autokola vykov - strana 34
Počet nalezených inzerátů AUTOKOLA VYKOV: 1000 - strana 34
K prodeji dokonale zábavné auto 1:8 !
V sestavě:
s vysílačkou Tactic vysílač TTX300 2.4GHz 3-kanálový,
profi nabíječkou SKY RC e680 nabíječ 80W,
2x baterie Sport Racing 50C - 5400mAh - 3S - 11,1V - T-DYN - Hardcase,
obal na baterie a olej do tlumičů.
Původní cena Auto 20000,- 2x baterie 3000,- obal a nabíječka 2000,- (cca 25.000,-!)
Hezký stav viz foto, něco odjeto, ale v pořádku.
Moderní, lehce ovladatelná hračka, kterou nebudete chtít dát z ruky, právě to je Arrma Talion 6S BLX 1:8 4WD RTR červená. RC auto je zhotoveno přesně v měřítku 1:8. Charakteristiku jízdních vlastností tvoří náhon na všechna čtyři kola nebo zapojení olejových tlumičů. Stačí se chopit ovladače a rozjet zábavu. Auto na dálkové ovládání Arrma má v balení dálkový ovladač a model.
Prodám moje bmw auto prodávám na díly
Vada podvozku asi měsíc sviti vyrovnávání podvozku zadní mechy ale auto neklesá ani není nakrivo je to asi nějaká prkotina ale nechci to uz řešit auto uz mam 3 roky a chce to změnu
Nefunguje dalkove ovladani nejspíš drátky netuším uz jsem to tak koupil
Pdc nejde
Sviti airbag sedacky nejspíš drát
Potřeba vyvážit kola auto uz 3 měsíce stoji jen ho občas vytáhnu projet
Dělal jsem na tom olej an olej je cca 4.000
Nějaký ramena predni se tam dělali
A gardan se repasoval
Auto ma slušnou výbavu
Ovladani volantu elektrické
Sedacky s pamětí včetně vyhřívání
Panorama
Tempomat
Cca modul
Atd atd
Rychle jednání sleva jista
S těžkým srdcem prodávám náš Citroen C5 kombi 2,0 HDI 120kw, automat 2011 facelift, ABS, stabilizace ESP, asistent rozjezdu, tempomat. Má najeto ďábelských 333 tis km převážně po Hradecké dálnici pouze sám řidič. Jsem druhý majitel (koupeno 2016 s 200 tis km). Stav auta odpovídá polovičnímu nájezdu, pravidelně servisované v Citroenu u jednoto a toho samého mechanika. Auto nebylo nikdy havarované, pouze jedna drobná nehoda na zadní nárazník, kde se měnily pouze plasty a vše šlo na pojišťovnu a opravováno bylo v originál citroenu. I když o auto bylo pečlivě pečováno, tak přeci jen má 11 let, takže je nutné k tomu přihlédnout. Ježděno na zkrácené intervaly oleje po 15tis km. Servis nutný za 1 000km - pouze olej a filtry. V automatu pravidelně měněn olej po 60tis km - další výměna až za 47 tis km. Zimní pneu 5mm, letní téměř nové. Oproti jiným C5 vypadá ta moje výrazně lépe, protože ty ostatní jsou 3x stočené, moje má poctivé kilometry a servis. Automat řadí krásně. FAP filtr byl čištěn, další čištění cca za 100 tis km. Hydropodvozek má i sportovní režim, stejně jako automat, ale tohle auto je spíše o pohodlí a polykání kilometrů. STK z prosince, takže platí ještě necelé dva roky. 2 klíče, navíc gumová vana do kufru a ochranná chromová lišta u kufru na zadním nárazníku. Elektricky sklopná zrcátka, automatická klimatizace - pravidelně dezinfikována, vestavěná navigace, všechna okna v elektrice. Hydropodvozek lze přizvednout nebo naopak snížit. Auto je tiché, nikam netáhne, nic neklepe. Nové zadní destičky. Na autě jsou originál Citroen 17 kola, ale nejsou zapsané v TP, tam jsou 16, ale nikdy jsem s tím neměl na STK problém a vždy jsem prošel oficiální cestou bez problému – již jsem takto auto koupil s těmito většími koly a neřešil jsem. Drobné oděrky na karoserii z provozu a lehce se loupe lak na ALU discích v jejich středech. Pro další dotazy zavolejte nebo napište. Cena 129 tis včetně letních pneu. Při rychlém a férovém jednání na místě možná rozumná domluva o ceně. Určitě mi nepiště zprávy typu „nabízím 100 tis ihned a podobně“ vím co prodávám, nabízím férové jednání a to samé očekávám od vás. Důvodem prodeje je přidělení služebního auta pro soukromé účely a tak pro Citroen není využití.
