inzerce, prodej, prodám, bazar

bazar kancelářského nábytku - strana 24

Počet nalezených inzerátů BAZAR KANCELÁŘSKÉHO NÁBYTKU: 1000 - strana 24

Prodám POP-UP krabice do nábytku na vestavné zásuvky.
Prodám POP-UP instalační krabice do nábytku matný hliník včetně instalačních krabic. Nové nerozbalené.Nákupní cena 2950 kč za 1300kč
Soubor hraček a dětského nábytku na ven
Prodám soubor dětských hraček a nábytku. Věci jsou funkční a "zvyklé" být venku. Vlastní odvoz vhodný. Případně po okolí mohu dovézt....
Pronajmu pracovní místo v truhlářské dílně
Pronajmu pracovní prostor v zavedené truhlářské dílně na výrobu nábytku. Jako nájemník můžete využívat strojního vybavení k výrobě nábytku, skříní a kuchyní na míru. Dílna je na okraji Prahy v obci Veleň. Veškeré strojní vybavení a technologie pro zpracování plošných materiálů - včetně zaškolení. Prostory dílny 350m2. Seznam hlavního vybavení dílny: - velkoplosna pila SCM IMPACT + kotouce 6sad - Odsavani velkoploška ADAMIK FT403 SF - Odsavani olepka ADAMIK FT420 SF - Odsavani format pila Holzman - Olepovacka hran Ott Pacific PV12-F +frezy diamant 2sady - Formatovaci pila SCM Si 300 - Protah+srovnavacka Jeřábek SP320 - Pasova bruska HolzProfi 1,2m - Kompresor sroubovy GardnerDenver ESB 5-8 EA - Sušička na vzuch DRY ENERGY DE 104 - Radialni Stojanove vrtacky RPD16T 3ks - Stacionarni kotoucova bruska Elko B175 - Dilenska kamna na drevo s rozfukem - Ztuzidla kovova cca 30ks - Ztuzidla Extol cervena 8ks - Ztuzidla Berner 12ks + spojky 6ks - Kompresor rucni 2ks zluty+oranzovy - Pokosova pila Metabo - Osvetleni dilny Led - Kancelaře a vybavení, stoly, kuchyn - Paletovaci vozik 2ks zluty+cerveny - Stojan na sušení pojizdný 1ks - Stojan na desky a sklo velky zluty 1ks - Stojan na desky a sklo maly sedy 1ks - Velka "koza" jekl pod lamino desky - Dlouhe vidle 1800mm na VZV - Vozik na lamino odřezky velky 1ks - Voziky male (tanciky) 2ks - Navrtavaci stul stul s vrtackou Narex do hrany - Stojany na lamino a hrany Nutno vidět. Dílna je zavedena a připravena pro okamžitou výrobu. Naše výroba běží... Nájem je 25tis. Kč/ měsíc bez DPH. Nájemné se platí vždy 1 měsíc dopředu. V nájemném je již zahrnuta elektřina, broušení kotoučů a lepidla do olepovačky. Více informací na telefonu. Vyžaduji solidní jednání.
Prevoz nabytku a veci po Olomouci
Nabizim moznost odvozu nabytku a prevozu veci po Olomouci ne stehovani za cenu 500 kc
odvoz starého nábytku
Potřebujete odvézt a zlikvidovat starou skříň, gauč, stůl, matraci, nebo třeba jen židli? Odvážíme i jednotlivé kusy nábytku. Zajistíme dopravu, vystěhování a i likvidaci dle zákona o odpadech. Orientační ceny (Liberec): Křeslo (300 - 500 Kč) Gauč "trojsedák" cca 1.500 Kč Kancelářská židle 200 - 300 Kč Kuchyňská linka 1.500 - 3.000 Kč Odvážíme i koberce, elektrospotřebiče, etc...
Lektor - počítač, mobil, datové schránky - využití v praxi
Lektorské služby v oblasti digitálních technologií pro firmy i běžné uživatele. Jde o poradenství, jak efektivně pracovat s počítačem a chytrým telefonem. Znalost kancelářského balíku Office (Word, Excel, Outlook, OneDrive). Správné nastavení datové schránky. Od roku 2023 musejí systém e-komunikace povinně využívat také OSVČ a SVJ.
