-koloběžkou. Rozvážet se dá od pondělí do neděle většinou od 8:00 do 23:00. Směny si plánujete sami předem tak jak Vám osobně práce vyhovuje a můžete tak ježdění skloubit s Vašimi koníčky, studiem, rodinou a tak dále. Kurýr vždy jezdí podle navigace v aplikaci(waze, google maps apod.), ale znalost daného města je určitě výhodou. Aplikace dává kurýrům také užitečné tipy, např kde zaparkovat nejlépe a nejblíže v okolí místa vyzvednutí/ doručení. Práce je vhodná i pro maminky na mateřské nebo studenty. Spolupráce je možná na plný úvazek nebo částečný či brigádně. Co od Vás očekáváme: Spolehlivost, samostatnost a slušné vystupování. Český jazyk nebo Angličtinu (podmínkou pro cizince je umět alespoň nějaké základy Česky). Vlastní chytrý telefon. Chuť pracovat. Věk 15+ Co Vám můžeme nabídnout: FIREMNÍ SIM S NEOMEZENÝM VOLÁNÍM A DATY ZDARMA Férové jednání a přátelský kolektiv Flexibilní pracovní dobu (je možné přizpůsobit směny podle Vašich potřeb) Dobré finanční ohodnocení - 300 - 450 Kč / hod. VÝPLATA vždy po 14 dnech (tedy 2x měsíčně) Možnost servisu vašeho vozu v našem servisu za náklady. Spolupráci na DPP nebo Živnost. V případě zájmu se můžete rovnou registrovat jako uchazeč o tuto práci zde: V případě dalších dotazů volejte na nebo pište na fairdrivercz@ KURYR WOLT ROZVOZ RIDIC JIDLO BRIGADA PRACE PLZEŇ
Asistentka v nákladní dopravě
Do našeho týmu nákladní dopravy hledáme novou kolegyni na pozici asistentka/fakturantka Sídlo Přízřenice - Brno NÁPLŇ PRÁCE: - zajištění běžného chodu kanceláře - fakturace objednávek - chystání podkladů pro účetní - řešení pojistných událostí - evidence veškeré příchozí a odchozí firemní korespondence - komunikace se zákazníky - personalistika - zajišťování, objednávání a evidence kancelářských potřeb - plnění individuálních úkolů od jednatele společnosti POŽADAVKY: - min. SŠ vzdělání (práce vhodná pro absolventy) - základní znalost AJ - základní znalost práce na PC - komunikativnost - zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost NABÍZÍME: - možnost aktivně se podílet na růstu a rozvoji společnosti - příjemný a motivovaný kolektiv - práci na plný úvazek - pracovní smlouvu na dobu neurčitou - velmi dobré finanční ohodnocení – nástupní mzda 30.000,- kč čistého. Nástup možný ihned. Kontakt: ivo.rosol@, + 420
KURÝR rozvoz pro WOLT - ČESKÉ BUDĚJOVICE
PŘIJMEME KURÝRY PRO ROZVOZ WOLT v Českých Budějovicích Jezdit můžete: VLASTNÍM autem/ motorkou / Kolem nebo elektro-koloběžkou. Rozvážet se dá od pondělí do neděle většinou od 8:00 do 23:00. Směny si plánujete sami předem tak jak Vám osobně práce vyhovuje a můžete tak ježdění skloubit s Vašimi koníčky, studiem, rodinou a tak dále. Kurýr vždy jezdí podle navigace v aplikaci(waze, google maps apod.), ale znalost daného města je určitě výhodou. Aplikace dává kurýrům také užitečné tipy, např kde zaparkovat nejlépe a nejblíže v okolí místa vyzvednutí/ doručení. Práce je vhodná i pro maminky na mateřské nebo studenty. Spolupráce je možná na plný úvazek nebo částečný či brigádně. Co od Vás očekáváme: Spolehlivost, samostatnost a slušné vystupování. Český jazyk nebo Angličtinu (podmínkou pro cizince je umět alespoň nějaké základy Česky). Vlastní chytrý telefon. Chuť pracovat. Věk 15+ Co Vám můžeme nabídnout: FIREMNÍ SIM S NEOMEZENÝM VOLÁNÍM A DATY ZDARMA Férové jednání a přátelský kolektiv Flexibilní pracovní dobu (je možné přizpůsobit směny podle Vašich potřeb) Dobré finanční ohodnocení - 300 - 450 Kč / hod. VÝPLATA vždy po 14 dnech (tedy 2x měsíčně) Možnost servisu vašeho vozu v našem servisu za náklady. Spolupráci na DPP nebo Živnost. V případě zájmu se můžete rovnou registrovat jako uchazeč o tuto práci zde: V případě dalších dotazů volejte na nebo pište na fairdrivercz@ KURYR WOLT ROZVOZ RIDIC JIDLO BRIGADA PRACE CESKE BUDEJOVICE BUDEJICE