Dobrý den, z nedostatku času a financí prodávám svůj projekt Peugeot 205 1.4 benzín 45 kw rok 1988.
Auto je určeno k částečné, nebo kompletní renovaci či jako auto na díly. Auto bylo do nedávna pojízdné, nyní má problém s elektrikou, nefunguje palivová pumpa (po přímém napojení na baterku běží). Aktuálně je auto nepojízdné přes zimu nebylo startováno. Původně jednobodový střik, předělán na karburátor (solex, který se původně dával do 205).
Plusy: Eko daň uhrazena, stav karoserie (koroze pouze v motorovém prostoru – brýle), kompletní interiér (řidičova sedačka rozpáraná), litá kola (GTI look), hůře sehnatelná motorizace 1.4
Mínusy: Aktuálně nepojízdné, lak (na kapotě, střeše a na pravých dveří – zde bylo auto ťuklé, na vrakovištích se ale dají dobře sehnat)
Prodám krásný v podstatě nový Hyundai i20N Premium ( plná výbava) v krásné barvě Performance blue s černou střechou z výroby, manuální 6 stupňová převodovka, plná výbava, vic už nejde, jsem první a jediný majitel co s autem jezdí, na autě je ochranný celopolep PPF ( samo opravitelná folie ) kola v keramické ochraně i interiér v keramice, cena za toto byla 80 000 Kč, vyšší ochrana není, auto má aktuální nájezd 31 500 km jezdím s ním denně delší vzdálenosti, registrace 03/2022, 150kW, 205 koní, 1,6 obsah, průměrná spotřeba 6-8 litrů, tankuju pouze Vervu 100, auto je v záruce do 03/2027 bez omezení km, první výměna oleje byla při 8500 km i první garanční prohlídka, druhá garanční prohlídka byla dělaná v 17 000 km,olej, filtry, brzdová kapalina, geometrie, ve 25 000 km komplet nove přední brzdy,třetí garanční prohlídka byla dnes 3.2.2023 na 27 000 km, olej, filtr, brzdová kapalina, dělám garančky a výměny oleje mezi 8500 km a 10 000 km,aktuálně prezuto na nových Michelin Pilot Alpin 5,vše zdokumentovano v servisní knížce, auto nemá jediné poškození, je v lepším stavu než přijelo z výroby, sada pouze zimních gum a originálních kol od Hyundai. Garážováno, nelze odečíst DPH, BAZARY nevolat! Čekací doba na tuto specifikaci je 12-15 měsíců, aktuálně se nedá už objednat - STOP STAV, je to žhavá novinka a ve všech testech obstála na výbornou, auto roku 2022 dle TOP GEARU, auto k dispozici ihned. Možnost k vidění, Pelhřimov, Jihlava, Havlíčkov Brod, Chrudim, Pardubice. Jsem velký fanda značky a Hot Hatchů a vím co mám, spláceči, testovací jezdci NEVOLAT. Pouze vážní zájemci. Důvod prodeje: přecházím na I30N. Toto je jeden z nejlepších HH co jsem kdy řídil, nemá v podstatě chybu.
Prodám Audi A8 D4, 4.2 V8 TDI.
Rok: 12/2012.
258 kW/351 HP (CDSB)
8 stupňová převodovka (MNW)
STK do: 11/2024
najeto: 173 000 km (denně v provozu)
2x klíče, Webasto.
Výbava: Keramické brzdy předek, zadek (od výroby, Audi Ceramic), soft close, výhřevy 4x, větrání 2x, el. roletky, ACC (adaptivní tempomat), noční vidění, střešní okno + šíbr, LED světlomety, radary (Audi Breaking Guard, asistent brždění, sledování značek, mrtvý uhel, dvojité akustické skla, masáže, BOSE, atd.
Servis: servisní knížka vedena do 148 000 km, servis Audi AG, pak od každého servisního úkonu mám fotodokumentace.
Po koupě bylo děláno:
Olej v motoru (164 200 km) vč. všech filtrů, olej Liqui Molly TOP Tec 4200 5W30. Interval výměny co 10 000 km.
Olej v zadním diferenciálu + uzávěrce (Olej originál)
Olej v rozvodovce + olej v předním diferenciálu.
Olej v převodovce + filtr (1. výměna 90 000 km, 2. výměna 150 000 km. 3. výměna 171 000 km).
