aku úhlová bruska parkside 20v - strana 14
Počet nalezených inzerátů AKU ÚHLOVÁ BRUSKA PARKSIDE 20V: 1000 - strana 14
Úhlová pila ADS-630/2 nepotřebuje další stroj jako je tomu u pásové pily,kde se nařežou prizmy,které se musí později rozmítnout na požadované řezivo , další potřebný stroj k pásové pile je omítací pila je potřeba na neosámovaná prkna.Úhlová pila vyřezává přímo z kmene kulatiny požadované čisté řezivo,rozměry řeziva si navolíme na panelu pily a můžeme tak řezat hranoly-vazby-prkna- latě a podobně.Například při řezání hranolů na pásové pile zbývá bok,který se dává do paliva ,ale u této Úhlové pily tomu tak není.Řežeme například hranoly a zbude nám jen boční oblina, na panelu Úhlové pily si navolíme ,aby pila odměřila vzhůru cca 12cm.Odřízne a udělá hranu a tím ještě získáme prkna, nebo například střešní latě .Vše se odvíjí od průměru kulatiny. Čím silnější, tím pro tuto pilu lépe.Naše pila je velice rychlá v řezu jen obsluha by mohla být daleko rychlejší,a stačit odebírat od pily řezivo Naše pila je propracovaná a velice výkonná.Naše pila je postavena pro 24h provoz.
!!!NOVINKA!!! Plná Automatika pily naskenuje kmen vybereme rozměry případně doplníme rozměry řeziva které chceme řezat a program vše během chvíle rozvrhne na max,, výtěžnost a rozřeže kulatinu,program dále umí hlídat motory při stejných otáčkách,po ukončení denní směny ukáže jaké rozměry nařezala,kolik m3,kolik je odkorů,kolik je pilin.Sníží se počet zaměstnanců 1-2,vysoký výkon pily,velká úspora času bez automatiky trvá cca 10-15 minut než si pilu připravíme ,aby mohla řezat kmen a kolikrát se stane že zajedeme do kmenu moc a nebo zase málo to jsou situace které nejdou už vzít zpět ,asi cca 1-2-měsíce trvá než se naučí obsluha plně ovládat pilu ,ale ani pracovník po této době nemůže nikdy docílit maximální výtěžnosti z kmene - tyto problémy odpadají při Automatickém režimu náklady na Automatiku se v krátké době vrátí .Nevýhody kmenové pásové pily oproti Úhlové pile ADS potřebné velké množství pilových pásů které často praskají a dlouho nevydrží dlouho ostré a řežou někdy i jen 5 minut když je zamrzlá kulatina pásy kloužou a tím je i nepřesné řezivo a způsobuje vlnolamy na řezivu.Řezivo je nečisté a je potřeba další povrchová úprava dále zamrzá neustále voda na chlazení pásů.Výkony levnějších pásových pil jsou někdy jen 8 hranolů za celí den a takto bychom mohly pokračovat .Úhlová pila ADS-630/2 nařeže 8 kusů trámů podle velikosti rozměrů a průměrů kulatiny za 0,10-0,40 hod.Úhlové pile odpadají problémy z pásy a z vodou na chlazení má pilové kotouče které řežou celí den dodrží vždy požadovaný rozměr.Řezivo je pěkně čisté jak ohoblované.
Pila a její výbava:
2 pily pracující současně jedna svisle a druhá vodorovně
Motory v základu 2 x 15kW /2 950 otač./min
Max.hranol bez otáčení kulatiny 20x20cm
Max.průměr kmene základ 100cm/*140cm
Řezná délka základ 6m
Ruční upínání kmene
Pilové kotouče 2x 550mm
Možné příslušenství za příplatek:
Motory 2x18kW a 2x22kW.
Úprava pily na max.hranol 24x24cm možné jen z motory 2x22kW.
Úprava pily na prořez kmen
Úhlová pila vyřezává řezivo přímo z kmene kulatiny na zadané rozměry řeziva,rozměry řeziva si navolíme na panelu pily a můžeme tak řezat hranoly-vazby-prkna-latě a další.Vše se odvijí od průměru kulatiny. Čím je vstupní kulatina silnější, tím pro tuto pilu lépe.
