atv čtyřkolky
Počet nalezených inzerátů ATV ČTYŘKOLKY: 870
nový, originální ND BRP - spojovací koule, obj.č. pro modely _ATV:
Can-Am ATV 2019 OUTLANDER MAX 570 EFI DPS T3 Frame
Can-Am ATV 2018 OUTLANDER T3 570 EFI Frame
Can-Am ATV 2019 OUTLANDER 570 EFI PRO - T3 Frame
Can-Am ATV 2019 RENEGADE 1000 EFI - T3 Frame
Can-Am ATV 2019 OUTLANDER 450 EFI - T3 Frame
Can-Am ATV 2019 OUTLANDER 570 EFI DPS - T3 Frame
Can-Am ATV 2019 RENEGADE 650 EFI - T3 Frame
Can-Am ATV 2019 OUTLANDER MAX 450 EFI - T3 Frame
Can-Am ATV 2019 OUTLANDER MAX 570 EFI XT T3 Frame
Can-Am ATV 2018 OUTLANDER T3 MAX 570 EFI Frame
Can-Am ATV 2019 RENEGADE 1000 EFI XXC - T3 Frame
Can-Am ATV 2018 RENEGADE T3 1000 EFI XXC Frame (Renegade)
Can-Am ATV 2018 RENEGADE T3 1000 EFI Frame (Renegade)
Can-Am ATV 2018 RENEGADE T3 650 EFI Frame (Renegade)
Can-Am ATV 2018 RENEGADE T3 650 EFI XXC Frame (Renegade)
Odesíláme PPL na dobírku (cena bez poštovného)
bezúdržbová baterie.
nejvyšší standard kvality; vyrobeno dle norem JIS
vyrobeno největším japonským výrobcem baterií
velmi široká nabídka: více než 90 různých položek
méně než 0,5 % závad
baterie je prodávána v suchém stavu
Kapacita Ah/10HR : 12 Startovací proud (A) : 200 Délka baterie (mm) : 150 Šířka baterie (mm) : 87 Výška baterie (mm) : 145 Objem elektrolytu (ltr) : 0,69 Váha plné baterie (Kg) : 4,6
např. pro modely: APRILIA 1000 ETV Caponord (02–07) APRILIA 1000 RSV 1000 Mille (00) APRILIA 1000 SL Falco (00–03) APRILIA 750 Dorsoduro APRILIA 750 SL SHIVER APRILIA 800 MANA APRILIA 850 MANA (08–10) APRILIA 850 MANA GT ABS (10) BENELLI 125 Adiva (00) BENELLI 150 Adiva150 (00) BETAMOTOR 1000 YB10 Dieci (00-) BIMOTA 1000 YB10 DIECI BMW 1200 K1200R, S BMW 1200 R1200GS, K1200R (05-) BMW 1200 R1200R, S BMW 650 F650GS BMW 800 F800, GS, ST BUELL 1200 S1 Lightning (96–99) BUELL 1200 XB12R Firebolt, XB12S Lightning (04–08) BUELL 1200 XB12S Lightning (04–06) BUELL 1200 XB12X Ulysses (06–08) BUELL 500 Blast (00–08) BUELL 984 XB9R Firebolt, XB9S Lightning (02–08) CAGIVA 1000 Gran Canyon CAGIVA 500 Canyon, River (98–01) DUCATI 1098 1098 (07) HARLEY-DAVIDSON 1130 VRSC V-Rod (02–07 ) HONDA – ATV 300 TRX300 Fourtrax (88–00) HONDA – ATV 300 TRX300FW Fourtrax 4×4 (88–00) HONDA – ATV 350 TRX350 Rancher (00–06) HONDA – ATV 350 TRX350, D Fourtrax 4×4 (86–89) HONDA – ATV 400 FL400R Pilot (89–90) HONDA – ATV 400 TRX400 Rancher AT (04–06) HONDA – ATV 400 TRX400FW Foreman (95–03) HONDA – ATV 420 TRX420 Rancher 4×4 ( –09) HONDA – ATV 450 TRX450 Fourtrax Foreman S, ES (98–04) HONDA – ATV 500 FourTrax Foreman ES, 4×4 (05– 09) HONDA – ATV 500 TRX500 Fourtrax Rubicon (01– 09) HONDA – ATV 500 TRX500FE, FM, TM (05– 09) HONDA – ATV 650 TRX650 FourTrax Rincon (Std.) (03–05) HONDA 1000 XL1000V Varadero (99–02) HONDA 1100 ST1100, A Police, Pan Eur. (90-) HONDA 1100 ST1100, ABS-TCS, 1100A (91–02) HONDA 1100 VT1100 C2 Shadow Sabre (00–04) HONDA 1100 VT1100C, C3, T Shadow (Spirit, Aero, A. C. E. Tourer) (01–07) HONDA 1100 VT1100C2 Shadow Sabre (00–07) HONDA 1300 CB1300DC X4 Type LD (01-) HONDA 1300 VTX1300C, S Retro (03–07) HONDA 1300 VTX1300R, S, C (05) HONDA 1300 X4 