04.03.2022 výměna motor. olejů (173 200 km), filtr olejů, filtr nafty, brzdová kapalina.
Auto jezdi, funguje naprosto bez problémů, velmi udržované, servisované.
Na autě obuté nové zimní pneu vč. nových disků (originál A8 R20) p.c. 50 000 kč.
K vozů mám originál ABT kola R21 (p.c. 4200 EUR) vč. letních pneu Continental (na 2 sezony), nejsou v ceně, po domluvě.
Auto bez investic, jen sednout a velmi pohodlně jezdit).
Za mně myto pouze ručně a prémiovou kosmetikou Auto Finnesse, Gyeon, Chemical Guys. Auto dlouhodobě je pod tvrdým voskem Fusso 99 nebo Gyeon Q2 Wax, garážované.
Auto je lustrované v CarVertical, skutečný nájezd, dohledatelný servis, jasný původ.
vice info. tel. nebo mail.
Autobazary prosím nevolat, nepsat.
Možná výměna nebo protiúčet za Audi A7 nebo Audi 6 Allroad.
Prodám svou e46.
Kompletní specifikace: BMW 330Ci LCI M paket | Orientblau | M54B30 | SW ŘJ motoru od - odstranění ochrany katalyzátorů před propálením ve vysokých otáčkách, úprava chodu Vanosu, naladění na sportovní výfuk a sportovní vložku filtru s náporovým sáním, naladění na 100 oktan, omezovač 7000 ot./min | Ravenol RRS 5w50 | Manuální 6q převodovka | M-Tech II | FTWL Motorsport dvoucestný samosvorný diferenciál se stálým převodem 3.38 ( čtyřlamela, 40% svornost ) | přední stabík z M3, zadní stabík z 330Ci kabria | Eibach sportline pružiny | na autě komplet polyuretanové Strongflex žluté silentbloky | Schmiedmann svody, Bastuck nerezové roury bez tlumiče, Bastuck koncový tlumič | Brembo vysocenauhličené kotouče - řada Coated | Ferodo DS3000 brzdové destičky | HEL Performance pancéřové hadice | Motul DOT 5.1 brzdová kapalina | 2x Sparco Evo skořepiny, na míru vyrobené pevné ocelové úchyty bez pojezdů | Na karoserii pro jistotu kvůli samosvoru navařené výztuhy zadní nápravy v místech úchytů s nápravnicí, originál kola BBS RC 304 17" 8J | Yokohama AD08R 225/45 R17 | e90 M-sport volant. ------------ Servisně je auto vyřešené kompletně, motor má po skoro kompletní G.O. najeto lehce přes 20t km ( preventivně měněné ojniční šály - třílitry na ně trochu trpí, tak pro jistotu vyměněny + ojniční šrouby ), nové pístní kroužky, těsnění pod hlavou + broušená hlava včetně sedel ventilů, nové ventily, nová gufera, těsnění vany, nové víko ventilů a jeho těsnění, vyměněny všechny vodící lišty rozvodů a napínáky ( řetěz je ještě jako nový podle vyjetí napínáku ), zrepasovaný vanos, nová DISA klapka, všechny kladky, řemeny, vodní pumpa, startér. GO s prací vyšla na +-120 000. Když byl motor rozebraný, zajistila se proti povolení matice olejového čerpadla, opět slabina M54 motoru o které je dobré vědět. V době G.O. se dával nový chladič s hadicemi a expanzka s víčkem, svíčky, spojka s dvouhmotou a brzdové kotouče s destičkami ( Ferodo DS3000 - závodní desky ). Auto je opravdu technicky a servisně ve skvělém stavu, po předchozím majiteli faktury za díly na +- 200 000 v průběhu pěti let jeho vlastnictví ( servis + preventivní výměny dílů ), předtím měl auto jeho bratranec, který se o něho také staral a před ním byla majitelem německá právnička a ta byla zároveň 1. majitelem auta. U mě auto dostalo také všechno co servisně potřebovalo + úpravy. Všechny práce na autě po dobu mého vlastnictví dělal Tomáš Kock s dílnou v Chlístově, což je mezi BMW komunitou kapacita. Na spoustu dalších měněných dílů jsem zapomněl a drobné věci jsem si ani nepsal. Po celou dobu mého vlastnictví auto garážováno a ježděno jen sezonně od jara do podzimu a jen čistou stopou. Bez koroze, dutiny a podvozek ošetřeny několika druhy vosku. K autu jsou sériové sedačky ( alcantara v elektrice s pamětí a výhřevem ) + skořepiny Sparco Evo řidič a spolujezdec Sparco Evo II plus a ocelové konzole na míru. Bazary a testovací jezdci nevolat! Rozumná dohoda na ceně u auta.
