auto pro 15 let - strana 23
Počet nalezených inzerátů AUTO PRO 15 LET: 1000 - strana 23
Skladový vůz GAZ CITILINE A64R45-50 !!
Akční cena 650 000,00 Kč bez DPH
Cena nového vozu s DPH 786 500,00 Kč
GAZ CITILINE A64R45-50 4x2 A275 2,7l
Nízkootáčkový benzinový motor se silou 220,5 Nm
Emisní norma EURO 6
Možnost ekologického pohonu na LPG
Na vozidlo je odpuštěná silniční daň
Náklady na PHM klesnou o cca 50%
Stále jednoduchý a kultivovaný motor
Průběh točivého momentu srovnatelný s naftovým motorem
Netrpí na krátké trasy a studené starty
Bez starostí s DPF a podobnými systémy
Pohon
Motor, model Motor A275 E6 – benzín + LPG Pohon Zadní 4x2
Počet válců 4
Vrtání x zdvih válce, mm 96,5x92,0
Objem válců, l 2,69
Kompresní poměr 10
Počet míst pro sedící pasažéry 20
Počet míst pro stojící pasažéry 1
Nominální výkon netto kW (HP) 78,5(106,8)
Při ot./min 4000
Max.kroutící moment,netto (Nm) 220,5
Při ot./min 2350+/-150
Řazení válců 1-2-4-3
Volonoběž. ot./min 800+/-50
Směr otáčení doprava
Barva Modrá metalická
Rok výroby 10/2020
Výbava:
ABS
LPG
El. zrcátka s vyhříváním
Audio-video dotyková stanice s USB, BT, HF
Ovládání audio stanice na volantu
Stabilizátor zadní nápravy
Výměník tepla pro zadní část vozu- Samostatně ovládaný proud vzduchu
Nezávislé topení Webasto
Sedadlo řidiče „LUX“ - Široké nastavení posezu
Paket komfort 2:
Denní svícení
Mlhovky
Přídavná zásuvka 12 V
5% zatmavení oken
Tachograf
Automatické zavření dveří - Při rozjezdu
ZÁRUKA:
Plná
2 roky na celek od data koupě
10 let na prorezavění karoserie
Možnost dokoupit záruku na celek až na 5 let
AKTUÁLNÍ NÁJEZD: Cca 10 000 Km
Motory GAZ jsou již z výroby připraveny na instalaci LPG – neztrácí výkon ani spolehlivost
Ideální varianta pro regionální firmy, komunální hospodářství, SDH, rozvoz zboží a zásilek,…
Netrpí na krátké trasy a studené straty
Bez starostí s DPF a podobnými systémy
GAZ je jednoduché auto, které Vás nikdy nenechá na holičkách
Naše společnost je výhradním importérem vozů GAZ pro ČR, která je schopná uspokojit jakékoliv Vaše individuální nároky.
Ať hledáte základní běžné auto, či speciál pro extrémní využití, u nás jste na správné adrese.
U nás máte šanci si celé auto sestavit od základů přesně podle vašich představ.
Ať už pro vaše podnikatelské nebo osobní účely.
Jsem druhým majitelem. 2000 - 2016 patřilo nějaké Němce, ve 2016 dotaženo do ČR, kde jsem prvním vlastníkem. Karoserie je v nevídaně dobrém stavu. Před pár lety jsem nechával vyvařit podvozek plus vozidlo dostalo kompletně nový lak (lakovna Řečany nad Labem). Jen tyto 2 akce stály 80 000 Kč. Od koupě na vozidle provedeno následující:
- 2016 komplet tlumiče a pružiny (Monroe originál)
- Spojka, která se neosvědčila a následně 2018 znovu spojka LUK, která je na autě dodnes
- Nová nádrž (resp. z vrakoviště zachovalá a ošetřená proti korozi)
- Těsnění motoru, gufera, manžety vpředu a pár drobností
- Sensory ABS
- PP rameno, stabilizátory
- Plus další věci a spotřební materiál. Je to přes 20 let starý Ford, sem tam něco odejde, sem tam odněkud začne téct olej a podobné věci. To auta tohoto věku zkrátka dělají. Vozidlo sice neprošlo kompletní restaurací, ale nového majitele může těšit, že za 7 let, co jsem vlastníkem jsem do vozidla investoval přes 150 000 Kč, tedy jsou prakticky všichni velcí strašáci starých aut vyřešení. Časem čeká nového majitele výfuk a znovu spojka, jelikož ten díl je z Fiesty a výkon Pumy při ostřejší jízdě moc nedává. A vyčistit klima. Doplnit nepotřebuje, jen by mohla být voňavější. Vozidlo je pro nadšence začátečníky nebo nadšence s menším rozpočtem :) Díky muší váze dokáže 125 koní s Pumou na okreskách slušně cvičit. Řídí se parádně, na předokolku až překvapivě neutrální, s trochou cviku poloha pedálů umožňuje podřazovat s meziplynem. Na naučení super auto. Chce si to vzít něco s tenkou podrážkou. Motor točí krásně až k omezovači. Na podvozku nic "nerachtá". Olej měněn po 10k km max, za studena nešla do otáček, tankován prémiový benzín - s biosložkou nejsem kamarád, byť by to vstřiky dávaly. Hlučnější je v zimě akorát plastový interiér, ale to jsme zase u 22 let starého auta. Důvod prodeje je upgrade na Subaru BRZ. Momentálně je auto na zimních pneumatikách, ještě mají několik let života před sebou. V zimě jsem nejezdil pro radost, jen krátké přemisťování okolo místa bydliště. Na léto dám k autu parádní Yokohama Advan Neova RS. Ještě min. 2/3 života v sobě také mají.
