inzerce, prodej, prodám, bazar

balíček office - strana 33

Počet nalezených inzerátů BALÍČEK OFFICE: 1000 - strana 33

Obchodní zástupce
Jsme stabilní česká firma, zabýváme se výrobou a lakováním nábytkových dvířek déle jak 15 let. Pro rozšíření našeho týmu hledáme kolegu/ kolegyni do obchodního oddělení. Nabízíme: zázemí, přátelský kolektiv, pracovní dobu pondělí-pátek, mzda 25.000 čistého + provize a další zaměstnanecké benefity viz. níže ... Co u nás budete dělat? • prezentace a prodej lakovaných nábytkových dvířek • dodávkový rozvoz dvířek stávajícím zákazníkům • péče o stávající zákazníky • budování nových obchodních vztahů • telefonický a osobní kontakt se zákazníky • aktivní získávání nových obchodních partnerů, průzkum trhu • plánování, organizace a samostatné vedení obchodních schůzek a služebních cest • rozesílání hromadného emailu, marketing • vedení agendy Co musíte znát, mít a umět? • profesionální zastupování obchodních zájmů firmy • vlastní iniciativu v oblasti podpory prodeje, zákaznických akcí a marketingu • dobré komunikační schopnosti a organizační schopnosti • dobrá znalost na PC- MS Office, Internet • aktivní řidič s oprávněním skupiny B • příjemné vystupování, kreativitu, zodpovědnost a proklientský přístup • schopnost udržet a prosadit záměr Co Vám nabízíme • hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou • zaměstnanecké benefity (služební automobil, notebook, mobilní telefon, SIM karta s neomezením voláním, zvýhodněný osobní neomezený tarif pro rodinu) • základní plat + odměny dle výkonu • perspektivní a odpovědnou práci ve stabilní a prosperující společnosti • práci v mladém přátelském kolektivu s dlouholetou tradicí • zaškolení a podporu • individuální přístup Budete součástí české firmy, která vyrábí designové interiéry a dělá tak život hezčí. Pokud máte o tuto pozici zájem, ozvěte se nám pomocí telefonu, e-mailu nebo využijte kontaktní formulář. Kontaktní osoba: Richard Gál, , gal@
Prodejce vozů Suzuki v Hodoníně
Rozšiřujeme náš tým Suzuki v Hodoníně! Hledáme posilu na pozici prodejce automobilů. Jsme rodinná firma s 25letou historií a přátelským kolektivem. Rádi tě mezi námi uvítáme. CO BUDE VAŠÍM CÍLEM: • prodej nových i ojetých vozidel • administrativa spojená s prodejem vozů • péče o vystavené vozy • komunikace se zákazníky CO OD VÁS OČEKÁVÁME: • profesionální vystupování, umění vyjednávat • zkušenosti s prodejem • znalost automobilového průmyslu • dobré komunikační, prezentační schopnosti • schopnost samostatné práce • schopnost efektivní organizace své práce • uživatelskou znalost práce na PC (MS Office) • řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič) VÝHODOU BUDE: • znalost AJ nebo NJ CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT? • progresivní finanční ohodnocení, podíl na marži z prodeje • zajímavou, dynamickou a různorodou práci, • služební automobil i pro soukromé účely, • rodinnou atmosféru společnosti • termín nástupu ihned MÁTE O TUTO POZICI ZÁJEM? Kontaktujte prosím pana Ondřeje Doležala na telefonu nebo e-mailu prodej.suzukiho@
Nadšený reprezentant kosmetiky pro všechny regiony ČR
