auto vin - strana 21
Počet nalezených inzerátů AUTO VIN: 1000 - strana 21
Tímto nabizím k prodeji nebo na výměnu své BMW E93 325D LCI 150kW s originál továrním M Paketem a 6ti stupňovou automatickou převodovkou ZF.
Motor: N57D30 150 kW / 204 PS (lci) 2993ccm objemu, totožný Motor jako v provedení 30d akorát se slabším softwarem, taktéž převodovka je totožná jako na plnohodnotném třilitru.
Najeto: 291 XXX km
Rok výroby: 25/03/2011
Barva: (490) Individual Sonderlackierung Atlantis Blau
STK: 10/2024 včetně platného posledního protokolů
BMW bylo mnou dovezeno z Německa po 2. majitelce která auto vlastnila od roku 2015. K autu nálěží COC list a má platnou Německou Tk včetně protokolů do 10/24 (Přihlášení dovozu tedy přijde pouze na 800.-kč + evidenčka jako u klasického auta z ČR! Rád pomůžu a poradím při dohlášení. Pro bezproblémový transport k vám a vyřízení dokladů mohu vydat zelené převozní papírky s platnosti 10 pracovních dnů. Do smlouvy zaručuji bezvadnost vozidla v právním smyslu že není odcizené, v exekucí, zastavě, leasingu či něčemu tomu podobnému.
Výbava na dotaz či přes VIN Dekoder, bohužel se sem nevleze tolik znaků.
K E93 Nový majitel dostané samozřejmě veškerou palubní literatůru včetně COC listů protokolů z STK a různými fakturami které dokládaji opravy jako byla na př. výměná rozvodů, taktéž jsou k autu 2 klíče.
Hned po dovozu 11/2022 se auto nechalo profesionálně vyčistit v Car Cleaning, 12/2022 při 291 tkm proběhl předprodejní servis při kterém se opravilo žhavení včetně žhavicího relé (Beru), při jednom se rovnu vyčistilo a přetěsnilo sání a olejový domek takže bude mít nový majitel klid. Nový olej včetně filtrů.
Poslední servis Za předešlé majitelky
06/22 - nové čelní okno
09/21 při 261 XXX km - brzdové destičky vpředu, přední tlumíče včetně vrchního uložení (Sachs), tyčky řízení včetně čepu a následná geometrie
04/21 - Kompletní výměna rozvodů včetně ozubenných kol a různých drobnosti jako thermostat, tehda také proběhl poslední klimaservice. (faktura ve výší 4300.- €)
2020 - zadní tlumíče Sachs.
Do auta neteče a střecha funguje naprosto dokonalé bez jakéhokoliv zaseknutí. K vozu také náleží Originál BMW Windschott včetně originálního obalu, Windschott by ovšem zasloužil péči.
Cabrio je ve skvělém stavu. Nic nemlatí, auto je pevné a drží směr. Startuje na brnk, má plný výkon, nekouří, nepadá do nouzového režimu a motor běží rovnoměrně klidně, na Diagnostice se neobjevujou žádné chybové kody. Interiér jíž nese známky používání ale s ohledem na to že se jedná o auto které jezdí většinu času bez střechy a s nájezdem 290 tis. km je stále velmi zachovalý, všechná výbava funguje naprosto bez problému.
Cabrio si nese drobné kosmetické vady ve formě důlku a škrabanečku ovšem nic šíleného co by stálo za zmiňku krom hlubších vrypu na zadním narazníku (při individuální dohodě možno nechat opravit před prodejem.)
Na vyžádání mohu zaslat Carvertical Report.
Dobrý den prodám auto značky Alfa Romeo 159 1.9jtd 110kw 6kvalt Rok výroby 2007
Auto psané na přítelkyni a přepis požaduji :)
Auto má najeto 220 000 kdy rozvody byly dělány před 10 000km včetně všech kladek,výměna oleje a filtrů před 5000km,dále dělaná komplet přední náprava(čepy,stabilizační tyče,ramena),kompletně dělané brzdy jak předni kotouče,destičky i třmeny tak i zadní kotouče,destičky a třemny,servo hadice,tedka vstřiky po čištěni ultrazvukem,dpf odpojené počítačově(na stk nebyl problém),kontrola kapalin...
Auto je po vzhledové stránce v dobrém stavu.Není nikde zhnilé jak prahy,blatníky,lemy,kufr apodobně.
Samozřejmě kosmetické vady z provozu jse najdou.
Řidičův zámek je nějaký porouchaný ale mám druhý i tak jse auto dá zamknout i odemknout...
Interiér ten by zasložil nějaký vysavač a kousek hadry ale i tak není špatný.
Výbava:el.okna,el.zrcátka,posilovač řízení,tempomat,radio dotykové,nastavitelné sedala i volant,výhřev zadního okna,mlhovky,centrál na d.o,klimatizace,atd...
Auto je plně pojizdné a funkční...
Z veškerého servisu mám fotky které můžu zájemci ukázat...
Nutně prodat nepotřebuji jelikož vím kolik peněz a práce jsem dotoho investoval.
Můžete zavolat či napsat kdykoliv když nebudu brát tel ozvu jse zpět..
