aspol
Počet nalezených inzerátů ASPOL: 1
Vyměním za 1.8T/2.0TFSi , 1.9/2.0TDi
Pište SMS/ e-mail
Audi S6 C5 Quattro
2001
4.2 V8 250kW
Týden po nové STK
255tis na budíkách
5st. Automat Tiptronic 5HP24A
Motor:
Momentálně v autě namontovaný o generaci novější motor z A8 D3! Kód BFM (Nájezd 160tis). Oproti motorům z S6 (ANK, AQJ) je tento z A8 nesmrtelný..
Cívky již alá “R8”
Vstřiky též jíž z D3
Při montáži se dbalo na to, aby se to nemuselo za rok kuchat znova, takže:
Nové přední rozvody včetně vodní pumpy a termostatu, Nové zadní řetězy vaček včetně napínáků, Nové gufera kliky včetně domečku u převodovky, těsnění výměníku včetně plastového válečku (Bolest V8 po 200tis km) nové gumičky vody, těsnění ventildeklů, sání, výfuku apod.. Nové podávací čerpadlo v nádrži..
Převodovka:
Nové komplet olejové čerpadlo, repasovaný hydroměnič, přetěsněná převodovka, Nový origo ZF olej včetně filtru a těsnění vany, nové oleje v diferáku a rozvodovce Liqui Moly GL-5.
Auto stojí na štelováku od ST již od bývalého majitele.. Chtělo by to vyčistit závity a sladit výšku.. zdá se mi prdel více sedlá, než čumák..
Ještě tam je práce co se týče kosmetiky (př. Nárazník, levý blatník - lak, dveře za spolujezdcem a zadní lem chytá lišku)
A jemné dodělávky, o kterých klidně pokecáme.. taky nečekám Topku. Ale potřebuju úspornější vůz..
Z výbavy zmíním snad:
Hudba Bose, šíbr, Bixenon, Vyhřívanou černou kůži vepředu i vzadu, Automatickou klimu aspol..
Představa v aktuál stavu 130tis..Nebo si kupte vyjetou za kilčo třeba, a uvidíte co stojí údržba motoru :-)
1