inzerce, prodej, prodám, bazar

auto lukáš nový jičín - strana 31

Počet nalezených inzerátů AUTO LUKÁŠ NOVÝ JIČÍN: 1000 - strana 31

Volvo XC60 2.4 d5 awd 2009 136 kw
Volvo XC60 2.4 D5 AWD - Summum - MY2009 Prodám Volvo xc60 v udržovaném a servisovaném stavu s nesmrtelným petiválcovým motorem 2.4 D5. Vozidlo vždy dostalo, co potřebovalo. Duvod prodeje: přestal jsem jezdit dlouhé trasy, už jezdím jen 10km do práce a to raději druhým autem abych volvu neškodil, auto je zbytečné nevyužité. Vozidlo má bohatou výbavu (mimo integrovanou navigaci snad vše co se instalovalo): - natáčecí bi-xenony - kožené sedačky - parkovací senzory - elektricky sklopná zrcátka - systém city safety - vyhřívaná přední sedadla - Elektricky nastavitelná paměťová sedadla - adaptivní tempomat - český jazyk (spousta inzerentu tvrdí že prodává české vozidlo a pak maji v autě němčinu/italštinu - já mám k dispozici techničák od roku 2009 tedy od první registrace) - 2 sady hliníkových kol - jedna R17 - zimní kola s 7mm vzorku, druhá R18 - letnimi gumami s 7,5mm vzorku a další výbavu jako 14x airbag, ABS, ESP, ASR, 4x4, xenonové světlomety, elektrická okna, elektrická zrcátka, elektricky sklopná zrcátka, imobilizér, automatická dvouzonová klimatizace, parkovací senzory, elektricky nastavitelná paměťová sedadla, mlhovky, asistent sjíždění z kopce, multifunkční volant, tempomat, palubní počítač, originál autorádio, atd... Vozidlo NEMÁ servisní knížku (opravy a výměny dílů raději doložím fakturami)  Stav tachometru: 298000 km Palivo: nafta Převodovka: automatická 6 rychlostní TF80SC Motor: 2.4 D5 136kw Pohon: AWD 4x4 Karoserie: SUV Míst k sezení: 5 Barva: bronzová metalíza Spotřeba: 7 až 10 litrů podle ""těžké nohy"" a trasy Poslední servis vozidla: 275000 km - generálka automatické převodovky 280000 km - nový klimakompresor Valeo, a repas alternátoru (výměna ložisek a sběrných uhlíků), vymena oleje v převodovce 285000 km - komplet brzdy 292000 km - nové těsnění hlavy a generálka hlavy (gufera atd.), nové rozvody, nový olej s filtrami 300000 km - nový alternator 301000 km - nové silentbloky a repas náprav, čepy, tlumiče atd.. Doplnění klimatizacrr Oleje a filtry (všechny měněny pravidelně každý rok - nevím jaký byl stav KM) Nyní je potřeba vyměnit znovu olej v převodovce. Vady: - chtěla by rozleštit karoserie přece jen po 11 letech má auto nějaké škrábance - Nefunguje elektrické nastavovaní pravého zrcátka (chyba v kabelovém svazku - investice 1000 za nový svazek plus práce) Vozidlo v hodně dobrém stavu po technické stránce jen sednout a jezdit. Pro autobazary: nevolat nepsat, auto vám nikam nepovezu, pokud někdo auto chce bude si muset přijet.
AUDI A4 2.0TDI QUATTRO 103KW 8V BPW
Prodam Audi A4 2.0 TDI 103 kW 8ventil kód motoru BPW. Stálé Quattro 50/50% Nikdy nemělo instalováno tažné zařízení. Najeto garantovaných 328000km. Za poslední tři roky a s nájezdem 25.000km byl udělaný průběžně servis: Nové víko ventilů s odvětráním klikovky / nové brzdové třmeny, nové kotouče a destičky vzadu / nové kotouče a destičky vpředu / nové zadní pružiny a tlumiče / nový motorek ostřikovače / nový termostat / uložení stabilizátoru vpředu / nový EGR ventil / nový kondenzátor klimatizace / nový vysoušeč klimatizace / nový klimakompresor / nový klínový řemen / repasované turbo(Janoušek motorsport) / nové olejové potrubí k turbu / nový DPF filtr / nové všechny snímače a lamdy kolem turba a DPF filtru / nový vlnovec výfuku / 14.4.2022 nová vačková hřídel, hydroštely, ložiska, přetěsněny vstřiky, vstřik třetího válce repas, rozvodová sada s vodní pumpou / vyčištěna klapka sání / nový 6 hran olejového čerpadla / teď nová baterie / na autě al disky s novými zimními pneu / na autě je vše poctivě udělané, na vše mám doklady / oleje a filtry každý rok s nájezdem cca 5000km. Teď nový olej, olejový, palivový, vzduchový a kabinovy filtr. Defakto vše opotřebované je vyměněno. Podrobnější info po telefonu 588237. Děkuji.
Germaniové tranzistory TESLA a zahraniční - NU, GC, GS, 0C..