VIDEO:
S těžkým srdcem prodávám náš Citroen C5 kombi 2,0 HDI 120kw, automat 2011 facelift, ABS, stabilizace ESP, asistent rozjezdu, tempomat. Má najeto ďábelských 333 tis km převážně po Hradecké dálnici pouze sám řidič. Jsem druhý majitel (koupeno 2016 s 200 tis km). Stav auta odpovídá polovičnímu nájezdu, pravidelně servisované v Citroenu u jednoto a toho samého mechanika. Auto nebylo nikdy havarované, pouze jedna drobná nehoda na zadní nárazník, kde se měnily pouze plasty a vše šlo na pojišťovnu a opravováno bylo v originál citroenu. I když o auto bylo pečlivě pečováno, tak přeci jen má 11 let, takže je nutné k tomu přihlédnout. Ježděno na zkrácené intervaly oleje po 15tis km. Servis nutný za 1 000km - pouze olej a filtry. V automatu pravidelně měněn olej po 60tis km - další výměna až za 47 tis km. Zimní pneu 5mm, letní téměř nové. Oproti jiným C5 vypadá ta moje výrazně lépe, protože ty ostatní jsou 3x stočené, moje má poctivé kilometry a servis. Automat řadí krásně. FAP filtr byl čištěn, další čištění cca za 100 tis km. Hydropodvozek má i sportovní režim, stejně jako automat, ale tohle auto je spíše o pohodlí a polykání kilometrů. STK z prosince, takže platí ještě necelé dva roky. 2 klíče, navíc gumová vana do kufru a ochranná chromová lišta u kufru na zadním nárazníku. Elektricky sklopná zrcátka, automatická klimatizace - pravidelně dezinfikována, vestavěná navigace, všechna okna v elektrice. Hydropodvozek lze přizvednout nebo naopak snížit. Auto je tiché, nikam netáhne, nic neklepe. Nové zadní destičky. Na autě jsou originál Citroen 17 kola, ale nejsou zapsané v TP, tam jsou 16, ale nikdy jsem s tím neměl na STK problém a vždy jsem prošel oficiální cestou bez problému – již jsem takto auto koupil s těmito většími koly a neřešil jsem. Drobné oděrky na karoserii z provozu a lehce se loupe lak na ALU discích v jejich středech. Pro další dotazy zavolejte nebo napište. Cena 129 tis včetně letních pneu. Při rychlém a férovém jednání na místě možná rozumná domluva o ceně. Určitě mi nepiště zprávy typu „nabízím 100 tis ihned a podobně“ vím co prodávám, nabízím férové jednání a to samé očekávám od vás. Důvodem prodeje je přidělení služebního auta pro soukromé účely a tak pro Citroen není využití.
Prodám plnohodnotnou a praktický využitelnou 2.generace Plug-in Hybridu Toyota Prius,v nejvyšší výbavě Execute s paketem Tech obsahující např. komplet LED osvětlení, přední matrixové světlomety, špičkové audio JBL, navigaci, adaptivní tempomat, předkolizní systém, asistent jízdních pruhů, kvalitní kožené vyhřívané sedačky, tepelné čerpadlo, head up display a spousta dalších vychytávek. Auto je v TOP stavu, s pravidelným servisem pouze v Toyota viz. výpis z el. servisní knihy. Najeto 69xxx km, bez poškození, nehavarované, nelakované. Koupeno jako nové v 06/2019 u dealera Toyota v ČR, 1.majitel. V ceně vozu sada letních kol.
Reálný dojezd čistě na EV je cca 48 km bez omezování se na vyhřívání nebo klimatizaci, při mrazech v zimě cca 40 km. Při plném nabití ukazuje možnost dojezdu až 55 km. Platí v případě jízdy po městě a ekonomickém nastavení vytápění|/chlazení. Moje dlouhodobá spotřeba je 2,5 l/100 km (kombinace 5x v týdnu jízdy čistě na EV cca 45 km a min 1-2x týdně dlouhá trasa v HV režimu). Naprosto bezproblémové, tiché a spolehlivé auto. Nikdy se nebudou řešit rozvody, nějaké drahé opravy automatické převodovky, výměny dvouhmotnostních setrvačníků a spojky, filtrů DPF, turba, ventilu EGR apod. Motor je plnohodnotný atmosférický benzínových 4-válec o objemu 1.8 litru v kombinaci s dvěma elektromotory spojené přes planetovou převodovku přímo na kola. Zní to složitě, ale je to úžasně jednoduché, bezúdržbové a u Toyoty ověřeno léty vývoje (od 1997). Navíc i po vybití PHEV baterie, auto dál jede jako full hybrid se stále nízkou spotřebou, což evropské PHEV neumí. Jízdní vlastnosti v porovnání s předchozí 3.generací Prius jsou významně lepší, nižší posez, rozložení hmotnosti jako u sportovních aut 50:50, v zatáčkách drží jako přibité, nižší CX odpor karoserie, vyladěnější management motoru s ještě nižší spotřebou, fungující infotainment, který nikdy nespadne a nezamrzá.
Výhoda EL značek - parkování v Praze na modrých a fialových zónách zdarma, dálníční známka je zdarma, pro podnikatele nulová silniční daň.
Takové auto je pro toho, kdo ví co chce. Chce jezdit a servis bude znát jen z důvodů pravidelné výměny oleje a jinak nic neřešit. Brzdy díky rekuperaci vydrží několikrát více než u běžných aut. Není to auto pro toho, kdo potřebuje 5 míst a denně stěhuje půl domácnosti. Nechce plně elektrické auto a jak trubka sedět na veřejných nabíječkách a čekat 20-40 minut, aby mohl jet dál.
Cena pevná, prodat nepotřebuji.
