bafang motor - strana 4
Počet nalezených inzerátů BAFANG MOTOR: 1000 - strana 4
Zariadenie na naladenie parametrov vsetkych Bafang motorov s CAN busom. (konektor v tvare domceka - 5 pinov)
Iba najnovsi motor M510 (kontroler FC2.0 a firmware aspon 8.1) podporuje vsetky nastavenia - Power Map, Acceleration Map, Support Level Map, RPM Map, Startup Angle, Speed, Circumference of rear wheel, size of wheel.
Zaruka 1 rok.
Otazky na bb@ - poslem info
Prodám nové elektrokolo 4Ever, ideální na výšku postavy od 182cm. Vzduchová vidlice SR SUNTOUR NCX-D AIR RLO, osazeno komponenty Shimano Deore, počet převodů 1x9. Motor BAFANG MaxDrive M400, baterie BAFANG V3 43,2V/500Wh, nabíječka 50,4V/3A. Včetně plné záruky, původní cena 39990.
Nové el. kolo.
Běžná cena kolo 50 990,- Kč
Sleva 10 % - 5 099,- Kč
Cena po slěvě 45 891,- Kč
Dojezd
až 150 km
Dojezd
Kapacita baterie
630 Wh (17,5 Ah)
Kapacita baterie
Výkon motoru
80 Nm
Výkon motoru
Počet převodů
1 x 8
Počet převodů
Pohon
Dojezd
až 150 km
baterie
PANASONIC Li-Ion 36V / 630 Wh (17,5 Ah)
Motor
BAFANG MAX drive (M400), středový, 250W (max 500W), 80 Nm
ovládání
BAFANG LCD panel, 5 stupňů asistence, barevný displej
řídící jednotka
Integrovaná v motoru
snímač šlapání
torzní
nabíječka
2 A (součást výbavy)
pedály
WELLGO, plast s odrazkou
USB port
ano
Asistent chůze
ano
Rám
rám
Alu 6061, velikost rámu 17"
Vidlice
SUNTOUR NEX HLO DS 700c, zdvih 63 mm, uzamykatelná z vidlice
Kola
Ráfky
CRUSSIS 28", dvoustěnné, vložkované, 19mm
Náboje
CRUSSIS disc, ložisko věneček, 32D
brzda přední
SHIMANO BR-MT200, nebo SRAM Level, hydraulická, rotor 180 mm
brzda zadní
SHIMANO BR-MT200, nebo SRAM Level, hydraulická, rotor 160 mm
pláště
SCHWALBE Land Cruiser Plus 28 x 1,75
Průměr kol
28"
Nosnost
hmotnost
Vážení elektrokol neprobíhá podle žádného zavedeného standardu, kterého by se drželi všichni výrobci. Některé značky uvádějí uměle snížené hmotnosti. Pro zjištění váhy kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně.
nosnost
120 kg
Prodám nové elektrokolo PELLS Thorr First ER Grey baterie Wh velikost M nabíječka 4A.
!!! Ceníková cena kola je 56990,- moje Akční cena je 50000,- s DPH odpočet možný !!!
!!! Ke každému u nás zakoupenému kolu dostanete 2x garanční servis a Helmu R2 dle vlastního výběru zdarma!!!
!!! Doprava po celé ČR ZDARMA !!!
Elektrokolo Pells Thorr First nabízí kompletně přepracovaný rám s plně integrovanou baterií Wh a osvědčeným motorem Bafang M400. Výbavu doplňují komponenty Shimano Deore, hydraulické brzdy a odpružená vidlice SR Suntour XCR.
Přepracovaný model elektrokola Pells First ER (Extended Range) nabízí zcela nový rám s plně integrovanou baterií s navýšenou kapacitou Wh a osvědčeným středovým motorem Bafang M400. Ten nabízí 5 úrovní přípomoci a díky torznímu senzoru přesně dávkuje dodávaný kroutící moment až 80 Nm. Nástup výkonu tak přesně odpovídá potřebám jezdce a nedochází k nežádoucímu “kopání”. Navíc lze motor přepnout do režimu chůze, který oceníte například při tlačení kola do prudkého kamenitého kopce. Vnitřní vedení bowdenů nechá naplno vyniknout čistý a jednoduchý design celého rámu. Pro zajištění co nejlepších jízdních vlastností a spolehlivého přenosu výkonu bez ohledu na povrch jsme zvolili kvalitní pláště Continental Ruban. Výbavu modelu Thorr First ER dále doplňuje pohon Shimano Deore 1x10, hydraulické brzdy Shimano BR-MT201 a odpružená vidlice SR Suntour XCR 100 mm.
