auto do 250 000 - strana 38
Počet nalezených inzerátů AUTO DO 250 000: 1000 - strana 38
Prodám Passat B5 variant tdi 81kW r.v 1999. Auto je v super stavu i kondici. Má najeto 385.000 km ale vizuální stav je tak poloviční....nutno vidět. Karoserie není shnilá, interiér pěkný, motor naprosto v pořádku. Snížený podvozek Eibach, nové tuhé tlumiče Bilstein, nové brzdy, dělané rozvody, plně funkční klima, celé řízení nové, vstřikovací čerpadlo i trysky po repasy a proto i super spotřeba, hudba Hertz včetně vytlumení. Pravidelný servis, vše doložím. Tažné, Climatronic, zatavené el.okna, centrál, nově obuté 16" zimní + další sada kol letních 16", STK ještě přes rok. Není to žádná vyježděná potvora. Denně v provozu a proto v rámci spolehlivosti auto mělo vždy co bylo potřeba. Pár nedostatků se najde, ale žádné extra závady. Cena 65.000 Kč. Možná že se to zdá hodně, ale auto je vzhledem k tomu co vše je po výměně, nachystáno na další dvojnásobek kilometrů. Spekulanti, pitomci ,vůbec se neozývejte. Auto musí jen do dobrých rukou. Volejte jen ti co ví že rotačka bude klapat pořád, a ti co ocení auto o které se někdo staral a budou o něj pečovat dál.
Prodam Megane 1,4 benzin. MANUAL Auto má najeto 184 000 km. Stk do 11/23 nové brzdy, nový olej a baterka, nové čepy, teď vše v unoru, rozvody ještě na 60 000 km. Letní zimni gumy k tomu. Letní 70% ještě na 2 sezony, zimní tak 50% ještě další rok dají....zespodu auto nehnije. Prosím jen vážní zájemci, dohoda možná na místě. Auto má škrábance oděrky.... komu to ale nevadí, ještě dlouho a dobře poslouží.... než auto odjede, půjde na detailing interiéru. Tzn ( vyleštit plasty, a hloubkově vyčistit tapicirung a sedačky). Auto ma v sobě rezervu, a taky prodavam s origo nosičema.
Prodám svou e46.
Kompletní specifikace: BMW 330Ci LCI M paket | Orientblau | M54B30 | SW ŘJ motoru od - odstranění ochrany katalyzátorů před propálením ve vysokých otáčkách, úprava chodu Vanosu, naladění na sportovní výfuk a sportovní vložku filtru s náporovým sáním, naladění na 100 oktan, omezovač 7000 ot./min | Ravenol RRS 5w50 | Manuální 6q převodovka | M-Tech II | FTWL Motorsport dvoucestný samosvorný diferenciál se stálým převodem 3.38 ( čtyřlamela, 40% svornost ) | přední stabík z M3, zadní stabík z 330Ci kabria | Eibach sportline pružiny | na autě komplet polyuretanové Strongflex žluté silentbloky | Schmiedmann svody, Bastuck nerezové roury bez tlumiče, Bastuck koncový tlumič | Brembo vysocenauhličené kotouče - řada Coated | Ferodo DS3000 brzdové destičky | HEL Performance pancéřové hadice | Motul DOT 5.1 brzdová kapalina | 2x Sparco Evo skořepiny, na míru vyrobené pevné ocelové úchyty bez pojezdů | Na karoserii pro jistotu kvůli samosvoru navařené výztuhy zadní nápravy v místech úchytů s nápravnicí, originál kola BBS RC 304 17" 8J | Yokohama AD08R 225/45 R17 | e90 M-sport volant. ------------ Servisně je auto vyřešené kompletně, motor má po skoro kompletní G.O. najeto lehce přes 20t km ( preventivně měněné ojniční šály - třílitry na ně trochu trpí, tak pro jistotu vyměněny + ojniční šrouby ), nové pístní kroužky, těsnění pod hlavou + broušená hlava včetně sedel ventilů, nové ventily, nová gufera, těsnění vany, nové víko ventilů a jeho těsnění, vyměněny všechny vodící lišty rozvodů a napínáky ( řetěz je ještě jako nový podle vyjetí napínáku ), zrepasovaný vanos, nová DISA klapka, všechny kladky, řemeny, vodní pumpa, startér. GO s prací vyšla na +-120 000. Když byl motor rozebraný, zajistila