auto pro jednoho - strana 32
Počet nalezených inzerátů AUTO PRO JEDNOHO: 1000 - strana 32
Prodávám vůz Toyota Avensis T25, typ 1AZ-FSE. Uvedení do provozu 03/2006, najeto 244 090 km, modrá metalíza. Výroba Belgie. Nehavarované, pouze byl naraženy páté dveře, když auto stálo na parkovišti - dveře vyrovnány a celé jsou nově přelakované.
Jsem 2. majitel, dovezl jsem si ho sám z Německa, pův. majitel byla fyzická osoba. Auto vlastním od r. 2016 od najetých 168 tkm. Manuál (5 rychl.), tažné odnímatelné zařízení (1400/500kg bržděný/nebržděný přívěs), olej měněn po 10-15 tkm, auto je pravidelně udržované, zachovalý interiér.
Vyměněno: nové palivové čerpadlo (07/22), svolávací akce – výměna airbagů a jejich řídicí jednotky, přední tlumiče i uložení, zánovní autobaterie Exide, repas alternátoru a startéru, 11/22 repas halogenových světel !, všechny lambda sondy, výměna potrubí servořízení. Většina oprav je možná doložit fakturami.
Výbava: el. stahování všech oken, vyhřívání předních sedadel, aut. dvouzónová klimatizace, tempomat, samozatmavovací vnitřní zpět. zrcátko, zatmavená zadní skla s certifikátem, dešťový senzor, el. sklopná zpětná zrcátka, tažné zařízení, halogenová světla.
Vady: kosmetické nepatrné vady laku, rez části lemu PZ blatníku - potřeba vyvařit, jinak bez koroze, mírná spotřeba oleje v motoru (cca 3-4l na 15 tkm), opotřebení polstrování řadicí páky, potřeba provést pravidelnou údržbu brzd (kotouče, desky).
Auto jezdí na ALU letních kolech 17", letní pneu Continental, rezerva plnohodnotná.
Platná STK do 08/2024. Provedená aktuální evidenční kontrola již v ceně.
Auto vypadá celkově moc pěkně a zachovale, nutné si ho prohlédnout na místě. Důvod prodeje je přechod na pro rodinu větší VW Passat. Prosím kontaktovat jen vážní zájemci, děkuji. Další foto a informace zašlu na požádání, vin pro kontrolu také zašlu v případě zájmu. Prohlídka možná v Náměšti nad Oslavou, příp. v blízkém okolí po domluvě.
Prodám nebo vyměním
FIAT SEICENTO 1.1MPI
Má najeto 109.500km ale auto stále využívám.
Pravidelně měněný olej a filtry po 10.000km.
Je na zimních kolech,k autu přidám letňáky na
plecháčích nebo po domluvě i na litých kolech.
Na autě jsou pružiny -60mm TA Technix pro hezčí vzhled.
Povrchová koroze téměř žádná a zespod minimální,při instalaci pružin jsem ošetřil zadní část karoserie společně s zadní nápravou.
Seicento není Originál Sporting,jsou na něm akorát doplňky z edice Sporting/Abarth.
Přední nárazník,zadní nárazník,spoiler třetích dveří,boční prahy Abarth,sedadla Abarth a kožený volant.
Chybějící je oproti Sporting verzi otáčkoměr a kratší převodovka, obě věci mám doma
ale pro mě to byly zbytečné věci takže jsem je na auto nedával.
Není to žádná leštěnka, na čtvrté fotce je vidět lehce zmuchlaný pravý zadní blatník, zatím jsem neřešil, nemá vliv na jízdu. Lak na střeše a náraznících už má taky něco zasebou,asi jako u každého seicenta.
Mám připravené barvy na lakování ale nemám na to čas.
Auto 100% funkční,jezdí brzdí svítí troubí jak má.
Rád bych vyměnil za něco podobného nebo podobně zajímavého jako je tohle auto.
Na prodej nebo výměnu nespěchám, auto nepotřebuji prodat, ale mám dvě tak bych rád vyzkoušel něco jiného.
Cena 37.999
Dohoda na ceně na místě.
Dobry den
Uvazuji nad prodejem mého patrola. Nejety v terenu, pouzivan jako daily, auto na cestudo prace a zpatky.
2,8 D, 85kw, bez uprav motoru ci podvozku.
Koupil jsem si ho z nostalgie(mel jsem stejny ale 4,2D v Sudanu). Puvodne jako zdravotnicke zachranarske velitelske vyjezdove vozidlo v Jihlave. Komplet fotodokumentace. Proto mel technickou á 1 rok jako kazda sanitka. Najeto mel 63000tis.km v dobe koupy. Pak jsem delal komplet nove brzdove rozvody- v medi, repas nekolika brzdicu a trmenu, vymena interieru sanitky za original sedacky (v technicaku jeste neni, neni cas, ale povoleni od Nissan CR mam - dokument). Minimalni koroze zadniho praveho prahu..stejne obe zadni casti prahu a lemu vymeneny a vyvareno, komplet osetren podvozek, dutiny...ram zcela puvodni bez koroze. Chybi dodelat vnitrek horniho tapecirungu..Nove zhavice, relatka, 1 rok stara baterka, repas alternatoru etc etc,na miru delane autokoberce vcetne kufru..spis jsem to ladil do original civilniho stavu.
Auto ma zevni zasuvku a invertor..tak jako sanitky..chtel jsem auto na vylety s rodinou, ale je mensi nez se zda, spis pujdem cestou VW transporter. Byl to COVID projekt. Dokud jsem jezdil do prace par km, nevadilo, t.c
jezdim min.50km denne..na to to auto neni.
aktualne najeto pres 78500km denne v provozu ! jizdva krat menene oleje a filtry vcetne diferaku,promazavane maznice a vse potrebne.
Idealne pro mlade dobrodruzne pary na expedice a prestavbu, pro nekoho kto oceni klasiku a dobre zakonzervovany kus, takovy jiz v CRneni, ceny navic stoupaji. Nebo oceni movitejsi myslivec.
