ahoj, jsem - strana 22
Počet nalezených inzerátů AHOJ, JSEM: 1000 - strana 22
Prodám motorku z důvodu koupi auta…
Rok výroby 2021
Najeto má 10 074km
Spotřebu jsem měl většinou okolo 3-3,5l/100km
Je pravidelně servisovaná viz.foto
Nikdy jsem s motorkou neměl žádný problém, vždy jezdila jak měla. Nemá vůbec problém s jakoukoli lesní nebo polní cestou.. Každou cestu jsem si na ní užil a doufám, že to tak bude mít i její následující jezdec. Jediná věc na kterou jsem si musel zvyknout je bezkontaktní klíček, ale jak říkám je to jen o zvyku. Na ceně se bude dát ještě dohodnout, stačí se jen rozumně domluvit;)
Může se stát, že v odpoledních hodinách, nebudu zvedat telefon, to protože jsem ve škole, takže hned jak to bude možné ozvu se zpět.
Zdravím, chtěl by jsem prodat mojí milovanou pc sestavu, celá sestava je kupovaná v CZC za 32000,- , používaná zhruba rok a půl, sám jsem přidal navíc 2 další disky kvůli místu ( 1x SSD a 1x HDD ) k pc přidávám prohnutý monitor značky AOC 32” původně kupovaný z Alzy za 7800,- ideální na hraní her, sám jsem pc na hraní používal a nikdy jsem neměl žádné problémy ani s novými tituly, kdyby měl někdo o pc zájem, klidně se na cokoliv ptejte, případně při rychlém jednání, jsem ochotný slevit. Před prodejem bude pc kompletně vyčištěný a připravený k dalšímu používaní.
FIORE - kolo určené všem dámám, které se vyhýbají stereotypu a opravdu žijí. V obličeji dotek větru, v paměti čerstvě vyrytá vzpomínka z průjezdu rozkvetlým parkem. Fiore je kolo, které v tobě rozproudí touhu zažívat a poznávat něco nového. Dostupný je s 28 palcovými koly. Výbavu kola doplňuje přední nastavitelný košík a světlo. Objevuj neobjevené. Objevuj s Fiore!
Na kole jsem jela maximalne 5x. Kupovala jsem ho v období stavby domu. Takže jsem neměla čas a teď mi pouze stojí v garáži. Kolo je v opravdu dobrém stavu. Pár oděrek minimálních má. Dvě oděrky už přišly od výrobce. Kolo jsem kupovala nové. Jede se na něm opravdu krásně. Velice výhodný košík na věci ????. Více informací na stránce
V případě rychlého jednání jsem ochotna slevit.
Ford Focus 2009 AUTOMATIC
2.0 Benzin+LPG
auto je v dobrym stavu. Staral jsem se o autě velmi dobre. Velmi spolehlivý a komfortní auto. S důvodu zdražení paliva, jsem tam přidal LPG, což na automatu má velmi malou spotřebu. LPG má platnost do 2028 roku
Pravidelní servis, olej měnil jsem každý 10-12tis, za poslední půl roku, krok za krokem, měnil jsem přední kotouče, přední a zadní destičky, svíčky, nová Batterka, všechny veškerý filtry.
A takže jsem měnil, levý a pravý manzety řízení, zavěšení motoru a draskovy elasticky řemen.
Stačí jen přepsat auto, si sednout a jezdit.
rok:2009
najeto: 147 tis
paliva: benzin+LPG
objem: 2.0
prevodovka: automat
bazary prosim nevolat
+420 nebo +420
Saty site na miru, avsak nakonec nepouzite. Podlehla jsem jinym z pujcovny.
Miry: prsa 86, pas 75, boky 93, delka 140
Do satu jsem pocitala s tehotenskym briskem, jsou diky vazani velmi variabilni velikosti.
Prsa uz do nich na fotkach bohuzel nyni nemam.
Jsem postavy 160 cm a nepocitala jsem s podpatky.
Sukne je bohata, ma nekolik vrstev.
