baterie na kolo - strana 24
Počet nalezených inzerátů BATERIE NA KOLO: 1000 - strana 24
Nabízím nový přestavbový set motoru Bafang 250W a baterie 36V 13Ah. Součástí je barevný displej 850C. Zakoupeno v zahraničí, poskytnu 1 rok záruku. Neuskutečněná přestavba. Výhodou přestavby je hmotnost, celý komplet váží 8kg- po montáži na slušné kolo celkem 22kg. Potěžkejte si nové elektrokolo - cca. 26kg a více. Nevýhodou je viditelný motor a baterie.
Mohu namontovat na Vaše kolo za 2.000Kč, zkušenosti mám. Osobní předání Tišnov, Brno a okolí.
Nabízím minimálně jetou koloběžku Xiaomi pro první generace, s minimálním nájezdem 100km.
Stručný popis koloběžky:
- Určeno pro cestování a pro zábavu
- Rám z leteckého hliníku
- Protiskluzová držadla
- Přehled o stavu baterie
- Výkonná přední světla
- Červená zadní světla pro brzdění
- Pneumatiky tlumící nárazy pro hladší jízdu
- Baterie svýdrží na 30 km
- Chytré řízení spotřeby
- Obnova a regenerace energie
- Tempomat
- Jízdní statistiky v aplikaci koloběžky
- Voděodolnost
Vlastnosti:
- Nosnost: 100 kg
- Výkon: 250 W
- Brzdy: přední - E-ABS
zadní mechanická kotoučová
- Baterie: 18650 mAh
- Zvýšená odolnost IP54
Na koloběžce je nově přidané přední bezdušové kolo pro hladší jízdu a pro dosah vyšší rychlosti.
Přidám bezdušové kolo ke koloběžce v ceně!
Cena není pevná, při ryché domluvě SLEVA!!!
Prodám elektrokolo KTM E-CROSS , velikost rámu 46 cm, kola 28". Motor o výkonu 250W, baterie 317Wh/6,6Ah. Kolo je vybaveno systémem Bionx s rekuperací, to znamená že při brzdění, případně při jízdě z kopce má schopnost zpětného dobíjení baterie. Na kole jsou , hydraulické kotoučové brzdy TEKTRO AURIGA E-COMP, přední odpružená vidlice ergonomické gripy s nástavci řídítek. Kolo je dále vybavené blatníky, stojanem a nosičem. Celkově velice pěkný stav, vše plně funkční. Baterie tak na 60-70 %.Dojezd dle předvolené asistence, váhy cyklisty a terénního převýšení.
Musím říct, že to s ním byla sranda. Kolo jsem postupně přeskládal na krapet rychlejší setup. Rychlejší jízdu si užívám a tak jsem každý půl rok jsem jezdil do servisu na prohlídky a pokud bylo potřeba, hned jsem spotřební věci měnil za nové aby fungovalo bezchybně. Motor, baterka, řídící jednotka (displej), nabíječka -> vše funguje jak nové!
Naposledy jsem před zimou 2022 vše nechal spravit a rovnou ho prodávám (už jsem na něm nejezdil)- důvod je, že chci si poskládat svoje vlastní trochu jiné.
"Při rychlém jednání" jsem ochotný trochu slevit.
Rok:2020
Motor(původní): Yamaha PW-ST (+chip nad 25km/h - možnost zapnout/vypnout)
Kapacita baterie(původní baterie): 750Wh
Rám L (viz ) (původní - Po 2 letech oděrky): aluminium 6061, HD Interface, rychloupínák 5 x 135mm, kotoučová brzda Post Mount
Vidlice (původní): SR Suntour XCR Air LO-R Lockout, vzduch, zdvih: 120mm, ocelový sloupek 1 1/8", rychloupínák Zdvih přední: 120 mm
Hlavové složení(původní): A-Head Tapered, ball bearing
Přehazovačka(původní): Sram NX, 11-rychlost
Řazení(původní): Sram NX, Trigger radic
Počet rychlostí: 1x11
Ozubený kotouč (nový): Vpředu jsem měnil za větší z 38 na 40 zubů - skrze rychlost. Teď je tam aktuálně fungl nový.