Odprodej nadbytečné servisní zásoby. === 0C70 (OC70) - 1ks. (nový) - 21,-/ks. 0C170 (OC170) - 1ks. (TESLA, použitý, původní dlouhé vývody v barevných bužírkách) - 23,-/ks. 101NU71 - 6ks. (demontáž, zkrácené vývody, dist. podložka) - 13,-/ks. 102NU71 - 18ks. (demontáž, původní výv. v silik. bužírce, jako nové, jen setřený nápis) - 16,-/ks. nové; 12,-/ks. zkrácené výv. (4ks.) 103NU71 - 7ks. (nové) - 16,-/ks. 105NU70 - 9ks. (5ks. demontáž, původní výv. v silik. bužírce/volné, přeměřené; 4ks. nové) - 12,-/ks. použ.; 15,-/ks. nové 106NU70 - 1ks. (demontáž, zkrácené výv. 15mm) - 18,-/ks. 154NU70 - 5ks. nepoužité - 22,-/ks. 155NU70 - 6ks. (3x bílý, 3x bez zn.) nepoužité - 22,-/ks. GC500 - 27ks., 24 ks. nové, 3ks. použité - 13,-/ks.; od 10ks. 9,-/ks. GC501 - 1ks., nový - 15,-/ks. GC502 - 1ks. (použitý, zkrác. vývody 15mm) - 13,-/ks. GC507 - 9ks. (demontáž, zkrácené vývody, dist. podložka, přeměřené) - 5,-/ks.; 2ks. nový (+ 1ks. záruční list) - 12,-/ks.; 15,-/ks. nepouž. vč. zár. listu (1ks.) GC508 - 25ks. nové (24ks. hnědá-červená čepička; 1ks. bez zn.) - 15,-/ks. GC509 - 3ks. (1ks. nový + zár. list; 2ks. použ., pův. vývody v silik. bužírce) - 16,-/ks. nový; 14,-/ks. použ. GC510K + GC520K = KOMPLEMENTÁRNÍ PÁR - 1 pár, nový - 115,- GC511 (K) (s Al chladičem) - 1ks. (použitý) - 12,-/ks. GC512 - 2ks. nové - 15,-/ks. GC512 K (s Al chladičem) - 9ks. (nové, nepoužité, perfekní stav) - 25,-/ks. GC517 - 1ks. nový - 17,-/ks. GC520 K (s Al chladičem) - 2ks. (použité) - 14,-/ks. GC521 - 3ks. (2ks. nové; 1ks. použ. výv. 15mm) - 18,-/ks. nový; 14,-/ks. použ GC521 K (s Al chladičem) - 2ks. (1ks. na plechovém chladiči-demontáž, určen k zapájení do desky; 1ks. zkrác. výv do DPS) - 16,-/ks. nový; 12,-/ks. použ. GC522 K (s Al chladičem) - 1ks. (použitý, zkrácené vývody) - 15,-/ks. Dvojice GC521 + GC511 (GC521K + GC511K, kompl. pár NPN+PNP) v hliníku na mosazném chladiči + termistor-demontáž, k zapájení do DPS - 2ks. - 18,- GS507 - 24ks. (demontáž, původní výv. v silik. bužírkách) - 9,-/ks. Chladič na tranzistory GC a NU (potisk pro C511, 1ks.) - 9,-/ks. P13b - 1ks. nový - 28,-/ks. AF428 (AF-428) - 2ks. (TEWA, nové, nepoužité) - 22,-/ks. AF117 (AF-117) - 1ks. (použitý, zkrácené vývody) - 48,-/ks. AF201E (AF201E) - 1ks. použitý, původní vývody cín na čepičce) - 23,-/ks. AF426 (AF-426) - 1ks. (nový, nepoužitý) - 28,-/ks. AC125 - 1ks. (demontáž, zkrácené vývody) - 19,-/ks. AC137 - 1ks. (demontáž, původní výv. v silik. bužírkách) - 25,-/ks. AC188 - 1ks. (demontáž, původní výv. v silik. bužírkách) - 25,-/ks. ACY32 - 1ks. (použitý, zkrácené vývody) - 26,-/ks. ACY141 - 1ks. (použitý, původní vývody v bužírkách) - 28,-/ks. SFT307 (žlutý) - 1ks. (demont., pův. vývody v silik. bužírkách) - 23,-/ks.
Predam modely aut v mierke 1:18 v original baleni
Predam modely aut v mierke 1:18 v original baleni Ferrari F40 s povodnym obalom 1:18 Prasklina na zadnom skle inak model skoro ako novy 27eur Bugatti EB110 s povodym obalom 1:18 Ako novy 30eur Mercedes Benz SSKL Mille Miglia s obalom z ineho mercedesu SSK 1:18 Ako novy 35eur Jaguar E-Type s povodnym obalom 1:18 Cierny zamok kapoty na druhej strane nie je kompletny inak model ako novy 27eur Aston Martin V12 Vanquish s povodnym obalom 1:18 Ako novy 37eur Bugatti EB110 s povodnym obalom 1:18 Ako novy 30eur Lancia Aurelia B24 Spider s povodnym obalom 1:18 Model ako novy 30eur Lamborghini Diablo s povodnym obalom 1:18 Jedna kozmeticka chybicka vzadu na kapote inak ako novy 28eur Porsche 356B Coupe vratane povodneho obalu 1:18 Model ako novy 30eur Lamborghini Countach s povodnym obalom 1:18 Model ako novy 35eur Ferrari F40 vratane povodneho obalu 1:18 Model ma odtrhnute zadne ramena na podvozku a chyba priesvitna folia na obale, inak ako novy 24eur Komplet ponuku aktulanych modelov cca 115 kusov najdete na mojej stranke ShawarshWorks tu: posielam len v pripade zaplatenia dopravy dopredu na ucet pripade osobny odber V pripade nezastihnutia na telefone pisat mail
Volvo S60 r.v. 2001 2.4t 147kw
Dobrý den, prodám vůz značky Volvo S60. R.V.2001 motor: 2.4T 147kw B5244T3 nájezd: necelých 300000km Vůz mám u sebe kratší dobu, bylo to auto, které jsem si chtěl vyzkoušet a mít nějakou dobu ale nesedly mi vlastonosti vozu. Na volvu je udělaný servis ( svíčky original volvo, k vozu ještě jedna sada, kabinový i vzduchový filtr ), palivový mám k vozu jen jsem se do něj nepustil do té doby snad vyměním, olej Liqui moly 5W-30. Dále se vyměnil chladič vody ( který byl děravý ), hadice serva (original), zadní gumy stabilizátoru + tyčky stabilizátoru, silentblok motoru přední a horní, dále se vyměnily špatný podtlakový hadice za nový modrý SAMCO SPORT, přišla na řadu i výměna samozatmavovacáho zpětného zrcátka ( původní se vylilo a bylo zatmavené pořád, nyní vše v pořádku ), vyměněn termostat. Auto ze spoda dutiny vystříkaný voskem a ochranou na spodek a před zimnou kompletní umytí vnějšku, rozleštění laku a nasazení keramiky. Ve vozidle je dodělaný držák na přídavný budíky ( hledal jsem přímo pro s60, aniž bych musel vrtat nebo jinak níčit interiér a našel jsem , budíky tam jsou palubní napětí a tlak turba, není podmínkou to tam nechat, snadno se vyndá a nikdo nepozná že by tam něco bylo ). Výbava: elektrické střešní okno všechny okna v elektrice vyhřívaný sedačky řidič/spolujezdec polokůže manuální převodovka 5ti stupňová možnost volání z vozu po dodání sim nebo palubní počítač ( a AJ, přes D5T5 jde do ČJ ) tempomat k autu 2x klíč s dálkou STK do 06/23 K autu jsou úplně nový zimní pneumatiky, na autě jsou letní. Kola jsou plecháče a od předchozího majitele v TP zapsány veškeré rozměry kol i pneu, které byly možné pro tento model. Volvo chytne na první brnknutí, po dobu zimních mrazů auto bylo v zateplené garáži. Ale na svoje stáří má i svoje neduhy: sedadlo řidiče potrhaný z důvodu nastupování a vystupování krytka zrcátka řidiče je stříbrná ochranná vrstva laku na liště u řidiče mizí. A teď bohužel to nejhorší, motor tlakuje do vody. Neznám příčinu proč se to stalo. Auto před zimnou jelo jak z praku vystřelený a nic mu nebylo. Pro více fotek nebo prohlídky vozu jsem na telefonu ( případně whatsupp ). !!!BAZARY NEVOLAT!!! A ještě poprosím ty, který auto ještě neviděli a budou chtít hned řešit cenu, tak ať koukají dál. Jsem ochotnej jedna o ceně na místě.