HONDA 1500 GL1500 C (F6C) HONDA 1500 GL1500 Valkyrie (97–03) HONDA 400 NV400 DC Shadow (01-) HONDA 750 NV750, Shadow (97–98) HONDA 750 RVF (RC45) HONDA 750 VT750C Shadow (98–00) HONDA 750 VT750CD, CD2 Shadow Deluxe (98–02) HONDA 750 VT750CDA, B, C, D Shadow, A.C.E. Deluxe (02–03) HONDA 750 XRV750 African Twin HUSQVARNA 400 TE410E (00–01) HUSQVARNA 580 TE610E, SM610S (00–01) HUSQVARNA 610 TE610 (98-) HYOSUNG MOTORS 650 GT / R / S / Aguila (04) ITALJET 180 Dragster (99) KAWASAKI 1100 GPZ1100 (ZXT10 E, F) (95–97) KAWASAKI 1100 ZRX1100 (99–00) KAWASAKI 1100 ZRX1100/II (ZRT10C,D) (97–00) KAWASAKI 1100 ZX-11 (ZX1100D1) Ninja (94–98) KAWASAKI 1100 ZX1100 C-G (99) KAWASAKI 1100 ZX1100 D1 (97–00) KAWASAKI 1100 ZX1100-D Ninja ZX-11 (95–01) KAWASAKI 1100 ZX1100-D Ninja ZX-11 (CN) (93–94) KAWASAKI 1100 ZX11
Čtyřkolka zrozená pro dlouhé cesty a výlety. Pohodlná, řiditelná, velká a pěkná. Na tomto modelu si v CFMOTO dali záležet a čtyřkolka CFMOTO X625 je vymazlena do nejmenšího detailu.
Podvozek čtyřkolky je postavený na pětipolohových tlumičích, které jsou již z fabriky nastavené pro běžného uživatele a zvládají jakýkoliv terén. Čtyřkolka CFMOTO X625 projede blátem, sněhem, hlínou, po silnici, ale i ve vodě. Výška podvozku nad zemí je 280mm.
O brždění se starají čtyři kotoučové brzdy - jedna pro každé kolo. Na brždění čtyřkolky pak používáte nožní brzdu pro pravou nohu a páčku na řidítku pro pravou ruku. Výhodou je, že i když se vám podaří utrhnout třeba některou z brzdových hadic, tak zbylé tři brzdy Vám stále budou brzdit na plný výkon a můžete pokračovat v cestě.
Podvozek čtyřkolky je zakrytován z výroby plastovou ochranou a dokoupit si můžete hliníkovou ochranu podvozku.
Kola čtyřkolky jsou hliníková o velikosti 12" a obuté jsou čtyřplátnové pneumatiky, odolné proti proražení nebo propíchnutí.
Plasty čtyřkolky jsou pružné a odolné proti prasknutí. Schválně jsou spojené na plastové šrouby, které dovolují pružnost spojů a chrání plasty proti prasknutí. Dokonce při převrácení čtyřkolky plasty ve většině případů neprasknout.
Přední a zadní světla jsou kompletní z ledek a odpadá tedy výměna žárovek.
Zásadní je ergonomie posedu, kde jezdec pohodlně sedí vzpřímeně a řidídka má před sebou aniž jsou ruce nahoru a nebo dolu. Sedlo je pak pohodlné a akorát měkké. Zadní sedlo pro spolujezdce je pak nejlepší a nejpohodlnější. Spolujezdec má na čtyřkolce svoje království, kde je prostor jen jeho. K sedlu jsou i madla pro držení spolujezdce.
Motor je kvalitní a vychází z dvaceti let zkušeností výrobce CFMOTO. Motor splňuje všechny nejnovější normy EU. Vstřikování motoru a řídící jednotka je od Německé firmy BOSCH. Výkon motoru se přenáší na kola pomocí osvědčeného kanadského bezspojkového CV-Tech variátoru s řazením L, H, P, R a N. Výhodou bezspojkového CV-Tech variátoru je že nemá spojku a i při nejnáročnější práci se nemá co zničit.
Dynamický systém EPS (elektrický posilovač řízení) je skvěle nastavený a přesně Vás spojí s vozovkou a nebo terénem kudy zrovna jedete. Posilovač řízení je pak u obou variant čtyřkolky CFMOTO X625 i X625-A a je stejný.
