axialni ventilator - strana 19
Počet nalezených inzerátů AXIALNI VENTILATOR: 1000 - strana 19
SUPER ZAJETÉ AUTO JEŽDĚNÉ NA DLOUHÉ TRASY, PRAVIDELNÝ SERVIS, 291300, LITÁ KOLA, TEMPOMAT, HAGUSY, ELEKTRON. STABILIZ. SYSTÉM (ESP); ELEKTRON. UZÁVĚRKA DIFERENCIÁLU (EDS); IMOBILIZÉR; KABINOVÝ FILTR: FILTR PRACHOVÝ A PYLOVÝ; MOTOR 1,2 LTR. - 51 KW 12V KAT (BZG); OBLOŽENÍ BRZD. S UKAZATEL OPOTŘEBENÍ; OPĚRKY HLAVY VPŘEDU; OPĚRKY HLAVY ZA. (3-KRÁT); PROTIBLOK. BRZD. SYSTÉM (ABS); PROTISKLUZOVÁ REGULACE (ASR); PÁS BEZPEČ. PŘEVODOVKA 5-RYCHL.; PŘEVODOVKA ŘÍZENÍ VÝROBEK: TRW; REGULÁTOR VLEČNÉHO MOMENTU MOTORU (MSR); SEDADLO VPŘEDU LEVÝ VÝŠKOVĚ NASTAV.; SERVOŘÍZENÍ; SKLO ATERMICKÉ TÓN.; SLOUPEK ŘÍZENÍ (VOLANT) NASTAV. (VERTIKÁLNÍ / AXIÁLNÍ); STĚRAČ SKLA ZA.; SVĚTLO DENNÍ POTKÁV.; UCHYCENÍ ISOFIX PRO DĚTSKÁ SEDAČKA;
Výrobce Nordberg, model LT 1100, rok výroby 1996, najeto 29.754 mth, po GO resp. modernizaci – 2096 mth
Drtič
Váha: 52000 kg
Kapacita: 90 – 300 mt/h
Podvozek: pásový
Pohon: diesel, 275kW El. soustava: 24V
Generátor: 75 kVA
Přepravní rozměry:18,5 m – 3,5 m – výška: 3.8m
Náplň hydraulického oleje – nádrž 420l
Palivová nádrž – objem 790l
Pravidelný servis – á 500 mth, – náplně a filtry
Stroj byl při předání odzkoušen a potvrzena funkčnost v požadovaném rozsahu.
Záznamy o pravidelné údržbě a opravách zařízení jsou k dispozici.
Hlavní komponenty:
Drtič
Kuželový drtič LOKOMO G2011
Vstupní otvor 220 mm
Velkost kamene 180 mm
Pohon klínovými řemeny
Třídič
LOKOMO B 380 T – vodorovný
Šířka 2200 mm, délka 6100 mm, výška 1885mm, tří úrovně, hydropohon
Dopravníky LOKOMO
Hlavní – H8 – 8, šíře pásu 800 mm, délka 8 m, hydropohon
Podávací – H8 -15, šíře pásu 800 mm, délka 8 m, hydropohon
Výstupní zadní H10 -6, šíře pásu 1000 mm, délka 6 m, elektropohon 11 kW
Výstupní levý H6,5 – 6, šíře pásu 650 mm, délka 6 m, elektropohon 5,5 kW
Výstupní pravý H5 – 6, šíře pásu 500 mm, délka 6 m, elektropohon 4 kW
Motor
VOLVO PENTA TID 121 KPB 245kW/1900 ot/min s dvoustupňovým filtrem vzduchu s předčištěním
Ejektor výfukových plynů, hlavní suchý filtr
Převodovka
Katsa – s vícelamelovou spojkou hydraulicky ovládaná, pro spuštění řemenice, propojení dle SAE, výstup pro drtič, hydraulické čerpadlo, a generátor.
