axialni lozisko - strana 5
Počet nalezených inzerátů AXIALNI LOZISKO: 1000 - strana 5
Prodám zcela nové nepoužité v originál balení značkové a vysoce kvalitní a spolehlivé valivé ložisko pružné vzpěry zn.MEYLE Originál Quality 2147700001 vhodné pro vozy dle PSA OE a to Citroen (91 510 633, 5035.23, 5035.19, 5035.27).Dále Peugeot (5035.19, 5035.23, 5035.27)
Cena ložisko pružné vzpěry zn.MEYLE Originál Quality 2147700001: 100 kč
V případě volby zaslání,kterou si z uvedených zvolíte samozřejmostí pečlivé zabalení a poštovné dle:(tarifu pošty,DPD nebo zásilkovny)
Tel:,email: michalcech94@
Prodám hydraulické spojkové ložisko z vozu Ford Mondeo MK3 2.0TDCI 96kw.
Ložisko je v pořádku plně funkční.
Cena 550Kč.
Zasíláme i na dobírku.
Dobrý den,
prodám nové ložisko předního kola na Peugeot 206. Jde i na jiné vozy např.
Peugeot 106, 206, 206+, 306, 1007
Citroen C2, C3, Saxo, Xsara
Jde o ložisko OPTIMAL 601916
Pořizovací cena 350,-
Prodám zánovní spojková sada - spojka zn. Valeo průměr 230mm z vozu Ford Connect 1.8TDCI 66kw.
Sada obsahuje: Pevný setrvačník, lamela, přítlačný talíř, šrouby a spojkové ložisko.
Spojka je zánovní, má najeto cca 5000km.
Cena za celou sadu je 4000Kč
Cena za sadu bez ložiska je 3500Kč.
Cena za samotné spojkové ložisko je 750Kč.
Zasíláme i na dobírku za 350Kč.
Nové ložisko pred kola
Hyundai i30,ix20,elantraveloster
Kia Ceed,Soul,Venga
Ložisko se zavlackou
Původní cena 2331,-
Nyní 1200,
Prodám vypínací spojkové ložisko pro vozy VW , Škoda , Seat. Ložisko je označeno 328 332. Mělo by to být podle kat.č. - 02A141165G. Dotazy prosím pouze mailem.
Nabízím ložisko zadního kola Laguna 3,0 24v,originál FAG 713 6308 60:Vnějżí průměr [mm] : 132,vnitřní průměr [mm] : 25,Sirka v mm : 74,rafek, pocet der : 5.Ložisko je zcela nové nepoužité.Pasuje i na laguna 2,016v/2,2dt/3,012v.
Prodám Profesionální oběhové čerpadlo od Světoznámého výrobce čerpadel Grundfos, málo použité sloužilo jako rezerva, záloha. Původní cena čerpadla 18000kč Možnost poslání na Vaši adresu i do zahraničí, nemám s tím problém.
Standardní přípojka : R 1¼ (5/4")
Energetická třída : A
Napětí : 1 x 230V, 50 Hz
Oběhové čerpadlo Grundfos Magna s obtékaným rotorem.
čerpadlo a motor tvoří integrální jednotku bez ucpávky hřídele, pouze s dvěma plochými těsněními pro utěsnění. Čerpaná kapalina maže ložiska.
Oběhové čerpadlo bez nutnosti údržby a s mimořádně nízkými náklady na dobu životnosti.
Čerpadlo Grundfos Magna - charakteristické znaky:
* Elektronicky komutovaný motor (ECM) s rotorem s permanentním magnetem
* Vestavěný regulátor čerpadla
* Keramická radiální ložiska
* Uhlíkové axiální ložisko
* Těsnicí membrána rotoru, podložka a plášť rotoru z korozivzdorné oceli
* Těleso statoru ze slitiny hliníku
* Těleso čerpadla Litina
* Ochrana proti přetížení
Oběhové čerpadlo Grundfos Magna je jednofázové. Motor nevyžaduje vnější ochranu motoru.
Grundfos MAGNA - oběhová čerpadla Grundfos patřící do Série 2000 - automatická regulace diferenčního tlaku úpravou výkonu čerpadla podle aktuálních potřeb tepla bez nutnosti připojování vnějších součástí.