Škoda Yeti 2,0 TDI 110 kW DSG-6 Ambiente "OFF ROAD" pro 4x4
2.Roky záruka lze sjednat na pojištení mechanických a elektrických poruch motorového vozidla.
Cena 359.000,-Kč vč. DPH
(DPH 21% není možno odečíst)
Registrace: 12/2014
Najeto: 146 114 km
Emise: Plní emisní normu EURO 6
STK do 2024
PŮVOD
Auto pochází z dealerství Škoda v Německu.
HISTORIE
Kompletní historie k nahlédnutí v našem autorizovaném servisu RT TORAX.
VÝBAVA
Pohon všech kol 4x4
Potah sedadel-látka
El.sklopná zrcátka+vyhřívaná
Senzor tlaku v pneumatikách
Asistenční Systém jízdy z kopce
Malý kožený paket
Multifunkční kožený volant
ABS
Stabilizace podvozku (ESP)
Parkovací asistent přední a zadní
Protiprokluzový systém kol (ASR)
el. zrcátka sklopná
Tempomat
Alu kola "SCUDO" 7J x 17"
Pneumatiky 225/50 R17 94W
Maxi dot palubní počítač
Rádio "SWING" - 2 DIN s CD přehrávačem, MP3
Climatronic
centrální zamykání dálkově
el. okna vyhřívaná
Mlhovky
Airbag strana řidiče a strana spolujezdce
Boční airbag vpředu a hlavový airbag
Posilovač řízení
6-stupňová automatická převodovka DSG
JAK PROBÍHÁ PROHLÍDKA?
K dispozici vám bude náš autorizovaný servis VW Audi Škoda SEAT, kde budete mít k ruce profesionálně vyškoleného technika, který vám auto rád zvedne, napíchne na diagnostiku a vše podstatné ukáže a vysvětlí. Pokud máte v plánu přivést vlastního technika, naše servisní zázemí je vám k důkladné kontrole také plně k dispozici.
CO KDYŽ SE PRO AUTO ROZHODNU?
Všechny formality společně vyřešíme v klimatizovaném showroomu a do hodinky můžete vyrazit na cestu. Další služby, jako je prodloužení tovární záruky, komplexní pojištění, nebo přihlášení auta na vás, rádi zařídíme.
CO KDYŽ NEMOHU PRO AUTO HNED VYRAZIT?
Zavolejte. Společně po telefonu auto projdeme, abychom se ujistili, že je to to pravé, které hledáte. Pokud budete mít zájem o detailní fotografie, rádi vše zdokumentujeme a pošleme na váš e-mail, nebo WhatsApp. Auto vám rádi zarezervujeme až na 7 dní, aby vám neuteklo.
MÁTE DOTAZY K AUTU, REZERVACI, NEBO SE CHCETE DOMLUVIT NA TERMÍNU PROHLÍDKY?
Volejte Radima Jílka : +420 (RT TORAX Poruba).
JAK SE K NÁM DOSTANETE?
Cesta je snadná. Od sjezdu z dálnice D1 vám nezabere víc než 3 minuty, a to na obě z našich poboček. Do navigace stačí zadat RT TORAX (ul. Sjízdná).
Prodám nebo vyměním krásnou, nebouranou, velmi zachovalou Škoda Octavii combi VRS 135kw Facelift (185koní) modelový rok 2018 dle VIN. Auto dovozeno ze SRN od autorizovaného prodejce Škoda jako nehavarované. Nájezd poctivých 223500km, na motoru najeto pouze 72 000km!!!( od škody Auto dotala nový motor) auto ale vypadá ani ne na poloviční nájezd kilometrů. Jezdilo převážně dlouhé trasy a je to na něm znát. Karosérie nepoškozena, žádné důlky, promáčkliny, odřeniny- pouze klasicky oťukané od kamínků na předním nárazníku a kapotě. Vozidlo pravidelně servisované ve Škodě auto ( kompletní vytištěná servisní dokumentace k vozidlu!!! ve 153 256 km byl ve Škodovce vyměněn motor - vše zdokumentováno.) Nyní kompletní náplně nové přední zadní kotouče a destičky, nový software motoru a celého vozidla pro rok 2022. Nyní bez investic jen sednout a jet. Vozidlo prošlo kompletním prověřením od CarVertical - přiloženo k vozu zdarma.2xklíč. Nutno vidět a svézt se. Super spotřeba od 5 litrů po max. 8/100km. Dlouhodobá 6,1l/100km.Dálniční známka pro rok 2013.
Výbava je téměř maximální!
DSG 6st + velká pádla pod volantem F1
Bezklíčkové odemykáni, zamykání a startování tlačítkem
ACC adaptivní tempomat-udržuje vzdálenost před vozidlem
APP connect-zrcadlení telefonu v navigaci včetně připojení internetu
360 parkovací senzory přední zadní+kamera
Ambientní osvětlení interiéru (možno volit z 10 druhů barev podsvícení)
Adaptivní podvozek, tlumiče včetně volby jízdních režimů - WRS MODE
LANE ASSIST autonomní samo řízení a držení v jízdním pruhu
BLIND SPOT DETECT hlídání mrtvého úhlu
ASISTENT VYPARKOVÁNÍ,ZAPARKOVÁNÍ - auto samo zaparkuje i vyparkuje.
FRONT ASSIST asistent nouzové brzdění proti nárazu
CANTON sound system
COLUMBUS velká 9.2 dotyková skleněná navigace
SKODA multimedia CD/DVD/SD-card/usb
Elektricky otevírání a zavírání kufru
Adaptivní FULL-LED SVĚTLOMETY s denním LED svícením a LED přísvitem mlhovkou CORNER
LED zadní světla
PHONE BOX s nabíjením tel.