Moje tel je : 996 134
Auto nikomu nenutím a jak říkám prodat nepotřebuji akorát jsme koupily již jiné a tohle stojí před domem...
Přepis proběhne tak že evidenční kontrolu mám hotovou tudiž když jsi člověk dovoeze plnou moc může s autem odjed ...
Rozhodl jsem se prodat svého Passat B6 Variant, jelikož už nepotřebuji rodinné auto.
Ročník výroby 2008 po facelift.
Motorizace 2.0 TDI CBAB s chipem na 125 KW – dlouhodobá spotřeba 6l/100km.
Najeto 334 000km, auto stále v provozu.
Čerstvě dělána technická – dle protokolu tmavé místa ve světlometu v parkovacích světlech, měl jsem zasazené LED žárovky, ale již byly vysvícené – vyměněny za klasické T10 W5W.
Výbava:
DSG, vyhřívané čelní okno, vyhřívané přední sedačky, odnímatelné tažné zařízení, xenon, zatmavovací zpětné zrcátko, AUX kabel, od výroby tónovaná zadní skla, automat na světla a stěrače, dále je k dispozici sundavací tažné zařízení.
Co bylo děláno:
Olej měněn každých 7-8 000 kilometrů, společně s ním vždy měněny všechny filtry, naposledy měněn v 330 000km
Rozvody dělány v 315 000km
Olej v automatické převodovce 334 000km
Autobaterie
Výbojky v xenonech
Vysokotlaké čerpadlo zn. Bosch
Regulátor tlaku paliva na railu
Všechny 4 vstřiky zn. Bosch
Snímač tlaku v railu
Brzdové kotouče včetně brzdových destiček, přední kotouče vrtané - vše zn. Zimmermann
Stabilizační tyčky
Zadní tlumič výfuku včetně středové části
Přikládám foto z oprav.
Co se týče motorové stránky, tak je auto v naprostém pořádku – co potřebovalo, to dostalo. V tuto chvíli je auto ve stavu sednout a jet.
Auto se bude prodávat na zimních pneumatikách continental, s pěkným vzorkem. V případě zájmu můžu přidat za příplatek 5000,- letní sadu pneumatik na ráfkách zn. Dezent na kterých je vzorek také v pořádku.
Jediná vada tohoto auta je kosmetika – přikládám foto kde je to lépe vidět.
V tuto chvíli bych auto rád prodal a nebo vyměnil za něco zajímavého (benzín a malé auto).
Predám VOLVO V40, rok 2018 s 2.0L turbo benzínovým motorom T2 s výkonom 88kw 122koní.
Auto má najazdených iba 40 996km!
Kupované ako nové v CAMEAcar Prešov.
Som majiteľom vozidla. Auto je v perfektnom stave motor/prevodovka/podvozok všetko top stav! BEZ KOZMETIKY! Bolo väčšinu času garážované. K autu je samozrejme kompletná história a servis, nebolo nebúrané no sú tam menené nárazníky kvôli šuchancom od parkovania, faktúry z poisťovne a Volva sú k dispozícii. Auto je na SK SPZ, pred predajom auto prepíšem na CZ SPZ. Dôvod predaja, potrebujem väčšie auto. Možná výmena za VOLVO V60.
Výbava:
Motor T2 2.0L 90kw technicky úplne rovnaký ako T3 a T4 iba je tam softvérovo obmedzený výkon, takže kto by chcel môže si z toho kľudne spraviť auto so 190+ koňmi.
Full led svetlomety.
Vyhrievané čelné sklo.
Vyhrievané sedačky.
Dvojité dno.
Zadné cúvacie senzory.
Základný infotainment s bluetooth, handsfree, CD/USB prehrávačom.
Auto je možné vidieť v Českých Budejoviciach.
V prípade záujmu pošlem aj report overenia vozidla a viac fotiek. V prípade dotazov som na telefóne.
Podobné vozidlo ako Volkswagen Golf, Audi A3, BMW rad 1, Mercedes trieda A, Mazda 3, Ford Focus a pod.
Cena 379 000 Kč.
V cene nová STK/EMISE a Český TP a SPZ.
Prodam ranault magnum s motorem mack, auto mame asi od roku 2006 a 250 tis km, olej a vsechny filtry meneny celou dobu po 10 tis km! auto jsem vzdy servisoval sam a dostavalo prvni posledni, pred 4 lety v 950tis jsem delal velkou preventivni generalku, zkontrolovano ulozeni kliky, nova ojnicni loziska, pisni krouzky, zabrousene ventily a sedla, srovnane hlavy, kompresor, turbo,vodni pumpa, vyrepasovane vstriky i pumpy a vsechny tesneni na motoru a spousty dalsich drobnosti,pred 2 roky nova spojka, nyni to ma najeto asi 1,2mil, auto bylo nahrazeno novym a uz tuto uz od zari stoji jako zalozni ale nevyuziva se tak ho prodavame, stk propadla, auto ma mouchy, sem tam uz tam vyskoci nejaka chyba na brzdach ale brzdni jak ma a je horsi ulozeni kabiny a nekde se ztraci voda, asi 1l na 5tis km, dela to uz dva roky a je to porad stejny a mokva olej nekde pod turbem, jezdi to a jezdit to bude, je to nesmrtelny motor, je to jeste kvalitni auto, loni sem tam daval jeste mechy, tlumic vyfuku a predni kotouce, auto ma hydrauliku pro hydraulickou ruku, nebyla to zadna sklapecka, auto jeste obuju na pekne gumy, zadni mam zanovni, vnitrek chce vycistit, cena bez dph, kontakt pres email nebo zaslu telefon emailem
Auto motorově v naprostém pořádku, auto má samozřejmě oděrky, není to nové auto (viz foto)
Má menší promáčklinu nad zadním pravým kolem, nic hrozného.