Čtyřkolka zrozená pro dlouhé cesty a výlety. Pohodlná, říditelná, velká a pěkná. Na tomto modelu si v CFMOTO dali záležet a čtyřkolka CFMOTO X625 je vymazlená do nejmenšího detailu.
Podvozek čtyřkolky je postavený na pětipolohových tlumičích, které jsou již z fabriky nastavené pro běžného uživatele a zvládají jakýkoliv terén. Čtyřkolka CFMOTO X625 projede blátem, sněhem, hlínou, po silnici, ale i ve vodě. Výška podvozku nad zemí je 280mm.
O brždění se starají čtyři kotoučové brzdy - jedna pro každé kolo. Na brždění čtyřkolky pak používáte nožní brzdu pro pravou nohu a páčku na řidítku pro pravou ruku. Výhodou je, že i když se vám podaří uthnout třeba některou z brzdových hadic, tak zbylé tři brzdy Vám stále budou brzdit na plný výkon a můžete pokračovat v cestě.
Podvozek čtyřkolky je okrytován z výroby plastovou ochranou a dokoupit si můžete hliníkovou ochranu podvozku.
Kola čtyřkolky jsou hliníková o velikosti 12" a obuté jsou čtyřplátové pneumatiky, odolné proti proražení nebo propíchnutí.
Plasty čtyřkolky jsou pružné a odolné proti prasknutí. Schválně jsou spojené na plastové šrouby, které dovolují pružnost spojů a chrání plasty proti prasknutí. Dokonce při převrácení čtyřkolky plasty ve většině případů neprasknout.
Přední a zadní světla jsou kompletní z ledek a odpadá tedy výměna žárovek.
Motor je kvalitní a vychází z dvaceti let zkušeností výrobce CFMOTO. Motor splňuje všechny nejnovější normy EU. Vstřikování motoru a řídící jednotka je od Německé firmy BOSCH. Výkon motoru se přenáší na kola pomocí osvědčeného kanadského bezespojkového CV-Tech variátoru s řazením L, H, P, R a N. Výhodou bezespojkového CV-Tech variátoru je že nemá spojku a i při nejnáročnější práci se nemá co zničit.
Dynamický systém EPS (elektrický posilovač řízení) je skvěle nastavený a přesně Vás spojí s vozovkou a nebo terénem kudy zrovna jedete. Posilovač řízení je pak u obou variant čtyřkolky CFMOTO X625 i X625-A a je stejný.
Standartní výbava:
Tažné zařízení s homologací
Elektrická 7 pólová zásuvka na vozík
Přední elektrický naviják s vodícími rolnami
Posilovač řízení
Alu kola 12"
Sedlo spolujezdce s madly na chycení
Homologace - bílé značky Euro 5.
Možnost na splátky, odpočtu DPH a protiúčtu za Váš motocykl nebo čtyřkolku.
Doprava zdarma, plná nádrž a registrace.
Malý, ale šikovný! Čtyřkolka CFMOTO Gladiátor X450 je dodávána v provedení T3b (žluté značky), kde na zadní nápravě je rozvodovka a obě zadní kola se stále točí stejně rychle. Na přední nápravě je diferenciál, který si můžete elektronicky zamykat ovladačem na řidítku. Homologace čtyřkolky CFMOTO Gladiátor X450 je T3b = žluté značky. K řízení této čtyřkolky v homologaci T3b je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Můžete si vybrat ze dvou barev čtyřkolky – zelená a oranžová, kde oranžová barva je za příplatek 1.000Kč. Posilovač řízení je pak za příplatek a možný je u obou barev. Posilovač řízení pak u této čtyřkolky využijete jen při využití čtyřkolky na celodenní práci v lese, kde s posilovačem řízení je ovládání čtyřkolky pohodlnější. Posilovač řízení se označuje EPS. Čtyřkolka je vhodná pro práce a výletové ježdění. Vybavená je navijákem, tažným zařízením a zásuvkou pro vozík. Za čtyřkolku pasuje i běžný vozík za auto. Čtyřkolka ve všech variantách je vybavena variátorem CV-Tech (Kanadská výroba), který nemá spojku a díky tomu i při náročné práci není co zničit. Vstřikování a řídící jednotka je Německé výroby Bosch.