se proti povolení matice olejového čerpadla, opět slabina M54 motoru o které je dobré vědět. V době G.O. se dával nový chladič s hadicemi a expanzka s víčkem, svíčky, spojka s dvouhmotou a brzdové kotouče s destičkami ( Ferodo DS3000 - závodní desky ). Auto je opravdu technicky a servisně ve skvělém stavu, po předchozím majiteli faktury za díly na +- 200 000 v průběhu pěti let jeho vlastnictví ( servis + preventivní výměny dílů ), předtím měl auto jeho bratranec, který se o něho také staral a před ním byla majitelem německá právnička a ta byla zároveň 1. majitelem auta. U mě auto dostalo také všechno co servisně potřebovalo + úpravy. Všechny práce na autě po dobu mého vlastnictví dělal Tomáš Kock s dílnou v Chlístově, což je mezi BMW komunitou kapacita. Na spoustu dalších měněných dílů jsem zapomněl a drobné věci jsem si ani nepsal. Po celou dobu mého vlastnictví auto garážováno a ježděno jen sezonně od jara do podzimu a jen čistou stopou. Bez koroze, dutiny a podvozek ošetřeny několika druhy vosku. K autu jsou sériové sedačky ( alcantara v elektrice s pamětí a výhřevem ) + skořepiny Sparco Evo řidič a spolujezdec Sparco Evo II plus a ocelové konzole na míru. Bazary a testovací jezdci nevolat! Rozumná dohoda na ceně u auta.
Prodám Ford tourneo custom. Nájezd cca 18 000 km. 1. majitel. Rok výroby 2022. Koupeno v ČR u autorizovanho dealera. Záruka FORD do roku 2026 nebo 200 000 km! Auto je ve stavu nového vozidla! Nebouráno. Dlouhodobá spotřeba 7,5l/100km. Auto sloužilo jako větší rodinné vozidlo - nikdy nevozilo stavební materiál apod. Samozřejmě jsou k vozu všechny samostatně vyjmutelné a otočné sedačky. Na podlaze je od nového vozu položený vinyl z důvodu ochrany originálního koberce.
Z výbavy(Titanium):
- parkovací kamera
- zásuvka 230V
- vyhřívané přední sedadla
- vyhřívaná zrcátka
- tažné zařízení na 2200 kg
- ALU kola 17"
- android auto/apple carplay
- mnoho USB portů a přihrádek...
Navíc:
- otočná sedačka spolujezdce
- na míru frézovaná kempovací vestavba. Dělána tak, ať jde v autě ještě vozit 2 kola nebo kočárek. tzn při složené vestavbě slouží jako lavice a podél je ještě místo. Ne jako egoe nest nebo jiné které zablokují přístup. K vestavbě je matrace 160x200 cm. Nelze odečíst DPH.
Autobazary nekontaktovat.
PROSÍM NAPIŠTE EMAIL, TELEFON POŠLU OBRATEM - OPATŘENÍ PROTI DOTĚRNÝM AAA AUTO A AUTO ESA.
TECHNICKÉ ÚDAJE:
r.v.: 10/06/2009; zdvihový objem 6162 cm3; výkon 392 kW / 533 HP; otáčky 5700 min-1; benzín; 6-st automat; matná čierna farba; nájazd 115 000 km
INTERÉR:
Čierna kvalitná koža prešívaná červenou niťou v kombinácii s alcantarou (vrátane stropu); auto je 7-miestne a všetky sedadlá sú v takomto vyhotovení (samozrejme vyhrievané); všetky plasty potiahnuté kožou/červená niť; vymenené rádio s 3D mapou a TV (prepojenie na cúvaciu kameru) + samozrejme štandardná výbava, ktorú bližšie nerozpisujem pretože je toho veľa, auto má všetko čo sa len dalo dať.
EXTERIÉR:
Matná čierna farba (nie fólia); nové silné kvalitné svetlá, vrátane denného svietenia; vzadu plnohodnotná rezerva; ťažné (2x využité); pneumatiky zapísané až po 324/45 R24, aktuálne na 295/65 R20 Cooper Discoverer STT pro; disky určené pre náročný terén, auto však nebolo jazdené v teréne.
POSLEDNÝ SERVIS:
Pri 100 000 km urobený komplet veľký servis – oleje, filtre, kontrola všetkých mech. častí (autorizovaný – môžem doložiť faktúru); výmena škrtiacej klapky; nové brzdové doštičky; klimatizácia – čistenie a nová náplň.