CLIMATRONIC dvouzónová aut.klima
AIRCARE čístí vzduch uvnitř vozu
Komfortní vyhřívaná sedadla RS červeně prošívané - Alcantara
AUTO deštový a světelný senzor
Automaticky stmívací zpětná zrcátka + vnější el. sklopná, zrcátka v karbonu
Klimatizovaná přihrádka
PARK PILOT Obrazový parkovací asistent čidla vzadu
Multifunkční sportovní tříramený volant zkosený RS s pádly pro přímé řazení
Maxi-Dot barevný palubní počítač
Alu kola 19 XTREM originál Škoda( cena s těmito koly 499 000kč ). Nyní na krásných alu kolech XTREM 17" včetně zánovních zimních pneu Michelin Alpin 6
SUNSET okna
Kompletní elektrická výbava
Závěsné zařízení - bajonet
Osvětlení interiéru kompletně v LED světlech atd. atd. Nelze všechno vypisovat.
K vozidlu se vždy chovalo jak se má.Zahřívání dochlazování turba samozřejmostí, tankována pouze prémiová nafta, poctivý servis atd.
Možná výměna oboustranný doplatek( automat a čtyřkolka výhodou).
Audi A8 Limousine 3,0 V6 250 kW TFSI Quattro Tiptronic 8.stupńový
Cena 1 383.000,-Kč
1.Majitel
Registrace: 03/2018
Najeto: 80 199 km
Emise: Plní emisní normu EURO 6
STK do 3/2024
PŮVOD
Auto pochází z dealerství Audi v Německu.
HISTORIE
Všechny servisní zastávky auto absolvovalo dle předepsaných pokynů výrobce ve značkovém servisu.
Kompletní historie k nahlédnutí v našem autorizovaném servisu RT TORAX.
ZÁRUKA
Auto chrání záruka na skryté vady.
2-3.Roky záruka bez omezení kilometrů lze sjednat na pojištení mechanických a elektrických poruch motorového vozidla.
VÝBAVA: Na vyžádání zašleme nabídkový list s výbavou kompletní !!!
Adaptivní vzduchové odpružení
Tažné zařízení, elektricky otočné
speciální typový štítek EU
sada na opravu pneumatik
Zadní kotoučové brzdy (Geomet D)
Kotoučové brzdy vpředu
Šrouby kol s ochranou proti krádeži a detekcí uvolnění sada nářadí a zvedák
Materiál první pomoci, výstražný trojúhelník a bezpečnostní vesty
Vestavěné díly pro 6 válcový motor
chlazení odkládací přihrádky
Zvýšení počátečního plnění sériového paliva
Automatické ovládání recirkulace
Dvouramenný kožený volant s multifunkcí, pádly řazení a vyhříváním volantu
Uchycení dětské sedačky ISOFIX a horní popruh pro vnější zadní sedadla
Nastavení sedadel, elektricky pro obě přední sedadla s pamětí
Komfortní opěrky hlavy vzadu
Elektrické sluneční clony pro zadní okno a zadní boční okna
Ventilace sedadel a masážní funkce vpředu a vzadu
Víko zavazadlového prostoru se otevírá a zavírá elektricky
Boční airbagy vpředu a vzadu včetně systému hlavových airbagů
3místný systém zadních sedadel se 2 elektricky nastavitelnými samostatnými sedadly
Sluneční clona s osvětleným kosmetickým zrcátkem na straně řidiče a spolujezdce
Komfortní středová loketní opěrka vpředu
Asistent pro jízdu v jízdním pruhu plus nouzový asistent a asistent pro jízdu v dopravní zácpě
vnější zrcátko el. nastavitelné, vyhřívané a skládací, obojí auto. stmívání s pamětí, obrubník auto. f. Passenger Sp.
poplašný systém proti krádeži
Zimní kovaná hliníková kola s 10 paralelními paprsky, rozměr 9 J x 20 s pneumatikami 265/40 R 20
indikátor tlaku v pneumatikách
Start-stop systém s rekuperací
Navigace MMI plus s odezvou MMI touch
Funkce HD matrix
LED světlomety
světla pro denní svícení
Matrix LED světla na čtení
Zadní LED světla s dynamickými ukazateli
Komfortní automatická klimatizace 4zónová
Přídavné topení/větrání
Audi virtuální kokpit
Parkovací asistent plus se zobrazením okolí
Kovaná hliníková kola v designu
MÁTE DOTAZY K AUTU, REZERVACI, NEBO SE CHCETE DOMLUVIT NA TERMÍNU PROHLÍDKY?
Volejte Radima Jílka : +420 (RT TORAX Poruba).
Dobrý den, prodám Hyundai i20 2014 1,2L (62kw), najeto 85 000km, manuál. STK platná do 5/2024. Auto bylo zakoupeno v ČR jako nové a upraveno pro postižené. V autě je namontované ruční ovládání plynu a brzdy značky Hurt v hodnotě 50 000Kč (dokumentaci dodám k autu). Auto je pozůstalost po otci (1. majitel), který neměl pravou nohu. Auto je na 9 let stáří velmi zachovalé, ale nějaká menší oděrka a tečka od kamínku se jako u každého auta samozřejmě najde. K autu je servisní kniha, která byla vedená pouze po dobu záruky auta (5 let). Nyní auto servisované u automechanika. Na autě jsou dělané brzdy (kotouče i destičky - vpředu i vzadu) a komplet tlumiče. Rozvody jsou řešené řetězem, tudíž bez problémů. Na autě je přidělané tažné zařízení do 750kg. Dále k autu přidám letní litá kola. Pro více info volejte nebo pište na mail.