prodám mercedesa E 270 , motor TOP 100% stav, startuje na cvaknutí i při -10°, najeto 355tis.,platná STK do listopadu 2023 , R.V.2000 , nafťák 2,7cm3 , 6 kvaltů ... auto jezdí do práce párkrát do roka , takže klasický stav,spíše zachovalejší stav , místama kosmetický závady jinak je to spolehliví a hodně živí stroj ... spotřeba normální pokud se s tím jezdí normálně .... pokud tomu budete šlapat na krk ,tak logicky auto bude žrát , auto má schválené tažný zařízení .... auto bude k mání od 23.3.2023 .... náhradní kola 4 elektrony součástí ..... pouze volat a po součástech neprodávám , pouze celé auto
Prodám auto Octavia 2 s výbavou Elegance (Combi / Kombi) 1.8 TSI v černé metalíze, 118kW, najeto 217tis km, r.v.: 07. Auto je čerstvě po STK a emisích, takže další až v březnu 2025. Auto jezdí skvěle a jsem s ním velmi spokojen. Důvod prodeje je, že se chystám na delší dobu do zahraničí. Auto má velmi bohatou výbavu jednu z nejlepších:
střešní okno,
xenonová světla,
6 stupňová manuální převodovka,
detekce deště (automatické stírání či uzavření všech oken včetně střešního),
možnost ovládání všech oken na dálku (zavírání/otevírání),
automatické ztmavování zpětného zrcátka,
vyhřívaná elektricky ovladatelná zpětná zrcátka,
elektricky ovládaná všechny 4 okna,
centrální zamykání,
možnost automatického zamykání během jízdy,
aut. dvouzónová klimatizace,
tempomat
Investice za poslední dobu 60tis. Auto jsem dával pravidelně servisovat a když někde bylo něco třeba opravit, tak se to rovnou opravilo, takže je tam udělána spousta věcí:
rozvody,
výměněn olej, vzduchové filtry včetně olejového ve 215tis,
vyměněna spojka,
výměna výfuku,
renovace turba,
nové kvalitní xenonové žárovky,
proveden rebranding celého auta na nové hezčí znaky (přední, zadní, v alu discích a na volantu)
V ceně auta:
tažné (možné odmontovat),
střešní nosič,
nové 4 zimní a 4 letní pneu + 4 letní starší
OSTATNÍ VÝBAVA:
8x airbag
ABS
alu kola 17
automatická dvouzónová klimatizace
Přední mlhové světlomety s CORNER funkcí (aut. rozvicování světel do stran při zatáčení)
autorádio
CD přehrávač
AUX
brzdový asistent při rozjezdu do kopce
centrál dálkový
deaktivace airbagu spolujezdce
denní svícení
dělená zadní sedadla
el. okna (4)
el. zrcátka
imobilizér
isofix
klimatizovaná přihrádka
mlhovky
multifunkční volant
ostřikovače světlometů (vypnuty)
palubní počítač
parkovací senzory zadní
polohovací sedadla
posilovač řízení
protiprokluzový systém kol (ASR)
rezervní kolo
senzor stěračů
senzor tlaku v pneumatikách
stabilizace podvozku (ESP)
střešní nosič
venkovní teploměr
vyhřívaná sedadla přední
vyhřívaná zrcátka
výsuvné opěrky hlav
výškově nastavitelná sedadla
zadní loketní opěrka
zadní stěrač
zatmavená zadní skla
Prodám toto velmi zachovalé, garážované auto ve stavu ročního vozu. Toto auto nejelo v zimě a poslední 3 roky ani v dešti (možná ani předtím - koukněte na fotku s kolem - šrouby jsou původní a lesknou se jako nové).
Vozidlo za 20 let najelo pouze 27500 km. Auto jsem v roce 2019 dovezl z Německa. V Německu 1 majitel, já jsem druhý majitel. Všechny dokumenty jsou k dispozici.
Jedná se o Opel Vectra C sedan r.v. 2003 s benzínovým motorem Z22SE o výkonu 108 kw. Převodovka 5-rychlostní automatická. Výbava Elegance, což v roce 2003 byla nejvyšší výbava, díky tomu má auto luxusní mikroplyšové sedačky, palubní počítač s velkým grafickým displejem, automatickou klimatizaci (funkční), tempomat, senzor hladiny všech kapalin, ovládání rádia s CD na volantu. Dále má samostmívatelné vnitřní a levé vnější zrcátko, dešťový senzor, přední mlhovky s denním svícením, 4x el. okna, el. vyhřívaná a nastavitelná zrcátka, 6 airbagů, parkovací senzory vpředu i vzadu, hliníková 16" kola (bez jediného škrábance) s novými pneumatikami Continental, 3x klíč s DO (z toho jeden sklopný).