Pojezd
Pásový, pás typ D6B, převod Lohman Hydrotrack GFT 56, tažná síla 200kN, stoupavost 22°, rychlost 1 km/h
DO – ovládací panel s 6m kabel, zásuvky obě strany stroje
Hydraulický systém
2x Axiální pístové čerpadlo s proměnným výtlakem, hlavní blok s regulací průtoku, omezení tlaku, směrové ventily, řízení solenoidy, tepelný výměník (chladič) a filtry
Řídící panel:
Skříň na rámu stroje, ovládání a ukazatele provozních hodnot
Stav stroje:
Kužel, pojezd, pásy – dle zápisu o tech. stavu v %
Odpovídající stáří a mth, záznamy o údržbě, pracovní výkazy
Dokumentace stroje – uživatelská příručka CZ+EN, katalog ND, el. schémata, certifikát o shodě
Výrobce:OERLIKON
Lokalita:CZ
Parametry stroje:
Max. průměr frézovaného kola:560 mmMax. frézovaný modul:8,5
Popis:
Stroj je v dobrém technickém stavu, po předchozí dohodě možnost odzkoušení. Max. průměr kola: 560 mm Šířka ozubeného kola: 280 mm Max. modul: 8,5 mm Úhel kužele: 0 - 90 stupňů Axiální nastavení: + 90 / -60 mm Hmotnost stroje: 8,5 t
25565
Prodám 8 ks nových axiálních ventilátorů SUNON typ A2175-HBT na napětí 220-240 V, 50/60 Hz, 0,11 A. Rozměr ventilátorů je 173x150x50 mm. Lze prodat i jednotlivě. V případě zaslání bude k ceně připočteno poštovné.
Prodám a nebo vyměním Bmw e87 118d 90kw (stále jeden z posledních spolehlivých motorů M47 )
R.v. 2006
Nájezd: 205***km
Stk: 4 měsíce stará
Výbava: 4x okna v El
: Klimatizace, dvouzona
: Bi-xenon
: Dešťový senzor
: automatické svícení
: multifunkční volant
: tempomat
: Parkovací senzory
: sportsitze
: osvětlení venkovních klik
Vozidlo je řekl bych ve velice slušném stavu už jen z důvodu, že bylo v roce 2020 dovezené z Itálie tudíž 100% bez koroze jak zvenku tak zespod vše opravdu nádherné, při slušně domluvě by nebylo problém auto zvednout na zvedák a nechat vás vše si prohlédnout.
Avšak kosmetické vady to má, nikomu nebudu lhát, že ne.
Nic netajim a zároveň prodat také nepotřebuji. Tudíž jakékoliv dotazy rád zodpovím.
Provedené opravy před cca 1000km
:Kompletní brzdy předek,zadek včetně ruční brzdy.
:Kompletní přední náprava(ramena, Čepy řízení, Axiální táhla, uložení stabilizátoru, stabilizační Tyčky, tlumiče, dorazy, horní uložení.
:Olej vč filtrů
:Stop klapka
:Oba termostaty
:Stěrače přední, zadní
:Zhavici svíčky vč. Jednotky
:Čelní okno
:Nové koberecky
:Xenon. Výbojky
Veškerý servis mohu doložit fotkami + případná prohlidka vozu osobně na zvedáku.
:Potřeba udělat:
:Spojka( ozývá se lozisko) možná ještě stihnu udělat.
Vozidlo je v originálním stavu. Originální výfuk vč. DPF , které je funkční a žádný problém nehlásí diagnostika cista stejně tak koncovka výfuku, jako by auto právě sjelo z linky.
Kdo hledá hezké pečlivě servisovane auto tak by ho toto mohlo zaujmout. Kdo naopak chce levnější a peníze do toho stejně nacpat musí hledat jinde. Vím co prodávám, vím jaké jsou v tom díly a v jakém je auto stavu.
Prohlídka vaším mechanikem vítána.
Takto je to odemně asi vše. Jakékoliv dotazy rád zodpovím po telefonu.
A důvod prodeje? Potřebuji větší auto takže výměna za něco většího ale nejlépe BMW e91. Jinak bych si ji vzhledem k stavu a proinvestovanemu času a peněz velice rád nechal.
Prodej nevyužitých nevrácených náhradních dílů. pouze rozbaleno.