Catherine Cosmetics s.r.o., s.r.o. je distributor prémiové značky francouzské kosmetiky a kosmetických přístrojů pro kosmetické salony, spa, beauty, wellness studia. Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít? • příjemné vystupování • zodpovědný a samostatný přístup ke svěřeným úkolům • komunikativnost, cílevědomost, zodpovědnost, flexibilita • praxe na podobné pozici výhodou • samostatně organizovat a plánovat svůj čas • rád/a komunikujete s lidmi, navazujete kontakty • baví vás poradenství a prodej • chcete práci, která bude časově flexibilní • zajímá vás svět kosmetiky a péče o tělo Co na vás čeká? • reprezentace francouzské značky kosmetiky a high-tech špičkových kosmetických přístrojů • vyhledávání nových obchodních partnerů a uzavírání akvizic • rozvíjení vztahů se stávajícími klienty • komunikace s velkými hráči na trhu (salony, spa, wellness, beauty centra atd.) • spolupráce s marketingem na přípravě kampaní Co vám nabídneme my? • platové ohodnocení včetně pravidelných bonusů a motivačních bonusů, provizní systém dle výkonu • možnost kariérního růstu • zaškolení a pravidelné vzdělávání • práci se špičkovými produkty • možnost práce odkudkoliv (Home Office) • časovou flexibilitu • velkoobchodní cenu na produkty • termín nástupu co nejdříve, anebo dohodou Pokud byste se k nám do týmu rádi přidali, zašlete nám svůj strukturovaný životopis. Budeme se těšit na spolupráci! Pracujeme na pozvednutí kosmetického průmyslu na vyšší level. Jsme menší tým, rodinný firma, kde si pomáháme, vycházíme si vstříc a záleží nám na tom, jak ovlivňujeme svět kolem nás.
Obchodní zástupce
Technicko-obchodní zástupce pro region Západní Čechy, Jižní Čechy Co vás na pozici čeká: • máme vlastní řady kvalitních produktů, o jejichž kvalitu se můžete opřít • péče o stávající zákazníky (region je již obchodně rozběhnutý, obchodník dostane zákaznický kmen) • akviziční činnost a aktivní oslovování nových zákazníků • zajišťovat vysokou úroveň prezentace produktů zákazníkům • komunikace s mateřskou společností • obchodní činnost a nacházení dalších příležitostí • školení na produkty a obchodní dovednosti • marketingovou podporu. • základní mzda + prémie na základě provizního řádu a dosažených cílů • flexibilně plánujete svoje aktivity k dosažení svého měsíčního/ročního cíle Požadujeme: • zkušenost na obchodní pozici jako např. obchodní zástupce, regionální prodejce apod. v technické oblasti • kompetence v obchodní oblasti, dynamický, komunikativní, zákaznicky orientovaný • samostatnost, proaktivní přístup • obchodní nadšení • chuť pečovat o stávající klienty a získávat nové • ochotu cestovat • dobrá znalost MS Office • řidičský průkaz skupiny B Nabízíme: • osobní automobil • zajímavou práci se špičkovými produkty • plnou podporu kolegů, vynikající zázemí • kvalitní zaškolení • fixní finanční ohodnocení s motivační složkou • 25 000 - 45 000,- dle výsledků Posláním svého životopisu dáváte souhlas se zpracováním předaných osobních údajů uvedených v životopise či motivačním dopise poskytnutých společnosti JB SANITARY s.r.o. za účelem získání zaměstnaní. Nástup dohodou Více informací také na
Obchodní zástupce
Firma TAVOBAL s.r.o. s více než 20letou zkušeností na trhu s obalovými materiály hledá obchodního zástupce pro rozšíření svého obchodního týmu. Popis Vaší činnosti: - prodej zboží přiděleným zákazníkům - akvizice nových zákazníků z celé České republiky. K jejich hledání Vám poskytneme nástroje, ale nebudeme Vám diktovat kdy, koho a jak máte kontaktovat. Důležitý je pro nás výsledek. - budování dlouhodobých obchodních vztahů, konzultace (telefonické i osobní) se zákazníky ohledně jejich potřeb a hledání možností, jak spolupráci rozšířit – cílem je zajištění komplexního řešení, ne jednoho specifického produktu - vyhledávání nových příležitostí (rozšíření sortimentu, služeb