Kazeta (nová): Sram PG1130, 11-42 zubů
Řetěz (nový): SRAM PC1110
Kliky (původní): 38, ocel
(kotouč vzadu jsem měnil za větší) Brzdy(nové): Galfer fialové (podle barvy tvrdost- viz Galfer na netu),2-piston disc brake
Brzdové páky(původní): Shimano MT401, hliník
Přední náboj(původní): SHIMANO TX505
Zadní náboj(původní): Shimano TX505-8
(vzadu komplet nový ráfek + výplet) Ráfky: Rodi Black Rock 21, nýtovaný, ráfek s dutinou, hliník
Pláště (nové): Continetal double fighter 2.0 (hladké na léto -> rychlost, dělá to hodně oproti Maxxis Ardent 29x2,40", které nemám, ale doporučuju používat do terénu)
Špice(původní): Sapim Leader, cerná
Sedlovka (původní): Haibike Components The Seatpost +, patentní, 31.6mm, hliník
Sedlo (původní): Haibike Components TheSaddle
Představec(původní): Haibike Components The Stem +, A-head
Řídítka(původní): Haibike Components TheBar + Topflat mm (jsou krapet širší, ale skrze 29" kola potřeba)
Gripy(původní): Haibike MTB grips
Pedály(původní): Freeridepedal mit Reflektor, hliník
Motor(původní) (nechal jsem v origi obchodě odkud jsem kupoval servisovat ložiska - nové): Yamaha PW-ST System, 250W, 70Nm, 25km/h (+chip nad 25km/h)
Baterie (původní):(Před koupí kola v základu byla 500Wh -> změnil jsem na 750wh) Yamaha Lithium Ion, 750 Wh skrze větší dojezd
Displej(původní): Yamaha Side Switch 1.7" LCD, 7 funkcí,jedna páčka zlomená, ale funkce zůstává..(vyměňuje se kus za kus)
Nabíječka (původní): Yamaha rychlá nabíječka 4A
Velikost kol: 29'
Prodám nové sportovní hodinky APEX Pro. Jedná se o špičkový multisportovní přístroj s extrémní výdrží baterie až 40 h s GPS o 14% více jak u modelu APEX.
Prémiové hodinky s displejem 240 x 240, safírové sklo, BT4.2, GPS.
Vhodné pro běh, halový běh, běh ovál, trail, chůze, kolo, dráhová cyklistika, plavání, triatlon, bazén, běžecké lyžování, sjezdové lyžování, skialp, snowboard, horolezectví..
Baterie až 30 dní bez GPS, vodotěsné do 100m, podpora iOS, Android.
Velikost displeje: 1.2 in. 240 x 240 (64 barev)
Typ displeje: LCD
Displej: Safírové sklo
Rámeček: Grade 5 Titanium Alloy
Řemínek: Silikon
Šířka řemínků: 22mm
Velikost: 47 x 47 x 13.4 mm
Hmotnost: 59 g
Bezdrátové připojení: BT4.2 BLE for smartphone only, ANT+ for accessories
Navigace: GPS, (Galileo / Beidou via future firmware update)
Senzory: Optical Heart Rate Monitor, Optical Pulse Oximeter, Barometric Altimeter, Accelerometer, Gyroscope, Thermometer, Compass
Vodotěsnost: 10ATM (100 Meters/328 Feet)
Teplotní rozpětí při použití: 14°F to 140°F (-10°C to 60°C), -4°F to 158°F (-20°C to 70°C)
Čas do plného nabití: Do 2 hodin
Baterie: 100 hodin v UltraMax GPS Mode, 40 hodin s GPS, 30 dní bez GPS
Podporované módy: běh, halový běh, běh ovál, trail, chůze, kolo, dráhová cyklistika, plavání, triatlon, bazén, běžecké lyžování, sjezdové lyžování, skialp, snowboard, horolezectví, gym cardio, GPS - cardio, multisport.