Nebranim se rozumnemu jednani, ale vim, co mne auto stalo, co to dalo prace ho sehnat a dat do stavu, ve kterem je (vsechny prace delane v servisu, ja nemam kapacitu pripracise do toho poustet svepomoci)
Mam k nemu origo berany, zadni sedacku. Zakonna poistka jenom 4000kc.
Rok výroby: 2008
Najeto - 14!!! km - nové auto - uloženka
Motor 4200 diesel, 96 kW
5 místné
Cena: 1 350 000 Kč + DPH 21% (možnost odpočtu DPH)
Legendární Toyota HZJ 78 s pouhými 14 km - je to nové auto. Po výměně veškerých náplní a filtrů, připraveno k provozu.
Kdo auto zná, ví, co umí v terénu. Žádná elektronika, vše poctivě manuálně. Vhodné pro expediční vozidlo, přestavbu na speciál nebo obytné auto.
Pro více informací volejte, na emaily a sms neodpovídám.
Toyota Land Cruiser, Hi-lux, Podobné jako Land Rover Defender
Půjčujeme celoročně - naše auto je vybaveno na zimní provoz a připraveno pro Vás po celý rok:-)
Spustili jsme rezervace na rsezónu 2023..
Zapůjčíme naše obytné auto Weinsberg Caraloft 650 MGH. Auto je pro 4 osoby, má vzduchový podvozek, oddělené WC, sprchový kout, zadní kameru a televizi. Solární systém a navýšená kapacita nádrže na vodu 150l - Vám umožní být nazávislí na připojení k elektrice. Auto má zadní aretační nohy, velkou lednici s mrazákem, stahovací dvojlůžko a velkou markýzu. Dále velkou garáž, držák na 4kola a tažné zařízení.
Neúčtujeme žádné další poplatky.
Více informací včetně rezervace naleznete na ""
Auto máme plně pojištěno včetně asistencí.
Budeme se na Vás těšit u nás pod Řípem, Švecovi:-)
(pouze 45km od Prahy)
!!!ZAZIMOVÁNO, PRODEJ MOŽNÝ AŽ NA ZAČÁTKU NOVÉ SEZÓNY!!!
Mazda MX-5 NB Anniversary
Prodám svoji Miatu - 10 Th Anniversary - 4199 ks z 7500 ks.
Rok výroby - 1999
Motor 1,8 - 103 Kw (140 koní)
Najeto - 145 250 km
Převodovka - 6ti kvalt
Samosvorný diferenciál
Servisní knížka k vozu. Auto kupováno a původem v CZ.
Auto vždy garážovaný a nejetý v zimě. Stav posuďte podle fotek sami.
Nejlepší dojet, podívat se a projet se.
Troufám si napsat vůz absolutně bez koroze..
Auto si vezme nějaký olej, záleží na stylu jízdy. Já mám vypozorovaný cca 0,5 l / 1000 km.
Například poslední sezónu jsem najel cca 1400 km a nebylo potřeba dolívat ani kapku. Auto mám jako víkendovku přes sezónu, takže mě to nijak netrápí.
STK - 11. 2O23
Na autě děláno spousta věcí určitě na něco zapomenu, tak se nebojte napsat nebo zavolat.
Podvozek Bilstein B16 PPS - nastavitelná tuhost i výška.
Podložky pod koly v předu i v zadu 2,5 cm.
Brzdové kotouče Zimmermann, přední desky EBC, zadní desky Ferodo DS 2000.
Brzdové třmeny po renovaci a nalakování.
Nová spojka s odlehčeným setrvačníkem.
Komplet nový nerez výfuk - střed + high flow Cat značky Good Win Racing, koncový díl značky Racing Beat - krásný zvuk.
Na autě jsou nové svody.
Nerezová nádobka na vodu do ostřikovačů.
Výztuha v motorovém prostoru, výztuha Cobalt v kufru, Rollbar - (bezpečnostní rám) a tuhé dorazy dveří.
Lakované víko ventilů a modré silikonové hadice IL motorsport na chladící kapalinu.
IL motorsport nášlapy pedálů.
Motor uchycen tlumičem JAS Performence.
Sportovní sání K&N s nasáváním vzduchu za jízdy.
Spojlery, splitter Track Dog Racing, přední lízátko.
Vytlumené dveře + nové reproduktory.
Nově obšitý origo Nardi volant, kožená sukýnka kolem řadící páky a ruční brzdy.
PMP řadicí páka, PMP nerezové ochranné plechy nosníků, PMP polep.
Možnost Startování tlačítkem, alarm, radio Pionner s Bluetooth atd. Držák mobilu s nabíjením - možnost nabíjení změnit na jakýkoliv mobil.
Původní střecha s vyhřívaným sklem ve velice dobrém stavu + zatmavení.
141 300 km dělané rozvody + těsnění pod víkem ventilů a oba drážkovací řemeny.
143 550 km kompletní nové uložení řadící páky a prachovky.
143 550 km výměna oleje Millers Oil NanoDrive CFS 10w60 NT+ , filtry, svíčky .
K autu je originální kryt složené střechy.
Původní nádoba pro vodu do ostřikovačů.
Původní air box s filtrem a nasáváním.
Původní dorazy dveří.
Původní originál modré víčko nádrže.
Originál chrom. matice kol.
K&N impregnační sada pro vzduchový filtr.
Přidám lehkou a prodyšnou bavlněnou plachtu proti prachu na auto.
Kosmetické vady zadního nárazníku viz foto.
Proinvestováno spoustu času a peněz.
Není problém poslat další foto přes WhatsApp. Cca 140 fotek.
Rozumná dohoda na ceně u auta možná.
Prodávám tuto Alfu s legendárním šestiválcem Busso, protože bych si rád časem pořídil vysněnou Alfu Giulia.
Do provozu: 2001
Najeto: 186xxxkm
STK+Emise: 03/2024
Olej měněn každých cca. 7-10tis km většinou Selenia 10W-60, když nebyla dostupná tak Shell 10W-60.
Auto bylo servisováno ve specializovaných servisech Alfa Romeo, zejména u pana Václavíka ve Vstiši a v Italmotori Praha.
