aprilia enduro
Počet nalezených inzerátů APRILIA ENDURO: 1000
Ponukam na predaj kolekciu 60 ks modelov 1:12 Valentino Rossi od Minichamps, ktore su nove, nevystavovane. Po jednom kuse predavat nebudem. V pripade zaujmu o kupu tejto zbierky ma mozete kontaktovat spravou alebo telefonicky. Na SMS nebudem odpovedat. Rozumnu cenu prosim navrhnite, resp. ponuknite. Je to o dohode. Dakujem.
1. 1996 - Aprilia 125 ccm - Team AGV Aprilia
2. 1997 - Aprilia 125 ccm - Team Nastro Azzurro
3. 1998 - Aprilia 250 ccm - Assen, Team Nastro Azzuro (1st GP WIN)
4. 1999 - Aprilia 250 ccm - Imola, Team Aprilia Grand Prix Racing (World Champion GP 250)
5. 1999 - Aprilia 250 ccm - Mugello, Team Aprilia Grand Prix Racing (World Champion GP 250)
6. 1999 - Aprilia 250 ccm - Team Aprilia Grand Prix Racing (World Champion GP 250)
7. 2000 - Honda (NSR 500) - Nastro Azzurro, bike and figurine - Donington (Limited 12.999)
8. 2000 - Honda (NSR 500) - Nastro Azzurro, test (Limited 9.999)
9. 2000 - Honda (VTR 1000) - Castrol Honda - 8h Suzuka 2000 (Limited 5.099)
10. 2001 - Honda (NSR 500) - Nastro Azzurro - LeMans (Limited 9.546)
Pěkný stav.
Koupeno a servisováno u nás.
První registrace v ČR 05/2022.
Stav tachometru 11 456 km.
Držák na telefon.
2x klíč + manuál
Po garanční prohlídce u nás, stačí jen sednout a vyrazit.
Bez dalších nutných investic.
STK do 05/2028
Ovládni město
Sportovní verze modelu SR GT 125 zachycuje jedinečného ducha značky Aprilia a proměňuje i tu nejprostší cestu ve vzrušující, odvážné a zábavné dobrodružství. Je to ideální společník pro městský život, ale bez problémů zvládne i delší cesty díky řadě prvků inspirovaných endurovými motocykly, které zmírňují nerovnosti městského povrchu a umožňují lepší brzdění. Tento skútr zosobňuje slavný charakter značky Aprilia a zaručuje, že každá tvá cesta bude nezapomenutelná.
Agresivní a sebevědomý styl
Speciální verze Sport nabízí barevná provedení, která připomínají typické zbarvení sportovních motocyklů značky Aprilia. Na výběr jsou Street Gold, Iridium Grey a Red Raceway, tři výrazné pololesklé barvy, které dokonale ladí s červeně lakovanými ráfky a černošedým sedlem s červeným prošíváním. Stříbrno-šedé stupačky jsou opatřeny nápisem Aprilia, zatímco středový tunel a boky jsou matně černé a madla spolujezdce ladí s vozem. V neposlední řadě je po stranách štítu vyobrazeno velké písmeno "a" jako Aprilia.
Motor i-get nejnovější generace
Aprilia SR GT určuje měřítka v segmentu skútrů nejen co do stylu, ale také co se týče výkonu a účinnosti. Jednoválec i-get o objemu 125 cm³ poskytuje maximální výkon 11 kW při 8 750 ot./min a točivý moment, který dosahuje 12 Nm při 6 500 ot./min (13 kW při 8 500 ot./min a 16,5 Nm při 7 000 ot./min u modelu Aprilia SR GT 200). Hbitost, rychlost a plynulá jízda za všech podmínek jsou s tímto temperamentním skútrem jistotou.
Cestuj stylově
Verze 200 a 125 Sport mají přední kotouč s plátkovým profilem, který je lehčí a má lepší schopnost odvádět teplo, což zaručuje lepší výkon. Propracovaný podvozek modelu Aprilia SR GT je výsledkem nejmodernějších výrobních postupů a neponechává žádný detail skútru náhodě. Výsledkem je hmotnost pouhých 144 kg s plnou nádrží (148 kg u verze 200) a velkorysý objem 9 litrů paliva pro přibližně 350 km nepřetržité jízdní zábavy.
Pokuď se Vám tento motocykl nebo čtyřkolka opravdu líbí a chcete jí, neváhejte nás kontaktovat. Nějak to určitě vymyslíme. Financování vyřešíme přes společnost ESSOX s. r. o.
Akontace od 0%, doba splácení od 10 do 84 měsíců. Zavolejte a BEZPLATNĚ vyzkoušejte, zda Vám bude úvěr schválen.
Ponúkam na predaj Apriliu RSV4 s neskutočným motorom o objeme 1000cm3, s brutálným záťahom (132kw,115Nm), a ešte krajšim zvukom doplnenený o výfuk Akrapovič. Táto Aprilka, je veľmi vďačný motocykel, čo sa týka ako pružnosti motora, tak samozrejme aj v ľahkosti ovládania vďaka el. APRC, ktorá perfektne sa dopĺňa s týmto fantastickým motorom. Pozor, je to veľmi silná mašina (ako niektorí píšu, nič pre začiatočníka), ale keď máš v hlave správne nastavenie tak s touto motorkou nájdeš niečo nezvyčajné. Motorka je v stave ako sa hovorí sadnúť a jazdiť, nejazdená na okruhu, čerstvo po veľkom servise na 40000km v OE Aprilia (kontrola vôle ventilov + nastavenie, výmena sviečok, výmena všetkých náplní t.z. brzdovej kvapaliny, chladiacej kvapaliny, výmena oleja a filtra, výmena vzduchoveho filtra, výmena brzdových dosiek predné a zadné, servis za cca 880€).