Aplikace COROS: iOS, Android, QR code
prodám lectron altezza rsx 2017 mám ho už 5 let má najeto cca 1500 km
baterie byla na testech i když kolo zažilo bouračka tak všechno šlape jak má
jsou tam nové ráfky a nové pláště
baterie byla na kontrole viz doc
baterie nabíječka a papíry od kola
zájemci pište na WhatsApp
Prodám velmi málo ježděné elektrokolo Triumph E:Glider 8K. Osazeno Bosch. Velká velikost, proto prodej. Velikost 55. Najeto pouze cca 1000 kilometrů. A tedy všechno osazení původní v dobrém stavu, pláště, řetěz a i brzdové špalíčky. Baterie stále ve velmi dobré stavu. Již od výrobce osazené osvětlení. Nebourané. Atd. ---------------Aktualizace--------------- Dne 18.7.2022 došlo k ověření baterie. Na režim Tour kolo bez problému najelo 73km a to s celkovým převýšením 950 metrů, lehký výjezd na Zvičinu :-) viz. přiložené foto z Garminu. Navíc po skončení trasy zbývala poslední plná čárka z celkem 5 indikace baterie, tedy teoreticky 20%. V rovinatém terénu si troufnu tvrdit, že by kolo najelo i 100km. Při jízdě se také poznalo jak skutečně solidní a dobrá je regulace od Bosche, to vše i při "pouze" 400Wh baterii.
Nové el. kolo.
Běžná cena kolo 50 990,- Kč
Sleva 10 % - 5 099,- Kč
Cena po slěvě 45 891,- Kč
Dojezd
až 150 km
Dojezd
Kapacita baterie
630 Wh (17,5 Ah)
Kapacita baterie
Výkon motoru
80 Nm
Výkon motoru
Počet převodů
1 x 8
Počet převodů
Pohon
Dojezd
až 150 km
baterie
PANASONIC Li-Ion 36V / 630 Wh (17,5 Ah)
Motor
BAFANG MAX drive (M400), středový, 250W (max 500W), 80 Nm
ovládání
BAFANG LCD panel, 5 stupňů asistence, barevný displej
řídící jednotka
Integrovaná v motoru
snímač šlapání
torzní
nabíječka
2 A (součást výbavy)
pedály
WELLGO, plast s odrazkou
USB port
ano
Asistent chůze
ano
Rám
rám
Alu 6061, velikost rámu 17"
Vidlice
SUNTOUR NEX HLO DS 700c, zdvih 63 mm, uzamykatelná z vidlice
Kola
Ráfky
CRUSSIS 28", dvoustěnné, vložkované, 19mm
Náboje
CRUSSIS disc, ložisko věneček, 32D
brzda přední
SHIMANO BR-MT200, nebo SRAM Level, hydraulická, rotor 180 mm
brzda zadní
SHIMANO BR-MT200, nebo SRAM Level, hydraulická, rotor 160 mm
pláště
SCHWALBE Land Cruiser Plus 28 x 1,75
Průměr kol
28"
Nosnost
hmotnost
Vážení elektrokol neprobíhá podle žádného zavedeného standardu, kterého by se drželi všichni výrobci. Některé značky uvádějí uměle snížené hmotnosti. Pro zjištění váhy kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně.
nosnost
120 kg
Prodám testovací horské elektrokolo značky Sense Flow 3.
Velikost kol 29", velikost rámu 19"
Kolo je po celkovém servisu. Najeto 1112,6 km. Stav baterie 93 %.
Elektromotor DOT.HD o výkonu 250 W a silou 70 NW je umístěn ve středu společně s klikami, velkokapacitní rámová baterie poskytne 486 Wh což.
Osazení kola je na velmi slušné urovní o čemž jistě svědčí 1x9 řazení od značky Shimano, nebo účinné hydraulické brzdy Tektro. O skvělou průchodnost terénem se postarají 29" kola s pevnými dvoustěnnými ráfky.