Auto nebylo nikdy bourané.
Palivo cng/ benzín originál od vw (250km/ 150km)
Auto má odpojené dvě nádrže na cng které budou vyměněny není to ale žádná vada, auto má jen menší kapacitu pro tankování cng.
Stav tachometru 235 tis
K autu zimní i letní pneu.
Auto bude v nejbližší době potřebovat výměnu tlumičů.
Při rychlém jednání sleva na
Ponukam na predaj facelift verziu AP2 z evolucie Hondy S2000 v nevsednej kombinacii exterierovej a interierovej farby suzuka. Auto vlastnim par rokov. Cely cas garazovane, jazdene minimalne. Auto nebolo vyuzivane ako vacsina S2k, tzn. ziaden motorsport, preteky, slalomy, okruhy a podobne... Datum vyroby 7/2004, najazdene 118000km. Auto v povodnom, nemodifikovanom stave. Auto je mechanicky a opticky v skvelom stave, motor v top kondicii bez spotreby oleja a kompresiou ako ma byt. K autu komplet dosledovatelna servisna historia z faktur. Predchadajuci majitel vlastnil auto 12 rokov a kazdy jeden servisny ukon (este aj vymena oleja, alebo ziaroviek) bola vykonana v servise. Olej v motore Millers 5w40 CFS, OE Honda filter, komplet brzdy vpredu a vzadu, vratane dosiek znacky ATE. Profi zrepasovane brzdice vpredu+vzadu (opieskovanie a opracovanie, nalakovane, vymenene piestiky,nové tesnenia a prachovky,nove vodiace piny, nove skrutky, honovanie uloženie piestika, repas sánok strmeňa). Nove balasty na xenonoch. Nova autobateria Bosch Silver S4. Osetreny podvozok. Nastavene ventily, geometria.
Vhodne pre ludi, ktori hladaju puristicke, mechanicke auto na jazdu plnu zazitkov. Honda ma vdaka nizsej vahe a idealnemu rozlozeniu hmotnosti v spojeni s ultra presnym radenim a samosvornym diferencialom nezamenitelny charakter. Motor je kapitola sama o sebe. Treba zazit. Auto sa nachadza v Kosiciach.
Cena 34900 euro.
Prodám Suzuki Swift Sport, 1,6 92 kW, rok výroby 05/2008, najeto pouze 101 6XX km. Nová STK do 01/2025.
Auto jsem si dovezl osobně z Německa v roce 01/2017. Suzuki jsem si koupil jako druhé auto tzv. „můj osobní náhradní vůz“, které sloužilo pouze příležitostně, při výpadku hlavního vozu (potřeboval jsem jezdit každý den a mít rezervní auto stále při ruce).
Swifta vlastním 6 let a za dobu mého vlastnictví jsem s ním najel 33000 km normálním ježdění (jezdil jsem delší trasy).
Důvod prodeje:
Změna zaměstnání a již není potřeba mít druhé auto. Poslední rok auto pouze stojí a je použito 1x měsíčně, aby se zamezilo dlouhému stání a projelo se.
Za dobu mého vlastnictví bylo auto garážované. Momentálně už v garáži není místo.
Něco k autu:
- Auto dostalo menší ťukanec se zvěří na levou přední část. Vyměněné díly (přední kapota, světlomet, blatník, čelní sklo a zrcátko).
- Nová baterie BOSCH (01/2023)
- Pravidelně měněný olej, olejový filtr a vzduchový filtr (3.3.2023 při 101660 km).
- Nové brzdové potrubí, brzdové hadičky (zadní část auta)
- Nová brzdová kapalina ATE SL6
- Nové tankovací hrdlo (častá nemoc těchto aut)
- Všechny 4 brzdové kotouče a destičky ATE (2021)
- Napínací kladka (SKF), řemeny (Contitech) (2021)
- Horní uložení tlumičů (2021)
- Přední pružiny (2020)
- Přední stabilizační tyčky (2020)
Na autě se najdou různé kosmetické vady od běžného ježdění a opotřebení.
Menší promáčklina na pravém zadní boku, prasklina na předním nárazníku, prasklé sklíčko v zrcátku (prasklo při instalaci – už jsem neřešil), viz. fotky.
Přidám použitou jednotku pro brzdový systém (nájezd 100 000km, hodnota 7000 kč).
K autu jsou dvě sady kol. Letní černé kola a zimní originální kola. Obě sady mají pěkný vzorek.
Cena auta je inzerována pouze se sadou zimních kol. Letní sada kol lze dokoupit za cenu 10 000 Kč.
Pro více informací mě prosím kontaktujte pomocí formuláře pod inzerátem. Tel. číslo je smyšlené, a neplatné z důvodu časové vytíženosti!!