Vauxhall Astra VXR/Opel Astra OPC
S těžkým srdcem nabízím výjimečného „anglána“ v top motorovém stavu pro ty, kteří se chtějí na silnici odlišit. Vauxhall Astra VXR/Opel Astra OPC - jestli máš rád pohledy typu „co to je“ tak čti pozorně: Nájezd 116tisíc km, rok 2013, barva minerální bílá! Výkon +250kw se zapnutým OPC režimem, standardně jezdí na 100 oktanový/aditivovaný benzín, spotřeba: 8,5-9L normální styl jízdy. Auto je CZ, žádná ztočenina/bouračka z importu. Technická nová do 03/2025. Podvozek bez koroze! Nálepky lze sundat! Namontován střešní spoiler vyrobený na zakázku - takový spoiler v ČR není + dodám původní. K autu mám připravenou zcela novou, vyztuženou organickou spojku, adekvátní k výkonu auta – zahrnuto v ceně. Auto má nový posilovač řízení a baterii. Letní gumy XL Continental Sportcontact 6 a zimní pneu Nokian WR A4 XL pro 20'' liťáky. Pro zájemce o tuning dám i pár tipů jak ještě zvednout výkon. Brzdy od Bremba, plně nastavitelné s měchy vyhřívané sedačky Recaro, bi-xenony, deštový senzor, tempomat, kožený volant, černé čalounění, decentní červené podsvícení interiéru, ostřik světlometů a plno dalšího… Ve výbavě je základní rádio s USB, AUX, Bluetooth - kdo chce navigaci, tak lze pořídit Android palubák přímo na tento model, který překoná všechny sériovky. Zvuk výfuku je kultivovaný - nedrtí uši střelbou. Auto je celkově neporuchové a náhradní díly nejsou dražší než na VW. Auto má samozřejmě vady na kráse, které zohledňuji v ceně. Při prohlídce na vše poukážu a vysvětlím - zastávám lidský přístup a očekávám, že nový majitel se o auto bude starat stejně jako já. K autu můžu sjednat levné pojištění přes kamaráda ze studií! Důvod prodeje: Přecházím na ameriku, jinak bych tuhle srdcovku neprodával. Na prodej nespěchám. Bazary atd. nevolat.
Expediční prcek Yaris s vestavbou na spaní
Prodám legendární kvalitu, Toyotu Yaris Verso 1,3 VVTi, benzín, rok výroby 2001, s nájezdem 245 000 km. Vozidlo je bez nutných investic a připraveno na nové cesty. V autě je vestavba, kterou jsem původně chystal jen na jeden výjezd. Vůz je tradičně pětimístný, s vestavbou pouze dvoumístný, při složitějším složení vestavby třímístný. Motor nežere olej, kombinovaná spotřeba benzínu cca 6 litrů, při praktikování tzv. „úsporné jízdy“ (doporučuji nastudovat) se dá dostat pod pět litrů. Zadní část vozu se dá složit do rovné ložné plochy během dvou minut (zadní sedadla se zasouvají do podlahy). Pozor jsme pejskaři a i když je auto pravidelně čištěno, nějaké ty alergeny tam budou. V kufru je taky nějaký ten škrábanec od drápů. Auto není nový krasavec na balení stopařek, ale spíš pro řidiče, kteří si potrpí na kvalitu a účelnost. Na posteli se pohodlně a bez problémů vyspí dva lidé s výškou 182 cm. Během expedice je vestavba připravena kdykoliv na spaní, stačí jen sklopit sedadla řidiče a spolujezdce a na jejich místo vyklopit spací část. Součástí vyjíždějící kuchyně je dřez se smaltového kotlíku, velmi výkonný vařič, na kterém se dá po vložení litinového i grilovat a šuplík s přihrádkami. Součástí prodeje je celá kempingová výbava, jak na fotografii a něco navíc. Když jsem auto koupil, mělo něco přes 120 tisíc a vybral jsem ho na doporučení jako kvalitní, bezporuchové vozidlo. A opravdu, při pravidelné údržbě nikdy nebylo větších investic. Během let jsem měnil brzdy, baterii, výfuk, čepy, tedy provozem běžně opotřebované věci. Pravidelná výměna oleje a filtrů! Do budoucna bych řešil ruční brzdu, ta je trochu slabší a zabírá až nahoře a dveře spolujezdce se někdy samy nezamknou. Auto má pár promáčklin a oděrek na karosérii (mě lehké vady na kráse nevadí). Plechy jsou zdravé, neprohnilé, bez kvetoucích míst, zespod je auto v minulosti ošetřované nátěry. Motor jsem nikdy nemyl a nedoporučuji. Vloni nový kvalitní výfuk, silentbloky, Sezónu jeté letní pneumatiky za 6.000 + dělaná geometrie. Zimní pneu na plechových discích, sice staršího data, ale Nokian! – tzn. první třída. Na zimu tuto značku doporučuji. V ceně vozu je celoroční dálniční známka (platnost do února). Na podzim končí technická, je možnost udělat novou, nebo dát slevu na tuto službu. Ohledně kvality těchto vozů doporučuji přečíst tento článek:
W210 E280