Treba si pozrieť a prečítať recenzie na danú moto, a určite neoľutuješ tento model Aprilie. V prípade záujmu viac foto pošlem whatsap, viber. Keďže už mám inú moto (prešiel som na turistiku, viď posledný obrázok), zbytočne aby táto Aprilia stála len tak v garáži, nech robí radosť niekomu inému...(min. rok najazdeně cca 1000km)
APRC (Aprilia Performance Ride Control) balík obsahuje:
ATC - Aprilia Traction Control
AWC - Aprilia Wheelie Control
ALC - Aprilia Launch Control
AQS - Aprilia Quick Shift
3 režimy jazdy, ABS, laptime, nastavenie control v 8 stupňoch aj ich úplne vypnutie a iné vychytávky ....
Pre vyhľadávanie podobne ako: Yamaha R1, Honda Cbr1000, Suzuki GSXR 1000, Bmw S1000RR, Ducati Panigale, Kawasaki ZX10R.
Cena dohodou (ponúknite)
bezúdržbová baterie.
nejvyšší standard kvality; vyrobeno dle norem JIS
vyrobeno největším japonským výrobcem baterií
velmi široká nabídka: více než 90 různých položek
méně než 0,5 % závad
baterie je prodávána v suchém stavu
Kapacita Ah/10HR : 12 Startovací proud (A) : 200 Délka baterie (mm) : 150 Šířka baterie (mm) : 87 Výška baterie (mm) : 145 Objem elektrolytu (ltr) : 0,69 Váha plné baterie (Kg) : 4,6
např. pro modely: APRILIA 1000 ETV Caponord (02–07) APRILIA 1000 RSV 1000 Mille (00) APRILIA 1000 SL Falco (00–03) APRILIA 750 Dorsoduro APRILIA 750 SL SHIVER APRILIA 800 MANA APRILIA 850 MANA (08–10) APRILIA 850 MANA GT ABS (10) BENELLI 125 Adiva (00) BENELLI 150 Adiva150 (00) BETAMOTOR 1000 YB10 Dieci (00-) BIMOTA 1000 YB10 DIECI BMW 1200 K1200R, S BMW 1200 R1200GS, K1200R (05-) BMW 1200 R1200R, S BMW 650 F650GS BMW 800 F800, GS, ST BUELL 1200 S1 Lightning (96–99) BUELL 1200 XB12R Firebolt, XB12S Lightning (04–08) BUELL 1200 XB12S Lightning (04–06) BUELL 1200 XB12X Ulysses (06–08) BUELL 500 Blast (00–08) BUELL 984 XB9R Firebolt, XB9S Lightning (02–08) CAGIVA 1000 Gran Canyon CAGIVA 500 Canyon, River (98–01) DUCATI 1098 1098 (07) HARLEY-DAVIDSON 1130 VRSC V-Rod (02–07 ) HONDA – ATV 300 TRX300 Fourtrax (88–00) HONDA – ATV 300 TRX300FW Fourtrax 4×4 (88–00) HONDA – ATV 350 TRX350 Rancher (00–06) HONDA – ATV 350 TRX350, D Fourtrax 4×4 (86–89) HONDA – ATV 400 FL400R Pilot (89–90) HONDA – ATV 400 TRX400 Rancher AT (04–06) HONDA – ATV 400 TRX400FW Foreman (95–03) HONDA – ATV 420 TRX420 Rancher 4×4 ( –09) HONDA – ATV 450 TRX450 Fourtrax Foreman S, ES (98–04) HONDA – ATV 500 FourTrax Foreman ES, 4×4 (05– 09) HONDA – ATV 500 TRX500 Fourtrax Rubicon (01– 09) HONDA – ATV 500 TRX500FE, FM, TM (05– 09) HONDA – ATV 650 TRX650 FourTrax Rincon (Std.) (03–05) HONDA 1000 XL1000V Varadero (99–02) HONDA 1100 ST1100, A Police, Pan Eur. (90-) HONDA 1100 ST1100, ABS-TCS, 1100A (91–02) HONDA 1100 VT1100 C2 Shadow Sabre (00–04) HONDA 1100 VT1100C, C3, T Shadow (Spirit, Aero, A. C. E. Tourer) (01–07) HONDA 1100 VT1100C2 Shadow Sabre (00–07) HONDA 1300 CB1300DC X4 Type LD (01-) HONDA 1300 VTX1300C, S Retro (03–07) HONDA 1300 VTX1300R, S, C (05) HONDA 1300 X4 HONDA 1500 GL1500 C (F6C) HONDA 1500 GL1500 Valkyrie (97–03) HONDA 400 NV400 DC Shadow (01-) HONDA 750 NV750, Shadow (97–98) HONDA 750 RVF (RC45) HONDA 750 VT750C Shadow (98–00) HONDA 750 VT750CD, CD2 Shadow Deluxe (98–02) HONDA 750 VT750CDA, B, C, D Shadow, A.C.E. Deluxe (02–03) HONDA 750 XRV750 African Twin HUSQVARNA 400 TE410E (00–01) HUSQVARNA 580 TE610E, SM610S (00–01) HUSQVARNA 610 TE610 (98-) HYOSUNG MOTORS 650 GT / R / S / Aguila (04) ITALJET 180 Dragster (99) KAWASAKI 1100 GPZ1100 (ZXT10 E, F) (95–97) KAWASAKI 1100 ZRX1100 (99–00) KAWASAKI 1100 ZRX1100/II (ZRT10C,D) (97–00) KAWASAKI 1100 ZX-11 (ZX1100D1) Ninja (94–98) KAWASAKI 1100 ZX1100 C-G (99) KAWASAKI 1100 ZX1100 D1 (97–00) KAWASAKI 1100 ZX1100-D Ninja ZX-11 (95–01) KAWASAKI 1100 ZX1100-D Ninja ZX-11 (CN) (93–94) KAWASAKI 1100 ZX11
!!!POUZE CO JE NA FOTO!!!
