inzerce, prodej, prodám, bazar

babetta 210 karburátor - strana 7

Počet nalezených inzerátů BABETTA 210 KARBURÁTOR: 1000 - strana 7

Babetta 210
Prodám Babettu 210 ve výborném technickém stavu, s originální dílenskou příručkou, jsem původním majitelem. Vloni byly opraveny brzdy a výměněn karburátor.
Babetta 210 náhradní díly
Prodám díly na 210 babetu , babeta Ceny: Klemy na řídítka pro novější vidlici 250,- / pár Těžké spojky kompletní 500,- Válec 650,- Hlava 350,- Klika 200,- Kártery 500,- Karburátor 450,- Buben dvojky 400,- Buben rozběhový 350,- Buben hnací 350,- hlavní odstředivá spojka Řemen 100,- Výstupní hřídel 100,- Prymární kolečko a unašeč 200,- Stator holý 200,- Cívky 150,- kus Indukční cívka 200,- s fajkou
Babetta 210 lítá kola
Prodám jednorychlostní Babettu 210 v původním stavu s kratičkou bez SPZ !!!Není potřeba STK!!! Nový vnitřek motoru ( hlava, válec, pístní sada,kliková hřídel,ložiska, svíčka,zapalování,karburátor Dellorto). Nová přední a zadní pneu. Lítá kola nové ložiska. Nové brzdy. Nový výfuk. Nové sedlo. Nový nosič a košík. Všechny díly nové, žádný výbrus ani GO !!! Nutno vidět !!!
Babetta 210
Prodám Babettu 210 Komplet po výbrusu Spoustu nových věcí: Od spojky (všechny pakny) Nové pneu Karbec pwk 21 Ještě mám koupený lanka Řetěz je tam nový Řetězové kolo 11 a 12 zubu Plus příslušenství Díky silnějšímu karburátoru se musí doladit první rychlostní stupeň (atim pokluzuje), na dvojku jezdí super a rychle. Případně lze dát starý karburátor (ten mám také).
Jawa babetta 210 po renovaci
Prodávám zděděný motocykl BABETA 210 po renovaci ( nový lak, sedlo, karburátor, výfuk, hustilka, lanka, rukojetě, spojka, řetězy ). Exportní verze pro Maďarsko. Najeto jen 3.300 km, jezdí velmi dobře. Rok výroby 1987. Použité originální ND.
Babetta 210 - originální barva a výbrus
Dobrý den, prodám svou babettu 210. Mám k ní papíry. Má Delorto karburátor, 70ccm výbrus. Originální, první bílá barva. Momentálně nepojízdná, musí se opravit startovací spojka. Motor je v naprostém pořádku, můžete ověřit viz kompresi. O ceně se dá mluvit.
Babetta 210
Prodám Babettu 210 s kartičkou, nová el.,karburátor Dolerto, píst, komplet GO. Jezdí pěkně, nevyužita. Dohoda…
Prodám díly na Babettu 210
díly Babetta 210 rám+blatníky- 600kč nádrž- 700kč válec- 450kč hlava- 300kč karburátor- 300kč boční kryty za oba 250kč přední světlo-350kč ráfky- špatné špice, cena za ráfek a náboj-přední… 300kč…..zadní 400kč říditka-200kč motor,elektrika off-600kč sedlo v pěkném stavu-350kč a dále vše co je na fotce Při zájmu pište SMS
Prodám sání dellorto babetta 210
Prodám sání pro karburátor dellorto na babettu 210 dobrý stav volat
Náhradní díly babetta 207, 210 / jawa 207, 210
Světlo, reflektor-500 Kč Vzduch. filtr/sání černý 150 Kč, stříbrný 100 Kč Šlapky+šlapací hřídel řetězovka 100 Kč-PRODÁNO Mističky pod karburátor 100 Kč Zadní brzdový štít 200 Kč Cívky silné 400 Kč Koleno karburátoru 100 Kč-PRODÁNO Zvonek, zvoneček 100 Kč Řetěz šlapek 200 Kč, řetěz motoru 400 Kč Kryt/plech řetězu 100 Kč Regulátor napětí 100 Kč Držáky blatníku 50 Kč Cívka cena za kus 150 Kč, dohromady 250 Kč. Včetně svíč. fajfky Plasty/stupačky 100 Kč Možno poslat, na dobírku pouze po platbě předem za poštovné. .Primární kontakt přes email formulář, případně sms, ozvu se zpět.