Autoelektrikář/-ka
Hledáme novou posilu na pozici AUTOELEKTRIKÁŘ/-KA, DIAGNOSTIK/-ČKA NÁKLADNÍCH VOZIDEL. Na této pozici jsou hlavní náplní autoelektrikářské práce, diagnostika, kontrola a měření parametrů jednotlivých soustav, ale i případné opravy nákladních vozidel. Jedná se o pozici na hlavní pracovní poměr, na plný úvazek. Místo výkonu práce: Zachrašťany u Nového Bydžova. Požadované vzdělání: - min. vyučení v oboru - práce je vhodná i pro absolventy Další požadavky: - řidičský průkaz sk. B, sk. C (výhodou) - základní znalost PC - svářečský průkaz (výhodou)
Práce v malém vinařství - obchod Čechy
Hledáme nového člena do našeho vinařského kolektivu. Vaše starost bude převážně obchodní: Komunikace se zákazníky a oslovení nových. Udržování obchodních vztahů, evidence objednávek, prezentace nových i stávajících produktů. "Abys zapadl je potřeba být časově flexibilní, komunikativní a dravý. Někdy v té práci skoro spíme (nadsázka :-D), takže se staneš součástí firemní rodiny. Jo a pokud nejsi kreativní, tak nemá smysl nám psát. Hledáme někoho, kdo to chce společně s námi někam posunout." Pokud Vás tahle nabídka zaujala budeme rádi za Váš životopis a následně osobní schůzku, kde Vám o sobě i našich plánech rádi řekneme více. Požadujeme: - aktivní řidič sk. B - zkušenosti v obchodě - komunikativnost - časová flexibilita - potravinářský průkaz - prosíme o zaslání CV do mailu na základě kterého se Vám ozveme s termínem osobní schůzky Nabízíme: - mladý kolektiv - 20 dní dovolené - volné víkendy - firemní telefon s tarifem (i pro osobní účely) - naše produkty za zaměstnanecké ceny - provize z prodeje - narozeninový dárek :-) - částečně i práce z domova - práce na HPP - plat 19 000 - 40 000 Rádi si s Vámi domluvíme osobní schůzku na které si o pozici řekneme víc. V případě oboustranného zájmu je možné si práci nejprve nezávazně vyzkoušet.
Asistent/-ka realitního makléře
práce z domova, volná pracovní doba, podílové odměňování - možnost velmi vysokých výdělků, práce na ŽL. Náplň práce: telefonování, zápis do tabulek + další administrativa, domlouvání schůzek a prohlídek. Volné ihned, pohovor v Praze, všechny další kontakty lze online. Vhodné pro maminky na MD, osoby pečující o rodinného příslušníka apod. Možno kdekoliv z ČR, žádné omezení věku, vzdělání či jakékoliv jiné, nutná dobrá znalost ČJ a schopnost zaujmout telefonátem.
Nabízím služby
Zdravím, dvojce chlapů, nabízí své pracovní služby. Rekonstrukce bytu či domu. Výstavba opěrných zdí,práce s kamenem. Pokládka zámkové dlažby. Drenáž kolem baráku,st. objektů. Sádrokartomařske práce. Bourací a úklidové práce . Okres Ústí nad Orlicí,cca 30km Tel./
Personální koordinátor
Hledáme personalního koordinátora. Podmínkou je VŠ a 2 roky doložitelné praxe a nebo SŠ a 5 let praxe ve zprostředkování zaměstnání. Řidičský průkaz skupiny B. Co bude náplní Vaší práce? - Navazování nových klientů/firem - Vyhledávání kandidátů a pohovory s nimi - Komunikace se zaměstnanci - Administrativa spojená s náborem - Péče o klienty - Pravidelné návštěvy klientů - Potřebný reporting - Práce v interním systému a práce na PC - Firemní vozidlo i na osobní účely Klíčová je praxe ve zprostředkování zaměstnání. Pro více informací nás neváhejte kontaktovat!