Scanner Epson WorkForce DS-1630
Prodám scanner Epson WorkForce DS-1630. Scanner je málo používaný, kupovaný v 3/2022. Kombinace plochého skeneru s praktičností automatického podavače dokumentů na 50 listů papíru umožňuje skenovat širokou škálu dokumentů, včetně knih, vázaných dokumentů, pasů a křehkých předloh, a současně rychle a snadno skenovat stohy kancelářských dokumentů. Díky malým rozměrům jej lze jednoduše umístit do kanceláří a prostředí, ve kterých dochází ke kontaktu se zákazníky, a také do kancelářského zázemí.
Pronájem kancelářského prostoru, 62 m², Písek, ul. Zeyerova
Nabízíme Vám k pronájmu komerční prostory u centra Písku. Využívat se mohou k lehké výrobě, ke službám nebo jako kanceláře. Každý prostor je metrově jiný a podle toho se odvíjí cena jednotlivých kanceláří. Cena za je 195 Kč/m² i s paušálním poplatkem za služby. Nejmenší prostor je za 3000 Kč měsíčně . Pro bližší informace a prohlídku kontaktujte makléřku. Cena za prostory k jednání na prohlídce. Lokalita: Zeyerova, Písek ceny jsou za m2 Evidenční číslo: 829197 Energetická náročnost : Třída G - Mimořádně nehospodárná
Pronájem kancelářského prostoru, 51 m², Slušovice, ul. Dlouh
Nabízíme k pronájmu kancelářský prostor v centru Slušovic o výměře 51,38 m2. Prostory se nachází ve 2. NP. V přízemí budovy je pošta a banka. K pronájmu také náleží tři parkovací místa. Doporučujeme prohlídku. Pro více informací kontaktujte makléře. Lokalita: Dlouhá, Slušovice Evidenční číslo: 830563 Energetická náročnost : Třída G - Mimořádně nehospodárná
Pronájem 2 kancelářských podlaží. , 126683
V exkluzivním zastoupení majitele Vám nabízíme k pronájmu velmi atraktivní kancelářské prostory. Jedná se o pronájem 2 celých, samostatných kancelářských pater o celkové výměře 600 m2. Komerční prostory jsou umístěny v moderní budově, která je součástí malého, oploceného komerčního areálu , a nachází se v klidném místě- a přitom nedaleko centra města Ostravy. Celková výměra každého kancelářského podlaží je cca 300 m2 a je rozděleno na na 7 samostatných místností o různých výměrách. Vybavenost patra: kuchyňka (myčka, lednice), oddělené toalety, sprcha, klimatizace, PC síť, LED osvětlení, elektronické zabezpečení prostor s napojením na bezp. agenturu (EZS a EPS). Každé kancelářská podlaží má samostatné měření veškerých spotřeb a energií. Záloha na teplo je pro 2 podlaží jen cca 3.400,-Kč/měsíc. Velkou výhodou je také prostorné, oplocené parkoviště a velmi dobrá dopravní dostupnost. Bezbariérový přístup, výtah. Doporučuji prohlídku. Poznámka k ceně: + spotřeby a energie Číslo zakázky: 126683 Užitná plocha: 600 m2 Typ domu: patrový Druh prostor: kanceláře Energetická náročnost budovy: G - Mimořádně nehospodárná Garáž: Ne Plocha kanceláří: 560 m2 Typ budovy: skeletová Stav objektu: velmi dobrý Počet míst k parkování: 20 K nastěhování: 01.04.2023 Ostatní vybavení: plot, bezbariérový přístup, výtah, ostraha - PCO, sociální zařízení Telekomunikace: telefon, internet Doprava: vlak, dálnice, silnice, MHD, autobus
Pronájem kancelářského prostoru, 12 m², Slušovice, ul. Dlouh
Nabízíme k pronájmu kancelářský prostor v centru Slušovic o výměře 12 m2. Prostory se nachází ve 2. NP. V přízemí budovy je pošta a banka. K pronájmu také náleží tři parkovací místa. Doporučujeme prohlídku. Pro více informací kontaktujte makléře. Lokalita: Dlouhá, Slušovice Evidenční číslo: 830564 Energetická náročnost : Třída G - Mimořádně nehospodárná
Pronájem kancelářského prostoru, 23 m², Slušovice, ul. Dlouh
Nabízíme k pronájmu kancelářský prostor v centru Slušovic o výměře 23 m2. Prostory se nachází ve 2. NP. V přízemí budovy je pošta a banka. K pronájmu také náleží tři parkovací místa. Doporučujeme prohlídku. Pro více informací kontaktujte makléře. Lokalita: Dlouhá, Slušovice Evidenční číslo: 830561 Energetická náročnost : Třída G - Mimořádně nehospodárná