Alfu vlastním pět let a za tu dobu jsem na něm vyměnil téměř vše, tak aby bylo vše v pořádku. Snažil jsem se dbát veškerých doporučení a věci řešit preventivně a zbytečně nešetřit na dílech. Většinu faktur za opravy mám.
Nedávno v ní byl vyměněn motor včetně přetěsnění, rozvodů, nové vodní pumpy a expanzky. V rámci výměny byla i repasována převodovka. Po nedobrždění na semaforech předloni bylo třeba vyměnit a přelakovat kapotu, nárazník a oba blatníky, v rámci této opravy jsem nechal celý vůz rozleštit a ochránit lak. Auto je aktuálně na zimních pneu Nokian, dám k němu i sadu letní Pirelli P Zero Nero. Když jsem auto kupoval bylo sníženo tak moc, že se s ním po českých silnicích skoro nedalo jezdit. Aktuálně tam tak jsou skvělé tlumiče Bilstein B6 v kombinaci se standardními pružinami, které lze případně vyměnit za pružiny Eibach, pokud vám nevadí nižší světlá výška. Pro jistotu jsem pod motor dal ještě nerezový ochranný kryt. Střední díl výfuku byl vyměněn za nerezový Ragazzon - fantastický zvuk! Na autě jsou také téměř nové brzdy, cca. před 30tis. km vyměněná spojka Valeo, nový chladič motoru a klimatizace, přední horní i dolní ramena a stabilizátory Febi, na autě pak byla zkontrolována a seřízena geometrie. Vzduchový filtr vyměněn za bavlněný K&N a před nedávnem jsem nechal přečalounit volant a hlavici řadící páky. V rámci interiéru jsem dal radio Alpine s konektivitou Bluetooth, nové koberce, nechal jsem opískovat okna kody a dokoupil roletu do kufru.
Nechal jsem taky kompletně zrevidovat a převařit veškeré zrezlé části podvozku a karoserie. Byly vyměněny prahy a zadní lemy a veškeré části podlahy, kde to bylo potřeba, mám k tomu i fotky. Dohromady to bylo cca 70 hodin práce, od té doby pravidelně před každou zimou nechávám podvozek ochránit, koroze tak již na autě je minimálně.
Co je potřeba udělat:
-Doplnit klimatizaci
-Časem asi vyměnit horní ramena (cca. 2tisíce kč za obě - Lemforder)
Mám to auto hrozně rád, vždy jsem se o něj staral a dělalo mi radost, rozhodnutí jí prodat pro mě není jednoduché. Jízdní vlastnosti jsou skvělé, zvuk je absolutně fantastický, jedna z nejlépe znějících a vypadajících V6, Nainvestoval jsem do ní odhadem přes 200 tisíc a myslím, že to je znát. Cena je takto nastavená podle aktuální nabídky na Evropském trhu. Auto nemusím nutně prodat a když už tak za takovou cenu, abych si prodej před sebou dokázal po všech těch investicích obhájit.
Alfa je k prohlednutí a projetí v Praze. V případě rychlého a férového jednání jsem ochotný dát slevu. Rád bych aby šla do dobrých rukou.
Prodám zbrusu nové a nepoškozené auto značky Aixam, model City GTO.
!!!Toto auto můžete řídit už od 15 let!!!
Auto je dělané i na krátké vzdálenosti pro děti do škol, na jejich koníčky a tréninky, pro dědy a babičky na jejich nákupy, ale je i na delší vzdálenosti, na plnou nádrž ujede až 500km!!!
Na toto auto potřebujete pouze řidičák na malou motorku (skupina AM).
Parametry:
Motor: KUBOTA Diesel
Převodovka: regulovaná automatická převodovka
Náhon: přední pohon
Obsah válců (cm3): 479 cm3
Spotřeba: 3,1l/100km
Velikost nádrže: 16l
Dojezd: cca 500km
Max. rychlost: 45km/h
Počet válců a pozice: řadový dvouválec
Palivo a emise: injection and combustion chambers
Chaldící systém: vodní chlazení
maximální výkon kW: 6 kW (8,15 PS/3200 ot/min)
Točivý moment (Nm): 21 Nm při 2500 ot
Maximální otáčky motoru: 3200 ot
Palivo: Nafta
Alternator (W): 12V/ 60A
Baterie: 12V/ 44 Ah
Vybavení:
El. okénka, Topení, Android 2 Din 7" rádio značky Pioneer s podporou Apple car play a Android auto, podsvícený analogový tachometr s 4" led displejem s ukazatelem kilometrů a ukazatelem pravidelného servisu a ukazatelem rychlosti, Brzdový systém čtyřkolový bezpečnostní duální okruh X, automatická kontrola opotřebení brzdových destiček, originální Aixam GT 16" Alu kola , Záruka 2 roky.
Cena: 382 ,- bez DPH - 463 100,- s DPH!!!
Ligier, Aixam, Mopedauto, Miniauto, Microcar, Casalini, Chatenet,......