Automechanik/-čka dodávek
Hledáme novou posilu na pozici AUTOMECHANIK/-ČKA dodávek, jejíž hlavní náplní práce budou převážně opravy dodávek, pravidelné údržby, opravy podvozků, brzd, řízení, motoru atd. Jedná se o pozici na hlavní pracovní poměr, na plný úvazek. Místo výkonu práce: Zachrašťany u Nového Bydžova. Požadované vzdělání: - min. vyučení v oboru - práce je vhodná i pro absolventy Další požadavky: - řidičský průkaz sk. B, sk. C (výhodou) - základní znalost PC - svářečský průkaz (výhodou)
Personalistka/personalista
Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Personalista/Personalistka. Náplň práce: • komplexní vedení personální agendy • komunikace se zaměstnanci • tvorba pracovněprávních dokumentů • komunikace s orgány státní správy • starost o datové schránky Požadujeme: • zkušenosti s personální agendou • znalost zákoníku práce a služebního zákona • znalost práce na PC - MS Office – word, excel • schopnost pracovat samostatně • čistý RT Nabízíme: • nástup ihned nejpozději do konce března • 5 dnů sickdays • platové ohodnocení dle praxe 23-30 tisíc • kanceláře: Brno – dobrá dostupnost MHD
KURÝR rozvoz pro WOLT - TEPLICE
PŘIJMEME KURÝRY PRO ROZVOZ WOLT v Teplicích Jezdit můžete: VLASTNÍM autem/ motorkou / Kolem nebo elektro-koloběžkou. Rozvážet se dá od pondělí do neděle většinou od 8:00 do 23:00. Směny si plánujete sami předem tak jak Vám osobně práce vyhovuje a můžete tak ježdění skloubit s Vašimi koníčky, studiem, rodinou a tak dále. Kurýr vždy jezdí podle navigace v aplikaci(waze, google maps apod.), ale znalost daného města je určitě výhodou. Aplikace dává kurýrům také užitečné tipy, např kde zaparkovat nejlépe a nejblíže v okolí místa vyzvednutí/ doručení. Práce je vhodná i pro maminky na mateřské nebo studenty. Spolupráce je možná na plný úvazek nebo částečný či brigádně. Co od Vás očekáváme: Spolehlivost, samostatnost a slušné vystupování. Český jazyk nebo Angličtinu (podmínkou pro cizince je umět alespoň nějaké základy Česky). Vlastní chytrý telefon. Chuť pracovat. Věk 15+ Co Vám můžeme nabídnout: FIREMNÍ SIM S NEOMEZENÝM VOLÁNÍM A DATY ZDARMA Férové jednání a přátelský kolektiv Flexibilní pracovní dobu (je možné přizpůsobit směny podle Vašich potřeb) Dobré finanční ohodnocení - 200 - 350 Kč / hod. VÝPLATA vždy po 14 dnech (tedy 2x měsíčně) Možnost servisu vašeho vozu v našem servisu za náklady. Spolupráci na DPP nebo Živnost. V případě zájmu se můžete rovnou registrovat jako uchazeč o tuto práci zde: V případě dalších dotazů volejte na nebo pište na fairdrivercz@ KURYR WOLT ROZVOZ RIDIC JIDLO BRIGADA PRACE TEPLICE
Práce u kolotoče s ubytováním
Nabízím práci u kolotočů, náplň práce, montáž, demontáž, údržba a obsluha kolotoču. Vhodné i pro pár práci máme jak pro ženy tak pro chlapy. Nástupní plat, ubytování+ oběd a 10 000 tisíc + prémie podle snahy a zásluhy. Práce v moderním lunaparku.