apod.) - trocha administrativy - vedení evidence kontaktů, příprava nabídek apod. bude na Vás - vymýšlení způsobů, jak dále vylepšovat obchodní strategii firmy ve spolupráci s ostatními kolegy (obchodními zástupci, prodejci i marketingem), - pravidelné vyhodnocování Vaší práce s nadřízeným pracovníkem (1x měsíčně) Váš profil: - zkušenosti s prací obchodního zástupce – máte skvělý tah na branku. Zkušenosti s obalovými materiály výhodou. - velmi příjemné a profesionální vystupování - dobré komunikační dovednosti, samostatnost, důslednost, pečlivost, zodpovědnost, organizační schopnosti a chuť učit se novým věcem - prozákaznická orientace - dravost – bez aktivního volání a vyhledávání příležitostí to nebude fungovat - týmový duch – hledáme kolegu, který ví, že spolupráce je důležitá pro celkový úspěch firmy - uživatelská znalost PC (MS Office, Outlook) - znalost ekonomického systému Pohoda výhodou - ŘP sk. B - čistý trestní rejstřík - minimálně střední škola s maturitou Výhodou bude, pokud budete umět -znalost ekonomického systému Pohoda výhodou Co vám můžeme nabídnout - k dispozici je stále místo v kanceláři v sídle firmy - samostatnou práci s kvalitním a konkurenceschopným sortimentem - podporu a zázemí stabilní a rostoucí firmy (na trhu jsme přes 20 let) - důkladné zaškolení a podpora kolegů (nejen) při nástupu - příjemná firemní kultura a kolegové s dlouholetými zkušenostmi s prodávaným sortimentem - fixní mzdu + neomezené provize podle výsledků - fixní základ 30.000 Kč (nástup 20.000 Kč, po 1. měs. 25.000 Kč, po 2. měs. 30.000 Kč) + provize z prodeje již od 1. měsíce (průměrně 20.000 Kč/měs.) - možnost osobního a profesního růstu - práce od pondělí do pátku - flexibilní pracovní doba - telefon, notebook - služební automobil (po zkušební době) - voda a káva na pracovišti, 1x týdně ovoce - firemní akce, teambuilding (voda, chalupa, bowling, pivo – vše vždy dobrovolně) - nástup dle domluvy Životopisy zasílejte na email jitka.pokorna@
Realitní makléř Česká Třebová
Popis pracovní nabídky POŽADUJEME: aktivní přístup k práci flexibilitu a odpovědnost týmovou práci schopnost a ochotu dalšího vzdělávání uživatelské práce na PC ŘP skupina B NÁPLŇ PRÁCE: správa stávajících klientů aktivní vyhledávání nemovitostí zpracování dokumentace zajišťování relevantních informací o nemovitostech komunikace s klientem, s úřady, s dodavateli služeb NABÍZÍME: pružná pracovní doba home office KONTAKT: telefonicky nebo e-mailem Požadované dovednosti Práce s PC Řidičský průkaz – řízení osobních automobilů – skupina B Vhodné pro Absolventy (minimálně SŠ s maturitou vzdělání). Směnnost Pružná pracovní doba
Hledáme kolegyni/kolegu do našeho showroomu
Český výrobce designového masivního nábytku DOMESTAV s.r.o. působící na trhu více jak 25 let hledá nového kolegu/kolegyni na prodejnu v Praze v obchodní galerii MoDo. Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít • práce s PC - účetní program MONEY(zaučíme), Outlook, Internet, Microsoft Office • komunikativnost a obchodní dovednosti • samostatnost • spolehlivost • zodpovědnost • uvítáme nadšení pro design a masiv Co vám můžeme nabídnout • práce ve stabilní společnosti • možnost rozvoje a vzdělávání • vzájemná domluva při sjednávání pracovní doby • podporujeme zpětnou vazbu a snahu řešit problémy • dobré platové podmínky
Servis motocyklu a čtyřkolek
