akrapovic koncovky vyfuku - strana 28
Počet nalezených inzerátů AKRAPOVIC KONCOVKY VYFUKU: 1000 - strana 28
Elektrocentrála 8,2kW
je určena k používání ve stavebnictví a při montážních pracích, ale také jako záložní zdroj elektrické energie pro mobilní servisní střediska a rekreační účely. Stroj je vybaven jednotkou AVR, která vyrovnává výstupní napětí. Proto je možné použít je k napájení jemných elektronických přístrojů, za předpokladu dodržení správného postupu používání. Sklopitelné madlo a pevná gumová kola, která jsou součástí dodávky, umožňují snadný převoz elektrocentrály na místo potřeby podobným způsobem jako cestovní zavazadlo s madlem a kolečky. Centrála je vybavena třemi 16A a jednou 32A zásuvkou s 230V, které umožňují připojit jak běžné spotřebiče, tak spotřebiče s vysokým odběrem (až 7,5kW) jako jsou např. svařovací invertory, stolní pily, velké kompresory... Dále je vybavena 12V/8,3A zásuvkou se stejnosměrným proudem a součástí příslušenství jsou rovněž nabíjecí kabely, díky nimž lze elektrocentrálou dobíjet 12V autobaterie. Díky elektrickému startu nastartujete a vypnete centrálu stiskem tlačítka jedním prstem. Tento start je zajišťován AGM bezúdržbovou baterií s dlouhou životností dobíjenou chodem elektrocentrály. Pro příjemnější práci blízko elektrocentrály jsme ji vybavili novým typem výfuku s nižší hlučností a příjemnějším zvukem.
sklopitelné madlo a pevná gumová kola pro snadnou manipulaci
tři 16A a jedna 32A zásuvka pro připojení 230V spotřebičů s příkonem až 7,5kW
digitální multifunkční měřič
regulace výstupního napětí systémem AVR chrání vaše elektrospotřebiče před poškozením
nižší hlučnost díky novému typu výfuku
elektrický start elektrocentrály zajišťuje AGM bezúdržbová baterie
počet fází: 1f
výkon maximální: 8,2kW
výkon provozní: 7,5kW
max. odběr z 230V zásuvky:
napětí/frekvence: 230V/50Hz
účiník: 1
obsah válce: 460ccm
max. výkon motoru: 12,6kW (17HP)/4000min-1
startování: ruční, elektrické
spotřeba: min. 0,5l/kWh
objem nádrže: 28l
typ generátoru: synchronní
AC jmenovitý proud: 32,6A/230V
DC jmenovitý proud: 8,3A/12V
krytí: IP23
příslušenství: kabel + svěrky k 12V zásuvce, klíč na svíčku
rozměry (všh): 60x71x61cm
rozměry s podvoz. (všh): 69x86x62cm
hmotnost s el.startem: 97kg
Dobrý den, rád bych nabídl k prodeji či výměně svého Bullitta v originální US verzi dovezenou v roce 2019 z USA. Verze US se liší od verze EU prosím nezaměňovat. Můj Bullitt je verze bez Recaro sedaček byla to moje podmínka protože se do nich bohužel nevlezu a nejsou pro mě pohodlné.
Vozidlo je samozřejmě homologováno pro provoz v EU. Jsem první majitel, kompletní servisní historie včetně faktur a záznamů. Servis byl prováděn v autorizovaném servisu Ford pod mým osobním dohledem.
Něco o autě...
Bullitt s číslem K4745
Motor 5.0L V8 s výkonem 480 koní, Manuální 6-ti stupňová převodovka.
Alu kola Concaver R20 v bronzové barvě s pneu Pirelli P-Zero jak disky tak pneu zapsané v TP (Originální disky Bullitt R19 přidám k vozu i s originálními pneu Michelin).
Výfukový systém Remus se skvělým zvukem a klapkami pro přepínání režimů, podle výrobce výfuku by měl být výkon okolo 500-505 koní, Výfuk je zaměnitelný bez jakékoliv úpravy za originál takže lze vrátit originální výfuk který taktéž přidám.
