auto drzak na kola - strana 6
Počet nalezených inzerátů AUTO DRZAK NA KOLA: 1000 - strana 6
Půjčujeme obytný vůz Fiat/PLA s motorizací 2.3dtci.
Pro řízení tohoto obytného vozu vám stačí řidičský průkaz skupiny B do 3,5t. Bydlík je vybaven kempingovým vybavením, kompletním kuchyňským vybavením a markýzou, zákonným i havarijním pojištěním s nejlepší asistencí. Vše je již zahrnuto v ceně půjčovného bez dalších příplatků. Vůz předáváme čistý, dezinfikovaný a v perfektním stavu.
Pronájem obytný automobil, obytné auto,
alkovna, obytnak, půjčovna, pujceni, obytka, bydlik, Půjčím obytné auto , pronajmu obytné auto , obytka , obytnák , karavan , levný obytnák , camp , kemp , pronájem , auto na spaní , obytná auta , obytné vozy , karavany , Obytnák, karavan, obytný vůz, obytné auto, obytný auto, bydlík, pronajmu,autokaravan, obytňák, pronájem, pujcim obytný vůz, vuz, pronajmu obytňák, pronajmu obytnak, pujcim, půjčím, Obytné auto, markýza, léto, Fiat, karavany, kempy, obytný automobil, obytný automobil půjčení,Praha obytný vůz, obytné auto, obytný auto, půjčovna, bydlík, karavan, camper, autokaravan, obytňák, pronájem obytného vozu
Nabízím krátkodobý i dlouhodobý pronájem vozidel, nejen k osobním účelům.
-VW Golf IV, 1,6i/75kw, 5 míst, AUTOMAT!!!
Ceník:
500Kč/den
Nájezd 500km/den
Vratná kauce: 5 000Kč po ČR a 12 000Kč po EU
- SEAT Alhambra 7N, 2,0TDI/103kw, 7 míst!!!
Ceník:
1000Kč/den
Nájezd 500km/den
Vratná kauce: 5 000Kč po ČR a 12 000Kč po EU
- RENAULT Master III L3H2, 2,3dci/92kw, 3 místa
Ceník:
1100Kč/den
Nájezd 500km/den
Vratná kauce: 5 000Kč po ČR a 12 000Kč po EU
Rozměr nákladového prostoru:
Délka - 3,7m
Šířka - 1,8m
Výška - 1,7m
Objem - 13m3
Rozměr dodávky:
Délka - 6,2m
Šířka - 2,1m
Výška - 2,5m
!!!Pronájem je splatný předem v hotovosti + vratná kauce!!!
Pro naše stálé a bezproblémové zákazníky nabízíme výhodnější zapůjčení.
Pro zápůjčku vozu si připravte :
Občanský průkaz
Řidičský průkaz skupiny B,
Firma : Živnostenský list, výpis z Obchodního rejstříku
Zapůjčení, půjčení, pronájem, půjčovna, pronájem minivan, půjčovna minivan, pronájem microbu, autopůjčovna dodávek, levná autopůjčovna Ford transit, vw transportér, vw crafter, vw LT 35, MB viano, minibus, půjčím auto, autopůjčovna, půjčení auta, pronájem auta, pronájem vozu, auto 7 míst, sedmimístné, auto na dovolenou, auto do Chorvatska, auto do Řecka , auto do Itálie, rodinné auto, Brno auto, autopůjčovna Brno, auto na prázdniny, renault master, master III, MASTERS 3, dodávka, stěhování, doprava, přeprava, doprava, převoz, brno, černovice, přeprava nábytku, sedačka, Pujcovna dodavek Brno, Pujcim dodavku Brno, pronajem dodavky Brno, zapujceni dodavky Brno
Prodám Kia Rio
Rok výroby: 2008
Obsah motoru: 1 399 cm3 (1.4)
Palivo: benzín
Nájezd: 205 XXX km (26.1.2023 vyměněn olej)
STK do 23.9.2024
Manuální převodovka
Auto jsem zdědil po dědovi, ale už jedno auto mám. Vozidlo je v dobré kondici, 2x ročně bylo pravidelně kontrolováno a servisováno. Na autě byly dělané rozvody, měněná pravá zadní pakna na ruční brzdu (levná byla v pořádku a jelikož bylo koupena, tak ji přiložím k autu), nejdelší brzdové trubičky byly měněny, měnily se i kabely k svíčkám. Nová baterie a stabilizační tyčky. Nedávno prošlo čištěním interiéru. K autu mám 2x klíče
Auto si děda konfiguroval sám a jediné jeho přání bylo ,,co nejméně elektroniky". To znamená co? Znamená to, že na autě nenaleznete dálkové odemykání (není možno ukrást na dálku :D ), ale má centrální odemykání. Dále v něm není autorádio, děda raději poslouchal zvuk ,,velkého obsahu" a ševelení motoru. Ale na oplátku má klimatizaci a všechny okna v elektrice.
Auto má přenádhernou barvu, já osobně jí říkám barva ,,lambo", takže pekelný stroj. Motorově je auto v pořádku a doveze Vás do jakékoliv jednoty v okrese, né-li kraje!. Auto je přezuto na zimních a mám k němu i sadu letních kol a to bez příplatku.
Aktuálně je auto plně pojízdné a bez investic. Ale počítejte s tím, že má své roky, jako každé jiné auto z roku 2008. To znamená, že má i nějaké kosmetické vady, adekvátní ke svým rokům.
Nemám problém sdělit VIN a můžete si auto zkontrolovat.
CENA NENÍ FIXNÍ, jsem ochotný o ceně diskutovat a jít níž.