Malý, ale šikovný! Čtyřkolka CFMOTO Gladiator X450 je dodávána v provedení T3b (žluté značky), kde na zadní nápravě je rozvodovka a obě zadní kola se stále točí stejně rychle. Na přední nápravě je diferenciál, který si můžete elektronicky zamykat ovladačem na řidítku. Homologace čtyřkolky CFMOTO Gladiator X450 je T3b = žluté značky. K řízení této čtyřkolky v homologaci T3b je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Můžete si vybrat ze dvou barev čtyřkolky – zelená a oranžová, kde oranžová barva je za příplatek 1.000Kč. Posilovač řízení je pak za příplatek a možný je u obou barev. Posilovač řízení pak u této čtyřkolky využijete jen při využití čtyřkolky na celodenní práci v lese, kde s posilovačem řízení je ovládání čtyřkolky pohodlnější. Posilovač řízení se označuje EPS. Čtyřkolka je vhodná pro práce a výletové ježdění. Vybavená je navijákem, tažným zařízením a zásuvkou pro vozík. Za čtyřkolku pasuje i běžný vozík za auto. Čtyřkolka ve všech variantách je vybavena variátorem CV-Tech (Kanadská výroba), který nemá spojku a díky tomu i při náročné práci není co zničit. Vstřikování a řídící jednotka je Německé výroby Bosch.
Motor:
Typ motoru - 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
Objem válců - 400 cm3
Výkon motoru - 24 kW
Palivový systém - Elektronické vstřikování Bosch
Převodovka / koncový pohon - Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Chlazení - kapalinou
Standartní výbava:
Tažné zařízení
Elektrická 7 pólová zásuvka na vozík
Přední elektrický naviják
Alu kola 12"
6.3.2023 - Dětská elektro čtyřkolka ATV FactoryTeam 1000W Zcela nový typ motoru
Nejnovější a nejkvalitnější model elektrické čtyřkolky na trhu. Zcela ojedinělý a dravý design si zamiluje naprosto každý.
Dětská elektrická čtyřkolky FactoryTeam je ideální volbou pro děti, které prozatím nemají žádné zkušenosti s jízdou na čtyřkolce.
Tento model je díky svému silnému motoru 1000W36V ideální, jak pro začátky, tak i pro pokročilejší jízdu na čtyřkolce. Sílný motor si hravě poradí s nerovným povrchem a lehkým terénem. Maximální rychlost této čtyřkolky je až 28Km/h.
Díky elektrickému motoru je čtyřkolka naprosto tichá a nikoho svou jízdou nevyrušuje. Samozřejmostí je u této čtyřkolky přední světomet, zpátečka třípolohové omezení rychlosti.
Záruka 2 roky.
Dětské čtyřkolky, jsou buď originál zabalené v krabici. Nebo sestavené a odzkoušené (vyměňujeme nekvalitní matky za matky se silonem na duležitých místech.
Na sms neodpovidam
Dětská čtyřkolka ideální od 4 let s hydraulickou zadní brzdou, jednou rychlosti vpřed, elektrickým startérem a světly. Ideální čtyřkolka, kterou Vaše dítě vstopí do světa čtyřkolek. Čtyřkolka je ideální pro děti od čtyřech let. Na čtyřkolce je doraz plynu, čím můžete nastavit kolik maximálně lze přidat plyn. Páčky jsou hodně blýzko řidítek, aby na ně dítě dosáhlo. Bržděná je pak hydraulicky zadní náprava a přední je díky tomu stále řiditelná i při prudkém brždění. Čtyřkolka má jednu rychlost vpřed, kterou nějak neřadíte a při řízení čtyřkolky Kayo jen přidáváte plyn a brzdíte. U čtyřkolky je hlavně kladen důraz na bezpečnost, kde důležité díly jsou dotažené maticí a zajištěny proti povolení závlačkou. Plasty dětské čtyřkolky jsou z pružného materiálu a i při větším nárazu neprasknou. Na přední a zadní části čtyřkolky je pak ochranný rám v barvě. Výhodou je také "trhací" pojistka, kterou si dítě připevní k sobě a v případě pádu ze čtyřkolky se stroj vypne a neujede. Síla motoru o obsahu 72 ccm bohatě stačí pro dětské ježdění, ale dokáže uvézt i dospěleho. Stejně silné motory jsou i v nejmenších skútrech pro městské ježdění. Motork je 4 taktní a tedy úplně tichá, aby žádný ze sousedů neslyšel, jak Vaše dítě jezdí třeba za domem.
16.3.2023 - Oblíbená dětská elektro čtyřkolka ATV Torino 800w nyní přichází i v ekologickém elektro provedení. Silný motor 800W zajišťuje dostatečný výkon i pro ty nejnáročnější z dětí. Vhodná pro děti 3-7let
Pro maximální pohodlí a komfort je čtyřkolka vybavena také zpátečkou a tří rychlostním voličem, kdy můžete navolit dítěti požadovanou maximální rychlost - zajistit ji klíčkem a poté klíček odejmout aby si dítko nemohlo navolit jinou rychlost čtyřkolky.
Záruka 2 roky.
Dětské čtyřkolky, jsou buď originál zabalené v krabici. Nebo sestavené a odzkoušené
Můžete si přijet osobně a vyzkoušet.