Prodám díly z aprilie 250 16kw (měl by sedět i místo 125,200),některé díly sedí na piaggio,derbi atd.. Vstřikování rv. 2006. Ceny dílů dohodou.Většina dílu pasuje i na sportcity 125, 200, 250, 300
Stále jsou díly jako :
Kolo přední 15" s pneu - 1400
Zadní tlumiče - 800kč oba
Zámky
Držák spz - 150kč
el kabeláž celá - 2000kč
Relátky,jednotky- dle domluvy
Plasty boční 800 oba 450 kus
Řídítka - 300kč
Přepínače - 400kč
a drobnosti viz foto
Aprilia SR 125 ie Max Vespa GTS 250 ie, GTS 250 Vespa GTS 300 ie Super Vespa GTV 250 ieAprilia Atlantic 125 Aprilia Atlantic 250 Aprilia Atlantic 500, Scarabeo 250 ieAprilia Scarabeo 400 ie Aprilia Sportcity 125 Aprilia Sportcity 200 Aprilia Sportcity 250 Aprilia SR 300 ie Max
Možno zaslat po celé čr po platbě předem.
Predám nové CDI na Aprilia ETX 350, Aprilia Pegaso 600, Aprilia Pegaso 650, Aprilia Tuareg Wind 350, Aprilia Tuareg Wind 600 (070000-0780). Záruka 2 roky.
Zdravím bikery,
z důvodu nevhodné velikosti nabízím tedy bohužel nevyužitý, téměr nový a za mě naprosto univerzální trail enduro bike Whyte T-160 RS na super komponentech ve velikosti M na (168-178cm) po 75kg začátečníkovi.
Od garančky ve 165km a 15ti bike hodinách za 100km XCčka a 65km trailů během jara 2022, má najeto v létě jen dalších cca 30km XCčka - nyní vzadu XC plášť.
Váha cca 15,5kg, zdvihy 160/160mm.
Komponenty:
- Vidlice: RockShox Lyrik Select + RC 29", 160mm, 42mm Offset, DebonAir, Charger 2.1 RC Damper, odskok a komprese, 110mm x 15mm Boost, Maxle Ultimate osa
- Tlumič: RockShox Super Deluxe Select + RT, DebonAir, odskok a komprese
- Brzdy: SRAM Code R
- Kotouče: SRAM centerline 200/200mm, 6 děr
- Brzdové desky: Goldfren směs SW33 sinter nebo origo SRAM sinter (nové)
- Pohon: SRAM GX lunar
- Sedlo: Lapierre Crmo by Velo
- Středové složení: SRAM DUB, BSA, 73mm
- Hlavové složení: FSA Sealed Cartridge Bearings
- Ráfky: Mavic EX630 / Raceface AR30 (29”, 30mm už TR pásky i s ventilky)
- Pláště: Přední enduro Schwalbe Eddy Current 2,4, Zadní na XC Chaoyang Zippering 2,2
- Teleskopka: BikeYoke Revive, 30,9mm, 160mm
- Gripy: Ergon / ODi Elite
- Řidítka: Whyte 15mm, 31,8mm, 780mm (jetá min.)
- Představec: Whyte 40mm (jetý min.)
K bike (v ceně):
- Kola už bezduš stav (ventilky a páska, nyní duše)
- 300+100ml mléka Panzer
- Nalepené ochrany klik
- Ochrana teleskopky (nebyla potřeba, bahno nepotkal)
Mohu přidat (ceny dohodou):
- Nové desky Goldfren 4sady
- Origo SRAM desky 2sady
- Plastové pedály s kovovými piny HT
- Sada náhradních enduro kol také 29” a 30mm šířky Raceface AR30 (už bezduš stav - ventilky a páska)
- Další orange bezduš ventilky
- Používané orange gripy ODi Elite
- Pláště Maxxis Dissector a High roller II, případně další Maxxis
Cenu bych viděl kolem 81.000Kč, ale pokud bude zájem, určitě se rozumně domluvíme, záleží i na komponentech.
Záruka na komponenty je až do listopadu 2023, na rám 2025 a na všechna ložiska zadní stavby doživotní!
Na prodej nespěchám, případně hodím i na předek XC plášť a je z toho ultimátní “XCčko”, nebo pro mě trail enduro bike na blbnutí, když nahodím druhou sadou kol s enduro plášti, tak je z toho pořád lehká enduro raketa, která jde za pedálem i do kopce, takže celkově naprosto univerzální bike.