Nabízím k prodeji Land Rover Discovery 3 2,7 TDV6 manual HSE 7 míst. Auto je vyrobeno 12/2004. Auto je Euro 3 bez DPF. VIN - SALLAAA185A314. Auto pochází z ČR. Najeto cca 235000km. Auto nemá tažné zařízení Auto jsme používali jako rodinné. Auto pravidelně udržované. Olej dělán mezi 9 a 10tis včetně všech filtrů. Do oleje přidávána vždy MoS2 přísada od liquid molly. Auto nebylo bourané. Auto jeví z venku i zevnitř kosmetické vady. Drobná koroze rámu a kabiny, majitel přede mnou dělal nástřik podvozku, který by chtěl obnovit. Do každé nádrže nafty přidávána aditiva VIF letní/zimní. Pneumatický podvozek plně funkční jen už si trochu přes víkend sedá, chtěli by vyčistit ventilové bloky.
K autu ještě přidám palivový filtr, olejový filtr, nepoužité sněhové řetězy pro vozidla do 7,5t, zánovní xenony, spojky vzduchového podvozku, povinná výbava, příručka uživatele a v pdf workshop manual.
Na autě klasicky odešla palubní deska, výměna za desku z jiného diska a reflešnutá pomocí IID Tool. Nepodařilo se srovnat tachometr, ukazuje tedy, méně než je najeto. Vše je již zapsané na STK a k velkému techničáku je připojen protokol o výměně počítadla dle zákona č. 193/2018 Sb, §36 ods. 4 Technická do 1/2024.
Výbava:
dva klíče
satelitní navigace,
palubní pc,
pneumatický podvozek,
uzávěrka zadního diferenciálu,
uzávěrka mezinápravového diferenciálu,
kožený interiér,
zvuk Harmon Cardon + logic 7,
xenonové světlomety,
krátké střešní podélníky,
letní origo disky 18‘‘255 – 3mm
zimní origo disky 18‘‘235 – 8mm
boční nášlapy
zatmavěná okna
plnohodnotná rezerva
zadní parkovací systém
přední elektrická sedadla s pamětí
elektricky sklápěná zpětní zrcátka
DSC
redukce
Terrain response
tempomat
automatická dvou zónová AC
dělené zadní sedačky
automatické svícení
automatické stěrače
automatické odbrzdění při rozjezdu
Na autě jsem dodělával:
zaslepení EGR
přisvětlování do zatáček
Webasto předěláno na plně nezávislé ovládané pomocí hodinek Webasto a GSM modulu auto topení nijak neomezuje (dá se jednoduše obnovit)
systém na předehřev kabiny vozu pomocí Webasta
aktualizace firmware palubní desky, aby zobrazovala hodiny na display palubního počítače
3 zablikání při namáčknutí směrových světel
možnost rozsvícení couvacích světel společně s follow my lights home pomocí 3. tlačítka na dálce
vyhřívané přední okno
výhřev sedačky řidiče
integrovaný Bluetooth modul pro přehrávání hudby
možnost přepnutí sat nav do RRS módu
diagnostikou vypnuta funkce samo zabrzdění při vyjmutí klíčku ze zapalování
vnitřní tlačítko pro otevření vrchní části kufru
Opravy na vozidle:
ve 160tis dělán přední a zadní rozvod včetně všech kladek a řemen příslušenství
Vše se sem bohužel nevejde, rád dopošlu na mail. Dohoda na ceně možná.
Zdravím,jen zkouším co by kdo nabídl:) Auto nutně nepotřebuji hned poslat do světa,ale přemýšlím o naftě.
Popřípadě auto prodat.
Golf IV 2.0 85kw 4motion (2001) , dotažené ze Švýcarska.
-v týdnu bude nová STK , protože letos na podzim končí
- auto vlastním 2 roky ( aktuálně najeto cca 210 000km)
4motion funguje skvěle a na svůj věk auto vypadá hezky, jediná lehká povrchová koroze je na hraně dveří u řidiče a viz foto se trochu loupe lak na blatníku,ale nic hrozného.
Vady: svítí kontrolka esp (protiskluz) , svítí co auto mám a nějak jsem neřešil
- bude to chtít udělat stabilizační tyčku u spolujezdce,ale mám v plánu dělat teď v březnu rovnou s výměnou olejů a filtrů
-samozrejme kosmetika se najde,ale na svůj věk si myslím, že je auto v hezkém stavu:)
Uděláno:- obě Lamda sondy
-novy startér
-servo
-vymena oleje v převodovce
-predni ložiska
-tesneni víka ventilu
-spojka se dělala před tím ještě než jsem auto koupil
-zamek kapoty
Možná jsem na něco zapomněl,ale jak píšu, auto mám 2 roky,jde o moje první auto a nikdy jsem s ním za tu dobu neměl problém, vše se dělalo tak nějak v průběhu:)
Dohoda na ceně možná u auta, přepis nutnost.