PRODÁNO -- ZAJISTÍME PRO VÁS DOVOZ PODOBNÉHO VOZIDLA DLE VAŠICH POŽADAVKÚ -- 1. MAJITEL -- MÁLO NAJETO -- VÝHŘEVY SEDADEL -- GARANCE NÁJEZDU A PŮVODU AUTA -- ELEKTRICKY SKLOPNÁ PEVNÁ STŘECHA -- NOVĚ PO SERVISU -- NOVÝ OLEJ A FILTRY -- NOVÉ ROZVODY -- VELMI PĚKNÉ UDRŽOVANÉ AUTO S PRAVIDELNÝM SERVISEM A BOHATOU VÝBAVOU -- SERVISNÍ KNÍŽKA -- PROHLÍDKA VAŠIM TECHNIKEM SAMOZŘEJMOSTÍ
✓ Volat můžete včetně víkendu i svátků
✓ Možnost výhodného financování vozidla
✓ Auto můžete důkladně prohlédnout, projet, napojit na diagnostiku nebo nechat prohlédnout ve Vámi vybraném servisu
✓ Možnost dopravy vozidla až k Vám domů
✓ Platba hotově nebo převodem na účet
✓ S autem možné hned odjet
✓ Písemná záruka na ujeté km a původ vozidla
Peugeot 207 cc 1,6i Benzín
Obsah: 1598 ccm
Výkon: 88Kw - 120Hp
První registrace: 12/2007
Najeto pouze: 112 300 km
Barva: Modrá metalíza
Palivo: Benzín
Převodovka: 5ti rychlostní manuální
Nová STK platná do Ledna 2025
• 2 Sady kol - letní a zimní
• Auto nově po servisu s novou technickou kontrolou na 2 roky, nové rozvody, oleje filtry
• Auto po prvním majiteli z Německa
• K autu veškera palubní dokumentace + 2x originální klíč na dálku, servisní knížka, záznamy z STK, faktury ze servisu
• Auto v pořádku - podvozek pevný, nikde nic nebouchá
• Pevná elektricky sklopná střecha - Funguje bez problémů
• Papíry vyřízeny platíte pouze 800Kč přepis
Bohatá výbava: 4 místa, výhřevy sedadel, klimatizace, vypínatelné esp, palubní počítač, elektricky sklopná střecha, multifunkční ovládání rádia pod volantem, elektrická okna, elektrická zrcátka - sklopná, mlhová světla, originální rádio na CD, čočková světla, klimatizovaná přihrádka, vypínatelné airbagy, senzor deště, Abs, esp, originální litá kola, Aux vstup, plnohodnotné rezervní kolo + povinná výbava, Cabriolet , Kabrio, Cabrio
✓ Pro více informací volejte - David Kratochvíl ✓
✓ Více vozů skladem - podívejte se na naší nabídku - klikněte na Dacars další prověřené vozy ✓
PRODÁNO -- ZAJISTÍME PRO VÁS DOVOZ PODOBNÉHO VOZIDLA DLE VAŠICH POŽADAVKÚ -- 1. MAJITEL -- MÁLO NAJETO -- VÝHŘEVY SEDADEL -- GARANCE NÁJEZDU A PŮVODU AUTA -- ELEKTRICKY SKLOPNÁ PEVNÁ STŘECHA -- NOVĚ PO SERVISU -- NOVÝ OLEJ A FILTRY -- NOVÉ ROZVODY -- VELMI PĚKNÉ UDRŽOVANÉ AUTO S PRAVIDELNÝM SERVISEM A BOHATOU VÝBAVOU -- SERVISNÍ KNÍŽKA -- PROHLÍDKA VAŠIM TECHNIKEM SAMOZŘEJMOSTÍ
✓ Volat můžete včetně víkendu i svátků
✓ Možnost výhodného financování vozidla
✓ Auto můžete důkladně prohlédnout, projet, napojit na diagnostiku nebo nechat prohlédnout ve Vámi vybraném servisu
✓ Možnost dopravy vozidla až k Vám domů
✓ Platba hotově nebo převodem na účet
✓ S autem možné hned odjet
✓ Písemná záruka na ujeté km a původ vozidla
Peugeot 207cc 1,6i Benzín Cabriolet
Obsah: 1598 ccm
Výkon: 88Kw - 120Hp
První registrace: 12/2007
Najeto pouze: 118 700 km
Barva: Modrá metalíza
Palivo: Benzín
Převodovka: 5ti rychlostní manuální
Nová STK platná do Ledna 2025
• Zimní pneumatiky
• Auto nově po servisu s novou technickou kontrolou na 2 roky, nové rozvody, oleje filtry
• Auto po prvním majiteli z Německa
• K autu veškera palubní dokumentace + 2x originální klíč na dálku, servisní knížka, záznamy z STK, faktury ze servisu
• Auto v pořádku - podvozek pevný, nikde nic nebouchá
• Pevná elektricky sklopná střecha - Funguje bez problémů
• Papíry vyřízeny platíte pouze 800Kč přepis
Bohatá výbava: 4 místa, výhřevy sedadel, klimatizace, vypínatelné esp, palubní počítač, elektricky sklopná střecha, multifunkční ovládání rádia pod volantem, elektrická okna, elektrická zrcátka - sklopná, mlhová světla, originální rádio na CD, čočková světla, klimatizovaná přihrádka, vypínatelné airbagy, senzor deště, Abs, esp, originální litá kola, Aux vstup, plnohodnotné rezervní kolo + povinná výbava, Cabriolet , Kabrio, Cabrio
✓ Pro více informací volejte - David Kratochvíl ✓
✓ Více vozů skladem - podívejte se na naší nabídku - klikněte na Dacars další prověřené vozy ✓
Prodám Audi a3 3.2VR6 S-line 4x4
3.2 vr6 184kw 4x4 kod motoru BDB (r32) ještě bez „proslulého“ přímého vstřiku.
