aukuba japonská - strana 12
Počet nalezených inzerátů AUKUBA JAPONSKÁ: 485 - strana 12
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"".
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér
Pásový přepravník, dumper Digger D600 H PROse šikmou korbou je vybaven hydraulickým sklápěním korby. Umožní Vám pohodlnou přepravu sypkých i pevných materiálu a to až do hmotnost 500 kg. Poradí si i s velmi špatně přístupnými místy.Velkou výhodou je samonakládací lžíce pro snadné naložení materiálu přímo do korby.
Tento dumper, pásový přepravník značky Digger je oproti svým konkurentům absolutní špičkou a to díky velmi dobré průjezdnosti terénem. K tomu mu napomáhají extra vysoké přepravní pásy (viz. obrázek) a také samozřejmě kvalitní japonská převodovka 6+2R.
Cena uvedena bez DPH
Volejte na číslo uvedené v inzerátu 039142
Tato inzerce neni navrh
na uzavreni kupni smlouvy dle zakona c. 89/2012 Sb, volat prosim 321,321,060 diky
Popis rostliny
Sazenice výška cca 130-150cm
Kontejner 3l
Možnost dopravy Po celé ČR ????????☘️
latinský název: Salix integra Hakuro Nishiky
Vyžaduje pravdelný řez výhonů pro tvorbu mladých zbarvených větviček.
Velmi známý kultivar vrby s bílorůžovými panašovanými listy v naroubované stromkové formě.
stanoviště: slunce až polostín, klasická zahradní půda lépe s dostatkem živin a dostatkem vláhy
použití: předzahrádky, solitera do trávníku, asijské scenérie, k vodním prvkům, orámování vchodu
Japonská registrace. Registrovat se můžete v Polsku.
Původní stav.
Auto se nachází v Polsku, Łódź.
Více informací: WhatsApp
Japonská registrace. Registrovat se můžete v Polsku.
Původní stav.
Auto se nachází v Polsku, Łódź.
Více informací: WhatsApp
Japonská HiFi sestava.
Zesilovač Orion 7000RC
Kazetový magnetofon Orion 7000RC
Tuner Orion 7000RC
K opravě a kompletaci. Magnetofon potřebuje řemínky, tuner je funkční, zesilovač na servis.
Tel.:187173
Rozměr 8x5x3 cm, slitina zinku, zdobeno motivy draků a rostlin, vyloženo dřevem. Období první republiky. Osobní předání Brno, nebo zaslání přes Zásilkovnu
Trvalky: Ostřice - japonská a grayova nebo do jezírka, ozdobnice čínská - zebrinus, čemeřice, yucca, zběhovec, levandule, bergenie, barvínek, denivka, kontryhel,kohoutek (alpský koukol), kapradí, zlatobýl, verbena (sporýš argentinský), pryšec myrtovitý, bahenní kosatec, čistec Bylinky: máta, pažitka, libeček, kostival, dobromysl (oregano - zlatá forma) Keře: zlatice, mahonie, svída (bíle panošovaný list), dřišťál, bobkovišeň, tavolník, třezalka, břečťan, ptačí zob, šeřík, skalník, svatolína (santolina), komule
- budleja, beztrnný ostružiník, maliník Stromy: habr, modřín, smrk, borovice, tůje, tis, jalovec - blue arrow, vrba pokroucená a smuteční, jírovec, lípa, ořešák. Víceleté rostliny v kontejnerech. Cena je 19 Kč za trvalky v kontejneru o průměru 9 cm, pro stromy a keře podle výšky a velikosti - cca 1 Kč za 1 cm výšky . Jenom jednotlivé kusy. Neposílám.
originální figurka, import z japonska, originál balení, neotevřené
mozno poslat postou, zasilkovna, ppl, osobni predani praha prosek
Prodám prémiovou moto přilbu japonské značky SHOEI RX-R
-Vel. M (Medium)
-Plně funkční
-Málo nošená helma Shoei
-Stav: pěkný stav viz. foto
-Včetně originálního vaku s logem
Japonská značka SHOEI vyrábí všechny součásti svých motocyklových přileb pouze v domovském Japonsku, což se odráží v precizním provedení a maximální kvalitě s důrazem na detail. Není náhodou, že spousta špičkových závodníků používá právě přilby SHOEI.
Značka Shoei představuje prvotřídní japonské ručně vyráběné helmy špičkové úrovně. Při výrobě každého kusu je kladen nejvyšší důraz na perfektní zpracování. Pod nejpřísnějším dohledem se dbá o kvalitu a tím i o Vaši maximální ochranu. Helmy Shoei splňují ty nejpřísnější normy a zajistí Vám to nejvyšší možné bezpečí.
V případě vašich dotazů pište / volejte. Děkuji.
Odesílám: Zásilkovnou,Českou poštou/ DPD / PPL /
Platba: Předem na účet / Dobírka
+ Koukněte také na další moje nabídky, prodávám podobné věci
Děkuji
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension".
Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem.
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.
Prodám nový motor Perkins 403-07, který vyrábí japonská firma Shibaura pod označením E673L.
Kompletně osazen: čerpadlo, vstřiky, svody výfuku a sání, olejový filtr, alternátor, startér, vodní pumpa, termostat a příruba.
Parametry motoru: objem 761 ccm, 3 válce, chlazený vodou, maximální výkon: 13,8 kW/ 3600 ot.min, nominální výkon: 11,5 kW/ 3600 ot.min (10,3 kW/ 3000 ot.min), hmotnost 75 kg.
Délka 499 mm, šířka 430 mm, výška 550 mm.
Použití u stavebních strojů, bagr, minibagr, dempr, malotraktor.
Podobný motor jako Kubota, Yanmar
Prodám kvalitní japonskou postel z masivu, i s futonem o rozměrech 140x200 (matrace). Postel je zachovalá, ve velmi dobrém stavu, známky opotřebení minimální (viz foto). Uprostřed roštu má pátou nohu. Šedé čelo na fotce není součástí postele. K vyzvednutí v Benátkách nad Jizerou. PC 18000,-.