Rám: Alloy 6061
Vidlice: SR Suntour XCM HLO se zamykáním z korunky
Motor: Středový DOT.HD 250 W/70 Nm
Baterie : 36 V/13 Ah (468 Wh)
System: Sense DOT. Hybrid Drive
Displej: LCD compact
Řídítka: Spectro 31,8 mm/25 mm rise, mm
Představec: Spectro Alloy Spec 60 mm
Brzdy : Tektro M285/M286, 180 mm kotouč
Řazení: Shimano Altus M370 (1x9 rychlostí)
Kazeta: Shimano Acera HG 300 11-34/9 rychlostí
Řetěz: KMC X9E
Přehazovačka: Shimano Altus M370 - 9 rychlostní
Ráfky: dvoustěnné
Pláště: Impac Smartpac
Přední náboj: Spectro
Sedlovka: Spec, délka 300 mm, průměr 30,9mm
Sedlo: Spectro Sport
Velikost: 19"
Hmotnost: 21,3 Kg
Barva: šedá
Kolo je možné vyzvednout a vyzkoušet v Hořicích nebo můžu poslat na adresu Českou Poštou.
Prodám předváděcí kolo na prodejně. Najeto 1400 km. Kolo je v top stavu bez poškození vystaveno na prdejně.
Rám- Hliník Alpha Platinum, vyjímatelná integrovaná baterie (RIB), kónická hlavová trubka, vnitřní vedení lanek Control Freak, hořčíkový kolébkový spoj, ochrana Motor Armor, Mino Link, ABP, Boost148, 12mm pevná osa, zdvih 150mm.
Vidlice - RockShox ZEB Select+, pružina DebonAir, tlumení Charger 2.1 RC, korunka optimalizovaná pro e-MTB, kónický sloupek, offset 44 mm, Boost110, Maxle Stealth 15 mm, zdvih 160 mm
Tlumič - RockShox Super Deluxe Ultimate RT3, pružina DebonAir, tlumič Thru Shaft se třemi polohami, 230 mm x 57,5 mm.
Řazení SRAM GX Eagle, 12 rychlostí.
Přehazovačka SRAM GX Eagle.
Klika SRAM X1 1000, 34 zubů, délka 165 mm.
Převodník SRAM X-SYNC 2, 34 zubů, slitina
Kazeta SRAM Eagle XG-1275, 10-52, 12 rychlostí
Řetěz SRAM GX Eagle, 12 rychlostí.
Baterie Bosch PowerTube 625.
Nabíječka Bosch standard 4A, 220–240 V
Motor Bosch Performance CX, hořčíkové tělo motoru, 250 wattů, 85 Nm, maximální podpora do rychlosti 25 km/h
Cyklopočítač Bosch Kiox s ochranou proti krádeži.
Původní cena 169000.- kč Sleva na 120000.- kč doklad a záruční list.
Nové el. kolo.
Běžná cena kolo 42 990,- Kč
Sleva 10 % - 4 299,- Kč
Cena po slěvě 38 691,- Kč
Dámy zpozorněte! E-bike Crussis e-Fionna 5.7 jsme vyvinuli právě pro vás, pro vaše výlety přírodou, cestou necestou, po rovinách, přes kopce i na toulání po horách, po místech, kam jste se třeba se svým kolem ještě neodvážili.
Dámské horské elektrokolo e-Fionna 5.7 je určeno pro jízdu v terénu, ale bez problému zvládne i silnici nebo cyklostezku. Záleží jen na vás. Od své kolegyně e-Guera 5.7 se liší velikostí kol – dodávaný je na 29“ kolech.
Hliníkový rám je díky pohodlné geometrii plně přizpůsoben dámským potřebám. Geometrie rámu zajišťuje skvělou stabilitu a ovladatelnost e-biku, k čemuž přispívá rovněž baterie s Li-Ion články 36V / 468 Wh (13 Ah). Ta je do rámu elektrokola plně integrována. Praktické, funkční a k tomu oku lahodící design. Co více si přát?
O dojezd a spolehlivost se stará stará středový elektromotor BAFANG MAX drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), s kroutícím momentem 80 Nm. Použití středového elektromotoru u tohoto modelu přispívá velkou měrou k ideálnímu vyvážení elektrokola – jde o moderní řešení používané u vyšších řad e-biků po celém světě.
