auto do 15 let - strana 22
Počet nalezených inzerátů AUTO DO 15 LET: 1000 - strana 22
Prodám stříbrné investiční mince Kanadské stříbrné dolary ze stříbra 925/1000, 800/1000, 500/1000, mince jsou v perfektním stavu, uloženy v plastových kapslích a mahagonové dřevěné krabici, ke každé minci náleží certifikát autentičnosti.
Psí spřežení, 175. Výročí zavedení dostavníkové dopravy, Québec, Henry Kelsey- 300. Vytočí průzkumu kanadských prérií, 100 let geografických objevů, New Foundland-JOHN Cabot, Plachetnice Gryf, Polární loď Johna Davise, Arktida - Lední Medvěd, Pacific Express, Transkontinentalní dráha, Indiánská Kánoe, Frontenac 175. Výročí prvního parníku na jezeře Ontario, 100 let jízdní policie, 250. Výročí železárny Saint-Maurice v Québecu, 150 let Toronta, 100 let národního parku, 100 let Winnipegu, Parlamentní knihovna, Bizon, 100 let Calgary, Jubileum královna Alžběty II., Britská Kolumbie, Husa.
Chlapecké značkové oblečení ve velikosti 11-13 let. Vše bylo nošené pouze mým synem. Věci stále ještě dobře poslouží. Popis : podzimní - jarní bunda - Italská softshell bunda Ydi nošená pouze 1 x vyteplená fleecem vel. 12 let. top stav. Dále dva svetry - H&M a George - 12 let. Mikči dvě přes hlavu s kapucí George, H&M- nošené více 12 -13 let. Mikina Puma vel. 158/164. Tyto mikči super stav věk 12-13 let.. Cena za vše na fotkách 6 kusů ( kus vychází na 140 Kč ) cena 840 Kč + 99 Kč poštovné. Pouze takto jako celek, děkuji za pochopení.
Dětská modrá vesta Karl Lagerfeld ve velikostech: 8 let. Ostatní velikosti na dotaz.
Zasílám na Zásilkovnu, Balíkovnu nebo klasickou poštou.
Osobně nepředávám!
Kontakt pouze mailem!
Rozměry:
Velikost 1/2 roky
Šířka v podpaží 37 cm
Šířka v nejnižší části 38 cm
Celková délka 43 cm
Velikost 3/4 roky
Šířka v podpaží 39 cm
Šířka nejnižší části 40 cm
Celková délka 46 cm
Velikost 5/6 let
Šířka v podpaží 41 cm
Šířka nejnižší části 43 cm
Celková délka 49 cm
Velikost 7/8 let
Šířka v podpaží 43 cm
Šířka není she části 45 cm
Celková délka 50 cm
Vel. 9 / 10 let
Šířka v podpaží 44 cm
Šířka nejnižší části 45 cm
Celková délka52 cm
Velikost 11 / 12 let
Šířka v podpaží 47 cm
Šířka nejnižší části 49 cm
Celková délka 54 cm
nový, zabaleny sonicky kartacek Eta. vhodný jako darek. Pc 399,-kc. dvě hlavice.
Sonický kartáček speciálně vyvinutý pro dětský chrup. ETA Sonetic obsahuje jednu hlavici pro děti 3–6 let a jednu pro děti 7–10 let.
I ty nejmenší zoubky potřebují dokonalou péči. Nejen proto, aby se následně správně vyvíjely trvalé zuby, ale také proto, aby si děti osvojily základy dentální hygieny opravdu včas. ETA Sonetic je skvělou variantou čištění mléčných a prvních trvalých zubů. Kartáček odstraňuje zubní plak a čistí i mezizubní prostory lépe než běžné manuální kartáčky. V balení najdete dvě hlavice kartáčku: jednu pro děti ve věku 3-6 let a jednu pro děti ve věku 7-10 let. Kartáčky jsou opatřeny kvalitními jemnými DuPont štětinami, které jsou šetrné k citlivému dětskému chrupu a dásním. Rukojeť kartáčku je ergonomicky tvarovaná tak, aby se dětem pohodlně držela a nevyklouzávala z dlaně. Celý výrobek je vodotěsný, takže jej klidně mohou namočit.
Komplexní péče o zuby a mezizubní prostory
Zubní kartáček pro děti disponuje technologií microBUBBLES a sonickou technologií MOVE+, která dokáže čistit zuby až 16 000 pohyby za minutu, a efektivněji tak odstranit plak i bakterie. Chytrý 2minutový časovač s 30vteřinovými intervaly dětem pomůže s ideálním a rovnoměrným čištěním zubů. A aby vaše děti čištění zoubků opravdu bavilo, je kartáček opatřen veselým obrázkem a barevným podsvícením. Kartáček funguje na 1 ks baterie AAA, která je součástí balení.