Úhlová pila a její předností:
Vyšší výtěžnost řeziva z kmene kulatiny,rychlost
pily,přesné rozměry řeziva.Sníží se potřeba dalších strojů.
Úhlová Pila má silnější prořez než třeba pásové pily,při požadovaném vstupním průměru kulatiny má vyšší výtěžnost řeziva z kulatiny. Také máme požadované rozměry řeziva bez další potřebné manipulace napříkald u rozmítací pily .
Výkon pily se odvýjí na výbavě pily a také na průměru vstupní kulatiny a na řezaném rozměrů řeziva.
Prodám minimálně použité 2ks Stopkových fréz - úhlová čelní 50°x16 ZPSG (bez plošky weldon) . Běžná cena cca 400,- za kus, nyní 199,-.
Odkaz na zboží ZDE:
Možnost osobního předání v Dubí, Teplicích nebo zaslání poštou za poštovné dle tarifu ČP. či Zásilkovnou.
Cena za kus.
Při odběru více fréz z mojí nabídky výrazná sleva.
V případě potřeby mě neváhejte kontaktovat na tel.:
Ahoj s těžkým srdcem rozprodávám všechny díly Octavia RS COMBI , nemám na to čas a poslední dobou chuť tak třeba to někomu udělá radost, dost věci je v TOP stavu Nové a nebo jako blatníky, nárazníky, zadní vrata, křídlo, kola nově nalakované….
Barva - 9460
Motor - 2.0 20V Turbo(TFSI DÍLY) kovaný - 60000,-
-Blok AUQ
-Převrtaný na 82,50mm 2.0 TFSI
-Kované ojnice CDL FCP 22mm čep
-Písty CDL upravené pro 20v hlavu
-Kliková hřídel CDL TFSI
-Nové ojnicni a hlavní ložiska
-Nové ozubené kolo z 1.8T
-Nové gufera
-Nové pístní kroužky
-Nový černý lesklý lak
-Srovnané plochy bloku
-Důkladně vyčistěn
Intercooler jednostranný s výztuhou - 14000,-
Přední brzdy 4pist, držáky, nové kotouče - 15000,-
Zadní brzdy, nove ložiska,štíty,kotouče - 12000,-
Převodovka RS - 5000,-
Turbo K04-001, vedení vzduchu - 35000,-
Přední nové těhlice s novými ložisky a náboji - 10000,-
Zadní nárazník - 5000,-
Zpětné el. zrcátka nové a nový lak - 3000,- ks
Přední xenony - 8000,-
Interiér, sedačky,tapce - 10000,-
Volant,řadička,ručka - 6500,-
Plasty palubka,popelník - 6000,-
Budíky RS , maxidot + maxi k - 8000,-
Černá stropnice , plasty - 8000,-
Dveře nový lak 4500,- ks
Hliníkové řemenice - 3000,-
Sportovní pevný podvozek H&R - 5000,-
Kompletně repasovaná hlava válců - 16000,-
-Nové výfukové a sací ventily
-Nové vodítka ventilů
-Nové zdvihátka ventilů
-Srovnána a vyčistěna
Více info po tel …
Prodám napájecí adaptér pro Macbook (konektor MagSafe 2 - viz fotky). Adaptér je úplně nový. Kupován v Alze. Záruka do 2.10.2024 (fakturu přidám).
Níže originální popis:
PATONA k ntb APPLE MACBOOK AIR 20V/4.25A 85W
Poničil se vám původní napájecí adaptér a potřebujete nový? Napájecí adaptér značky PATONA o celkovém výkonu 85 W poskytne správnou dávku energie a zajistí nabití notebooku. Alternativní napájecí adaptér se dá použít na notebooky Apple série MacBook.