Bullitt má úpravy pouze estetické tak aby kdykoliv šel vrátit do původního stavu a byla zachována originalita.
Stav tachometru je nyní 31 xxx Km, STK na cca 1,5 roku.
Výbava - Analogové přídavné budíky, jízdní režimy, režimy výfuků, navigace, multifunkční volant, digitální budíky, parkovací kamera, senzory, vanička kufru, tempomat, vyhřívané sedačky, větrané sedačky atd.
Důvod prodeje ? Rád bych změnu a zkusím něco jiného... Bullitt jednoznačně je investiční vozidlo a cena v budoucnu poroste ale bohužel nejsem někdo kdo by se chodil do garáže na auto pouze dívat a přemýšlet nad každým kilometrem abych neměl zbytečně velký nájezd.
Cena je 1.400.000,- Kč (bez DPH) tudíž možnost odpočtu
Výměna pouze za tyto vozy s oboustranným doplatkem jiné prosím nenabízet děkuji za pochopení...
Toyota Chaser JZX 100 MARK II
Mercedes C63 AMG 2018-
Mercedes G
Porsche 911 Carrera 2019-
Bmw M850i 2019-
Bmw G20 340ix 2018-
Bmw G30 540ix 2018-
Jeep Trailhawk
Dodger Ram
GMC Sierra
Ford F150
Ford F250
Ford f350
Ford F450
Prodám AdBlue emulátory pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem!
ČESKÝ NÁVOD !!!
Emulator je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice.
►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci.
*** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod.
*** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd. Jedinečný software podporující i jinak problémová vozidla DAF LF!
Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému):
- Řídící jednotky
- Čerpadla
- Snímače hladiny v nádrži
- NOx snímače ve výfuku
- Tlakového senzoru
- Vstřikovače
*** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční).
Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla:
► DAF LF, CF, XF
► Iveco Stralis, Eurocargo, Trakker
► Scania R, G, P
► Man TGX, TGS, TGA, TGL, TGM
► Mercedes Actros, Axor, Atego
► Volvo FE, FL, FM, FMX, FH (ne FH4)
► Renault Magnum, Premium, Midlum, Kerax
► TATRA Phoenix
► AVIA
Autobusy IVECO Irisbus, SOR, Scania, Man, Mercedes, SETRA, BOVA a další... Pro více informací nás kontaktujte.
►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV
*** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč
►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu:
►►► INFO@
AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem!
Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice.
►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci.
*** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod.
*** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd.
Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému):
- Řídící jednotky
- Čerpadla
- Snímače hladiny v nádrži
- NOx snímače ve výfuku
- Tlakového senzoru
- Vstřikovače
*** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční).
Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla IVECO:
► EuroCargo
► Stralis
► Trakker
►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV
*** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč
►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu:
►►► INFO@
AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem!
Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice.
►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci.
*** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod.
*** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd. Jedinečný software podporující i jinak problémová vozidla DAF LF!
Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému):
- Řídící jednotky
- Čerpadla
- Snímače hladiny v nádrži
- NOx snímače ve výfuku
- Tlakového senzoru
- Vstřikovače
*** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční).
Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla DAF:
► LF
► XF
► CF
► TATRA Phoenix T158 Euro 5
►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV
*** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč
►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu:
►►► INFO@
AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem!
Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice.
►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci.
*** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod.
*** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd.
Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému):
- Řídící jednotky
- Čerpadla
- Snímače hladiny v nádrži
- NOx snímače ve výfuku
- Tlakového senzoru
- Vstřikovače
*** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční).
Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla Renault:
► Midlum
► Premium
► Magnum
►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV
*** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč
►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu:
►►► INFO@
Střední tlumič výfuku MTS 01.50108 na vozy Opel Movano A 1,9 59 kW 2000- 2001, 2,5 59 kW 1998- 2000. Renault Master 2,5 59 kW, 1997- 2003
Nové nepoužívané. Český manuál.
