archiv čt podle data - strana 23
Počet nalezených inzerátů ARCHIV ČT PODLE DATA: 1000 - strana 23
Skladový vůz GAZ CITILINE A64R45-50 !!
Akční cena 650 000,00 Kč bez DPH
Cena nového vozu s DPH 786 500,00 Kč
GAZ CITILINE A64R45-50 4x2 A275 2,7l
Nízkootáčkový benzinový motor se silou 220,5 Nm
Emisní norma EURO 6
Možnost ekologického pohonu na LPG
Na vozidlo je odpuštěná silniční daň
Náklady na PHM klesnou o cca 50%
Stále jednoduchý a kultivovaný motor
Průběh točivého momentu srovnatelný s naftovým motorem
Netrpí na krátké trasy a studené starty
Bez starostí s DPF a podobnými systémy
Pohon
Motor, model Motor A275 E6 – benzín + LPG Pohon Zadní 4x2
Počet válců 4
Vrtání x zdvih válce, mm 96,5x92,0
Objem válců, l 2,69
Kompresní poměr 10
Počet míst pro sedící pasažéry 20
Počet míst pro stojící pasažéry 1
Nominální výkon netto kW (HP) 78,5(106,8)
Při ot./min 4000
Max.kroutící moment,netto (Nm) 220,5
Při ot./min 2350+/-150
Řazení válců 1-2-4-3
Volonoběž. ot./min 800+/-50
Směr otáčení doprava
Barva Modrá metalická
Rok výroby 10/2020
Výbava:
ABS
LPG
El. zrcátka s vyhříváním
Audio-video dotyková stanice s USB, BT, HF
Ovládání audio stanice na volantu
Stabilizátor zadní nápravy
Výměník tepla pro zadní část vozu- Samostatně ovládaný proud vzduchu
Nezávislé topení Webasto
Sedadlo řidiče „LUX“ - Široké nastavení posezu
Paket komfort 2:
Denní svícení
Mlhovky
Přídavná zásuvka 12 V
5% zatmavení oken
Tachograf
Automatické zavření dveří - Při rozjezdu
ZÁRUKA:
Plná
2 roky na celek od data koupě
10 let na prorezavění karoserie
Možnost dokoupit záruku na celek až na 5 let
AKTUÁLNÍ NÁJEZD: Cca 10 000 Km
Motory GAZ jsou již z výroby připraveny na instalaci LPG – neztrácí výkon ani spolehlivost
Ideální varianta pro regionální firmy, komunální hospodářství, SDH, rozvoz zboží a zásilek,…
Netrpí na krátké trasy a studené straty
Bez starostí s DPF a podobnými systémy
GAZ je jednoduché auto, které Vás nikdy nenechá na holičkách
Naše společnost je výhradním importérem vozů GAZ pro ČR, která je schopná uspokojit jakékoliv Vaše individuální nároky.
Ať hledáte základní běžné auto, či speciál pro extrémní využití, u nás jste na správné adrese.
U nás máte šanci si celé auto sestavit od základů přesně podle vašich představ.
Ať už pro vaše podnikatelské nebo osobní účely.
Mnoho funkcí v jednom zařízení: 3D kompas, pedometr, barometr, GPS navigace, tachometr
TripStart automaticky uloží první záznam pozice GPS
Zvukové upozornění pro čas, rychlost, vzdálenost a výšku
Zobrazení záznamu trasy a výšky v reálném čase
Podpora POI pro uložení pozice a získání souřadnic
Voděodolné IPX7
Dodáváno se softwarem ezTour Plus & ezPlanner pro plánování tras
Analyzuje uložená data podle času, vzdálenosti, rychlosti a převýšení
Využití při jízdě na kole, chůzi, lyžování, turistice i v autě
Záznam trasy můžete synchronizovat s fotografiemi pořízenými v průběhu výletu a přiřadit je bodům na trase
Trasu můžete pomocí přiloženého softwaru exportovat a poslat svým známým, kterým stačí k prohlížení online mapy Google
Přidám nabíječku.