DOPLŇUJÚCE INFO:
Jeden z posledných HUMMER H2, ktorý opustil výrobnú linku. Auto je jedinečný kus, výnimočne luxusne zariadený. Garážované, využívané prevažne na výlety s rodinou.
Vozidlo špeciálne upravené výrobcom MAGNA CHARGER – mech. kompresor; výfuk; katalyzátor; komplet brzdová sústava BREMBO – nevyhnutné pre tak veľké auto so zvýšeným výkonom.
Registrované na s.r.o. (platca DPH). Možná dohoda, prípadne výmena za niečo civilnejšie.
Pre viac info: Mobil, E-mail, WhatsApp, Viber
KONTAKTOVAŤ IBA SERIÓZNY ZÁUJEMCA !
Nabízím k prodeji svůj Volkswagen Golf VII 1.8 TSI s převodovkou Tiptronic ve verzi Limited edition. Auto bylo vyrobeno v Mexiku v roce 2016, dovezl jsem si ho do ČR v roce 2018 při cca 16 000 Km. Po sléze byl přestavěn na facelift s "R" lokem doplněným o exteriérové prvky Maxton Design, dechrom vozu, lakováním hagus do černého lesku a antény do barvy vozidla, skla jsou tónovány a je k nim i atest na STK. Letní kola pocházejí od značky O.Z. Racing, typ Leggera HLT o velikosti 20" s pneumatikami Hankook. Zimní kola jsou originály z Audi RS3 o velikosti 19" s pneumatikami Pirelli. Podvozek pochází od firmy AH Exclusive ve verzi ultra deep s předními nastavitelnými odklony. Výfukový systém ve verzi catback je vyroben na míru, nerezové výfukové potrubí v kombinaci s dvěmi tlumiči s el. ovládanými klapkami a koncovkami od firmy HG Motorsport o průměru 125 mm. Auto je upraveno softwarem APR na stage 1 (245HP/301 NM) a vložkou sacího filtru VW Racing. Motorový olej byl pravidelně 1x ročně při minimálním nájezdu. Při běžném provozu se spotřeba pohybuje mezi okolo 7l/100km. K dnešnímu dni má najeto cca 35 000 km, dosvědčí záznamy z technické a samotný stav. Původně bylo pořizováno jako 2 vozidlo do rodiny, nyní je nevyužitý. Lak byl vyleštěn a celé auto ošetřeno keramikou Krytex od společnosti Vyleště.
Stručně k výbavě:
- ABS, ASR, ESP
- 6x airbag
- Světelný a dešťový senzor
- Manuální Klimatizace
- Přední vyhřívané sedadla
- Bezklíčový vstup + startování vozu
- Adaptivní tempomat vč. multikolizní brzdy
- Panoramatická prosklenná střecha
- Přední a zadní PDC
- Zadní parkovací kamera
- Discover Media s podporou Apple Car Play, Android Auto
- Černá stropnice
- Poloelektrická komfortní sedadla s dofukem bederní opěrky
- Bezdrátové nabíjení telefonu
Auto má v TP vše zapsáno včetně vyjímek kvůli dovozu z USA.
Nemám zájem o kontakt autobazarů, či následný přeprodej!
Vážným zájemcům rád poskytnu více informací. Výměna za zajímavý vůz možná.
Je možný prodej na originálním podvozku osazen H&R pružinami bez letních kol.
Prodám pěkné německé Porsche 968, 73 500 km potvrzených, pravidelný servis, servisní knížka. Auto je německá verze dovezená letos z Japonska. V Japonsku nemrzne ani nesněží, takže se tam nesolí, auta tedy nejsou vůbec rezavá nebo poškozená posypem. Je tam ale ostré slunce, takže je potřeba udělat renovaci palubky a volantu. Dodám kontakt na renovátora. Auto lze přihlásit jak na veteránské SPZ, tak na bílé SPZ, zde přes Dekru a tak. Porsche 968 je poměrně raritní, a řidičsky velmi schopné auto. Je to také dobrá investice - ochrana před inflací, která je už kolem 20 procent, šílený...Peníze ztrácí hodnotu.