Pronájem skladovacího a kancelářského prostory, Hnojník
Dostali jste se do fáze, kdy se Vám podnikání rozvinulo a Vaše stávající prostory již pro Vás nejsou dostatečné? Máme pro Vás jedinečnou příležitost přestěhovat své podnikání do zcela nové dvoupatrové budovy v Hnojníku. V 1.NP budete moci využít plochu 507 m² jak ke skladování, tak i lehké výrobě. Jednoduchý přístup materiálu zajišťují 4 vrata. Ve 2.NP budete mít k dispozici 3 prostorné samostatné kanceláře, každá s výměrou 36 m². 71 m² velká jednací místnost, servrovna a samozřejmě kuchyňka a toalety. U budovy bude dostatečné množství zpevněných ploch pro zaparkování aut. Velkou výhodou je i samotné umístění. Bezproblémový příjezd je pro všechny typy vozidel. Dojezd na dálnici do 5 minut. Budova je nyní ve výstavbě, plánovaná dostavba je ve 4. měsíci 2022. Pokud Vás zajímají bližší informace, BO tyto prostory splňují vše co Vaše podnikání potřebuje, neváhejte mě kontaktovat. ev.č.: 0441 třída energetické náročnosti budovy: G - Mimořádně nehospodárná dle vyhlášky č.264/2020 Sb. druh objektu: cihlová stav objektu: ve výstavbě (hrubá stavba) typ domu: přízemní zastavěná plocha (m2): 550 plocha parcely (m2): 1538 plocha kanceláří (m2): 785 počet míst k parkování: 10
Zdroj 350 W
Zdroj 350W Vytažený z kancelářského PC Cena 200 Kč Cena není pevná, lze zaslat přes zásilkovnu
Magic-Carpet DX, výhřevná rohožka, topný kobereček, 3 topné
Magic-Carpet DX, výhřevná rohožka, topný kobereček, 3 topné stupně, 60 x 40 cm, 75 W Výhřevná rohožka Magic-Carpet DX od společnosti OneConcept dodává příjemným teplem v oblasti chodidel uvolnění a pocit pohody. Ohřívá s výkonem 75 W a kdykoliv se postará o teplá chodidla například v obývacím pokoji, kanceláři, v místnosti kde se věnujete svým zálibám, nebo i v obytném přívěsu. Na ovládání na kabelu lze nastavit 3 různě silné topné stupně: nízký, střední a vysoký. Opětovným stisknutím tlačítka pro zapnutí/vypnutí na ovládání zapnete funkci časovače: na výběr máte dobu vypnutí v rozmezí 30 minut až do 5 hodin. Příjemné teplo se rozlije do těla po krátké době zahřátí konstantně a energeticky úsporně, vypnutí pomocí časovače je zase precizní a bezpečně. Kromě praktických funkcí jako výběr topného stupně či funkce časovače, vytváří povrch koberečku dojem hebkosti, přitom je velmi masivní a odolný. Na zadní straně se nacházejí malé nopky, které se postarají o neklouzavost na hladkých podlahách. Neutrální barvou antracitu zapadne výhřevná rohož do každého obytného nebo kancelářského prostoru. Možnosti využití jsou neomezené: Magic-Carpet DX výhřevnou rohožku můžete využít všude, kde toužíte po teplých chodidlech vsedě či vestoje, a tam, kde máte k dispozici volnou zásuvku. Studená chodidla jsou již ode dneška minulostí. Rozměry: Rozměry: cca 60 x 2 x 40 cm (Š x V x H) Délka síťového kabelu: cca 200 cm Hmotnost: cca 0,6 kg Detaily produktu: Spínač ON/OFF na kabelu Funkce časovače LED kontrolní diody Omyvatelný povrch Protiskluzová vrstva Příkon: 75 W Napájení: 220–240 V ~ 50/60 Hz
Pronájem haly ke skladování
Pronájem skladovacích prostor - hala - sklad - skladové prostory - Plzeň - Štěnovický Borek - 2x hala cca 650m2, možné rozdělit na části. elektřina 220V i 380V. Přístupné z rampy cca 100cm, možnost upravit na přístup v úrovni z čela haly. Před halami je k dispozici manipulační a zpevněná plocha, zajišťující dostatečný prostor k manipulaci se zbožím. Halová část je nevytápěná. Možno pronajmout vice venkovních parkovacích míst. Možnost pronájmu kancelářského a sanitárního kontejneru.