Odpovím všem večer na email. (Zkontrolujte si správnost Vašeho emailu, abych Vás mohl kontaktovat zpět).
Prosím pouze vážný zájemci.
Při slušném a seriózním jednání se o ceně můžeme podiskutovat u auta.
Auto koupil v roce 1999 můj táta v Autonova Brno a jsem tedy v podstatě 1. majitel.
Najeto 196839 km
V autě vyrostlo několik generací dětí (vč. mě a mých dětí) a interiér tomu odpovídá (hloubkové čištění by ale jistě pomohlo ale i tak je dost zničený).
Poměrně detailně dokážu předat veškerou servisní historii. Auto mělo vždy včas měněný olej a sevis nebyl nikdy zanedbávaný.
U auta bude potřeba vyměnit turbo. Repasované stojí cca 6000,- (např.
Až v případně vážného zájmu nechám turbo vyměnit s dokladem nebo mohu prodat auto se slevou za 33 000,- s turbem původním a nechá si ho vyměnit nový majitel (mnou preferovaná varianta).
Auto je bez problémů pojízdné, jen je turbo v záběru slyšet. Jinak je vše v pořádku, olej z něj neteče.
Nedávno měněné rozvody.
Nedávno měněný hřeben řízení + čepy řízení - geometrie.
Loni doplněná klimatizace. Neuniká a chladí.
Nové lanovody ruční brzdy
Auto má tažné zařízení a hodí se vzhledem ke stavu interiéru spíše jako pracant např. ke stavbě.
Autorádio Pioneer s CD přehrávačem.
Nájezd tachometru je i přes vysoký věk pravdivý. Auto sloužilo hlavně jako rodinné auto na občasné výlety + pojíždění po městě.
zimní pneu na plechových discích.
STK do 11/23
Nabízím k prodeji pocit svobody jménem Mazda 3.
První majitel si auto pořídil 05. 08. 2015. Po 4 letech auto prodal do autobazaru (Autosalón Jiří Souček s.r.o.), kde jsem si ho 19.02.2019 koupil já a tím si splnil sen. Díky tomuto autu jsem poprvé zakusil, jak chutná pocit naprosté svobody.
Mám s ním spojeno mnoho krásných zážitků a nespočet dobrodružství. Jen s velice těžkým srdcem se s ním budu loučit, protože jsem dostal auto služební.
Zpátky k autu. Při každé jízdě jsem si užíval cestování bez starostí, v pohodlí a bezpečí. Bezpečnostní asistenti, ABS, ESP, nouzové brždění, či automatické aktivování výstražných světel jsou samozřejmostí. Stejně tak na delších cestách oceníte tempomat. Rozjezdy do kopce nemusí už být noční můrou díky asistentu rozjedu do kopce. Jízdnímu komfortu rovněž napomáhá i automatická dvouzónová klimatizace. Ani jízdy v noci nebudou nepříjemné, vozidlo je vybaveno samostmívacím zpětným zrcátkem, takže již žádné oslňování od aut jedoucích za vámi. Vyhřívané zadní sklo a zrcátko vám naopak v zimě ušetří práci se škrábáním námrazy.
Někteří z vás určitě ocení zadní parkovacími senzory, kterými je auto dodatečně osazeno, takže při couvání už nemusíte mít strach, že byste nabourali druhé auto. Nicméně, ani senzory nejsou všemocné a na straně u řidiče jsem lehce odřel blatník a část dveří o žlutý sloup C v OC. Na předním nárazníků je pak malý ďolík, a to od řidiče, který do mně nacouval, bohužel měl "senzory" v podobě tažného zařízení. Rozsahy poškození (a foto sloupu) v nahraných fotografiích. V poslední řadě jsou na autě malé kosmetické vady od všudypřítomných odlítajících kamínků.
Díky USB/ Bluetooth připojení si při jízdě můžete pouštět, a klidně i zpívat, své oblíbené písničky, nebo třeba poslouchat podcasty. A pokud stále ještě vlastníte (vypálené) CD's, tak ani ty není problém v autě přehrát. Pro mladší generace, to je ten disk, který se dnes používá např. na plašení ptáků.
Mazda 3 je navíc všeobecně známa svým spolehlivým motorem. Tento benzínový motor o objemu 1,5l (74kw) se 6ti stupňovou manuální převodovkou je i velice úsporný. Mně se podařilo dosáhnout dlouhodobé kombinované spotřeby (okresky, dálnice, město) asi 7,8l/ 153km. To odpovídá vzdálenosti z mého bydliště do Pražských kanceláří, kde se pravidelně vyskytuji a kam jsem autem pravidelně dojížděl. V přepočtu je to 5,1l/100km.
Díky pravidelnému, převážně autorizovanému servisu, přičemž poslední výměna oleje a servis byl proveden v místním, neméně kvalitním servisu, je auto připravené na dobrodružství. Faktury od servisů mohu doložit.