Dobrý den, nabízím k prodeji HYUNDAI I40 PREMIUM LUXURY, 2018, NEJVYŠŠÍ VÝBAVA, 2,0 GDI, benzín, 121 KW (165 koní). DO 9/2023 PLNÁ TOVÁRNÍ ZÁRUKA. Dále byla 20.9.2022 provedena garanční prohlídka a velký servis. Technická kontrola a emise 11.10.2022. Nové pneumatiky Kleber Quadraxer 3 XL 225/45R18 95V (koncern Michelin). Auto absolutně bez investic sednout a jezdit. Příplatkový hnědý metalický lak, celokožený interiér v top výbavě a perfektním stavu. Kombinovaná spotřeba 7,4 litru. Najeto 66xxx km, automatická převodovka + řazení F1 pádly pod volantem, jízdní režimy ECO, NORMAL, SPORT, airbagy přední, zadní, boční, okenní a kolenní, ABS+EBD+BAS, VSM vč. TCS a HAC, tempomat, alu kola 18", plnohodnotné rezervní kolo, palubní počítač, integrovaná satelitní navigace [vč. bezplatné aktualizace mapových podkladů po dobu 10 let (1x ročně) v hodnotě 30 000 Kč], Android auto, Apple carplay, rozpoznávání dopravních značek SLIF, asistent pro jízdu v pruzích LKAS, funkce varovných světel při nouzovém brzdění, přední a zadní parkovací senzory, parkovací kamera, inteligentní poloautomatický parkovací systém, senzor světel, multifunkční a vyhřívaný volant, bluetooth, Wi-Fi, elektrická okna, automatická elektronická parkovací brzda, elektrická zrcátka, samostmívací vnitřní zrcátko, elektrická zadní roletka, senzor stěračů, ostřikovače světlometů, centrál dálkový, dvouzónová automatická klimatizace s funkcí automatického odmlžování, přední sedadla vyhřívaná a odvětrávaná + sedadlo řidiče s pamětí, zadní sedadla vyhřívaná, funkce pohodlného nastupování, senzor tlaku v pneumatikách, LED denní svícení, LED mlhovky, bi-xenonové adaptivní přední světlomety, zadní světla LED, automatické přepínání dálkových světel, audiosystém Infinity včetně externího zesilovače a subwoferu, rádio s barevným dotykovým displejem + DAB, vyhřívané přední a zadní sklo, dělená zadní sedadla, sklápěcí zadní sedadla, výsuvné opěrky hlav, isofix, nastavitelný a vyhřívaný volant, venkovní teploměr, posilovač řízení, bezklíčový přístup a startování, USB, AUX, funkce chytrý kufr, velký a prostorný kufr + ochranná plastová vana a mnoho dalšího. KOUPENO V CZ, 5 LET ZÁRUKA BEZ OMEZENÍ UJETÝCH KM, 5 LET ASISTENČNÍ SLUŽBY, 5 LET KONDIČNÍ PROHLÍDKY, SERVIS POUZE HYUNDAI, NEHAVAROVANÉ, vozidlo v provozu, SERVISNÍ KNIHA, manuály, 2 x klíč. Soukromý prodej. Nekuřácké vozidlo. !!!PŘI RYCHLÉM JEDNÁNÍ SLEVA.!!!
Prodávám tuto Alfu s legendárním šestiválcem Busso, protože bych si rád časem pořídil vysněnou Alfu Giulia.
Do provozu: 2001
Najeto: 186xxxkm
STK+Emise: 03/2024
Olej měněn každých cca. 7-10tis km většinou Selenia 10W-60, když nebyla dostupná tak Shell 10W-60.
Auto bylo servisováno ve specializovaných servisech Alfa Romeo, zejména u pana Václavíka ve Vstiši a v Italmotori Praha.
Alfu vlastním pět let a za tu dobu jsem na něm vyměnil téměř vše, tak aby bylo vše v pořádku. Snažil jsem se dbát veškerých doporučení a věci řešit preventivně a zbytečně nešetřit na dílech. Většinu faktur za opravy mám.
Nedávno v ní byl vyměněn motor včetně přetěsnění, rozvodů, nové vodní pumpy a expanzky. V rámci výměny byla i repasována převodovka. Po nedobrždění na semaforech předloni bylo třeba vyměnit a přelakovat kapotu, nárazník a oba blatníky, v rámci této opravy jsem nechal celý vůz rozleštit a ochránit lak. Auto je aktuálně na zimních pneu Nokian, dám k němu i sadu letní Pirelli P Zero Nero. Když jsem auto kupoval bylo sníženo tak moc, že se s ním po českých silnicích skoro nedalo jezdit. Aktuálně tam tak jsou skvělé tlumiče Bilstein B6 v kombinaci se standardními pružinami, které lze případně vyměnit za pružiny Eibach, pokud vám nevadí nižší světlá výška. Pro jistotu jsem pod motor dal ještě nerezový ochranný kryt. Střední díl výfuku byl vyměněn za nerezový Ragazzon - fantastický zvuk! Na autě jsou také téměř nové brzdy, cca. před 30tis. km vyměněná spojka Valeo, nový chladič motoru a klimatizace, přední horní i dolní ramena a stabilizátory Febi, na autě pak byla zkontrolována a seřízena geometrie. Vzduchový filtr vyměněn za bavlněný K&N a před nedávnem jsem nechal přečalounit volant a hlavici řadící páky. V rámci interiéru jsem dal radio Alpine s konektivitou Bluetooth, nové koberce, nechal jsem opískovat okna kody a dokoupil roletu do kufru.
Nechal jsem taky kompletně zrevidovat a převařit veškeré zrezlé části podvozku a karoserie. Byly vyměněny prahy a zadní lemy a veškeré části podlahy, kde to bylo potřeba, mám k tomu i fotky. Dohromady to bylo cca 70 hodin práce, od té doby pravidelně před každou zimou nechávám podvozek ochránit, koroze tak již na autě je minimálně.
