baterie do elektrokola 36v
Počet nalezených inzerátů BATERIE DO ELEKTROKOLA 36V: 1000
Vylepšený model 2023. Vylepšené osazení prémiovými materiály. Zesílený rám i aluminiové lišty. Odnímatelné a uzamykatelné třmeny pro rámy kol, uzamykatelná rychlopáka na tažné zařízení s aretačním šroubem pro snadné dotažení, posuvné třmeny pro ráfky kol s rychlopáskou a ráčnou pro dotažení, jediný nosič na trhu s pojistkou proti nechtěnému sklopení nosiče např. na dálnici, sklopný systém pro snadné otevření zavazadlového prostoru s nainstalovanými koly. Velké třmeny pro uchycení velkých rámů elektrokol s měkčeným vnitřkem proti poškození rámu. Špičkově řešené osvětlení se snadnou instalací SPZ na rámeček nosiče. Sklopný rám pro snadné uložení nosiče do zavazadlového prostoru. Možnost umístění nosiče na zeď v garáži. Zásuvka 13 pin. Moderní, praktický, skvěle zpracovaný a velmi snadno ovladatelný nosič na 3 kola nebo elektrokola, sklopná funkce nožním pedálem pro přístup do zavazadlového prostoru, uzamykatelný. Moderní, praktický, skvěle dílensky zpracovaný a velmi snadno ovladatelný nosič na 3 kola nebo elektrokola na tažné zařízení Aroso Main 3 Aluminium ve stříbrné barvě přírodního hliníku od renomované německé značky Aroso s tradicí výroby autodoplňků již od roku 1973. Velmi praktická sklopná funkce nožním pedálem pro přístup do zavazadlového prostoru automobilu. Nosič je plně uzamykatelný pomocí odolných zámků, všechna jízdní kola jsou zabezpečená individuálními zámky. Možnost použití na klasická jízdní kola, silniční kola, horská kola MTB nebo 2 robustní elektrokola. Pokud mají elektrokola po sejmutí baterie hmotnost do 20kg, lze přepravovat až 3 elektrokola. Nosič lze rozšířit o adaptér na převoz čtvrtého kola (není součástí dodávky). Rychlá a snadná montáž a demontáž s velmi kompaktním a funkčním rychloupínacím systémem včetně integrovaného zámku k tažnému zařízení. Nastavení síly upevnění k tažnému zařízení pomocí nastavovacího šroubu. Montáž nevyžaduje použití velké síly. Pláště kol jsou upevněny pomocí ozubených řemenů s rychloupínacím systémem. Nastavitelná základna pro kola umožňuje přepravovat velká i malá jízdní kola. Sklopná funkce nosiče poskytuje pohodlný a rychlý přístup k zavazadlům vozu také s namontovanými koly. Páčka umožňující sklopit nosič je umístěna nad registrační značkou na vhodném místě pro uživatele. Nosič je standardně dodáván se zástrčkou 13-pinů, po použití příslušného adaptéru lze připojit k zásuvce 7-pinů (adaptér není součástí dodávky). Celoevropská homologace TÜV TM 61000219.004. Držáky rámu jsou vybaveny pryžovou ochranou, která zabraňuje poškrábání rámů jízdních kol. Průměr rámu jízdního kola - minimálně 20mm, maximálně 80mm. Možnost upevnění upínacích ramen po naložení kol. Montáž bez nutnosti použití nářadí. Rozměry - šířka 108cm / výška 73cm / vzdálenost od tažného zařízení 74cm. Maximální zatížení nosiče 60kg. Hmotnost nosiče 22.4kg. Rozměr po sklopení 107x82x27cm. Lze rozšířit na 4 kola zakoupením 4 adaptéru.
Prodám novou aku pilu XTline XT102870
Aku řetězová pila je silný stroj s bezuhlíkovým motorem poháněný dvěma aku bateriemi Li-ion 18V v celkovém napětí 36V. Lze použít akumulátor 2,0Ah, 4,0Ah nebo 5,0Ah. Balení neobsahuje akumulátory a nabíječku.
TECHNICKÉ PARAMETRY:
Napětí: 36V
Střídavý motor: 64
Rychlost řetězu: 0-19 m/s.
Délka lišty: 350 mm
Tloušťka lišty: 1,3mm
Rozteč řetězu: 3/8“
Počet článků: 52 článků
Automatické mazání řetězu
Lišta a řetěz Oregon
Hmotnost: 4 kg (* Váha je uvedena bez baterií)
Ještě prodávám nové nepoužité nůžky XTline XT102875 aku nůžky na živý plot 36V bez akumulátoru
Popis:
Aku nůžky XTline XT102875 jsou poháněny dvěma akumulátory LiIon 18V v celkovém napětí 36V. Lze použít akumulátor 2,0Ah (XT102782) a 4,0Ah (XT102784)
Odolný, robustní a ostrý ocelový nůž
Obouruční spouštěcí spínač zabraňuje náhodnému spuštění nůžek
Samozřejmostí je bezpečnostní rychlo brzda
Baterie a nabíječku lze použít do celé řady aku nářadí XTline 18V XT1027(8)....