Dojezd e-kola je 115 km – zde samozřejmě vždy záleží na profilu trati a způsobu využití asistence, která je v případě tohoto modelu pětistupňová. A jak vlastně asistenci ovládáte? Jako u většiny elektrokol prostřednictvím LCD displeje umístěného na řídítkách. Černobílý displej zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost.
Elektrokolo je vyráběno na kolech o velikosti 29“, které jsou v případě horských kol dnes již nezbytným standardem, a ve velikostech rámu 17“ a 19“. O řazení se stará 8 rychlostí přehazovačka Shimano Acera nebo SRAM X4 a jízdní komfort vám zpříjemní kotoučové hydraulické brzdy Shimano BR-MT200 nebo SRAM Level, odpružená vidlice Suntour XCT30 HLO DS 29" je vybavena pružinovým tlumením a disponuje zdvihem 100 mm.
Kola jsou obuta do bikových plášťů MAXXIS ARDENT 29 X 2,40, tudíž se nemusíte bát, že by o přilnavost elektrokola v terénu nebylo postaráno.
E-kolo je dodáváno bez blatníků, osvětlení, stojánku aj. Ty však lze ke kolu bez problémů dokoupit a následně namontovat.
Tak co myslíte? Chcete vyrazit tam, kam se s normálním kolem nedostanete? Šlápněte do pedálů, elektrokolo Crussis e-Fionna 5.7 je připraveno vyrazit s vámi!
Krásný den,
prodávám nové skládací elektrokolo od značky Bowy.
Velká výhoda tohoto kola je kompaktnost, kolo je velmi skladné a krásně se dá rozložit ihned v několika částech. Má 3 stupně rychlosti a můžete jet až 25km/hod.
Dojezd má cca 25km (záleží na hmotnosti osoby).
Původní cena byla 17.000 Kč se slabší baterií.
Kolo jsem nechal zkontrolovat a vyměnil původní baterii za silnejší.
Na baterii je záruka.
Máte možnost si kolo vyzkoušet, případně je možnost poslat přes PPL.
Skladem v Holicích (u Pardubic)
Specifikace baterie: Typ baterie: lithium-iontová
Napětí: 36V
Kapacita: 7,8 Ah
Pracovní teplota: 0 ° C ~ + 50 ° C
Skladovací teplota: -20 ° C ~ + 50 ° C
Teplota nabíjení: 0 ° C ~ + 40 ° C
Vlhkost při skladování: 5 ~ 95%
Odhadovaná doba nabíjení: až 240 minut
Délka 32cm, Šířka 7cm, Výška 4cm
Dobrý den nabízím tento unikát ???? se stavený z celé garáže původní cena baterie 5 tisíc,kolo je pojízdné a údajně má dojezd 50 kilometrů občas ujde zadní kolo prodávám ho známému za skoro polovinu baterie tj.3000kč,už překáží,sem z Dobrušky pište sms volejte
Použitý vozík - plně funkční v dobrém technickém stavu. Vozík po kompletním servisu a platné technické kontrole včetně protokolu.
Technický stav: použitý
Stav mth: 2170 mth
Rok výroby: 2015
Pohon: elektro
Druh přenosu trakce: elektrický
Nosnost [kg]: 1200
Vyložení těžiště [mm]: 600
Délka nosných vidlic [mm]: 1000
Hmotnost [kg]: 970
Zvedací zařízení: duplex
Výška zdvihu [mm]: 2700
Volný zdvih [mm]: 170
Stavební výška [mm]: 1840
Šířka prac. uličky (paleta 800x1200mm podél) [mm]: 2287
Délka stroje [mm]: 1840
Šířka stroje [mm]: 770
Motor elektrický: AC
Motor pojezdu: AC
Motor zdvihu: AC
Baterie: GNB 24V04EPzB300SC
Kapacita baterie po regeneraci: 78.33%
Typ nabíječe: 230v 30A
Ovládání pojezdu: motýlkový přepínač na řídící ojce
Ovládání zdvihu: tlačítka na řídící ojce
Kolo hnací (průměr [mm]/materiál): 230x70 vulkolan
Kolo pomocné (průměr [mm]/materiál): 125x90 vulkolan
Kolo vidlicové (provedení/průměr [mm]/materiál): 85x74 vulkolan
CENA JE UVEDENA BEZ DPH
Vysokozdvižné vozíky, vysokozdvižný vozík, vozík, VZV, Toyota, BT, Linde, Desta, Jungheinrich, Cesab, Yale, skladovka, bazar, ještěrka, manipulační technika, prodej, použitá manipulační technika, nová manipulační technika manipulace, manipulátor, vysokozdvih, forklift, zdvižka
Použitý vozík - plně funkční v dobrém technickém stavu. Vozík po kompletním servisu a platné technické kontrole včetně protokolu.