Vyrazit objevovat svět můžete hned, za jakéhokoliv počasí, vzhledem k tomu, že k autu přidávám zdarma originální sadu letních 16'' alu kol, na kterých jsou obuty gumy Michelin. Aktuálně je auto na zimních 16'' "plecháčích" a gumách značky Fulda. Obě tyto sady budou ještě min. jednu sezonu skvěle sloužit. Stejně tak vás nebude nějaký čas obtěžovat ani STK, kt
Prodám
Hyundai i30N Performance 206kw 8DCT automat
Rok 11/2021
Najeto 10 000km auto je jak nové
Auto stále v záruce do roku 11/2026
Auto koupené v ČR
Po první garanční prohlídce
S autem se dá jet i slušně se spotřebou 8l
Auto momentálně na zimních k autu i letní pneu.
Žádné úpravy ani okruhy!! bylo to víkendové rodinné auto.
Prodávám protože potřebuji auto spíše do práce na dálky.
Nelze odečíst DPH!
Možná výměna za octavia 3 liftback TDI 110kw plus doplatek
Poslední úprava ceny níž už nejdu to si to auto raději nechám. Jinak lidi tipu dam 600 tisíc apod píšete zbytečně autobazary mi nabízí tisíc!!
Prodám Nissana Almeru N15, rok 1998 facelift, motor benzínový 1.4 16v, 64kW. Najeto má 106 xxx km. Moc to nežere, něco mezi 6-7 litry ikdyž na to musíte docela šlapat aby to jelo. Převodovka je postavená pocitově spíše do maximálky než do zrychlení. Mnou byl využíván přes zimu jako auto do práce. Na autě je nový termostat, ve 104 xxx km olej s fitrem, vzduchový a palivový filtr, boční blinkry, nová chladící kapalina s proplachem chladiče, nové čerpadlo ostřikovačů, nové svíčky a nové řemeny. Auto má také novou TK z října 2022 a zaplacenou ekokravinu. Auto je na zimních plecháčích který jsem koupil já a mám k tomu od předchozího majitele ještě čtyři plechy se čtyřmi různými gumami co dům dal... Výbava je tzv. sociál paket. Je to opravdu jen přibližovadlo. Zbavuji se ho z důvodu pořízení dalšího vozu a tudíž nevyužití, je to třetí auto a to fakt nepotřebuji.
A teď co je s ním špatně...
První věc je rez, tyhle auta prostě hnijou jak kompost vaší babičky. Je tam několik kritických míst, dalo by se to vyvařit, ale asi to nemá smysl.
První dvě tři vteřiny po nastartování rachtá rozvodový řetěz z důvodu vyběhání napínací kladky. Ty první vteřiny trvá, než se kladka natlakuje olejem a řetěz je tedy volnější. Dá se s tím normálně jezdit dokud řetěz nezačne rachtat i při jízdě. Předchozí majitel to prostě vyřešil přeplněním motoru olejem.
Pravděpodobně levý vnější homokinetický kloub na poloose cvaká při pravotočivých zatáčkách. Neřeším, zatáčím jen doleva.
Dále nedoporučuji otevírat okna při jízdě. Je cítit benzín, nevím jak je to možný a odkud to jde. Pak by se možná ještě našlo pár detailů a hlavně kosmetika.
Závěr je takový, že je to auto spíše na doježdění do konce technický a pak třeba jako dárce orgánů. Ten rok a půl to ještě jezdit bude, to bych se nebál. Je to vcelku držák a zase je to auto který na českých silnicích skoro vůbec nepotkáte. Zachraňovat ho nemá smysl, ale ještě poslouží. Auto bez přepisu neodjede. Pište SMS a ozvu se zpět. Nebo Mess "Tyvole Milan"
Citroën C5 x7 exclusive 2.0 hdi.
Popis:
Auto je v dobrém stavu , není to žádná lešťěnka, sem tam se najdou škrábance z provozu. Auto , co se týče motoricky naprostá sifone zvuku. Nikde nic neteče nebouchá!! Auto nekuřácký ! Auto do teď servisováno, pouze v autorizovaného servisu.
Cena : 94.000 s dohodou
O vozu :
Citröen C5.
Obsah , 2.0 HDI
Kw 100
Najeto 350tis
První registrace vozu 12/2009(2010)
2.majitel
Servisní knížka - ano
Servis:
Pravidelně měnění motorový olie po 10 tis,
V 350 tis - komplet rozvody s vodní pumpu ,nové turbo ! olej v hydraulickým podvozku doplněn , motorový/kabinový filtr , náplň klimatizace, nové brzdy kotouč+/ destičky (4)
340 tis - olie v převodovce s filtrama , vyčištění dpf filtr.
Výbava:
S.O.S tlačítko na přivolání rychlé pomoci!
Asistenční volání a vyhledávání citröen!
Adaptivní xenonové světlomety s automaticky natáčením do zatáček .
Denní svícení.
Digitální palubní počítač.
Satelitní navigace.
Asistent hlasového vyhledávání.
TV tuner.
Aux.
USB.
Ambientní posvícení
Bluetooth.
2x 12w zástrčka.
Parkovací senzory.
Parkovací asistent s vyhledávání vhodného místa.
6.Stupňová automatická převodovka s manuálním řazením +/- a režim sport.
Masážní sedačka řidiče.
Elektrické sedačky s paměti.
Nastavení světlé výšky ,5 režimu.
Nastavení sportovního a comfortního podvozku + příplatková výbava režim sníh.