Mechanik motocyklů a čtyřkolek v autorizovaném servisu - Praha Společnost Globalmoto, autorizovaný dealer značek CFMOTO a výhradní importér helem Nolan, Yohe, Shiro, výrobce české značky motooblečení Spark a CyberGear, hledá do svého týmu kolegu na pozici: MECHANIK AUTORIZOVANÉHO SERVISU GlobalMoto Praha, Jižní Spojka Záběhlice 3472 Jste zapálený/á motorkář/ka, který/á hledá práci co mu/jí bude zároveň koníčkem ? Jste zručný/á a dokážete si sám/sama poradit s řadou problémů ? Jste pečlivý/á a máte rád/a když jsou věci dotažené do konce ? Pokud jste odpověděl/a kladně pak hledáme právě Vás. Co bude náplň Vaší práce ? - záruční a pozáruční servis motocyklů a čtyřkolek - předprodejní přípravy motocyklů a čtyřkolek Co od Vás očekáváme ? - technickou a manuální zručnost - pečlivost a smysl pro detail - základní uživatelskou znalost práce na PC - Windows, MS Office, Outlook - učenlivost, zodpovědnost, kolegialitu Co nabízíme ? - prestižní pozici v prostředí renomovaných moto značek - přátelskou atmosféru a férový přistup - samostatnost v rozhodování - atraktivní platové ohodnocení, benefity a bonusy - účast firemních a prodejních moto akcích - možnost zapůjčení a testování motorek nebo čtyřkolek - zaměstnanecké slevy na zboží - místo práce Praha - Jižní spojka Zaujala Vás naše nabídka? Pošlete nám svůj životopis a my se Vám ozveme nebo nám rovnou zavolejte. Více na: Copyright ©
Technik údržby
hledáme vhodné uchazeče na pracovní pozici: Technik údržby Náplň práce: - Preventivní a běžná údržba, odstraňování poruch na technologických zařízeních budov. (práce topenářské, instalatérské, zámečnické, elektrikářské) - Provádění pravidelných odečtů - Asistence při provádění revizí a servisů - Vedení provozní dokumentace - Aktivní řešení operativních a mimořádných událostí Požadujeme: - SOU, SŠ vzdělání nejlépe v elektrotechnickém oboru (vyhláška č.50/78 Sb. podmínkou) - Uživatelská znalost práce na PC (MS Office) - Manuální zručnost - Přehled v oblasti TZB - Samostatnost a rozhodnost – aktivní přístup k řešení problémů Nabízíme: - Zajímavou práci s vysokou mírou zodpovědnosti a seberealizace - Finanční ohodnocení odpovídající náročnosti pozice - Kvalitní pracovní zázemí - Nástup možný ihned
Hledáme CNC operátora frézky (routeru) - BRNO
Co Vás čeká: • Obsluha CNC frézky, CNC Routeru • Sériová výroba • Dokončovací práce Co by jste měl splňovat? • Vyučen v oboru (SOU), praxe na CNC • Zodpovědnost, samostatnost • Znalost konvenčního obrábění soustruh/frézka • Znalost technických výkresů • Velkou výhodou znalost obrábění plastů Co Vám můžeme nabídnout? • Adekvátní finanční ohodnocení stupňující se v návaznosti na délku Vaší získané praxe a odborné specializaci (až 290,-Kč/hod). • Dlouhodobou spolupráci formou HPP, DPČ, (IČ) • Nástup dle domluvy, možnost práce přesčas • Zajištěné ubytování • Motivační prémie • Možnost vyplácení záloh • Odměna za doporučení zaměstnance V případě Vašeho zájmu zašlete Váš životopis na office@, Rádi Vám zodpovíme veškeré Vaše dotazy na telefonním čísle : +420 .
PC Set - Zákl. deska, CPU, RAM
Prodám tento set základní desky, procesoru, chladiče a pamětí. Je vhodný pro méně náročnou práci. Např. Office, brouzdání po internetu, filmy a videa a i nějaké méně náročné hry. Set je plně funkční, otestovaný a vyčištěný. Součástí je také záslepka na IO. Specifikace: MB: Gigabyte GA-G41MT-D3V, socket 775 CPU: Intel  core 2 quad q9400, 4jádra RAM: 2×4GB DDR3, 1333Mhz Preferuji osobní předání v Praze. Po domluvě mohu poslat na zásilkovnu. V případě zájmu pište na email nebo sms. Telefonáty ne! Platba je možná buď hotově nebo na účet.