Technická je do 5/2024. Vectra nemá nikde ani milimetr rzi. Vše je plně funkční. Plní EURO 4, přepis tedy jen 800 Kč.
Auto nemá turbo, EGR, přímý vstřik, filtr pevných částic ani žádné další podobné "kurvítko"... prostě sen.
Více foto v lepším rozlišení mohu zaslat mailem.
Cena je pevná a bazary prosím nevolat.
Nabídnu k prodeji staršího čtyřkového Golfa s benzínovým motorem 1.6 (74 kw) v krásné modré barvě. Nájezd je 216 427 km. Rok výroby 2000. STK do 5/2024. VIN = * Auto prošlo minulý rok na jaře velkým servisem (nové kroužky, gufera, těsnění pod hlavou, rozvody) a poslední výměna oleje (a filtrů) byla v lednu 2023.
Je to 23 let staré auto a tak není možné očekávat nablýskanou a výbavou nabušenou káru, ale na svůj věk vypadá dobře. Jezdí hezky, má tažné, zahrádku pro uchycení rakve apod., údajně klimatizaci (nezkoušeli jsme), ABS, airbagy, standartní rezervu v kufru, k autu jsou zimní řetězy, stojí na zimních pneumatikách (vel. 14), má rádio a jinak klasika (myslím, že nemá smysl vypisovat, že má 4 kola, volant, sedadla apod. :-) ). Auto si samozřejmě můžete prolézt a vyzkoušet při návštěvě. Měli jsme ho cca 3/4 roku a za tu dobu ujelo možná 500 km. Předtím jej měl několik let můj otec, který jej využíval pro kratší cesty do práce a občas se s ním jelo někam dál (např. Slovensko). V autě je rok stará baterie, ale když auto stojí 2 týdny a déle, tak se vybije (pravděpodobně díky rádiu - dá se vyřešit). Vhodné jako první auto pro začátečníka nebo prostě jako náhradní vůz do rodiny (třeba pro manželku :-) ).
BAZARY NEVOLAT (uslyším bazar a zavěšuju)!
Škoda Octavia 1.9Tdi 74kW.
Verze motoru bez DPF, tažné zařízení, velmi pěkný a zachovalý stav celého vozu.
Přidám k autu servisní knihu+ lítá kola s letními pneu.
Převodovka: manuální
Rok: 2007
Najeto: 370 xxx km
Výkon: 74kW
Druh paliva: nafta
Karoserie: combi
Barva: tmavě zelená
Bezpečnostní systémy:
ABS, ESP
Zabezpečení vozidla:
Centrální zamykání, Dálkové centrální zamykání, Imobilizér..
Autorádio, CD přehrávač
S autem jezdila přítelkyně do práce, takže spíše takové víkendové auto.
Auto má taky svoje chyby, není to úplně nové auto…(kosmetické vady, sedačka u řidiče má na boku díru) jinak zcela v pořádku.
Na autě jsem měnil (ramena, olej jsem měnil každých 10.000 km, tlumiče)
Co auto potřebovalo, tak dostalo.
Více informací po telefonu, na e-mail a sms neodpovídám.
Inzerát platí do smazání.
Při rychlém jednání sleva, auto bez přepisu neodjede.
!Autobazary prosím nevolat!
Prodám Peugeot 508 RXH 2013, je to HYbrid4, 2.0HDi 120kw + elektromotory 20kw na zadní kola - pohon všech kol (nemusí se nabijet - nabijí se sam při brždění),
6 stupňová automatická převodovka.
Má najeto přes 193000km, auto stále v provozu. Auto má servisní knížku,
12/21 jsou vyměněné oleje a filtry, kapaliny.
04/22 jsou nové rozvody,
08/22 je montované tažné zařízení (zapsano v tp).
10/22 nová technická.
Je na nových zimních pneu 245/45R18. Příští rok je potřeba vyměnit brzdové destičky (par stovek) jinak je auto v pořádku, jenom sednout a jezdit. Průměrnou spotřebu mam 6,5l/100km ale ja jezdím většinou svižně.