Dálka obsahuje baterii a je spárovaná z displayem. Výkon 1-8kw Kapacita nádrže 5L.
Malé rozměry š25×v25(bez madla)×d37cm . Grafický displej dálkové ovládání.
Lze nastavit 2x čas spínání a 2x čas vypínání.
Spotřeba 0,1 až 0,4L Nafty na 1 hodinu.
V balení je i tlumič výfuku.
Tento model topení má vedení nafty v provedení pancéřových hadiček nikoli v obyčejných gumových.
Dá se použít do auta lodě do garáže jen se připojí na 12v baterii a nalejete do nádrže naftu.
Topí moc pěkně na malé rozměry a je přenosný.Lze zaslat na dobírku.
V nabídce mám 3 barevné provedení Bílé-Červené-Černé
K topení mohu prodat prodloužení výfuku 120cm 500kč nebo 150cm 600kč viz poslední fota.
Prodám velice hezké, zachovalé, poctivě udržované a servisované BMW 320d E91 po faceliftu.
rok výroby: 2008
najeto: 285tkm
motor: 320d 130kw
převodovka: automatická
Auto je rovněž solidně vybaveno a já osobně ve skladbě výbavy nic nepostrádám. Některé prvky jsem dodělával. Co však na autě miluji nejvíce je nezávislé topení webasto ovládané dálkovým ovladačem, což je nyní přes zimu nejvíc nejlepší věc, když Vás auto každé ledové ráno přivítá teplem ihned po otevření dveří.
Dále je ve výbavě zahrnut CIC infotainment, v kombinaci s originální Combox bluetooth jednotkou = přehrávání filmů na DVD, muzika přes Spotify jako u moderních aut není problémem.
Předělával jsem i palubní desku s držáky nápojů, černou stropnici a volant z /// M-paket verze, dále tempomat, který chyběl, atd...
Pokud potřebujete občas zapřáhnout vozík a něco odvézt, určitě potěší i elektronicky ovládané vyjížděcí tažné zařízení.
Servisně - v 230tkm, cca před dvěma roky prodělal velký servis, který zahrnoval důležité úkony - výměnu rozvodů, olej v automatické převodovce, komplet oem brzdy. V 255tkm bylo preventivně vyjmuto a vyčištěno DPF. Poté už jen klasicky olejové servisy po 15tkm. Nikdy nebyl žádný problém ani porucha. O skvělé kondici motoru a komponent (turbo, vstřikovače, apod. ) svědčí naprosto čistá koncovka výfuku a také to, že z výfuku nevychází jakýkoliv smrad - a to ani při ranních studených startech, až si někdy říkám, že to auto je snad bez-emisní.
Po optické stránce se jedná o auto bez jakýchkoliv kosmetický vad. Na autě nenajdete žádnou korozi a to ani na klasických místech sužující tyhle modely. Je to zapříčiněno výborným stavem, který udržuji - dutiny dveří, kapoty, víka kufru, které vystříkávám voskem, na povrchu karoserie nanesena keramická ochrana.
Interiér, jak je zřetelné z fotografií, je rovněž velice zachovalý, čistý, udržovaný, prvky ovládání neošahané.
Čerstvě zaplacený dálniční poplatek s platností do 02/2024.
K autu dám letní i zimní pneumatiky.
Asi mě už nenapadá nic více, co bych chtěl zmínit. Určeno pro zájemce, kteří nehladají nejlevnější vrak, ale E91čku v dobré kondici :). každopádně v případě jakéhokoliv dotazu mě neváhejte kontaktovat.
Kryt kolene výfuku KTM EXC, XC, XCW 250/300, Husqvarna TE 2008 - 2023
BETA RR 250/300 2020 - 2023 cena 3000Kč
Vyrobeno z 8 mm nerezového drátu.
Všechny spojovací prvky jsou v ceně.
Kryt nezadržuje kameny a bláto, snadno se čistí výfuk a spodní část motoru.
Nevyžaduje žádné úpravy ani vrtání děr.