Prodám dva velké prostorné vozy,typu Renault Espace 2.2 poctivý atmosférický motor,benzín r.v.1992 najeto 297856km funkční k provozu.Po rozvodech,nové pumpě,těsnění pod hlavou,STK skončila 6/2022 vůz bez problémů prochází, já jen nyní z finančních důvodu na ni nemám ji udělat a vůz na STK připravit.Kdo si STK udělá má dobré poctivé auto.Ekodaň nezaplacená 10000Kč ,nekuřácký vůz zachovalý interiér auto v rodině,otypováno v TP na 5 míst,ale jinak jdou dát dvě přídavné sedačky,spotřeba u tak velkého auta 9-10l/ště celkem poctivá jednoduchá technika motoru, rámová pozinkovaná konstrukce auta s laminátovou karoserií.Preferuji osobní přihlášení a odhlášení na úřadě.Možno přihlásit i jako veterána.Pozn.Auto je staré bude třeba menší údržba,jinak motoricky a po stránce brzd bez problèmů.Důvod prodeje,tak velké auto už nevyužijeme,stojí zbytečně v garáži.Auto je plně pojízdné.Ideální na chatu,dovolenou ,na ryby,stěhování věcí,nebo do lesa na dříví atd.hlavně nereznoucí karosérie a rám auta v pozinku bytelná konstrukce auta.Po vyndání sedaček ideální stěhovák.Auto má i tažné zařízení.Auto je na SPZ platím i pojistku kvůli STK to nechci dávat do depositu.Pozn.Chce se na to přijet podívat a pořešit na místě .Auto je předurčené spíše pro fandu těchto vozů.Je potřeba jen zpátky namontovat ventilátor topení ofuku skel.Ten je demontovaný,nachází se v části nad motorem pod čelním sklem.Byl vymontován kvůli montáži nového těsnění pod hlavou.Jinak je vše funkční tak jak má být.Dále mám k prodeji ještě jedno auto toho to typu modrozelené metalízy,s nájezdem 220999Km r.v 1996 ve slušném plně funkčním stavu s STK do 5/23 bez koroze a tech.závad. Loupe se jen vrchní bezbarvý lak, bohužel bolest všech espasů té doby,ekodaň zaplacená ,druhý majitel dovezeno ze Švýcarska sedmimístné i v TP zapsáno,tažné zařízení nekuřácký zachovalý interiér ,originál stav vozu vše je původní.K tomu i spostu náhradních věcí.Preferuji osobní přihlášení
a odhlášení na úřadě.Vzhledem k cenám ,se nám už tak velká auta nevyplatí provozovat
.Děti odrostly .Byl bych moc rád kdyby se vše prodalo najednou ne pokusech spoustu náhradních dílů, 2ks komplet střešní nosiče,přední zadní nárazník ,sada použitých pneu s ocel.ráfky R14 8ks kol a 4ks
hliníkové disky R14, prodej pouze jako celek všech věcí.Vhodné pro fandy a sběratele těchto retro vozů.Rarita celoplastová karosérie.Cena 48000Kč je za
komplet dvě auta + všechny věci k tomu včetně dokladů.Jsem přímý vlastník vozidel i provozovatel,auta jsou pojištěna u Allianz.V případě zájmu po dohodě zajistím evidenční prohlídku k převodu.
S tímhle autem můžete rovnou vyrazit na cesty. Vybrali jsme ho pečlivě přímo u autorizovaného dealera Volkswagen. Zkontrolovali vlastním servisem. Doveze vás kamkoliv stejně dobře jako nové. Jen za citelně lepší cenu.
Volkswagen Tiguan Sport & Style 2.0 TDI 81kW
Cena 304 000 Kč
DPH si můžete odečíst.
Po 1. majiteli
Registrace: 12/2011
Najeto: 127 210 km
Emise: Plní emisní normu EURO 5
Poznámka servisu: servisováno ve VW, nová STK do 2025, servisní knížka k dispozici, servisováno ve Volkswagen podle předepsaných intervalů.
VÝBAVA:
6 rychlostních stupňů, Asistent rozpoznávání únavy, Climatic, Čalounění sedadel Alcantara&Textil, Dešťový senzor, El. sklopné tažné zařízení, El. vyhřívaná zpětná zrcátka, Funkce Auto Hold, Isofix, Kontrola trakce ASR, Mlhové světlomety s funkcí Corner, Navigace RNS 310 6,5", Parkovací senzory zadní, Samostmívací zpětné zrcátko
PŮVOD
Auto pochází přímo z dealerství Volkswagen v Německu. Vybrali jsme ho u jednoho z našich 117 partnerů.
KONDICE
Auto prověřoval německý autorizovaný servis a náš servis Krafter. Za bezvadný stav ručí mistr dílny. Od motoru po baterii v klíčku.
ZÁRUKA
Auto chrání roční záruka na skryté vady. Přidáváme dobrou vůli řešit potíže rychle a bez řečí. Rádi ověříme možnost dovybavit auto širokou dvouletou zárukou.
REFERENCE
Na českých silnicích potkáte už více než 9000 našich zákazníků. Nebojte se zeptat. O dobrou zkušenost se lidé rádi podělí.
ZAJÍMÁ VÁS TOTO AUTO?
Volejte:
Petr Jakšič +420
Petr vám rád rezervuje vaši prohlídku. Auto si můžete důkladně projet, zvednout na zvedák nebo napojit na diagnostiku.
JAKÉ TEĎ KOUPIT AUTO?
NOVÉ, NEBO ZAJETÉ?
Dobře zajeté vás doveze kamkoliv budete potřebovat. Stejně spolehlivě. A zbyde vám na jiné důležité věci.
JAK UŠETŘIT NA PROVOZU?
Modernější auto vám šetří už od prvního kilometru. Na spotřebě. A pravidelné servisy jsou u koncernových aut za hubičku.
KDO MI POMŮŽE S KONTROLOU?
Rádi přivítáme vašeho mechanika. A pokud nemá čas, provede vás někdo z našich. Ukáže vám stav podvozku nebo vysvětlí, jaký servis vás v nejbližší době čeká.
CO UDĚLAT JAKO PRVNÍ KROK?
Zavolejte. Jsme tu denně včetně víkendů do 8 večer. Rádi vám rezervujeme vaši prohlídku.
S tímhle autem můžete rovnou vyrazit na cesty. Vybrali jsme ho pečlivě přímo u autorizovaného dealera Audi. Zkontrolovali vlastním servisem. Doveze vás kamkoliv stejně dobře jako nové. Jen za citelně lepší cenu.