A mnoho další… Auto je v nadstandardní výbavě a nic jí nechybí.
Auto se mi těžko prodává ale koupil jsem si nové , a pro tohoto krasavce nemám využiti. Je škoda ho nechat stát na parkovišti , věřím že novému majiteli udělá hodně radosti .
Auto se bude prodávat za 94.000 s dohodou!
Nebráním se ani zajímavé výměně s oboustranný doplatkem, ale opravdu zajímavé! Na výměnu ,cena 110 tis.
Bazary a spekulanti prosím nepsat!! za 50k Vám to neprodám , škoda slov.
Nabizim k prodeji náši “Babysupru” sypač/začátečnický tracktool Toyota Corolla e10 compact. Měli jsme to na trackdays a na naučení. Nízka spotřeba 7l/100km (na okruhu 9-10l) Díky skvělému podvozku a nízké hmotnosti řidičsky velmi zajímavé auto.
KASTLE:
Vizuálně hrůza. Předchozí majitel se s partičkou nabumbal a v záplavu adrenalinu je nenapadlo nic lepšího, než to pošlapat, ale šlo by to ještě opravit, jen my jsme to neřešili. Kastle má najeto cca 100tis km, takže neshnilá. Jediná dvě místa, co byly špatné (konce prahů) jsem před zimou vyvařil. Za zimu vylezl ještě jeden puchýřek, možná ještě stihnu udělat.
Přední blatníky bída. K auto přidám dřevotřískový bitelný splitter s uchycením přímo do kastle (můžete si na něj vklidu stoupnout) - funguje dobře. Auto má přední tažné oko.
MOTOR:
V autě je již druhý motor.
4E-FE 65kw (silnější verze), nájezd cca. 220k, mírně žere olej, jako asi všechny tyhle motory.
Na autě byl diy turbokit, než padlo turbo najezdil cca 2500km ostré jízdy. Foukalo to 0.7bar, cca 130-150hp, jelo to velmi svižně, 0-100 zhruba 7.5s
Aktuálně je auto N/A.
TURBOKIT (kromě turba) VČETNĚ ELEKTRIKY PŘIDÁM K AUTU. Vše ukážu, vysvětlím atd.
PODVOZEK + BRZDY:
Podvozek má povrchovou korozi. Siláče ok. Chtělo by to vyměnit tlumiče. Stavítka začínají na 8tis., chtěli jsme kupovat, ale změnili se priority a přestali jsem s tím jezdit. Brzdy jsou sériově, ale dostačují sportovní jízdě. Vpředu desky se sportovní směsí.
INTERIÉR:
Vykuchaný kufr, zadní tapce, koberec, rádio, zadní sedačky jsme vyndavali vždy až na místě. Odpojené airbagy. Ve voze jsou namontovány sportovní pásy, závodní odpojovač, budík tlaku.
PŘEVODOVKA + SPOJKA:
Spojka bere až dole, ale myslím, že je chyba jen v odvzdušnění, ale funguje vpořádku. Převodovka má (spíš už nemá haha) synchron na 3ku, ale neřešili jsme to a jezdili jsme s tim celou dobu. Zařadí to vpohodě, jen to škrtne. Za příplatek 2000 mohu přidat další převodovku v dobrém stavu i s původním motorem, chladičem atd.
KOLA:
Na voze Alu Intra 5spoke v hezkém stavu.
2x obutá sada plechů
Tažné na 1250kg
AUTO NEMÁ KAT ANI STK
VŠECHNY DÍLY NA VRÁCENÍ DO SÉRIOVÉHO STAVU DÁM K AUTU!
Auto je vhodné buď jako projekt na budoucí daily (pár dní práce), víkendovka na zábavu nebo na závody typu Gumbalkan 6h apod. Ideální pro mladého nadšence jako první auto/projekt.
Cena v inzerátu na plechách, bez kol.
CENA DOHODOU, bude se odvíjet od toho, kolik si toho vezmete.
První kontakt prosím přes SMS
Prodám jedinečný Foodtruck svého druhu v ČR.
Jedná se o repliku Citroen HY.
Momentálně je připravený na prodej zmrzliny, ale můžete si ho přizpůsobit dle vašich představ.
Auto je dělané komplet na zakázku a splňuje všechny hygienické a evropské normy.
Auto je komplet pojízdné a jezdí na lithiové baterie. Při plném nabití má auto dojezd přibližně 80 km při rychlosti 60 km v hodině.
Auto je komplet v nerezu a ve výbavě se nachází:
Kombinovaná mraznička s ledničkou (rozsah teploty +8 až -8 stupňů
Chladící vana s pěti přihrádkami na různé posypky, toping atd.
Gravitační přístroj na točenou zmrzlinu. Cca 600 porcí za den.
Výrobník ledové tříště 3x10L
POZOR! I Při všech zapnutých spotřebičích je spotřeba auta pouze 3 kw za hodinu.
Dva nerezové dřezy s čerpadlem a zásobníkem na pitnou vodu a na odpadovou vodu. Pokud stojíte na pevném místě vybaveném vodou a kanalizací, je druhá přípojka na přívod vody a na odpad.
Auto má standardní výbavu jako světla, blinkry, klakson, stěrače, autorádio, atd.