STK do 07/2024
Rv. 2004
Najeto 245 000+km (s autem jezdím)
Xenonové světlomety
Mlhová světla
Manuální 6st.převodovka
S-line výbava
BOSE ozvučení
Polo kožené vyhřívané sedačky
El šíbr
Původním majitelem proběhl decat (nahrazeno rezonátory). auto jezdilo do Porshe Praha kde bylo servisováno – vše co jsem měnil, tak byli originální díly. Zadní lazený tlumič s homologacemi. K autu přidám sadu rozvodů které jsem chtěl vyměnit ale pro sundání krytu jsme zjistili že rozvody byly už nedávno dělané. Sportovní sání FORGE. Ofuky na oknech. Měněny všechny oleje za originál převodovka (přidání aditivum protec+p diferenciál+ zadní diferenciál+ haldex s filtrem). Výměna brzdové kapaliny za DOT5.1. Výměna řemenu příslušenství se všemi kladkami. Výměna vodní pumpy INA trochu kolem těsnění sákne. 1sezonu jeté barum Polaris 5 + tuto zimu koupené originál plechové kola 18“. LED osvětlení SPZ. Nový 2hm setrvačník LUK + kompletní spojková sada kde jsem lamelu nechal přeobložit na materiál HDS57. Auto má tlačítkem 2 přepínatelné mapy 1. Vyřazeny zadní lambda sondy +originální výkon 2. Lambda off, HardCut limiter, Launch Controll, Pop and Bangs 2000+rpm soft 3000+rpm hard, výkon nalazen na 270hp 340nm. Graf samozřejmě mám. Nové iridiové svíčky + nové cívky BERU. Mnou byl dělán zadní konec prahu + lakován PZ bok, byl tam kousek sedřeného laku do plniče. Dutiny vystříkané i zadní vrata + kapota. Nová kapota (model 05-08) + RS style nárazník původní díly mám, nebylo bourané. Vysoké gumové koberce +gumová vana kufru + S-line koberečky přidám k autu. Nový ventilátor topení s regulátorem. 2DIN originál rádio. Multifunkční volant. Auto je v krásném stavu sem tam se najde menší kosmetika, ale ze spodu auto vypadá moc dobře. Měněny P a Z tyčky stabilizátoru, měněna reakční vzpěra (strongflex). Měněn silentblok převodovky + silentbloky uložení v nápravnici. Zatmavená okna. Olej dělaný max do 10 000km SHELL 0w30 ultra professional. Nové P tlumiče SACHS + uložení + prachovky a dorazy. Nové P čidlo náklonu xenonů. Na autě nic nemlátí, neteče (krom lehce prolínající nové pumpy). Od všech výměn věcí co jsem zde vypsal jsem neujel ani 20 000km, takže auto je bez investic, vlastním 3 auta, takže nemám tolika času jezdit se všema. 1x dělaná vodíková dekarbonizace motoru + 2x výplach. K autu přidám ještě 2x originál nový vstřik. Olej nežere, nedolíval jsem ani „decku“ po 8 000km. Je dost reálné že jsem na spoustu věcí zapomněl.. Případné dotazy rád zodpovím po telefonu. Ježděno pouze na natural 98 či VERVA 100. V létě plněna klima + přidáno UV pro detekci úniků a 2x čištěny všechny průduchy desinfekční pěnou. Cena pevná do auta jsem neinvestoval kolem 100t kč.. Neduhy: v na kufru začínající koroze kolem osvetlení spz, malé puchýřky na LP blatníku. Více info po tel.
Prodám Dodge Challenger se spolehlivým a vcelku úsporným motorem 3,6l o výkonu 227kw v edici RELLYE REDLINE.
Ideální na běžné nebo víkendové ježdění.
Auto bylo dovezeno z USA v roce 2020.
Všechny výjimky zapsané v TP.
Barva karoserie: PBX JazzBlue.
Nová STK do roku 12/2024
Rok výroby 2013.
Najetých 170 xxx KM.
Auto je posazeno na originálních r20 kolech.
5st. Automatická převodovka s originální ocelovou řadící pákou MOPAR.
Vcelku zachovalé Kožené, vyhřívané sedačky.
Velké originální dotykové rádio.
Bez klíčkový vstup a start na dálku.
Multifunkční volant.
K autu přidám originální příručku na CD.
Při 164 xxx km dělán VELKÝ SERVIS.
- Výměna motorového oleje + filtry a výměna oleje v zadním diferenciálu.
-Výměna oleje v automatické převodovce s proplachem a výměnou filtru.
-Výměna spodního ramene přední nápravy + geometrie nápravy.
-Výměna termostanu + nová chladící směs motoru.
-Výměna předních destiček a kotoučů.
-Seřízení nožní (ruční) brzdy.
-Nová autobaterie.
-Doplnění chladiva AC.
-Instalace přímého sání od firmy K§N. Originál mohu přidat k autu. Popřípadě nainstalovat originální sání s filtrem.
-Aktuálně ve 169 xxx km vyměněn olej v motoru + filtr.
-Repas elektronického čerpadla pro servořízení. (lehký unik oleje)
Jelikož jsem z oboru, vše jsem si na autě dělal sám. Takže žádné nekvalitní díly nebo opravy, plus mohu zaslat fotodokumentaci o opravách a výměnách.
* Důvod nízké ceny. V poslední době se začala občas objevovat kontrolka motoru odkazující na měnič momentu. Auto je plně pojízdné a stále s ním jezdím do práce. Nemá vliv na jízdu ale časem to bude chtít asi udělat repas měniče což je otázka cca 30tis Kč. Jedná se o obyčejnou převodovku z Mercedes Benz, takže není třeba nic složitého shánět. Všechny díly se dají bez problému sehnat a práce je to rychlá. Bohužel z časových, finančních a osobních důvodů nemám možnost teď opravu udělat proto prodávám pod cenou.
Bohužel auto si s sebou z USA přivezlo I nějaké škrábance takže lak není bezchybný, ale myslím že pro šikovného detailera by to neměl být problém. Stále jde o krásné Americké muscle car.
Auto neježděné na sněhu nebo na posolené silnici. Podvozek bez koroze.
Prodávám z osobních a rodinných důvodů.
V případě jakýchkoliv otázek mě neváhejte kontaktovat.
Dobry den,Ducato vlastnime vice nez 5 let a udelalo spoustu prace.Nyni potrebujeme vetsi dodavku a tak tuto prodavame.
Stav tachometru:246 xxx km. Realny najezd vsak bude okolo milionu km.
Nyni je po vymene prednich i zadnich rozvodu,nove ventily,tesneni pod hlavou apod.
vuz je cca 250tis km po G.O motoru.pred nami bylo auto stoceno…
Stk do 01/2024
Opravy:horsi starter,bude potreba zrepasovat brzdove trmeny,podfukuji vstrikovace(vymenit nebo usadit)vymenit cepy a poresit korozi prahu.Verim,ze pak auto bude jeste dlouho slouzit.