Hlavní vlastnosti:
velmi účinné, ale zároveň šetrné čištění zubů a dásní
extrémně dlouhá výdrž (v závislosti na typu použité baterie 3 až 7 měsíců při každodenním použití 2x2 minuty)
technologie microBUBBLES účinně čistí nečistoty i v mezizubním prostoru
chytrý 2minutový časovač s intervalem 30 vteřin
barevné podsvícení
2 kartáčkové hlavice v balení (1x pro děti 3-6 let, 1x 7-10 let)
protiskluzové a voděodolné provedení
ergonomická rukojeť
jednoduchá výměna nástavců
snadné ovládání a údržba
provoz na 1 ks baterie AAA (součástí balení)
Jsem druhým majitelem. 2000 - 2016 patřilo nějaké Němce, ve 2016 dotaženo do ČR, kde jsem prvním vlastníkem. Karoserie je v nevídaně dobrém stavu. Před pár lety jsem nechával vyvařit podvozek plus vozidlo dostalo kompletně nový lak (lakovna Řečany nad Labem). Jen tyto 2 akce stály 80 000 Kč. Od koupě na vozidle provedeno následující:
- 2016 komplet tlumiče a pružiny (Monroe originál)
- Spojka, která se neosvědčila a následně 2018 znovu spojka LUK, která je na autě dodnes
- Nová nádrž (resp. z vrakoviště zachovalá a ošetřená proti korozi)
- Těsnění motoru, gufera, manžety vpředu a pár drobností
- Sensory ABS
- PP rameno, stabilizátory
- Plus další věci a spotřební materiál. Je to přes 20 let starý Ford, sem tam něco odejde, sem tam odněkud začne téct olej a podobné věci. To auta tohoto věku zkrátka dělají. Vozidlo sice neprošlo kompletní restaurací, ale nového majitele může těšit, že za 7 let, co jsem vlastníkem jsem do vozidla investoval přes 150 000 Kč, tedy jsou prakticky všichni velcí strašáci starých aut vyřešení. Časem čeká nového majitele výfuk a znovu spojka, jelikož ten díl je z Fiesty a výkon Pumy při ostřejší jízdě moc nedává. A vyčistit klima. Doplnit nepotřebuje, jen by mohla být voňavější. Vozidlo je pro nadšence začátečníky nebo nadšence s menším rozpočtem :) Díky muší váze dokáže 125 koní s Pumou na okreskách slušně cvičit. Řídí se parádně, na předokolku až překvapivě neutrální, s trochou cviku poloha pedálů umožňuje podřazovat s meziplynem. Na naučení super auto. Chce si to vzít něco s tenkou podrážkou. Motor točí krásně až k omezovači. Na podvozku nic "nerachtá". Olej měněn po 10k km max, za studena nešla do otáček, tankován prémiový benzín - s biosložkou nejsem kamarád, byť by to vstřiky dávaly. Hlučnější je v zimě akorát plastový interiér, ale to jsme zase u 22 let starého auta. Důvod prodeje je upgrade na Subaru BRZ. Momentálně je auto na zimních pneumatikách, ještě mají několik let života před sebou. V zimě jsem nejezdil pro radost, jen krátké přemisťování okolo místa bydliště. Na léto dám k autu parádní Yokohama Advan Neova RS. Ještě min. 2/3 života v sobě také mají.