Více fotek je zde:
Funkční klima, zachovalý interiér, pěkný původní lak. Originál příplatková kola Porsche Cup, nepoškozená. Auto má dokonce i původní vzácný zadní stretch látkový kryt kufru, nářadí Porsche, heveru a rezervy. Auto je zcela sériové, včetně dobového autorádia Porsche. K autu je kompletní palubní dokumentace a manuály. Celosvětově bylo prodáno pouze 12 776 kusů Porsche 968. V této raritní modré barvě a v modrém interiéru není v Evropě na prodej ani jeden kus, a celkově je v Evropě na prodej pouze cca 12 ks Porsche 968. Je to fakt velká rarita.
Prodám krásnou zachovalou Audi A4 B6, 2.5 TDI 132 kW, manuál, quattro, motor: AKE. Najeto 260 xxx km. STK do 01/2024, R.V. 2001.
Auto je garážované, nejezdí v zimě, je ve velmi krásném a udržovaném stavu. Jezdilo minimálně, hlavně na auto srazy.
Na vozidle jsou úpravy: postaveno na podvozku Eibach - tlumiče a pružiny, vozidlo je o 3cm níže od série, kompletně dělaná přední náprava.
Celopruchozí výfuk, pouze zadní tlumiče.
Větší přední brzdy 312 mm.
Na motoru jsou úpravy, velký IC FMIC + nerez potrubí, velké hybridní turbo, větší trysky vstřikovačů, na tyto úpravy je dolazen soft od Profi Tuning Praha.
Auto kompletně potaženo do 3M Fólie, Fólie má petleť tří barev, mění se dle světla, chrompaket též potažený do Fólie, hagusy a překryty zrcátek - černá lesklá. Okna ve Fóliích - 5% propustnost.
Volant z A6, komplet černý interiér, upravený strop do stylu "bentley" LED podsvícení, podsvícené kliky a zbytek interiéru.
Auto nemá jedinou korozi, Fólie není poškrábaná.
K vozidlu dám zbytek Fólie na případné opravy v hodnotě 6 000,- Kč. K autu také přenechám originál Alu z Audi s4 B5, r18.
Audi stojí na originálních Radi8 r8 b12, r19 et 8.5J. Jsou v krásném stavu, mají maličkosti od běžného provozu, pneu nízkoprofilové. R19 zapsané v TP.
Cena včetně kol 138 000,- Kč.
Prodávám z důvodu minimálního využití, auto je pouze v garáži a nejezdí se s ním.
Dobrý den,
zvažuji prodej mého vozu Volkwagen Touran 2,0tdi 103 kw z roku 2O11. Tůroš má najeto 266 XXX km. Má 5 míst a plnohodnotnou originální hliníkovou rezervou. Vůz vlastnil můj děda jako služební, poté když odcházel do důchodu, tak si ho odkoupil a využíval ho jako soukromý. Po dědovi jsem ho v roce 2021 koupil já. Já jsme změnil práci a už nejezdím denně 70 km, tak mi je ho škoda huntovat po městě a na krátké vzdálenosti. Za dědovo éry jezdil vůz pouze do autorizovaného servisu Volkswagen, kde se vždy opravilo co bylo třeba. (brzdy, nový EGR ventil, rozvody, …). Za mé éry (od 218 000 km) byl měněn olej s filtry vždy po 10 tis. km. Naposledy v 266 000 km. Navíc jsem měnil termostat, zadní ložisko a stabilizační tyčky. Nic víc nebylo třeba s vozem řešit. Auto je ve verzi bez AD Blue, bez Start/Stop. Ve výbavě je vše co je vidět na fotkách a nikdy mi nic nechybělo. Vyhřívané sedačky, dvouzónová klima, parkovací senzory, parkovací asistent – ano s tímto autem zaparkuje i 10ti leté dítě, ele. sklopné a vyhřívané zrcátka, osvětlený prostor pod bočníma zrcátkama, welcome light effect, alarm, zamykání zpátečky. Určitě jsem na toho hodně zapomněl. Auto budu prodávat s dvěma sady kol. Zimní na hliníkových neorigo kol jsou skoro nové. Letní origo kola mají vzorek ještě tak na dvě sezony. Samosebou záleží kolik člověk najede km. Dále auto bude s příčníkamy Thule, které jsou uplně nové a nikdy jsme je nevyužil. A poslední a možná to nejdůležitější. Budu k tomu dávat vyrovnání podlahy, které Vám z Tůroše udělá praktický lůžkový vůz. Auto nebylo nikdy nějak bourané, pouze škráblé od nějaké větve – opraveno ve VW autorizáku.