Baseus Flash Series Data Cable USB + Type-C to Micro USB + Lightning + USB-C 100W 1.2m Orange
Datový kabel propojovací, 1,2 m, male konektory: 1× USB-A (USB 2.0), 1× lightning, 2× USB-C, 1× USB Micro-B, female konektory: 1× USB-C (USB 2.0), podpora Rychlonabíjení až 5 A, rovné zakončení.
Dvojitý vstup a trojitý výstup
S datovým kabelem Baseus Flash Series získáte kompatibilitu s mnoha zařízeními. Disponuje dvojitým vstupem a trojitým výstupem. Tak může jeden datový kabel nahradit několik kabelů Micro USB, iP a USB–C. Datový kabel Baseus Flash Series je vybaven porty USB, USB–C na Micro USB, Lightning a USB–C.
Podporuje rychlé nabíjení
S datovým kabelem Baseus Flash Series získáte možnost rychlého nabíjení. Podporuje funkce Power Delivery a Quick Charge o výkonu 18 W. Oceníte propojení plně kompatibilních konektorů v jeden pro rychlé nabíjení o výkonu 100 W.
Je vybaven inteligentními čipy
Aby pro vaše zařízení bylo zajištěno bezpečné rychlé nabíjení, je v datovém kabelu Baseus Flash Series zabudovaný inteligentní čip pro zařízení s rychlým nabíjením. Dokáže tak inteligentně distribuovat proud a napětí pro různé porty podle připojeného zařízení.
Klíčové vlastnosti datového kabelu Baseus Flash Series:
Datový kabel Baseus Flash Series disponuje dvojitým vstupem a trojitým výstupem
Je vybaven porty USB, USB–C na Micro USB, Lightning a USB–C
Podporuje funkce Power Delivery a Quick Charge o výkonu 18 W
Datový kabel má zabudovaný inteligentní čip pro rychlé nabíjení
Délka kabelu je 1,2 metry
Zajisté oceníte plně kompatibilní duální port
Prodám WiFi router D-Link DIR-655
4xGigaLan, 1xGWAN, USB port, 3x anténa pro dobré pokrytí velkého prostoru. WiFi 2,4GHz ve verzi N = vysoká rychlost až 300MBit/s
Maximální síťový výkon - spojení technologie Wireless N a oceňovaného QoS enginu.
Dokonalé pokrytí - jedinečný systém 3x3 antén zajišťuje pokrytí celého domu.
Bezdrátový N gigabitový smerovac D-Link DIR-655 je zarízení kompatibilní s návrhem nového standardu 802.11n, který umožnuje až o 650 % rychlejší prenos dat než bezdrátové pripojení 802.11g a je také rychlejší než 100Mb/s kabelový Ethernet1. Po pripojení smerovace DIR-655 ke kabelovému nebo DSL modemu budou moci uživatelé sdílet svoje vysokorychlostní pripojení k Internetu s kýmkoli v síti a vytvorit bezpecnou bezdrátovou sít pro sdílení fotografií, souboru, hudby, videa, tiskáren a sítových disku v prostoru celé domácnosti.
Vysoký výkon
DIR-655 obsahuje nejrychlejší procesor v celé rade Wireless N™, zajištující dosažení ješte vyšších hodnot propustnosti mezi WAN a LAN sítemi.
To ve spojení s úspešnou technologií QoS StreamEngine umožnuje kvalitní telefonování pres Internet a plynulé hraní on-line her s rychlou odezvou.
Krome toho je ve smerovaci vestaven také prepínac se ctyrmi gigabitovými porty pro co nejrychlejší prenos dat do dalších gigabitových zarízení, napríklad sítových úložišt dat.
Technologie Wireless LAN Intelligent Stream Handling (WISH)
Smerovac DIR-655 podporuje funkci Quality of Service (QoS) pro bezdrátový provoz i pro prenos pres Internet (StreamEngine). Je vybaven technologií WISH, která zlepšuje bezdrátový prenos dat pri hraní, sledování HDTV a používání dalších mediálních aplikací tím, že minimalizuje rušivé efekty pri soubežném provozu více aplikací v bezdrátové síti. Automaticky detekuje, zda se v bezdrátové síti prenášejí audio, video nebo herní data a dává jim prednost pred daty aplikací, které nejsou tak citlivé na zpoždení pri prenosu, napríklad posílání e-mailu nebo souboru. Priority se nastavují za provozu podle aktuální situace, aby bylo zaruceno, že se mediální obsah prenese bez výpadku a zpoždení. Navíc je podporována politika „dobrých sousedských vztahu“, která zabezpecuje, že smerovac nebude rušit okolní síte. Toho je dosaženo zúžením používaného rádiového spektra, když je detekována prítomnost blízké 802.11g/b síte.