Značka: ARMANNI
Rok výroby: 2006
Nosnost [kg]: 1500 kg
Výška zdvihu [mm]: 3500 mm
Moto-hodiny: 1234
Pohon: elektro
Druh přenosu trakce: elektrický
Nosnost [kg]: 1500
Vyložení těžiště [mm]: 500
Délka nosných vidlic [mm]: 950
Hmotnost [kg]: 1100
Zvedací zařízení: duplex
Výška zdvihu [mm]: 3500
Stavební výška [mm]: 2250
Délka stroje [mm]: 1810
Šířka stroje [mm]: 1620
Motor elektrický: AC
Motor pojezdu: AC
Motor zdvihu: AC
Baterie: 24V/160Ah
Kapacita baterie po regeneraci: 26.87%
Typ nabíječe: 24V/230/30A
Ovládání pojezdu: motýlkový přepínač na řídící ojce
Ovládání zdvihu: páky
Kolo hnací (průměr [mm]/materiál): 250/vulkolan
Kolo pomocné (průměr [mm]/materiál): 120/vulkolan
Kolo vidlicové (provedení/průměr [mm]/materiál): 120/vulkolan
CENA JE UVEDENA BEZ DPH
Vysokozdvižné vozíky, vysokozdvižný vozík, vozík, VZV, Toyota, BT, Linde, Desta, Jungheinrich, Cesab, Yale, skladovka, bazar, ještěrka, manipulační technika, prodej, použitá manipulační technika, nová manipulační technika manipulace, manipulátor, vysokozdvih, forklift, zdvižka, truck
Použitý vozík - plně funkční v dobrém technickém stavu. Vozík po kompletním servisu a platné technické kontrole včetně protokolu.
Značka: BT
Pohon: elektro
Rok výroby: 2018
Nosnost [kg]: 1000 kg
Výška zdvihu [mm]: 2700 mm
Moto-hodiny: 1030
Stav mth/km: 1030
Rok výroby: 2018
Pohon: elektro
Druh přenosu trakce: elektrický
Vyložení těžiště [mm]: 600
Délka nosných vidlic [mm]: 1000
Hmotnost [kg]: 770
Zvedací zařízení: duplex
Výška zdvihy [mm]: 2700
Volný zdvih [mm]: 200
Stavební výška [mm]: 1848
Šířka prac. uličky (paleta 800x1200mm podél) [mm]: 2216
Délka stroje [mm]: 1831
Šířka stroje [mm]: 770
Motor elektrický: AC
Motor pojezdu: AC
Motor zdvihu: AC
Baterie: GNB 24V03EPzB225SC
Kapacita baterie po regeneraci: 98.66%
Ovládání zdvihu: tlačítka na řídící ojce
Kolo hnací (průměr [mm]/materiál): 230
Kolo pomocné (průměr [mm]/materiál): 125
Kolo vidlicové (provedení/průměr [mm]/materiál): 85
CENA JE UVEDENA BEZ DPH
Vysokozdvižné vozíky, vysokozdvižný vozík, vozík, VZV, Toyota, BT, Linde, Desta, Jungheinrich, Cesab, Yale, skladovka, bazar, ještěrka, manipulační technika, prodej, použitá manipulační technika, nová manipulační technika manipulace, manipulátor, vysokozdvih, forklift, zdvižka, truck
Technický stav: nový
Rok výroby: 2022
Pohon: elektro
Druh přenosu trakce: elektrický
Nosnost: 1200 kg
Vyložení těžiště: 600 mm
Délka nosných vidlic: 1150 mm
Hmotnost: 585 kg
Zvedací zařízení: simplex
Výška zdvihu: 1600 mm
Volný zdvih: 1514 mm
Stavební výška: 1930 mm
Šířka prac. uličky (paleta 800x1200mm podél): 2145 mm
Délka stroje: 1710 mm
Šířka stroje: 800 mm
Baterie: li-ion baterie 24V/60Ah
Ovládání pojezdu: motýlkový přepínač na řídící ojce
Ovládání zdvihu: tlačítka na řídící ojce
Kolo hnací (průměr/materiál): 210 mm/polyuretan
Kolo pomocné (průměr/materiál): 100 mm/polyuretan
Kolo vidlicové (provedení/průměr/materiál): single/84 mm/polyuretan
CENA JE UVEDENA BEZ DPH.