Dětské čtyřkolky, motorky, koloběžky originál zabalené v krabici, posíláme po celé ČR
Model: Torino 800W - model bez tachometru
Motor: 36V eco elektromotor
Výkon: 800W
Rychlost: 1. stupeň 25km / h, 2. stupeň 19km / h, 3. stupeň 11km / h
Převod: Vpřed / vzad
Doba jízdy: 6-8 hodiny
Baterie: 3x 12V 12Ah
Hmotnost: 46 Kg
Zatížení: 65 Kg
Na sms neodpovídám!!!
25.1.2023 - Dětská elektro čtyřkolka ATV FactoryTeam 1000W Zcela nový typ motoru
Nejnovější a nejkvalitnější model elektrické čtyřkolky na trhu. Zcela ojedinělý a dravý design si zamiluje naprosto každý.
Tento model je díky svému silnému motoru 1000W36V ideální, jak pro začátky, tak i pro pokročilejší jízdu na čtyřkolce. Sílný motor si hravě poradí s nerovným povrchem a lehkým terénem.
Záruka 2 roky.
Dětské čtyřkolky, jsou buď originál zabalené v krabici. Nebo sestavené a odzkoušené
Dětské čtyřkolky, motorky, koloběžky originál zabalené v krabici, posíláme po celé ČR kurýrní službou nebo si je můžete osobně vyzvednout v Brandýse nad Labem.
Výkon motoru: 1000 W zcela nový typ motoru
Baterie: 3x12V (12Ah)
Řazení: Automat (vpřed/vzad)
Rychlost: 10 - 28 km/h
Zavěšení přední: 2x tlumič
Zavěšení zadní: Centrální tlumič
Rozměry DxŠxV: 116x72x76,5 cm
Výška sedla: 55 cm
Hmotnost: 58 kg
Max. nosnost: 70 kg
Na sms neodpovídám!!!
Nové, nepoužité brzdové destičky na jeden třmen CL Brakes (Carbone Lorraine). Skladem 2sady
Sleva 35% z 749,-Kč
Sintrované. Každá destička obsahuje alespoň deset složek (bronz, keramiku, grafity, …). Tyto složky tvoří třecí směsi, které se zahřívají v peci o teplotě 900 °C. Na rozdíl od organických destiček, kde se jednotlivé částečky spojují lepidlem, mají sintrované, tedy za vysokých teplot zpékané destičky, delší životnost, vyšší účinnost a mají nižší sklon k vadnutí.
X59 zadní brzda, jak pro motokros, tak pro enduro brzdí stabilně stejně ve všech rychlostech. Je pozvolnější s citlivějším nástupem
překontroluj rozměr destiček
odpovídá EBC FA084
Brzdové destičky pro:
ATV ARCTIC CAT
- DVX 400, 2005-2008 - zadní
ATV HONDA
- 300 EX, 1993-2008 - zadní (TRX 300 EX Fourtrax (93-08) / TRX 300 EX Sportrax (01-08))
- TRX 400 EX, 1999-2008 - zadní (TRX 400 EX Fourtrax (99-08) / TRX 400 EX Sportrax (01-08))
ATV KAWASAKI
- KXF 250 Tecate, 1987-1988 - zadní A1 / A2 Tecate
- KSF 250 Mojave, 1987-2004 - zadní A1-A17 Mojave
- KEF 300 Lakota, 1995-2004 - zadní A1 - A6 Lakota
- KFX 400, 2002-2008 - zadní
- KFX 450 R, 2007-2014 - zadní
ATV SUZUKI
- LT-Z 400, 2003-2010 - zadní Quad Sport
- LT-R 450, 2006-2012 - zadní LT-R 450 Quad Racer
ATV YAMAHA
- YFS 200 Blaster, 2003-2006 - zadní
- YFM 250 Raptor, 2008-2013 - zadní
- YFM 350 FX Wolverine, 1995-2005 - zadní
- YFZ 350 Banshee, 1987-2009 - zadní Banshee (A-M) (87-89); Banshee (T-W) (90-09)
- YFM 350 Warrior, 1987-2011 - zadní
- YFM 350 Raptor, 2004-2009 - zadní
- YFZ 450, 2004-2005 - zadní S/T/R
KAWASAKI
- KX 80, 1988-2000 - zadní L / N / R-R6
- KX 85, 2001-2020 - zadní
- KX 100, 1995-2016 - zadní
SUZUKI
- RM 100, 2003-2003 - zadní
- RM 125, 1988-1988 - zadní J
- RM 250, 1987-1988 - zadní H / J
- RM 500, 1987-1987 - zadní H
YAMAHA
- YZ 80, 1993-2001 - zadní E / F / G / H1 / J1 (93-01)
- YZ 85, 2002-2020 - zadní
- YZ 125, 1989-1989 - zadní V / W
- YZ 250, 1989-1989 - zadní YZ 250 W / WRW (2T)