Pokrytí celé domácnosti
Smerovac DIR-655 je zkonstruován pro použití ve velkých domech a pro uživatele, kterí požadují velký sítový výkon. Díky technologii 802.11n a použití 3x3 antén poskytuje vynikající pokrytí celého domu a eliminuje mrtvé zóny bez signálu. Pri použití adaptéru z rady Wireless N™ 650 pro notebook nebo stolní pocítac mohou být uživatelé trvale pripojeni k síti z prakticky libovolného místa svého domu.
Prodám AdBlue emulátory pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem!
ČESKÝ NÁVOD !!!
Emulator je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice.
►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci.
*** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod.
*** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd. Jedinečný software podporující i jinak problémová vozidla DAF LF!
Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému):
- Řídící jednotky
- Čerpadla
- Snímače hladiny v nádrži
- NOx snímače ve výfuku
- Tlakového senzoru
- Vstřikovače
*** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční).
Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla:
► DAF LF, CF, XF
► Iveco Stralis, Eurocargo, Trakker
► Scania R, G, P
► Man TGX, TGS, TGA, TGL, TGM
► Mercedes Actros, Axor, Atego
► Volvo FE, FL, FM, FMX, FH (ne FH4)
► Renault Magnum, Premium, Midlum, Kerax
► TATRA Phoenix
► AVIA
Autobusy IVECO Irisbus, SOR, Scania, Man, Mercedes, SETRA, BOVA a další... Pro více informací nás kontaktujte.
►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV
*** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč
►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu:
►►► INFO@
AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem!
Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice.
►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci.
*** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod.
*** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd.
Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému):
- Řídící jednotky
- Čerpadla
- Snímače hladiny v nádrži
- NOx snímače ve výfuku
- Tlakového senzoru
- Vstřikovače
*** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční).
Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla IVECO:
► EuroCargo
► Stralis
► Trakker
►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV
*** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč
►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu:
►►► INFO@
AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem!
Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice.
►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci.
*** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod.
*** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd. Jedinečný software podporující i jinak problémová vozidla DAF LF!
Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému):
- Řídící jednotky
- Čerpadla
- Snímače hladiny v nádrži
- NOx snímače ve výfuku
- Tlakového senzoru
- Vstřikovače
*** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční).
Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla DAF:
► LF
► XF
► CF
► TATRA Phoenix T158 Euro 5
►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV
*** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč
►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu:
►►► INFO@
AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem!
Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice.
►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci.
*** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod.
*** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd.
Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému):
- Řídící jednotky
- Čerpadla
- Snímače hladiny v nádrži
- NOx snímače ve výfuku
- Tlakového senzoru
- Vstřikovače
*** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční).
Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla Renault:
► Midlum
► Premium
► Magnum
►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV
*** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč
►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu:
►►► INFO@
1 fázový asynchronní elektromotor s řemenicí MUSTANG STAR YL90L-2 na 220V o výkonu 1,5 kW / 3000 ot/min.
Motor má 2 rozběhové kondenzátory.
Technická data:
výkon: 1,5kW = 2.0HP
napájení: 220V / 50Hz / IP44 / 8,6 A, třída ochrany: B.
V krabičce motoru je možnost volby zapojení kabelu elektropřípojky podle potřeby pro Levý nebo Pravý chod hřídele.
Průměr hřídele: 24 mm
Délka hřídele: 57 mm
Vnější celkový průměr řemenice: 57 mm
Šířka žlabu pro řemenici nahoře: 12 mm dole: 5,5mm
Hloubka žlabu: 11 mm
rozteč pro spodní uchycení: 100mm nebo 125mm x 140mm
Váha: 16kg
Nový, nepoužitý, dovezený ze zahraničí, doklad nemám.
Uvedená cena je konečná - včetně přepravy.
Zašlu na dobírku kurýrem.
Platí se mu v Kč nebo kartou.
.