Stěžejní vlastnosti napájecího adaptéru PATONA k ntb APPLE MACBOOK AIR 20V/4.25A 85W
Alternativní napájecí adaptér značky PATONA padne k notebookům Apple MacBook
Napájecí adaptér je přizpůsobený pro připojení do standardní elektrické sítě
Výkon adaptéru dosahuje 85 W
Napájecí adaptér se hodí pro notebooky s konektorem MagSafe 2
Parametry a specifikace:
Originální/alternativní - Alternativní
Typ nabíječky - Do sítě
Maximální výkon - 85 W
Počet konektorů - 1 ×
Typ konektoru - MagSafe 2
1.8 20V ADR 92kW 1997 (bez turba), auto je celkově na své roky v pěkném stavu (najdou se nějaké kosmetické) a má cenu ho opravit (já už ho měl 5 let a potřeboval jsem auto s větším kufrem, proto prodej) na své roky minimální koroze, digitální klimatizace, polosport sedačky, všechna okna i zrcátka v elektrice, centrál, uplně nové přední brzdy (kouče Ferodo a desky Brembo, najeto méně než 1000km od výměny), nový reduktor v ceně 5000kč. V autě je starší LPG zástavba od Landi Renzo (v té době, ze které daný LPG systém je, tak to byla ještě nová věc, takže nefuguje tak dobře jako nové LPG systémy). MOTOR NA OPRAVU A NEBO VÝMĚNU. Pravděpodobně podpálené ventily. Motor točí, neklepe, nastartuje, ale nedrží volnoběh, vynechávají válce apod. K autu mohu dodat za doplatek celou novou sadu přední nápravy, nové cívky a nové plynové lanko. 1.8 20V ADR má oproti 1.8T ostřejší vačky, které se používají na výkonnostní úpravy 1.8T co má měně agresivní vačky, takže se dají dobře prodat. Auto není problém před prodejem dát na zvedák. Katalyzátor na místě, jedná se o kompletní auto schopné provozu po opravě motoru.
Prodám nový univerzální notebookový zdroj LVSUN 90W LS-PAB90-BC10 (i více kusů). Je kompaktních rozměrů, s displejem (modře nebo červeně podsvíceným - podle stavu zdroje), EU koncovkou a USB portem pro nabíjení např. mobilního telefonu.
Jedná se o špatně zakoupené zdroje. Měli sloužit k něčemu jinému.
Napájet můžete samozřejmě notebooky, ale i monitory, různé přehrávače, kamery (má USB port). Vše, kde budete v slouladu s parametry zdroje. Výstupní napětí je 9,5-24V - nastavuje se zvoleným konektorem, na displeji se po připojení konektoru zobrazí výstupní napětí.
Parametry:
Vstupní napětí: 100-240V, 1.8A 50-60Hz
Výstupní napětí: 9.5-24V 5A 90W(MAX)
USB konektor, výstup: DC 5V 1A (MAX)
Rozměry: 132x58x30mm
Váhat: 365g
Přibalených je 8 redukcí pro tyto notebooky (viz přehledná tabulka):
1.N04: 4.8*1.7*10.7mm HP/COMPAQ:18.5V/2.7A,18.5V/3.5A,18.5V/3.8A,18.5V/4.9A; DELTA:19V/2.64A; ASUS:19V/2.64A; NEC:19V/2.64A
2.N07: 5.5*2.5*10.7mm IBM:19V/4.2A; DELL:19V/3.16A,19V/3.42A; COMPAQ/HP:18.5V/4.9A,19V/4.9A; DELTA: 19V/2.64A.; TOSHIBA:19V/3.16A,19V/3.42A,19V/4.74A; ASUS:19V/4.74A.LS:20V/3.25A; LITEON:19V/3.16A,19V/3.42A,19V/3.95A,19V/4.74A; NEC:19V/2.64A,19V/3.16A; GATEWAY:19V/3.16A,19V/3.42A,19V/3.68A,19V/4.74A
3.N23: 7.4*5.0*12.5mm HP/COMPAQ: 18.5V3.5A,18.5V/4.9A etc.
4.N24: 7.9*5.5*0.9mm IBM/LENOVO: 20V/4.5A,20V/3.25A etc.
5.N32: 4.8*1.7*28mm HP: Ultrabook etc.
6.N33: 3.0*1.0*0.8 Samsung: Ultrabook etc.
7.N35: square tip Lenovo: 20V2.25A,20V3.25A,20V4.5A
8.N36: 4.5*3.0with pin HP:19.5V2.31A,3.33A,4.62A and etc.
Možnost převzetí v Ostravě, zaslání poštou, PPL je také možné.
