b twin - strana 35
Počet nalezených inzerátů B TWIN: 1000 - strana 35

Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"".
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér

provoz od 04/2019, motocykl v perfektním stavu, nehavarovaný, zakoupeno od dealera Honda, servisní knížka, manuál, 2 x klíč, pneu Pirelli Scorpion Rally STR, ABS, TC, BC, MODE, DCT. STK do 10/2025, výbava: orig. kufry honda, hlavní stojan, padací rámy, zásuvka 12V, kryty rukojetí, vyhřívané rukojeti, držák GPS Garmin.
Luxusní originální stav, nutno vidět a svézt se

Najeto pouze 25 tis km ,Dovoz Německo když jsem ji koupil měla najeto 19tis. Teď najeto 25tis mechanické podtlakove čerpadlo mikuni takže problém do budoucna vyřešen,Vyhřívané hefty,přešité sedlo(sedla RUTAN) přední a zadní rám (HEAVY-DUTIES) k tomu sada novych pneu mitas ,kufry hliník od moto-kufry-ST.cena za vše

Nabízím originální náplně Canon viz. foto.
PGI-525 PGBK TWINPack 350,- černá
Preferuji osobní předání v okolí Hradce Králové. Lze zaslat přes Zásilkovnu (70 kč).

Doživotní záruka na rám. Najeto cca 800 km (nevyužité, přestal jsem krátce po pořízení dojíždět do práce)
Hliník 6061, velikost M.
Pevná osa 12 x 142
Stredové složení Press Fit 86.
Třmeny typu Flat Mount pro integrovanější vzhled.
Kompatibilita s Di2.
Hmotnost: 1470 g ve velikosti M.
Vidlice s konstrukcí Monocoque, karbonové kotouče (třmeny Flat Mount).
Kónický sloupek řízení 1'1/8, 1'1/2.
Pevná osa 12 * 100.
Hmotnost: 430 g ve velikosti M.
Řídítka DEDA RHM02
Převody SRAM Rival 2x11, 50/34
Hydraulické brzdy SRAM Rival.
Vzdálenost páček lze přizpůsobit díky technologii Reach Adjust. Brzdová kapalina: DOT 5.1.
Písty: 18 mm
Kotouč 160mm přední, 140mm zadní, na 6 šroubů.
MAVIC Ksyrium Disc.
Vnitřní šířka ráfku 17C, 24 paprsků na předním i zadním kole.
Hmotnost: 1890 g (obě kola bez plášťů).
Pláště Mavic Yksion.
Nylonová kostra 120 TPI.
Nylonová výztuha vedoucí od patky k patce. Vysoce přilnavá guma Simple Compound. Max. nahuštění: 7,7 bar / 110 psi. Hmotnost:
245 g.
Sedlo FIZIK Antares R 3 Endurance
Více technických info ve fotkách.

Prodám svou Africu RD04. Všechny zásadní problémy vyřešeny - zadní centrál, el. podtlak. benzínová pumpa. Na podzim nová řetězová sada, olej, filtr, přední pneu. Zadní pneu 50%. Vyhřívané hefty, oba stojany, ukazatel rychlosti, zásuvka 12V,potah sedla (snížené) proti pocení, nový výfuk Arrow.
Prodávám bez kufru, držáky zůstávají. ND k moto - starší výfuk bez homol., relé, starší ale funkční benz. pumpa.

Vrchol nabídky TGB, špičkový Blade 1000, nyní přichází se zcela novým atraktivním designem a zdokonalenou technikou. Nová generace Čtyřkolky roku 2019 v ČR (v hlasování veřejnosti) se pyšní sebevědomým designem, který přitahuje zdařilou maskou chladiče a originálními Full-LED matrixovými světlomety. Zásadní inovací prošla také například automatická převodovka, který díky zesílené konstrukci a japonským komponentům vydrží vyšší zatížení. V každodenním životě oceníte praktickou odnímatelnou přední mřížku, která významně usnadňuje čištění chladiče. A samozřejmě nechybí nic z toho, co dělá z TGB Blade 1000 tak oblíbenou čtyřkolku: silný spolehlivý dvouválec V-Twin, volitelný pohon 2x4/4x4 se dvěma uzamykatelnými diferenciály, vynikající ovladatelnost, třírežimový posilovač řízení, prodloužený podvozek s dostatkem místa pro dva a vysokou stabilitou v prudkých stoupáních. Ve výbavě nechybí naviják, atraktivní 14" alu disky, tažné zařízení, Full-LED osvětlení nebo kvalitní nitrogenové tlumiče EVO s progresivně vinutými pružinami.Možnost dopravy po ČR, úvěrování, servis a prodej 4kolek 14tým rokem. AKCE SLEVA !!!!

Prodám čtyřkolku Stels Guepard 800, najeto 3335 km, rv 2020, motor V-TWIN 2x válec, zadní box, naviják, tažné zařízení, alu kola, posilovač řízení, přední a zadní rám, kryt podvozku, rozšíření.