#RIDETOEXPLORE
NOVÉ elektrokolo z výprodeje.
Záruka 2 roky.
Tato velikost rámu je vhodná pro výšku od 175 cm do 185 cm.
Specifikace:
Rám: TERRAM 5 TOUR Alloy
Vidlice odpružená: SR SUNTOUR NEX-E25 NLO TRAVEL 63mm
Přehazovačka: SHIMANO Alivio RD-M3100 SGS
Řazení MTB: SHIMANO ALIVIO SL-3100, 9-SPEED RAPIDFIRE PLUS
Brzdy kotoučové: SHIMANO MT200, HYDRAULIC DISC
Kliky: EXTEND EC39 JIS, 38T NW chainring
Kazeta: SHIMANO CS-HG200, 9-SPD 11-36T
Řetěz: KMC X9eS SILVER EBIKE TRIPPLE X DURABILITY
Hlavové složení: FSA NO.11P
Představec: EXTEND D6122, 8°, 31,8mm, 60mm
ŘidítkaMTB: EXTEND A6074BT 700mm, rise 19mm, backsweep 9°
Gripy: EXTEND ABSORBIC Silicone 130mm
Sedlovka: EXTEND Alloy 31.6x350mm SB20mm
Sedlo: Extend MEMORYX 268x155mm
Náboje: SHIMANO TX505, 32H, CL, QR
Ráfky: ORIN J23ZK DISC 29" (ETRTO 622x23), 32H, TLR
Plášte ROAD: MICHELIN PROTEK A.L. 700 x 40C (42-622)
Pedály: Extend Alloy Black
Převody: 1x9
Motor: BAFANG M300 MODEST 50Nm, 36V, 250W, pedal (speed& torque) sensor integrated together, JIS axle, CANBUS
Baterie: ZZ420 LG MJ1, config. 10S5P, 36V, 17.5Ah, internal, Smart BMS
Displej: BAFANG DP C18.CAN 36V, LCD color screen display, ON/OFF, 0-5modes, battery capacity indication, walk assitant
Dodání osobní odběr Hořice nebo Českou poštou na dobírku.
Původní cena kola 53 990,-
Čip-zrychlení na 50km/h, najeto 1335km, velmi dobrý stav. velikost ramu 20" na výšku 175-190cm,silná baterie dlouhý dojezd
Typ pohonu BAFANG M500, středový, 250W (max 500W), 95 Nm
Ovládání BAFANG LCD panel, 5 stupňů asistence, barevný displej, CZ menu
Kapacita a typ baterie SAMSUNG Li-Ion 36V / Wh (20 Ah)
Typ a materiál rámu Alu 6061
Přední vidlice ROCKSHOX FS Judy Silver TK Solo Air 29", zdvih 100 mm, uzamykatelná z vidlice,
Počet převodů 1 x 12
Přehazovačka SRAM SX Eagle
Řazení SRAM SX Eagle
Přední brzdy SHIMANO Deore BR-MT410, hydraulická, rotor 180 mm
Zadní brzdy SHIMANO Deore BR-MT410, hydraulická, rotor 160 mm
Představec CRUSSIS Al, 60 mm, pevný
Řetěz SRAM Eagle SX 12s
Řidítka CRUSSIS Al, 740 mm
Sedlo Selle ROYAL
Sedlovka CRUSSIS se zámkem, 31,6 / 350 mm
Nosnost 120 kg
Ráfky CRUSSIS 29", dvoustěnné, vložkované, 25mm
Pláště MAXXIS Ardent 29 x 2,40
Prodám převodník k motoru Bafang MaxDrive (M400) 38z + kryt (devítirychlostní). Je sundaný z nového kola Crussis e-Largo, najeto 95 km.