VIDEO:
Dobrý den, nabízím k prodeji HYUNDAI I40 PREMIUM LUXURY, 2018, NEJVYŠŠÍ VÝBAVA, 2,0 GDI, benzín, 121 KW (165 koní). DO 9/2023 PLNÁ TOVÁRNÍ ZÁRUKA. Dále byla 20.9.2022 provedena garanční prohlídka a velký servis. Technická kontrola a emise 11.10.2022. Nové pneumatiky Kleber Quadraxer 3 XL 225/45R18 95V (koncern Michelin). Auto absolutně bez investic sednout a jezdit. Příplatkový hnědý metalický lak, celokožený interiér v top výbavě a perfektním stavu. Kombinovaná spotřeba 7,4 litru. Najeto 66xxx km, automatická převodovka + řazení F1 pádly pod volantem, jízdní režimy ECO, NORMAL, SPORT, airbagy přední, zadní, boční, okenní a kolenní, ABS+EBD+BAS, VSM vč. TCS a HAC, tempomat, alu kola 18", plnohodnotné rezervní kolo, palubní počítač, integrovaná satelitní navigace [vč. bezplatné aktualizace mapových podkladů po dobu 10 let (1x ročně) v hodnotě 30 000 Kč], Android auto, Apple carplay, rozpoznávání dopravních značek SLIF, asistent pro jízdu v pruzích LKAS, funkce varovných světel při nouzovém brzdění, přední a zadní parkovací senzory, parkovací kamera, inteligentní poloautomatický parkovací systém, senzor světel, multifunkční a vyhřívaný volant, bluetooth, Wi-Fi, elektrická okna, automatická elektronická parkovací brzda, elektrická zrcátka, samostmívací vnitřní zrcátko, elektrická zadní roletka, senzor stěračů, ostřikovače světlometů, centrál dálkový, dvouzónová automatická klimatizace s funkcí automatického odmlžování, přední sedadla vyhřívaná a odvětrávaná + sedadlo řidiče s pamětí, zadní sedadla vyhřívaná, funkce pohodlného nastupování, senzor tlaku v pneumatikách, LED denní svícení, LED mlhovky, bi-xenonové adaptivní přední světlomety, zadní světla LED, automatické přepínání dálkových světel, audiosystém Infinity včetně externího zesilovače a subwoferu, rádio s barevným dotykovým displejem + DAB, vyhřívané přední a zadní sklo, dělená zadní sedadla, sklápěcí zadní sedadla, výsuvné opěrky hlav, isofix, nastavitelný a vyhřívaný volant, venkovní teploměr, posilovač řízení, bezklíčový přístup a startování, USB, AUX, funkce chytrý kufr, velký a prostorný kufr + ochranná plastová vana a mnoho dalšího. KOUPENO V CZ, 5 LET ZÁRUKA BEZ OMEZENÍ UJETÝCH KM, 5 LET ASISTENČNÍ SLUŽBY, 5 LET KONDIČNÍ PROHLÍDKY, SERVIS POUZE HYUNDAI, NEHAVAROVANÉ, vozidlo v provozu, SERVISNÍ KNIHA, manuály, 2 x klíč. Soukromý prodej. Nekuřácké vozidlo. !!!PŘI RYCHLÉM JEDNÁNÍ SLEVA.!!!
Prodám Škoda Favorit 135 LS, vyroben v roce 1990 (výroba Československo). Nájezd kilometrů pouze 16 873 km na benzínovém motoru 1.3 s karburátorem. Jsem druhým majitelem a při přepisu na sebe jsem platil EKO poplatek 10 000,- Kč. Favorit jsem koupil od majitelky ve věku 82 let (2 roky zpět), která měla vůz odstavený v garáži po úmrtí manžela téměř 20 let (k vozidlu znám příběh, důvod nízkého nájezdu a podobně). Na fotografiích tedy vypadá lak téměř matný, realitou však je, že auto nebylo umyto právě téměř 20 let, kdy stálo v garáži. Od mé koupě taktéž skladováno v suché garáži a bohužel stále neumyto, zaprášeno. :)
Vše je v originálním, původním stavu. Upravoval jsem pouze přední světla – rozebrané, nalakovaný vnitřek do černé barvy, nové skla světel. Po dohodě mám také zadní světla z verze Silverline (s bílým blinkrem).
Po koupi v roce 2021 prošel motor a karburátor kompletní regenerací – rozebráno, vyčištěno, přetěsněno. Vyměnily se veškeré těsnění, přetěsněná vana, ventilové víko, karburátor byl kompletně seskládaný z nových dílů, nové hadičky, kabely, svíčky, baterie, vyčištěné brzdy, seřízený karburátor. Zkrátka vše, aby auto bylo provozuschopné po dlouholeté odstávce. Následně nová STK (končí 09/2023). Převodovka a spojka v super stavu, celkově pohodlný podvozek, nikde nic nebouchá a podobně.
Krásný stav interiéru bez jakéhokoliv poškození, sedačky a vše jsou jako nové. Podvozek a bolestivé místa zcela bez koroze. Jediný díl s korozí, je naštěstí vyměnitelný – levý a přední blatníky, ale mám a přidám úplně nové, nikdy nelakované, původní blatníky, tudíž po nalakování výměna kus za kus. Souběžně by do TOP stavu pomohlo vyleštění laku při lakování. Na autě samozřejmě jsou nějaké kosmetické vady, přece jen to má 33 let. :) V interiéru jsou maličkosti k dořešení – opravoval jsem ozubené kolečka budíků a měnil žárovky podsvícení, je potřeba nasadit ručičku rychloměru (buďto zkalibrovat a nebo nacvaknout za jízdy), následně složit zpět plexi sklo a okolní plasty – vše mám. Sklíčka zpětných zrcátek jsou v horším stavu, ale mám úplně nové, originální a přidám k autu. Přikupoval jsem originální zadní křídlo, taky můžu nechat k autu.
