babetta 210 karburátor - strana 7
Počet nalezených inzerátů BABETTA 210 KARBURÁTOR: 1000 - strana 7
Prodám Babettu 210 ve výborném technickém stavu,
s originální dílenskou příručkou, jsem původním majitelem.
Vloni byly opraveny brzdy a výměněn karburátor.
Prodám díly na 210 babetu , babeta
Ceny:
Klemy na řídítka pro novější vidlici 250,- / pár
Těžké spojky kompletní 500,-
Válec 650,-
Hlava 350,-
Klika 200,-
Kártery 500,-
Karburátor 450,-
Buben dvojky 400,-
Buben rozběhový 350,-
Buben hnací 350,- hlavní odstředivá spojka
Řemen 100,-
Výstupní hřídel 100,-
Prymární kolečko a unašeč 200,-
Stator holý 200,-
Cívky 150,- kus
Indukční cívka 200,- s fajkou
Prodám jednorychlostní Babettu 210 v původním stavu s kratičkou bez SPZ !!!Není potřeba STK!!! Nový vnitřek motoru ( hlava, válec, pístní sada,kliková hřídel,ložiska, svíčka,zapalování,karburátor Dellorto). Nová přední a zadní pneu. Lítá kola nové ložiska. Nové brzdy. Nový výfuk. Nové sedlo. Nový nosič a košík. Všechny díly nové, žádný výbrus ani GO !!! Nutno vidět !!!
Prodám Babettu 210
Komplet po výbrusu
Spoustu nových věcí:
Od spojky (všechny pakny)
Nové pneu
Karbec pwk 21
Ještě mám koupený lanka
Řetěz je tam nový
Řetězové kolo 11 a 12 zubu
Plus příslušenství
Díky silnějšímu karburátoru se musí doladit první rychlostní stupeň (atim pokluzuje), na dvojku jezdí super a rychle.
Případně lze dát starý karburátor (ten mám také).
Prodávám zděděný motocykl BABETA 210 po renovaci ( nový lak, sedlo, karburátor, výfuk, hustilka, lanka, rukojetě, spojka, řetězy ). Exportní verze pro Maďarsko. Najeto jen 3.300 km, jezdí velmi dobře. Rok výroby 1987. Použité originální ND.
Dobrý den,
prodám svou babettu 210.
Mám k ní papíry.
Má Delorto karburátor, 70ccm výbrus. Originální, první bílá barva. Momentálně nepojízdná, musí se opravit startovací spojka. Motor je v naprostém pořádku, můžete ověřit viz kompresi.
O ceně se dá mluvit.
Prodám Babettu 210 s kartičkou, nová el.,karburátor Dolerto, píst, komplet GO. Jezdí pěkně, nevyužita. Dohoda…
díly Babetta 210
rám+blatníky- 600kč
nádrž- 700kč
válec- 450kč hlava- 300kč
karburátor- 300kč
boční kryty za oba 250kč
přední světlo-350kč
ráfky- špatné špice, cena za ráfek a náboj-přední… 300kč…..zadní 400kč
říditka-200kč
motor,elektrika off-600kč
sedlo v pěkném stavu-350kč
a dále vše co je na fotce
Při zájmu pište SMS
Světlo, reflektor-500 Kč
Vzduch. filtr/sání černý 150 Kč, stříbrný 100 Kč
Šlapky+šlapací hřídel řetězovka 100 Kč-PRODÁNO
Mističky pod karburátor 100 Kč
Zadní brzdový štít 200 Kč
Cívky silné 400 Kč
Koleno karburátoru 100 Kč-PRODÁNO
Zvonek, zvoneček 100 Kč
Řetěz šlapek 200 Kč, řetěz motoru 400 Kč
Kryt/plech řetězu 100 Kč
Regulátor napětí 100 Kč
Držáky blatníku 50 Kč
Cívka cena za kus 150 Kč, dohromady 250 Kč. Včetně svíč. fajfky
Plasty/stupačky 100 Kč
Možno poslat, na dobírku pouze po platbě předem za poštovné. .Primární kontakt přes email formulář, případně sms, ozvu se zpět.