Zamykani na klic,nefunguje central u dveri ridice takze zamknout pres tlacitko v aute a pak klicem.vice foto mohu poslat emailem.Volat prosim od 9:00.AAA AUTO,Auto Esa a prekupnici nevolat.Prodavam bez zaruky.sleva mozna.PREPIS NUTNY BEZ PLNE MOCI A EVIDENCNI KONTROLY NEODJEDE. Vuz je pro nekoho kdo pocita s incesticemi do oprav.Nikoliv pro nikoho kdo pocita,ze koupi vuz bez koroze,vad apod.AUTO NENI VE STAVU SEDNOUT A JEZDIT.Oprava vstrikovacu je primarni,dalsi opravy uz se daji dle meho nazoru resit za behu.
Prodám svou e46.
Kompletní specifikace: BMW 330Ci LCI M paket | Orientblau | M54B30 | SW ŘJ motoru od - odstranění ochrany katalyzátorů před propálením ve vysokých otáčkách, úprava chodu Vanosu, naladění na sportovní výfuk a sportovní vložku filtru s náporovým sáním, naladění na 100 oktan, omezovač 7000 ot./min | Ravenol RRS 5w50 | Manuální 6q převodovka | M-Tech II | FTWL Motorsport dvoucestný samosvorný diferenciál se stálým převodem 3.38 ( čtyřlamela, 40% svornost ) | přední stabík z M3, zadní stabík z 330Ci kabria | Eibach sportline pružiny | na autě komplet polyuretanové Strongflex žluté silentbloky | Schmiedmann svody, Bastuck nerezové roury bez tlumiče, Bastuck koncový tlumič | Brembo vysocenauhličené kotouče - řada Coated | Ferodo DS3000 brzdové destičky | HEL Performance pancéřové hadice | Motul DOT 5.1 brzdová kapalina | 2x Sparco Evo skořepiny, na míru vyrobené pevné ocelové úchyty bez pojezdů | Na karoserii pro jistotu kvůli samosvoru navařené výztuhy zadní nápravy v místech úchytů s nápravnicí, originál kola BBS RC 304 17" 8J | Yokohama AD08R 225/45 R17 | e90 M-sport volant. ------------ Servisně je auto vyřešené kompletně, motor má po skoro kompletní G.O. najeto lehce přes 20t km ( preventivně měněné ojniční šály - třílitry na ně trochu trpí, tak pro jistotu vyměněny + ojniční šrouby ), nové pístní kroužky, těsnění pod hlavou + broušená hlava včetně sedel ventilů, nové ventily, nová gufera, těsnění vany, nové víko ventilů a jeho těsnění, vyměněny všechny vodící lišty rozvodů a napínáky ( řetěz je ještě jako nový podle vyjetí napínáku ), zrepasovaný vanos, nová DISA klapka, všechny kladky, řemeny, vodní pumpa, startér. GO s prací vyšla na +-120 000. Když byl motor rozebraný, zajistila se proti povolení matice olejového čerpadla, opět slabina M54 motoru o které je dobré vědět. V době G.O. se dával nový chladič s hadicemi a expanzka s víčkem, svíčky, spojka s dvouhmotou a brzdové kotouče s destičkami ( Ferodo DS3000 - závodní desky ). Auto je opravdu technicky a servisně ve skvělém stavu, po předchozím majiteli faktury za díly na +- 200 000 v průběhu pěti let jeho vlastnictví ( servis + preventivní výměny dílů ), předtím měl auto jeho bratranec, který se o něho také staral a před ním byla majitelem německá právnička a ta byla zároveň 1. majitelem auta. U mě auto dostalo také všechno co servisně potřebovalo + úpravy. Všechny práce na autě po dobu mého vlastnictví dělal Tomáš Kock s dílnou v Chlístově, což je mezi BMW komunitou kapacita. Na spoustu dalších měněných dílů jsem zapomněl a drobné věci jsem si ani nepsal. Po celou dobu mého vlastnictví auto garážováno a ježděno jen sezonně od jara do podzimu a jen čistou stopou. Bez koroze, dutiny a podvozek ošetřeny několika druhy vosku. K autu jsou sériové sedačky ( alcantara v elektrice s pamětí a výhřevem ) + skořepiny Sparco Evo řidič a spolujezdec Sparco Evo II plus a ocelové konzole na míru. Bazary a testovací jezdci nevolat! Rozumná dohoda na ceně u auta.
Je to Maserati 3200GT, 3200 GT, tedy auto, co má srdce, řídí se hlavou a řidič musí mít koule. Není to auto pro slabochy. Auto je v super stavu, velmi zachovalé a udržované. Jedná se o dovoz z Japonska, kde nesněží, a není mráz, takže Maserati nikdy nepoznalo sůl nebo posyp. Jedná se o evropskou verzi, auto má globální homologaci a lze ho tedy legálně přihlásit na české SPZ - není v ceně. Hlavní plusy:
+ jedovatá charakteristika motoru, prostě jako Ferrari
+ pocitově i reálně fantastická dynamika
+ vynikající jízdní vlastnosti na suché vozovce, na mokru auto trochu kouše
+ překvapivý komfort odpružení
+ tuhá karosérie
+ kvalitní dílenské zpracování
+ odolný podvozek
+ velmi dobré brzdy
+ elektronická regulace tlumičů.