K vidění v Brandýse nad Labem, Peruc/Brno.
Biku zdar.
BETA enduro BIKE RR 4T 350 MY23 - Kč 247.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 390 MY23 - Kč 248.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 430 MY23 - Kč 253.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 480 MY23 - Kč 253.900,-
Toto je nejjednodušší - moto ve 4-T řadě zdvihu; to upřednostňuje jízdu ve vysokých otáčkách, přesto si zachovává velmi lineární výstupní výkon.
RR 4 Str • Kontrola trakce: Nejvýznamnější novinkou v řadě 4 Str je zavedení trakce control, který loni debutoval v řadě Racing. Aby výkon svých modelů stále dostupnější pro jezdce v jakékoli situaci, všechny 4taktní modely Beta Enduro se nyní mohou pochlubit trakcí řízení. Funkce kontroly trakce u modelů RR je volitelná jezdcem pomocí tlačítka v obvyklá poloha mezi trubkou řízení a palivovou nádrží. Jezdec může vypnout kontrolu trakce kdykoli a v kterékoli z dostupných map motoru, přičemž samotná funkce je kalibrována odlišně pro každou ze dvou map a nabízí jezdci výběr ze 4 různých elektronických ovládání konfigurace. • Sběrač výfuku: všechny 4taktní modely mají nový sběrač výfuku s delší geometrií potrubí než na předchozí generaci, zlepšení odezvy motoru při nízkých otáčkách motoru a zvýšení točivého momentu při středních otáčkách motoru. Výsledkem je lepší přenos výkonu v celém rozsahu otáček, nechat jezdce dostat se z problémů snadněji nebo zvolit vyšší rychlostní stupeň než oni normálně by to bylo pro uvolněnější zážitek z jízdy. • Mapa motoru: dnes i kola Enduro – která vypadají jednoduše – přicházejí s pokročilými elektronika. Chcete-li plně využít zvýšený točivý moment při nízkých až středních otáčkách motoru 4taktní modely, které jsou k dispozici díky novému sběrači výfuku, jsou nyní vybaveny vyhrazeným novým motorem řídicí mapy, které rovnoměrněji rozloží křivku výkonu v celém použitelném rozsahu motoru, díky čemuž je výkon i u těch největších beta motorek zcela plynulý přístupný.
Odpružení: Beta nikdy nepřestává zdokonalovat rám a odpružení svých kol. Při hledání na ještě ostřejší a čistší zpětná vazba jezdce, inženýři Betamotor revidovali vnitřní části přední části vidlice - komponent ZF, stejně jako u předchozí generace - modelového roku 2023 rodiny RR. První a především byla upravena geometrie olejových kanálů kolem pístu vidlice, aby se odstranila úplně jakýkoli škrtící účinek a zajistit dokonale hladký chod tlumičů v celém rozsahu cestovat. Vytvořením volnějšího proudění zpětných kanálů oleje se toto zlepšení ještě více otevírá možnosti nastavení vidlice, protože eliminují všechny konstrukční překážky pro prostředky průtoku oleje že i sebemenší změna nastavení přináší znatelný výsledek. To má za následek zlepšení pohodlí jezdce a účinnější podpora vidlice během počátečního vychýlení tlumiče. Kolo tak zůstává složené a ovladatelné i v náročných terénních podmínkách. • Kryty chladiče na nádrži: jedna ze změn oproti předchozí generaci s dopadem na obě styl a funkce je přepracovaný tvar nových krytů chladiče řady RR. Nové pláště jsou užší než dříve,
BETA ENDURO BIKE RR 4T 350 RACING MY23 - Kč 269.900,-
BETA ENDURO BIKE RR 4T 390 RACING MY23 - Kč 269.900,-
BETA ENDURO BIKE RR 4T 430 RACING MY23 - Kč 269.900,-
BETA ENDURO BIKE RR 4T 480 RACING MY23 - Kč 269.900,-
Přišel podzim a jako obvykle Betamotor představuje nový RR Racing My 2023, aby zahřál srdce fanoušků Endura! V souladu s tradicemi Beta přichází řada kol RR Racing kompletní se vším potřebným k přeměně enduro modelů toskánské značky na stroje připravené závodit v těch nejtěžších podmínkách a na nejkonkurenceschopnějších akcích. Hlavní novinkou dvoutaktních a čtyřtaktních modelů Racing My 2023 je zavedení zadního tlumiče Kayaba (KYB), speciálně vyrobeného japonskými experty na odpružení pro Enduro kola Betamotor. Těží z nejlepších materiálů a nejmodernějšího výzkumu provedeného společně s inženýry Beta, což umožňuje zásadní evoluční krok v odpružení motocyklu. Modelová řada Racing je zakončena novou grafikou Racing, která zvýrazňuje elegantní tvar nových krytů chladiče představených na RR před několika měsíci, a řadou různých součástí, jako jsou chrániče rukou.
Kontrola trakce – 4Str Range Aby byly výkony svých modelů, a zejména motorek s větším objemem, stále dostupnější pro jezdce v jakékoli situaci, kromě uživatelsky volitelných elektronických map řízení motoru je RR Racing vybaven funkcí kontroly trakce. Funkci Traction Control lze zapnout kdykoli obvyklým tlačítkem na ovládacím panelu mezi trubkou řízení a palivovou nádrží. Protože jak funkce TC, tak funkce výběru mapy motoru jsou ovládány z tohoto panelu, má dvě ovládací tlačítka a dvě samostatné indikační LED pro obě funkce.