ačkoliv nerad a po 7 letech skvělé služby jsem nucen prodat svoji 210.. je to 280 benzín/ lpg 150kw V6.. teď aktuálně najeto 371tis km a když jsem ji kupoval tak měla najeto 238tis km. Je to dovoz z Itálie.. mám k tomu i papíry atd.. Auto servisovane pravidelně, na nic se nečekalo a vše co bylo potřeba se udělalo.. Podvozek pevný nic neklepe, nebouchá.. Dva roky zpět vyměněny tlumiče + pružiny, Komplet brzdy předek zadek plus obložení ruční brzdy, minulý rok brzdové hadičky a výměna brzdové kapaliny, Minulý rok komplet cely výfuk s katalyzátory střední a zadní díl, 4x Lamda sonda, 12x svíčka 12x káble ke svíčkám a 6x cívka, výměna silenbloku zadní nápravnice plus všechny ramena.. Nové nivo koule plus nový olej Startér a alternátor měněn dva roky zpět, vodní pumpa s kladkama+ řemen rok zpětně atd atd.. vše je funkční nikdy mne nikde nenechalo.. jede pořád krásně.. otáčky drží nehoupou.. Teď v 370tis km vyměněn rozvodový řetěz s napínákem. Uložení motoru a převodovky, Tlumiče kapoty a zadních vrat, Zatmavené okna.. střešní okno funguje jaká ma.. pravidelně mýte a udržované auto, Ani si možná nevzpomenu na vsechno.. Aktuálne přetěsněné gufera na ventilech!! Mám sundáné plastové prahy a vždy před zimou jsou vystříkany dutiny voskem a ošetřené ochrannym nátěrem.. zvedací body v pořádku..zadní kapsy vyvařene.. Nevím co ještě by mě napadlo???? Jsou chycené levé zadní dveře dole v rohu.. jinak jsem se o auto staral aby bylo co nejméně rezavé... Bomba Lpg letos končí.. a nová se mi nechce řešit.. pokud nový majitel bude chtít větší dá si podle svého uvážení.. nebo může Lpg zrušit.. Momentálně na dvouletých zimních pneu.. Představoval bych si něco kolem 85tis ale rozumné nabídce a domluvě u auta bych se nebránil vím že to není nové auto.. ale vím že je dobře zainvestováne a udělá ještě hodně radosti.. Autobazary prosím nevolat.. a ani nevolejte lidi kteří nemáte peníze a chcete mít top auto bez investic a kdo ví co.. a ani ti borci co chtějí volat že to mají daleko a jestli bych nepřijel blíž.. klidně přijedu až k vám domů.. ale cesta bude proplacena tam i zpět v případě že si to rozmyslite a to předem na účet..
BMW e46 330Ci
Prodám svou e46. Kompletní specifikace: BMW 330Ci LCI M paket | Orientblau | M54B30 | SW ŘJ motoru od - odstranění ochrany katalyzátorů před propálením ve vysokých otáčkách, úprava chodu Vanosu, naladění na sportovní výfuk a sportovní vložku filtru s náporovým sáním, naladění na 100 oktan, omezovač 7000 ot./min | Ravenol RRS 5w50 | Manuální 6q převodovka | M-Tech II | FTWL Motorsport dvoucestný samosvorný diferenciál se stálým převodem 3.38 ( čtyřlamela, 40% svornost ) | přední stabík z M3, zadní stabík z 330Ci kabria | Eibach sportline pružiny | na autě komplet polyuretanové Strongflex žluté silentbloky | Schmiedmann svody, Bastuck nerezové roury bez tlumiče, Bastuck koncový tlumič | Brembo vysocenauhličené kotouče - řada Coated | Ferodo DS3000 brzdové destičky | HEL Performance pancéřové hadice | Motul DOT 5.1 brzdová kapalina | 2x Sparco Evo skořepiny, na míru vyrobené pevné ocelové úchyty bez pojezdů | Na karoserii pro jistotu kvůli samosvoru navařené výztuhy zadní nápravy v místech úchytů s nápravnicí, originál kola BBS RC 304 17" 8J | Yokohama AD08R 225/45 R17 | e90 M-sport volant. ------------ Servisně je auto vyřešené kompletně, motor má po skoro kompletní G.O. najeto lehce přes 20t km ( preventivně měněné ojniční šály - třílitry na ně trochu trpí, tak pro jistotu vyměněny + ojniční šrouby ), nové pístní kroužky, těsnění pod hlavou + broušená hlava včetně sedel ventilů, nové ventily, nová gufera, těsnění vany, nové víko ventilů a jeho těsnění, vyměněny všechny vodící lišty rozvodů a napínáky ( řetěz je ještě jako nový podle vyjetí napínáku ), zrepasovaný vanos, nová DISA klapka, všechny kladky, řemeny, vodní pumpa, startér. GO s prací vyšla na +-120 000. Když byl motor rozebraný, zajistila se proti povolení matice olejového čerpadla, opět slabina M54 motoru o které je dobré vědět. V době G.O. se dával nový chladič s hadicemi a expanzka s víčkem, svíčky, spojka s dvouhmotou a brzdové kotouče s destičkami ( Ferodo DS3000 - závodní desky ). Auto je opravdu technicky a servisně ve skvělém stavu, po předchozím majiteli faktury za díly na +- 200 000 v průběhu pěti let jeho vlastnictví ( servis + preventivní výměny dílů ), předtím měl auto jeho bratranec, který se o něho také staral a před ním byla majitelem německá právnička a ta byla zároveň 1. majitelem auta. U mě auto dostalo také všechno co servisně potřebovalo + úpravy. Všechny práce na autě po dobu mého vlastnictví dělal Tomáš Kock s dílnou v Chlístově, což je mezi BMW komunitou kapacita. Na spoustu dalších měněných dílů jsem zapomněl a drobné věci jsem si ani nepsal. Po celou dobu mého vlastnictví auto garážováno a ježděno jen sezonně od jara do podzimu a jen čistou stopou. Bez koroze, dutiny a podvozek ošetřeny několika druhy vosku. K autu jsou sériové sedačky ( alcantara v elektrice s pamětí a výhřevem ) + skořepiny Sparco Evo řidič a spolujezdec Sparco Evo II plus a ocelové konzole na míru. Bazary a testovací jezdci nevolat! Rozumná dohoda na ceně u auta.