Prodávám z důvodu nedostatku času, mám více aut. S Favoritem jsem za 2 roky najel maximálně 100 km. Fáčko má platné doklady, STK, pojištění a je možné s ním odjet klidně i po ose.
Ideálně bych si cenu představoval 60 000,- Kč, ale jsem ochotný se o ceně bavit a dohodnout se. Na prodej nespěchám, ale s blížící se sezónou si jej někdo může užít, zatímco mě by další rok stálo v garáži. Potenciál růstu ceny však má, proto jsem jej také koupil. První ročníky výroby, karburátor, výroba Československo.
Prosím o doplňující otázky přes SMS/email a telefonicky bychom řešili domluvu setkání a podobně. Díky za pochopení.
SMS / MAIL / MMS /apod. NE !!
Pouze volat !!! ... !!! Děkuji.
!! Umět číst do konce a porozumět jednoduchému textu je základem k navázání kontaktu s prodejcem.
Prodám Peugeot 106 xsi, 14 let uskladněn v garáži - fotografie nyní aktuální/bez umytí auta (jiné nezasílám), přivezl jsem si ho z Německa a v ČR jsem byl majitelem pouze já, auto netuningované a kompletní, (kromě špatného koberce - byl již tenkrát vyhozen, je to v originálu ten černý/ne ten červený =model Rallye) originál, značky v řádném depozitu, mnoho náhradních dílů orig xsi vč. kompl. hlavy, sání, řídící jednotky, další sady alu kol, plastů,atdatd.- dohodou, pouze na díly nerozprodávám, auto je bez koroze, vhodné pro PŘESTAVBU sportovní/závodní účely nebo kompletní RENOVACI.
Na prodej nijak nespěchám, ale dohoda je možná, tzn. cena pevná není, ale: na neomalené nabídky nereaguji vstřícně... Pouze vážní zájemci o XSI, kteří vědí a znají.
Renovace není výměna oleje, "dofouknutí" pneu a.. jedu :-) Auto je uskladněno/stojí 15 let a je celkem 31 let staré!
Soukromý prodej - použité / ojeté, na renovaci nebo přestavbu - bez ručení (tzn. vrácení/slevy/výměny apod.) a jakékoli záruky. Výslovně jakékoli !!!
SMS / MAIL NE !!! Nečtu - neodpovím. Děkuji za pochopení.
Dobrý den, nabízím k prodeji svého velmi spolehlivého Forda Focuse kombi r.v. 2003 TDCi 85kw s nájezdem cca 265 000 km (km přibývají, auto nenechávám stát, občas s ním vyjedu) v plné „palbě“ s unikátní sklopnou sedačkou u spolujezdce! Jsem jeho vlastníkem 8 let a nikdy jsem s ním neměl žádný problém a nikdy mě nikde nenechal. Vždy dostával co potřeboval, turbo jsem vždy dochlazoval, tankoval jen kvalitní naftu (Verva, nebo V-power), spoustu věcí bylo uděláno preventivně. Olej a filtry byl měněný s pravidelností 1 rok, vždy jsem od výměny k výměně nenajel více než 6000 km. Autu momentálně nic nechybí, jezdí, svítí, brzdí, topí atd. není potřeba žádná akutní investice, stačí sednout a jezdit. Za 8 let mého vlastnictví byly provedeny tyto opravy: rozvodový a klínový řemen, napínací kladky, vodní pumpa, žhavící svíčky, komplet náplně, dříve komplet brzdy včetně kotoučů a 2 třmenů, měděné brzdové trubky. Měděná trubka k hřebenu řízení, všechny tlumiče, přední pružiny, stabilizační tyčky, všechny ložiska v kolech, nový startér a další věci, které si už nepamatuji. STK ještě do 11/2023. Na STK nikdy žádný problém. Turbo původní v bezvadném stavu, stejně tak ostatní díly na motoru a i motor samotný.
Výbava:
okna, zrcátka, střešní okno vše v elektrice.
Originální rádio s navigací a s měničem na 6 CD
Palubní PC
Parkovací senzory
multifunkční volant
Automatická klimatizace
Vyhřívané čelní a zadní okno
sklopná sedačka spolujezdce + zadní sklopné sedačky a opěrky
vyhřívané sedačky
tažné zařízení
atd.