Parametry:
Napětí: 36V
Rychlost otáček bez zátěže: 2700 ot./min
Délka lišty: 510mm
Rozteč zubů:24mm
Hmotnost: 3,74 kg
Cena:
Pila 3300 kč
Nůžky 1300 kč
cena za vše jen 4700 kč
Naradi je uplne nove, dreva se zubem netklo. Chtel jsem si ho predelat na baterie makita, ale nepodarilo si mi vyrobit adapter, tak posilam dal, aby mohlo nekomu slouzit.
Nabízíme repasi baterií do elektrokol a elektrokoloběžek. Možné je repasovat baterie všech typů, modelů a výrobců elektrokol.
Výhodou repase baterie je možnost navýšení její kapacity, kterou vždy určuje maximální možný počet článků, které lze do baterie umístit.
Přesnou cenu a možné varianty sdělíme vždy před samotnou repasí. Záruka na články a jejich sestavení je 24 měsíců.
Zabýváme se i opravou baterií, které mají poškozenou elektroniku a mají elektronické chyby. Na tyto baterie vystavujeme dokumentaci pro řešení pojistné události s pojišťovnou.
Máme živnostenské oprávnění na repasi baterií do 60V. Více než 10let zkušeností s repasováním a výrobou baterií. Záruka a doklad jsou u nás samozřejmostí.
Baterii je možné předat k repasi na naší prodejně ve Žďáře nad Sázavou. Pro celou Českou republiku můžeme baterie svézt kurýrem GLS, stačí nás písemně kontaktovat
Platba je možná na hotově, na dobírku nebo na splátky.
Telefonní číslo v pracovní dny od 10 - 15h, +420 nebo email
Repase baterií, opravy baterií, baterie pro elektrokolo, baterie do koloběžky, baterie MTF, Baterie Easybike, baterie Apache, Baterie Lectron, Baterie Agogs, Baterie Lovelec, Baterie Amulet, Baterie Author, baterie Hecht, Baterie Crussis, Baterie Haibike, Baterie Kellys, Baterie Leader Fox, Baterie Merida, Baterie Rock Machine, Baterie Shimano, Baterie Bosch, Baterie Sava, Baterie Ratikon, Baterie Specialized, Baterie Superior, Baterie etotem
Prodám 4 skládácí elektrokola GOCYCLE G1 včetně příslušenství.
3 elektrokola odzkoušené pojízdné ( nabíjí , jedou a brzdí), 1 elektrokolo nelze dobít = nejede (neznámá příčina).
Stáří elektrokol cca 10 let.
Příslušenství: 4x nabíječka ( 1 nefunkční), 4 originální obaly na elektrokola, komplet sady blatníků, 3 zámky elektrokol včetně klíče( 1 zámek chybí ).
Za kapacitu baterií a výkon motoru neručím.
Prodávám pouze jako komplet na díly, servis nebo pro někoho kdo se v tom vyzná a je schopen si opravit a poskládat slušné elektrokolo do města .
Parametry elektrokol ( dojezd, baterie , návod k obsluze ) lze dohledat na internetu.
Cena je za všechny elektrokola včetně příslušenství (dopravu můžu zajistit sám).
Prodám skvělé elektrokolo.
NADSTANDARTNÍ VÝBAVA ( odpružené sedlo,protiprůrazové pláště......).
Původní cena 36000kč. Minimálně jeté,maminka se toho bohužel bojí.
Dohoda na ceně možná.
POUZE VOLEJTE !!! ( )
Popis produktu
Novinkou je baterie s výkonnými články LG s kapacitou 16Ah (576Wh) umístěná na zadním nosiči a zadním integrovaným světlem. Dalším plusem je nová rychlo nabíječka s nabíjecím proudem 3A (dříve 1,8A). Díky níž se výrazně zkrátí doba nabíjení baterie. Elektrokolo je vybaveno zadním motorem BAFANG s nominálním výkonem 250W a max.výkonem 350W (EU NORMA EPAC EN15194). BMS systém (battery managment system) v baterii umožňuje sledovat historii baterie a funkčnost jednotlivých článků. Systém se ovládá pomocí barevného LCD displeje a tlačítkového ovladače umístěného na řídítkách.
Přehledný barevný LCD displej zobrazuje funkce:
- volbu 5 režimů asistence
- funkci WALK (rychlost chůze – využití např: při vedení kola do prudkého kopce)
- zobrazení aktuální, maximální a průměrné rychlosti
- ujeté kilometry: jednotlivá jízda/celková ujeta vzdálenost
- denní a noční režim (podsvícení displeje)
- ukazatel stavu nabití baterie
Příslušenství:
Nabíječka a akumulátor je součástí balení.
Dojezd na plně nabitou baterii:
- průměrný 80 km
- maximální až 120 km
Dojezd elektrokola závisí na různých faktorech: hmotnost jezdce a nákladu, fyzická kondice jezdce, styl a povaha jízdy, technický stav kola, teplota, směr a síla větru, výškový profil trasy a povaha terénu (hrubý povrch, kopcovitý terén, časté rozjíždění atd. snižují dojezd).
Upozornění:
Při nesprávném řazení (používání „těžkých“ převodů při výjezdech) může docházet v extrémních podmínkách k přehřívání řídící jednotky. Elektrokola Leader Fox nejsou určená pro tažení přívěsných vozíků. Snižuje se tím dojezd elektrokola.