Co je potřeba udělat:
-Doplnit klimatizaci
-Časem asi vyměnit horní ramena (cca. 2tisíce kč za obě - Lemforder)
Mám to auto hrozně rád, vždy jsem se o něj staral a dělalo mi radost, rozhodnutí jí prodat pro mě není jednoduché. Jízdní vlastnosti jsou skvělé, zvuk je absolutně fantastický, jedna z nejlépe znějících a vypadajících V6, Nainvestoval jsem do ní odhadem přes 200 tisíc a myslím, že to je znát. Cena je takto nastavená podle aktuální nabídky na Evropském trhu. Auto nemusím nutně prodat a když už tak za takovou cenu, abych si prodej před sebou dokázal po všech těch investicích obhájit.
Alfa je k prohlednutí a projetí v Praze. V případě rychlého a férového jednání jsem ochotný dát slevu. Rád bych aby šla do dobrých rukou.
Prodám zbrusu nové a nepoškozené auto značky Aixam, model City GTO.
!!!Toto auto můžete řídit už od 15 let!!!
Auto je dělané i na krátké vzdálenosti pro děti do škol, na jejich koníčky a tréninky, pro dědy a babičky na jejich nákupy, ale je i na delší vzdálenosti, na plnou nádrž ujede až 500km!!!
Na toto auto potřebujete pouze řidičák na malou motorku (skupina AM).
Parametry:
Motor: KUBOTA Diesel
Převodovka: regulovaná automatická převodovka
Náhon: přední pohon
Obsah válců (cm3): 479 cm3
Spotřeba: 3,1l/100km
Velikost nádrže: 16l
Dojezd: cca 500km
Max. rychlost: 45km/h
Počet válců a pozice: řadový dvouválec
Palivo a emise: injection and combustion chambers
Chaldící systém: vodní chlazení
maximální výkon kW: 6 kW (8,15 PS/3200 ot/min)
Točivý moment (Nm): 21 Nm při 2500 ot
Maximální otáčky motoru: 3200 ot
Palivo: Nafta
Alternator (W): 12V/ 60A
Baterie: 12V/ 44 Ah
Vybavení:
El. okénka, Topení, Android 2 Din 7" rádio značky Pioneer s podporou Apple car play a Android auto, podsvícený analogový tachometr s 4" led displejem s ukazatelem kilometrů a ukazatelem pravidelného servisu a ukazatelem rychlosti, Brzdový systém čtyřkolový bezpečnostní duální okruh X, automatická kontrola opotřebení brzdových destiček, originální Aixam GT 16" Alu kola , Záruka 2 roky.
Cena: 382 ,- bez DPH - 463 100,- s DPH!!!
Ligier, Aixam, Mopedauto, Miniauto, Microcar, Casalini, Chatenet,......
Dobry den,Ducato vlastnime vice nez 5 let a udelalo spoustu prace.Nyni potrebujeme vetsi dodavku a tak tuto prodavame.
Stav tachometru:246 xxx km. Realny najezd vsak bude okolo milionu km.
Nyni je po vymene prednich i zadnich rozvodu,nove ventily,tesneni pod hlavou apod.
vuz je cca 250tis km po G.O motoru.pred nami bylo auto stoceno…
Stk do 01/2024
Opravy:horsi starter,bude potreba zrepasovat brzdove trmeny,podfukuji vstrikovace(vymenit nebo usadit)vymenit cepy a poresit korozi prahu.Verim,ze pak auto bude jeste dlouho slouzit.
Zamykani na klic,nefunguje central u dveri ridice takze zamknout pres tlacitko v aute a pak klicem.vice foto mohu poslat emailem.Volat prosim od 9:00.AAA AUTO,Auto Esa a prekupnici nevolat.Prodavam bez zaruky.sleva mozna.PREPIS NUTNY BEZ PLNE MOCI A EVIDENCNI KONTROLY NEODJEDE. Vuz je pro nekoho kdo pocita s incesticemi do oprav.Nikoliv pro nikoho kdo pocita,ze koupi vuz bez koroze,vad apod.AUTO NENI VE STAVU SEDNOUT A JEZDIT.Oprava vstrikovacu je primarni,dalsi opravy uz se daji dle meho nazoru resit za behu.
Prodám svou e46.