Certifikovaná výdejní sestava na naftu pro 230 V standard je zkompletována s repasovaným IBC kontejnerem (nádrží) který má 100% stav i vzhled.
Na IBC kontejneru byl proveden běžný servis,odborné vnitřní i vnější čištění a teprve potom byl zkompletován s výdejní sestavou na naftu.
Plast IBC kontejneru (nádrže) je vyroben z vysoce stabilizovaného HDPE plastu a je určen pro styk s hořlavinou III.třídy motorovou naftou.
Základem této mobilní výdejní sestavy na naftu je kvalitní certifikované samonasávací bezúdržbové elektrické čerpadlo italské výroby.
Mobilní sací technologie nafty z IBC kontejneru (nádrže)muže být přes sací adaptér G2" a ponornou hadici zakončenou zpětným ventilem a sítem proti nečistotám nebo přes spodní výpustní ventil IBC kontejneru.
Možnost složení výdejní sestavy z příslušenství podle vašeho požadavku.
Součástí také může být palivový filtr na odlučování vody a nečistot, digitální,mechanciký průtokoměr nebo automatická výdejní pistole.
Výhody:
- Kompletní výdejní sestava se sací technologií je mobilní a lze jí během pár minut jednoduše demontovat a nainstalovat na jinou IBC nádrž.
- Podjezdová paleta ze všech stran a umožňuje snadnou manipulaci s paletovým nebo vysokozdvižným vozíkem.
Využití: Tato výdejní IBC nádrž je určena pouze pro bezpečné skladování a výdej motorové nafty. (hořlavina III.třídy.)
Technická data
Mobilní výdejní sestava na naftu kit pro 230 V
- Čerpadlo určeno pouze pro tankování motorové nafty!
- Čerpadlo: samonasávací bezúdržbové elektrické.
- Napájení: 230 V (možnost pro 12 V)
- Přívodní kabel: délka 2m.
- Maximální průtok: 60l/min
- Výdejní hadice: délka 4m(možnost delší).
- Sací hadice: délka 1m
- Výdejní pistole: manuální M60 (možnost automatické)
- Průtokoměr: NE (možnost K33 s přesností +/-1%)
- Vstup/Výstup: 1“/1“
- Pracovní cyklus: neomezen
IBC nádrže 1000 l:
- Ochranná klec kontejneru: pozinkovaná ušlechtilá ocel.
- Paleta IBC kontejneru: ocelová
- Objem: 1000 l
- Rozměry: délka 1200 mm x šířka 1000 mm x výška 1175 mm.
- Váha: 60 Kg.
- Výpustní ventil: DN 50(5cm),závit:hrubý.
- Nalévací otvor: DN 150(15cm).
- Barva plastu nádrže: natur (průhledná)
Po domluvě možnost zaslání po celé ČR a SK.
AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem!
Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice.
►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci.
*** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod.
*** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd.
Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému):
- Řídící jednotky
- Čerpadla
- Snímače hladiny v nádrži
- NOx snímače ve výfuku
- Tlakového senzoru
- Vstřikovače
*** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční).
Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla MAN:
► TGA
► TGM
► TGS
► TGX
► TGL
►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV
*** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč
►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu:
►►► INFO@
AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem!
Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice.
►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci.
*** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod.
*** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd.
Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému):
- Řídící jednotky
- Čerpadla
- Snímače hladiny v nádrži
- NOx snímače ve výfuku
- Tlakového senzoru
- Vstřikovače
*** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční).
Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla AVIA s motory Cummins:
► AVIA D60
► AVIA D75
► AVIA D90
► AVIA D100
► AVIA D120
► tzn. všechny AVIE či DAEWOO s motory Cummins
►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV
*** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč
►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu:
►►► INFO@
AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem!
Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice.
►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci.
*** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod.
*** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd.
Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému):
- Řídící jednotky
- Čerpadla
- Snímače hladiny v nádrži
- NOx snímače ve výfuku
- Tlakového senzoru
- Vstřikovače
*** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční).
Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla Scania:
► R
► P
► G
► S
►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV
*** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč
►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu:
►►► INFO@
AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem!
Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice.
►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci.
*** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod.
*** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd.
Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému):
- Řídící jednotky
- Čerpadla
- Snímače hladiny v nádrži
- NOx snímače ve výfuku
- Tlakového senzoru
- Vstřikovače
*** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční).
Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla Mercedes:
► Atego
► Axor
► Actros
►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV
*** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč
►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu:
►►► INFO@
AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem!
Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice.
►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci.
*** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod.
*** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd.
Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému):
- Řídící jednotky
- Čerpadla
- Snímače hladiny v nádrži
- NOx snímače ve výfuku
- Tlakového senzoru
- Vstřikovače
*** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční).
Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla Volvo:
► FE
► FL
► FM
► FH
► FH13
►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV avšak NE MODELY S NEJNOVĚJŠÍ KABINOU FH4
*** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč
►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu:
►►► INFO@
Profesionální chovatelská stanice z Ukrajiny nabízí k prodeji kotě plemene Maine Coon ve stavu domácího mazlíčka. Kotě opouští chovatelskou stanici kastrovanou. Naše chovatelská stanice je registrována v systému FFe. Naše kočky výrobci mají genetické testy. Kočky naší chovatelské stanice se neustále účastní mezinárodních výstav systému FIFe, kde získávají nejvyšší známky a tituly. Koťata mají vynikající plemenná data. Samozřejmostí je očkovací průkaz, očkování, odčervení.
Můžete nás kontaktovat na adrese
odeseacat@
Naše stránka na Facebooku
24-26.03 (podle situace)bude přeprava do Česka
Prodám NUTRAFIT Carbo Plus CO2. Nový, nepoužitý, v origo balení s manuálem. Původní cena 4199Kč. Prodám za 3200Kč.
Popis produktu
Kontrolní jednotka s držákem a uhlíkovou deskou, která dodává dostatečné množství uhlíkového dioxinu rostlinám pro zdravý růst.
Sada obsahuje: a) Nutrafin Carbo Plus kontrolní jednotku, b) Nutrafin CO2 držák, c) uhlíkovou desku, d) přísavky.
Hlavní jednotku připojte dodávanými držáky vedle akvária či pod ním a připojte držák, jednotku pak zapojte do elektricé sítě. Držák s uhlíkovou deskou pak pomocí přísavek upevněte na pozici, kterou požadujete, nejlépe co nejhlouběji v akváriu. Kontrolní jednotku pak pomocí regulátoru nastavte na požadovanou pozici. Pokud začínáte tuto jednotku používat, či měníte uhlíkovou desku, nastavte vždy regulátor na nižší výkon a podle potřeby přidávete (max. o jednu jednotku denně), protože uhlík bude více reagovat na začátku.
Jednotka funguje tak, že voda je konvertována do vodíku a kyslíku díky elektrolýze. Vodík stoupá a kyslík se sloučí s uhlíkem v uhlíkové desce a vzniká tak dioxid uhlíku, který se skoro celý rozplyne.
Červená LED dioda se rozsvítí, když držák doslouží, uhlíková deska není už funkční nebo zapojená, nebo když držák desky není dostatečně ponořen. Jedna uhlíková deska vydrží ve 240 l akváriu průměrně 2 měsíce při plném zatížení.
Uhlíkovou desku (101-8501) i držák (101-8502) lze zakoupit samostatně.
Technická data: výkon 5,5 - 20 V, CO2 za hodinu 0,29 g, velikost kontrolní jednotky: 19,5 x 10 x 4,5 cm, velikost uhlíkové desky: 18,5 x 6 x 0,8 cm.
Dále prodám párkrát použitý (cca 10x) automat na krmení ryb. Téměř nový. Automatický podavač na baterie. ideal pro krmení ryb během vaší nepřítomnosti nebo na dovolené. Doba krmení v pravidelných intervalech nejvýše šestkrát denně. Vhodné pro až 800 ml krmiva, granulí nebo tyčinek. Chybí pouze stojánek (lze zavěsit i na lanko nebo tyčku). Původní cena 2889Kč. Prodám za 1500Kč. Lze použít i jako rozkrmovačku pro kapry. Součástí je i manuál. Posílám i na dobírku po celé ČR a SR. Podívejte se i na naše další inzeráty.
Certifikovaná mobilní výdejní sestava na naftu kit pro 230 V je zkompletována s repasovaným IBC kontejnerem (nádrží) který má 100% stav i vzhled.