Elektrokola Leader Fox se vyvíjí a montují výhradně v České republice.
Tento konverzní set obsahuje všechny základní prvky, které budete potřebovat k přestavbě vašeho kola na elektrokolo. Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce prakticky bez námahy i do většího kopce.
Řídící jednotka podporuje funkci tempomatu a rekuperace části kinetické energie pří brždění zpět do akumulátoru. Kvůli velkému výkonu 750W respektive 1000W není schváleno pro oficiální provoz na pozemních komunikacích. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu.
Požadovanou velikost a barvu ráfku si můžete vybrat při objednávce přímo na této kartě produktu.
Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vylepšenou kvalitu výpletu:
- značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou
- speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou
- používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm
- výplety jsou od nás před odesláním vycentrované*
- sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír
- výplety do ráfků velikosti 24, 26 i 28''(700C)** s možností výběru stříbrné nebo černé barvy
Maximální rychlost 25 km/h
Napětí baterie 48V, 36V
Výkon pohonu 750W, 1000W
Hmotnost 7,3 Kg
Volnobněžka Ne
Vestavěná převodovka Ne
Možnost rekuperace Ne
Točivý moment 18,2 Nm/36V nebo 27,3Nm/48V
Výkon 750W/36V nebo 1000W/48V
Montážní šířka 100 mm
Napětí 36V / 48V
Magnety 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů
Průměr 243 mm
Specifikace:
Řídící jednotka Magic - nadstandardní funkce: tempomat, signalizace poruchy, motorová brzda, programovatelná přes USB, univerzální pro napětí akumulátoru 24V,36V a 48V
Montážní šířka předního kola: 100mm
Brzdová páčka s mikrospínači pro odpojení tempomatu, případně aktivaci brzdění motorem (2x)
Pokud nekupujete se setem zároveň akumulátor, případně USB kabel pro nastavení řídící jednotky, specifikujte prosím do poznámky objednávky na jaké napětí budete chtít řídící jednotku nastavit. Z výroby je nastavena, aby fungovala s akumulátory 24V, 36V i 48V, nicméně pak nehlídá kritické podpětí u 36V a 48V akumulátorů (nevadí to u kvalitních LiFePO4 a Li-ion akumulátorů, které si podpětí hlídají vlastní elektronikou, ale mělo by být nastavenou u olověných, případně gelových aku).
Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. 341/2014Sb., příloha č. 12, část C a při dodržení ostatních ustanovení normy EN 15194+A.
Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit.
Tento set neobsahuje akumulátor, nutno dokoupit samostatně.
Sety o tomto výkonu doporučujeme instalovat pouze do ocelových předních vidlic. Hliníkové vidlice by měly být opatřeny doplňkovým ramenem pro rozložení kroutícího momentu.
Hmotnost pohonu 6,6 kg
Maximální rychlost 25 km/h
Napětí baterie 48 V, 36 V
Umístění pohonu Přední, Zadní
Velikost ráfku 20"
Výkon pohonu 1000 W, 750 W
Kroutící moment 18,2 Nm/36V nebo 27,3Nm/48V
Hlučnost pohonu
Vysokokapacitní baterie EVBIKE 15,6 Ah (562 Wh) je určena k montáži nad zadní kolo, součástí balení je nastavitelný nosič. Baterie je opatřena bezpečnostním zámkem proti odcizení, po odemknutí ji lze snadno vyjmout z držáku např. při dobíjení nebo převozu. Má zabudované bezpečnostní koncové červené světlo, které se automaticky rozsvítí se zapnutím baterie. Vhodná je zejména pro kola s malým rámem nebo pro městská kola.
Součástí baterie je inteligentní ochranný BMS modul pro balancování článků, jejich ochranu proti podbití a vybití. Baterie nemá paměťový efekt a nepodporuje rekuperaci. Součástí baterie je USB výstup pro nabíjení externího zařízení. Tuto baterii je možné nabíjet 2A nebo rychlonabíjecí 5A nabíječkou. Nabíječka není součástí balení.
OBSAH BALENÍ:
Baterie 36V/15,6Ah
Nosič baterie a jeho příslušenství
2x klíč pro uzamčení baterie
DŮLEŽITÉ K PROVOZU BATERIE:
Baterii je před první jízdou (po delší přestávce) vždy nutno dobít doplna (nejdříve nabíjím, pak jezdím)
Po skončení jízdy doporučujeme baterii dobít a nenechávat vybitou (dojedu a dobijím)
Před ukončením sezóny a při dlouhodobém skladování je třeba baterii dobít na 50% (dobijím na 50% a pak zakončím sezónu)
Ponechání baterie bez údržby vede k jejímu poškození a ztrátě záruky (když chci jezdit, musím se dobře starat o baterii)
TIP: Nabíječku nejprve zapojte do sítě a až poté připojte nabíjecí konektor do baterie. V opačném případě může dojít k poškození konektorů.
Lithiové články jsou náchylné na poškození vlivem hlubokého vybití, nebo naopak přebití. V bateriích EVBIKE je tedy umístěn inteligentní programovatelný obvod řízený mikroprocesorem. Tento obvod dokáže baterii při nepoužívání uspat a tak ji chrání před rychlým vybíjením. Baterii také chrání při nestandardních situacích, kdy baterii v případě kritické situace odpojí od nabíječky či trakčních kontaktů.