NABÍZÍM MOTOR NA VOZY ZNAČKY SEAT.MOTOR JE POUŽITÝ A VYMONTOVANÝ Z VOZU, NA MOTOR JE ZÁRUKA ZASÍLÁME NA DOBÍRKU.CENA PODLE STAVU.
TOLEDO II
1,4/55 kW 16V MPI – AHW,BCA,AUA,AXP,APE
1,6/74 kW MPI – AEH,AKL,APF
1,6/77 kW 16V MPI – AUS,AZD,BCB
1,8/92 kW 20V – APG,AGN
1,8/132 kW 20V TURBO – AUQ,APP
2,3/110 kW V5 – AGZ
2,3/125 kW V5 20V – AQN
1,9/66 kW TDI – AGR,ALH
1,9/81 kW TDI – AHF,ASV
1,9/96 kW TDI – ASZ
1,9/110 kW TDI – ARL
TOLEDO III
1,4/63 kW 16V MPI – BXW
1,4/92 kW TSI – CAXC
1,6/75 kW MPI – BGU,BSF,BSE,CCSA
1,8/118 kW TFSI – CDAA,BZB,BYT
2,0/110 kW FSI – BLR,BLY,BVZ,BVY
2,0/147 kW TFSI – BWA
1,9/77 kW TDI – BKX,BLS,BXE,BJB
2,0/100 kW TDI – AZV
2,0/103 kW TDI – BMM
2,0/103 kW TDI – BKD
2,0/125 kW TDI – CEGA,BMN
TOLEDO IV
1,0/70 kW TSI – DKLB,CHZB
1,0/81 kW TSI – DKRC,CHZC
1,2/55 kW MPI – CGPC
1,2/63 kW TSI – CBZA
1,2/66 kW TSI – CJZC
1,2/77 kW TSI – CBZB
1,2/81 kW TSI – CJZD
1,4/90 kW TSI – CAXA
1,4/92 kW TSI – CZCA
1,6/77 kW MPI – CFNA
1,6/81 kW MPI – CWVA
1,4/66 kW TDI – CUSB
1,6/66 kW TDI – CAYB
1,6/77 kW TDI – CLNA,CAYC
1,6/85 kW TDI – CXMA
NABÍZÍM MOTOR NA VOZY ZNAČKY SEAT.MOTOR JE POUŽITÝ A VYMONTOVANÝ Z VOZU, NA MOTOR JE ZÁRUKA ZASÍLÁME NA DOBÍRKU.CENA PODLE STAVU.
LEON
1,4/55 kW 16V MPI – APE,BCA,AUA,AHW,AXP
1,6/74 kW MPI – AEH,APF,AKL
1,6/75 kW MPI – BGU,BFQ
1,6/77 kW 16V MPI – ATN,AZD,BCB,AUS
1,8/92 kW 20V – AGN,AUQ
1,8/132 kW 20V TURBO – APP,AUQ
1,8/132 kW 20V TURBO – AJQ,ARY
1,8/154 kW CUPRA R – AMK
1,8/165 kW CUPRA R – BAM
2,8/150 kW – BDE
2,8/150 kW CUPRA 4 – AUE
1,9/50 kW SDI – AQM
1,9/66 kW TDI – AGR,ALH
1,9/74 kW TDI – AXR
1,9/81 kW TDI – AHF,ASV
1,9/96 kW TDI – ASZ
1,9/110 kW TDI – ARL
1,2/77 kW TSI – CBZB
1,4/63 kW 16V MPI – CGGB,BXW
1,4/92 kW TSI – CAXC
1,6/75 kW MPI – CCSA,CMXA,BSE,BSF
1,6/75 kW MPI – CHGA
1,6/75 kW MULTIFUEL – CMXA,BSE
1,8/118 kW TSI – BZB,CDAA
2,0/110 kW FSI – BLR,BVZ,BVY,BLY
2,0/136 kW TFSI – BWA1
2,0/147 kW TFSI – BWA
2,0/155 kW TFSI – CCZB
2,0/177 kW TFSI – CDLB,BWJ
2,0/195 kW CUPRA R – CDLA
1,6/66 kW TDI CR – CAYB
1,6/77 kW TDI CR – CAYC
1,9/66 kW TDI PD – BXF
1,9/77 kW TDI PD – BLS,BKC,BXE
2,0/100 kW TDI PD – AZV
2,0/103 kW TDI PD – BMM
2,0/103 kW TDI – CFHC,BKD,CLCB
2,0/125 kW TDI CR – BMN,CEGA,CFJA
1,0/63 kW TSI – DKLB
1,0/85 kW TSI – CHZD,DKRF
1,2/63 kW TSI – CJZB,CYVA
1,2/77 kW TSI – CJZA
1,2/81 kW TSI – CYVB
1,4/81 kW TGI – CPWA
1,4/90 kW TSI – CMBA,CXSA
1,4/92 kW TSI – CZCA
1,4/103 kW TSI – CPTA,CHPA
1,4/110 kW TSI – CZEA,CZDA
1,5/96 kW TGI – DHFA
1,5/96 kW TSI – DACA
1,5/110 kW TSI – DADA
1,8/132 kW TSI – CJSA,CJSB
2,0/140 kW TSI – DKZA
2,0/195 kW CUPRA – CJXE