Zvýšení rychlosti u kola se středovým motorem BAFANG a sběrnici CAN BUS (trojúhelníkový konektor viz obrázek) nebo sběrnicí UART (kulatý konektor viz obrázek).
Zvýšení rychlosti elektrokola softwarově až na 50 km/hod, bez vlivu na záruku.
Vlastnosti nabízené úpravy
Korektní zobrazování rychlosti, dojezdu a ujeté vzdálenosti
Provedená úprava nemá vliv na záruku kola ani motoru
V případě potřeby lze vrátit do původního stavu
Prodám nepoužité přední elektro kolo Bafang 250W 36V, ještě 1 rok v záruce. Původní cena 6000,- nyní 4000,-. Preferuji osobní odběr.
Tel. kontakt:
Kolo je nové.
Běžná cena kolo 66 990,- Kč
Sleva 10 % - 6 990,- Kč
Cena po slěvě 60 291,- Kč
Bafang M500 95 Nm.
ROCKSHOX FS Paragon Gold RL R Solo Air 700c.
Baterie Samsung Wh (20 Ah).
Dámy, hledáte parádní výbavou nabušený e-bike? Upřednostňujete pohodlné ježdění a výlety všeho druhu? Nenechat se limitovat profilem nebo délkou výletu? Pak je krosové elektrokolo ONE-Cross 9.7-M se středovým elektromotorem a silnou baterií právě pro vás.
Geometrii hliníkového rámu ONE-Cross 9.7-M jsme přizpůsobili plně dámským potřebám. E-bike je stabilní, pohodlný a skvěle ovladatelný. K tomu přispívá rovněž silná baterie s Li-Ion články Samsung 36V / Wh (20 Ah, která je o rámu elektrokola plně integrována.
Snad dojezd a spolehlivost. O to se stará středový elektromotor BAFANG M500, o nominálním výkonu 250W (max 500W), s kroutícím momentem 95 Nm. Použití středového elektromotoru u tohoto modelu přispívá velkou měrou k ideálnímu vyvážení elektrokola – jde o moderní řešení používané u vyšších řad e-biků po celém světě.
Dojezd e-kola je díky použití silnější baterie až 170 km – zde samozřejmě vždy záleží na profilu trati a způsobu využití asistence, která je v případě tohoto modelu pětistupňová. A jak vlastně asistenci ovládáte? Jako u většiny elektrokol prostřednictvím LCD displeje umístěného na řídítkách. Barevný displej zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost.
E-kolo je vyráběno na 28“ kolech ve dvou velikostech rámu 17“ a 19“. Řazení obstarává špičková dvanáctirychlostní sada SRAM Eagle SX 12s a jízdní komfort vám zpříjemní kotoučové hydraulické brzdy SHIMANO Deore BR-MT410 nebo SRAM Level, odpružená vidlice ROCKSHOX FS Paragon Gold RL R Solo Air 700c, jak název napovídá je vybavena vzduchovým tlumením, zamykáním z řídítek a disponuje zdvihem 65 mm.
E-kolo je dodáváno bez blatníků, osvětlení, stojánku a nosiče. Ty však lze ke kolu bez problémů dokoupit a následně namontovat.
Prodám moje tlusté elektrokolo Accolmile. Disponuje velmi spolehlivým a výkonným 1000w středovým motorem Bafang BBSHD (špičkový výkon 1650w) a točivým momentem 160nm, takže při každé asistenci silně zatáhne. Díky střednímu pohonu má mnohem větší průbojnost než pohon zadního náboje. Lze je také vypnout a jezdit jako na obvyklém horském kole.
Prodám nové,nejeté Pánské trekingové elektrokolo se středovým motorem BAFANG - Apache MATTO MX-I 1 G2(2020).Kapacitabaterie: 576Wh-integrovaná baterie,velikost kol: 28"
počet převodů: 9x (11-36),typ motoru:středový BAFANG M400- MaxDrive,typ displeje: LCD,
zdvih tlumičů: 63mm,velikost rámu 17",dojezd až 160km,chiptuning na 50 km/h v ceně 2.000 Kč,více na
4 taktni motor jednovalec el start Dieselový motor naftovy motor Koop , jednovalec, univerzalni uchycení , s hardy spojkou na pripojeni. Motor je novy se starterem, vyfukem, ručním startem, spínací skrinkou, nádrží na naftu.Cena konečná.Volat 777-730-000.Lze poslat.spalovací motor ne benzinový motor jednovalec , motor benzinový spalovací , motor boční hřídel , motor vertikální motor horizontální , motor ctyrtaktni, stabilní motor ,stabilak
Motor má v sobě integrovanou řídící jednotku s PAS senzorem. Jednoduše se propojí s akumulátorem, a přes přiloženou sdruženou kabeláž s ovladači na řidítkách (displej atd.). Montáž na kolo je tedy poměrně snadná.