Dojezd závisí na hmotnosti jezdce, intenzitě příšlapu, reliéfu terénu, stylu jízdy a typu pohonu. Při ekonomické jízdě s jezdcem o váze 70 kg lze dojezd běžně prodloužit až na více než 100 km.
Dojezd 80 - 160 km
Výstupní napětí 36 V
Kapacita baterie 15,6 Ah (562 Wh)
Výstupní napětí 36 V
Celková hmotnost 4,2 Kg
Ochrana proti krádeži Ano, zámek
Dojezd 80 - 160 km
Jmenovité napětí článků 3.7 V
Počet běžných cyklů 800 (pokles kapacity o max. 30 %)
Optimální vybíjecí proud 15 A (max. 19A
Kompletní specifikace
Nejmenší a nejkompaktnější varianta Li-ion akumulátoru Shark, která přitom pojme solidní kapacitu 36V/12,8 Ah. Vyrobeno ze značkových článků LG Chem (40x3200mAh). "Ochranou ruku" nad nimi drží řídící elektronika BMS se všemi nezbytnými ochranami a balancery. Box akumulátoru je vyroben z lehkého, ale odolného plastu. Na těle akumulátoru je vyveden USB konektor pro nabíjení mobilních zařízení (telefon, GPS atd.)
Technické parametry:
Typ článků: Li-ion značkové LG Chem INR 18650-MH1
Nabíjecí napětí: 42V
Nominální napětí: 36V
Nominální kapacita: 12,8 Ah (460Wh) @ 0.2C vybíjení
Využitelná kapacita:** 12,4Ah (446Wh) @ 0.5C vybíjení
Nabíjecí proud: standardní nabíjení - 0,2C
Metoda standardního nabíjení: 0,2C CC (konstantní proud) nabíjení do 42V, potom CV (konstantní napětí 42V) nabíjení dokud nabíjecí proud neklesne k nule.
Doba nabíjení: standardní nabíjení - 6 hod.
BMS: ano (ochrana podbití, přebití, nadproudu, zkratu, tepelná pojistka, balanční obvody)
Max. nabíjecí proud: 4A
Nominální vybíjecí proud: 20A
Max. vybíjecí proud: 40A (15s)
Životnost (úbytek kapacity): 500 cyklů* , kdy je kapacita větší jak 70% nominální
Pracovní teplota: nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C-45°C
USB port: ano, pro nabíjení externích zařízení do 1A
Indikátor stavu aku: ano
Způsob zapínání/vypínání akumulátoru: přepínačem elektronicky přes BMS
Rozměry akumulátoru(bez doku - v,š,d): 95x75x330mm
Hmotnost akumulátoru (bez doku): 2,65 Kg
Hmotnost doku: 0,17 Kg
Nabíjecí konektor: ST-3pin (max. 4A)
Standardní nabíječka: 36V/2A plně automatická STC-8127LC - STC-3pin
Volitelná nabíječka: 36V/4A plně automatická STC-8150LC - STC-3pin
Záruka: 24 měsíců
Prodám pánské elektrokolo Crussis modelový rok 2021, najeto 1210km spíše po cyklostezkách, kondice baterie 98%, teď po servise, nové brzdové obložení, řetěz, seštelování tlumičů, promazání všech komponentů. Výborná stav. Pro více informací tel. Domluva o ceně možná
Pánské horské elektrokolo ONE-Largo 7.6-S je určeno pro jízdu v terénu, ale bez problému zvládne i silnici nebo cyklostezku. Záleží jen na vás. Od svého kolegy e-Largo 7.6-S se liší designem – nabízí decentní barevnou kombinaci.
Geometrie hliníkového rámu zajišťuje skvělou stabilitu a ovladatelnost e-biku, k čemuž přispívá rovněž baterie s Li-Ion články Panasonic 36V / 630 Wh (17,5 Ah). Ta je do rámu elektrokola plně integrována. Praktické, funkční a k tomu oku lahodící design. Co více si přát?
O dojezd a spolehlivost se stará středový elektromotor BAFANG MAX drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), s kroutícím momentem 80 Nm. Použití středového elektromotoru u tohoto modelu přispívá velkou měrou k ideálnímu vyvážení elektrokola – jde o moderní řešení používané u vyšších řad e-biků po celém světě.
Dojezd e-kola je 150 km – zde samozřejmě vždy záleží na profilu trati a způsobu využití asistence, která je v případě tohoto modelu pětistupňová. A jak vlastně asistenci ovládáte? Jako u většiny elektrokol prostřednictvím LCD displeje umístěného na řídítkách. Barevný displej zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost. Možnost zvolení CZ menu, které vám zdarma a rádi nastavíme.
Elektrokolo je vyráběno na kolech o velikosti 29“, které jsou v případě horských kol dnes již nezbytným standardem, a ve velikostech rámu 18“ a 20“. O řazení se stará 9 rychlostí přehazovačky Shimano Alivio a ízdní komfort vám zpříjemní kotoučové hydraulické brzdy Shimano BR-MT200, odpružená vidlice Suntour XCM HLO DS 29" je vybavena pružinovým tlumením a disponuje zdvihem 100 mm.