Vyzkouseni je mozne v ulici Podebradka (u nas), pripadne v okoli Mlade Boleslavi a Jilemnice.
Pri rychlem jednani jsem ochotna domluvit se na slusne sleve.
Prodám Peugeot 207 Hatchback, 1.4 54 kW benzín, r. v. 2008, najeto 115 000 km, STK do 08/2024, základní výbava (nemůže se nic pos*at), koupeno nové v ČR, .
V TP jsem jako 3. majitel, ale auto bylo celou dobu v naší rodině a znám celou jeho historii.
V autě byl pravidelně měněn olej a filtr v předepsaných intervalech. Rozvody jsou původní.
S autem nikdy nebyly problémy a měnily se jen běžné věci (kotouče, desky, brzdová kapalina, čepy, tyčky řízení, lanko ruční brzdy, vzduchový filtr, kabinový filtr vzduchu, zavaření výfuku). Veškeré výměny jsem zapisoval do servisní knížky.
Nyní se rozbil termostat - zasekl se v otevřené poloze a motor se tak nezahřeje na provozní teplotu, je pořád naplno ochlazován. Kupuji si nové auto a už se mi to nechce řešit, proto Peugeot prodávám se sníženou cenou.
Auto je plně pojízdné, nikde nic neklepe, vše jde lehce. V srpnu 2022 jsem dělal STK. Nesvítí žádná varovná kontrolka, diagnostika neukazuje žádnou chybu. Jen ten termostat by to chtělo v brzké době vyměnit.
Na pravém boku je několik promáčklin a škrábanců od střetu s cyklistou. Škrábance jsem retušoval opravným štětečkem s originál barvou Peugeot. Na dveřích kufru se na levé straně loupe lak, také toto místo jsem pravidelně opravoval. Auto není nikde lakované. Kromě té nehody s cyklistou se jiná nestala.
K autu jsou také 4x litá kola s letními pneumatikami viz foto. Dvě pneu jsou nové z loňského roku a dvě jsou staré 4 roky. Na autě jsou plechová kola s původními zimními pneumatikami, stav viz foto.
Prohlídka je možná po domluvě v Ostrově u Karlových Varů.
Sjezdové nebo freeridové kolo, které jsem si koupil v roce 2016 za cca 50000 Kč. Jsem jediným majitele. Modelový rok je to 2015. Patří do řady Expert s lepší výbavou. Na kole jsem strávil jednu sezónu v parku, než jsem měl úraz. Od té doby je odřená přehazka a sedlovka je natržená ze spodu. Během šesti let bylo kolo téměř nepoužívané, s výjimkou několika výletů na trail, asi desetkrát během té doby. Proto jsem vyměnil zadní kazetu za větší a přezul na užší Maxis Crossmark. Nejrozumnější využití je ale přímo na freeride nebo sjezd. Ke kolu přidám původní pláště a jeden navíc, původní kazetu a destičky. Původní pláště mají dobrý vzorek, takže si můžete udělat představu, kolik toho kolo ujelo. Kolo má mírné oděrky od používání, rám není prasklý a tlumiče jsou naprosto funkční a bez poškození. Zadní přehazovačka je odřená, ale řadí dobře. Je nutná výměna lanka, protože je na konci roztřepené. Kola nehází, nic nevibruje, nehučí a nepíská. Pro mě už kolo nemá využití a čas letí... Pro začínajícího jezdce je to odolný stroj se zdvihy 180 mm. Kolo lze vyzvednout v Brně, doprava po dohodě je možná.
komponenty zde:
Krátké video kola zde:
Prodam jaguar xf 132 kW r.v. 2016,automaticka prevodovka,euro 6.