Jsou k dispozici čtyři způsoby regulace:
1 - AUTOADAPT (samoregulace z "jedné proporcionální tlakové křivky do druhé"), sloužící k optimalizaci snadnosti používání a snížení spotřeby energie na minimum
2 - Proporcionální tlak
3 - Konstantní tlak
4 - Konstantní křivka (k dispozici pouze přes vnější ovládání)
Vlastnosti a výhody oběhových čerpadel Magna
Všechna oběhová čerpadla Grundfos MAGNA pro otopné soustavy mají štítek A dokazující energetickou účinnost. Díky tomuto čerpadlu Grundfos Magna budete šetřit životní prostředí a zároveň snížíte své účty za elektřinu. Čerpadlo MAGNA mělo jako první patentovanou funkci AUTOADAPT umožňující snadnou instalaci a dokonalé vyvážení komfortu a energetické účinnosti. A to vše po pouhém stisknutí tlačítka.Elektronické oběhové čerpadlo GRUNDFOS Magna 32-100, 180 mm
Použití:
systémy s kolísavým průtokem média
podpora vytápění
kotlové systémy
teplovodní systémy
jedno a dvoutrubkové systémy
podlahové vytápění
Vlastnosti a výhody :
široká škála aplikací
komplexní ochrana proti korozi
kompaktní čerpadlo bez skříně
bezúdržbový provoz
elektronicky komutovaný motor s rotorem s permanentní magnet
vestavěná řídicí jednotka čerpadla
nízká hladina hluku
nízká spotřeba energie
ochrana proti přetížení
není nutná externí ochrana motoru
jednoduchá. instalace
funkce regulace Autodapt
regulace na konstantní a proporcionální tlak
automatická regulace podle aktuální potřeby
4 regulační stupně
paralelní připojení s řídicí jednotkou. Řízení MPC
digitální vstup
analogový vstup
komunikace se sběrnicí
Prodám díly na Rx8
Rotory použitelné nutno preloziskovat 4000
kc za ks (skladem2ks)
Klika použitelná 5000kc(skladem1ks)
Housingy buď na opravu nebo výstavku 1000kc ks(skladem 0ks)
Irony lehce portovane srovnané magnetkou do 1desetiny komplet sada 3ks 10000kc
Chladiče oleje 5000kc 2ks levej pravej
hadice sasa k chladicum 2000kc
(1ks)
Časem přibudou ještě zadní tlumiče se snizenymi pruzinami z kamikaze rx8 3000kc sada
Práve okýnka nechám sadu za 1000
Práve pasy 1000 sada
Vodní pumpa 500kc skladem 2ks
Protizávaží origo 500 skladem 1ks
Olej pumpa 500 1ks skladem
Origo setrvačník 500kc ks
Axiální ložisko 100kc
Stationar gear nutno preloziskovat (2ks skladem) 1500kc za ks
Odlehceny setrvacnik ,lamela protivaha pritlacak 10000kc 0ks skladem
Auto je absolutně bez náznaku koroze, nikdy nejela ve sněhu, nikdy nepoznala sůl.
VIDEO, stav a legrace
` Honda Stream
` Klimatizace Automatická
` 255.700km
` 7 Míst/sedmimístná
` R.V. 10/2001
` Motor 1,7i 92kw, čtyřválec benzín
` Převodovka 5st. man
` EL. Okna
` Centrál DO
` Airbagy Přední i Boční
` ABS System
SERVIS, čerstvě preventivní, minimálně za 50.000!
` new Olej Motor I. Proplach 254.000km
` new Olej Motor II. Proplach 254.030km
` new PNEU Letní (nově obuté, vyvážené nové pneu)
` new ROZVODY Komplet
` new Vodní Pumpa
` new Kladky
` new SPOJKA Komplet, lamela, přítlačák, ložisko (původní mám k vozu, byla dobrá)
` new Řemeny Motoru
` new Světla Rozleštěná/jako nová
` new Filtr Vzduch/motor
` new Filtr Pylový/cabin
` new Stěrače
` new Termostat
` new Chladič, když už servis, tak pořádně
` new Chladící Kapalina
` new Tlumiče Přední
` new Uložení Tlumiče horní LP+PP
` new Tlumiče Zadní
` new Geometrie/Sbíhavost I.
` new Brzdové Kotouče P
` new Brzdové Kotouče Z
` new Brzdové Destičky P
` new Brzdové Destičky Z
` Brzdiče super/pohyblivé/jako nové
` Ruční Brzda 90%
` new Svíčky motoru
` new Čepy řízení
` new Tyčky řízení/Axiální
` new Silentbloky spodní P ramena LP+PP
` new Kosti Stabilizátoru LP+PP
` new Kosti Stabilizátoru PZ+LZ
` new Uložení Stabilizátoru LP+PP
` new Uložení Stabilizátoru PZ+LZ
` new Uložení Zadní Ramena LZ+PZ
` Excentry pro geometrii preventivně vytaženy a promazány vazelínou
Auto jsem nechal pro děti extra přivézt z Itálie, kde se nesolí a nechal řádně technicky renovovat. Slouží nám pouze jako záložní. V zimě Hondou nejezdíme
Interiér jako nový, žádná zvířata, nekuřácké. Původní majitelé si auta vážili, já dal autu péči.