Kola jsou obuta do bikových plášťů MAXXIS ARDENT 29 X 2,40, tudíž se nemusíte bát, že by o přilnavost elektrokola v terénu nebylo postaráno.
Najeto cca 600km.
Běžná cena kolo 42 990,- Kč
Sleva 15 % - 6 449,- Kč
Cena po slěvě 36 541,- Kč
Horské elektrokolo TOTEM se vyznačuje velmi zdařilým designem, který upoutá, kamkoliv vyjedete.
Baterie 14.5 Ah je integrována do rámu a dotváří tak vzhled elektrokola, který v současné době náročnější uživatelé požadují. Společně se středovým silným motorem Max Drive poskytuje dostatek síly pro použití v členitém terénu.
EAGLE je navíc vybaven špičkovou technickou novinkou, tak důležitou pro řazení se středovými motory. Jedná se o elektronické přerušení tahu velmi namáhaného řetězu v okamžiku řazení tak, aby mohlo dojít k plynulému přeřazení. Během zlomku sekundy po dokončení řazení se pak opět motor automaticky zapojí.
Hmotnost tohoto elektrokola včetně baterie je 20,8 Kg.
počet rychlostí: 9
rozměr kol: 27,5"
rám: 20,5" ALU
vidlice: SUNTOUR XCR Air, RLO (uzamykatelná na řídítkách)
baterie: Li-ion (LiMnO2), 36V/14,5 Ah (SAMSUNG články)
motor: BAFANG Max Drive 250/350W středový
senzor šlapání: torzní
systém odpojení pohonu: automatické
displej: LCD komfortní
ráfky: JHT
brzdy: SHIMANO kotoučové, hydraulické
řazení: SHIMANO SL- M370
převodník: BAFANG 38T
měnič převodů zadní: SHIMANO ALIVIO 9 S
pastorek: SHIMANO HG 11- 36T 9 S
pneumatiky: KENDA 27,5"x2,1
doplňková výbava: gearsenzor
hmotnost: 21 kg
dojezd: až 120 km (dojezd byl testován se střední zvolenou podporou, váha jezdce 70 kg, teplota vzduchu 15°C, středně zvlněný terén).
Elektropohon k připojení mechanického invalidního vozíku s dostatečně silným motorem o výkonu 350W s plynulým rozjezdem a tempomatem, jízda vpřed i vzad se třemi rychlostmi, k brzdění je opatřen kotoučovou brzdou se dvěmi brzdiči, které se ovládají páčkami na řidítkách, další výhodou při skládání je možnost sklopení řidítek.
Elektropohon je vybaven tempomatem, při podržení přidaného plynu v poloze jakou potřebujete po dobu cca 10 vteřin, si pohon bude udržovat konstantní rychlost, jakou máte zvolenou, deaktivace tempomatu se provádí, buď opětovným přidáním a ubráním plynu, nebo brzdovou páčkou. Baterie je vyjímatelná.
Cena - 50.000 Kč
Model - T-REX EV350
Výkon motoru:36V 350W
Motor: střídavý bezuhlíkový 36V 350W s plynulým rozjezdem
Baterie: 36V / 13Ah - vyjímatelná
Typ baterie: Li-ion
Napětí: 36V
Nabíječka:AC 100-240V 2 Amp
Doba nabíjení: 5-6 h
Nabíjecí napětí USB: 5V
Pneumatiky: Innova 12 placů
Brzdový systém: kotoučová brzda se dvěmi brzdiči, ovládání na řidítkách páčkami levá + pravá + parkovací brzda
Maximální rychlost: až 25 km/h, nastavitelné 3 rychlosti
Dojezd: až 80 km - dle typu a kapacity baterie
Maximální úhel stoupání: 12°
Maximální zatížení: 120 kg
Čistá hmotnost (bez baterií): 16 kg
Čistá hmotnost (s baterií): 22 kg
Velikost: 950*450*710 mm
Výbava: LCD displej, přední světlo, klakson, jízda vpřed i vzad se třemi rychlostmi, tempomat, sklopná řidítka
Anglická elektrokola Wisper řady 7 jsou dokonale vybavena pro příjemnou a pohodlnou jízdu. Kromě rámu s nízkým nástupem má kolo také ergonomické pohodlné sedlo, výškově nastavitelná řídítka.
Kola Wisper jsou postavena na nových elegantních hliníkových rámech. Rámy jsou ručně vyráběné jednou z největších společností dodavající rámy pro mnoho evropských výrobců kol (Hand welded 6061 Alloy T4 and T6 tempered). Tyto nové rámy si zachovávají eleganci, ale vynikají nižší váhu s maximální tuhostí. Mají certifikáty CE a EN15194. Díky tomu dává výrobce 10 letou záruku na rám.
Hlavními rysy modelu jsou skvěle sladěné komponenty, neotřelý design.
Magnetický snímač
Magnetický snímač s 12 magnety - magnetický pedálový snímač instalovaný na středové ose detekuje frekvenci probíhajícího šlapání
Zadní nosič
Zadní nosič byl navržen přímo na míru pro rámy Wisper. Vyniká vysokou nosností (25 Kg) a jednoduchostí montáže bez rizika drnčení a dalších nepříjemných vlastností klasických nosičů.