Asistentka pro zpracování dokumentů
Dobrý den, aktuálně hledám do svého týmu asistentku na administrativu, zpracování dokumentů a komunikaci s partnery firmy. Místo výkonu práce je Litomyšl-kancelář. Je možná práce home office. Kancelář se připravuje a bude od 1.4.2023 přístupná. Nástup a zaučení je od 1.3.2023. Podmínky k nástupu: - komunikativní a pozitivní přístup - zodpovědnost - znalost Německého jazyka na komunikativní úrovni. - znalost práce s pc. word, excell atd. Nabízíme: - půlku pracovní doby možný home office - denně cca 4 až 6 hod dle náročnosti - 160,-Kč/hod - měsíční prémie až 10% platu - po zaučení a spokojenosti navýšení hodinové sazby - jednou ročně firemní team building na 2 dny ve wellness chalupě v horách Pokud máte otázky rád zodpovím. V případě zájmu volejte na tel: Strukturovaný životopis zasílejte na hell@
Asistentka vedení společnosti
Investiční skupina NIDO HOLDING ( hledá do svého týmu asistentku pro vedení společnosti. Požadujeme: • Výbornou znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint) pro přípravu textů, tabulek, prezentací, znalost grafického softwaru výhodou • Aktivní a pečlivý přístup k práci, komunikační dovednosti, odolnost vůči zátěži • Důslednost, pozornost, přesnost a odpovědnost • Samostatnost i schopnost pracovat v týmu, flexibilitu • Orientace v účetní a daňové problematice výhodou • Ochotu učit se novým věcem • Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič • Minimálně SŠ vzdělání, VŠ vzdělání v oboru podnikání výhodou • Předchozí zkušenost a praxe z administrativy - výhodou Náplň práce: • Zajišťování administrativní agendy jednatele společnosti (tvorba a udržování firemních tiskopisů, tvorba zápisů z porad, interních sdělení a příkazů JS) • Zpracovávání smluv, obchodní korespondence (dopisy, objednávky, nabídky a zajištění dokladů do výběrových řízení) • Organizace průběhu návštěv JS, obsluha výpočetní techniky a zajišťování kancelářského spotřebního materiálu. • Aktualizace firemních tvorba a zpracování referenčních materiálů společnosti (letáky, brožury, pozvánky) • Evidence knihy zakázek, faktur, správa pokladny a evidence pokladních dokladů • Příjem, třídění a evidence pošty, správa datové schránky Nabízíme: • zajímavou práci u dynamicky se rozvíjejícího zaměstnavatele • smlouva na HPP • práci v jednosměnném provozu s flexibilní pracovní dobou • mobilní telefon s firemním tarifem, notebook • příspěvek na penzijní připojištění • možnost občasné práce z domova • dobré mzdové ohodnocení odpovídající náročnosti této pozice a Vašim zkušenostem • 5 týdnů dovolené Nástup: po dohodě možný ihned
Přípravář(ka) staveb
Celá ČR, možnost práce z domova! Kanceláře v Táboře. Do naší zavedené firmy hledáme nového spolehlivého kolegu/kolegyni na pozici Přípravář(ka) staveb Co bude Vaším úkolem? - Naceňování zakázek - Limitky zakázek (Co bylo na zakázku dovezeno za materiál / výkaz materiálu) - Podklady pro zakázky - Office k tomu přidružený Co by bylo fajn umět? ⁃ Střední škola ve stavebním oboru, ale není to podmínkou, stavby jsou Vaším druhým domovem? Bereme Vás! ⁃ znalost práce na PC – Microsoft Office, umíte i Kross? Jste náš člověk! ⁃ orientace v projektové dokumentaci ⁃ dobré pracovní nasazení, časovou flexibilitu, spolehlivost, pečlivost,týmového ducha Nabízíme: ⁃ práce na HPP/DPP/Živnost ⁃ služební telefon i k soukromým účelům ⁃ notebook ⁃ pravidelnou mzdu ⁃ Výborný kolektiv Našli jste se? Tak nám klidně zavolejte, nebo pošlete CV na info@ budeme se těšit!
Sádrokartonáři DE
Dobrý den, nabízím možnost práce na OSVČ. Projekty v Německu. Rodinné domy, obchodní domy atd. Práce od KVĚTNA!!! Nejlépe lidi co ví a umí ale není problém zaručit. Od toho se odvíjí peníze. Práce je placená od hodiny. Základní start je 250kč/h dle toho co kdo předvede se můžeme bavit dál. Potřeba je živnost a A1. Nářadí ubytování nic neřešíte. Vážně zájemci E-mail- nejlépe životopis nebo něco o sobě a telefonní číslo. Nevolal prosím nereaguji, budeme volat dle e-mailů infoforwork@ Nebo whatsapp
PRÁCE V IRSKU
Hledám zájemce ( zajemkyni ) na práci v psím útulku v Irsku. Pracovalo by se turnusově a to celý měsíc a další měsíc volno a takto by se to střídalo mezi dvěma zaměstnanci. Měsíc práce, měsíc volno. Na hodinu je 15€ a za měsíc to vchází cca 240 hodin. Ubytování zajištěno přímo v útulku a to v apartmánu, který je celý pouze pro daného pracovníka. Staráme se cca o 10 psů. Pouze vážným a seriózním zájemcům poskytnu více info a to na tel. Začátek práce cca polovina dubna. Zaškolení 3 dny. PS: nutná znalost AJ !!!