Auto ma takrka plnou vybavu. Najeto 172 000. Barva tmave seda carpathian grey. Zatmavena skla vzadu. Cerny interier kuze. Vyhrivany volant,sedacky,usb,SD,bluetooth,headup display,xenony,tempomat s automatickym odstupem,varovani pred kolizi,nouzove brzdeni pred kolizi,parkovaci senzory,zadni kamera,varovani pri vyjezdu z pruhu,kontrola mrtveho uhlu,parking asistent,panorama vysouvaci strecha,alu kola R19,denni svetla a dalsi.Auto mam rok a pul a oproti mym predchozim vozum stale jezdim bez problemu bez neprijemnych sviticich kontrolek nebo nouzovych rezimu. V servisu jsem byl zatim jen na vymenu oleje a rozvodu. Rozvody delane ca pred 15 000 km. Celkove jsem ja najel 32 000. Kupovano se 140 000. Spotreba z me strany mezi 5.5 az 6 litru. Da se jet i za 8,kdyz se to honi. Oficialne se uvadi i 5 bez problemu,ale je to skoro nemozne. Auto celou dobu krasne jezdi,je malo videt,takze lide se obcas ohlednou,barva je take unikatni,ma ji velmi malo aut. Takze pokud chcete auto,ktere nepotkate na kazdem druhem semaforu,je to idealni volba. Jeste jsem nepotkal zadne stejne,s jinou barvou potkam asi 2 za mesic. Auto je registrovane v Nemecku. Zeme puvodu Svycarsko. Jsem druhy majitel v Nemecku. Auto neprodavam nutne,sam premyslim,jestli si ho nenecham,ale chci si koupit obytnak a vyletovat. Prosim zadne neoblibene nabidky prekupniku a podobne. Na sleve se da domluvit v ramci feroveho jednani.
Na auto je mozno se podivat dle domluvy v pondeli dopoledne nebo v patek odpoledne v okoli Brna,Breclavi,Znojma,Vyskova,Kromerize,Hodonina,Zlina a Vidne,jelikoz jsem v techto mistech pravidelne na cestach.
Dobrý den, prodávám svoje BMW E60 525D 130kw R.V. 2007 před facelift.Nájezd 309067KM.
Hned do začátku, vozidlo je momentálně v depozitu z důvodu nevyužití (mám ještě 3 auta a firemní vozidlo). Jinak je plně pojízdné
Něco k autu a servisu - Pravidelně měněný olej v motoru po 10 - 15.000KM + filtry, výhradně značky MAN.
Parkovací senzory, ve předu i vzadu
WEBASTO s dálkovým ovládáním
Dojezdové kolo, hever, nářadí, tažné oko a prakticky snad vše, co tam má být
Obuto na pneu zn. NEXEN Nfera 245/40ZR18 - mají tak 70-80%.
Mám ještě sadu kol co jsem měl na zimu, obyčejné r16, ale pneu na výměnu. Po domluvě mohu nechat k vozu.
Před rokem a půl dělané komplet brzdy vrtané ZIMMERMAN.
Na podvozku dělané čepy řízení + geometrie.
Měněny oba termostaty
Měněny žhavící svíčky + jednotka a kabel co jde k alternátoru
Dodělávaný CUP HOLDER, bez jakéhokoliv zásahu nebo jakéhokoliv poničení
DPF FUNKČNÍ.
Tankována prémiová nafta a když nebyla k dispozici, pokaždé jsem lil do nafty aditiva.
Na vozidle jsou neoriginální zadní “tuning” světla (origo klidně přidám k vozu)
Místo originální obrazovky android (orig. obrazovku taktéž klidně nechám k vozu)
Dále měněné mřížky (origo také nechám k vozu)
Tohle + natřené třmeny a výztuha chladičů na žluto je jediný “tuning” zásah na vozidle a nic z toho není nijak nenávratné a poničené.
S vozem se nedriftovalo a podobně.
Vozidlo je původem z německa a já jsem celkově druhý majitel. Servisní kniha k vozidlu je.
Samozřejmě má i kosmetické vady, viz foto a na požádání mohu detailněji nafotit.
-Vylitá zpětná zrcátka
- Zpuchřelá guma zadního okna
- Na spodku je přední nárazník trochu sedřený
- Zadní nárazník malinko naprasklý
Nic netajím, co vím, to jsem napsal. Jednám na rovinu, není problém si vozidlo připojit na diagnostiku. Určitě nějaké chyby má, ale nic závažného. O vozidlo bylo pěkné postaráno, není to úplná voňavka, ale za svou cenou si + - stojím.