Neduhy: Auto už má něco najeto, ale pouze kde je to vidět, je exteriér a trochu interiér. Má to pár šrámu z boje. Motor, převodovka, spojka funguje dobře. V autě byly vykouřeny tak 3 cigarety a jedna z nich propálila sedačku. Kola jsou odřené od obrubníku. Je prasklé od kamínku levé přední světlo (když se s tím jezdí delší dobu v mokru, tak se lehce orosí).
Vůz je možné prohlédnout v Praze a nebo často bývám v Jížních Čechách u Strakonic.
Na případné dotazy rád zodpovím.
VW Touran, Volkwagen Touran, Mpv,
Dobrý den, nabízím k prodeji náš Volkswagen T4 long s motorem 2,4 D o výkonu 57 kw. Rok výroby je 1992 a aktuálně má najeto 349 000 km, suché a bez koroze. Autem stále jezdíme a využíváme ho, takže kilometry se mohou ještě měnit. Automobil je obytný a je určen pro 4 osoby na jízdu i spaní. Přetavba byla provedená od novoty v Německu od firmy Schremp a Lahm (přestavba v hodnotě 46 000 DM v roce 1992. Je vybaven kompletním vybavením pro kempování a to jak v kempu, tak i na divoko. Díky vysoké střeše je v autě 209 cm výška, takže se všude komfortně bez krčení dostanou i vysocí lidé. Automobil je po mých úpravách nezávislý(Solární panel 195 Wp, trakční palubní baterie 85 Ah, cyrix) Co se týče vybavení vestavby, tak má 2 plotýnkový vařič na propan, umyvadlo se sprchovou baterií, která lze vytáhnout ven jako sprcha, nádrží na čerstvou vodu o objemu 50 litrů, pod autem je nádrž na šedou vodu o stejném objemu, je vybaven nezávislým horkovzdušným topením Truma o výkonu cca 1,9Kw, topení má termostat i časovač (lze topit i za jízdy), v autě je 8 měšíců nová kompresorová vestavěná lednice Witfrigo o objemu 42 litrů i s malým mrazáčkem, v autě je osazený kvalitní audio systém se čtyřmi komponentními reproduktory a 4 kanálovým zesilovačem. Letos v zimě proběhla obnova solárního systému a na autě je 195 Wp panel s MPTT regulátorem Epever. Automobil má 3 dvojstěnné okna dometik s roletkami proti světlu i moskytiérou. Interiér je kompletně osvětlen led pásky, které jsou vkusně zakomponované do interiéru Z venku je vůz vybaven markýzou Omnistor. K auto při rozumném jednání přidám držák na tři kola Fiamma Carry bajk a thermo clony na 4 okna. Celá vnitřní vestavba je 2 roky po renovaci, nově čalouněná zadní lavice pro 2 na spaní i na cestu s bederním pásem. Nábytek je vyrobený ze smrku a borovice, je ošetřený voskoolejem. V autě je detektor CO2. Nábytek je pevný a přitom velmi lehký, žádný papundekl, nikde nic nevrže a vše funguje na 100%.
Co se týče auta, tak za poslední roky bylo oservisováno hodně věcí. Zde výčet větších oprav a údržby:
2017 - kompletně rozvody motoru včetně v. pumpy
2018 Nové palivové čerpadlo Bosch, nový alternátor, nová páčka blinkrů, nové pružiny a tlumiče s baňkou Sachs Hevy Duty, kompletně celý nový výfuk originálně VW
2020 - Revize plynu, elektriky, nová trakční gelová baterie Exide 85 Ah, izolace K-flexem + tlumení a odhlučnění.
2021 GO přední nápravy, čepy, tyčky řízení, homokinetické klouby a poloosy, silentbloky ramen. Dekarbonizace motoru, oprava přístrojové desky.
Autem jsme projeli celou ČR, Polsko, Itálii, celý Balkán a nikdy nás nenechalo ve štychu.
Při rozumném tempu je auto velmi úsporné, dlouhodobě jezdíme za 7,5 litru/100 km.
Auto je aktuálně úplně bez investic. Měli jsme v úmyslu si auto nechat, ale kvůli rozrůstající se rodině potřebujeme větší auto.
K autu přidávám velký A4 šanon s kompletní dokumentací a se spoustami faktur, kde je vše i vyplněná serviska do posledního km
Dobrý den prodám nebo možná i vyměním auto značky Bmw E39 530D 142kw R.v 2000.
Najeto 350...
Auto má Stk do 2024/8 Ekodaň je zaplacena...Přepis samozřejmostí...