Spolehlivý a stabilní longboard s nižším těžištěm na dlouhé cestování městem i divokou freeride vyniká pružnou deskou s velkým camberem.
Typ: Carving, cruising a freeride
Rozměry: 99,1 cm x 24,4 cm (39" x 9.625" palců)
Rozvor: -
Konstrukce desky: Twin tip - symetrické prkno - kanadský javor
Trucky: TR trucks 180 mm (7" palců) - černé
Kolečka: Madrid Smoothride 70 mm, 80a - červená
Ložiska: 608ZZ - ABEC - 5
Nosnost: 90 kg
Púvodní cena 2 999Kč používáný minimálně po dobu dvou let

Motor 963 ccm - 85hp/79Nm
Osvědčený bezespojkovým kanadský variátor CV Tech
Vstřikování Bosch
Posilovač řízení EPS v základu
Zadní samosvorný diferenciál Eaton + připínatelný předek s uzávěrkou
Plně stavitelné nitrogenové tlumiče
Chrániče páček (blastery)
Naviják s vodícími rolnami
Sedačka spolujezdce s madly
Všechna světla s LED technologií
Záruka 5 let
Možnost financování
Zkušební jízda samozřejmostí
Homologace žlutá značka T3b - traktor nebo bílá značka Euro 5
Povolená hmotnost přívěsu 400kg nebrzděný a 800kg brzděný

Motor 963 ccm - 85hp/79Nm
Progresivní posilovač řízení EPS v základní výbavě
Osvědčený bezespojkový kanadský variátor CV Tech
Vstřikování Bosch
Zadní samosvorný diferenciál Eaton + připínatelný předek s uzávěrkou
Plně stavitelné nitrogenové tlumiče
Chrániče páček (blastery)
Naviják s vodícími rolnami
Sedačka spolujezdce s madly
Všechna světla s LED technologií
Záruka 5 let
Možnost financování
Zkušební jízda samozřejmostí
Homologace bílá značka Euro 5

Nejprodávanější čtyřkolka na trhu v limitované edici Overland s pětiletou zárukou.
Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (960,6 cc) se špičkovým výkonem 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným kanadským bezespojkovým variatorem CV Tech a německým vstřikováním Bosch, přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy.
Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů.
Čtyřkolka používá špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton se 100% svorností v kombinaci s připínatelným předním diferenciálem s uzávěrkou.
Další rozdíl od ostatních strojů v této kategorii je zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru.
K výbavě Overland patří: Tažné zařízení, elektrická 7 pólová zásuvka na vozík, přední elektrický naviják, posilovač řízení, alu kola 14" Beadlock, sedlo spolujezdce s madly na chycení, rozšiřovací lemy, chrániče rukou s plexištítem, zadní a středový box, přední a zadní ochranný rám, celopodvozková ochrana.
Homologace žlutá značka T3b - traktor.
Možnost na splátky, odpočtu DPH a protiúčtu za Váš motocykl nebo čtyřkolku.
Doprava zdarma, plná nádrž a registrace.
Chcete si čtyřkolku vyzkoušet?!
Stačí se zastavit u nás na prodejně v Břeclavi, kde máme čtyřkolku CFmoto Gladiator X1000 V-Twin EPS vystavenou a "oživenou", kde není problém si ji vyzkoušet. K testovací jízdě Vám pak budou stačit dva doklady totožnosti. K řízení stačí řidičské oprávnění skupiny B!
Povolená hmotnost přívěsu 400kg nebrzděný a 800kg brzděný

Výkonný motor 963 ccm - 85hp/79Nm
Progresivní posilovač řízení EPS součástí základní výbavy
Vstřikování Bosch
Osvědčený bezespojkový kanadský variátor CV Tech
Zadní samosvorný diferenciál Eaton + připínatelný předek s uzávěrkou
Plně stavitelné nitrogenové tlumiče
Chrániče páček (blastery)
Naviják s vodícími rolnami
Sedačka spolujezdce s madly
Všechna světla s LED technologií
Homologované tažné zařízení se sedmi pólovou zásuvkou
Záruka 5 let
Možnost financování
Zkušební jízda samozřejmostí
Homologace žlutá značka T3b - traktor nebo bílá značka Euro 5
Povolená hmotnost přívěsu 400kg nebrzděný a 800kg brzděný

Tato helma je vhodná na:
-Snowboarding
- Freeskiing
- Lyžování
A řadu dalších zimních sportů...
• Možnost vepnout zimní vložku se zabudovaným 8tracks Audio systémem
• The Clip - patentovaný systém pro vpínání zaměnitelných letních a zimních vložek
•Sink Fit - helmy Bern sedí na hlavě mnohem lépe než kterékoliv jiné
• Twin Clip - dvě polohy připnutí brýlí
+ Bern 8tracks - možnost připojit hudbu přes jack konektor. V helmě jsou zabudované reproduktory jako u sluchátek.
- Juniorská velikost XL (57-60,5 cm)

Špičkový Blade 1000 LTX EPS LIMITED je vybavený kompletním krytováním podvozku Shark a originálním továrním zadním nárazníkem TGB ve svítivě žluté barvě. Čtyřkolka se pyšní sebevědomým designem, který přitahuje zdařilou maskou chladiče a originálními Full-LED matrixovými světlomety. Zásadní inovací prošla také například automatická převodovka, který díky zesílené konstrukci a japonským komponentům vydrží vyšší zatížení. V každodenním životě oceníte praktickou odnímatelnou přední mřížku, která významně usnadňuje čištění chladiče. A samozřejmě nechybí nic z toho, co dělá z TGB Blade 1000 tak oblíbenou čtyřkolku: silný spolehlivý dvouválec V-Twin, volitelný pohon 2x4/4x4 se dvěma uzamykatelnými diferenciály, vynikající ovladatelnost, třírežimový posilovač řízení, prodloužený podvozek s dostatkem místa pro dva a vysokou stabilitou v prudkých stoupáních. Ve výbavě nechybí naviják, atraktivní 14" alu disky, tažné zařízení, Full-LED osvětlení nebo kvalitní nitrogenové tlumiče EVO s progresivně vinutými pružinami.

Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension".
Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem.
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.