Auto je komplet na elektřinu, takže na něj neplatí zákazy pro vjezd motorových vozidel a plníte do budoucna všechny evropské standardy a cestu zelenou vlnou, jakou Evropa směřuje....
Auto si můžete osobně prohlédnout a vyzkoušet.
Auto má najeto 82 000km. Auto jsem koupil od leasingové společnosti v Dánsku v roce 2020. V ČR jsem první majitel. Auto má servisní knížku, kde je vidět servis v pravidelných intervalech. Auto má čerstvě technickou, kde prošlo bez jediné chyby a nepotřebuje v dohledné době žádné investice. Auto je na plechových discích s originálními poklicemi. Auto je obuto na gumách Michelin Crossclimate 2.
S autem jezdím za 4,8 litru a rozhodně nemám lehkou nohu. Výkon motoru je 55kw.
Výbava:
-Vyhřívané sedačky
-Tempomat
-Handsfree
-MP3, Bluetooth, Aux přehrávač
-Palubní počítač
-Navigace
-Příplatkové audio
-Elektrické ovládání zrcátek
-Klimatizace
Auto je v TP zapsáno jako vozidlo kategorie N1 se dvěmi místy a nemá zadní sedačky. Pro přepsání auta zpět na M1 stačí dokoupit na vrakovišti sedačky a zaplatit poplatek ve výši 4500kč za vystavení potvrzení o přestavbě.
Důvod prodeje - koupě nového auta.
Nabízím k prodeji Discovery 3 rok výroby 2007 s motorem 2.7 TDV6 140kW. Auto je koupeno v ČR a sice v Roko Motor Zlín. První majitel vlastnil vůz 10 let, tedy do roku 2017. Pak si auto koupil starší pán, který bohužel zemřel a na autě se v rámci dědického řezení vyřádili překupníci - skončilo totiž v aukci. Díky tomuto osudu má ale auto málo najeto, protože s ním nikdo mkoc nejezdil. Prvních 10 let servisováno v autorizáku a je k dispozici kompletní výpis servisní historie.
Doplňky na voze jako zvýšené sání LR G4, anténa na CB vysílačku, přídavná světla LR viz poslední foto(jezdím aktualně bez nich), nájezdové plechy podvozku atd koupeny a montovány v autorizovaném servise - viz historie.
Prvních 10 let auto jezdilo v terénu, nicméně ne jako offroad ale spíše Overlanding. Bylo v MAroku, Bosně atd. Kdo krajiny zná tak ví, že je to o šotolinách a šutrech - žádné topení auta v blátě a trápení na jednom nesjízdném kopci. Typu používání odpovídal servis, takže již dvarkát komplet podvozek vše origo LR(ramena spdoní horní předek + zadek, stabiky unibaly táhla ložiska..prostě vše..) zrepasované řízení, dělané EGR ventily.
Původním majitelem dělány rozvody včetně pumpy někdy v roce 2017
V roce 2023 na cca 170tis km děláno:
- termostat hlavní dole na hadicích
- termostaty chladičů EGR ventilů
- Přední kardan
- zadní kardan
- alternátor
- startér
- baterie
- rozvody přední + zadní včetně vodní pumpy
- olejové čerpadlo
- motorový olej 5W40 + MoS2 přísada
- Proplach automatu včetně filtru
- a spoustu dalšího....sdělím vážnému zájemci
JEdna se o výbavu S ale se zimním paketem = výhřev čelního skla, zadních i předních sedaček, trysek ostřikovačů.
Auto ma minimum koroze a najeto pouze 174000km. Výpis km a servisní historie k vozu. Dva klíče
Auto určeno pro někoho kdo ví co kupuje.
AAA ani auto ESA a podobní nevolat. Špekulanti si taky ušetří práci...
Dohoda o ceně u auta
Prodám luxusní obytný vůz ADRIA SONIC 700 SL AXESS (model 2021). Do provozu zařazen v květnu 2021, první majitel, najeto 15.400 km. Stav nového vozu!
Cena 2 069 000,- bez DPH, 2 503 490,- Kč s DPH (možnost odpočtu DPH).
více fotek do e-mailu
Vozidlo je včetně kompletního vybavení (stůl s 5ti židlemi, odkládací stolek, talíře, příbory, hrnce, přikrývky, chrániče matrací, potahy, rezervní kolo, apod. v celkové hodnotě 60.000,- Kč)
BAZARY A PŘEKUPNÍCI - NEVOLAT!!
Technické údaje:
Převodovka: 6ti stupňová manuální
Motorizace: 2.3 Ad Blue HDi, 160HP
Palivo: Diesel (70l nádrž)
Druh: plně integrované vozidlo
Podvozek: Fiat
Počet míst k sezení: 5
Počet lůžek: 4+1
parkovací kamera+ parkovací senzory
nosič 4 kol
tablet – autorádio, navigace, hands free, USB vstup, Yotube atd.