Cena pevná
Velké Přílepy
+PHM Extra
Děti, rodina, rodinné auto, prostor, třetí řada sedadel
Prodám dva trapézové závity průměr 75mm, stoupání 6mm. Součástí je matice s drážkou pro kuličky která slouží jako axiální ložisko. Měl jsem to na zvednutí betonového stropu. Kuličky k ložisku možno přidat, případně i celé podpěry. Možno přiblížit na trasách Příbram-Praha-Benešov-Humpolec. Vzhledem k váze je to skoro za cenu srotu.
Kladka ložisková LFR5204-16KDD = LFR5204-16- 2Z
(oboustranně kryté plechem)
Výroba: INA, GERMANY
Stav: NOVÉ, originál INA, 100%
K OKAMŽITÉMU DODÁNÍ IHNED: více kusů
PARAMETRY:
d ............ vnitřní průměr = 20 mm
Dmax .... vnější průměr = 52 mm
B ..................... výška = 22.60 mm (20,6 mm)
AT = 31,5 mm
C = 20,6 mm
Da ... průměr valivého styku = 49,14 mm
ds = 16 mm
rmin = 1,0 mm
Cr = 15300 N ....... Efektivní dynamická únosnost kladky (radiální)
C0r = 10400 N ........ Efektivní statická únosnost kladky (radiální)
C = 540 N ........ Mezní únavové zatížení
Fr = 10500 N ........ Maximální radiální zatížení (dynamické) na kladce
F0r = 20800 N .... .Maximální radiální zatížení (statické) na kladce
m= hmotnost ....... 0,23 kg
Cena: 595,- Kč/ks
Kladka ložisková LFR5204-16KDD INA je dvouřadé ložisko s kosoúhlým stykem s velmi silnostěnným vnějším kroužkem. S těmito válečkovými ložisky budou vozy jezdit rychle a tiše po vodicích kolejnicích při rychlostech až 10 m/s a s maximálním zrychlením 50 m/s2.
Ložiska mohou přenášet vysoké radiální a axiální síly v obou směrech. Speciální zakřivený tvar vnějšího kroužku vytváří dvě kontaktní plochy s vodicí kolejnicí. A konečně, tyto pásové válce mají snadné mazání vnitřním kroužkem.
K DODÁNÍ IHNED také KLADKY INA: více kusů
(NOVÉ)
LFR5201-10-2Z (kryté plechem)
vnitřní průměr d= 12.00 mm
vnější průměr D= 35.00 mm
šířka(tloušťka)B= 15.90 mm
šířka drážky š= 10.00 mm
Cena: 498,- Kč/ks
Peugeot 605 Executiv, FACELIFT & PININFARINA
**** BEZ KOROZE, Nula, Zero, Ohne Rost
**** SERVIS čerstvě, min. 55.000,-
` Dovoz Francie, na přihlášení (Import/Transport, FR odhlašovací poplatky 26.000)
` Originál 135.000km
` Motor 2,0i 16V 97kw/132PS - Benzín
` Manuál 5st.