Prodám originální krásné prospekty Jawa Babetta 225 a Jawa Babetta 226. Prospekty jsou krásné, jako nové. Cena za kus 400 Kč. Možný dovoz dle dohody.
Prodám první model od Babetty, Babetta 228.003, rok výroby 1973, výrobní číslo 36604.
Babetta je nepojízdná, ale avšak kompletní včetně drahých bočních plechů a plastových dílů.
Štítek sedí s motorem, jedná se o původní motor 228 včetně zapalování, vzadu rám nikde není vařený, jak je obvyklé. Jeden plášť je původní. Na moto většinou i původní šrouby, napínaky, stojan je v pořádku. Na moto aktuálně chybí brzdové štíty.
Vhodná na renovaci.
Možnost osobního předání a při záloze i zaslání kamkoliv po ČR a SK
Babetta Stella pro děti
Babetta pro menší jezdce, vhodná pro naučení.
Cena 17 000 Kč
Podívejte se na všechny mé inzeráty
Použitá řidítka Babetta.
Stav a kompletnost dle foto. Nepokřivená.
Velice slušný stav. Včetně páček, rychlopalu.
Šroub s maticí + plechový kryt.
Délka cca 62cm. Délka krku 22cm.
Jawa, Babetta, Babeta, moped, veterán.
Použitý rám Babetta 207.
Stav a kompletnost dle foto. Závity ok, držáky, ok. Podrobné foto pošlu zájemcům.
Nemá štítek, barva je původní. Plná zadní kyvná vidlice. Uchycení zadních tlumičů na šrouby.
Nutno vidět osobně. Bez záruky.
Jawa, Babetta, Babeta, moped, veterán, rám, kostra, torzo.
Karburátor Bing 17/15/1103 60km/h má certifikaci TÜV pro Simson. Náhradní díl je vhodný pro motocykl SIMSON S51, S53, S60. Vhodný pro 50-60ccm Simson motory. Společnost BING Power Systems je Německý výrobce karburátorů. MADE IN GERMANY. MZA Německo
hlavní tryska - 68
volnoběžná tryska- 30
difuzor 15 mm
1 karburátor Bing 17/15/1103
1 Bing přírubový konektor (kompletní s těsnícím kroužkem)
2 šrouby
2 gumové ochranné krytky
1 svorka
Dávejte pozor na bowdeny! Používejte pouze bowdeny pro Bing karburátor.
Bowden sytiče a plynu.
Karburator -2922 M11 -Čz 125/ 355 Karburator -2922 SB 11 -Čz 125/ 355 Karburator -2924 SBDb 2758 -Čz 125/476 Karburator -2922 SBD 11 -ČZ 125/453,473 Dle foto,možno i zaslat,cena kus
Karburátor 2924V - Ogar 250 Karburátor 2924 VZR - na Wikov BD320 Karburátor 2926 SBDb 2 - Jawa 350 / 634 - Dle foto,možno i zaslat,cena kus
Ceník:
startovací píka- 220Kč
tlumič- 100Kč
brzdové obložení- kus 100Kč
Brzda - 400Kč
osa kola- 100Kč
víko od nádrže škoda- 50Kč
víko od nádrže pionýra- 50Kč (černé je prodané)
Karburátor díl 4ks vedle sebe- 250Kč
náhon- 1000Kč
palivový kohoutek- 150Kč
píst- 200Kč
světlo přední -1500Kč
odrazka světla škodovka- 20Kč
Rozeta- 200Kč
zadní světlo- prodáno
startovací segment- prodáno
pružiny dlouhé- 100Kč kus
záchyt reakce- 150Kč kus
karburátor kompletní - 700Kč
troubítko- 300Kč
karburátor bez kapátka- 600Kč
karburátor bez kapátka a držáku- prodáno
přepínač světel- prodáno oba
držák na páčku na řídítkách- 50Kč
spojka s řetězem a kolečkem- 650Kč
filtr sání karburátoru- 350Kč
automat- prodáno
část automatu- 200Kč
hřídel s kolečky - 1000Kč
kolečka jednotlivě- 200Kč