Na špičkové profesionální úrovni provedu repas starších baterií do elektrokol(páteřové, na nosič, na rám). Vyrobím na zakázku lithiovou baterii do elektrokola, koloběžky, dětského autíčka, skútru a jiného el. vozítka. Používám články Li-ion, Lifepo4 a LTO(Lithium-titan-oxid)
Neopravuji baterie Bosch, Yamaha a integrované baterie.
Pokud jste do vzdálenosti 40km, tak vám opravenou baterii zdarma dovezu.
Cenu opravy vám vypočítám podle počtu článků ve vaší baterii. Opravu provedu do dvou dnů.
Provádím i přestavby bicyklů i tricyklů na elektro - ale jen pro oblast od Brna po Znojmo a čátečně Břeclav. Na posledním obrázku je příklad mé přestavby na elektrokolo s motorem 350W. Takové kolo je podstatně lehčí než kupovaná elektrokola a má tedy i delší dojezd a větší dynamiku.
Na elektrokolo přestavím i kolo, které má v zadním kole torpédo nebo vícerychlostní náboj. V tom případě je třeba přidat pro zadní kolo "V" brzdu.
DIY Kit pro E-koloběžku / e-kolo 20" 36/48V 500W
Komplet na přestavbu na elektro-koloběžku / elektro-kolo zakázkově vyráběný pro 20".
Nepoužitý, nejetý, pouze pár škrábanců vzniklých při skladování. Kabeláž uzpůsobena pro přední pohon, ale při umístěni elektroniky v blízkosti baterie nebo prodloužení kabelu k motoru je možný i zadní pohon.
Prodávám i kompatibilní baterie, novou a používanou. Koukněte na mé další inzeráty.
Elektrokolo HAIBIKE SDURO HARD NINE.
Motor YAMAHA
Barerie a nabíječka YAMAHA
Rám velikost M
Kola 29”
Pláště se silikonovou vložkou (minimální šance defektu)
Kotoučové brzdy
Teleskopická vidlice
Přehazovačka SRAM, 11 převodů
Computer s mnoha funkcemi
Pomoc motoru - EKO PLUS, EKO, STANDARD, HIGH
Blatníky, nosič, stojánek
Výrobcem elektrokola je firma HAIBIKE (Německo), která patří k absolutní špičce ve svém oboru.
Elektrokolo má ujeto 11 000 km - 5 letních sezón.
Je v perfektním stavu, pravidelně odborně servisované.
Baterie má za sebou 220 dobíjecích cyklů - pravidelně zaznamenáno.
Výrobce udává 800 až 1500 dobíjecích cyklů.
Baterie nejeví žádný úbytek kapacity a dle servisu bude ještě dlouho funkční.
Kolo nebylo nikdy použito v dešti nebo blátě. Jen za hezkého počasí po silnicích nebo cyklostezkách. Ne v terénu.
Kolo skvěle zvládá vyjížďky do přírody.
Kolo nejeví žádné známky opotřebení nebo poškození.
Majitelem je 66 letý muž, který s kolem vždy ohleduplně zacházel.