Audi A6 Avant 4x4 quattro 3.0 TDI 160kW S-tronic / ALU 18''
Cena 446 000 Kč
Bez možnosti odpočtu DPH.
Po 1. majiteli
Registrace: 6/2015
Najeto: 232 295 km
Emise: Plní nejmodernější emisní normu EURO 6
Poznámka servisu: servisováno v Audi, STK do 2025, servisní knížka k dispozici, servisováno ve Audi podle předepsaných intervalů.
VÝBAVA:
7 rychlostních stupňů, Asistent rozpoznávání únavy, Automatická převodovka S Tronic, Bezklíčové startování Press&Drive, Bi-Xenonové světlomety, Cargo management system, Climatronic 4-zónová, Čalounění sedadel Kůže&Alcantara, DCC Adaptivní tlumiče, Dešťový senzor, El. ovládané víko zav. prostoru, El. sklopná zpětná zrcátka, El. sklopné tažné zařízení, El. uzávěra diferenciálu XDS, El. vyhřívaná zpětná zrcátka, Funkce Auto Hold, Hlasové ovládání, Isofix, Isofix na předním sedadle, Kontrola trakce ASR, Kožené čalounění sedadel, LED denní svícení, LED zadní světlomety, Mlhové světlomety, Nastavitelné jízdní režimy, Navigace MMI, Parkovací kamera, Parkovací senzory přední, Parkovací senzory zadní, Pohon 4x4, Samostmívací zpětné zrcátko, Tempomat, Vyhřívaná přední sedadla
PŮVOD
Auto pochází přímo z dealerství Audi v Německu. Vybrali jsme ho u jednoho z našich 117 partnerů.
KONDICE
Auto prověřoval německý autorizovaný servis a náš servis Krafter. Za bezvadný stav ručí mistr dílny. Od motoru po baterii v klíčku.
ZÁRUKA
Auto chrání roční záruka na skryté vady. Přidáváme dobrou vůli řešit potíže rychle a bez řečí. Rádi ověříme možnost dovybavit auto širokou dvouletou zárukou.
REFERENCE
Na českých silnicích potkáte už více než 9000 našich zákazníků. Nebojte se zeptat. O dobrou zkušenost se lidé rádi podělí.
ZAJÍMÁ VÁS TOTO AUTO?
Volejte:
Ondřej Holman +420
Ondřej vám rád rezervuje vaši prohlídku. Auto si můžete důkladně projet, zvednout na zvedák nebo napojit na diagnostiku.
JAKÉ TEĎ KOUPIT AUTO?
NOVÉ, NEBO ZAJETÉ?
Dobře zajeté vás doveze kamkoliv budete potřebovat. Stejně spolehlivě. A zbyde vám na jiné důležité věci.
JAK UŠETŘIT NA PROVOZU?
Modernější auto vám šetří už od prvního kilometru. Na spotřebě. A pravidelné servisy jsou u koncernových aut za hubičku.
KDO MI POMŮŽE S KONTROLOU?
Rádi přivítáme vašeho mechanika. A pokud nemá čas, provede vás někdo z našich. Ukáže vám stav podvozku nebo vysvětlí, jaký servis vás v nejbližší době čeká.
CO UDĚLAT JAKO PRVNÍ KROK?
Zavolejte. Jsme tu denně včetně víkendů do 8 večer. Rádi vám rezervujeme vaši prohlídku.
Škoda Octavia I
- Motor 1.6 74Kw Benzin
- Manual
- Max. rychlost doteď na rovině 180-185 Km/h
- STK do 15.3.2025
- Typový list na tažné zařízení
- Rezerva a nařadi na fotografii v ceně
- 3 Majitel
- Sloužil v rodině skoro 8 let
- Rok výroby 1999
- Auto má na sobě zimní pneumatiky
- Najeto 375938Km
Popis:
Auto je v použitelném stavu. Ikdyž jsem s autem nešetřil co se týče servisu. Tak bych už nedoporučil toto auto na dlouhodobé používání.
Dýl jak 5-6 let už bych mu nedával.
Je to spíš pro mladého člověka co se potřebuje otrkat za volantem, než si koupí dražší auto.
Tohle auto ho za tu cenu ho naučí co všechno je součastí starat se o auto. A také se může vyřádit na německých dalnicích jelikož auto stále ma silnou akceleraci a rychlost na jeho věk.
Takže plně naložený v kopci nezklame.
Díly na škodovky oktavky I a II jsou levné oproti ostatním značkám, takže to auto nikoho finančně neznící.
Do servisu jsem s ním musel 1-2x za 2 roky.
Přikládám i poslední dva servisy, prvni je z 2021 a poslední před STK tohoto měsíce (Březen 2023).
U posledního servis jsem poprosil ať vymění všechno co se jím nelíbí z důvodu prodeje.
Důvod proč prodávam:
Rodina se rozšiřuje a je čas už koupit novější a tedy trochu dražší auto na delší dobu.
CTI DOKONCE! Predam "AJ DOHODOU" ford Galaxy 2007 Ghia v kozi s tazkym srdcom a s jednym najspolahlivejsim motorom od fordu 2.0 tdci 103kw/140 koni z dovodu nepotreby nadalej tak velkeho auta. Este v tomto roku sa do auta zainvestovalo a vymenilo mnozstvo dielov vid zoznam dole, zvysil vykon motora a znizila spotreba. Vymenu dielov napravy viem ukazat na mieste nakolko je vysoke a vymeny dielov lahko viditelne.