Samozřejmě jsem ochoten se u vozidla pobavit o ceně a v případném zájmu mohu dopředu vyndat vozidlo z depozitu.
Prodám notebook Lenovo ThinkPad Yoga 260. O cenně jsem ochoten diskutovat.
Yoga 260 je svižný pracovní noťas vhodný na kancelářskou práci, surfování na internetu, filmy, poznámky integrovaným stylusem. Hodí se pro studenty - sám jsem ho využíval místo sešitu, na psaní protokolů, úpravu fotek, lehký edit videí, jako multimediální stanici díky vysoké konektivitě a sem tam nenáročné hry.
K noťasu přidám OneLink dock, který kromě dalších šesti USB konektorů, 2 Display portů, VGA konektoru a 3,5 mm jacku přinese halvně RJ-45 konektor pro připojení LAN kabelu. Kromě toho lze přes něj notebook i další zařízení napájet.
Samozřejmě součástí je i originální zdroj k notebooku.
Parametry:
CPU: i7-6500U
RAM: 16 GB DDR4
SSD: 240 GB NVMe
Display: 1920x1080 FHD, klasicky dotykový + stylus
Výdrž baterie: 4 hodiny psaní poznámek stylusem s rezervou cca 20% při úsporném režimu.
Konektivita: 2xUSB 3.0, HDMI, mini Display port, kombinovaný 3,5 mm jack, OneLink konektor (pro dock - součástí inzerátu), čtečka na karty, micro SD čtečka, slot pro SIM kartu a slot pro stylus (nabíjí se přímo v notebooku).
Výborná ThinkPad klávesnice, která se zasune při používání notebooku jako tablet atd.
Vady: Naprasklý display - v rámečku a ulomený rožek - viz foto.
Display mi praskl, když jsem zavřel do noťasu papíry secvaklé sponkou a rožek se ulomil při čištění. Během běžného používání nejde prasklina moc vidět, sám jsem si ji několik dní nevšiml, musí se na ni člověk dívat z úhlu, při přejíždění prstem cítit nejde. Je to tedy především kosmetická záležitost, jelikož nezasahuje přímo do obrazu.
Noťas má už něco za sebou, ale ThinkPady vydrží věčně, vydržel se mnou velkou část vysoké, teď posílám dál - ideálně nějakému studentovi co ho taky využije.
Pokud máte jakékoliv dotazy, ozvěte se prosím na e-mail.
Preferuju osobní předání v Brně, případně někdy mám možnost být v okolí Vsetína - hlavně z důvodu vyzkoušení si notebooku. Pokud by byl zájem, jsem ochoten zaslat jakoukoliv rozumnou službou na dobírku, či s platbou předem.
Nabízím k prodeji HybridChyp(koupil jsem dva)
Jeden jsem ihned použil.... ++
Nový - rozbalený (pro focení)
Jednoduchá montáž na vozy Peugeot 3008-5008 Hybrid.
(poze odpojíte baterii a připojíte Chip)
Přidána nová funkce :
Režim klouzání znamená,
že vaše auto nezrychluje ani nezpomaluje s rekuperací – jen se rozjeďte
Popis od výrobce:
100 % původního sortimentu menší zátěž pro baterii
Vylepšeno rekuperační brzdění
Nový pracovní režim - klouzání !!!
HYbridChip je prodlužovač dojezdu a úspora paliva založený na změně dynamiky zatížení motoru a motoru EV prostřednictvím ovládání plynu. Žádné problémy se zárukou – nezjistitelné prodejcem. Snadno se instaluje, protože používá tovární zástrčky. Do standardního vozu HYbrid4 dodává následující rozšíření:
převodovka při mírné jízdě škube a zápolí. Vyřešeno (hodně vylepšeno)
Úspora paliva (nafty) osciluje kolem 1l/100 km. Rozsah ZEV je asi o 15 % lepší. Jak to funguje? Původně zde nebyl klouzavý režim (N-režim na vyžádání). Režim klouzání znamená, že vaše auto nezrychluje ani nezpomaluje s rekuperací – jen se rozjeďte, jako byste neměli zařazený žádný rychlostní stupeň. Vzhledem k tomu, že jakákoli přeměna energie (z kinetické na elektrickou a zpět) trpí 80% účinností, přidal jsem klouzavý režim (když uvolníte pedál acc, ale držte ho trochu sešlápnutý – snadno se to naučíte) a výsledkem je obrovský nárůst dosahu v čistém režimu EV (režim ZEV) – jak je pozorováno u všech ostatních vozů EV a PHEV.