` R.V. 1997, Do provozu Únor 1998
` Klimatizace automatická
` ABS System Bendix
` Stříbrná metalíza
` EL. Okna
` EL. Zrcátka
` TZ/Tažné zařízení
` Litá kola 16" originál Peugeot 605
` Imobilizér
` 2x klíč (1x s DO, 1x bez DO)
France Kilometráge: 2002/23k, 2004/32k, 2006/41k, 2008/44k, 2010/50k, 2012/53k, 2014/57k, 2016/76k, 2017/68k. // 2. Majitel 2018/77k, Červen 2020/112k, Prosinec 2021/135k - Francouzká STK/EU Platná do 6/2022 (Od prvního majitele hromady dokumentů... jak plánoval a realizoval nákup svého auta, až po rozpisy částek, faktury z prodeje, servisní dokumentace)
SERVIS čerstvý, preventivní
` new Pneumatiky Letní 16"
` new Autobaterie
` new Spojka kompletní (lamela, přítlačák, ložisko... prevence za 15.000)
` new Rozvody... komplet 8.000 (Vodní pumpa, klady, řemen)
` new Oil Motor
` new Oil Filter
` new Cabin Filter
` new Air Filter
` new P Kotouče
` new P Destičky
` P Brzdiče/pístky krásně pohyblivé
` new Z Kotouče
` new Z Destičky
` 90% Pakny Ruční brzdy (uvnitř kotouče vše jako nové)
` Z Brzdiče/pístky krásně pohyblivé
` new Čepy řízení (původní byli OK)
` new Axiální tyčky řízení (LP měla nepatrnou vůli, PP byla OK)
` new Manžeta spojovačka řízení LP+PP
` new Sbíhavost/Geometrie 3D Laser
` new Stahovačka LP
` new Konzervace vodoodpudivým nástřikem, 1 vrstva... Foto před konzervací
` new Stropnice
` new LP Stahovačka
` Jezdí krásně, motor, převodovka OK. Sedadla skvělá, pohodlná, pevná, nevysezená.
` Od prvního majitele spousta A4 dokumentů. Od dokumentů, kdy si plánoval koupi, propočítával kompletní cenu, až po nákup... dle faktury, stála 605 ve Francii milion korun.
Velké Přílepy
Cena pevná, prodat nepotřebuji
80L PHM Extra k ceně
Proklik, sedan, limuzína, Yougtimer, Dobová vlajková loď Francie.
-------------------------------
Le président Jacques Chirac...
Der französische Staatspräsident Jacques Chirac mehrere Peugeot 605 in seinem Fuhrpark hatte
Kladka ložisková (lineární vedení) LFR5201-10-2Z
(oboustranně kryté plechem)
Výroba: INA, GERMANY
Stav: NOVÉ, originál, 100%
K OKAMŽITÉMU DODÁNÍ: více kusů
PARAMETRY:
d ............ vnitřní průměr = 12 mm
Dmax .... vnější průměr = 35 mm
B ..................... výška = 15,9 mm
AT = 20,65 mm
C = 15,9 mm
Da ... průměr valivého styku = 32,25 mm
ds = 10 mm
rmin = 0,6 mm
Cr = 8400 N ....... Efektivní dynamická únosnost kladky (radiální)
C0r = 5000 N ........ Efektivní statická únosnost kladky (radiální)
C = 250 N ........ Mezní únavové zatížení
Fr = 4750 N ........ Maximální radiální zatížení (dynamické) na kladce
F0r = 10000 N .... .Maximální radiální zatížení (statické) na kladce
hmotnost ....... 0,08 kg
POPIS:
Ložisková kladka je LFR5201-10-2Z INA je dvouřadé ložisko s kosoúhlým stykem s velmi silnostěnným vnějším kroužkem. S těmito válečkovými ložisky budou vozy jezdit rychle a tiše po vodicích kolejnicích při rychlostech až 10 m/s a s maximálním zrychlením 50 m/s2.
Ložiska mohou přenášet vysoké radiální a axiální síly v obou směrech. Speciální zakřivený tvar vnějšího kroužku vytváří dvě kontaktní plochy s vodicí kolejnicí. A konečně, tyto pásové válce jsou po celou dobu své životnosti samomazné a bezúdržbové.
Cena: 498,- Kč / ks
K OKAMŽITÉMU DODÁNÍ ROVNĚŽ více kusů:
Kladka ložisková INA (oboustranně kryté plechem)
LFR5204-16KDD = LFR5204-16- 2Z
vnitřní průměr d= 20.00 mm
vnější průměr D= 52.00 mm
šířka(tloušťka)B= 22.60 mm (20,60 mm)
šířka drážky š= 16.00 mm
hloubka drážky h= (cca 2.50 mm)
váha G= 0,23 kg/ks
Cena: 595,- Kč/ks
Prodám a nebo vyměním Bmw e87 118d 90kw (stále jeden z posledních spolehlivých motorů M47 )
R.v. 2006
Nájezd: 205***km
Stk: 4 měsíce stará
Výbava: 4x okna v El
: Klimatizace, dvouzona
: Bi-xenon
: Dešťový senzor
: automatické svícení
: multifunkční volant
: tempomat
: Parkovací senzory
: sportsitze
: osvětlení venkovních klik
Vozidlo je řekl bych ve velice slušném stavu už jen z důvodu, že bylo v roce 2020 dovezené z Itálie tudíž 100% bez koroze jak zvenku tak zespod vše opravdu nádherné, při slušně domluvě by nebylo problém auto zvednout na zvedák a nechat vás vše si prohlédnout.
