after priznani - strana 8
Počet nalezených inzerátů AFTER PRIZNANI: 328 - strana 8
Nevíte si rady s účetnictvím? Nevadí, jsem tu pro Vás. Napište mi zda jste firma s.r.o. nebo fyzická osoba,plátce DPH nebo identifikovaná osoba. Zkušenosti mám nejen z velkých firem,ale také s platformou Uber,Bolt.
Vypracuji Vám daňové přiznání včetně přehledů, DPH.
V případě,že máte zájem neváhejte mě kontaktovat.Budu se těšit na případnou spolupráci.
Nabízím KOMPLEXNÍ zpracování účetnictví pro OSVČ i firmy. DPH, Mzdy (vč.Personální agendy), Silniční daně, zpracování přiznání pro podání DPFO i DPPO. Zastupování na úřadech státní správy a samosprávy. Osobní přístup ke každému klientovi. Praxe 30.letá. , Tel.: 167092.
Externě zpracuji účetnictví, daňovou evidenci, mzdové účetnictví pro PO, FO vč. daňových přiznání a zastupování na úřadech. Pracuji s programem Pohoda, mám dlouholetou praxi, nad 20 let. Region Vyškov-Brno, Sídlím ve Vyškově. Jsem samostatná účetní, ne účetní firma. Děkuji za nabídky.
Baví Vás administrativa, umíte zorganizovat a udržovat v pořádku firemní dokumenty? Toužíte po rozšíření svých dovedností, rádi se učíte, anebo jste dokonce účetní? Pak jste možná tím pravým člověkem do našeho týmu.
Jsme HAAS s.r.o.rodinná dopravní firma s provozovnou v Moravské Třebové s 27letou tradicí, vlastním zázemím. Prioritou jsou pro nás vztahy mezi lidmi. Lidskost, úcta, klid, vzájemný respekt a vstřícná komunikace – hodnoty, kterých si vážíme a vážit budeme.
Dva dispečeři zajišťují práci pro více než 35 řidičů, kteří objednaný náklad převezou k našim zákazníkům. Tím přichází ke slovu kancelář a vše je potřeba vyfakturovat to už dělá šikovná paní, řidičům spočítat a vyplatit mzdy to máme také již pořešeno, cestovní náhrady, sestavit daňová přiznání a kontrolní hlášení atd. Přesně to by byla i vaše práce. I v tomto Vám napomůže program MONEY. Velmi důležitá administrativní podpora celého týmu, bez které by naše firma nemohla fungovat.
Pracovat budete s programem MONEY a DODO (objednávky fakturace) a pokud nejste přímo účetní, měli byste znát alespoň základy vedení podvojného účetnictví, hodí se znalost angličtiny nebo němčiny a řízení osobního vozidla. Nejde totiž jen o to sedět v kanceláři, ale občas i zajet na úřady apod. Vše další, co nebudete umět,vás naučíme máme i daňového poradce .
Chceme spolehlivého, zodpovědného, samostatného a dobře naladěného člověka, kterého papírování a práce v účtárně v celé její šíři baví. Dobře se u nás bude navíc cítit ten, kdo hledá mladý kolektiv, a ten kdo chce mít věci zpracované a připravené kvalitně a s předstihem. Protože když je vše hotovo, můžete se namísto sezení v kanceláři věnovat své rodině, nebo zaslouženému odpočinku.
Chcete posílit a podpořit náš tým? Životopis zasílejte na ucetnimt@ ,obratem se s Vámi spojíme.
Náplň práce:
- Komplexní mzdová agenda a související administrativa (evidence DPN, exekuce)
- Zpracování podkladů pro odvody příslušným úřadům,
- Evidenční listy důchodového pojištění, roční zúčtování daně, zápočtové listy
- vedení účetní agendy společnosti
- nastavování, správa a aktivní kontrola finančních procesů
- zpracování účetních závěrek a daňových přiznání
- příprava podkladů pro inventarizaci majetku
- spolupráce s kontrolními orgány
Požadujeme :
Předchozí zkušenosti na pozici mzdový/á účetní – zkušenosti z výrobní společnosti vítány
min. středoškolské vzdělání ekonomického zaměření
Znalost programu DUELL - výhodou
Základní znalosti podvojného účetnictví
Schopnost samostatné i týmové práce
flexibilita, samostatnost, pečlivost
Nabízíme :
• Práce na HPP
• Osobní a profesní rozvoj
• Firemní benefity
• Přátelský kolektiv
• Firemní vzdělávání
pracovní smlouvu na dobu neurčitou
Zaškolení zkušenějším kolegou
Menší kolektiv
Práce pondělí–pátek, tzn. volné víkendy
Výplata na účet vždy včas
kontakt : +420 , nástup 01.03.2023
Nabízím výpomoc se zpracováním účetnictví nebo daňové evidence, sestavení roční uzávěrky a veškerých daňových přiznání. Likvidace s.r.o. nebo ukončení OSVČ. Spolupráce na fakturu, dlouholetá praxe, příznivá cena.
Jsem zkušený účetní s dlouholetou praxí, znalost Pohody, Money, Sapu, nabízím vedení účetnictví, přiznání DPH, měsíční závěrky, zpracování mezd, přípravu rozpočtu. Mám aktivní angličtinu a dobrou znalost Excelu.