Jawa Babetta prospekty
Prodám originální krásné prospekty Jawa Babetta 225 a Jawa Babetta 226. Prospekty jsou krásné, jako nové. Cena za kus 400 Kč. Možný dovoz dle dohody.
Babetta 228, rok 1973 - kompletní - možnost zaslání
Prodám první model od Babetty, Babetta 228.003, rok výroby 1973, výrobní číslo 36604. Babetta je nepojízdná, ale avšak kompletní včetně drahých bočních plechů a plastových dílů. Štítek sedí s motorem, jedná se o původní motor 228 včetně zapalování, vzadu rám nikde není vařený, jak je obvyklé. Jeden plášť je původní. Na moto většinou i původní šrouby, napínaky, stojan je v pořádku. Na moto aktuálně chybí brzdové štíty. Vhodná na renovaci. Možnost osobního předání a při záloze i zaslání kamkoliv po ČR a SK
Babetta Stella pro děti
Babetta Stella pro děti Babetta pro menší jezdce, vhodná pro naučení. Cena 17 000 Kč Podívejte se na všechny mé inzeráty
Řidítka Babetta
Použitá řidítka Babetta. Stav a kompletnost dle foto. Nepokřivená. Velice slušný stav. Včetně páček, rychlopalu. Šroub s maticí + plechový kryt. Délka cca 62cm. Délka krku 22cm. Jawa, Babetta, Babeta, moped, veterán.
Rám Babetta 207
Použitý rám Babetta 207. Stav a kompletnost dle foto. Závity ok, držáky, ok. Podrobné foto pošlu zájemcům. Nemá štítek, barva je původní. Plná zadní kyvná vidlice. Uchycení zadních tlumičů na šrouby. Nutno vidět osobně. Bez záruky. Jawa, Babetta, Babeta, moped, veterán, rám, kostra, torzo.
Karburátor Bing 17/15/1103 Simson S51
Karburátor Bing 17/15/1103 60km/h má certifikaci TÜV pro Simson. Náhradní díl je vhodný pro motocykl SIMSON S51, S53, S60. Vhodný pro 50-60ccm Simson motory. Společnost BING Power Systems je Německý výrobce karburátorů. MADE IN GERMANY. MZA Německo hlavní tryska - 68 volnoběžná tryska- 30 difuzor 15 mm 1 karburátor Bing 17/15/1103 1 Bing přírubový konektor (kompletní s těsnícím kroužkem) 2 šrouby 2 gumové ochranné krytky 1 svorka Dávejte pozor na bowdeny! Používejte pouze bowdeny pro Bing karburátor. Bowden sytiče a plynu.