Výbava:el.zrcátka,cetnrál na d.o,elektrické sedadla s pamětí a výhřevem(Funkční),posilovač řízení,elektrický nastavitelný volant,mlhovky,střešní elektrické okénko,asr,abs,tažné zařízení,palubní pc,multifunkční volant,tempomat,parkovací senzory,xenony,elektrikcy sklopná zrcátka,kufr s dověrem,litá kola atd...
Auto je po výměně oleje před 3500km,podtlakových hadic,žhavičů,ještě mám koupené abs čidla stihnu vyměnit,zimní gumy,rozvody dělané před 80 000 km a klasická udržba co auto vyžaduje k provozu...
Auto startuje na otočení jak teplé tak i studené.Žádné pískání,vrzání v motorovém prostoru,jde pěkně za plynem.
Podvozek taky v dobrém stavu.
Co se týka koroze tak na kufru je puchýřek,a na prahu rožeček ale fakt rožeček neni to zhnilé že by tam byla dirá ale puchýřek.
Podlaha je zdrava,blatníky,lemy,kapota,prahy jsou také zdravé..
Do budoucna bude chtít vyvařit vzadu jednu kostku není zhnilá durch ještě de zvedat ale bude chtít..Klasická bolest e39.
Přední blatník je pěkný není hnusný je to odraz :)
Jinak prostě k autu dojdu nastartuju a jedu kamkoliv...
Na svůj věk v pěkném stavu..
Na výměnu nabízejte co vás napadne třeba mě něco zaujme..Z důvodu změny bych skusil něco jiného...
E39 už jich moc v pěkném stavu a je to furt pěkný vůz..
Jinak cenu na prodej neumím vyčíslit ani jsem na tom zatím nepřemýšlel...Asik na nabídce bude záležet...
Porsím lidi typu dam 15 000-20 000kč ušetřete jsi čas jak můj tak i váš...
To stejný výměny typu dám feldu nebo zhnilou octavii v čipu to ne...
Pokud bude mít někdo nějaké dotazy rád jse sním pobavím...
Bud na facebooku nebo na tel čísle..
Volat i psát kdykoliv.Když nezvednu zavolám zpět..
Tel na mě je 996 134 ...
Dobrý den, prodám Škoda Fabia 1 1.4 16v 55 kW RV. 2005(facelift). Auto má najeto 256 xxx. Auto je zachovalé
Samozřejmě kosmetika je je to 18 let staré auto.Výbava :tempomat-funkční,přední okna v elektrické, rs volant, vyhřívaná zrcátka,palubní PC, elektrická zrcátka, zámek zpátečky, speciální imobilizér(construct) , klima-není doplněná ale funguje, zásuvka na lednici v kufru,abs-má asr-má vše funkční
Plusy-serviska-vedená do 230 000,rozvody(řetez) 238 000,výměna chladící kapaliny, výměna brzdové kapaliny,olej dělaný v listopadu.
zánovní spojka, zánovní brzdy, nevaří, netlakuje, nežere olej, 2 roky staré zimáky, nikde nic nemlátí,
Závady-je to staré auto takže závady se najdou ale žádné co by bránily provozu- sedačka řidiče se kýve za jízdy, trochu rezne levý práh-kyt to vyřeší, teče nádobka na ostřikovače-to je vše
Stk-červen 2023.
Auto prodávám z důvodu koupě nového auta.
Koupím klavír zn. Bösendorfer s anglickou nebo poloanglickou mechanikou.
Za klavír s anglickou mechanikou a osmdesátiosmi klávesami dám 80 000 Kč.
Za klavír s anglickou mechanikou a osmdesátipěti klávesami dám 40 000 Kč.
Za klavír s poloanglickou mechanikou a osmdesátiosmi klávesami dám 50 000 Kč.
Za klavír s poloanglickou mechanikou a osmdesátipěti klávesami dám 25 000 Kč.
Nástroj může být i ve špatném stavu, vhodný na generální opravu. Špatný stav nesnižuje kupní cenu.
Stěhování a doprava zajištěny v celé ČR. Platba v hotovosti. Děkuji za nabídky.
anglická mechanika + 88 kláves = 80 000 Kč
anglická mechanika + 85 kláves = 40 000 Kč
poloanglická mechanika + 88 kláves = 50 000 Kč
poloanglická mechanika + 85 kláves = 25 000 Kč
Dále mám zájem o klavíry zn. August Förster, C. Bechstein, Blüthner, Petrof, Rösler, Scholze, Steinway & Sons a jiné. Mám zájem i o některé typy klavírů zn. Bösendorfer s vídeňskou mechanikou. Kupní cena dohodou.