Microsoft Visio Professional 2021 + faktura
Prosím SMS nebo email!!! Microsoft Visio Professional 2021 Microsoft Visio, oficiálně Microsoft Office Visio je nástroj pro kreslení schémat a vektorové grafiky, který je součástí rodiny kancelářského balíku Microsoft Office. Elektronická licence určena pro 1PC Vícejazyčný (CZ,SK,ANG,PL,RU) Architektura: 32/64-bit Stažení software probíhá z oficiálních stránek společnosti Microsoft
Office 2010 pro podnikatele - krabicova verze
Prodam licenci kancelarskeho baliku Microsoft Office 2010 pro podnikatele. Samozrejme neni problem s pouzitim v domacnosti. Jedna se plnou verzi, dozivotni licence. Jde o krabicovou verzi, zadna pochybna elektronicka licence atd.. Mam posledni 1 ks Muzu dodat i instalacni CD, ktere neni standardne soucasti. Cena za kus. Inzerat plati do smazani, nejlepe osobni prevzeti nebo platba predem na ucet. Na dobirku poslu pouze po zaplaceni zalohy na postovne predem.
Nabízím Office 365
Prodám licence na Microsoft Office 365! S touto licencí budete mít přístup k nejnovější verzi kancelářského balíku, který obsahuje aplikace jako Word, Excel, PowerPoint, Outlook a mnoho dalších. Navíc budete mít možnost používat Office na více zařízeních až pro pět uživatelů. Licence je plně legální a propojená na Microsoft server, garantuji, že bude fungovat na 100%. Běžná cena na je 370kč/měsíčně já Vám nabízím licenci za 2500Kč/1 rok 4500Kč/3 roky 6000Kč/5 let 8000Kč doživotní licence. V případě dotazů, mě neváhejte kontaktovat, všechny dotazy rád zodpovím.
Asistentka vedení společnosti
Investiční skupina NIDO HOLDING ( hledá do svého týmu asistentku pro vedení společnosti. Požadujeme: • Výbornou znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint) pro přípravu textů, tabulek, prezentací, znalost grafického softwaru výhodou • Aktivní a pečlivý přístup k práci, komunikační dovednosti, odolnost vůči zátěži • Důslednost, pozornost, přesnost a odpovědnost • Samostatnost i schopnost pracovat v týmu, flexibilitu • Orientace v účetní a daňové problematice výhodou • Ochotu učit se novým věcem • Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič • Minimálně SŠ vzdělání, VŠ vzdělání v oboru podnikání výhodou • Předchozí zkušenost a praxe z administrativy - výhodou Náplň práce: • Zajišťování administrativní agendy jednatele společnosti (tvorba a udržování firemních tiskopisů, tvorba zápisů z porad, interních sdělení a příkazů JS) • Zpracovávání smluv, obchodní korespondence (dopisy, objednávky, nabídky a zajištění dokladů do výběrových řízení) • Organizace průběhu návštěv JS, obsluha výpočetní techniky a zajišťování kancelářského spotřebního materiálu. • Aktualizace firemních tvorba a zpracování referenčních materiálů společnosti (letáky, brožury, pozvánky) • Evidence knihy zakázek, faktur, správa pokladny a evidence pokladních dokladů • Příjem, třídění a evidence pošty, správa datové schránky Nabízíme: • zajímavou práci u dynamicky se rozvíjejícího zaměstnavatele • smlouva na HPP • práci v jednosměnném provozu s flexibilní pracovní dobou • mobilní telefon s firemním tarifem, notebook • příspěvek na penzijní připojištění • možnost občasné práce z domova • dobré mzdové ohodnocení odpovídající náročnosti této pozice a Vašim zkušenostem • 5 týdnů dovolené Nástup: po dohodě možný ihned