Baterie
Samsung: Li-on Baterie Wisper 575 Wh (16 Ah) - dojezd až 110 km (s režimem spánku - po nabití lze baterii uskladnit po dobu šesti měsíců bez nutnosti kontroly a dobíjení)
Nové článkové Li-on baterie WISPER 375Wh a 575Wh využívají stejného obalu a lze je tedy libovolně zaměnit a konfigurovat požadovaný dojezd kola Wisper.
RCSS System (systém diagnostiky)
V případě jakéhokoliv problému s baterií či nabíječkou stačí připojit Wisper power systém pomocí USB k počítači. Systém zobrazí kompletní charakteristiku baterie a historii dobíjení. Lze tedy doložit špatné uživatelské chování k baterii či uložení nenabité baterie k zimnímu skladování.
Verze RCSS Wisper nabízí i update softwaru baterie a nabíječky a kompletní diagnostiku.
Nový systém zajišťuje efektivní a plynulý náběh a chod pohonu motoru zadního kola. Díky nové konfiguraci řízení a přímému převodu energie z baterie do motoru mají modely Wisper strhující kroutící moment. Výhodou řešení je, že tento výkon nemá vliv na řetěz, převodovku a další komponenty jako systémy středových pohonů (proto systémy středových motorů pracují s podstatně nižším kroutícím momentem)
Zpřevodování
7 – rychlostní přehazovačka Shimano (typ bude upřesněn)
Ovládací prvky
LCD display se spínačem integrovaných světel a vypínačem elektrokola
Nosnost kola: 135kg
prodam temer nepouzivane uvedene elektrokolo, prosim jen sms ci email
Prodej nového elektrokola Leader Fox 29" ALTAR 2023 20 Ah se zárukou 2 roky.
Velikost rámu barva modrá/černo-šedá 19,5"/L /21,5"/XL
Novinka pro sezónu 2023. Horské elektrokolo ALTAR 29" 2023 s hliníkovým rámem, sportovním designem, odpruženou přední vidlicí, kotoučovými brzdami a rozměrem kol 29".
Novinkou je integrovaná rámová baterie s výkonnými články LG s kapacitou 20Ah (Wh). Dalším plusem je nová rychlo nabíječka s nabíjecím proudem 3A (dříve 1,8A). Díky níž se výrazně zkrátí doba nabíjení baterie. Elektrokolo je vybaveno středovým motorem Bafang M510 s nominálním výkonem 250W a max. výkonem 550W. Tento motor se mimo jiné může pochlubit vysokým kroutícím momentem, který může dosáhnout hodnoty až 95 Nm a je vybaven torzním snímačem síly šlapání. To znamená, že čím větší silou cyklista šlape, tím větší silou motor pomáhá. Motor vyniká velmi plynulým chodem, nadprůměrným výkonem ve stoupání a tichým chodem. Systém se ovládá pomocí barevného LCD displeje a tlačítkového ovladače umístěného na řídítkách.
RÁM HLINÍKOVÝ 6061
VIDLICE RST AERIAL,TRAVEL 100mm,AIR,ZAMYKÁNÍ NA ŘIDÍTKÁCH
PŘEDSTAVEC EXERACE, HLINÍKOVÝ, DÉLKA:80mm
Př.NÁBOJ FORMULA DC-91, 2x ZAPOUZDŘENÉ LOŽISKO, HLINÍKOVÁ, RYCHLOUPÍNÁK
Za.NÁBOJ FORMULA DC-32, 2x ZAPOUZDŘENÉ LOŽISKO, HLINÍKOVÁ, RYCHLOUPÍNÁK
PLÁŠŤ MAXXIS RECON RACE 29X2,25
PŘEVODNÍK HLINÍKOVÝ, 38T
ŘETĚZ KMC X9
PASTOREK 9 RYCHLOSTÍ,9-36T/možný výběr 9kazeta 11-40Z do poznámky v objednávce
ŘAZENÍ SHIMANO ALIVIO, 9 RYCHLOSTI
SEDLOVKA EXERACE D: 30,9mm, L: 400mm
NABÍJEČKA 36V/3A
BATERIE LG 36V/20Ah, Li-ion, Wh
MOTOR BAFANG M510, 36V, 95Nm
DISPLAY TFT BAREVNÝ, USB NABÍJECÍ PORT
Elektrokolo dovezeme Zdarma po celé ČR. seřízené s dokladem a záruka 2 roky. Možné také vyzvednout na prodejně Svět kol a Elektrokol Původní cena 66900.-
Nové el. kolo.
Běžná cena kolo 42 990,- Kč
Sleva 10 % - 4 299,- Kč
Cena po slěvě 38 691,- Kč
Dámy zpozorněte! E-bike Crussis e-Fionna 5.7 jsme vyvinuli právě pro vás, pro vaše výlety přírodou, cestou necestou, po rovinách, přes kopce i na toulání po horách, po místech, kam jste se třeba se svým kolem ještě neodvážili.
Dámské horské elektrokolo e-Fionna 5.7 je určeno pro jízdu v terénu, ale bez problému zvládne i silnici nebo cyklostezku. Záleží jen na vás. Od své kolegyně e-Guera 5.7 se liší velikostí kol – dodávaný je na 29“ kolech.