Nový zadní brzdový kotouč Grosskopf pro KTM, HUSQVARNA, GASGAS, HUSABERG
vhodný téměř pro všechny terénní modely:
ALFER 125 VR 4T 125 03-
ALFER 125 VR 4T NO LIMITS 125 03-
ALFER 250 VR ENDURO 250 95-
ALFER 250 VR MOTOCROSS 250 95-
ALFER NO LIMITS 250 95-
CCM 450 ADVENTURE 450 15-
CCM 450 ADVENTURE SM 450 16-
GAS GAS EC 250 250 21-
GAS GAS EC 250 F 250 21-
GAS GAS EC 300 300 21-
GAS GAS EC 350 F 350 21-
GAS GAS EC 400 FSE 400 01-
GAS GAS MC 125 125 21-
GAS GAS MC 250 250 21-
GAS GAS MC 250 F 250 21-
GAS GAS MC 350 F 350 21-
GAS GAS MC 450 F 450 21-
GAS GAS MC 85 85 21-
GAS GAS RX 450 F REPLICA 450 22-
HUSABERG 125 TE 125 11-
HUSABERG 250 FE 250 13-
HUSABERG 250 TE 250 11-
HUSABERG 300 TE 300 11-
HUSABERG 350 FE 350 13-
HUSABERG 390 FE 390 10-
HUSABERG 400 FE 400 00-
HUSABERG 450 FC/FE 450 04-
HUSABERG 450 FE 450 12-
HUSABERG 450 FS 450 04-04
HUSABERG 450 FSE 450 05-
HUSABERG 450 FX 450 10-
HUSABERG 501 FE 501 13-
HUSABERG 550 FC/FE 550 04-
HUSABERG 570 FE 570 09-
HUSABERG 570 FS 570 10-
HUSABERG 650 FC/FE 650 04-
HUSABERG 650 FS 650 03-03
HUSQVARNA 125 TC 125 14-
HUSQVARNA 125 TE 125 14-17
HUSQVARNA 125 TE 125 21-
HUSQVARNA 125 TX 125 18-
HUSQVARNA 150 TE 150 22-
HUSQVARNA 250 FC 250 14-
HUSQVARNA 250 FE 250 14-
HUSQVARNA 250 i TE 250 17-
HUSQVARNA 250 TC 250 14-
HUSQVARNA 250 TE 250 14-16
HUSQVARNA 300 i TE 300 17-
HUSQVARNA 300 TE 300 14-16
HUSQVARNA 350 FC 350 14-
HUSQVARNA 350 FE 350 14-
HUSQVARNA 450 FC 450 14-
HUSQVARNA 450 FE 450 14-
HUSQVARNA 501 FE 501 14-
HUSQVARNA 85 TC 17/14 19/16 85 21-
KTM 125 ENDURO 125 88-91
KTM 125 ENDURO 125 92-92
KTM 125 ENDURO 125 93-
KTM 125 EXC 125 04-
KTM 125 EXC/EGS/SX 125 95-03
KTM 125 GS 125 89-90
KTM 125 GS 125 91-92
KTM 125 GS 125 93-93
KTM 125 GS 125 94-94
KTM 125 MX 125 88-88
KTM 125 MX 125 89-91
KTM 125 MX 125 92-95
KTM 125 SX 125 04-14
KTM 125 SX 125 15-
KTM 125 SX 125 93-93
KTM 125 SX 125 94-03
KTM 125 WMX 125 88-
KTM 125 XC-W 125 19-
KTM 144 SX 144 08-
KTM 150 EXC TPI 150 21-
KTM 150 SX 150 19-
KTM 150 XC 150 10-14
KTM 150 XC 150 15-
KTM 150 XC-W 150 19-
KTM 200 EGS 200 99-02
KTM 200 EXC 200 04-
KTM 200 EXC 200 98-03
KTM 200 SX 200 03-03
KTM 200 SX 200 04-
KTM 250 F 250 06-
KTM 250 EGS 250 99-
KTM 250 ENDURO 250 88-91
KTM 250 ENDURO 250 92-92
KTM 250 ENDURO 250 93-
KTM 250 EXC - TPI / SIX DAYS 250 19-
Pouze rozbalená a odzkoušená ele. koloběžka (kolobka) Aprilia eSR2 EVO, 500W, 691Wh.
Původní cena 24´990,-kč.
V záruce do 20/10/2024.
Elegantní i robustní
Elektrická koloběžka Aprilia eSR2 EVO vás potěší i svým špičkovým řemeslným zpracováním. Její rám je zhotoven z hliníkové slitiny a nástupní plocha je kromě LED podsvícení opatřena atraktivním grafickým pogumováním, což zajišťuje přirozený i bezpečný postoj a oporu při akceleraci. K tomu přidejte ještě praktický skládací mechanismus s bezpečnostní pojistkou a máte vozítko, které vám může dělat společnost celý den.
Pohon v zadním kole
Tichý 500W bezkartáčový motor je v případě této koloběžky umístěn v zadním kole, což je zárukou příjemnějšího nástupu výkonu při akceleraci, absence vibrací řídítek a především také výrazně vyšší bezpečnosti na kluzkých a nezpevněných površích.
Skvělá výdrž baterie
Zásluhou vysokokapacitní baterie, která se nabíjí maximálně 7 hodin, ujedete na této elektrokoloběžce na jediné nabití až 50 km. Přesné údaje o aktuálním stavu baterie se dozvíte na vestavěném displeji.