Na IBC kontejneru byl proveden běžný servis,odborné vnitřní i vnější čištění a teprve potom byl zkompletován s výdejní sestavou na naftu.
Plast IBC kontejneru (nádrže) je vyroben z vysoce stabilizovaného HDPE plastu a je určen pro styk s hořlavinou III.třídy motorovou naftou.
Základem této mobilní výdejní sestavy na naftu je kvalitní certifikované samonasávací bezúdržbové elektrické čerpadlo italské výroby.
Mobilní sací technologie nafty z IBC kontejneru (nádrže) je přes sací ponornou hadici zakončenou zpětným ventilem a sítem proti nečistotám.
Možnost složení mobilní výdejní sestavy z příslušenství podle vašeho požadavku.
Součástí také může být palivový filtr na odlučování vody a nečistot, digitální,mechanciký průtokoměr nebo automatická výdejní pistole.
Výhody:
- Kompletní výdejní sestava se sací technologií je mobilní a lze jí během pár minut jednoduše demontovat a nainstalovat na jinou IBC nádrž.
- Podjezdová paleta ze všech stran a umožňuje snadnou manipulaci s paletovým nebo vysokozdvižným vozíkem.
Využití: Tato výdejní IBC nádrž je určena pouze pro bezpečné skladování a výdej motorové nafty. (hořlavina III.třídy.)
Technická data
Mobilní výdejní sestava na naftu kit pro 230 V
- Čerpadlo určeno pouze pro tankování motorové nafty!
- Čerpadlo: samonasávací bezúdržbové elektrické.
- Napájení: 230 V (možnost pro 12 V)
- Přívodní kabel: délka 2m.
- Maximální průtok: 60l/min
- Výdejní hadice: délka 4m(možnost delší).
- Sací hadice: délka 2m ponorná s ventilem
- Výdejní pistole: manuální M60 (možnost automatické)
- Průtokoměr: NE (možnost K33 s přesností +/-1%)
- Vstup/Výstup: 1“/1“
- Pracovní cyklus: neomezen
IBC nádrže 1000 l:
- Ochranná klec kontejneru: pozinkovaná ušlechtilá ocel.
- Paleta IBC kontejneru: ocelová
- Objem: 1000 l
- Rozměry: délka 1200 mm x šířka 1000 mm x výška 1175 mm.
- Váha: 60 Kg.
- Výpustní ventil: DN 50(5cm),závit:hrubý.
- Nalévací otvor: DN 150(15cm).
- Barva plastu nádrže: natur (průhledná)
Po domluvě možnost zaslání po celé ČR a SK.
Naše společnost funguje již 12 let. V současnosti odbavujeme 70 aut/den. U nás je řidič jedním z nás, nikoliv číslo. Vše máme založeno na osobních vztahu se všemi zaměstnanci. Plzeňský kraj.
Nabízíme základní mzdu 28 000 Kč, plus diety. Celkem 55 000 až 75 000 Kč, podle splněných domluvených podmínek. Mzda přiznaná na pásce v plné výši. Jezdíme stabilní práce z ČR do Německa, Belgie a Nizozemí a zpět. V případě zájmu možnost Velká Británie. Vozy MB stáří do 2 let. Jeden řidič – 1 stálé vozidlo / 1 posádka – 1 stálé vozidlo. Služební telefon + data, příspěvek na dopravu, příspěvek na pojištění odpovědnosti a další benefity. Osobní přístup a přátelské jednání stabilní společnosti.
Veškeré informace na čísle:
Více nabídek práce pro řidiče najdete na portálu
Nepoužito, nevybaleno.
Osobní odběr Šumperk / Olomouc nebo možno poslat PPLkem.
Během bouřek jsou elektronická zařízení velmi ohrožena. Riziko přepětí vzniká dokonce ve vzdálenosti 1.5 km od místa úderu blesku.
Zařízení LH Protector snižuje nadměrné napětí na bezpečnou úroveň, podle Evropských norem stanovených pro tento typ zařízení. Zabraňuje jejich poškození. Zařízení nepřerušuje přenos dat a nepotřebuje napájení.
Technická data :
Name ......LH Protector
Code .......J2820
Maximum instantaneous current intensity of inter-wire surge (t=