Kompletní specifikace: BMW 330Ci LCI M paket | Orientblau | M54B30 | SW ŘJ motoru od - odstranění ochrany katalyzátorů před propálením ve vysokých otáčkách, úprava chodu Vanosu, naladění na sportovní výfuk a sportovní vložku filtru s náporovým sáním, naladění na 100 oktan, omezovač 7000 ot./min | Ravenol RRS 5w50 | Manuální 6q převodovka | M-Tech II | FTWL Motorsport dvoucestný samosvorný diferenciál se stálým převodem 3.38 ( čtyřlamela, 40% svornost ) | přední stabík z M3, zadní stabík z 330Ci kabria | Eibach sportline pružiny | na autě komplet polyuretanové Strongflex žluté silentbloky | Schmiedmann svody, Bastuck nerezové roury bez tlumiče, Bastuck koncový tlumič | Brembo vysocenauhličené kotouče - řada Coated | Ferodo DS3000 brzdové destičky | HEL Performance pancéřové hadice | Motul DOT 5.1 brzdová kapalina | 2x Sparco Evo skořepiny, na míru vyrobené pevné ocelové úchyty bez pojezdů | Na karoserii pro jistotu kvůli samosvoru navařené výztuhy zadní nápravy v místech úchytů s nápravnicí, originál kola BBS RC 304 17" 8J | Yokohama AD08R 225/45 R17 | e90 M-sport volant. ------------ Servisně je auto vyřešené kompletně, motor má po skoro kompletní G.O. najeto lehce přes 20t km ( preventivně měněné ojniční šály - třílitry na ně trochu trpí, tak pro jistotu vyměněny + ojniční šrouby ), nové pístní kroužky, těsnění pod hlavou + broušená hlava včetně sedel ventilů, nové ventily, nová gufera, těsnění vany, nové víko ventilů a jeho těsnění, vyměněny všechny vodící lišty rozvodů a napínáky ( řetěz je ještě jako nový podle vyjetí napínáku ), zrepasovaný vanos, nová DISA klapka, všechny kladky, řemeny, vodní pumpa, startér. GO s prací vyšla na +-120 000. Když byl motor rozebraný, zajistila se proti povolení matice olejového čerpadla, opět slabina M54 motoru o které je dobré vědět. V době G.O. se dával nový chladič s hadicemi a expanzka s víčkem, svíčky, spojka s dvouhmotou a brzdové kotouče s destičkami ( Ferodo DS3000 - závodní desky ). Auto je opravdu technicky a servisně ve skvělém stavu, po předchozím majiteli faktury za díly na +- 200 000 v průběhu pěti let jeho vlastnictví ( servis + preventivní výměny dílů ), předtím měl auto jeho bratranec, který se o něho také staral a před ním byla majitelem německá právnička a ta byla zároveň 1. majitelem auta. U mě auto dostalo také všechno co servisně potřebovalo + úpravy. Všechny práce na autě po dobu mého vlastnictví dělal Tomáš Kock s dílnou v Chlístově, což je mezi BMW komunitou kapacita. Na spoustu dalších měněných dílů jsem zapomněl a drobné věci jsem si ani nepsal. Po celou dobu mého vlastnictví auto garážováno a ježděno jen sezonně od jara do podzimu a jen čistou stopou. Bez koroze, dutiny a podvozek ošetřeny několika druhy vosku. K autu jsou sériové sedačky ( alcantara v elektrice s pamětí a výhřevem ) + skořepiny Sparco Evo řidič a spolujezdec Sparco Evo II plus a ocelové konzole na míru. Bazary a testovací jezdci nevolat! Rozumná dohoda na ceně u auta.
Zdravím, prodám své milované bmw e61, bohužel přišel čas koupit jiné a pro tohle bych už neměl místo.
Co se týče auta je to 2006 bmw e61 525d 130kw s manuální převodovkou, nájezd poctivých 409xxx km, nežere olej ani vodu. K autu 2 klíče. Auto sedí na dvoudílných kolech style 42 r17 s pneumatikama Continental. Na autě se dělalo dost věcí je tam nová diversity antena, nový pdc senzor, žhavící svíčky společně s modulem, brzdové hadičky vzadu, brzdové kotouče a destičky vepředu, oba termostaty, vyčištěné pdf a nové zimní gumy Continental které jsem kupoval letošní zimu. Na autě se bohužel najdou známky používání přeci jen je to 16-17 let staré auto... (viz foto).
Výbava: tempomat, vyhřívané přední sedačky, parkovací senzory ve předu i vzadu, tlačítka na otevírání garáže na zpětném zrcátku, senzor deště, automatické svícení, ostřikovač světlometů, automatická klima, startování tlačítkem, tažné na 2t.
Auto jede krásně, ticho nikde nic nebouchá a nemlátí. Interiér na svůj věk a nájezd velmi zachovalý. Bohužel chybí tažné, předchozí majitel ho vytáhl a já pro něj neměl využití tak jsem nekupoval. Auto jinak po celou dobu mého vlastnictví parkovalo v suchu v garáži. Před prodejem ještě pečlivě vyčistím interiér. STK do 1/24
Prosím nevolat mezi 8 a 16. hodinou.
Bazary prosím nevolat. Auto bez přepisu neodjede.
Prodám Audi A4 cabrio 2.5 TDI, 120kw, manuál 6 rychlostní. Velmi pohodlné, pevné a líbivé auto, které zaujme hned na první pohled. R. V. 2002 dovoz z Německa v 2014, jsem 1. majitel v ČR. Technická do 6/2024. Podvozek pevný, komfortní, nic neklepe, nemlátí, hezky sedí na cestě. Motor zdravý (pěkný zvuk) je to stejný TDI jako dávají do vozů Wolksvagen nebo Škoda. Auto má běžné provozní kosmetické záležitosti, v zimě neježděno. Nájezd 201 000km - mnou najeto za 8 let provozu pouze 36tis..tohle auto jsem měl jako vedlejší, jen tak pro radost na létní relaxační ježdění, teď už mi ale na to skrz pracovní vytížení nezbývá čas, takže jsem se po delším zvážení rozhodl auto prodat. K autu je zánovní vystřelovací klíč, který jsem si nechal na zakázku vyrobit přímo v Audi za cenu 5tis+zánovní rádio Sony 4x55w s červeným podsvícením v barvě interiéru. Auto je luxusně upravené (již jsem tak zakoupil z DE)!!! Alu 19 kola Inter Action, celý interiér sladěný do červena vč. kožených el. sedaček, sportovní nárazníky (v předním origo. led pásky pro denní svícení), prahy, výfuky, světla se zabudovanými led pásky, sportovní vrtané kotouče, sportovní volant+řadící páka Raid. Na údržbě jsem nešetřil, v poslední době bylo do auta docela dost zainvestováno - za poslední větší servis, pneu a baterku jsem nechal přes 50tis.