MB w210 200 kompressor/130 000km Youngtimer/TOP/TOP
Prodám nádherně zachovalý, nebouraný Mercedes-benz typ W210 E200 kompressor 137kw ve výbavě avantgarde,s 6 st. Manuální převodovkou. Mercedes byl dovezen ze střední Itálie (Piacenza) v roce 2018(nikdy nepoznal sníh ani sůl) po 1. majiteli který si ho zakoupil v prosinci roku 1999 jako nový v salonu MB, kde jej následně po celou dobu vlastnictví pravidelně servisoval - vozidlo má tedy servisní historii což dokazuje originální servisní knížka a faktury (v roce 2010 mělo auto najeto 43000km) která je v původní složce s veškerými příručkami a originální Mercedes mapou spolu se dvěmi kusy originálních klíčů. Vzhledem k tomu kde auto jezdilo je absolutně bez koroze,nenajdete ani tečku rzi na obvyklých místech jako je zámek kufru, spodky dveří apod. - prostě nikde ani tečka.Lak je původní, a dle hodnot je lakován pouze jeden blatník . Nyní je Mercedes po servisu - nový olej, všechny filtry,přední brzdy atd. , podvozek je tuhý bez vůlí, celkově auto jezdí perfektně jak kdyby nemělo nic najeto. Nyní najeto 130 000 km dle plné servisní historie kterou poctivě vedu i NADÁLE. Olej v motoru dělán co 5-7 TIS.KM Nejvyšší výbavová verze AVANTGARDE : - kožený paket (volant, páka, sedadla atd. ) - el. okna + zrcátka El.sklopna, El. Sedadla - tempomat + limit rychlosti - orig. rádio MB na CD audio 30 aps- digitální dvouzonová automatická klimatizace - samostmívací zrcátka - avantgarde podvozek, Multifunkční volant, pal.pc - dřevěné obložení - velurové koberce(jako nové, neproslapane) a mnoho dalšího...na vozidle alu kola R18 s úplně novými letními pneu nexen ,v zimě nejezdí, takže pneu pouze letní. Auto je opravdu v nádherném stavu, volat pouze vážní zájemci,žádní spekulanti a jim podobní, děkuji !!! ZÁRUKA NA PŮVOD A NAJETÉ Kilometry. Dohoda možná s vážným zájemcem na místě, který auto skutečně uvidí na vlastní oči...
Mercedes Benz C220 (W203/T203)
Dobrý den, prodám naše rodinné auto Mercedes Benz C220 W203 - T203. Motor 220 - 2148cm2, 90KW. R.V. 2005 Aktuální nájezd 38XXXX. Auto jsem kupoval v 248XXX tkm. Od té doby bylo do auta proinvestováno cca 200tis. Vše servisováno pouze v servisu specializovanem pro mercedesy. Olej + filtry vždy po 15tkm 250xxx - spodní přední ramena, stabilizační tyčky s excentry, zadní pružiny 258xxx - přední pružiny 261xxx - přední třmeny, kotouče a desky 264xxx - brzdový válec, opět přední kotouče a desky, silentbloky ramene, nová brzdovka 265xxx - nová ložiska předek 267xxx - stabilizační tyč přední nápravy 280xxx - zadní brzdy komplet nový, brzdové potrubí, zavěšení motoru, elastomery, nástřik podvozku, zadní stabilizační tyč, atd - oprava za 62tis. 285xxx - nová baterie, úhlový kloub 295xxx - přetěsnění serva, nová pumpa a nádobka ostřikovačů 316xxx - nové přední brzdy komplet, páčka na stěrače a blinkry 324xxx - nové čelní sklo 336xxx - nové potrubí turbo 343xxx - pravé přední rameno 367xxx - zadní brzdy, tlumiče předek 375xxx - nový alternátor + mnoho dalších drobností. Vše doložené fakturama. Auto má minimum koroze - poslední rok proběhla výměna předních obou dveří a zadních vrat kvůli korozi. Zadní vrata z toho důvodu nesou označení C320. Ježděno z 95% dálky - dálnice Vysočina - Praha - Ostrava Výbava: základní navigace, vyhřívané přední sedadla - u řidiče nefunguje sedák. Jinak se jedná o klasiku - 4x el. okna, el, zpětná zrcátka tempomat atd. Prostě výbava MB W203 Classic. K auto jsou dvě sady kol - Zimní na Al. discích a letní na originál Al discích. Letní jsou dvě úplně nové nejeté. Cena 135tis. O auto bylo maximálně staráno! Není to žádný vrak. Do auta bylo hodně investováno, a to tomu i odpovídá. Ten kdo vozidlo koupí, nebude muset řešit neduhy bazarových W203. Bazary nevolat!!! Neodpovídám na SMS. Pouze volat nebo email. Prohlídka auta je samozřejmostí.