CFMOTO Gladiator X520 přináší populární atraktivní design, moderní prvky a v neposlední řadě skvělý výkon osvědčeného motoru 500 ccm s výkonem 28 kW v kombinaci s bez spojkovým kanadským variátorem CV-Tech. Stejně jako obsahově nižší sourozenec, přináší novinka technologii osmistovky, osvědčený systém 4x4 se 100% uzávěrkou předního diferenciálu. Homologace T3b je registrační značka žlutá a čtyřkolka je homologována jako traktor. K řízení čtyřkolky je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Sílu motoru přenáší převodovka s převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce). Krátká varianta má výhodu v ovladatelnosti, kde jste schopni se čtyřkolkou projet i v hustém lese, kde má lepší akční rádius zatáčení. O brždění čtyřkolky CFMOTO Gladiator X520 se starají čtyři kotoučové brzdy, kde je každá u jednoho kola. Ovládání brzd je pak páčkou na řidítku, kde vždy brzdí všechny čtyři brzdy, ale při použití páčky na řidítku, víc brzdí přední náprava a při použití nožní brzdy, víc brzdí zadní náprava. S bržděním Vám také pomůže Kanadský variátor CV-Tech, který má motorovou brzdu. To je potřeba hlavně při jízdě s opravdu těžkým nákladem. V základní výbavě je tažné zařízení ("koule") společně s elektrickou 7 pinovou zásuvkou. Tažné zařízení je pak i zapsané v technickém průkaze. Na předku čtyřkolky CFMOTO Gladiator X520 je silný naviják s tažnou silou 1.300 kg. Plasty čtyřkolky jsou pak naprosto pružné a když za ne chytíte a nebo se bohužel převrátíte, tak neprasknou.
Výbava:
audio player, FM rádio, USB, SD, Mp3 vstup, voltmetr nabití baterie,
muzika, start motorů,
přední a zadní LED světla s možností vypnutí,
jízda na pedál vpřed / vzad,
3 rychlosti jízdy na DO + zatáčení, s přednostní jízdou na DO před pedálem, tzn. můžete dítě ovladačem zastavit,
při nesešlápnutém pedálu tah motorů nahrazuje brzdu nebo brzdíte tlačítkem na DO,
náhon zadních kol motory 2x 12V / 45W,
plastová kola s pásem,
odpružení přední i zadní nápravy,
čalouněná sedačka,
zadní výsuvné madlo pro ruční tažení
odesíláme v kartonu 109x65x41cm, váha 21kg
upozornění: jezdit na této čtyřkolce může děcko s botou maximální délky 18.5cm,
(prostor stupaček je 19cm )
Délka čtyřkolky: 105cm
Výška čtyřkolky: 75cm
Šířka čtyřkolky: 67cm
Průměr kol: 36cm
Šířka kol: 15cm
Výška stupačky od země: 28cm
Sedačka od země: 51cm
Váha čtyřkolky: 18kg
Max. nosnost: 30kg
Max. rychlost: 6km/h
Pohon: 2x el. motor 45w na baterii 12v/7ah
Dobíječka: z 220v na 12v/1000ma, splňující normu ce, emc
Čas nabíjení baterie: 8 až 12hod
Délka provozu při plném nabití: 1 až 2hod
Určeno pro: děti od 3 let do cca 6 let
16.3.2023 - Zcela nový model s ojedinělým designem
POZOR: tento model má již zabudovaný poloautomatický startovací mechanismus,
přední a zadní kotoučové brzdy, přední čepy maji silonové pouzdra, vytrhová pojistka, možnost omezeni plynu na rukojeti, kryt řetězu
Záruka 2 roky.
Dětské čtyřkolky, jsou buď originál zabalené v krabici. Nebo sestavené a odzkoušené (vyměňujeme nekvalitní matky za matky se silonem na duležitých místech. Někdy potřeba poopravit kovové díly, aby pasovaly)
Čtyřkolky je možné nabídnout i smontované a seřízené za poplatek.
Můžete si přijet osobně a vyzkoušet.
Osobní odběr a návštěva po telefonické dohodě.
Dětské čtyřkolky, motorky, koloběžky originál zabalené v krabici, posíláme po celé ČR kurýrní službou nebo si je můžete osobně vyzvednout v Brandýse nad Labem.
Na sms neodpovídám!!!
Nové vozidlo 0km
ATV 900 EPS variátor CVTech (Kanada)- spolupráce s mezinárodně úspěšnou rakouskou designérskou společností KISKA/ KTM
Barva : Bílá, Černá, Petrol, za příplatek Červená metal, Oranžová metal.