Hliníkový rám je díky pohodlné geometrii plně přizpůsoben dámským potřebám. Geometrie rámu zajišťuje skvělou stabilitu a ovladatelnost e-biku, k čemuž přispívá rovněž baterie s Li-Ion články 36V / 468 Wh (13 Ah). Ta je do rámu elektrokola plně integrována. Praktické, funkční a k tomu oku lahodící design. Co více si přát?
O dojezd a spolehlivost se stará stará středový elektromotor BAFANG MAX drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), s kroutícím momentem 80 Nm. Použití středového elektromotoru u tohoto modelu přispívá velkou měrou k ideálnímu vyvážení elektrokola – jde o moderní řešení používané u vyšších řad e-biků po celém světě.
Dojezd e-kola je 115 km – zde samozřejmě vždy záleží na profilu trati a způsobu využití asistence, která je v případě tohoto modelu pětistupňová. A jak vlastně asistenci ovládáte? Jako u většiny elektrokol prostřednictvím LCD displeje umístěného na řídítkách. Černobílý displej zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost.
Elektrokolo je vyráběno na kolech o velikosti 29“, které jsou v případě horských kol dnes již nezbytným standardem, a ve velikostech rámu 17“ a 19“. O řazení se stará 8 rychlostí přehazovačka Shimano Acera nebo SRAM X4 a jízdní komfort vám zpříjemní kotoučové hydraulické brzdy Shimano BR-MT200 nebo SRAM Level, odpružená vidlice Suntour XCT30 HLO DS 29" je vybavena pružinovým tlumením a disponuje zdvihem 100 mm.
Kola jsou obuta do bikových plášťů MAXXIS ARDENT 29 X 2,40, tudíž se nemusíte bát, že by o přilnavost elektrokola v terénu nebylo postaráno.
E-kolo je dodáváno bez blatníků, osvětlení, stojánku aj. Ty však lze ke kolu bez problémů dokoupit a následně namontovat.
Tak co myslíte? Chcete vyrazit tam, kam se s normálním kolem nedostanete? Šlápněte do pedálů, elektrokolo Crussis e-Fionna 5.7 je připraveno vyrazit s vámi!
Prodám CRUSSIS E-LARGO 5.6: Geometrie hliníkového rámu zajišťuje skvělou stabilitu a ovladatelnost e-biku, k čemuž přispívá rovněž baterie s Li-Ion články 36V / 468 Wh (13 Ah). Ta je do rámu elektrokola plně integrována. Praktické, funkční a k tomu oku lahodící design. Co více si přát?
O dojezd a spolehlivost se stará středový elektromotor BAFANG MAX drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), s kroutícím momentem 80 Nm. Použití středového elektromotoru u tohoto modelu přispívá velkou měrou k ideálnímu vyvážení elektrokola – jde o moderní řešení používané u vyšších řad e-biků po celém světě.
Dojezd e-kola je 115 km – zde samozřejmě vždy záleží na profilu trati a způsobu využití asistence, která je v případě tohoto modelu pětistupňová. A jak vlastně asistenci ovládáte? Jako u většiny elektrokol prostřednictvím LCD displeje umístěného na řídítkách. Černobílý displej zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost.
Elektrokolo je vyráběno na kolech o velikosti 29“, které jsou v případě horských kol dnes již nezbytným standardem, a ve velikostech rámu 18“ a 20“. O řazení se stará 8 rychlostí přehazovačka Shimano Acera a jízdní komfort vám zpříjemní kotoučové hydraulické brzdy, odpružená vidlice Suntour XCT30 HLO DS 29" je vybavena pružinovým tlumením a disponuje zdvihem 100 mm.
Kola jsou obuta do bikových plášťů MAXXIS ARDENT 29 X 2,40, tudíž se nemusíte bát, že by o přilnavost elektrokola v terénu nebylo postaráno. Kolo je rok v záruce jako nové najeto cca 500km možnost s bat. 17ah.
Elektropohon TRIP k připojení mechanického invalidního vozíku s dostatečně silným motorem o výkonu 350W s plynulým rozjezdem, jízda vpřed i vzad se třemi rychlostmi, k brzdění je opatřen kotoučovou brzdou se dvěmi brzdiči, které se ovládají páčkami na řidítkách. Baterie je vyjímatelná.
Cena - 36.000 Kč
Model - TRIP 350W
Výkon motoru:36V 350W
Motor: střídavý bezuhlíkový 36V 350W s plynulým rozjezdem
Baterie: 36V / 8Ah - vyjímatelná
Typ baterie: Li-ion
Napětí: 36V
Nabíječka:AC 100-240V 2 Amp
Doba nabíjení: 6 h
Pneumatika: Innova 12*2.4
Brzdový systém: kotoučová brzda se dvěmi brzdiči, ovládání na řidítkách páčkami levá + pravá
Maximální rychlost: až 25 km/h, nastavitelné 3 rychlosti
Dojezd: 30 km
Maximální úhel stoupání: 8°
Maximální zatížení: 120 kg
Hmotnost (s baterií): 15 kg
Výbava: LCD displej, přední světlo, klakson, jízda vpřed i vzad se třemi rychlostmi
***používané 1 léto, stále v záruce s najeto pouze 123 km ****
-250W bezkomutátorový převodový motor
-36V 10AH lithium-iontová baterie
-LCD Digital Panel
Specifikace
Baterie 36V 10AH
Elektrický nábojový motor 250W Bezkomutátorový převodový motor
Celková nosnost 120 kg
Doporučená výška jezdce 160 - 200 cm
Nabíječka 36V/2,0A
Ovladač 36V 15A
Displej LCD
Hmotnost 25kg
Úrovně podpory pedálů 1-5 úrovní
Nabíječka autobaterií s microprocesorem a displayem k nabíjení moto i auto akumulátorů.