VW T4 2.4 D AAB Long, Obytný, vysoká střecha, markýza
Dobrý den, nabízím k prodeji náš Volkswagen T4 long s motorem 2,4 D o výkonu 57 kw. Rok výroby je 1992 a aktuálně má najeto 349 000 km, suché a bez koroze. Autem stále jezdíme a využíváme ho, takže kilometry se mohou ještě měnit. Automobil je obytný a je určen pro 4 osoby na jízdu i spaní. Přetavba byla provedená od novoty v Německu od firmy Schremp a Lahm (přestavba v hodnotě 46 000 DM v roce 1992. Je vybaven kompletním vybavením pro kempování a to jak v kempu, tak i na divoko. Díky vysoké střeše je v autě 209 cm výška, takže se všude komfortně bez krčení dostanou i vysocí lidé. Automobil je po mých úpravách nezávislý(Solární panel 195 Wp, trakční palubní baterie 85 Ah, cyrix) Co se týče vybavení vestavby, tak má 2 plotýnkový vařič na propan, umyvadlo se sprchovou baterií, která lze vytáhnout ven jako sprcha, nádrží na čerstvou vodu o objemu 50 litrů, pod autem je nádrž na šedou vodu o stejném objemu, je vybaven nezávislým horkovzdušným topením Truma o výkonu cca 1,9Kw, topení má termostat i časovač (lze topit i za jízdy), v autě je 8 měšíců nová kompresorová vestavěná lednice Witfrigo o objemu 42 litrů i s malým mrazáčkem, v autě je osazený kvalitní audio systém se čtyřmi komponentními reproduktory a 4 kanálovým zesilovačem. Letos v zimě proběhla obnova solárního systému a na autě je 195 Wp panel s MPTT regulátorem Epever. Automobil má 3 dvojstěnné okna dometik s roletkami proti světlu i moskytiérou. Interiér je kompletně osvětlen led pásky, které jsou vkusně zakomponované do interiéru Z venku je vůz vybaven markýzou Omnistor. K auto při rozumném jednání přidám držák na tři kola Fiamma Carry bajk a thermo clony na 4 okna. Celá vnitřní vestavba je 2 roky po renovaci, nově čalouněná zadní lavice pro 2 na spaní i na cestu s bederním pásem. Nábytek je vyrobený ze smrku a borovice, je ošetřený voskoolejem. V autě je detektor CO2. Nábytek je pevný a přitom velmi lehký, žádný papundekl, nikde nic nevrže a vše funguje na 100%. Co se týče auta, tak za poslední roky bylo oservisováno hodně věcí. Zde výčet větších oprav a údržby: 2017 - kompletně rozvody motoru včetně v. pumpy 2018 Nové palivové čerpadlo Bosch, nový alternátor, nová páčka blinkrů, nové pružiny a tlumiče s baňkou Sachs Hevy Duty, kompletně celý nový výfuk originálně VW 2020 - Revize plynu, elektriky, nová trakční gelová baterie Exide 85 Ah, izolace K-flexem + tlumení a odhlučnění. 2021 GO přední nápravy, čepy, tyčky řízení, homokinetické klouby a poloosy, silentbloky ramen. Dekarbonizace motoru, oprava přístrojové desky. Autem jsme projeli celou ČR, Polsko, Itálii, celý Balkán a nikdy nás nenechalo ve štychu. Při rozumném tempu je auto velmi úsporné, dlouhodobě jezdíme za 7,5 litru/100 km. Auto je aktuálně úplně bez investic. Měli jsme v úmyslu si auto nechat, ale kvůli rozrůstající se rodině potřebujeme větší auto. K autu přidávám velký A4 šanon s kompletní dokumentací a se spoustami faktur, kde je vše i vyplněná serviska do posledního km
BMW 520d F11
Přišel čas, poslat vůz, který mám rád, do automobilové pohodičky - tedy i jemu dát oddychnout. Auto máme rádi, nicméně díky opravdu velké frekvenci naježděných kilometrů, raději prodáme někomu, komu může ještě velice dobře a poměrně dlouho dělat potěšení při jízdě. Auto je velice pečlivě opatrované, myto pouze na ruční myčce, do nafty i do oleje pravidelně přidávaná špičková aditiva. Model je luxury, tedy v kůži, s virtuálním kokpitem. Na voze jsou komplet nové přední brzdy, na zadku nové destičky, nové rozvody včetně motorového oleje, vyměněné všechny filtry, nové prachovky na měchách (zadní náprava), nový silenblok usazení převodovky, nové ložisko pravého kola. Dále pak komplet výměna oleje, filtrů a olejové vany na převodovce - celková investice do vozu byla nyní po novém roce více než 80 tis CZK tak, aby nový majitel věděl, že kromě oleje a občasné kontroly brzd má minimálně na dalších 120 tisíc km "pokoj". Auto vzhledem k najetým km je v nadstandardním stavu, a dle našeho názoru je bez nutných investic. Vše jsme před prodejem nechali zkontrolovat tak, abychom měli klid, že novému majiteli bude auto dělat jen radosti a ne starosti. K vozu jsou dvoje elektrony - oboje obuté do jednu sezonu jetých pneu. Na závěr bych rád dodal, že auto je klasický bavorák, nicméně motorizace není na závodění - to říkám upřímně, je to pro řidiče, kdo si chce užívat jízdu tzv. "na pohodu" s tím, že ví, že výkon tam je také. Tato motorizace je na úspornou jízdu, kdy Itálii, Chorvatsko se dá v pohodě do 6,2 l/100km. Cena díky výše uvedené investici pevná, navíc po odpočtu DPH máte pětkového bavoráka za velice, ale velice rozumné peníze, navíc bavoráka, kterého mají rádi, a je to na něm znát!! Více asi osobně.
Škoda Octavia 2.0 TDI Style 110KW
Prodám svou Škodu Octavii Rok výroby: 2015 Barva: Šedá grafitová Stav km: 252 tkm Převodovka: DSG 6 kvalt Výbava TOP: Hudba Canton, Top rádio Columbus s navigací, Tempomat, Všechna sedadla vyhřívaná, Automatické stěrače, Automatické dálkové světla, LED denní svícení, Natáčecí bixenony, Panorama, Dvojitá podlaha v kufru, Automatické brždění před překážkou, Držení v pruhu, Čtení dopravních značek, Zásuvka na 220v. Parkovací senzory vpředu i vzadu. TOP zachovalý interiér bez poškození. Servis: 205 tkm: Nové brzdy 210 tkm: Nové komplet rozvody včetně vodní pumpy 240 tkm: Nový olej v DSG včetně filtru 245 tkm: Nový motorový olej včetně všech filtrů (olejový, vzduchový, palivový, kabinový) Auto mám od 180 tkm třetím rokem. Za celou dobu žadný problém s autem, vše funguje jak má, nikde nic netluče, nevrže, všechno pekně tuhý. Auto má od počátku pravidelný servis včetně všech výměn oleje v DSG 60tkm / 120tkm / 180tkm / 240tkm. Další bude ve 300tkm. K autu letní ALU KOLA HAWK R17 se zánovnímy pneu. Ještě dodám nějaké foto interiéru a letních ALU kol, jinak na prodej vyloženě nespěchám a neprodávám za každou cenu. Auto denně používám a je možno k vidění v Žatci a okolí po domluvě. Důvod prodeje > koupě nového. Bazary jako AAA auto / auto ESA apod nevolat a nepsat. Díky. Tel:
Škoda Octavia 3 2,0 TDI 110 kW 4x4  LED TAŽNÉ WEBASTO KAMERA
Škoda Octavia kombi 3 2,0 TDI 110 kW Laurin a klement 6. stupňová mechanická převodovka pohon všech kol Cena 419.000,-Kč Registrace: 07/2017 Najeto: 186 000 km Emise: Plní emisní normu EURO 6 STK do 3/2025 PŮVOD Auto pochází ze zahraničí Norsko. HISTORIE Kompletní historie k nahlédnutí v našem autorizovaném servisu RT TORAX. Vozidlo po kompletní servisní prohlídce ve škoda ZÁRUKA Auto chrání záruka na skryté vady. 2-3.Roky záruka bez omezení kilometrů lze sjednat na pojištení mechanických a elektrických poruch motorového vozidla. VÝBAVA LED světlomety s natáčecími světly (konkrétně podpis přímých světel pro denní svícení) CREW PROTECT ASSIST" - s pokročilým bezpečnostním systémem PARKOVACÍ ASISTENT LANE ASSIST a "BLIND SPOT DETECT" (pro "TRAVEL ASSIST") AUTO LIGHT ASSIST Dynamické ovládání dálkových světel Canton hudba Alu kola 7,5J x 17" Centrální zamykání vyhřívání čelního skla Centrální zamykání "Keyless Entry" bez bezpečnostního zámku Kožený multifunkční volant, vyhřívaný (pro sportovní volant RS) Kolenní airbag řidiče Boční airbag vpředu, s hlavovým airbagem deaktivace airbagu spolujezdce "FRONT ASSIST" - radarové sledování prostoru před vozidlem, automatické brzdění Klimatizace 2zónová "CLIMATRONIC" s elektr. nařízení Přídavné topení s rádiovým dálkovým ovládáním Funkce "SMART LINK +" Barevný "MAXI DOT" infotainment on-line Navigace "COLUMBUS" Couvací kamera ABS EDS protiprokluzový systém kol (ASR) stabilizace podvozku (ESP) tempomat nastavitelný volant posilovač řízení centrální zamykání dělená zadní sedadla výškově nastavitelná sedadla el. přední okna senzor stěračů tónovaná skla venkovní teploměr palubní počítač imobilizér zaslepení zámků el. zrcátka vyhřívaná zrcátka alu kola mlhovky senzor světel Bílá perleťová metalíza CO KDYŽ NEMOHU PRO AUTO HNED VYRAZIT? Zavolejte. Společně po telefonu auto projdeme, abychom se ujistili, že je to to pravé, které hledáte. Pokud budete mít zájem o detailní fotografie, rádi vše zdokumentujeme a pošleme na váš e-mail, nebo WhatsApp. Auto vám rádi zarezervujeme až na 7 dní, aby vám neuteklo. MÁTE DOTAZY K AUTU, REZERVACI, NEBO SE CHCETE DOMLUVIT NA TERMÍNU PROHLÍDKY? Volejte Radima Jílka : +420 (RT TORAX Poruba).
Audi A4 B8 2.0 105KW Nová STK
Dobrý den nabízím na prodej osobní automobil Audi A4 8 generace . Rok výroby 2009 , auto má najeto 400 ,ale není to na něm znát jezdilo převážně dálnice . Výbava: automatická klimatizace, palubní PC, elektrická okna, zrcátka a sedačky, multifunkční volant, automatické svícení, tažní zařízení. Co se týká stavu tak teťka před technickou se dělali komplet brzdy ve předu i vzadu od značky ATE , zadní tlumiče , přední ramena , nová lišta od Common railu , výměna zámku dveří , výměna všech kapalin a filtrů od značky MAN , termostat,čištění DPF filtru preventivně a dekarbonizace motoru . Auto vždy dostávalo originál díly žádné Polské nekvalitní díly ! .Auto jsem využíval na dlouhé cesty převážně Švýcarsko a Německo . V autě je hodně proinvestováno . K auto přidám celou sadu letních kol včetně rávků .. o auto bylo vždy dobře pečováno ( má spíše kosmetické vady kapota od kamínků a zadní nárazník poškrábaný interiér v pořádku.Jinak klasické škrábance od provozu nic hrozného. Auto prodávám z důvodu koupi novějšího modelu ... po projevení zájmu můžu zaslat video přez WhatsApp
VW Jetta 1.9tdi 77kw r.v 2009
Nabízím k prodeji VW Jetta 1.9tdi 77kw, r.v. 2009. Najeto 166.xxxkm. Nejedná se o dovoz auto je z české republiky. Prvním majitelem byla žena ročník 1965. Vlastním auto 3 roky a prodávám z z důvodu získání firemního vozu. Asi před dvěma lety na autě uděláno tažné zařízení na takové ty občasné převozy okolo domku. Před rokem komplet přední brzdy Brembo ( kotouče i destičky) napodzim roku 2022 komplet zadní brzdy Brembo ( kotouče k destičky). Poslední výměna oleje a filtrů byla provedena začátkem února 2023. Na olej je najeto cca 1000km. Auto nebylo havarováné, pouze běžné oděrky z provozu. Ježděno na naftu Verva od benziny. Výbava: ASR, abs, tempomat, dvouzonová klimatizace, 5ti kvalt, udělaný malý/lehký chip cca na 90kw (od Profichip Tuning Brno) rozvody dělány v 115.000km. Vyměněna klimatizační kapalina cca před rokem. Auto aktuálně obuto na originál alu r16 se zimními pneu Continental. K autu přidám taktéž alu letní r16 ( šedostřibrné originál VW). Obě sady na foto. Dále zamčení zpátečky, 8 airbagů, 6 repro, okna v elektrice, zrcátka v elektrice s výhřevem. Zadní světla (led) nejsou vysvícená - svítí všechny ledky. Nedostatky: Běžné od provozu, lehce odřený levý blatník, zřejmě špatná levá poloosa - projevující se občasným ,,cvaknutím”. Ve vysokých rychlostech cca kolem 130km/h lehká vibrace do volantu. Do této rychlosti není nic poznat. Vzhledem k získání firemního vozu již nechci řešit opravy. Proto bych se rád domluvil na slevě za opravy a starosti s opravou na místě u auta. Představa mé ceny je 115.000Kč s tím že počítám se slevou která se odečte od mé představy. Tedy 115.000 - xy Kč. Nebráním se vzájemně přijatelné dohodě o ceně. Zároveň bych poprosil o nekontaktovaní s nabídkami typu 50/60/70 a zítra odvážím a podobně, ať se vzájemně neobíráme o čas. Vím, že auto má nějaké nedostatky ale zároveň vím, že je dobré a nemít firemní, tak bych ho neprodával. Auto vždy dostalo co potřebovalo a často i něco navíc.