2 x TV – (DVD, Netflix atd.)
připojení k internetu- wifi
lednice a mrazák
dvě sedadla s úchyty ISOFIX pro dětské autosedačky
auto klimatizace
klimatizace v obytném prostoru
solární napájení baterie nástavby
topení + boiler
zimní paket
vyhřívaná garáž
Další výbava:
Markýza, zadní stabilizační nohy, denní led svícení, panoramatické okno nad každým lůžkem se sluneční clonou a moskytiérou, okna vč. roletek a moskytiér, moskytiéra ve vstupních dveřích do obytné části, 2 airbagy, tempomat, el . okna a zrcátka, vstupy na USB, AUX, venkovní zásuvka 12V/230V/, nářadí na drobné opravy, rezervní kolo, bezpečnostní plynový regulátor.
Prodám karavan, obytný automobil, prodám obytný vůz, Pronájem obytný automobil, obytné auto, alkovna, polointegral, integrál, plně integrovaný vůz, obytnak, adria sonic, půjčovna, pujceni, obytka, bydlik, Půjčím obytné auto, pronajmu obytné auto, bydlík, obytňák, karavan, levný obytnák, camp, kemp, pronájem, auto na spaní , obytná auta, obytné vozy, karavany, Obytnák, obytný vůz, obytný auto, pronajmu, autokaravan, pronájem, pujcim obytný vůz, vuz, pronajmu obytňák, půjčím, Obytné auto, markýza, léto, karavany, kempy, obytný automobil, obytný automobil půjčení, obytný vůz, půjčovna, bydlík, karavan, camper, autokaravan, obytňák, pronájem, prodej karavanu, prodej obytného vozu.
Dobrý den, nabízím k prodeji BMW e46 330d 135kw
Auto je na jeho staří ve velice zachoválém stavu. Auto nemá nikde rez krom levého zadního blatníku na levé straně. Jedná se o místo 1x2cm a rez je pouze povrchová. Není problém doložit foto ze spodu auta.
Auto bylo v roce 2010 dovezeno z Německa od prvního majitele. Druhý majitel jezdil velmi často Česko->Slovensko tudiž udělal na autě velký nájezd ale jedná se o dálniční kilometry. 3. Majitel vlastnil auto od roku 2016 a za jeho provozu auto nikdy nejezdilo ve sněhu ani na vodě a bylo garážované proto vypadá tak jak vypadá.
Jedná se o motor 330d M57 135kw
Nájezd auta je 390xxx km ale jak jsem už psal jedná se o dálniční kilometry. Motor beží krasně a jede jak má.
Specifikace:
Motor M57 330d 135kw
Barva - saphire silver
Servis:
Na autě byly dělané
Přední ramena
Vysokotlaké čerpadlo
Spojka
Předni tlumiče
Zadní pružiny
Nové brzdy
Palivový systém
Nové turbo
Nově obšitý volant
Nové koberečky
Všechny filtry + kapaliny a oleje byly měněné každých 8-10 tis. km
K auto přidám ještě gumové koberečky a stejné kola jako zimáky
Auto na diagnostice neukazuje ani 1 chybu takže vše běží jak má
Prodám svoji Imprezu, kterou jsem měl jako daily na zimu. Ta už pomalu končí a mám vyhlédnuté nové auto.
Základní info:
Motor: 2.0 boxer 92kW s redukcí převodovky, permanentní 4x4 (50:50), Lpg
Výroba: 05/2005, původ CZ
Najeto: 279 xxx Km (při 217 tis ale dle minulého majitele měněný motor za nový s nájezdem 80 tis., při tomto se dělaly i rozvody)
Výbava: tří ramenný sportovní volant, sport. sedačky s bočním vedením, 2 din dotykové rádio s navigací, bluetooth, AUX a USB, funkční aut. klima, el. okna a zrcátka, dodělané kvalitní LED potkávací světla od Libura Kulkuse, zatónované zadní okna
- auto má dále dodělané tažné zařízení na 1600kg, na zakázku dodělané podložky na zvýšení nad tlumiče o 3,5cm, dodělaný duralový kryt pod motorem 4mm tloušťka, takže auto celkem vhodné jako pracant např. do lesa.
Začnu negativama:
Auto je spíše takový otloukánek. Má dost kosmetiky, klasika u Subaru koroze zadní části, lemy (prozatím ošetřeno a na technickou se napasovaly plastové lemy, vypadá to solidně), na podvozku se na nerovnostech začaly ozývat sem tam nějaké čepy nebo silentbloky, platnost bomby na LPG končí příští rok (technická ale až 2025, takže stačí řešit za 2 roky), dále je auto vedeno v TP jako nákladní N1, jediné mínus, že je vedeno papírově jako 4 místné. Jinak mě víc nenapadá.
Pozitiva:
Auto je technicky v pěkném stavu, aktuálně po servisu - svíčky, zap. kabely, komplet sada těsnění ventilových vík (šrouby, víka, svíčky), nová lambda před kat, levé přední ložisko, komplet brzdy - třmeny, kotouče, desky, geometrie a hlavně nová technická do 2/2025 + revize na plyn, dále tuto zimu nové zimní pneu. Motor startuje hezky, olej nijak výrazně nemizí, vodu nežere, necuká.
Na Imprezu má poměrně zachovalý spodek, nápravnice, výfuk, prahy apod. jen povrchová koroze, žádné díry.
K autu je taková samo-domo serviska od 153 tis. km, je v ní celkem dost peněz. Celkově je auto v solidním technickém stavu, jezdím s ním každý den.
V případě zájmu pište první SMS.