Jediným trochu nedostatkem je kosmetika, ale není to nic hrozného, žádná hloubková koroze. Na autě je nový pravý blatník, levý přidám k autu zdarma. Na řidičově straně jsou nové oboje dveře (absolutně bez koroze). Dveře na druhou stranu mám také, ale jsou lehce promáčklé, ale jinak v bezvadném stavu bez koroze, také přidám k autu. Prahy v pěkném stavu bez koroze. Další věc, kterou jsem za 8 let neřešil je klimatizace, jelikož jí nepoužívám, nikdy jsem jí neplnil, takže funkčnost nemohu zaručit, každopádně klima kompresor se zdá být funkční a spíná. Dále nefunguje výhřev na řidičově sedadle, také jsem nepoužíval, takže jsem to také neřešil. Možná bude potřeba zkontrolovat popř. vyměnit brzdové destičky, vzadu možná i kotouče, které jsou orezlé, nejspíš proto, že auto v zimě moc nejezdilo. To jsou jediné závady na autě o kterých vím, jinak je vše v pořádku a nic neskrývám. Mám 5 aut a všechny už je „neuživím“ proto musím s těžkým srdcem Focuse prodat. Cena je 24 900,-. Myslím si, že vzhledem ke stavu auta a k ostatním nabídkám, je to velice pěkná cena a auto bude sloužit ještě hodně dlouho, je to spolehlivý pracant a se sklopenou přední sedačkou do něj naložíte opravdu cokoliv (ani větší mondeo, nemá tolik prostoru). K autu přidám také obě sady kol (letní, zimní) s pěknými vzorky na ještě pár sezón, originální střešní nosiče (příčníky). Uvedené telefonní číslo je vymyšlené, první kontakt prosím emailem.
Pontiac Bonneville se v šesté generaci těchto vozů se vyráběl od roku 1977 do 1981. Náš model byl vyroben v roce 1979. Tento zachovalý kousek má na tu dobu a u tohoto modelu nejvyšší možný objem motoru V8, 5,7 l .
Auto má velmi zachovalý původní lak a jeho dvoubarevné provedení se světlou střešní částí, protaženou na vrchní díly blatníků a kapoty se nádherně doplňují s zelenou metalízou na zbytku vozu. Také původní dělící linka dokládá pečlivé zacházení původního majitele. Lak byl kompletně ošetřen profesionální kosmetikou Swissvax, přesto si ponechává krásu původního lakování s jemnou patinou. Chromované části jsou nádherně lesklé bez puchýřků nebo rzi. Běloboké pneu k autu prostě sedí a volitelné drátěné kryty kol jsou původní po celých 42 let.
Stejně původní je také jeho interiér v zeleném provedení . Palubní deska je také bez jediné praskliny . Celý interier vozu vykazuje minimální opotřebení a máte pocit, že sedíte v zánovním voze ( přestože je mu 42 let).
Všechny na tu dobu elektrické vymoženosti jsou funkční např. digitální hodiny nebo ekonoměr. Také látková sedadla v zeleném odstínu jsou pohodlná a měkká, téměř jako nová s řidičovým sedadlem v elektrice. Ve skvělé kondici je také podvozek vozu, který nikdy nevyjížděl v zimě. V detailech interieru je vkusně zakomponováno dřevěné obložení, které zvýrazňuje provedení palubní desky, volantu a dveří a navozují tak luxusni interier. Pokud máte rádi dobrou muziku, stačí pustit originální rádio nebo funční přehrávač kazet.
Všechny elektrické doplňky fungují, včetně klimatizace .
Pod kapotou najdete 5,7 litrový motor V-8 spojený se třístupňovou automatickou převodovkou po jediném původním řidiči, který ho půběžně udržoval, celá léta hýčkal v garáži a dopřával mu pravidelný servis.
Toto udržované auto má na svůj věk 42 let najeto pouhých 48 835 mil a je stále připraveno pro nádhernou jízdu .
Technické údaje : Délka 5443 mm, šířka 1941 mm, rozvor 2945 mm
Objem motoru 5737 cm3/ 350,1 cui, výkon 119 kw/ 160k, V8
Hmotnost 1712 Kg , nádrž o objemu 76l
Pokud máte rádi americká auta a toužíte po dobře udržovaném a krásně vypadajícím voze, který si můžete naplno téměř denně užít, je tento Pontiac Bonneville z roku 1979 ten pravý.
Součástí prodeje je i zajištění veteránské testace.
Auto je vystaveno v Autosalonu Lučany nad Nisou nebo více na
Prodám Hondu Accord 2,2 iCDTI 103kW, najeto 316+tkm, r.v. 2005. STK do 02/24. Začal klepat motor, sežralo to olej, asi přes turbo. Pokud jste si ochotni ten motor opravit, určitě vám ještě dobře poslouží - nejsem schopen říct co to je. Vzhledem k nedostatku oleje to může být cokoliv. Dle servisu tlaky na válcích prý v pořádku, nikde nejsou viditelné úniky oleje.