sada ložisek kol náboj 10L0014-JPN Ssangyong, 2 000 Kč
sada brzdy 230901 Honda 200 Kč
brzdové destičky 37460 Daewoo, Ssangyong, 300 Kč
sada ložisek kol 200456 Daewoo, 400 Kč
uložení řídící mechanizmus 04 BMW, 200 Kč
hlava příčného táhla řízení ads78707 Subaru, 300 Kč
sada brzdy 9182 Toyota, 400 Kč
sada brzdy 9213 Hyundai, 450 Kč
Termostat TH6498.95J BMW, 650 Kč
prachovka tlumiče 900172 Nissan,500 Kč
sada měchů hnací hřídel mercedes 101946,600 Kč
hlava příčného táhla řízení 91-09736 Mitsubishi Pajero, 450 Kč
měch hnací hřídel ADM58151 Mazda, Mitsubishi, Toyota, 250 Kč
sada brzdy 254902 Mercedes, 200 Kč
kost 6S1055 Land Rover, 300 Kč
Axiální kloub příčné táhlo řízení JAR935 Mercedes, 350 Kč
Možné osobní předání v Ostravě
O vozidle:
Auto vlastním 3. rokem. Papírově je to m54b22 125kw (2.0i) motor se zadřel, tak se koupil m54b30 170 kw, než se motor dal do auta proběhli následující opravy:
Komplet hlava, těsnění pod hlavou, vodní pumpa, termostat ,vanosy, svíčky, těsnění pod ventil vikem, gufero na klice, separátor, gumičky na sání, disa klapka, váha vzduchu, koleno sání, vodní hadice, expanzní nádobka, chladič Sahara, víčko nadobky, komplet spojka sachs, nový setrvačník, lamela pritlacak lozisko 240mm průměr, těsnění vany, Olej 5w40 Valvoline
Nájezd motoru cca 7tis od výměny.
Dále na autě cca. půl roku zpět všechny 4 tlumiče pružiny uložení dorazy, přední brzdy 3.0i také nové kotouče i desky zadní tak samo. Nové ramena včetně silacu meyle hd cepy řízení axiální táhla kosti stabiku a uložení stabiku nové zadní patice světel origo bmw nové kryty předních světel a nové jednotky xenonu.
Dále při výměně motoru se do auta dal komplet výfuk Schmiedmann svody, střední díl včetně sportovních katu a zadní díl. Krásný zvuk nic uřvaného. Kluci z ecu garage lehce poladili jednotku, občas hezky zastřílí do vyfuku ale nic hrozného v čem by se nedalo jezdit.
Z výbavy: Jak jsem psal na začátku je to individual z výroby, hezká barva kterých moc není. Béžové kožené vyhřívané sportsitze včetně el. Dofuku, multifunkční volant včetně tempomatu asc abs bc počítat dešťový senzor, xenony, mlhovky, elektrická zadní roletka, el sklopné zrcátka, el. nastavitelné a vyhřívané zrcátka, bussines hudba, černá stropnice, 4 el. okna, dřevodekor, loketka, digi klima, central na dálku, samostmívacíi zrcátko, přední nárazník alpina look.
Alu kola zedd performance 8.5j et 30 225/45 pneu cca 6mm.
Jelikož jsem neměl v lete garaz auto me stalo u domu na sídlišti a ma nějaké kosmetické vady skrabanec na nárazníku zadním. Nikde nejsou ďůlky a podobné věci, ale malé kosmetické vady se najdou. Auto za mě nejezdilo v zimě a tím padem nemá ani zimni pneu. Přes zimu bylo u kamaráda v garáži kde se zaparkovalo a vytahlo se až po zimě v březnu/dubnu. Auto bez přepisu neodjíždí pryč. Pro bližší info kontaktuje číslo v inzerátu. Cena k jednání.
Nabízím k prodeji BMW E46 kabriolet v černé barvě, rok 2001. Šestiválec s automatickou převodovkou. Funguje naprosto bez chyby. Světlý interiér v kůži, android autorádio s navigací, originální Alu kola BBS s letními pneu, výhřev sedadel, parkovací senzory, Led zadní lampy, pěkný lak.
Bilstein podvozek, letos vyměněn olej, řemeny a kladky v rámci prevence, nové čidlo oleje ve vaně, filtry. Součástí prodeje je i spousta nových náhradních dílů - další kompletní podvozek, brzdové hadice, krycí plechy, ramena, čepy, axiální táhla…díly pro celkový refresh.
Auto celoročně v garáži, ale zakoupili jsme další kabrio a pro tohle už není místo. K autu možno dokoupit originální hardtop v černé barvě.
Více info po telefonu, k vidění v Brně.