2,0/206 kW CUPRA – CJXA
2,0/213 kW CUPRA – DNUC,CJXH
2,0/221 kW CUPRA – CJXC,DNUE
2,0/228 kW CUPRA R– CJXG
1,6/66 kW TDI – CXXA,CLHB,DDYB
1,6/77 kW TDI – CLHA
1,6/81 kW TDI – CRKB,CXXB,DBKA
1,6/85 kW TDI – DGTE,DDYA
2,0/81 kW TDI – CRVA
2,0/105 kW TDI – CRVC
2,0/110 kW TDI – CKFC,CRMB,DFFA
2,0/110 kW TDI – CKFC,CRMB,CRLB,CRBC
2,0/135 kW TDI – DJGA,CUPA,CUNA
Originalna nabijacka adapter Lenovo 45W 20V 2,25A hranaty
Funkcny TOP stav, pouzivany
Vykon: 45W
Vystup: 20V 2,25A
Konektor: hranatý konektor
Zabezpečenie: prepatie, prehratie, prebijanie a pretazenie
Produkt otestovany, plne funkcny. Inzerat platny do zmazania.
Prodám zdroje k notebookům. LiShin-0335C2065-20v- 3.25A.HP-PA1650-02C-18.5V 3.5A-65W.Dell-ADP-70EB-70W- 20V-3.5A.Dell 90w-AA22850-19.5v- 3.34A, Lenovo Zdroj 65w-
Zdroj LENOVO FSP065-FCMN2 20V 3,25A 65W- travel k notebooku Lenovo E550,560,Lenovo ThinkPad X270 X250 T460 G50 atd..Ve většině případů se jedná o originální kvalitní zdroje. Žádná druho výroba. Plně funkční. Síťový kabel mohu dodat. Cena 250-350kč/1ks. Více info poskytnu přes informační formulář.
Škoda Superb 1.8T 20V nové LPG
Prodám Škoda Superb rok výroby 2008 1.8T 20v 110 kw Nové LPG platnost Bomby 2032 STK 7/2023 mohu udělat novou není problém. Najeto 255 000 km.Auto jezdí krásně tichý chod motoru skvělá spotřeba LPG absolutně žádné investice.Na autě bylo mnoho věcí udělaných viz zde vypsané.
1.Rozvody při 253 000 km
2.Olej,a všechny filtry rovněž také při rozvodech a kompletně nové brzdy kotouče destičky.
3.Kompletní celá nová víceprvková náprava.
4.Nové řemeny řemenice a veškeré kladky a mnoho dalšího o auto bylo pečlivě starano automechnikem.Nova autobaterie startuje v pohodě i v těch největších mrazech co byli a to na první brnk.Nikde žádný únik kapalin motor je absolutně čistý bez známky oleje nikde nic neteče nekape.Jízdní vlastnosti super nikde nic neboucha neklepe nevydává žádné pazvuky.Vše plně funkční včetně digitální klimatizace,tempomatu,a mnoho dalšího.Samozřejmě se nebráním kontrolou vaším mechanikem nebo vámi vybraným servisem není co skrývat vím co prodávám.Představa o ceně 90000 Kč na místě možná sleva nehodlám opravdu moc o ceně smlouvát špekulanti bazary prosím nevolat pakliže máte zájem spekulovat ušetříte čas sobě i mě auto je absolutně bez koroze prahy lemy vše je zdravé jen malinký puchýřek u řidiče na dveřích mohu opravit rozhodně mi to nedělá problém ,ale nebudu tady něco tajit na veškeré dotazy rád odpovím na čísle HAVÍŘOV
Prodám Škoda Octavia 1.8 20V turbo 4x4 Laurin&Klement, rok 2003, najeto pouze 64 000 km!