Za poslední měsíc investice 24 tisíc korun jen na materiálu - na autě komplet nové brzdy kotouče i destičky vpředu i vzadu, přední tlumiče, vyměněno servo čerpadlo(použité), nové čidlo ABS na zadním kole. Od opravy najeto ani ne 1000km. Ikdyž to auto mám stále rád - začíná mě to auto srát co se týče financí :)
Auto zažilo za 10+let co ho vlastním 2 menší ťukance a jednu větší "nehodu" (1. vlastník Itálie, při koupi 120tkm tachometrových, nikdy jsem se po pravosti nepídil)
1 - zezadu jen popraskaný lak na nárazníku.
2 - zepředu měněna výztuha nárazníku, přelakovaný nárazník - praská kit. A jednu "větší nehodu" 3 - vyklepal se čep na pravé straně minulý rok - výměna ložiska, ramen, manžet atp. Blatník srovnán a přetřen na oko.
A ještě menší promáčklina na kufru po nacouvání do stromu :-)
Je to používané auto a žádná leštěnka. Důlky od kamínků jsou u 17 let starého auta samozřejmostí, šrám od klíčů přes kapotu - nějáký dobrák se vyřádil den na to, co jsem se přestěhoval do města. Původní uživatel kuřák - na jednom místě propálená sedačka řidiče. Bude to chtít stříknout spodek.
Cena 60 000,-
Vhodné jako soubor náhradních dílů :) prodávám to za reálnou tržní cenu 17let starého auta s vadou
Tohle auto jsem nikdy nechtěl prodat ale teď se naskytla zajímavá příležitost a jedno auto musí z domu. Černý Petr padl na tohle ( mám ještě další 4 ) Teď k autu. Je to m52b20 ( mám k němu nachystaný i kompletní swap b28 - Motor, převodovku, kardan, differak přední i zadní brzdy a nápravy + jednodku s EWS OFF, stačí to dát do auta ale to sem ještě nedělal z důvodu zachovaní origo stavu.) Na autě krom laděné koncovky výfuku ( Eisenmann pro 318iS, 320i a 323i s homologací ) a AP stavitelného podvozku se štelovatelným horním uložením ( Maxspeedingrods ) věechno originál, žádný nevratný tuning, do kastle se nevrtalo a ni neřezalo, žádné felony a podobné nesmysly . Výfuk jinak originál včetně origo katu. V autě hodně proinvestováno. Přetěsněný motor, nová vodní pumpa, termostat, hliníkový domek termostatu, fridex a klínový řemen od altíku + nová visco spojka. Nové svíčky NGK, přední rozpěra, dělaná přední náprava ramena čepy ( loemforder ) + silentbloky ( měkčí powerflex fialové polyurethany ), olej měněn pravidelně každých 10k km - 10w40 Millers Oils . V interiéru měněné sedačky za sportsitze ( modro černé ladí k tapcům ), přečalouněná stropnice a sloupky do kvalitný alcantary od firmy co se tím zabývá. Loketka se středovým tunelem, semiš volant ( origo tříramínko dám k tomu ale to je na přešití ), mincovník. Z výbavy dále : funkční šíbr, webasto, malé BC, přední okna v el., výhřev sedaček ( sporty ho ale nemají, kabeláž a tlačítka jsou originál ), manuální dvouzonová klima. STK do 20/04 2024. Jsme druhý majitel. Auto vlastním 7 let. Nikdy s ním nebyl žádný problém. K autu kompletní klíče - 4x , servisní historie, manuály k 3r e36, k webastu, k rádiu, + i vzorek kůže. Samosvor 3,45 25% svornost, originál na 320i. Snad sem na nic důležitého nezapomněl. To jsou provedené ůpravy / opravy. Fotky jsou moc milosrdné. 3x mě to nabourali na parkovišti a na střechu spadla větev. Odřené dveře řidiče, maska a ledvinky KO, pravý přední blatník KO, + koroze + kosmetika ze sídliště ( lidi jsou hyeny ) ! Barva je Madeiraviolett. Bude nutné vyvařit prahy, udělat levý zadní lem, přední klobouky. A to je asi tak vše. Prodej na r17 styling 81 ( nebo nějakých r15, a cena bude o 15k menší ). Stejně tak se dá po domluvě hýbat s cenou. Můžu tam vrátit originální výfuk, dát jiný podvozek, vyndat si věci z interiéru, atd atd. Cenu řeším na místě u auta. Nejdřív se přijedtě podívat. Více info po telefonu. Auto je teď v suché garáži a v zimě už nejezdí ale 6 let mě předím složilo jako daily v létě i v zimě. Je to na té kastli znát. Nic netajím, řikám vše co vím. Chtěl sem si ho nechat a postupně udělat. Nevím už ale kde co dřív a priority se s přibývajícím věkem trošku mění. Na prodej ale nespěchám. Vím co prodávám. V dnešní době nesehnatelné .