- elektronicky řízené tlumiče, stejné jako má Ferrari Maranello 550 - protiprokluzový systém z Ferrari Maranello 550 - podvozek je kompletně hliníkový, vpředu ušlechtilé lichoběžníkové zavěšení s vysokou těhlicí – v principu nejdokonalejší druh nápravy. - brzdy Brembo, původně také z Ferrari, a hadice, přivádějící vzduch z náfuků na podvozku přímo k brzdovým kotoučům - spolehlivý německý automat ZF, který vydrží cokoliv - motor byl nastaven a naladěn speciálně pro automatickou převodovku, ale výkon zůstal zachován - výkon 271 kW (370 k), točivý moment 491 N.m, zrychlení z klidu na 100 km/h za 5,2 s a nejvyšší rychlost 280 km/h - zážehový vidlicový osmiválec přeplňovaný dvojicí turbodmychadel - vyrobeno pouze 4 795 vozů celkem, z toho 2 106 automatů GTA
Maserati Ferrari Maranello 550 Testarossa, 456GT, Quattroporte, Evoluzione, RS6, RS4, Shamal, Biturbo, GT
Maserati 3200 GT (Tipo 338) je čtyřmístný grand tourer vyráběný italskou automobilkou Maserati v letech 1998 až 2002, který nahradil model Shamal jako vlajková loď značky. Luxusní kupé navrhl Italdesign, jehož zakladatel a šéf Giorgetto Giugiaro předtím navrhl mimo jiné modely Ghibli, Bora a Merak. Návrh interiéru byl zadán Enricu Fumiovi a dokončen v roce 1995. Než byl nahrazen modelem Maserati Coupé, bylo vyrobeno 4 795 vozů. Vůz 3200 GT byl ohlášen v červenci 1998 a v září jej Luca Cordero di Montezemolo představil tisku za přítomnosti závodního veterána Maserati sira Stirlinga Mosse a Giorgetta Giugiara. Veřejnou premiéru si vůz odbyl na říjnovém Mondial de l'Automobile v Paříži. Maserati původně chtělo vůz pojmenovat "Mistral", ale poté, co zjistilo, že autorská práva na toto jméno vlastní Volkswagen, rozhodlo se vůz pojmenovat 3200 GT. Jeho jméno bylo poctou modelu 3500 GT, prvnímu sériově vyráběnému grand toureru společnosti. Vůz 3200 GT, prodávaný především v Evropě, byl poháněn dvakrát přeplňovaným 32ventilovým osmiválcem s dvojitým horním vačkovým hřídelem o objemu 3,2 litru, který se objevoval v modelu Quattroporte Evoluzione, měl výkon 370 k (272 kW; 365 k) oproti 335 k (246 kW; 330 k) v modelu Quattroporte a dosahoval výkonu 116 k(85 kW; 114 k) na litr. Zadní světla tvořily LED diody ve tvaru "bumerangu". R
Prodám Subaru Legacy IV 2.5 121kw LPG manuál, tažné
Nájezd 346xxx km - auto denně v provozu
STK do 10/2024
Auto slouží u nás již 5. rokem, avšak bylo potřeba obměnit vozový park, a tak je na prodej.
Po stránce technické se nějaké ty maličkosti najdou, bohužel na auto již není tolik času, kolik by si zasloužilo, tedy prodávám jak je, pokud nestihnu dořešit.
Díky velmi dobře funkčnímu podvozku málokdy najdete cestu, kde byste si jízdu neužili, při montování bylo auto rovnou zvýšeno (vpředu jen podvozkem, vzadu podložky), a tak má výšku cca jako Outback, což však nemá negativní vliv na jízdní vlastnosti.
Podvozek bych si troufl funkčně srovnat s podvozkem ze SpecB s variabilnější možností nastavení (měl jsem možnost porovnat).
Po kosmetické stránce má známky běžného použití z provozu a typickou rez zadních lemů - viz. foto.
Auto prodávám na originál zimích ALU na fotkách se zimními pneu Dunlop Winer Sport 5 a slušným vzorkem na minimálně ještě jednu sezónu.
LPG systém STAG s přimazáváním ventilů (vyměněno z původního BRC v roce 2018 při nájezdu 250k km)
Servisy:
2022:
- nový podvozek MeisteR Zeta CRD v hodnotě 25 000 Kč (
- možnost nastavení výšky, tuhosti a rychlosti odskoku
- zvyšovací podložky na zadní nápravě +5cm
- nová baterie
- trubičky vedení servo kapaliny u tyče řízení
- čidlo LPG v motorovém prostoru
- přední i zadní brzdové kotouče a destičky TRW
- svíčky NGK, zapalovací kabely
- rozvodová sada vč. vodní pumpy (334k km)
- lambda sonda
- nemrznoucí kapalina
- termostat
- proplach chladící soustavy
- rozleštění světel
- příprava pro světelnou rampu s vlastním tlačítkem a spínáním na dálková světla
2020:
- výfuk od středu až ke koncovkám
- zesílená spojková vidlička
- spojková sada - lamela rovnou přeobložena materiálem HDS7 pro delší životnost
- repas převodovky
Průběžně měněn olej a filtry a jelikož papá nějaký ten olej, tak i doléván.
TODO:
- pravé zadní ložisko - mám náhradní, pokud nestihnu vyměnit, dám k vozu
- odemykání LZ dveří - nejspíše jen motorek za 30Kč, ručně otevřít lze, neřešil jsem
- ovládání okna u řidiče - mám náhradní celý panel, pokud nestihnu vyměnit, dám k vozu
- slabě svítící hodiny
- chybějící řemen klimatizace - nechyběla mi, neřešil jsem
V případě dotazů pište na email, volejte, k vidění po domluvě v Klatovech/Nýrsku, bazary nevolat, nepsat SMS, leda byste přijeli sami.
Pokud nezvednu, zavolám později zpět.
Prodám vozidlo Renault Thalia s motorem 1,4 8v . Rok výroby 2004.
Ve vozidle je nainstalovaný systém LPG Landi Renzo, a nová tlaková nádrž platná do roku 03/2032. Při výměně tlakové nádrže provedeny veškeré tlakové zkoušky a revize. K vozidlu je veškerá dokumentace včetně účtenek.
STK do 15.7 2024
Ekodaň zaplacena
Na autě nový rozdělovač , rozvody , filtry , ložisko kola, svíčky, nově zrepasovaný alternátor, nová baterie . Obuto na zánovních celoročních pneumatikách.
k výbavě:
Elektrická okna , servo , centrál na DO, elektrická zrcátka , zámek řadící páky, rádio, ABS, mlhovky
Auto je pravidelně servisované , nikde nemá žádnou zásadní korozi, místy pouze povrchovka , podlaha je v dobrém stavu . Není to žádný krasavec , ale je to auto sednout a jezdit. Nikam netahá , nikde na podvozku nic nemlátí.
Na tacho je 278.000 , ale měnil jsem motor protože majitelé předemnou jezdili bez vody a motor přidřeli. Na novém motoru je momentálně 115.000km .