Vozidlo je ve velice zachovalém stavu.
Bylo vyrobeno jen nižší stovky kusů v této kombinaci (čtyřkolka, sedan, 20V turbo a L&K výbava). Vhodné spíše do sbírky, než na běžné ježdění.
Platná STK. Jen SMS ba
Octavia I:
1.9 TDI
1.8 20V benzin
1.8 20V turbo
1.8 20V turbo RS
Octavia II:
2.0 TFSI RS 6 rychlostí
2.0 TDI 6 rychlostí
1.9 TDI 6 rychlostí 4x4
1.9 TDI 5 rychlostí
1.9 TDI 6 rychlostí
2.0 a 1.9 TDI DSG automat
Fabia 1.2 HTP 8V a 12V
1.4 MPI benzin
1.4 TDI
1.4 16V benzin
VW Passat:
1.9 TDI
1.9 TDI 4x4
Ford Fiesta:
1.4 TDCI
1.3 benzin
Ford Focus:
1.8 TDDI a TDCI
Peugeot 406 2.0 HDI
Peugeot 306 1.9 diesel
Dobrý den,
nabízíme k prodeji repasovanou hlavu motoru 2.4 JTD 20V - broušené ventily, nové gufírka, srovnaná, umytá. Každá hlava projde tlakovou zkouškou.
Hlava je vhodná pro následující modely:
156/166 - pouze verze 20V
159/Brera/Spider
Hlavy jsou stejné, rozdíl mezi verzemi 156/166 a 159/Brera/Spider/ je pouze ve velikosti ventilů. K nim je potřeba mít správné zdvihátka/vahadla - obojí jsme schopni dodat.
Na hlavu poskytujeme půlroční záruku.
Cena 20 000Kč - Vaše stará osazená hlava na protiúčet podmínkou.
Skladem kusů:
156/166 - 0ks - další brzy naskladníme
159/Brera/Spider - 1ks
Po domluvě možno zaslat přepravní službou po celé CZ/SK.
V případě zájmu nás kontaktujte na:
Tel. 912 382
Email. alfa.sternberk@
Alfa - Šternberk
Olejové čerpadlo, 100% funkční, demontovaná z motoru VW ALH 66kW, pasuje na spousty koncernových motorů Volkswagen benzín / diesel
OE 06A 115 105
AUDI, A3 (8L1):
1.6, AEH, AKL, APF, 74, 101, 1595, 1996.09 - 2003.05
1.6, AVU, BFQ, 75, 102, 1595, 2000.08 - 2003.05
1.8, AGN, APG, 92, 125, 1781, 1996.09 - 2003.05
1.8 T quattro, AGU, AQA, ARX, 110, 150, 1781, 1996.12 - 2003.05
1.8 T, AGU, AQA, ARZ, AUM, 110, 150, 1781, 1996.12 - 2003.05
1.8 T quattro, AJQ, ARY, 132, 180, 1781, 1998.10 - 2003.05
1.8 T, AJQ, APP, ARY, AUQ, 132, 180, 1781, 1998.12 - 2003.05
1.9 TDI, AGR, ALH, 66, 90, 1896, 1996.09 - 2001.07
1.9 TDI, AHF, ASV, 81, 110, 1896, 1997.08 - 2001.07
1.9 TDI, ATD, AXR, 74, 100, 1896, 2000.10 - 2003.05
AUDI, A3 (8P1):
1.6, BGU, BSE, BSF, CCSA, CMXA, 75, 102, 1595, 2003.05 - 2012.08
1.6 E-Power, CMXA, 75, 102, 1595, 2011.01 - 2012.08
AUDI, A4 (8D2, B5):
1.6, ADP, AHL, ANA, ARM, 74, 100, 1595, 1994.11 - 2000.10
1.6, ALZ, 75, 102, 1595, 2000.07 - 2000.11
1.8 T, AEB, ARK, ANB, APU, AWT, 110, 150, 1781, 1995.01 - 2000.11