!!! jsme tu pro Vás i po nákupu náhradní díly a servis v ČR !!!
Náhradní díly a příslušenství lze dodat přímo od nás.
Financovéní možné
Cena od 239 000 Kč
Více info na : +420 778 813
- 55 Kw
- 2-válec 8 ventilů
- 900 ccm
- Posilovač řízení ( volitelné )
- Plynové tlumíče plně stavitelné
- Naviják
= LED přední a zadní
- 2x uzávěrka diferenciálu (přední,zadní)
- Elektronické vstřikování
- Automatická převodovka CVT P/R/N/L/H;
- Přepínatelný pohon všech kol / uzávěrka diferenciálu vpředu a vzadu
- Vodní chlazení
Přední odpružené dvojité A-rameno se zdvihem 18 cm
Zadní odpružení Torsional Trailing Arm Independent (TTI) s vnějším stabilizátorem
Pneu přední 26 x 8-14 Maxxis
Pneu zadní 26 x 10-14 Maxxis
Hliníkové ráfky
Kapacita nosiče zavazadel nebo boxu vpředu/vzadu ano/ano
Objem nádrže 28l
Rozměry vozidla (DxŠxV) 233 x 121 x 144 cm
Rozvor 150 cm
Výška sedu 93 cm
Maximální zatížení brzděného přívěsu 680 kg
tažné zařízení s koulí ECE R55 homologované
Přístroje Digitální displej, rychloměr, počítadlo km, ukazatel zařazené rychlosti, ukazatel teploty, zásuvka 12V (2)USB
Vozidla vznikají ve spolupráci s mezinárodně úspěšnou rakouskou designérskou společností KISKA/ KTM
Možný prodej za čtyřkolky a ATV: Can am CAN - AM Outlander Suzuki Yamaha Kawasaki TBG, Journeyman gladiator CF Moto
Prodám atv 250cc vodník na kolech r14 nový válec zadní osa náboje ložiska.SPZ stačí řp-b velký tech. I malý bez technické.Manuál z-N-1-2-3-4,jede cca 90 km/h.jedná se o silniční atv.hezký zvuk ,1 místné v TP.Atv má jednu chybu tachometr neukazuje km,málo najeto cca 1000 km.Volat,mail,při rychlém jednání možná sleva.
Kompletní krytí podvozku pro Journeyman - CFM OTO X450 / 520 ( krátká verze ) Kompletní krytí obsahuje kryty ramen přední zadní , kryty motoru, kryta stupaček. Jedním z nejdůležitějších doplňků, kterým si můžete vylepšit svou čtyřkolku, jsou ochranné podvozkové štíty. Nejen že na čtyřkolce dobře vypadají, ale především zabrání poškození důležitých součástí jako motoru, převodovky nebo např. poloos. Podvozkové štíty RWD RACING jsou vyráběny z 4 až 5 mm hrubého hliníku. Standardně jsou bez barvy, ale lze je nechat nalakovat i v jiných barvách, aby vše ladilo k vašemu stroji (dle vzorníku RAL) Všechny štíty jsou navrženy tak, aby maximálně chránily všechny důležité součásti čtyřkolky. Návrháři stále vylepšují kryty, které jsou mnohdy kritizovány, protože zachycují bahno a těžko se čistí. Proto jsou v krytech prořezány otvory, takže z nich bahno a ostatní nežádoucí materiál snadno odstraníte proudem vody. Kompletní sada obsahuje kryt motoru, kryty ramen přední zadní, kryty stupaček, přední kryt pod naviják, montážní sadu. 1. Pro montáž jsou použity pouze originální otvory na podvozku stroje 2. Tvar štítu je optimalizován pro každý typ stroje. 3. Přední části štítů jsou přizpůsobeny pro montáž navijáku 4. Speciální design pro vyšší ochranu variátoru 5. Tvar štítu je optimalizován pro zvýšení tuhosti rámu čtyřkolky 6. Otvory pro výměnu olejů.