Hledáme Brusiče/ku a leštiče/ku - pohledové broušení Hrad.Kr
Vaše náplň práce: * pohledové broušení nerezových výrobků, zabrušování a leštění svárů Co od Vás očekáváme? * praxe s pohledovým broušením a leštěním nerezi * znalost výkresové dokumentace * manuální zručnost, samostatnost * zodpovědnost a spolehlivost Co Vám můžeme nabídnout: * Dobré finanční ohodnocení(až 200,-Kč/hod). * Dlouhodobou spolupráci formou HPP, DPČ, (IČ) * nástup dle domluvy, možnost práce přesčas * Hrazené ubytování * Motivační program * Možnost vyplácení záloh V případě Vašeho zájmu zašlete Váš životopis na office@ Veškeré Vaše dotazy na telefonním čísle : +420 . Naše firma si svých zaměstnanců váží, proto se nebojte nám ozvat a rádi Vám pomůžeme najít zaměstnání podle Vašich představ.
Administrativní pracovník/ce  4 HODINY TÝDNĚ
Zavedená společnost v oboru montážních a uklízecích prací výrobních hal se sídlem v centru Ostravy přijme do svých řad nové kolegyně a kolegy s příjemným vystupováním, férovým jednáním a chutí do práce. Hledáme kandidáta na pozici: Asistent/ka majitele společnosti Náplň práce: - Pouze emailová agenda. Telefonáty Tě zdržovat nebudeme. :-) - Zasílání propagačních materiálů společnosti našich klientům.(letáky, reklamní sdělení) Požadujeme: - 4 hodiny týdně Tvého času - Příjemné a profesionální vystupování, férové jednání Min. základní vzdělání Znalost MS Office (Word, Outlook) - výborná čestina písmem. Nabízíme: - Zaškolení do pracovní agendy - Práce možná z domu nebo v reprezentativních prostorách se sídlem v centru Ostravy - Výborné ohodnocení - Firemní notebook - Společné, nepovinné, ale zábavné akce – restaurace, teambuilding apod. - Možnost osobního růstu - Nástup možný ihned V případě zájmu se neváhej ozvat na e-mailovou adresu info.prace-morava@, budeme se na Tebe těšit. :-) Poznámka - nabízená pozice je vhodná pro studenty SŠ, VŠ
Microsoft 365 pro jednotlivce
Microsoft 365 pro jednotlivce (dříve Microsoft Office 365 pro jednotlivce). Nový, v originál krabice.
garant - odpovědný zástupce agentury práce
Hledáme odpovědného zástupce pro agenturu práce, nejlépe na VPP, formou home office - možnost práce kdekoliv v ČR. Podmínkou je VŠ a 2 roky praxe nebo SŠ a 5 let praxe ve zprostředkování zaměstnání (s praxí v agentuře práce nebo na úřadě práce). Vhodné jako přivýdělek i pro důchodce nebo maminku na MD.
Prodej domu, Podlesí u Dolního Žandova
Vstávám, je Mariánské léto a podzim, nejkrásnější a nejbarevnější část roku ve Slavkovském lese. Čeká mě čerstvá káva na dvorku mé chalupy v Podlesí na home office, je klid, čistý vzduch. Každý den, kdy nemusím do kanceláře v Praze a mohu pracovat z domova mě baví. Mám vše co potřebuji k práci, odpočinku a rodinné pohodě. Dům je prostorný i pro více generací. Pokud Vás tato představa baví a zajímá, domluvte se se mnou na prohlídce. Právě organizujeme prohlídkový den. Budu se těšit.
Office 365 1 Rok aktivační klíč
Dobrý den, nabízíme k prodeji aktivační klíč na roční předplatné na službu Microsoft 365. Jedná se o nový originální klíč, který lze použít na jakýkoliv nový nebo existující účet. Nejedná se o šedý dovoz a ani se nejedná o ukradené klíče. Při zakoupení 5 a více klíčů, lze domluvit slevu na kusu. Zasíláme do 24 hodin po připsání částky na náš účet. Pokud máte IČO, není problém vystavit i fakturu.