Auto jsem používal na ježdění do práce 50 km denně a potom jako rezervní, pro tyto účely absolutně vyhovující , prodávám z důvodu že už nejezdím tak daleko a stačí mi jedno auto.
Psané na mě, a bez přepisu neodjede. Dopředu upozorňuji , že sleva se nestane , takže na maily a sms typu "dám deset a odvezu si to" nebudu odpovídat.
Pokud někdo hledá finančně a technicky nenáročné vozidlo s relativně velkým kufrem( poj. 2900/rok , levné součástky a provoz , spolehlivost ) , auto je přímo pro něj.
Zdravím, prodám své milované bmw e61, bohužel přišel čas koupit jiné a pro tohle bych už neměl místo.
Co se týče auta je to 2006 bmw e61 525d 130kw s manuální převodovkou, nájezd poctivých 409xxx km, nežere olej ani vodu. K autu 2 klíče. Auto sedí na dvoudílných kolech style 42 r17 s pneumatikama Continental. Na autě se dělalo dost věcí je tam nová diversity antena, nový pdc senzor, žhavící svíčky společně s modulem, brzdové hadičky vzadu, brzdové kotouče a destičky vepředu, oba termostaty, vyčištěné pdf a nové zimní gumy Continental které jsem kupoval letošní zimu. Na autě se bohužel najdou známky používání přeci jen je to 16-17 let staré auto... (viz foto).
Výbava: tempomat, vyhřívané přední sedačky, parkovací senzory ve předu i vzadu, tlačítka na otevírání garáže na zpětném zrcátku, senzor deště, automatické svícení, ostřikovač světlometů, automatická klima, startování tlačítkem, tažné na 2t.
Auto jede krásně, ticho nikde nic nebouchá a nemlátí. Interiér na svůj věk a nájezd velmi zachovalý. Bohužel chybí tažné, předchozí majitel ho vytáhl a já pro něj neměl využití tak jsem nekupoval. Auto jinak po celou dobu mého vlastnictví parkovalo v suchu v garáži. Před prodejem ještě pečlivě vyčistím interiér. STK do 1/24
Prosím nevolat mezi 8 a 16. hodinou.
Bazary prosím nevolat. Auto bez přepisu neodjede.
Prodám Audi A4 cabrio 2.5 TDI, 120kw, manuál 6 rychlostní. Velmi pohodlné, pevné a líbivé auto, které zaujme hned na první pohled. R. V. 2002 dovoz z Německa v 2014, jsem 1. majitel v ČR. Technická do 6/2024. Podvozek pevný, komfortní, nic neklepe, nemlátí, hezky sedí na cestě. Motor zdravý (pěkný zvuk) je to stejný TDI jako dávají do vozů Wolksvagen nebo Škoda. Auto má běžné provozní kosmetické záležitosti, v zimě neježděno. Nájezd 201 000km - mnou najeto za 8 let provozu pouze 36tis..tohle auto jsem měl jako vedlejší, jen tak pro radost na létní relaxační ježdění, teď už mi ale na to skrz pracovní vytížení nezbývá čas, takže jsem se po delším zvážení rozhodl auto prodat. K autu je zánovní vystřelovací klíč, který jsem si nechal na zakázku vyrobit přímo v Audi za cenu 5tis+zánovní rádio Sony 4x55w s červeným podsvícením v barvě interiéru. Auto je luxusně upravené (již jsem tak zakoupil z DE)!!! Alu 19 kola Inter Action, celý interiér sladěný do červena vč. kožených el. sedaček, sportovní nárazníky (v předním origo. led pásky pro denní svícení), prahy, výfuky, světla se zabudovanými led pásky, sportovní vrtané kotouče, sportovní volant+řadící páka Raid. Na údržbě jsem nešetřil, v poslední době bylo do auta docela dost zainvestováno - za poslední větší servis, pneu a baterku jsem nechal přes 50tis.
186 500km - Nové Rozvody, nové př. brzdové destičky Brembo , sada ramen + spoustu dalších věcí na podvozku (celkem servis za 40tis)
194 000km - Nové gumy Barum Bravuris 3 (10 000kč)
200 000km - Nová autobaterie Exide Premium EA900 90Ah 12V (2000kč)
Cena: 119 990kč
Výbava: Automatická 2 zónová klimatizace, Vyhřívané el. nastavitelné kožené sedadla, 4x airbag, ABS, ESP, Tempomat, Elektricky ovládaná okna 4x + zrcátka, Klimatizovaná přihrádka, Alu 19 kola Inter Action, rádio Sony s CD, 2x klíč, Centrální dálkové uzamykání, Tempomat, parkovací senzory vpředu i vzadu, led. světla denního svícení, elektrické sklápění střechy..
Prodám sběratelský model v kompletním originálním balení.
Renault Maxi 5 Turbo Tour De France Auto
- rok výroby vozu: 1985
- výrobce modelu: OttO Mobile
- měřítko: 1:12
- materiál: resin (žádné otevíratelné díly)
- barva: Tour De France Auto 1985
- limitovaná edice: 1500ks
- číslo produktu: G038
Renault 5 Maxi Turbo je bájné auto, které jasně zářilo v rukou zkušeného pilota Jeana Ragnottiho. Francouzský pilot poté, co se prosadil na Tour de Corse, s Maxi mnohokrát zvítězil. V autě zvýrazněném ikonickým Philips polepem v červených, modrých a bílých barvách, porazil Belgičany na jejich domácím hřišti na "24 hodin Ypres", než se opět dostal na vrchol Tour de France Auto! Přirozeně to byl pro tyto vozy velmi očekávaný závod z Paříže do Nice. Poté, co Didier Auriol ztratil své místo, byl Jean Ragnotti jedinou nadějí pro francouzskou značku. 29. září 1985 dovezl vítězství domů do Nice. Přitom Jean Ragnotti vyhrál podruhé za sebou tento konkrétní závod a bylo to jeho poslední velké vítězství v R5 Maxi Turbo, který v roce 1986 vyměnil za Renault 11 Turbo.