Dobrý den, prodám Hyundai i20 2014 1,2L (62kw), najeto 85 000km, manuál. STK platná do 5/2024. Auto bylo zakoupeno v ČR jako nové a upraveno pro postižené. V autě je namontované ruční ovládání plynu a brzdy značky Hurt v hodnotě 50 000Kč (dokumentaci dodám k autu). Auto je pozůstalost po otci (1. majitel), který neměl pravou nohu. Auto je na 9 let stáří velmi zachovalé, ale nějaká menší oděrka a tečka od kamínku se jako u každého auta samozřejmě najde. K autu je servisní kniha, která byla vedená pouze po dobu záruky auta (5 let). Nyní auto servisované u automechanika. Na autě jsou dělané brzdy (kotouče i destičky - vpředu i vzadu) a komplet tlumiče. Rozvody jsou řešené řetězem, tudíž bez problémů. Na autě je přidělané tažné zařízení do 750kg. Dále k autu přidám letní litá kola. Pro více info volejte nebo pište na mail.
Dobrý den, Prodám BMW E 61 s venkovní úpravou M paket.
Vnitřní výbava látkové sedačky velký displej a černá Stropnice. Sedačky jsou neprosezené interiér velice krásný, bez jakéhokoliv poškození.
Stav tachometru 380.000 km, odjímatelné tažné zařízení.
Tk nová na dva roky.
Auto předemnou vlastnil mechanik 7 let takže je to na autě vidět, absolutně bez úniku kapalin. Motor suchý čistý, automat šlape jak hodinky, já osobně se autům věnuji přes deset let, takže je auto v top stavu.
Na autě jsou kola styling 128 s novými zimními gumamy. Nově přešitý volant profi firmou.
Auto je po výměně oleje, olej měněn pravidelně po 10.000km, nové brzdové destičky.
Nedostatky jsou jen teď přestaly stírat stěrače, nejspíš motorek, svítí abs !!!. Auto jsem slevnil o 25 tisíc, nechce se mi to řešit, jelikož mám nové
Dobrý den chtěl bych nabídnout své bmw nechal jsem si ho dovézt na zakázku z Itálie a mám ho deset let auto bylo používáno jen svátečně a na dovolené takže u mě moc nenajezdilo po celou dobu garážováno auto má jenom letní sadu gum v zimě neježděno nekuřak auto bez koroze nějaká ta kosmetika za těch dvacet let auto ma novou stk z autem už nejezdím a proto jsem se ho rozhodl nabídnout zase fandovi této značky který ocení tento výjimečný stav takových už moc není kdo nerespektuje cenu ať nevolá cena je pevná další info zdělim po telefonu
Dobrý den. Rád bych touto cestou prodal ze své sbírky Škodu Favorita v edici Prima, vyrobeno pouze jen 1400ks. Auto je ve velice dobrém, zachovalém a originálním stavu s nájezdem 43000Km s platnými doklady, eko poplatek zaplacen. Nyní posledních pár let v depozitu. Auto bylo vždy garažováno, přes zimu neježděno. Auto jsem pořídil do sbírky od známého, cca. 80 let. Je to již 30ti leté auto, tudiž veterán. Preferuji telefonické spojení, inzerát platí do smazání.
Plastové auto Volkswagen mikrobus z 80tých let,již není, kovové Ferrari, auto má otvírací dveře, za 90,-Kč, dále staré autíčko Jaguar XJ 220, auto má otvírací dveře, za 90,- Kč, dále staré autíčko Aston Martin, auto má otvírací dveře, za 90,- Kč, vše je z 80tých let, používané, vše plus pošta. Plus pošta. Telefon není.
Prodam Mazda 3
Benzin 1.6
Najeto 122 114 km
Ted zimni gumy na plechach k vozu lita kola s letnimy pneu.
Vybava:
Abs
Airbagy
Radio
Klimatizace
Centralni zamykani
Elektricka okna v predu, vzadu klicky
Auto slouzi vyborne za 6 let co ho mame akorat meneny kulove cepy a vymena oleje. Jinak naprosto bez poruchy a bez investic.
Auto slouzilo pritelkyni jako prvni vuz. Ma vady na laku a naraznikach. Pritelkyne obcas neco skrabla a s vetsinou vad uz jsme si auto koupili. Jsme druhy majitel, pouze jeden klicek, druhy jsme nikdy nemeli.