Auto sa prioritne kupilo na vyletne rodinne ucely, obrovsky priestor kufra, 7 sedaciek, komfortu a vysky sedaciek pasazierov, ich separateneho nastavovania a priestoru na nohy. Spolu s panoramou na streche, komfortom vo vnutri s tienenim okien, pohodlia a vysky sedadiel pocas jazdy jak sofera tak aj spolujazdzov robi toto auto unikatne vo svojej triede ci uz sa opat v nom bude vozit rodina,vacsi pocet osob alebo sa priestor vyuzije na uzitkove ucely po sklopeni sedaciek co robi az 218cm po zadne dvere.Auto disponuje mnozstvom odkladacieho priestoru vo vnutri, dobrym prudenim vzduchu z klimy a dobrou akustikou.
V aute je onedlho potreba vymeny oleja pokial vymena kazdych 15.000km pri vymene 30.000km ma auto jeste mnozstvo km do dalsej vymeny. Aj preto prikladam k cene olej a filtre aby si buduci majitel zabezpecil vymenu sam a vierohodnosti olej servisu. V aute nic neklepe a nebucha, nema ziadne netesnosti a nic netecie, prevodovka radi lahko. Motor auta pri prehladne bude v povodnom stave a NEumyvany aby si budici majitel mal dokladne pozriet motor a jeho prip.netesnosti ci chyby. Auto ma uz svoj vek cize chybicky krasy treba ratat no ziadne preliaciny, buchance ci hrdza neni pritomna.Auto ma vyhrievanie motora,dobijanie baterky a interier.ventilator tepla v zimnom obdobi.
Značka: Ford/Model: Galaxy/WIN: WFOMXXGBWM6A38479/Výkon (kw): 103kw/140koni/Motor 1997cm³/Prevodovka: Manuál,6 kvalt/Počet dverí: 5/Vymeny v tomhle roku 2022:
Manzeta manualnej prevodovky/Vymene turbo a upgrade vykonu motora/Regeneracia skrtiacej klapky a filtra DPF/Kontrola vstrekov a ich test/Nove brzdove platnicky vpredu/Vymenena brzd.kapalina a obe zadne ovzdusnovacie skrutky/Regeneracia oboch prednych brzd.strnenov naterom/Vymena brzd.potrubia lave zadne/Precne zavesne rameno obe zadne/Rameno zavesenia kolies obe zadne/Zavesne rameno s vodiacim capom obe zadne/Komplet nova sada letnych gum s velkym vah.indexom 08/22 najazd cca 500km/Vsetky skrutky na zadnych ramenach (orig. Ford) /Komplet obe zadne ulozenie riadenie+orig. ford skrutky/Koplet obe predne ulozenie motora/silenbloky+orig.ford skrutky/Komplet nove skrutky na upevnenie kolies a nasledne redukcia hluku i kabine auta/Geometria kolies/Kontrola+cistenie klimatizacie a naplnenie klimy/Vymena ziaroviek zadne brzdy a SPZ.
Auto sa momentalne nachadza na zahranicnych.spz, no v pripade zaujmu viem auto predviest, moznost si auto vyskusat. Najblizsie som na SVK od 22/12 - 6/1-2023 V pripade zaujmu ma kontaktujte email/sms/tel
Prodám Audi a6 c6 4F - 165kw, automat z roku 2006.
Auto má na svůj věk a nájezd mouchy a to hlavně kosmetické ( není to leštěnka ) ale i tak moc pěkné auto za super peníze. Po motorové a podvozkové stránce TOP. auto je na originál vzduchových měchách, auto nepadá na zem.
Momentálně na nových zimních pneu. Auto nežere vodu ani olej. Perfektní start jak studené, tak teplé.
Výbava: automatická převodovka, el okna, automatická dvouzonová klimatizace (v létě nově naplněna), startování bez klíčku, el. víko kufru, adaptivní světlomety (BIXENON), 4x vyhřívaná sedadla, sedadlo řidiče s pamětí-lze nastavit 2polohy, přední sedadla v el., multifunkční volant s řazením, display s navigací, přední i zadní parkovací asistent, sklopná zrcátka, automatická světla, mlhovky, tempomat, asistent rozjezdu, zamykání řadící páky, dvojité dno kufru, hudba BOSE, tónovaná skla, samostmívací zpětné zrcátko.
Na autě je upraven zadní díl výfuku a auto má díky tomu krásny zvuk. na autě nic nebouchá a nevrže, auto je každý den v provozu. nebudu tady psát, jak je po výměně oleje atd, tohle si nový majitel musí udělat sám, za mne měněno po 15000km. motor má krásný, tichý a plynulý chod. K autu 2x klíč, stk 6/24. nájezd 468xxxkm, auto bez koroze!
V případě dotazů volejte, auto neodjíždí bez kompletního přepisu. Přepis a evidenční kontrolu hradí kupující.
Jednání o ceně je možné u auta ale na prodej nespěchám a vím co prodávám.
Možnost kontroly diagnostikou, lze i zvednout a kouknout na spodek. Možnost dlouhé zkušební jízdy.
esa, aaa a montekarlo prosím nevolat.
S tímhle autem můžete rovnou vyrazit na cesty. Vybrali jsme ho pečlivě přímo u autorizovaného dealera Volkswagen. Zkontrolovali vlastním servisem. A vybavili širokou dvouletou zárukou. Doveze vás kamkoliv stejně dobře jako nové. Jen za citelně lepší cenu.
Volkswagen Tiguan Trend & Fun 2.0 TDI 81kW / Webasto
Cena 348 000 Kč
DPH si můžete odečíst.
Po 1. majiteli
Registrace: 2/2015
Najeto: 143 394 km
Emise: Plní emisní normu EURO 5
Poznámka servisu: servisováno ve VW, nová STK do 2025, servisní knížka k dispozici, servisováno ve Volkswagen podle předepsaných intervalů.