Nabízím skladové ISO kontejnery (lodní/námořní) různých velikostí. Nabízím i pronájem kontejnerů včetně zajištění přepravy.
Cena je uvedena bez DPH a za jeden kus, platí do vyprodání zásob.
VŠECHNY KONTEJNERY MÁME SKLADEM a je možná nezávazná prohlídka v Brně. Na Moravě disponujeme přibližně 150 kontejnery.
Ceny za pronájem použitého kontejneru vel. 20ft od 80,- Kč bez. DPH/den, 40ft od 120,-Kč bez DPH/den.
Cena za kontejner vel. 6ft od 55 000 Kč bez DPH.
Cena za kontejner vel. 8ft od 68 000 Kč bez DPH.
Cena za kontejner vel. 10ft od 85 000 Kč bez DPH.
Cena za kontejner vel. 20ft od 55 000 Kč bez DPH.
Cena za kontejner vel. 20ft HC od 120 000 Kč bez DPH.
Cena za kontejner vel. 40ft od 65 000 Kč bez DPH.
Cena za kontejner vel. 40ft HC od 75 000,- Kč bez DPH.
Cena za kontejner vel. 45ft PW od 115 000,- Kč bez DPH
Vhodné jako stavební buňka,skladovací prostor na uskladnění zboží či majetku, jako provizorní garáž.
Text obsažený na této stránce není návrhem na uzavření smlouvy.
Ev.č. 00074
Nabízíme pronájem zařizeného bytu 1kk v klasickém činžovním domě (30m2 byt) ve 4. patře s výtahem.
Dům se nachází v Nuslích v ulici Bartoškova. V bytě je patrová postel, skříně, kuchyň, barový pult se židlemi, koupelna se sprchovým koutem, WC a pračkou.
V bytě je nainstalovaná kuchyň s veškerými spotřebiči: lednice, digestoř, trouba, sporák atd.
Veškerá občasnká vybavenost je v docházkové vzdálenosti.
Parkování pouze na ulici v parkovcí zoně, možnost rezidenční karty.
Nájem 16.000,- | Poplatky 4.000,- | Jistina 20.000,- | Provize 15.000,-
K nastěhování od 1.5.2023
Minimální délka pronájmu 2 měsíce. Preferujeme 12 měsíců.
V ceně nájmu: Profesionální úklid 1x měsíčně | Řešení poruch a havárií | Pomoc s dokumenty pro cizince
V poplatcích zahrnuto: elektřina, teplo, voda, plyn, svoz odpadu
Na žádost lze domluvit také video prohlídku na bytě.
En. náročnost b.: G - Mimořádně nehospodárná
Cena: Nájem 16.000, - | Poplatky 4.000, - | Jistina 20.000, - | Provize 15.000, -, bez DPH, + provize RK, včetně právního servisu.
Veškeré náhradní díly z vozu Škoda Superb I 2.8 V6 142kw.
Kód motoru AMX, kód převodovky DVZ.
1. majitel, původ ČR, plná servisní kniha, garážované, servisované, opečovávané.
Naprosto bez koroze, velmi pěkný stav, interiér pouze špinavý.
Modrozelená kanadská metalíza - číslo barvy 9597.
Motor AMX (zcela kompletní bez převodovky) - 20 000,-
Převodovka DVZ - 6 000,-
Kapota - 3 000,-
Maska - 1 500,-
Xenony - 10 000,-
Chladičová stěna (kompletní s chladiči a výztuhou) - 3 000,-
Blatníky - 3 500,- /ks
Dveře - 1 000,- Kč /ks (cena se může lišit dle stavu)
Přední nárazník - 3 500,- (kompletně nastrojený)
Rádio DX - 4 500,-
Maxidot (budíky) - 2 500,-
Multifunkční volant s airbagem - 2 000,-
Sedačky + tapecirunk (kompletní sada, přední i zadní vyhřívané, přední el. ovládané) - 6 000,-
Zrcátka (vyhřívaná, elektricky sklopná) - levé 2000,-, pravé 1500,-
A další díly.
Díly je možné zaslat nebo osobně vyzvednout.
Volejte Po-Pá 8:00-17:00, Sobota 8:00-12:00, případně SMS či email.