FOTO JE ILUSTRAČNÍ, JEDNÁ SE O PRODLOUŽENOU VERZI ČTYŘKOLKY. Kompletní krytí podvozku pro Journeyman - CFM OTO X450A / 520A ( dlouhá verze ) Kompletní krytí obsahuje kryty ramen přední zadní , kryty motoru, kryta stupaček. Jedním z nejdůležitějších doplňků, kterým si můžete vylepšit svou čtyřkolku, jsou ochranné podvozkové štíty. Nejen že na čtyřkolce dobře vypadají, ale především zabrání poškození důležitých součástí jako motoru, převodovky nebo např. poloos. Podvozkové štíty RWD RACING jsou vyráběny z 4 až 5 mm hrubého hliníku. Standardně jsou bez barvy, ale lze je nechat nalakovat i v jiných barvách, aby vše ladilo k vašemu stroji (dle vzorníku RAL) Všechny štíty jsou navrženy tak, aby maximálně chránily všechny důležité součásti čtyřkolky. Návrháři stále vylepšují kryty, které jsou mnohdy kritizovány, protože zachycují bahno a těžko se čistí. Proto jsou v krytech prořezány otvory, takže z nich bahno a ostatní nežádoucí materiál snadno odstraníte proudem vody. Kompletní sada obsahuje kryt motoru, kryty ramen přední zadní, kryty stupaček, přední kryt pod naviják, montážní sadu. 1. Pro montáž jsou použity pouze originální otvory na podvozku stroje 2. Tvar štítu je optimalizován pro každý typ stroje. 3. Přední části štítů jsou přizpůsobeny pro montáž navijáku 4. Speciální design pro vyšší ochranu variátoru 5. Tvar štítu je optimalizován pro zvýšení tuhosti rámu čtyřkolky 6. Otvory pro výměnu olejů.
Bashan Farm 200 je čtyřkolka navržena jako lehký užitkový model s důrazem na jednoduchost konstrukce a snadnost použití obvyklou u rekreačních a lehkých pracovních čtyřkolek. Díky této koncepci čtyřkolku Bashan Farm 200 mohou snadno používat jak zkušení jezdci, tak začínající "výletníci" nebo odrostlejší děti. Čtyřkolka má v základní výbavě praktické přední i zadní nosiče, tažné zařízení pro lehkou práci v lese na chalupách či farmách. Jednoduché ovládání, promyšlená ergonomie, kompaktní rozměry a stabilita jsou další trumfy této lehké užitkové čtyřkolky, která vás překvapí svými příjemnými jízdními vlastnostmi.
Čtyřkolka Bashan Farm 200 je osazena čtyřtaktním jednoválcovým motorem se vstřikováním Delphi ,který plní přísné emisní normy Euro 5.Navíc je čtyřkolka osazena nezávislým zavěšeních zadních kol pro výborné vlastnosti i v těžším terénu.Navíc je čtyřkolka vybavena zadním diferenciálem ,což je v tomto cenovém segmentu naprostý bezkonkurenční unikát a díky tomu také je možné čtyřkolku přihlásit na klasické bílé silniční značky pro 2 osoby.Čtyřkolka má plechové desetipalcové disky.ALU disky za příplatek 5000kč
Sportovní design čtyřkolky je podpořen i použitým, v dané kategorii silným, dynamickým motorem s velmi příznivou spotřebou pohybující se kolem 4L/100km při ideálních podmínkách provozu.Motor je vybaveným spolehlivým elektrickým startérem a automatickou bezúdržbovou převodovkou (variátorem), o pohon zadních kol se stará kvalitní řetěz. Převodovka samozřejmě disponuje i snadno řaditelným zpětným chodem. Stroj je vybaven plnohodnotnými podlahovými stupačkami pro optimální bezpečnost a ochranu nohou před nečistotami. Čtyřkolka Bashan Farm 200 se díky své unikátní kombinaci užitné hodnoty, kvality zpracování a velmi příznivé ceny řadí mezi nejdostupnější lehké užitkové čtyřkolky na trhu.
Motor: 1-válec, 4-takt,177cc (EURO 5)
Výkon: 10,06 hp při 7000 ot / min
Max.rychlost : dle TP 55km/hod reálně až 70 km/h
Napájení motoru: Elektronické vstřikování paliva DELPHI v systému EFI
Chlazení: Olejový chladič !!! + ventilátor
Palivo : 95 okt. - 4 litry / 100 km - kapacita nádrže 7,5 litrů.Nový se zárukou možno na splatky
Elektrický startér a nožní startér
Převodovka: automatická + zpátečka
Pohon: Řetěz
cena bez boxu na plechových kolech
Ev.č. 00510
Nabízíme dlouhodobý pronájem střežených garážových stání pro osobní automobily, motocykly a čtyřkolky v Plzni – část Slovany.
Parkovací místa pro osobní automobily a čtyřkolky 1 000 Kč/měs.,12 000 Kč/rok, motocykl 600 Kč/měs., 7 200 Kč/rok. U plátců DPH je parkovné + 21% DPH! Nonstop provoz, noční osvětlení, střežený objekt. Pro větší dodávky max. výška průjezdu 2,7m.
Jednotný rezervační poplatek 1 000 Kč + DPH. Více Inko v RK.
Cena: bez DPH, včetně poplatků, + provize RK, včetně právního servisu.