Menší kosmetická vada u přední SPZ viz foto
Za příplatek přidám letní pneu.( bez disků)
Výbava:
Prosklená střecha, vyhřívané přední sedadla, kožené sedadla, přední sedadla el. polohovatelna (řidičovo s pamětí), Dvou zonová aut. klimatizace, klimatizovaná přihrádka, radio s bluetooth a gps navigací, multifunkční volant, parkovací senzory přední a zadní, tempomat, el. víko kufru, el. stahovaní oken, el. naklápěcí přední světla (bi-xenony) do zatáček, blinkry,brzdové a parkovácí LED světla, denní svícení s aut. přepináním den/noc.; el. sklápěcí boční zrcátka, HEAD UP display, bezklíčové startování tlačítkem, el. ruční brzda, ABS, ESP, asistent rozjezdů do kopce, 4 jizdní réžimy (auto, sport, 4WD, "elektrika" - auto jede pouze na akumulator 200V umísťený v kufru); aut. přepínání dalkových světel, asistent podelného parkování,
SOS tlačítko, a další..
Cena vozu: 210000kč
Pro zájem zasílejte SMS či email s tel. číslem - zavolám zpět (v práci nemám telefon vždy u sebe)
Dobrý den, prodám Ford Mustang V6 3,7 benzín, 2015, automat. Auto je v top stavu. Má celý spodek ošetřen antikorozním nástřikem. Na auto jsem nechal nanést nejvyšší třídu keramického ošetření s vydrží na 4 roky. Auto má originální kola. Všechno je v krásném nepoškozeném stavu a má elektricky nastavitelné sedadlo a řazení pomocí pádel pod volantem! Jízdní režimy, režim tvrdosti volantu, speciální dynamické blikání u změny směru jízdy v hodnotě 20 000 a další. Mnohem hezčí barva než černá. Auto používám občasně jen při hezkém počasí.
Jen vážní zájemci. Jsem soukromý vlastník i uživatel. Cena k jednání, dá se domluvit. Auto mohu přivézt jak po Moravě, Slezsku, tak do Prahy.
Video Mustanga zde:
Renault Clio II 1.5dci 48kw 2003
Technicka do listopadu 2023
cca 250 tisíc km nájezd
Auto mi 2 roky stojí před domem.
2x SADA KOL:
Plecháče zimní obutí
ALU kola 15tky
Na autě je dost chyb:
Řidičova sedačka má špatný pojezd
Spolujezdcova sedačka má urvanou opěrku hlavy
V zimě auto nechce chytnout (auto točí, ale nechytne)
-Když auto ale chytne, tak potom už startuje normálně.
Svítí kontrolka žhavení a ABS (mám pocit)
Zadní pravé kolo mírně hučí ložisko
Špatný čep na předním kole (mám ho koupený)
Stropní světlo nesvítí
kdybych na něco přišel , dopíšu
AUTO PRODÁVÁM JAKO CELEK NA NÁHRADNÍ DÍLY !
CENA 13 tisíc
Kdo přijede, naloží a zaplatí , tak je sleva jistá.
Prodám vozidlo Renault Thalia s motorem 1,4 8v . Rok výroby 2004.
Ve vozidle je nainstalovaný systém LPG Landi Renzo, a nová tlaková nádrž platná do roku 03/2032. Při výměně tlakové nádrže provedeny veškeré tlakové zkoušky a revize. K vozidlu je veškerá dokumentace včetně účtenek.
STK do 15.7 2024
Ekodaň zaplacena
Na autě nový rozdělovač , rozvody , filtry , ložisko kola, svíčky, nově zrepasovaný alternátor, nová baterie . Obuto na zánovních celoročních pneumatikách.
k výbavě:
Elektrická okna , servo , centrál na DO, elektrická zrcátka , zámek řadící páky, rádio, ABS, mlhovky
Auto je pravidelně servisované , nikde nemá žádnou zásadní korozi, místy pouze povrchovka , podlaha je v dobrém stavu . Není to žádný krasavec , ale je to auto sednout a jezdit. Nikam netahá , nikde na podvozku nic nemlátí.
Na tacho je 278.000 , ale měnil jsem motor protože majitelé předemnou jezdili bez vody a motor přidřeli. Na novém motoru je momentálně 115.000km .
Auto jsem používal na ježdění do práce 50 km denně a potom jako rezervní, pro tyto účely absolutně vyhovující , prodávám z důvodu že už nejezdím tak daleko a stačí mi jedno auto.
Psané na mě, a bez přepisu neodjede. Dopředu upozorňuji , že sleva se nestane , takže na maily a sms typu "dám deset a odvezu si to" nebudu odpovídat.