využití EV je v automatickém režimu slabé. Automobil využívá příliš mnoho vznětového motoru, i když baterie (1,3 kWh) má energii. To je také vyřešeno společnou korekcí křivky spotřeby energie a režimu klouzání. Nyní vůz při klouzání nepoužívá žádný vznětový motor a také se zvýšilo používání režimu EV při typické jízdě (automatický režim na voliči HYbrid4).Úroveň regenerace je závislá nejen na poloze pedálu acc, ale také na rychlosti uvolnění pedálu acc (odvození polohy pedálu). Toto řešení se zdá být protézou normálního regen systému s ovládáním brzdového pedálu, známého z Outlanderu PHEV. Ale u Peugeotu 508 RXH je rekuperační brzdění nezávislé na brzdovém pedálu a takový způsob použití rekuperace to simuluje (pokud rychle vytáhnete nohu – znamená to, že chcete brzdit/regenerovat rychleji. Pokud pomalu – tak méně rekuperace). Opravil jsem to úplným odstraněním tohoto chování. Stačí, když vezmete nohu z acc pedálu (při jakékoli rychlosti) – to znamená nyní – plná regenerace. To zvyšuje dojezd EV a šetří palivo. Funguje perfektně spolu s klouzavým režimem.
Žádné jednoduché tlačítko „nabíjení“ pro dobití baterie. Přidal jsem automatické polohování zátěže do sportovního režimu, takže přepnutí do sportovního režimu bude fungovat víceméně jako tlačítko „nabít baterii“ – rychle nabít baterii, dokud není plná.
Možnost: +15 hp pro dieselový motor.
Stav viz foto, zcela nové, nenošené, pouze vyprané, bohužel jak jsem měla ve skříni na ramínku – uvnitř na podšívce lehce poničené – viz foto, opravdu nepatrné, málem jsem si toho nevšimla, uvnitř není vidět, ale proto jsem dala stav velmi dobrý a ne nový, jsem perfekcionistka, vhodné jak na plesové nebo svatební šaty - dodá šmrnc, nebo i k džínám, univerzální, velice hezké, udávaná velikost M/L, foto i s metrem, sedí na mou velikost M, udávaný materiál – svrchní látka – 85% akryl a 15% polyester, podšívka – 100% polyester, ruční praní, není problém vyprat šetrně na 30°, velice příjemný materiál, barva bílá, podšívka taková krémová, neunosím, ale věřím že se některé z vás bude hodit, doporučuji... Mé oblečení je čisté, vyprané, ale pokud najdete lehce make-up způsobeno při focení inzerce, tak se moc omlouvám...