VÝBAVA:
10 airbagů, 6 rychlostních stupňů, Asistent rozpoznávání únavy, Climatronic 2-zónová, El. vyhřívaná zpětná zrcátka, Funkce Auto Hold, Isofix, Kontrola trakce ASR, Navigace RNS 310 6,5", Nezávislé topení WEBASTO, Plní emisní normu EURO 5, Tempomat, Vyhřívaná přední sedadla
PŮVOD
Auto pochází přímo z dealerství Volkswagen v Německu. Vybrali jsme ho u jednoho z našich 117 partnerů.
KONDICE
Auto prověřoval německý autorizovaný servis a náš servis Krafter. Za bezvadný stav ručí mistr dílny. Od motoru po baterii v klíčku.
ZÁRUKA
Auto chrání roční záruka na skryté vady. Přidáváme dobrou vůli řešit potíže rychle a bez řečí. Rádi ověříme možnost dovybavit auto širokou dvouletou zárukou.
REFERENCE
Na českých silnicích potkáte už více než 9000 našich zákazníků. Nebojte se zeptat. O dobrou zkušenost se lidé rádi podělí.
ZAJÍMÁ VÁS TOTO AUTO?
Volejte:
Petr Jakšič +420
Petr vám rád rezervuje vaši prohlídku. Auto si můžete důkladně projet, zvednout na zvedák nebo napojit na diagnostiku.
JAKÉ TEĎ KOUPIT AUTO?
NOVÉ, NEBO ZAJETÉ?
Dobře zajeté vás doveze kamkoliv budete potřebovat. Stejně spolehlivě. A zbyde vám na jiné důležité věci.
JAK UŠETŘIT NA PROVOZU?
Modernější auto vám šetří už od prvního kilometru. Na spotřebě. A pravidelné servisy jsou u koncernových aut za hubičku.
KDO MI POMŮŽE S KONTROLOU?
Rádi přivítáme vašeho mechanika. A pokud nemá čas, provede vás někdo z našich. Ukáže vám stav podvozku nebo vysvětlí, jaký servis vás v nejbližší době čeká.
CO UDĚLAT JAKO PRVNÍ KROK?
Zavolejte. Jsme tu denně včetně víkendů do 8 večer. Rádi vám rezervujeme vaši prohlídku.
Prodám svoje Bmw e61 535d, 2005, 200kw.
Nespornou výhodou vozidla, je nájezd 208 000km . Nejsem uplně člověk, co by vybíral auto podle nájezdu ale není to má první 535d a na autě je poznat, že motor a zbytek komponentu je nadstandardně zachovalý a odpovídá nájezdu . Rád zašlu VIN pro ověření . Auto vlastnil 13 let známý takže celkem znám jeho historii . Jednou bylo lehce bourané na předek . Nic hnutého ani podobně ale pochopitelně to uvedu než mě u toho 20letýho auta bude někdo pobíhat s měřičkou laku a chtít slevu 50. Vyměněné světlo, kapota , blatník a vyletěl bag . Na autě se dělal standartní servis oleje po 10-15 k , ja navíc cca 15k km zpět dělal olej v převodovce a brzdové desky a nejake drobnosti .
Auto je obuté na dvourozměrných 19’ R.O.D 275 vzadu , 245 vepředu . Zánovní letní pneu .
Z nedostatků uvedu Kosmetiku ( nekolik ďůlkú na karoserii praskly plastovy práh na narazniku chybi jedna krytka .
Po havárii v minulosti dan špatný typ airbagu ( tím pádem svítí , dále asi špatný kroužek pod volantem tím pádem svítí aktivní řízení ) s autem jsem i tak najel skoro 30 000km bez jedinneho problému i vzhledem k popsané barevné diskotece .
Prostě pokud auto technicky funguje bez problemu, tyhle veci neresim ale chápu, že normalní lidi ano.
Auto má odstraněné dpf a egr dělám to tak u každé m57 a najel s nima takhle statisíce km bez poruch, takže přesvědčovat mě o tom že to je nesmysl, je zbytečný oboje však k autu přidám vše je plně funkční . Tzn. buď vrátit díly nebo upravit soft nakonec jsem pořídil jiné auto tak zustalo tak nejak na půli cesty , provozu to samozrejme nebrání auto normalně funguje a ma 100% výkonu . Soft je originální auto zatím nebylo nikdy nijak upravováno.
Auto absolutně bez koroze .
Na poměry 535d celkem chudá výbava , vše důležité tam je ( černá kůže, velká navi , aut klima) ale pochopitelně by tam toho mohlo byt víc . Foto interieru přidám, musim tam napřed uklidit .
Řekl bych hodně slušnej základ, co nevyžaduje žádné velké investice , ale spis doladit celkem dost detailu .
Stk do 06/2024
Cena včetně 19’ alu 119 000.
Cena bez kol 99 000.
Robusní nástěný držák pro jízdní kola. Když se nepoužívá, šetří místo pro ukládání jízdních kol.
Pomocí robusního držáku BBB WallMount snadno pověsíte své kolo na zeď. Šetří místo na zemi a snižuje nepořádek. Držák je vyrobený z odolné oceli. V místě dotyku s kolem je opatřený ochranným plastovým krytem. Díky sklopnému mechanismu šetří místo.
Držák určený pro zavěšení jízdního kola na zeď
Robusní konstrukce z odolné oceli
Sklopný mechanismus
Možnost nastavení úhlu pomocí aretačního šroubu
Ochranný plastový kryt zabrání poškození jízdního kola
Rozměr po sklopení: 34 cm (v místě prohnutí, měřeno od stěny)
Maximální zatížení: 15 kg
Barva: černá (black)
Zobrazit míň
, Roomster. Použitý jen párkrát.