Prodám: Audi A6 3.0 4f 3.0 TDI 176KW Quattro,
Vozidlo má automatickou převodovkou
R.v. 2009 STK- 8/24 najeto 268000km
V posledních 10.000km proběhla velká investice:
-Nové přední pružiny
-Tlumiče nárazů
-Axialní ložiska
-Brzdové kotouče+destičky
-Páky a silentbloky
-kompresor klimatizace
-rozvody+ žhavící svíčky byly vyměněny ve 200000km
-novy olej a filtry před 1000km
Souhlasím s jakýmkoli servisním ověřením, a ověřením km. Sleva možná, domluva u auta osobně.
Autobazary prosím nevolat.
Děkuji
Prodám Volkswagen Golf 4, s motorem 1.9 TDi PD 96kw a pohonem všech kol 4x4, najeto 265tis. km, rv 2003.
Na autě jsou od léta komplet nové větší brzdy, 312mm vpředu, 256mm vzadu.
Rok staré tlumiče KYB a pružiny Eibach ProKit
Na podvozku za poslední rok snad vše vyměněno - axiální táhla, čepy řízení, spodní čepy, horní uložení, tyčky stabilizátoru, uložení stabilizátoru, plné silentbloky ramen z Audi TT.
Rok stará spojková sada včetně dvouhmoty.
Čerstvý servis - olej, olejový filtr, palivový filtr, vzduchový filtr.
Servis se dělal v rámci výměny turba, dávalo se 1749VB, na turbo je 10 měsíců záruka.
Motor bez závad, suchý a v dobré kondici, bez EGRu a katalyzátoru, dám ale k autu výměnný díl s katalyzátorem.
Auto má své kosmetické vady, ale po funkční stránce v pořádku.
Co se týče interiéru - je dělaná černá stropnice se sloupky, nevyhřívané sedačky recaro, dodělané podsvícení výdechů a nožního prostoru (na ovladač), přepájené podsvícení budíků s dohraným dojezdem a stagingem.
Dodělaný dvoublinkr.
Auto prodávám na zimních ALU 16” co jsou na fotkách s Barum Polaris5 DOT20.
Na ceně jsem ochotný se rozumně domluvit
tel:
nejdřív prosím pište SMS/WhatsApp
Prosím čtěte -Prodám náhradní díly viz. foto.
PRODANÉ DÍLY (to znamená, že jsou díly už prodané. takže už nejsou): (Motor, chladič, nádrž, stator, řídítka, budíky, lešení, přední vidlice, přední + zadní kolo, plexi, boční podsedlové plasty, přední blatník, přední zadní světlo, sedadlo)
el. svazek, kabeláž, přední brzda, třmeny, řídítka, ovladače, brzdové kotouče, destičky, axiální pumpa, přední blatník, chladič,s tupačky, spínačka + 3 klíče, výfukové svody, atd, vše co je na foto..
Ceny dohodou.
r6 yzf 600 fz 6 n s2 fazer s1 fz6n fz6s
Dobrý den, prodám BMW e61 530d 160kw
Rok : 2004
STK : 10/24
Motor : 3.0d 160kw
Převodovka : Automat 6q
Barva : Černá metal
Najeto : 325xxx km
Výbava :
Originální M-Paket , mlhovky , Všechny okna v el. , automatické svícení , Centrální zamykání , Velká Navigace , CCC - funkční , automatické stěrače , tempomat , multifunkční volant , parkovací senzory , xenony , krémová kůže , podsvícené kliky a kastlíky , Lightning paket , dovírání kufru , zadní FL světla , automaticky zatahovací zrcátka , 8x airbag , vyhřívané okna , vyhřívané zrcátka ,Automatická dvouzonová klimatizace, dynamické řízení , poloelektrické sedačky, ABS , ESP , 18" alu , Centrální zamykáni na dálku , 2x klíč , led osvětlení SPZ , isofix , elektrické zrcátka sklopné , denní svícení , zatmavené okna atd atd ...
Co se dělalo :
Zadní náprava komplet udělaná ( ramena , čepy , kontrola měchů , axiální čepy , ložiska ) + k tomu protokol o geometrii která je hotová. Cca 1tis km zpět se dělaly komplet filtry , olej a separátor oleje ( faktura není problém ).
Co je potřeba :
Chce to udělat hydroměnič ( kolísají otáčky ) , Kotouče by taky chtěly udělat , chyba na dynamickém řízení ( nebrání ničemu ) , nějaký parkovací senzor v chybě, zátěžová dečka spolujezdce ( klasika skoro u všech - vyřeší emulátor ), vyměnit baterku v klíčku.