Pronájem kanceláří po celkové rekonstrukci, OFFICE P, 125
Nabízíme Vám nově zrekonstruované kanceláře, které díky dispozici a podlahové ploše, vytvářejí velké možnosti výběru prostor právě pro Vaše podnikání. Kanceláře o velikosti 36 m2 (2.850,- Kč/měsíc + služby) jsou vybaveny podlahovou krytinou (linem), žaluziemi a osvětlením. K dispozici Vám bude společná kuchyňka. Parkování za poplatek přímo v areálu objektu nebo zdarma v těsné blízkosti areálu. Možnost připojení k internetu. Domluvte si prohlídku a přijďte se podívat na vzorovou kancelář, rádi Vám nové prostory představíme... Poznámka k ceně: měsíční poplatky za služby + jednorázová provize RK Číslo zakázky: 125 Užitná plocha: 36 m2 Typ domu: patrový Druh prostor: kanceláře Energetická náročnost budovy: B - Velmi úsporná Garáž: Ne Plocha kanceláří: 36 m2 Typ budovy: cihlová Stav objektu: po rekonstrukci Počet míst k parkování: 10 K nastěhování: 01.03.2023 Ostatní vybavení: plot, ostraha, vrátnice, sociální zařízení V provozu: Ano Měsíční poplatky: 1 000 Sociální zařízení: Ano Vybavení kanceláří - popis: podlahová krytina - lino, žaluzie, světla Telekomunikace: internet Topení: ústřední - plynové Elektřina: 230V Voda: dálkový vodovod Odpad: kanalizace
Víceúčelový prostor NEBYT v historickém centru Brna
Nabízíme k dlouhodobému i krátkodobému pronájmu víceúčelový sdílený nebytový prostor v centru Brna na ulici Starobrněnská. Jedná se o prostory uvnitř domu se samostatným vchodem a s okny ústícími do malého soukromého traktu/dvorku. Prostor je členěný do tří samostatných místností. Součástí je i kuchyňský kout s rychlovarnou konvicí, mycí vanou na výtvarné potřeby a místnost s WC a umyvadlem. Velikosti jednotlivých místností: „Terapeutická“ místnost – 21m2 (+pracovní kout) – kapacita cca 10 sedících osob „Výtvarná dílna“ – 40m2 (včetně kuchyňky) – kapacita cca 15 – 20 sedících osob „Kinosál“ – 19m2 – místa k sezení pro 10 osob (možno rozšířit) Dvorek – 20m2 Lze jej využít například pro tyto účely: – Terapeutická sezení – Výtvarná dílna – Porady – Přednášky – Promítání – Schůze zájmových klubů – Meditace – Pořádání jednodenních či pravidelných kurzů – Vernisáže a výstavy – Víkendové eventy – Kancelář pro home office či studenty Vybavení: – Wifi – Vybavený kuchyňský kout s mycí vanou – El. Zásuvka pro spotřebiče s vyšším odběrem (např. keramická pec apod.) – Nábytek V případě zájmu o prohlídku či jakékoliv dotazy klidně volejte. Bára
Pronájem kanceláře (20,4 m2), Praha 7 - Holešovice, ul. Jabl
Nabízíme k pronájmu nezařízenou kancelář č.3/13 o ploše 20,4 m2, situovanou ve 2. nadzemním podlaží kancelářské budovy v pražských Holešovicích. Kancelářská budova Office P-7 se nachází na lukrativním místě v ulici Jablonského v přímé blízkosti stanice tramvaje a stanice metra linky C Nádraží Holešovice. Možnost vyhrazeného parkování přímo u budovy. EZS a napojení na PCO – elektronické zabezpečení objektu. Sousední budova hotelu s možností stravování a pořádání konferencí, zajištěné parkování pro návštěvy. Kompletní občanská vybavenost v okolí. K dispozici ihned. Ceny jsou uvedeny bez DPH.