PROSÍM čtěte,děkuji:
-NEREKLAMUJI - bazar,ne e-shop
-SMS+WhatsApp = kdykoliv
-přes WhatsApp mohu poslat více foto,
které se mi sem nevešly
-pouze slušní a vážný zájemci,jinak blokuji
OSOBNÍ ODBĚR V LOVOSICÍCH nebo
(DOPORUČENĚ poštou nedoporučuji=drahé),
ZÁSILKOVNA,ale POZOR:
posíláte mi nejlépe přes WHATSAPP Vaše:
-jméno/příjmení/tel.č./mail/a kam odeslat
-poté posílám č.mého účtu
-posíláte mi POUZE částku za zboží
-zadáváte a zaplatíte si zásilkovnu SAMI =nezodpovídám;pojištění záleží na Vás
-poté mi posíláte ofocený KÓD pro odeslání
=POZOR nejdříve musím mít peníze na účtu,
poté kód,ať stihnu zabalit a do lhůty 5ti dnů odeslat
-posílám foto balíčku/štítku ze zásilkovny
-ručně vypisuji i Vaše údaje,kdyby se štítek odlepil,proto je požaduji,pokud nechcete,nevadí,záleží na Vás
=z důvodu Vašeho zájmu o zásilkovnu a mé neschopnosti placení přes tel.,jsem se rozhodla “touto cestou”,abych Vám vyhověla
(Hackeři mi napadli bankovní účet,proto mám blokované placení přes telefon - zásilkovna se dá pouze platit přes telefon, předem děkuji za pochopení)
Jsem Sagi, Sagvánek, mám 11 let, ale jsem ve skvělé kondici. Kdyby můj věk nebyl potvrzen v očkovacím průkazu, veterináři by mi odhadovali daleko méně.
Jsem přátelský, mazlivý, užívající si lidskou přítomnost s tlamkou od ucha k uchu. Ve všem Vám budu asistovat. Dle dočasné paničky jsem „zlatíčko, dobrá duše, která touží být se svým člověkem“. Hygienické návyky dodržuji, o samotě neničím, zprvu pláču, ale po chvíli se uklidním. Na vodítku umím, procházek si užívám, ale i dalších aktivit, i v autě jezdím rád. Manipulaci snesu. Psy i feny snesu, kočky proháním. Domov hledám pouze uvnitř.
Jsem kastrovaný, čipovaný, přeočkování mě čeká. Krev i srdíčko mám v pořádku. Užívám kloubní výživu. Podepisuje se smlouva a hradí poplatek.
Volejte na , od pondělí do soboty v čase 10 – 19 hodin. Neposílejte SMS ani jiné zprávy.
Dočasná péče Psí senioři v nouzi z.s. - Jesenice u Prahy.
Octavia Gt
najeto 378 000
rok výroby 2005
6. stupňová převodovka
Výbava:
Dešťový senzor
zadní parkovací senzory
tažné
rádio s CD měničem
alu Spider 17
vyhřívaná přední sedadla
automatická klimatizace (funguje a tlak neklesá)
xenony
Černý strop
Alcantara
ABS
ASR
ESP
AUX
Palubní kamera
vyhřívaná zrcátka
4x okna v el.
Dovezené z D, jsem druhý majitel a kupoval jsem ji v 220 000, oct. dostávala vše co potřebovala, v 300 spojková sada Sachs + jsem dával obložit lamelu HDS 57. V 320 dávané originál nové turbo z Leona 110kw, staré mužů dát k vozu, nic mu není, myslel jsem že dám chip, nakonec jsem se k tomu nedostal... V 350 daná jiná převodovka, stará měla jak to bývá u šesti kvaltů vůli, aktuálně daný úplně nový výfuk v celé délce, brzdy a pneu 50%, přední náprava měněna před rokem, zadní náprava před dvěma, olej i chladící kapalina se neztrácí. Minulý rok nové přední sklo. Co se kufru týče, je bez koroze. Na fotkách není auto nijak umyté ani vyčištěné, vše zařídím při případném zájmu.
Nabízím k prodeji Bmw e61 530xda 170kw. najeto 419 xx
bixenony, dvouzónová klima, kůže, Tažné Zařízení, ABS, DSC, centrál s dálkou, navigace stačí sehnat instalační cd, USB, bluetooth, multifunkční volant, tempomat, el volant, el. sedačky,čeština v rádiu,dofuk sedaček. DPF off. M paket zadní i přední nárazník.
Auto má v únoru udělanou novou technickou.
Pravidelně servisované, rok nové turbo, vstřiky, kabely k 5 dveřím, olej v převodovce.
instalovaná čeština do rádia, nové destičky a kotouče. tento rok jsem nechal přidělat nové tažné zařízení.
Auto je po technické stránce v dobrém stavu.
Vady:
Bude potřeba udělat Ramena. po přejetí hrbu to jde slyšet.
Nefungují parkovací senzory.