Pokud někdo hledá finančně a technicky nenáročné vozidlo s relativně velkým kufrem( poj. 2900/rok , levné součástky a provoz , spolehlivost ) , auto je přímo pro něj.
prosím volat až od 19:00
psát sms kdykoliv.
o ceně auta nejednám ! nepotřebuji ho akutně prodat, je to muj mazel a debilovi ho neprodam, takže jestli bude stát v garáži, tak rozhodne lepší nez vaše nesmyslná nabídka a nebo kupec debil :-D
jsem celkově 3. majitel, 2 v Německu. k autu je spousty dokladu. Zapsán sportovní podvozek.
cena: bez Kol 65 tisíc
s disky: 75 tisíc
pokud budete chtít bez kol tak si prosím dovezte svá aby se prehodila. :-)
předem budu rada když si koupi auto někdo kdo tomu vážně rozumí, abychom snemuseli každou chvíli něco řešit. :-)
* auto momentálně v depozitu, není problém udělat tady u nás stk, vytáhnout z depozitu, udělat prepis atd.. nejlépe přijet pro auto s plaťákem, teď dlouho stal, tak se bude muset nechat nejspíš nabít baterka, ale to udělám. Dam i měsíční záruku ze auto pojede. Budu ho ale na smlouvu prodala jako zdroj náhradních dílu, nebudu se pak s někým kvůli něčemu dohadovat. vše o aute vám řeknu, vysvětlím, ochotně poradím pomůžu. Auto jezdí, brzdí, svítí.
zdravím, uvažuji o prodeji svého bmw. Bud pro někoho kdo tomu fakt rozumí nebo jako driftaka či stancovku. Nejdriv na začátek, je to swap ze 318i (320i - n46b20a, starý motor stál totálně za vyliž prdel) na swap 323i, swap nedělal žádný Pepík, na mechanika co vše sestavil bych dala kontakt kvůli dotazum, co jak je pořešené a případně i budoucímu servisu. Samozrejme klasicky svítí kontrolka motoru, vody. Voda neunika, motor si nebere olej. Je to kvůli tomu swapu, ještě to chce doladit nějaké mouchy. ukazuje špatně dojezd (oprava par korun) já už neřešila, mám jiné bmw. Přemýšlím ještě jaké nedostatky má. ale už žádné asi větší nedostatky nemá. Blatniky, nárazník a lipo má v custom barvě.
Teď k tomu lepšímu: lizatko na předním nárazníku, Ta Technix sportovní podvozek, nově lakované blatniky, nárazník, bez škrábanců, nedávno lakovaná i kapota, boky, zadní nárazník, vyvařene nadkolky (občas možná někde něco malého vylezlo, jak stojí v garáži)
sportovní volant, 5bodové pásy od epmana, harness bar pro uchycení sportovních pasu, semišová manžela okolo řadičky, zapojeni na vyhřívané sedačky, sportsitze sedačky, plně funkční šibr, mám k němu 18” kola (bez škrábanců, jako nové, nedávno lakované), zadní křídlo - lze odmontovat, růžová folie na světlech se dá sundat, výfuk od Remmus, dělaná spojka, komplet destičky od Bremba, předni kotouče od Bremba. Není to nějak sežraný strašně. klasika. Přední uchycení nárazníku na gumicky, lze tak snadno rychle sundat.
Smart Forfour diesel 1,5cdi,70kw 4-5litru nafty spotřeba
Velmi svižné auto do města a žádný problém s parkováním
Najeto original 242tiskm,r.v 2005,velké elektricke střešní okno, velké rádio s navigací klima,ABS,ESP,protiprokluz,
posuvná-sklopná zadní sedačka
Auto možná vypadá malé ale je v něm více místa než v Octavii????