M:
Dobrý den jestliže by někdo potřeboval mohu vypsat faktory do roku 2022 ve stavebnictví cca za 14 dní od dneška to jest 26-2 bych chtěl podat daňové přiznání do této doby mohu pomoci ozvěte se a určitě se domluvíme děkuji Tichý
Nabízím kompletní vedení účetnictví pro fyzické i právnické osoby:
- vedení účetnictví s.r.o. a daňové evidence
- mzdy a personalistika
- zpracování daňových přiznání
- daňové poradenství
- komunikace s úřady
- správa datových schránek
Praxe 12 let, pracuji ve vlastním programu POHODA, on - line po celé ČR, nabízím možnost nahlížení do účetního systému a sdílení dat s klientem díky cloudovému řešení přes iPODNIK.
email: ucetnictvi@
tel.:
Budu se těšit na spolupráci:-)
HLEDÁME ÚČETNÍ PRO EKONOMICKO-PRÁVNÍ KANCELÁŘ NA HPP, ZNALOST PODVOJNÉHO ÚČETNICTVÍ, DAŇOVÁ EVIDENCE, MZDY, UZÁVĚRKY, ORIENTACI V DPH, PŘÍPRAVA PODKLADŮ PRO DAŇOVÁ PŘIZNÁNÍ PRÁVNICKÝCH A FYZICKÝCH OSOB. PRÁCE S MS EXCEL. UPŘEDNOSTŇUJEME ÚČETNICTVÍ V MONEY S3 - NENÍ PODMÍNKOU,
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED
MKS ADVISORS Ltd. - organizační složka
Praha 2
info@
Nabízím zpracování účetnictví, daňové evidence,
mzdové agendy, DPH, KH, daňová přiznání fyzických i právnických osob malým, středním a velkým firmám (27 let praxe v oboru).
vedení účetnictví podvojné i přehled pro firmy, družstva i SVJ - kompletní nabízí firma působící od roku 1992 Tereza s.r.o. Lačnovská 20, Praha 5 zpracování DPH, KH, všechna daňová přiznání, spolupráce s úřady tel.
Nabízím zpracování účetnictví a daňové evidence vč. mezd. Zpracování veškerých daňových přiznání. Zpracování online nebo docházení do firmy vše na základě naší dohody.Ráda zodpovím veškeré Vaše dotazy a moc se těším na naši případnou spolupráci.
Nabízím kompletní zpracování účetnictví, daňové evidence, DPH + kontrolní hlášení, mezd, příprava podkladů daňových přiznání a účetních závěrek. Nabídka služeb je určena jak pro právnické, tak pro fyzické osoby. Cena dohodou, v případě zájmu se na mě neváhejte obrátit: lh.ucto@, tel.: .
Nabízím zpracování účetnictví a daňové evidence od 1.1.2023 vč. podkladů pro daňová přiznání k daním z příjmů, DPH, vyúčtování daní z mezd, vedení personální agendy (vč. exekučních srážek), zpracování mezd, příprava pracovněprávních dokumentů, smluv, obsluha datové schránky a další služby dle přání klienta. Cena za služby se fakturuje měsíčním paušálem a odvíjí se od počtu jednotlivých dokladů a náročnosti agend. Náměšť nad Oslavou, Třebíč a okolí, online celá ČR. Kontakt email: syslova@
Dobrý den,
nabízím možnost vypracování povinných ročních hlášení za rok 2022 na úseku ochrany životního prostředí.
Jedná se o hlášení, která se podávají prostřednictvím Integrovaného systému ohlašovacích povinností (ISPOP) Ministerstva životního prostředí.
Konkrétně se jedná o:
- hlášení o produkci a nakládání s odpady podle zákona 541/2020 sb. o odpadech
- odběry podzemních a povrchových vod, poplatkové hlášení za odběr vod podle zákona na 254/2001 sb. o vodách
- hlášení souhrnné provozní evidence stacionárního zdroje znečištění ovzduší, poplatkové přiznání podle zákona 201/2012 sb. o ochraně ovzduší
- hlášení o produkci a nakládání s obaly podle zákona č. 477/2001 sb. o obalech
a další.
Jste OSVČ nebo malá firma a hledáte účetní? Jak na daně, máte-li příjem z OnlyFans, Bolt, Uber,...
Vše zvládneme i online.
Vedení účetnictví a daňová evidence
Daň z příjmu fyzických i právnických osob
Registrace k DPH,..
Zpracování mezd
Přiznání k DPH, kontrolní hlášení, souhrnné hlášení
Správa datové schránky
V případě zájmu mně kontaktujte na ucetnictvi.kalvachova@ pro nezávaznou cenovou nabídku.
Nabízím zpracování účetnictví a daňové evidence od 1.1.2023 vč. podkladů pro daňová přiznání k daním z příjmů, DPH, vyúčtování daní z mezd, vedení personální agendy (vč. exekučních srážek), zpracování mezd, příprava pracovněprávních dokumentů, smluv, obsluha datové schránky a další služby dle přání klienta. Cena za služby se fakturuje měsíčním paušálem a odvíjí se od počtu jednotlivých dokladů a náročnosti agend. Olomouc a okolí, online celá ČR. Kontakt email: syslova@
*Externí Účetní služby pro firmy a OSVČ
*vše rychle, spolehlive a online
*Ušetřím Vám čas který můžete věnovat svému podnikání
* měsíční přiznání k DPH a kontrolní hlášení
*měsíční zpracování mezd
*DPFO/DPPO
*identifikovana osoba k DPH(Facebook,Uber,Bolt aj.)
*konzultace
*příprava smluv
*správa datové schránky
*zástup na úřadech aj.