Avšak kosmetické vady to má, nikomu nebudu lhát, že ne.
Nic netajim a zároveň prodat také nepotřebuji. Tudíž jakékoliv dotazy rád zodpovím.
Provedené opravy před cca 1000km
:Kompletní brzdy předek,zadek včetně ruční brzdy.
:Kompletní přední náprava(ramena, Čepy řízení, Axiální táhla, uložení stabilizátoru, stabilizační Tyčky, tlumiče, dorazy, horní uložení.
:Olej vč filtrů
:Stop klapka
:Oba termostaty
:Stěrače přední, zadní
:Zhavici svíčky vč. Jednotky
:Čelní okno
:Nové koberecky
:Xenon. Výbojky
Veškerý servis mohu doložit fotkami + případná prohlidka vozu osobně na zvedáku.
:Potřeba udělat:
:Spojka( ozývá se lozisko) možná ještě stihnu udělat.
Vozidlo je v originálním stavu. Originální výfuk vč. DPF , které je funkční a žádný problém nehlásí diagnostika cista stejně tak koncovka výfuku, jako by auto právě sjelo z linky.
Kdo hledá hezké pečlivě servisovane auto tak by ho toto mohlo zaujmout. Kdo naopak chce levnější a peníze do toho stejně nacpat musí hledat jinde. Vím co prodávám, vím jaké jsou v tom díly a v jakém je auto stavu.
Prohlídka vaším mechanikem vítána.
Takto je to odemně asi vše. Jakékoliv dotazy rád zodpovím po telefonu.
A důvod prodeje? Potřebuji větší auto takže výměna za něco většího ale nejlépe BMW e91. Jinak bych si ji vzhledem k stavu a proinvestovanemu času a peněz velice rád nechal.
O vozidle:
Auto vlastním 3. rokem. Papírově je to m54b22 125kw (2.0i) motor se zadřel, tak se koupil m54b30 170 kw, než se motor dal do auta proběhli následující opravy:
Komplet hlava, těsnění pod hlavou, vodní pumpa, termostat ,vanosy, svíčky, těsnění pod ventil vikem, gufero na klice, separátor, gumičky na sání, disa klapka, váha vzduchu, koleno sání, vodní hadice, expanzní nádobka, chladič Sahara, víčko nadobky, komplet spojka sachs, nový setrvačník, lamela pritlacak lozisko 240mm průměr, těsnění vany, Olej 5w40 Valvoline
Nájezd motoru cca 7tis od výměny.
Dále na autě cca. půl roku zpět všechny 4 tlumiče pružiny uložení dorazy, přední brzdy 3.0i také nové kotouče i desky zadní tak samo. Nové ramena včetně silacu meyle hd cepy řízení axiální táhla kosti stabiku a uložení stabiku nové zadní patice světel origo bmw nové kryty předních světel a nové jednotky xenonu.
Dále při výměně motoru se do auta dal komplet výfuk Schmiedmann svody, střední díl včetně sportovních katu a zadní díl. Krásný zvuk nic uřvaného. Kluci z ecu garage lehce poladili jednotku, občas hezky zastřílí do vyfuku ale nic hrozného v čem by se nedalo jezdit.
Z výbavy: Jak jsem psal na začátku je to individual z výroby, hezká barva kterých moc není. Béžové kožené vyhřívané sportsitze včetně el. Dofuku, multifunkční volant včetně tempomatu asc abs bc počítat dešťový senzor, xenony, mlhovky, elektrická zadní roletka, el sklopné zrcátka, el. nastavitelné a vyhřívané zrcátka, bussines hudba, černá stropnice, 4 el. okna, dřevodekor, loketka, digi klima, central na dálku, samostmívacíi zrcátko, přední nárazník alpina look.
Alu kola zedd performance 8.5j et 30 225/45 pneu cca 6mm.
Jelikož jsem neměl v lete garaz auto me stalo u domu na sídlišti a ma nějaké kosmetické vady skrabanec na nárazníku zadním. Nikde nejsou ďůlky a podobné věci, ale malé kosmetické vady se najdou. Auto za mě nejezdilo v zimě a tím padem nemá ani zimni pneu. Přes zimu bylo u kamaráda v garáži kde se zaparkovalo a vytahlo se až po zimě v březnu/dubnu. Auto bez přepisu neodjíždí pryč. Pro bližší info kontaktuje číslo v inzerátu. Cena k jednání.