Na autě je už 10 let bílá folie. není to od pohledu poznat ale z blízka už ano. je to hlavní důvod proč auto prodávám za 110 000,-
Celkově jsem se o auto staral, používal jsem ho k práci, jezdili jsme se stánkem po festivalech. a nemohl jsem si dovolit aby mě někde nechalo.
důvod prodeje je ten, že jsem se rozhodl stánek prodat a nyní auto nevyužiju.
při rychlém jednání je sleva jistá.
Přepis požaduji.
Prodám zrenovované kolo Favorit s Favorit Special brzdami. Kolo je pojízdné, vše je na něm funkční. Kolo jsem rozebral až na rám, vyměnil co bylo potřeba (zadní náboj, zapouzdřené středové složení...), všechna ložiska jsem namazal a po pár jízdách jsem zjistil, že na mou postavu (190 cm) je ten rám příliš malý... Favorit má původní lakování, rám nebyl pískovaný, při rekonstrukci jsem chtěl zachovat původní ráz kola. Kolo je bez další investice, momentálně ale stálo asi rok ve sklepě (koupil jsem si jiné na ježdění).
Přibližné rozměry podle posledního obrázku (±1 cm):
Top tube: 57 cm
Head tube: 16 cm
Seat tube: 56 cm
V případě zájmu mě prosím kontaktujte prostřednictvím formuláře pod inzerátem, tel. číslo je vymyšleno. Upřednostňuji osobní odběr v Brně.
Koupeno v ČR 2007, 1. majitel do 204.000 km, 2. majitel do 205.000 km, já jsem 3. majitel, stav 314.000 km. 4 místné, původní lak, klimatizace, redukční převodovka, 5. st. manuál, žádný tuning - pouze výměna disků. Roleta do zavazadl. prostoru, vyhřívané přední sedáky. Lak má řadu nedokonalostí, levý př. blatník pomačkaný. Evidence všech oprav. Parkováno na ulici, karoserie bez údržby, o vše ostatní pečováno. Vyjma výměny pravého ramene zavěšení kola výhradně servisováno u p. Emberta ve Fryčovicích/Sviadnově, po dohodě Vám jistě sdělí o autě vše. Pořád v provozu, ale dostal jsem jiné auto a Impreza je už 4. autem v rodině a není pro ni využití. Ve zhruba 250.000 km nová spojka. Mnou tankováno jen na zn. benzinkách, občas jsem dolíval aditiva VIF. Původní 16 disky - jedno mělo trhlinu, koupil jsem sadu STI. Dvě sady pneu 215/45 R17 - Nokian A4 a letní Contin. Prem.Contact 6. Ve VTP zapsány všechny možné rozměry disků a pneu.
Za poslední půlrok nové zadní kotouče+destičky, zadní díl výfuku, kola řádně otryskána a lakována práškem (základ + svrchní). Na podzim nové čelní sklo a důkladně jsem vytepoval čalounění. Rezervním kolem je jeden původní 16" disk s plnohodnotnou zimní pneumatikou. K vidění v Olomouci, po dohodě jinde. Cena vč. DPH činí 84.700,- Kč. Fotografií mám víc, mohu poslat emailem.
Jmenuji se Herkules vom Försterrain (s kvalitním rodokmenem a PP). Jsem dovezen z Německa. Ale jsem tu již od mala tak jsem si zvykl a rozumím české řeči. Dokonce jsem složil spousty zkoušek poslušnosti. Mám za sebou i skvělou výstavní kariéru. Jsem klidné, vyrovnané povahy, miluju děti proto mám i další kurz canisterapie. Zároveň dokážu pohlídat barák a vyčenichat lumpa. Mám aktivní život, plný zážitků. Na potomky předávám svojí krásnou černou uhlovou srst. Výstavní úspěchy i svojí chytrost. S krytím mám zkušenosti. Klouby špička, oční pozadí negativní. Volat můžete kdykoliv . sarka.vachova@
Zdravím, prodávám svého custom dirt'aka
Postavil jsem ho konečně cca 2 měsíce předtím, některé součásti jsou používané díl (na mým starém kole) takže mají malé škrábance. Záruku ještě pořád mám na skoro každý detail + krabičky taký.