Jinak motor chytne jak za studena tak za tepla na brknutí, auto je plně pojízdné a funkční jen má mouchy co chtějí dodělat popřípadě doladit. Absolutně bez koroze.
Auto se kupovalo cca 4 měsíce zpět a převážně stálo na dílně kde se dělalo co bylo potřeba. Momentálně mám firemní auto a nemám čas řešit nebo dodělávat.
K autu je možnost 19" kol z BMW řady 7 - jsou určené k renovaci ale za 8tis nechám k autu + je možnost 16" kol originál BMW za 4tis k autu - viz poslední 2 foto.
Nepotřebuji se zbavit ale je škoda aby auto stálo a nebylo využité, ještě někomu jistě udělá radost, je na něm dost věcí uděláno. Píšu vše narovinu, o ceně jsem ochotný jednat na místě. Pořád je to nejlevnější pojízdná e61 v originálním m-paketu na internetu. Bez zásahu tunera takže vše originál.
Překupníci a bazary nevolat budeme akorát ztrácet vzájemně čas.
vyhledávače :
BMW , BMW E61 , BMW E60 , e61 , e60 , Kombi , 530d , 160kw , 535d , Touring , 525d , 200kw , automat ,
Prodám Favorita z důvodu nedostatku místa pro garážování.
Je to rok 1991 s zaplacenou ekologickou daní, interiérově je to bastl (komponety ze novějších a starších modelů), v 90. letech přestříkáván z tyrkysově modré na červenou. Motor je původně 135 s karburátorem Pierburg předělaná na 136 s sníženou hlavou (tuším 0,8mm) a ostřejší vačkou. Převodovka je z Felicie 40 kw a taktéž i startér z Felicie
Opravy za dobu mého vlastnictví (5let) :
Přední čepy (řízení, spodní kuláky), silentbloky ramen (přední a zadní vpředu) měněné řízení
dělané těsnění pod hlavou
Přední ložiska v těhlicích
Měněny přední brzdy a zadní prasátka
Měněný výfuk, termostat, hadice chlazení, topení, chladič, spojka (prasklý přítlačný talíř - měněna celá sada Sachs)
Měněna převodovka (vadné ložisko předlohové hřídele - axiální vůle),
čištění olejových kanálů od karbonu pro přechod na plně syntetický olej
a mnoho dalších drobností
Vady vozu :
Lak na střeše, u čelního okna a u zadního okna se loupe ( předchozí majitel když cokoli poškrábal, tak nechal opravovat lakováním celý díl
kosmetika a drobná koroze
Budík teploty chladící kapaliny při provozní teplotě neukazuje ručičkou na provozní teplotu - měněn budík, měněno čidlo na termostatu bez výsledků - bud´ kvalita dílů, nebo vadný vodič
spadlé zadní pěnové dorazy tlumičů
zpuchřelá manžeta p poloosy u převodovky (neuniká mazivo)
K vozidlu mám mnoho náhradních dílů, které vám mohu taky prodat - od plechařiny (levý blatník, pravý a levý práh + faceliftovou masku), karburátory, alternátory, tlačítka, zrcátka (celá i samostatná skla), lampy, přední světlomety, díly na motor, pal pumpu, přední třmeny a brzdiče, plechové disky a mnoho dalšího.
V týdnu je lepší psát sms či email, v práci nemám telefon u sebe, ozvu se až to bude možné.
Rok: 2005
Řídící systém OKUMA OSP-E100L
Točný průměr 210 mm
Točná délka 960 mm
Šikmé lože ano
Y osa ne
Protivřeteno ano
Vrtání vřetene 53 mm
Frézovací hlava ne
Hnané nástroje ano
Počet pozic nástrojů (z toho hnaných) 12/12, 12/12
Podavač tyčí ne
Otáčky vřetene 0 - 6000 /min.
Otáčky poháněných nástrojů 0 - 6000 /min
Osa C 360 °
Výkon hlavního elektromotoru 7,5/11 kW
Rozměry d x š x v 3000 x 2100 x 2500 mm
Hmotnost stroje 8000 kg
Stroj je celkově ve vynikajícím technickém stavu.
2 nástrojové hlavy - 2x12 pozic - všechny hnané.