Pohodlná jízda na každém povrchu
Abyste mohli na své koloběžce jezdit i náročnějším terénem, disponuje Aprilia eSR2 EVO předním i zadním odpružením. Díky tomu jsou vibrace způsobené jízdou účinně pohlcovány, dále dochází k tlumení drobných nerovností a v neposlední řadě je zaručena maximální přilnavost k vozovce.
Bezpečné brzdy
Bezproblémové zastavení vám kdykoliv umožní dvojitý brzdný systém, jehož součástí je zadní elektrická a přední bubnová brzda. Elektrická (motorová) brzda je přitom vybavena i praktickým systémem KERS (Kinetic Energy Recovery System), jehož zásluhou koloběžka při brzdění dodává energii zpátky do baterie.
Spojte koloběžku s mobilem
Koloběžka Aprilia eSR2 EVO umí pracovat s bezdrátovou technologií Bluetooth, a tak ji můžete velmi jednoduše spárovat se svým chytrým telefonem. Jakmile tak učiníte, můžete ji monitorovat a ovládat prostřednictvím speciální mobilní aplikace, která je zdarma dostupná pro zařízení s operačním systémem Android (Google Play) i iOS (App Store).
Technické parametry
Výkon: 500 W
Maximální dojezd: 50 km
Doba nabíjení: 7 hod.
Velikost kol: 10 "
Materiál kol: pneumatika s duší
Pohon kol: zadní
Nosnost: 100 kg
Materiál rámu: hliník
Maximální rychlost: 25 km/h
Odpružení: zadní odpružení, přední odpružení
Brzda: bubnová
Mobilní aplikace: Ano - možnost stažení
Barevné LED podsvícení: Ano
Světlo: Ano
Napětí akumulátoru / baterie: 48 V
Kapacita baterie: 14400 mAh
Výkon baterie: 691 Wh
Kontakty: rd492@,
Vychutnejte si rychlou, pohodlnou a stylovou přepravu bez omezení. Elektická koloběžka Aprilia eSR2 je perfektním pomocníkem, který si zamilujete a díky kterému už nemusíte být závislí na hromadné dopravě ani na počtu volných parkovacích míst! Tato stylová elektrokoloběžka s luxusním sportovním designem váží pouhých 16,5 kilogramů a unese jezdce vážícího až 100 kg. Má skládací konstrukci po pohodlnou přepravu i přenášení a nehrozí, že nebude vědět kam s ní. Rám koloběžky je vyhotoven z hliníku a majitele potěší nejen svým stylovým a sportovním vzhledem, který každého zaujme na první pohled, ale také svým vysokým výkonem. Licencovaný produkt APRILIA designovaný ve stylu závodních motocyklů Aprilia vás zkrátka dostane.
Elektrokoloběžka Aprilia eSR2 je vybavena výkonným 350W motorem, který dosáhne rychlosti až 25 km/h. Společně se svým dojezdem až 30 km na jedno nabití díky výkonné 8 Ah baterii tak zaručuje luxusní jízdu! O pohodlí se postará tempomat a kvalitní 10" pneumatiky s městským vzorkem zaručující minimální odpor. Bezpečný pohyb po městě za každé situace zajisťuje přední elektronická a zadní mechanická kotoučová brzda a přední a zadní LED osvětlení pro perfektní viditelnost i ve tmě. Přehledný LCD displej zajistí pohodlné ovládání a perfektní zobrazení všechn informací o jízdě! Uživatele potěší i možnost propojení s doprovodnou mobilní aplikací skrze Bluetooth.
Prodám orig.variátor,rozjezdová spojka,pružina na Aprilia SR Max 125ccm. Najeto pouze 500km(zajeté) z nového motocyklu - výměna za sportovní variátor i s válečky Malossi. Odborně demontováno z nového motocyklu v znač.servisu Aprilia A Spirit Praha. Sada obsahuje orig.variátor Aprilia s rozjezdovou spojkou,pružina, orig.válečky Aprilia(najeto 500km) + sada nových válečku Malossi. Vhodné i na stejné motory a skůtry Piaggio a Gillera Runer 125. Možno dobírka + poštovné. Poštovné platba předem na účet!!! Cena uvedena za celou sadu na obrázcích! Volejte pouze na tento tel: +420 nebo sms. Rychlé jednání.