! Plášť a sedlo budou jak v popisu (vic. Posledni foto) !
Rám: Marin Alcatraz Long (koupená novou v listopadu)
Vidlice: RockShox 35 výška 110mm(koupena novou v lednu 2022)(byl udělán servis(3x) v lednu/červenci/prosinci + má 20mm bushingi nahoře a dolů. Standardní výška je 150mm)
Kliky: Truvativ Descendant 6K Eagle DUB 175mm(koupené v listopadu novými)
Střed: Sram DUB BB BSA 68/73 (koupen novým v listopadu)
Pedály: OneUp Aluminium Large(koupené novými v listopadu)
Řidítka: Rental FatBar 31.8 730mm šířka (koupená v červnu novou, standardní šířka byla 800mm)
Představec: Rental Apex 40mm(mám ho už 3 roky, stav dobrý, skoro žádné škrábance)
Brzdy zadní: TRP G-Spec Trail-s 4 písty (jedná z nejlepších modulace)(koupene v listopadu novými)
Rafky: Alexrims PD(šířky 24/19) sundal jsem jich s Specialized P.2 novými (používal jsem jich cca 2 roky, dobrý stav, rovné, pár škrábanců)
Dráty: Neřež černá 260/262mm
Přední naboj: Úplně custom, ložiska nové SKF(koupené v červnu), hliníkové podložky mezí ložiskama a pro boost vidlice(jsou eloxované mnou) a tělo bmx naboje Code Blood. Konečná váha 110 gramů (celého naboje)
Zadní náboj: NS Rotary SS 2014 roků, nove SKF ložiska (koupené v červnu), hliníková osa. Váha naboje ze šrouby 345 gramů.
Kotouč: Shimano XT-SM-RT76 160mm(koupen v listopadu novým)
Sedlovka: MAX1 30.9mm (nova, koupena cca v červnu)
Sedlo: DDK(nevím jaké, mám ho už 3 roky)
Plášť: Maxxis Ikon 2.2 kevlar
Duše: Maxxis Ultralight 26 ve předu (žádná díra) + Continental 26 obyčejná (bohužel)
Prodávám kvůli tomu, že jsem si zlomil páteř a konečně se toho vzdávám...
Chci aby to kolo se dostalo v dobré ruce.
Bohužel moc fotek nemám, nestihl jsem pořádně zajezdit na kole. Když bude potřeba, odešlu jakékoliv foto.
Da se dohodnout o cene, potřebuju peníze...
prodám své BMW E36 323i 125KW najeto 210 000km, rok výroby 1997 centrální a dálkové zamykání OK, motor nebere vodu ani olej,nové vanosy, nový klima kompresor a klima chladič, takže funkční klimatizace. Funkční climatronic žádné vysypané pixely. S autem jsem jel do Chorvatska v létě za 8,5L/100km a abych docílil nižších otáček tak jsme na auto dali dlouhý diferencial z naftové e36. Pro pohodlnější sezení jsou v předu sportsize které jsou bez výhřevu, původní kožené sedačky s výhřevem dám k autu, všechna 4el. okna jsou funkční, funkční střešní okno s novým těsněním, funkční palubní pc jen spatně ukazuje venkovní teploty. Funkční parkovací senzory, na autě je pevné tažné zařízení cca na 2 tuny. Funkční protiskluzoví systém, který se dá podle libosti zapnout i vypnout,
atd. atd.
Karoserii auta jsem neopravoval koupil jsem ho s přestříkanými blatníky a na kapotě jsou přestříkané rohy auto bylo v minulosti nejspíše lehce bouraní na předek. Nejspíše by stačilo jen vyměnit kapotu a do pasovat.
auto jsem koupil s prověšenou stropnici tak jsem jí aspoň strhl a nastříkal... vím co si myslíte, ale lepší než mít bordel za krkem :D
více info po telefonu nebo na whatsapp
auto je technicky plně spolehlivé.