hlavní hřídel- 150Kč
přesunovač rychlostní-prodáno
spojková tyčka. prodáno
držák na kastlík s nářadím - prodáno
Prodám Škoda Favorit 135 LS, vyroben v roce 1990 (výroba Československo). Nájezd kilometrů pouze 16 873 km na benzínovém motoru 1.3 s karburátorem. Jsem druhým majitelem a při přepisu na sebe jsem platil EKO poplatek 10 000,- Kč. Favorit jsem koupil od majitelky ve věku 82 let (2 roky zpět), která měla vůz odstavený v garáži po úmrtí manžela téměř 20 let (k vozidlu znám příběh, důvod nízkého nájezdu a podobně). Na fotografiích tedy vypadá lak téměř matný, realitou však je, že auto nebylo umyto právě téměř 20 let, kdy stálo v garáži. Od mé koupě taktéž skladováno v suché garáži a bohužel stále neumyto, zaprášeno. :)
Vše je v originálním, původním stavu. Upravoval jsem pouze přední světla – rozebrané, nalakovaný vnitřek do černé barvy, nové skla světel. Po dohodě mám také zadní světla z verze Silverline (s bílým blinkrem).
Po koupi v roce 2021 prošel motor a karburátor kompletní regenerací – rozebráno, vyčištěno, přetěsněno. Vyměnily se veškeré těsnění, přetěsněná vana, ventilové víko, karburátor byl kompletně seskládaný z nových dílů, nové hadičky, kabely, svíčky, baterie, vyčištěné brzdy, seřízený karburátor. Zkrátka vše, aby auto bylo provozuschopné po dlouholeté odstávce. Následně nová STK (končí 09/2023). Převodovka a spojka v super stavu, celkově pohodlný podvozek, nikde nic nebouchá a podobně.
Krásný stav interiéru bez jakéhokoliv poškození, sedačky a vše jsou jako nové. Podvozek a bolestivé místa zcela bez koroze. Jediný díl s korozí, je naštěstí vyměnitelný – levý a přední blatníky, ale mám a přidám úplně nové, nikdy nelakované, původní blatníky, tudíž po nalakování výměna kus za kus. Souběžně by do TOP stavu pomohlo vyleštění laku při lakování. Na autě samozřejmě jsou nějaké kosmetické vady, přece jen to má 33 let. :) V interiéru jsou maličkosti k dořešení – opravoval jsem ozubené kolečka budíků a měnil žárovky podsvícení, je potřeba nasadit ručičku rychloměru (buďto zkalibrovat a nebo nacvaknout za jízdy), následně složit zpět plexi sklo a okolní plasty – vše mám. Sklíčka zpětných zrcátek jsou v horším stavu, ale mám úplně nové, originální a přidám k autu. Přikupoval jsem originální zadní křídlo, taky můžu nechat k autu.
Prodávám z důvodu nedostatku času, mám více aut. S Favoritem jsem za 2 roky najel maximálně 100 km. Fáčko má platné doklady, STK, pojištění a je možné s ním odjet klidně i po ose.
Ideálně bych si cenu představoval 60 000,- Kč, ale jsem ochotný se o ceně bavit a dohodnout se. Na prodej nespěchám, ale s blížící se sezónou si jej někdo může užít, zatímco mě by další rok stálo v garáži. Potenciál růstu ceny však má, proto jsem jej také koupil. První ročníky výroby, karburátor, výroba Československo.
Prosím o doplňující otázky přes SMS/email a telefonicky bychom řešili domluvu setkání a podobně. Díky za pochopení.