Opel Vivaro 1,9CDTI 74kw 2006 9 míst
K prodeji dávám svou dodávku opel Vivaro, není to leštěnka ale stav má pěkný. Auto dostalo vždy to co potřebovalo jak na motoru tak na podvozku. Během doby co jsem ho mel tak se menila spojka, dvojhmota, lambda, egr, žhaviče, čepy, stavilizační tyče, táhla řazení, zadní tlumiče, silentbloky motoru,táhla ruční brzdy a další. V minulém roce rozvody a veci s tim spojene. Olej měněn poctivě po 14-15tis kilometrech. Na podzim ošetřen komplet podvozek.Lehká povrchová koroze na předních podbězích. Jsem druhý majit v Čr , auto jsem koupil od souseda ktery ho provozoval od roku 2009 a auto daval stejnou péči. Opravdu poctivých cca 390 000 km, kdy auto nikdy netrpělo. Auto jsem vyuzival na převoz žebříků a elektrikářského nářadí takže nevozilo žádný velký náklad ani suť. Nákladový prrostor byl ošetřen a natřen. Na autě zimní kola na dojezd a druhá sada letních v slušném stavu cca 6mm. K autu jsou dvě lavice a tedy 9 míst k sezení + střešní nosiče. Auto mě nikdy nikde nenechalo, jede velice pěkně, najde se nějaká kosmetika. dohoda možná na místě, prodej možný ihned . Stejné jako Renault Trafic. Prosím hlavně volat a bazary hlavně nevolat.
Prodám Toyota Yaris 1.3 po první majitelce původ ČR
Prodám Toyotu Yaris koupenou novou v Toyota Tsusho Průhonice. Auto jsme zdědili ale bohužel ho nevyužijeme. Auto má velmi malý nájezd 42xxx km a nikdo jiný než Babička ročník 1940 s ním nejezdil. Auto vždy mělo pravidelný servis a nikdy s ním nebyl žádný problém. Auto je na letních gumách a alu kolech. K autu je druhá sada zimních gum na plechových discích. Technická do 10/24. Datum první registrace: 21.06.2006 motor: 1.3 VVT-i Výkon: 64 kW Výbava : Přední elektrická okna Klimatizace Elektrická zrcátka Centrál ABS Zimní sada kol a mnoho dalšího. Jedná se o Velmi pěkné a opečovávané auto s malou spotřebou, které není nijak náročné na servis. Rozvody jsou řešeny řetězem. Nyní po výměně oleje a filtrů. Na autě jsou běžné kosmetické vady z provozu a parkování na sídlišti. Ideální auto na začátek, do města nebo na dojíždění do práce. Při slušném a rychlém jednání dohoda u auta možná.
Land Rover Defender 90 5.0 V8 386 kW Kompresor 4x4 AT 3818km
Land Rover Defender 90 5.0 V8 386 kW Kompresor 4x4 AWD AUT. CARPATHIAN GREY 3-Dv. / Tovární záruka Cena 3 248 000 Kč DPH si můžete odečíst. Po 1. majiteli Registrace: 6/2022 Najeto: 3 818 km Emise: Plní nejmodernější emisní normu EURO 6 VÝBAVA: Active Info display 12" , ACC adaptivní tempomat, Ambientní podsvícení interieru, App-Connect, Apple CarPlay, Area Wiew - kamera 360°, Asistent dálkových světel, Asistent dopravního značení, Asistent držení jízdního pruhu, Asistent hlídání mrtvého úhlu, Asistent nouzového brzdění, Asistent změny jízdního pruhu, Bezdrátová nabíječka mobilu Qi, Keyless, Bezklíčové startování Press&Drive, Climatronic 4-zónová, Čalounění sedadel Kůže&Alcantara, DAB. DCC, El. nastavení volantu, El. sklopná zpětná zrcátka, El. sklopné tažné zařízení, El. uzávěra diferenciálu XDS, El. vyhřívaná zpětná zrcátka, FULL LED Matrix světlomety, Hlasové ovládání, HUD Head-up display, Infotainment 11,4", Interaktivní display řidiče, Isofix, Konektivita USB-C, Kontrola trakce ASR, Kožené čalounění sedadel, LED denní svícení, LED zadní světlomety, Mlhové světlomety, Nastavitelné jízdní režimy, WEBASTO, Panoramatické střešní okno, Parkovací senzory přední, Parkovací senzory zadní, Pohon 4x4, Přední sedadla ventilovaná, Řazení páčkami pod volantem, Sedadlo řidiče s pamětí, Sedadlo spolujezdce s pamětí, Sledování hloubky brodu, Sound systém MERIDIAN, Speed Limiter, Vyhřívaná přední sedadla, Vyhřívané čelní okno, Vyhřívaný volant, Vzduchové odpružení náprav... PŮVOD Auto pochází přímo z dealerství Land Rover v ČR. KONDICE Za bezvadný stav ručí mistr dílny. Od motoru po baterii v klíčku. ZÁRUKA Auto chrání naše rozšířená dvouletá záruka. Bez omezení kilometrů. Najdete v ní všechno – od turbojednotky po filtr pevných částic. REFERENCE Na českých silnicích potkáte už více než 9000 našich zákazníků. Nebojte se zeptat. O dobrou zkušenost se lidé rádi podělí. ZAJÍMÁ VÁS TOTO AUTO? Volejte: Petr Jakšič +420 Petr vám rád rezervuje vaši prohlídku. Auto si můžete důkladně projet, zvednout na zvedák nebo napojit na diagnostiku. JAKÉ TEĎ KOUPIT AUTO? NOVÉ, NEBO ZAJETÉ? Dobře zajeté vás doveze kamkoliv budete potřebovat. Stejně spolehlivě. A zbyde vám na jiné důležité věci. JAK UŠETŘIT NA PROVOZU? Modernější auto vám šetří už od prvního kilometru. Na spotřebě. A pravidelné servisy jsou u koncernových aut za hubičku. KDO MI POMŮŽE S KONTROLOU? Rádi přivítáme vašeho mechanika. A pokud nemá čas, provede vás někdo z našich. Ukáže vám stav podvozku nebo vysvětlí, jaký servis vás v nejbližší době čeká. CO UDĚLAT JAKO PRVNÍ KROK? Zavolejte. Jsme tu denně včetně víkendů do 8 večer. Rádi vám rezervujeme vaši prohlídku.