Velmi snadná a rychlá montáž.
Může být namontován samostatně, s alu artafon kryt motoru,
nebo s plastovými kryty pro motor jako KTM six days, acerbis atd.
Uplne novy nepouzity modul pro luxusnejsi zvuk z vyfuku viz video. Vhodny do A6, A7, SQ5. Urceny pouze pro bitdi motory!Ovladani pres aplikaci na mobilu. menit zvukove profily vyfuku z mobilu. Po dohode mozno vcetne montaze na pockani.
Ukazka po montazi zde:
Prodám sportovně laděné kombi střední třídy HONDA ACCORD TOURER 2,4 i-VTEC 140 kW (190 koní) s automatem, špičková výbava Executive, 12/2005. Jsem celkově druhý majitel od roku 2020, první majitel žil střídavě ve Švýcarsku a ČR. Aktuálně najeto cca 165.000 km. Vše funkční. Kompletní historie, servisní kniha, velký šanon faktur, poslední 2 roky pouze servis Honda. Mnoho nových dílů Honda. Bez investic, STK platná do 8/2023, rád udělám novou před prodejem.
Automobil byl v posledních 2 letech v rodinném provozu, převážně na dlouhé trasy, dovolenou. Accord je ve velmi dobrém stavu, pevný podvozek, super motor. Spolehlivý vůz s klasickým automatem s hydrodynamickým měničem – ideální na dlouhé cesty, ale neztratí se ani ve městě, v kopci nepopojede ani o centimetr dozadu, sám se rozjíždí po uvolnění brzdy. Řadí hladce.
Servis: Accord po dobu mého vlastnictví jezdil do autorizovaného servisu Honda Denar v Kosmonosích. Servisní knížka je vyplněná a mám také faktury.
Servisní úkony v posledních 3 letech stály přes 70.000,-Kč: poslední výměna oleje v motoru (3/2023), výměna oleje v převodovce (6/2021), nové zadní brzdiče, nové kotouče, nové destičky (přední 2019, zadní 2021), oba nové tlumiče výfuku (8/2021), vlnovec výfuku (7/2021), nový kompresor klimatizace+nový výměník+nová náplň (2/2022).
Výbava: Xenonové světlomety, automatická dvouzónová klimatizace, ESP, nepoškozené kožené čalounění, dálkově ovládané centrální zamykání, el.okna vpředu i vzadu, 2x ISOFIX, originální autorádio s CD měničem, výškově a podélně nastavitelný volant, elektricky nastavitelná sedadla řidiče i spolujezdce, lepicí sada, posilovač řízení, dělená zadní sedala, síť oddělující prostor pro zavazadla, zadní stěrač, 16palcová kola z lehké slitiny, elektricky ovládané víko 5. dveří.
Stav vozu: Automobil má drobné oděrky z městského provozu. Na předním nárazníku se loupal lak, tak jsem jej v roce 2022 nechal přelakovat (foto před lakováním rád poskytnu).
Prohlídka možná po telefonické dohodě o víkendech ve Zloníně.
Nabízím k prodeji Hondu CRX Targa del Sol VTi
- rv. 1992, aktuální nájezd 204 400 km, motor B16A2 - 118 kW
- dovezeno do CZ ze Švýcarska v roce 2012
- ve Švýcarsku dostávala pouze autorizovaný pravidelný servis u Honda Hilber Märwil (poslední záznam 195 000 km, importováno ve 197 000 km)
- základní výbava bez A/C, manuální střecha, manuální převodovka
- Black Daytona interiér (kompletní ve výborné kondici z pofaceliftu)
- ALU Buddy Club 15" + Yokohama AD08RS
- koncový díl výfuku Supersprint - homologovaný
- svody z ITR (B18C6) sériové + nerezový decat pipe
- snížené pružiny Eibach (-30 mm) zapsané v TP
- kožená řadicí páka z pofaceliftu
- reproduktory Bose - OEM Honda
na autě nevázne problém - nesvítí žádná chybová kontrolka, ABS a elektronika funguje
interiér je taktéž bez závad - nejsou zde pro tento model typické polámané kastlíky, popelníky, kliky, chybějící krytky atp.