Lze ve vozech ŠKODA přepravit jízdní kolo, aniž by se muselo upevňovat na střechu nebo na tažné zařízení? ŠKODA Originální příslušenství myslí i na tuto variantu a nabízí interiérový držák, s nímž snadno umístíte kola do kufru vozů ŠKODA Roomster, Yeti, Octavia Combi a Superb Combi. Úkolem tohoto držáku je zajistit dvě kola ve stabilní svislé poloze a zamezit jejich pohybu při jízdě. Interiérový držák jízdních kol brání nejen poškození kol a interiéru vozu, ale zároveň zvyšuje pohodlí přepravy kol a bezpečnost jízdy samotné.
Tento držák jízdních kol byl vyvinut speciálně pro vozy ŠKODA, splňuje kvalitativní a bezpečnostní testy ŠKODA (zástavbový a dlouhodobý jízdní test) a doporučujeme jej pro všechny vhodné modely.
Určeno pro vozy:
Superb Combi II (rok výroby 2008 – současnost) - montáž příčné tyče do upevňovacích ok za nákladovou hranou do vnitřního prostoru mezipodlahy. Pro montáž do základní varianty kufru bez mezipodlahy nutno dokoupit sadu 2 montážních úchytů 3T9 071 335, pro podlahu s integrovanými hliníkovými lištami 3T9 071 335A.
Octavia Combi II (rok výroby 2004 – 2013) - montáž příčné tyče do upevňovacích ok za zadními sedadly, navíc nutno dokoupit přídavný upevňovací popruh pro fixaci řídítek 1Z9 056 701 pouze pro vozy bez mezipodlahy.
Roomster (rok výroby 2006 – současnost) - pro vozy bez mezipodlahy.
Yeti (rok výroby 2009 – současnost) - bez rezervy nebo mezipodlahy.
Prodám komplet sadu hever a držák rezervního kola
Hever
Tažné oko
Držák
Klíč
Držák rezervního kola
Šrouby
Čep
Volkswagen T5 T6 T6.1
Od 2003-2022
Stav skladované nepouživané
360° otočný a zatahovací držák na mobil 】Držák na zpětné zrcátko lze podle libosti otáčet a nastavit, základnu lze otáčet do každého úhlu pro nejlepší zorný úhel, otočný design usnadňuje skládání a skladování, délku paže lze nastavit na 0-5 cm, aniž by blokovala zornou linii, aby bylo zajištěno, že vy a vaše rodina cestujete bezpečněji.
【 Trvalá ochrana vašeho telefonu】 Držák na mobilní telefon Auto zrcátko je z vynikajícího materiálu ABS, který je lehký a silný, s dlouhou životností a nedeformuje se a po delším používání a pádu se nezlomí. Klip na mobilní telefon je z nano PU materiálu, který efektivně chrání zadní stranu mobilního telefonu a udržuje mobil stabilní a během jízdy neklouže.
【 Ovládání jednou rukou, široká použitelnost 】Během jízdy můžete mobilní telefon jednou rukou vyjmout a umístit, otočit zajišťovací kroužek rukojeti a kliparm nastavit tak, aby byl mobilní telefon chráněn horizontálně nebo vertikálně. Nastavitelná funkce více dílů je vhodná pro většinu aut a mobilních telefonů a je velmi vhodná pro hlavního řidiče a kopilota pro sledování navigace, sledování videí a volání.
Prosím pište SMS nebo e-mail děkuji.
Dobrý den přátelé,
dnes mohu nabídnout:
Horské kolo ROMET MUSTANG M7.1 velikost XL/21"
Preferuji osobní převzetí v rámci Moravskoslezského kraje.
ROMET MUSTANG M7.1 vel. XL/21" představuje kolo horské. To znamená, že byste na něm měli jezdit na lesních a polních cestách. Hlavním požadavkem na tento typ kol je účinný způsob využití sil cyklisty pro rychlou jízdu v terénu. Poměr proporcí rámu umožňuje používat aerodynamický posed, kdy při stoupání svaly nohou zabírají velmi účinně a kolo přitom nemá tendence zvedat přední kolo.
Rám používá jako hlavní složku hliník, takže mu dominují atributy jako nízká váha nebo možnost použití tenkostěnných trubek.
Na ROMET MUSTANG M7.1 vel. XL/21" se o tlumení otřesů budou starat vaše ruce a nohy, pneumatiky, sedlo a taky odpružená vidlice SR Suntour XCT DS, HLO se zdvihem 100 mm. Vidlici předního kola však můžete uzamykat a zabránit tak pohupování.
Kola tohoto bicyklu používají rozměr 27,5 ". Ten je volbou číslo jedna pro jezdce orientované na náročný terén, protože kola tohoto rozměru dobře překonávají překážky, ale obratnost menšího průměru jim zůstává.