Ev.č. 00187
Nabízíme k dlouhodobému pronájmu krásný, zařízený byt 2+kk - Loft, (90m2) se zahradou (40m2) v -2. patře. Dům se nachází v Praze - Vysočanech. V přízemí bytu je obývací pokoj, kuchyň, velká vestavěná skříň, 1x samostatné WC, pračka se sušičkou a zahrada.
V patře se nachází ložnice, koupelna se sprchovým koutem a WC.
K byu také náleží garážové stání.
Kuchyně je vybavena veškerými spotřebiči: lednice, digestoř, trouba, sporák, mikrovlnka, myčka atd.
Dům se nachází v dobré a klidné lokalitě. Veškerá občasnká vybavenost je v docházkové vzdálenosti.
Nájem 28.000,- | Poplatky 8.000,- | Jistina 36.000,- | Provize 20.000,-
K nastěhování od 1.4.2023
Minimální délka pronájmu 2 měsíce. Preferujeme 12 měsíců.
V ceně nájmu: Profesionální úklid 1x měsíčně | Řešení poruch a havárií | Pomoc s dokumenty pro cizince
V poplatcích zahrnuto: elektřina, teplo, voda, plyn, svoz odpadu
Na žádost lze domluvit také video prohlídku na bytě.
En. náročnost b.: G - Mimořádně nehospodárná
Cena: Nájem 28.000, - | Poplatky 8.000, - | Jistina 36.000, - | Provize 20.000, -, + provize RK, včetně právního servisu.
brýle-4.000,-
vzduchový filtr-3.000,-
výfuky pro Evo-5.000,-
přední tlumiče-6.000,-
kožené brašny včetně držáků-5.000,-
cívka-2.000,-
boční držák SPZ-3.000,-
sedlo softail-2.500,-
sedlo forty eight-1.200,-
převodovka Evo-16.000,-
Dobrý den,
rád bych nabídnul na prodej NOVÝ ASIC Ant_miner K7 (63,5 TH/s, 3080 Wh) od výrobce Bitmain.
Miner ročně přibližně vytěží: 1 901 000 CKB (241 000 Kč) bez energií.
Návratnost se odvíjí od ceny kryptoměny a ceny elektřiny.
Miner těží na algoritmu: Eaglesong (Nervos)
Poskytujeme záruku 2 roky.
Lze objednat více kusů (doba dodání Doručení do 7-10 dnů).
Prodej s fakturou.
Na faktuře uvádíme: Počítačový server + model (např. Počítačový server K7)
Aktuální cena za kus: 173 000 Kč + DPH"
Historie ceny:
------------2023------------
(Cena 17.12.22 - 134 000 Kč)
(Cena 07.01.23 - 132 000 Kč)
(Cena 25.01.23 - 127 000 Kč)
(Cena 31.01.23 - 131 000 Kč)
(Cena 07.02.23 - 145 000 Kč)
Ceny jsou uváděny bez DPH
Cena Asic_mineru se může lišit. Je to z toho důvodu, že výrobci své ceníky mění klidně i 3x denně.
Je možné zaplatit 15-20% zálohu a zbytek doplatit později.
Rádi Vám všechno vysvětlíme, pomůžeme se zapojením mineru, založením a připojením peněženky.
Více info po telefonu nebo emailem.
Dále také nabízíme minery na těžbu kryptoměn: Zcash, LTC/Doge, Nervos, Kadena, ETH, BTC... Více naleznete na profilu.
Poslední aktualizace inzerátu proběhla: 24.02.2023
Dobrý den,
Věnuji se opravě a customizaci telefonů/tabletů jakéhokoliv hardwerováho případně i softwarového poškození. Mezi ně patří nefunkční reproduktor, špatně fungující kamera (zadní/přední), prasklý displej, baterie, otisk prstu, tlačítka, nabíjecí port, prasklá skleněná záda, atd...
Cena se odvíjí od náročnosti práce a modelu zařízení.
Nižší třída (2 000 ~ 6 000) se cena pohybuje od 200,- do 2 000,-
Střední třída (7 000 ~ 14 000) od 300,- do 2500,-
Vlajková/vyšší třída (15 000 ~ 50 000) od 350,- do 5 000,-
Jsem z Liberce, takže pokud by měl někdo zájem, tak se můžeme osobně potkat nebo mi zařízení zaslat přes Zásilkovnu či Balíkovnu.
König