Proč tento motor koupit u nás? Všechny tyto motory (a je jedno, zda je na obalu značka 8FUN, Bafang, EVBIKE nebo Apache) mají jednu výrobní nedokonalost. Špatně nakrimpované konektory fází motoru. To způsobuje u části motorů špatný chod a u některých se fáze vypálí a musí se to opravit. Všechny motory, zakoupené u nás, mají tento problém odstraněný! Troufáme si říct, že to řešíme jediní na trhu.
Technické parametry:
Verze: BBS-02
Motor: BLDC 750W/48V (určeno pro montáž do středu 68-72mm)
Kroutící moment max.: 100 N.m (podle převodu kola)
Max. otáčky: 83rpm
Max. hluk: 55dB
Řídící jednotka: integrovaná s max. proudem 25A
PAS snímání pedálový senzor: integrovaný
Hmotnost: 4,6Kg včetně talíře s ozubeným kolem (bez ovladačů)
Součástí balení:
Ovládací displej dle výběru (srovnávač displejů)
Propojovací kabeláž 1-4
Senzor rychloměru s magnetem
Ozubené kolo 46z s plastovým krytem (volitelně 44, 48 nebo 52z)
Držák motoru
L+P klika 175mm
spojovací materiál
český manuál
Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. V ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit.
Záruka: 24 měsíců
Tento set neobsahuje akumulátor, nutno dokoupit samostatně.
Standardně se kit dodává bez senzoru řazení, ale vřele doporučujeme tento senzor k systému pořídit. Funguje jako automatická spojka, tzn. při řazení převodů automaticky na okamžik odpojí motor, aby bylo možné přeřadit bez poškozování přehazovačky tahem motoru. Stejného efektu lze docílit i manuálně, jde jen o komfort. Pokud chcete zachovat se senzorem také odpojování obou brzdových páček, objednávejte variantu s rozbočovačem.
Pro další informace a objednání zboží nás kontaktujte na našem E-SHOPU:
Elektrokola.
Prodám motor na MERCEDES Repas oprava generálka
MOTOR PO GENERÁLNÍ OPRAVĚ,
Repasovaný motor 2.2 CDI kod OM651 651.955 651.957 651.956
Motor Mercedes Vito W 2.2 cdi 651 Repas, oprava nebo
MOTOR MERCEDES E CLASS 2.2 CDI 170 W212 651.924
MOTOR MERCEDES SPRINTER 906 2.2 CDI 651955 2009
MERCEDES CE TŘÍDA MOTORU 2.2 CDI 651.924 2009-
Repasovaný motor 2.2 CDI OM651 651.955 651.957 651.956 SPRINTER VITO MERCEDES 651955 651957 OM651 651956
MOTOR PO GENERÁLNÍ OPRAVĚ,
-7-8-4-4-4-2-O-8-5- NEBO -6-6-6-4-9-7-9-O-7-
Nové hlavní a ojniční ložiska
Repasované olejové čerpadlo
Písty očištěné v ultrazvuku nove pístní kroužky
Hlava očištěná v ultrazvuku odtlakovaná, přebroušená dosedací plocha pro hlavu válců
Ventily zafrézované
Nové značkové hlavové šrouby a těsnění
Motor komplet přetěsněný, nová všechna těsnění a gufera
Blok očištěný v ultrazvuku
Na bloku přebroušena dosedací plocha pro hlavu válců
Válce přehonované
Uložení klikového hřídele
Kliková hřídel vyleštěná nebo výbrus
Dobry den, predavam tieto motory:
naftovy, vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je elektrocentrala, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila, pohon generatora k fotovoltaike a ine..