Všechny lineární vedení vyměněny asi před 3 lety, X1,Z1,X2,Z2
nový motor na otáčení revolver spodní hlavy
dělali servisy vřeten - výměna ložisek průběžně
ofuky, chlazení je od nástrojů, lopatka není, automatické dveře
sklíčidka Kitagawa 20 bez paken
Ke stroji je pět nebo šest hnaných axiální nástrojů a další množstvích stranových
prodám kvalitní , přesný svěrák pod vrtačku 125mm, frézku s úhloměrem, kalené broušené čelisti, axiální kuličkové ložisko na stahovacím šroubu - silný stisk i při vynaložení malé síly, výborný stav, je k němu klika. Zaslání je možné po záloze nebo platbě.
Nabízim k prodeji bmw 330i M-paket 1. Auto má velmi nízký nájezd (cca) 179.000km, je v originálním a velmi zachovalém stavu a má velmi zajímavou výbavu. M-Paket 1 je vcelku vzácný, obzvláště pak s tímto nájezdem a motorizací.
Zdvihový objem: 2979 cm3
Výkon: 170kw (231 k)
RV: 07/2000
Manuální 5q převodovka
Stav tachometru: 179.000km
Zvláštní výbava:
- Harman & Kardon audio s prostorovým zvukem
- El. střešní okno
- El. stahování všech oken
- El. stahovatelná roletka na zadním skle
- Automaticky stmívatelné vnitřní zrcátko
- El. nastavení sedadel s pamětí
- Vyhřívaná přední sedadla
- Parkovací senzory
- Dešťový senzor
- Xenonová světla
- Automatická klimatizace
- Palubní počítač
- Shadowline lišty
- Černý strop
Nedávný servis:
- Nový separátor oleje
- Nová váha vzduchu
- Nový termostat,
- Nová DISA klapka
- Přetěsnení sání
- Nové tlumiče original (Sachs) mpaket + jejich uložení a prachovky
- Nové zadní pružiny (Eibach)
- Nová hardy spojka
- Spojkova sada (Luk), lanka ruční brzdy, řazení pouzdro 3x, čep ramene 4x, tyčka stabi 2x, axialní táhlo, xenon vybojka,
- Komplet repas převodovky
- Strongflexy zadní náprava+dif
- Nová baterie varta 80ah
- Nové pneumatiky Pirelli Pzero Nero GT (255/35 a 225/40)
Auto přes zimu garážováno. Najdou se menší kosmetické nedostatky (malé škrábance a na kapotě jedno místo na rozleštění, ale nic strašného).
Frézka na výrobu eloidního ozubení je v dobrém technickém stavu.
Max. průměr kola: 560 mm
Šířka ozubeného kola: 280 mm
Max. modul: 8,5 mm
Úhel kužele: 0 - 90 stupňů
Axiální nastavení: + 90 / -60 mm
Hmotnost stroje: 8,5 t
Po předchozí domluvě možnost prohlídky.
Kuličkový šroub
Výrobce: A.MANNESMANN MASCHINENFABRIK GmbH
Kód: 102222
jmenovitý průměr 40 mm
sklon PH 25 mm
celková délka LS 889 mm
délka závitu LS 773 mm
dynamický faktor zatížení Cam 37 kN
statický faktor zatížení Coam 51kN
axiální tuhost Rnu 600 N/um
dvojitá matice
Hmotnost 9 k
HULLER HILLE
Objednací č. dodavatele 40X25X6x783x889 T-3-R
TEL:
Měl bych tu na víc poslední rytecky sverak.Jedná se o nepoužité kus. Šíře čelisti je 70mm maximální rozevření 80mm průměr základny je 170mm a výška u jednoho je 140 a u druheho 155mm. Čelisti jsou kalené. Otáčení zajišťuje masivní axiální ložisko. Povrch je černeny a jinak váha je docela úctihodna takže snese sekáni a nemá tendenci nikam cestovat při práci.
Prodám předváděcí teleskopický manipulátor JCB 525-60 Agri Plus.
Rok výroby 2022, 35 mth.
Nosnost 2500 kg, výška zdvihu 6 m, váha 5840 kg
Čtyřválcový motor 54.5kw/74hp
Dvoustupňový hydrostatický pohon (želva/zajíc), max. rychlost 30 km/h
Axiální pístové čerpadlo (90 l/min)
Rychloupínač EURO s hydraulickým jištěním
SRS odpružení ramene
Samosvorný diferenciál LSD na přední nápravě
Varispeed převodovka
Elektrické přepínání režimů řízení
Více info na tel.