186 500km - Nové Rozvody, nové př. brzdové destičky Brembo , sada ramen + spoustu dalších věcí na podvozku (celkem servis za 40tis)
194 000km - Nové gumy Barum Bravuris 3 (10 000kč)
200 000km - Nová autobaterie Exide Premium EA900 90Ah 12V (2000kč)
Cena: 119 990kč
Výbava: Automatická 2 zónová klimatizace, Vyhřívané el. nastavitelné kožené sedadla, 4x airbag, ABS, ESP, Tempomat, Elektricky ovládaná okna 4x + zrcátka, Klimatizovaná přihrádka, Alu 19 kola Inter Action, rádio Sony s CD, 2x klíč, Centrální dálkové uzamykání, Tempomat, parkovací senzory vpředu i vzadu, led. světla denního svícení, elektrické sklápění střechy..
Uděluje se ve třech stupních.
I. stupeň za 15 let služby (XV) je nejvyšší, ražen z kovu barvy zlata.
II. stupeň za 10 let služby (X) je ražen z kovu barvy stříbra.
III. stupeň za 5 let služby (V) je ražen z kovu barvy bronzu.
(Zdroj )
Prodám tyto tři medaile jako celej, včetně klipsy XV k 15-ti letům služby.
V ceně je obsažena dále krabička s polstrováním.
Cena:500 - 5. let
600- 10 let
700 - 15 let
Možno případně prodat zvlášť.
Must-have každého nadšence, jelikož sehnat celou sbírku těchto tří medailí dohromady v nejlepším možném stavu je téměř nemožná.
Jedná se o sběratelský poklad a faleristickou exkluzivitu, pokud vás zajímá AČR a zaměřujeme se na ni.
Realizujeme sklizňové služby s těmito stroji
Claas Lexion 760 Montana, lišta 9,3 metrů,
rok 2015 spotřeba 16-19 l/ha, obsluha praxe 11 let
Claas Lexion 600 lišta 9metrů,
rok 2006 spotřeba 19-25 l/ha, obsluha praxe 29 let
Claas Lexion 560 lišta 7,5metrů
rok 2008 spotřeba 15-19 l/ha, obsluha praxe 7 let
Claas Lexion 570 lišta 9 metrů
rok 2009 spotřeba 14-18 l/ha, obsluha praxe 5 let
na sklizeň zemědělských komodit ( řepka, pšenice, ječmen, slunečnice, hrách, hořčice, jeteliny, slunečnice, kukuřice atd. ) Slovensko, celá ČR)
Stroje nyní prochází pravidelnou přípravou, kterou si díky dobrému zázemí provádíme sami. Značku Claas máme již 15 let.
Praxe 29 let, Spolehlivost a hlavně, práce nás baví. Naši kombajnéři sklízení milují a je to za nimi vidět. Více info o ceně a podmínkách na telefonu.
Naší prioritou je rychlá sklizeň s nízkými ztrátami=spokojený zákazník.
Upřednostňujeme dlouhodobější spolupráci.
sklizeň obilovin, sečení obilí, kosení, žně, žatva, služby, Claas Lexion, sklizňové služby
Prodám stříbrné investiční mince Kanadské stříbrné dolary ze stříbra 925/1000, 800/1000, 500/1000, mince jsou v perfektním stavu, uloženy v plastových kapslích a mahagonové dřevěné krabici, ke každé minci náleží certifikát autentičnosti.
Psí spřežení, 175. Výročí zavedení dostavníkové dopravy, Québec, Henry Kelsey- 300. Vytočí průzkumu kanadských prérií, 100 let geografických objevů, New Foundland-JOHN Cabot, Plachetnice Gryf, Polární loď Johna Davise, Arktida - Lední Medvěd, Pacific Express, Transkontinentalní dráha, Indiánská Kánoe, Frontenac 175. Výročí prvního parníku na jezeře Ontario, 100 let jízdní policie, 250. Výročí železárny Saint-Maurice v Québecu, 150 let Toronta, 100 let národního parku, 100 let Winnipegu, Parlamentní knihovna, Bizon, 100 let Calgary, Jubileum královna Alžběty II., Britská Kolumbie, Husa.
Chlapecké značkové oblečení ve velikosti 11-13 let. Vše bylo nošené pouze mým synem. Věci stále ještě dobře poslouží. Popis : podzimní - jarní bunda - Italská softshell bunda Ydi nošená pouze 1 x vyteplená fleecem vel. 12 let. top stav. Dále dva svetry - H&M a George - 12 let. Mikči dvě přes hlavu s kapucí George, H&M- nošené více 12 -13 let. Mikina Puma vel. 158/164. Tyto mikči super stav věk 12-13 let.. Cena za vše na fotkách 6 kusů ( kus vychází na 140 Kč ) cena 840 Kč + 99 Kč poštovné. Pouze takto jako celek, děkuji za pochopení.
Dětská modrá vesta Karl Lagerfeld ve velikostech: 8 let. Ostatní velikosti na dotaz.
Zasílám na Zásilkovnu, Balíkovnu nebo klasickou poštou.
Osobně nepředávám!
Kontakt pouze mailem!
Rozměry:
Velikost 1/2 roky
Šířka v podpaží 37 cm
Šířka v nejnižší části 38 cm
Celková délka 43 cm
Velikost 3/4 roky
Šířka v podpaží 39 cm
Šířka nejnižší části 40 cm
Celková délka 46 cm
Velikost 5/6 let
Šířka v podpaží 41 cm
Šířka nejnižší části 43 cm
Celková délka 49 cm
Velikost 7/8 let
Šířka v podpaží 43 cm
Šířka není she části 45 cm
Celková délka 50 cm
Vel. 9 / 10 let
Šířka v podpaží 44 cm
Šířka nejnižší části 45 cm
Celková délka52 cm
Velikost 11 / 12 let
Šířka v podpaží 47 cm
Šířka nejnižší části 49 cm
Celková délka 54 cm