PARAMETRE:
Vykon: 16hp
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 160kg
Vrtanie: 100mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je novy, v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Yanmar.
Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, alebo elektricke 12V. (Uvedena cena je pre motor s elektr. startom) Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory. Pozrite si video:
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 70e, pre CR cca 100e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.
Prodám kompletní spojovací hřídel z vozu AUDI A6 4F Facelift AVANT S-Line r.v. 2010 najeto 138tis km
Original číslo dílu: 4F0521101F
Kód motoru: BKH BDW BDX AUK BAT BMK BNG BVJ BPP BSG ASB CDYA
Naftový motor 2.4TDI 130KW V6
Naftový motor 2.7TDI 120KW V6
Naftový motor 2.7TDI 132KW V6
Naftový motor 2.8TDI 154KW V6
Naftový motor 3.0TDI 155KW V6
Naftový motor 3.0TDI 165KW V6
Naftový motor 3.0TDI 171KW V6
Naftový motor 3.0TDI 176KW V6
Naftový motor 3.2TDI 188KW V6
Naftový motor 4.2TDI 246KW V8
Naftový motor 4.2TDI 257KW V8
Určeno pro vozy: Audi A6 r.v. 2005 - 2011
Cena je uvedena bez DPH. Možnost odpočtu DPH.
Sklad: S5VX3T16312 S5VX3T16313 S5VX3T16333 S5VX3T20396 S5VX3T20 S5VX3T21652 S5VX3T22996
Prodám veškeré náhradni dily:Opel Meriva B 1.7CDTi 81kW rok 2011 světlo vstřiky,škrtici klapka,turbo,světla předni, světlomety i zadni,dveře,kufr,sedačky,volant,airbag,stahov ačky,budiky, kola,těhlice,brzdiče,náprava, chladič,řidici jednotka,zadní náprava,páčky řídící jednotka motoru, zámek, centrál, startér, alternátor, airbag, dveře, blatník, okno, nárazník, střecha, pásy, sahara, tlumič, těhlice, náprava,spojka, setrvačník, lamela, cívka, sedačky, chladič, zrcátko, veškeré plasty, spínač, rádio, páčky, zadní světlo, stěrač, výztuha, interiér, brzdy, abs, vstřiky, hadice, motorek stěračů, rameno, brzdové kotouče, zadní plato, spínací skříňka s klíčkem, stahovačka, ventilátor topení, regulace (regulátor) topení, ruční brzda, zpětné zrcátko, přední maska, blatnik levé, pravé elektrické i manuální zrcátko, EGR ventil, filtr box meriba b meriva b dveře meriva b světlo meriva b interier meriva b přeodovka 1.7cdti převodovka meriva b díly meriva b a17dts dpf 1.7cdti
Motor + převodovka a příslušenství A17DTS 1.7 CDTI 81kwOpel Astra j motor Corsa d motor Meriva b motor Mokka motor
APLIKACE: 2011-2015 Opel Astra J / 2009-2014 Opel Corsa D / 2010-2013 Opel Meriva B / 2012- Opel Mokka / Mokka X
Filtr pevných částic DPF.
Opel Astra J 1.7 CDTi
1686ccm 74KW 101HP
od 12/2009
motor A1.7DTL
1686ccm 81KW 110HP
od 12/2009
motor A1.7DTJ, A1.7DTE, A1.7DTC
1686ccm 92KW 125HP
od 12/2009
motor A1.7DTR
1686ccm 96KW 131HP
od 12/2009
motor A1.7DTS, A1.7DTF
Euro 5
!!!!!! POUZE OSOBNÍ ODBĚR) !!!!!!
POUZE VOLAT
Po-Pá 8-16.00hod
Dobry den, predavam tieto motory:
vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine..
PARAMETRE:
Maximalny vykon: 20hp (hodinovy)
Nominalny vykon: 19hp (neobmedzeny cas)
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 175kg
Vrtanie: 110mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je NOVY, v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripominaju motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadzaju z dizajnu Yanmar.
Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, posledne motory uz ale zabezpecujem s elektrickym starterom na 12V a cena je vratane startera. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory.
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 60e, pre CR cca 90e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.