Prodám použité brzdové kotouče značky EBC pro motocykl Aprilia Mana
Aprilia Mana 850 2007-2012
Aprilia Mana 850 ABS 2008-2013
Aprilia Mana 850 GT ABS 2009-2011
Vnější průměr : 320 mm
Vnitřní průměr : 64.2 mm
Rozteč děr : 80 mm
Počet děr pro uchycení: 6
Průměr díry: 8.5 mm
Předsazení: 9.4 mm
Provedení: Plovoucí
Výrobce : EBC
CENA ZA PÁR
Převodem na účet 90 Kč
BETA RR 125cc 4T LC enduro - black
BETA RR 125cc 4T LC enduro - white
BETA RR 125cc 4T LC enduro - red
Čistý závodní styl a maximální zábava! To je duch nového RR 125 LC, nové generace motocyklů RR, vždy přinášející opravdové emoce. Řada technických a estetických aktualizací charakterizuje RR 125 LC, skutečnou beta verzi nejvyšší řady pro tuto kategorii. Nový 125ccm 4-taktní motor se vstřikováním v kombinaci s obnoveným podvozkem, s novou geometrií rámu a odpružením poskytuje skvělou ovladatelnost a reaktivitu, vždy maximalizuje požitek z jízdy. Silný rodinný pocit se závodní sérií RR díky novým plastům s agresivním vzhledem a grafikou inspirovanou světovými šampiony Brad Freeman a Steve Holcombe Řada RR 125 LC se skládá ze dvou verzí, Enduro a Motard; oba aktualizované, díky nový motor a výfukový systém, na nejnovější kategorii Euro 5. RR 125 LC Enduro, přímo inspirované velkými RR, kteří závodí na mistrovství světa WEC jak pro technické, tak pro estetické vlastnosti, bylo zrozeno, aby čelilo všem typům terénu a překážkám na plný plyn! Barvy: Bílá / Černá / Červená
Prodam helmu na cestovní Enduro - O´NEAL Sierra II COMB - červená, velikost S 56 cm, téměř nepoužitá.
Lehká a skvěle odvětrávaná přilba pro cestovní enduro motocykly Oneal Sierra II. Tato enduro helma nabízí nastavitelné hledí, vnitřní sluneční clonu a velmi pohodlné vnitřní polstrová
Integrální přilba pro cestovní enduro motocykly O´Neall Sierra II nabízí lehkou a pevnou konstrukci z ABS skořepiny. Strategicky rozložené větrací otvory na přilbě a náustku zajístí efektivní odvětrávání, takže i při dlouhým cestách zůstávate v chladu a suchu. Samozřejmostí u enduro adventure přileb je nastavitelná vnitřní sluneční clona a hledí, za zmínku jistě stojí i vyjímatelné a pratelné polstrování. Součástí přilby je i PinLock 30 (folie na vnitřní stranu plexi) která zamezuje zamlžení plexiskla. Přilba splňuje požadavky norem DOT, ECE 22-05. Zapínání této helmy pro cestovní enduro motorky je řešeno klasickým double D zapínáním.
- konstrukce přilby ze skořepiny z vysoce kvalitního ABS
- skvěle odvětrávaná (strategicky rozmístěné otvory po celé přilbě a nástku)
- vnitřní sluneční clona
- vyjímatelné a pratelné vnitřní polstrování
- součástí je i folie Pinlock proti zamlžování plexiskla
- splňuje normy DOT a ECE 22-05
- zapínání na double D kroužky
The oil pressure switch 'BITRON is used on 157 models from 2011 to 2018
2011 1190 RC8 R BLACK AUSTRALIA
2011 1190 RC8 R BLACK EUROPE
2011 1190 RC8 R BLACK FRANCE
2011 1190 RC8 R BLACK JAPAN
2011 1190 RC8 R BLACK USA
2011 1190 RC8 R WHITE AUSTRALIA
2011 1190 RC8 R WHITE EUROPE
2011 1190 RC8 R WHITE FRANCE
2011 1190 RC8 R WHITE JAPAN
2011 1190 RC8 R WHITE USA
2012 1190 RC8 R BLACK EUROPE
2012 1190 RC8 R BLACK FRANCE
2012 1190 RC8 R BLACK USA
2012 1190 RC8 R WHITE EUROPE
2012 1190 RC8 R WHITE FRANCE
2012 1190 RC8 R WHITE JAPAN
2012 1190 RC8 R WHITE USA
2012 690 DUKE BLACK AU, GB
2012 690 DUKE BLACK CKD MALAYSIA
2012 690 DUKE BLACK EUROPE
2012 690 DUKE WHITE AU, GB
2012 690 DUKE WHITE CKD MALAYSIA
2012 690 DUKE WHITE EUROPE
2012 690 ENDURO R AU, GB
2012 690 ENDURO R EUROPE
2012 690 ENDURO R USA
2012 690 SMC R AU, GB
2012 690 SMC R EUROPE
2013 1190 ADV. ABS GREY WES. EUROPE
2013 1190 ADV. ABS GREY WES. FRANCE
2013 1190 ADV. ABS ORANGE WES. EUROPE
2013 1190 ADVENTURE ABS GREY AUSTRALIA
2013 1190 ADVENTURE ABS GREY EUROPE
2013 1190 ADVENTURE ABS GREY FRANCE
2013 1190 ADVENTURE ABS GREY JAPAN
2013 1190 ADVENTURE ABS GREY USA