1.9 TDI, AJM, 85, 116, 1896, 2000.03 - 2000.11
AUDI, A4 (8E2, B6):
1.6, ALZ, 75, 102, 1595, 2000.11 - 2004.12
1.8 T, AVJ, 110, 150, 1781, 2000.11 - 2002.07
AUDI, A4 (8EC, B7):
1.6, ALZ, 75, 102, 1595, 2004.11 - 2008.06
1.8 T, BFB, 120, 163, 1781, 2004.11 - 2008.06
1.9 TDI, BKE, BRB, 85, 116, 1896, 2004.11 - 2008.06
AUDI, A6 (4B2, C5):
1.8, AJP, AQE, ARH, ANQ, 92, 125, 1781, 1997.07 - 2005.01
1.9 TDI, AJM, 85, 115, 1896, 2000.07 - 2005.01
AUDI, TT (8N3):
1.8 T, BVP, 120, 163, 1781, 2005.09 - 2006.06
1.8 T, BVR, 140, 190, 1781, 2005.09 - 2006.06
1.8 T quattro, BVR, 140, 190, 1781, 2005.09 - 2006.06
SEAT, ALHAMBRA (7V8, 7V9):
1.8 T 20V, AWC, AJH, 110, 150, 1781, 1997.10 - 2010.03
1.9 TDI, 1Z, AHU, ANU, 66, 90, 1896, 1996.04 - 2010.03
2.0 i, ADY, ATM, 85, 115, 1984, 1996.04 - 2010.03
SEAT, ALTEA (5P1):
1.6, BGU, BSE, BSF, CCSA, CMXA, 75, 102, 1595, 2004.03 -
1.6 LPG, CHGA, 75, 102, 1595, 2009.09 -
SEAT, CORDOBA (6K1, 6K2):
1.6 i, AFT, AKL, 74, 101, 1595, 1996.07 - 1999.10
SEAT, CORDOBA (6K2):
1.6, AEH, AKL, APF, AUR, 74, 101, 1595, 1999.06 - 2002.10
1.8 T 20V Cupra, AQX, AYP, 115, 156, 1781, 2000.07 - 2002.10
SEAT, CORDOBA (6L2):
1.9 TDI, ATD, AXR, BMT, 74, 100, 1896, 2002.09 - 2009.11
2.0, AZL, BBX, 85, 115, 1984, 2002.09 - 2009.11
SEAT, IBIZA III (6K1):
1.6, AEH, AKL, APF, AUR, 74, 101, 1595, 1999.08 - 2002.02
1.8 T 20V Cupra, AQX, AYP, 115, 156, 1781, 2000.07 - 2002.02
1.9 TDI, ALH, AGR, 66, 90, 1896, 1999.08 - 2002.02
SEAT, IBIZA IV (6L1):
1.8 T FR, BJX, BKV, 110, 150, 1781, 2003.12 - 2008.05
1.9 SDI, ASY, 47, 64, 1896, 2002.02 - 2005.12
2.0, AZL, BBX, 85, 116, 1984, 2002.04 - 2009.11
SEAT, IBIZA V (6J5):
2.0, CEKA, 85, 115, 1984, 2008.10 -
SEAT, INCA (6K9):
1.9 SDI, AEY, AYQ, 47, 64, 1896
Dobře padne do ruky, akumulátor vyvažuje těžiště a při práci nepřekáží.
Spolehlivý bezuhlíkový motor, příjemně plynulý rozběh bez zaškubnutí.
Pasují do ní akumulátory Makita a jejich kopie, pokud už nějaké nářadí od Makita máte.
Cena uvedena bez akumulátoru, ale v případě zájmu je li-ion aku 5Ah k mání za 600 Kč (kompatibilní s Makita, bude vám pasovat i do dalšího Makita nářadí, k dispozici i ve větším počtu) a nabíječka za 700 Kč.
Vše nepoužité, pouze vybaleno pro kontrolu funkčnosti.
Doprava Balíkovnou nebo ideálně osobní předání s možností vyzkoušení v obci Okrouhlo, pár kilometrů na jih od Prahy.