Auto prodavam z duvodu koupe noveho a vetsiho jinak by jsme si ho dale nechali.
Verim, ze auto bude slouzit nekomj jeste stejne dobre jako nam.
Pro info a dotazy volejte 536 864.
Dekuji Zavadil
3x S-LINE výbava - interier, exteriér, nastavitelný podvozek (5 režimů)
140kW, S-Tronic DSG 7st., LED světlomety, 18´ alu + obě sady pneu 245 40 R18 (nyní na zimních Goodyear 80%)
VIRTUAL COCKPIT + nejvyspělejšího tablet MMI s příplatkovou hudbou, AUX, 2xUSB, AUDI CONNECT
Příplatková výbava:
APPLE CAR PLAY - kompletní zrcadlení telefonu na tabletu auta
Audi Connect - licence - počasí, dopravní situace, ceny nafty, odjezdy vlaků, odlety letadel, atd.
NEJNOVĚJŠÍ databáze navigace a map (pro rok 2023) + čtení dopravních značek
Audi PreSense (automatická detekce nebezpečí, chodců, samostatné zabrždění auta atd)
Přední/zadní parkovací čidla + zadní PARKOVACÍ KAMERA
Zamykání dotekem prstu u dveří Keyless (stačí klíč v kapse), startování tlačítkem
Otevírání/zavírání kufru nohou, zavírání i zamykání kufru tlačítky (bez klíče)
Vyhřívané S-LINE sedačky, vyhřívaná zrcátka, ISOFIX, 8x airbag, LED světlomety
Plno dalších vychytávek, které bych tady rozepisoval do rána :)
Dlouhodobá spotřeba při svižné jízdě 5,8l / 100km - jinak dlouhodobá kolem 5.0l / 100km
- 1. majitel - najeto 210.000 km - plná servisní historie - to znamená:
- ve 190.000km KOMPLET rozvody vč. vodní pumpy - vše doložím! + výměna chladiče A/C
- každých 15 tis. km olej+filtry (15,30,45,60,75,90,105,120,135,150,165,180,195,210 tis.km)
- v 60/120/180 tis. km výměna oleje v DSG
- v 90/180 tis. výměna brzdové kapaliny
- jinak žádné servisní zásahy, auto šlape jako hodinky, nikdy žádný problém, denně v provozu
Nikdy nehavarováno, nikdy nebylo nic lakováno, vše 100% původní stav, jiný, než základní servis nebyl nikdy potřeba.
Auto voní stále novotou, pouze sednout a jezdit. Interier 100%, jako nový. Nekupujete 20 let starou ojetinu. Nadčasový design, auto vypadá skvěle jak z venku, tak vevnitř, virtual cockpit je pecka! Více info po telefonu. O auto se starám vždy 100%, to všechno pochopíte, pokud se na auto přijedete podívat. Vždy jen bezkontaktní mytí, premiová nafta + zimní/letní aditivum VIF.
Důvod prodeje - dostal jsem služební vůz.
Bazary nevolat, na prodej nespěchám, vím, co prodávám.
Více info kdykoliv po telefonu.
Nabídky, které se rovnají vylétaným tunerským autám z roku 2010, si prosím nechejte od cesty a neztrácejme vzájemně čas. :)
Nabízím k prodeji auto ze své sbírky.
Fiat Tipo (160)
Rok výroby 1994
Nájezd cca 116.000 km
EKO uhrazeno
STK 05/2024
Obsah je cca 1800 ccm s výkonem 77kW, s elektronickým vstřikováním.
Třídveřových modelů a s tímto motorem je velmi málo, a dovolím si říci, že v tomto stavu nesehnatelné.
Ihned uvedu, že auto nemusím prodat za každou cenu.
Elektricky ovládaná okna, centrální zamykání, mlhovky, elektricky ovládané střešní okno.
Minimální nedostatky vůz má, přece jen už má 28 let.
V roce 1998 byl vůz dovezen ze Švýcarska, od té doby jedna majitelka, a poté vlastně já...detaily proberu se zájemcem.
Garážováno a za bývalé majitelky snad ani nepoznalo sníh. Já mám auto celoročně v teplé a suché garáži, takže auto bez koroze.
Mám originální ALU kola R15, se kterými se vůz prodával z fabriky, dále mám připravené dobové křídlo na páté dveře (gumové), auto je sníženo na pružinách Eibach -35mm (originální přidám k autu), s autem nestíhám ani jezdit, roční nájezd zhruba 1500 - 2000 km
Cena dle mě odpovídá stavu a nedostupnosti modelu s tímto motorem.