2013 1190 ADVENTURE ABS ORANGE AUSTRALIA
2013 1190 ADVENTURE ABS ORANGE EUROPE
2013 1190 ADVENTURE ABS ORANGE FRANCE
2013 1190 ADVENTURE ABS ORANGE JAPAN
2013 1190 ADVENTURE ABS ORANGE USA
2013 1190 ADVENTURE R ABS AUSTRALIA
2013 1190 ADVENTURE R ABS EUROPE
2013 1190 ADVENTURE R ABS FRANCE
2013 1190 ADVENTURE R ABS JAPAN
2013 1190 RC8 R WHITE EUROPE
2013 1190 RC8 R WHITE FRANCE
2013 1190 RC8 R WHITE JAPAN
2013 1190 RC8 R WHITE USA
2013 690 DUKE BLACK ABS AUSTRALIA
2013 690 DUKE BLACK ABS CKD MALAYSIA
2013 690 DUKE BLACK ABS EUROPE
2013 690 DUKE BLACK ABS USA
2013 690 DUKE R ABS AUSTRALIA
2013 690 DUKE R ABS CKD MALAYSIA
2013 690 DUKE R ABS EUROPE
2013 690 DUKE WHITE ABS AUSTRALIA
2013 690 DUKE WHITE ABS CKD MALAYSIA
2013 690 DUKE WHITE ABS EUROPE
2013 690 DUKE WHITE ABS USA
2013 690 ENDURO R AUSTRALIA
2013 690 ENDURO R EUROPE
2013 690 ENDURO R USA
2013 690 SMC R AUSTRALIA
2013 690 SMC R EUROPE
2014 1190 ADV. ABS GREY WES. EUROPE
2014 1190 ADV. ABS GREY WES. FRANCE
2014 1190 ADV. ABS ORANGE WES. EUROPE
2014 1190 ADVENTURE ABS GREY AUSTRALIA
2014 1190 ADVENTURE ABS GREY EUROPE
2014 1190 ADVENTURE ABS GREY FRANCE
2014 1190 ADVENTURE ABS GREY JAPAN
2014 1190 ADVENTURE ABS GREY USA
2014 1190 ADVENTURE ABS ORANGE AUSTRALIA
2014 1190 ADVENTURE ABS ORANGE CHINA
2014 1190 ADVENTURE ABS ORANGE EUROPE
2014 1190 ADVENTURE ABS ORANGE FRANCE
2014 1190 ADVENTURE ABS ORANGE JAPAN
2014 1190 ADVENTURE ABS ORANGE USA
2014 1190 ADVENTURE R ABS AUSTRALIA
2014 1190 ADVENTURE R ABS CHINA
2014 1190 ADVENTURE R ABS EUROPE
2014 1190 ADVENTURE R ABS FRANCE
2014 1190 ADVENTURE R ABS JAPAN
2014 1190 ADVENTU
originál Brembo.
2x sada směs 90 - nejúčinnější sintrovaná, nejvyšší tření, 849,- Za sadu
1x 07BB03SA cena 399,-Kč
sada zánovní (už byla nasazena) - směs SA Sintered street
SA sintered compound intended specifically for front brakes, typified by particularly good efficiency under all operating conditions. An ideal alternative to OE pads.only for front calipers
Aprilia
ETV 1000 Capo Nord
Moto' 6.5
Pegaso 650 94-96
Pegaso 650 Cube
Pegaso 650 IE
Pegaso 660 Trail
BMW
C1 125/200
F 650 CS Scarver
F 650 F 93-96
F 650 Funduro
F 650 GS -07
F 650 GS 09-12
F 650 GS 2008
F 650 ST
F 700 GS
F 750 GS
F 800 GS 06-08
F 800 GS 09-12
F 800 GS 13-18
F 800 GS Adventure
F 850 GS
F 850 GS Adventure
G 650 GS -10
G 650 GS 11-
G 650 X Challenge/Country
HP2 Enduro
K 1600 GT
R 1200 GS 13-16
R 1200 GS 17-18
R 1200 GS 17-18 Rallye
R 1200 GS Adventure 14-16
R 1200 GS Adventure 17-18
R 1200 R 15-18
R 1200 RS
R 1200 RT 14-18
R 1250 GS
R 1250 GS Adventure
R 1250 R
R 1250 RS
R 1250 RT
Ducati
GT 1000 07-
Paul Smart 1000 06-
Scrambler Sixty2
Sport 1000 06-
Honda
CB 500 97-03
CB 500 S 97-03
Deauville 650
Dominator 98-
NTV 650
SLR 650
Vigor 650
Husqvarna
701 Enduro
KTM
690 Enduro
950 Adventure
950 SuperEnduro
990 Adventure
Moto Guzzi
Bellagio 07-13
California 1100
Quota 1100
Moto Morini
Granpasso
Granpasso R
Scrambler 1200 09-16
Royal Enfield
Interceptor 650
Yamaha
XT 660 R 04-06
XT 660 R 07-
Ktm Exc 525 supermoto/enduro.
R.v 2002, třetí majitel.
Poslední roky jezdila jen na supermoto sadě. K motorce dám díly jako Výfuky,plasty,světlo,destičky atd. druhou sadu kol.
Motorka jezdí svítí bliká vše funguje. Já na ni nemám čas motorka skoro celou sezónu stála.
Cena pevná.
Supermoto kola zapsané v Tp.
V tp zapsaný výkon 12kw možno řídit na a2
Spousta dochovaných faktur ze servisů.
supermoto motard akrapovič powerparts A2 do 35kw ktm KTM FAKTORY, KAWASAKI, HONDA, SUZUKI, YAMAHA, HUSQVARNA, GAS GAS, VOR, HUSABERG,TM, RACING TEAM, ENDURO,APRILIA, YZ, RM , CR, SX, XC, KX, EXC, SX-F, KX-F, YZ-F, RM-F, CR-F, EXC-F, XC-F,MOTORKY, PRO CIRCUIT, KUBATURA, KUBATURY 50, 85, 65, 125, 150, 200, 250, 350, 450, 480, 500, 525, 530, XT, DT, RMZ, O´NEAL, FOX, SHIFT, FLY, KENNY,SHOT, SADE, ACERBIS, LS2, UFO PLAST,SIDI,STARS,Enduro Yamaha Husqwarna Husaberg Honda Kawasaki Suzuki