TECHNICKÁ DATA
Značka: BLACK
model: 13509
jmenovité napětí: 230V / 50 Hz
podporovaná napětí baterie: 6V / 8V / 12V / 14V / 16V / 24V (pulzní dynamic
INTELIGENTNÍ PRACOVNÍ REŽIMY
Výhody mikroprocesorového řízení
Konstantní napětí: Použijte stejnosměrné napětí k nabíjení baterie tak, že zkontrolujete, zda nabíjecí proud není příliš vysoký, aby se během procesu snížil.
Konstantní proud : Znamená, že napětí baterie je nižší než nastavené napětí nabíječky, ale nabíječka bude udržovat konstantní proud pro nabíjení baterie.
Modulace udržovacího nabíjení: Když se napětí baterie blíží jmenovitému napětí a nabíjecí proud je již nízký na nastavený proud, přepne se na modulaci plovoucího nabíjení. To znamená, že baterie je nabitá, ale neustále se kontroluje, zda nedochází k poklesu napětí a automaticky se dobíjí střídavým proudem.
Floating Charge Modulation: Tento režim udrží baterii plně nabitou.
NABÍJENÍ 8 KROKŮ
FÁZE 1: DIAGNOSTIKA : analýza baterie, jejího stavu nabití a správnosti spojení mezi baterií a nabíječkou.
KROK 2: DESULFATE : rozpoznání sulfatované baterie, nízké napětí, vysokoproudé pulzní nabíjení umožňuje odstranění síranu z desek baterie, čímž se obnoví její původní kapacita.
FÁZE 3: ANALÝZA : kontrola, zda baterie není poškozená a zda je schopna přijmout nabíjecí proud - zabraňuje nabíjení poškozené baterie.
FÁZE 4: SOFT START : pokud není baterie poškozena, začne se nabíjet relativně nízkým proudem (asi 15 %) a postupně zvyšuje její hodnotu.
KROK 5: ZÁKLADNÍ NABÍJENÍ : nabíjení maximálním proudem konstantní intenzity s hodnotou automaticky upravovanou v závislosti na stavu nabití baterie až do dosažení 80% kapacity baterie.
KROK 6: KONEČNÉ NABÍJENÍ : nabíjení klesajícím proudem a konstantním napětím až do dosažení 100% kapacity baterie.
KROK 7: ANALÝZA : Přibližně 2minutový test nabití baterie – Pokud nabití baterie po zastavení nabíjení neklesne, proces nabíjení je dokončen.
KROK 8: IMPULZ : monitorujte napětí baterie a udržujte optimální nabití na 95-100 % kapacity pomocí impulsů nabíjecího proudu.
OVLÁDÁNÍ MCU (MIKROPROCESOR)
Bezpečnostní funkce
Přepěťová ochrana - ochrana se spustí při nastavení nabíjecího napětí jiného než detekovaného parametru.
Funkce diagnostiky baterie - Nabíječka nepřetržitě monitoruje stav baterie.
Ochrana proti přehřátí: Když teplota nabíječky překročí 150 °C, nabíječka přestane nabíjet. Po snížení teploty na 80 °C nebo vypnutí nabíječky na cca 10 minut lze baterii po uplynutí této doby znovu nabít.
Ochrana proti zkratu: Automaticky se zastaví, když v obvodu dojde ke zkratu. To bude mít za následek dlouhé pípnutí. Nabíječku stačí opatrně zapojit a automaticky se dobije.
Ochrana proti zpětnému připojení: Pokud jsou svorky (+/-) omylem připojeny opačně, nabíječka vás upozorní přerušovaným dlouhým pípáním. Po správném připojení svorek
Nová, homologovaná a uzamykatelná bedna / box / garáž vyrobená z hliníku, uvnitř textilní polstrování.
Je navržena pro úschovu a transport elektrokol a vybavení na kempování, ale možnosti využití jsou poměrně široké (dovnitř lze vložit police). Box je možné ukotvit "kamkoliv".
Rozměry šířka x hloubka x výška v cm 200 x 70 x 100. Hmotnost cca 40-50 kg, nosnost dle technického průkazu 500 kg.
Montáž boxu byla vymyšlena k automobilu na nosič na motorku / elektrokola.
Hliníkový box je nový, ale automobil jsme prodali a proto prodáváme i box.
box pro elektrokola, elektrokolo, elektrokola, nosič na elektrokola, garáž pro obytný vůz, obytný automobil, van, dodávka, bedna za automobil, úschova kol, transportní bedna, přepravní bedna, hliníkový box za automobil, hliníková bedna, hliníkový box, nosič kol, nosič na kola, držák na kola