Podstatné parametry pánského kola ROMET MUSTANG M7.1 vel. XL/21"
Horské, trail kolo má 24 rychlostí
Rám z lehkého a pevného hliníku
Specializace jízdního kola Romet: sportovní
Horské kolo je ideální na výlety v terénu
Pro zdravý posed a pohodlnou jízdu by se měla výška jezdce vejít mezi hodnoty od 180 cm do 190 cm
Jízdní kolo má hydraulické kotoučové brzdy s vysokou účinností
Nosnost jízdního kola je 120 kg
Kola s průměrem 27,5"
Vidlice má pružinové odpružení
Odpružení je možno uzamknout
Hmotnost jízdního kola ROMET MUSTANG M7.1 vel. XL/21" je 14,3 kg
Svou konstrukcí a vzhledem je ideální pro muže
Vybavení kola: s pedály a s kotoučovými brzdami
Parametry a specifikace
Typ kola
Pohon
Klasické kolo
Specializace
Sportovní
Typ kola
Horské, Trail
Určeno pro
Muže
Minimální výška jezdce
180 cm
Maximální výška jezdce
190 cm
Vlastnosti
Nosnost
120 kg
Materiál rámu
Hliník
Odpružení kola
Pružinová vidlice
Počet rychlostí
24
Hmotnost
14,3 kg
Zdvih
100 mm
Zamykatelnost odpružení
Vidlice
Rozměry
Výška rámu
533 mm (20,98 ")
Velikost rámu
XL
Průměr kol
27,5"
Šířka pláště
53,34 mm (2,1 ")
Vybavení
Typ brzd
Kotoučové hydraulické
Průměr předního kotouče
160 mm
Průměr zadního kotouče
160 mm
Doplňky kola
S pedály, S kotoučovými brzdami
Barva
Černá, Stříbrná
Modely komponentů
Brzdy
Shimano BR-M200 hydraulic
Hlavové složení
Alu
Kazeta
Shimano CS-HG200 11-32T 8 speed
Prodám nesmrtelnou legendu – Škoda Octavia II 1.9 TDI 103 kW (VIN: TMBBE21Z608119
) s první registrací v roce 2008. Budete první majitel mimo naší rodinu. “Oktávka” má skvěle funkční vybavení a vlastnosti:
– Tempomat
– ABS
– 6 stupňová převodovka
– Nekuřácké auto
– 6x airbag
– Automatická dvouzónová klimatizace
– Dálkové centrální odemykání
– Elektrické stahování všech 4 oken
– Závěsné zařízení
– Elektrické natáčení a vyhřívání zpětných zrcátek
– Vyhřívání zadního výhledového skla.
– Funkční rádio s možností přehrávání CD i AUX.
– Rezerva
– Dálniční známka zaplacená do ledna 2024 (neplánovali jsme prodávat)
– 2 sady pneumatik (letní i zimní – letní s litými koly)
– Spotřeba +/- 6 l / 100 km
Nyní (v rádoby zimě) máme “oktávku” na plecháčích, ale k autu dáme ZDARMA i sadu letních litých kol s pneumatikami Michelin, které jsou jeté pouze jednu sezónu!
Nebylo v plánu “oktávku” prodávat, ale kolega v práci prodával větší auto, které se pro rozrůstající rodinu náramně hodí a jedno auto nám bohatě stačí, jinak bychom s ní jezdili rádi dál. Jede krásně a je to držák!
Má najeto krásných 419 250 km (na dlouhých trasách do zahraničí). Kdo zná tenhle model, ví, že může najet i 1 000 000 km viz články o nesmrtelných modelech Škoda Octavia. Navíc jsme v létě 2021 nechávali servisovat motor viz scan faktury za servis ve fotograficích. Motor jsem na fotogrfiích i pro prohlídky záměrně nechal zaprášený, aby bylo vidět, že nikde nic neteče.
Až na drobné opotřebení přední sedačky řidičem, mírnou korozi a drobných vad laku s ohledem na stáří a její používání je auto ve výborném stavu a stále hezké. Auto nebylo nikdy bourané.
Auto má do září 2023 platnou technickou kontrolu STK a určitě nebude problém projít další kontrolou do dalšího období. Startuje krásně na první dobrou za tepla i za studena.
Je to výborné auto s našlapaným výkonem a servisovaným motorem pro najetí spousty dalších kilometrů. Určitě jej doporučujeme.
Prodám Nissana Almeru N15, rok 1998 facelift, motor benzínový 1.4 16v, 64kW. Najeto má 106 xxx km. Moc to nežere, něco mezi 6-7 litry ikdyž na to musíte docela šlapat aby to jelo. Převodovka je postavená pocitově spíše do maximálky než do zrychlení. Mnou byl využíván přes zimu jako auto do práce. Na autě je nový termostat, ve 104 xxx km olej s fitrem, vzduchový a palivový filtr, boční blinkry, nová chladící kapalina s proplachem chladiče, nové čerpadlo ostřikovačů, nové svíčky a nové řemeny. Auto má také novou TK z října 2022 a zaplacenou ekokravinu. Auto je na zimních plecháčích který jsem koupil já a mám k tomu od předchozího majitele ještě čtyři plechy se čtyřmi různými gumami co dům dal... Výbava je tzv. sociál paket. Je to opravdu jen přibližovadlo. Zbavuji se ho z důvodu pořízení dalšího vozu a tudíž nevyužití, je to třetí auto a to fakt nepotřebuji.
A teď co je s ním špatně...
První věc je rez, tyhle auta prostě hnijou jak kompost vaší babičky. Je tam několik kritických míst, dalo by se to vyvařit, ale asi to nemá smysl.
První dvě tři vteřiny po nastartování rachtá rozvodový řetěz z důvodu vyběhání napínací kladky. Ty první vteřiny trvá, než se kladka natlakuje olejem a řetěz je tedy volnější. Dá se s tím normálně jezdit dokud řetěz nezačne rachtat i při jízdě. Předchozí majitel to prostě vyřešil přeplněním motoru olejem.
Pravděpodobně levý vnější homokinetický kloub na poloose cvaká při pravotočivých zatáčkách. Neřeším, zatáčím jen doleva.
Dále nedoporučuji otevírat okna při jízdě. Je cítit benzín, nevím jak je to možný a odkud to jde. Pak by se možná ještě našlo pár detailů a hlavně kosmetika.
Závěr je takový, že je to auto spíše na doježdění do konce technický a pak třeba jako dárce orgánů. Ten rok a půl to ještě jezdit bude, to bych se nebál. Je to vcelku držák a zase je to auto který na českých silnicích skoro vůbec nepotkáte. Zachraňovat ho nemá smysl, ale ještě poslouží. Auto bez přepisu neodjede. Pište SMS a ozvu se zpět. Nebo Mess "Tyvole Milan"