auto používané pouze výhradně sezóně, mimo sezónu garážované ve vytápěné garáži (vzhledem k nájezdu 500-2000 km/rok i po většinu sezóny zagarážované)
k ceně - ta je za vůz tak jak je na fotkách.. lze prodat na OEM 14" kolech, seriovým látkovým šedým interiéru, sériovém výfuku, svodech.. za 199 999,-
více o ceně nelicituji
přijímám České Koruny, případně rubly, alternativně investiční stříbro, zlato, platinu
možná i výměna za Zetor 69++,70++,72++, ideálně 4x4 s čelní hydraulikou.. podle toho možný oboustranný doplatek
Prodam dily na honda vfr 800 vtec abs rok 2007 najezd 15 400 km
Motor najezd 15 400 km-10 000 kc
Ekektro svazky dle typu- ceny dohodou
Regulátor dobíjení- 1600kc
Abs modul-2500kc
Abs jednotka - 5000kc
Zapalovací modul cívka-700kc ks
Starter- 1300kč
Abs čidla 1000kc/ks
Zámky sada řidiči jednotka klic -5000kc
Čtecí kroužek imobilizér-900kc
Chladiče -2900kc /ks
Brzdic predni zadní - 1200kc/ks
Kompletni zadni kyvna vidlice včetně náboje kola - 3000kc
Podsedlovy rám -1800kc
Rám doklady v poloprevodu -1000kc
Část rámu spodní hliník-800kč
Prepakovani včetně stupačky L-P - 1000kc ks
Zadní stupačky včetně vzpěry- 900kc ks
Podsedlovy plast 1800kc
Zadní světlo- 2000kc
Sedlo spatny potah -500kc
Budíky bez poskozeni najezd 15400km -4500kc
Přední světla--------
Maska ---------
Boční kapoty --------
plast nad budiky - 600kc
Zadní blatnik- osvetleni-800kc /ks
Kryt řetězu-450kc
Hlavní stojan - 1000kc
Boční stojan- 800kc
Zadní tlumic včetně prepakovani-2900kc
Madla spolujezdec -1400kc pár
Výfuky orig včetně krytu - 4500kc bez 3500kc
Svody výfuku zadní- 600kc /ks
Kryty výfuku- 2000kc pár
Palivové čerpadlo- 1900kc
Riditka - 1000kc ks
Brzdová Pumpa zadni -1000kc
Brzdová Pumpa predni-1500kc
Pumpa spojka -1500kc
Radici paka -600kc
Kotouč zadní-1000kc
Přepínače panel levý pravý- 1200kc ks
Vstřikování klapky vstriky-4000kc
Air filtr box -1000kc
Ostatní díly ceny dohodou, možnost zaslání podle velikosti.
V pripade zajmu pouze volejte , při odběru více dílů na jednou moznost slevy. Foto jednotlivých dílů na vyžádání.
AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem!
Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice.
►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci.
*** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod.
*** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd.
Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému):
- Řídící jednotky
- Čerpadla
- Snímače hladiny v nádrži
- NOx snímače ve výfuku
- Tlakového senzoru
- Vstřikovače
*** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční).
Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla MAN:
► TGA
► TGM
► TGS
► TGX
► TGL
►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV
*** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč
►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu:
►►► INFO@
AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem!
Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice.
►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci.
*** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod.
*** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd.
Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému):
- Řídící jednotky
- Čerpadla
- Snímače hladiny v nádrži
- NOx snímače ve výfuku
- Tlakového senzoru
- Vstřikovače
*** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční).
Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla AVIA s motory Cummins:
► AVIA D60
► AVIA D75
► AVIA D90
► AVIA D100
► AVIA D120
► tzn. všechny AVIE či DAEWOO s motory Cummins
►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV
*** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč
►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu:
►►► INFO@