Perfektní malé auto do města z nízkou spotřebou 5litru nafty
ALU kola+zimní pneu
Nová STK a Emise
Cena 43tiskč
Vyměněny oleje v motoru, převodovce,všechny filtry,
Auto připravené pro provoz
Můžu přivézt na zakázku obdobně auto
Prodám nádherně zachovalý, nebouraný Mercedes-benz typ W210 E200 kompressor 137kw ve výbavě avantgarde,s 6 st. Manuální převodovkou. Mercedes byl dovezen ze střední Itálie (Piacenza) v roce 2018(nikdy nepoznal sníh ani sůl) po 1. majiteli který si ho zakoupil v prosinci roku 1999 jako nový v salonu MB, kde jej následně po celou dobu vlastnictví pravidelně servisoval - vozidlo má tedy servisní historii což dokazuje originální servisní knížka a faktury (v roce 2010 mělo auto najeto 43000km) která je v původní složce s veškerými příručkami a originální Mercedes mapou spolu se dvěmi kusy originálních klíčů. Vzhledem k tomu kde auto jezdilo je absolutně bez koroze,nenajdete ani tečku rzi na obvyklých místech jako je zámek kufru, spodky dveří apod. - prostě nikde ani tečka.Lak je původní, a dle hodnot je lakován pouze jeden blatník . Nyní je Mercedes po servisu - nový olej, všechny filtry,přední brzdy atd. , podvozek je tuhý bez vůlí, celkově auto jezdí perfektně jak kdyby nemělo nic najeto. Nyní najeto 130 000 km dle plné servisní historie kterou poctivě vedu i NADÁLE. Olej v motoru dělán co 5-7 TIS.KM Nejvyšší výbavová verze AVANTGARDE : - kožený paket (volant, páka, sedadla atd. ) - el. okna + zrcátka El.sklopna, El. Sedadla - tempomat + limit rychlosti - orig. rádio MB na CD audio 30 aps- digitální dvouzonová automatická klimatizace - samostmívací zrcátka - avantgarde podvozek, Multifunkční volant, pal.pc - dřevěné obložení - velurové koberce(jako nové, neproslapane) a mnoho dalšího...na vozidle alu kola R18 s úplně novými letními pneu nexen ,v zimě nejezdí, takže pneu pouze letní. Auto je opravdu v nádherném stavu, volat pouze vážní zájemci,žádní spekulanti a jim podobní, děkuji !!! ZÁRUKA NA PŮVOD A NAJETÉ Kilometry. Dohoda možná s vážným zájemcem na místě, který auto skutečně uvidí na vlastní oči...
Změna, spěchá! Naskytla se možnost koupě auta co se nedá odmítnout. Takže do konce týdne nechám při rychlém jednání za 175000,-
Rovnou začnu tím, že Vám v inzerátu nebudu mazat med kolem pusy. Auto nepotřebuji nutně prodat, takže budu upřímný, ne jako 99% inzerátu tady.
300C bylo moje auto na zábavu a především jako wintercar. Pokud chceš auto do rodiny, listuj v inzerátu dál, protože tuhle uřvanou, neohrabanou a nevšedně vypadající bestii nechceš. Jestli chceš sednou do auta a jen při nastartování mít úsměv na tváři, tak jsi na správném inzerátu. A pokud máš rád pozornost okolí, už si připravuj obálku s penězi. Nevšední vzhled a brutální zvuk V8 nenechá snad nikoho v klidu. Nejsou to však pohledy, jako když jedeš ve svém golfu s uřízlou trubkou od tátového okapu, ale pohledy, na kterých poznáš v klidech zalíbení. Musel jsem nechat začernit okna (i přední), protože člověk si za volantem nemohl v klidu ani zazpívat, aniž by si nepřipadal jak hlavní zpěvák v kapele na pódiu.
Nejlepší bude, když přijedeš a pokecáme osobně, ale pro jistotu i sem ti hodím nějaké info.
Tahle mrcha je z roku 2006, najeto má okolo 250k, stejně tak výkonu (250kW), žere to i trenky kolemjdoucích, ale na spotřebu si nech toho golfíka. Má to oděrky z provozu, ono ani ty po těch letech nejsi bez šrámu. Koupil jsem tam 2Din dotykové rádio i s kamerou. Kola jsou fouklé Hanou Montanou, protože s těma origo chromama jsem si připadal jak od kolotočů. Jo a všude to má znaky Bentley, kvůli zmatení protivníka (nedával jsem to tam já, ale předchozí majitel, já to tam jen nechal).
Důvod prodeje: to auto už mi moc dlouho stojí u baráku a je nevyužitý. Bohužel na něj nemám čas a priority šly jinam. Jezdil jsem jen na benzín, na plyn to jezdilo, ale teď když jsem to jel umýt tak se to ne plyn nepřepne (tuším, že reduktor), protože když jsme jeli větší dálku, tak jsme plyn občas zapli a reduktor chvílemi pískal. Tím jak to stojí, tak si dala očividně pauzu i couvací kamera.
Jo a auto má i tažné (sundavací), takže můžeš dělat frajera i když jedeš se sutí do lesa.
STK tuším nějak do konce roku. Olej pravidelně měněný od Moparu po 8k, svíčky dané iridiové, sportovní filtr, oilcatchtank…
Sání dám k autu i originální, zadní origo tlumiče taky.
Víc mě toho nenapadá. Tak přijeď hodíme řeč.
A pokud se chceš jen svézt, tak to nejezdi, chci vidět první peníze.