Karburatory - Jawa -Čz 125/355,453,476
Karburator -2922 M11 -Čz 125/ 355 Karburator -2922 SB 11 -Čz 125/ 355 Karburator -2924 SBDb 2758 -Čz 125/476 Karburator -2922 SBD 11 -ČZ 125/453,473 Dle foto,možno i zaslat,cena kus
Karburátor 2924V -- 2924 VZR - 2926 SBDb 2
Karburátor 2924V - Ogar 250 Karburátor 2924 VZR - na Wikov BD320 Karburátor 2926 SBDb 2 - Jawa 350 / 634 - Dle foto,možno i zaslat,cena kus
Prodám díly na Jawa 50 Pionýr - Díly jsou v hezkém stavu
Ceník: startovací píka- 220Kč tlumič- 100Kč brzdové obložení- kus 100Kč Brzda - 400Kč osa kola- 100Kč víko od nádrže škoda- 50Kč víko od nádrže pionýra- 50Kč (černé je prodané) Karburátor díl 4ks vedle sebe- 250Kč náhon- 1000Kč palivový kohoutek- 150Kč píst- 200Kč světlo přední -1500Kč odrazka světla škodovka- 20Kč Rozeta- 200Kč zadní světlo- prodáno startovací segment- prodáno pružiny dlouhé- 100Kč kus záchyt reakce- 150Kč kus karburátor kompletní - 700Kč troubítko- 300Kč karburátor bez kapátka- 600Kč karburátor bez kapátka a držáku- prodáno přepínač světel- prodáno oba držák na páčku na řídítkách- 50Kč spojka s řetězem a kolečkem- 650Kč filtr sání karburátoru- 350Kč automat- prodáno část automatu- 200Kč hřídel s kolečky - 1000Kč kolečka jednotlivě- 200Kč hlavní hřídel- 150Kč přesunovač rychlostní-prodáno spojková tyčka. prodáno držák na kastlík s nářadím - prodáno
Škoda Favorit 135LS, 16 873 km, 1990, 2. majitel
Prodám Škoda Favorit 135 LS, vyroben v roce 1990 (výroba Československo). Nájezd kilometrů pouze 16 873 km na benzínovém motoru 1.3 s karburátorem. Jsem druhým majitelem a při přepisu na sebe jsem platil EKO poplatek 10 000,- Kč. Favorit jsem koupil od majitelky ve věku 82 let (2 roky zpět), která měla vůz odstavený v garáži po úmrtí manžela téměř 20 let (k vozidlu znám příběh, důvod nízkého nájezdu a podobně). Na fotografiích tedy vypadá lak téměř matný, realitou však je, že auto nebylo umyto právě téměř 20 let, kdy stálo v garáži. Od mé koupě taktéž skladováno v suché garáži a bohužel stále neumyto, zaprášeno. :) Vše je v originálním, původním stavu. Upravoval jsem pouze přední světla – rozebrané, nalakovaný vnitřek do černé barvy, nové skla světel. Po dohodě mám také zadní světla z verze Silverline (s bílým blinkrem). Po koupi v roce 2021 prošel motor a karburátor kompletní regenerací – rozebráno, vyčištěno, přetěsněno. Vyměnily se veškeré těsnění, přetěsněná vana, ventilové víko, karburátor byl kompletně seskládaný z nových dílů, nové hadičky, kabely, svíčky, baterie, vyčištěné brzdy, seřízený karburátor. Zkrátka vše, aby auto bylo provozuschopné po dlouholeté odstávce. Následně nová STK (končí 09/2023). Převodovka a spojka v super stavu, celkově pohodlný podvozek, nikde nic nebouchá a podobně. Krásný stav interiéru bez jakéhokoliv poškození, sedačky a vše jsou jako nové. Podvozek a bolestivé místa zcela bez koroze. Jediný díl s korozí, je naštěstí vyměnitelný – levý a přední blatníky, ale mám a přidám úplně nové, nikdy nelakované, původní blatníky, tudíž po nalakování výměna kus za kus. Souběžně by do TOP stavu pomohlo vyleštění laku při lakování. Na autě samozřejmě jsou nějaké kosmetické vady, přece jen to má 33 let. :) V interiéru jsou maličkosti k dořešení – opravoval jsem ozubené kolečka budíků a měnil žárovky podsvícení, je potřeba nasadit ručičku rychloměru (buďto zkalibrovat a nebo nacvaknout za jízdy), následně složit zpět plexi sklo a okolní plasty – vše mám. Sklíčka zpětných zrcátek jsou v horším stavu, ale mám úplně nové, originální a přidám k autu. Přikupoval jsem originální zadní křídlo, taky můžu nechat k autu. Prodávám z důvodu nedostatku času, mám více aut. S Favoritem jsem za 2 roky najel maximálně 100 km. Fáčko má platné doklady, STK, pojištění a je možné s ním odjet klidně i po ose. Ideálně bych si cenu představoval 60 000,- Kč, ale jsem ochotný se o ceně bavit a dohodnout se. Na prodej nespěchám, ale s blížící se sezónou si jej někdo může užít, zatímco mě by další rok stálo v garáži. Potenciál růstu ceny však má, proto jsem jej také koupil. První ročníky výroby, karburátor, výroba Československo. Prosím o doplňující otázky přes SMS/email a telefonicky bychom řešili domluvu setkání a podobně. Díky za pochopení.