administrativní - strana 3
Počet nalezených inzerátů ADMINISTRATIVNÍ: 571 - strana 3
nabízíme pozici administrativní pracovnice, asistentky. Na částečný nebo plný úvazek.Středoškolské, vysokoškolské vzdělání. Možno i bez praxe. Ochota se vzdělávat a učit novým věcem. Řidický průkaz skupiny B. Mzda dle aktivity a vykonané práce. Provozovna firmy CZECHEU s.r.o., Krnov, Město Al-ce
Administrativní pracovník Asistent/asistentka office asistentka Asistentka jednatele
společnosti
Nástup možný IHNED.
Náplň práce:
Psaní obchodních dopisů
Kopírovací a skenovací práce,
Zajišťování styku se zákazníky (telefonáty, dopisy,)
Práce spojené s evidencí zakázek, s výrobní dokumentací.
práce z domova
Požadujeme:
znalost práce na PC (Microsoft Excel, Word, Internet, E-mailová komunikace; psaní všemi "deseti");
vysoká spolehlivost, pečlivost, samostatnost.
Tel-
Hledáme spolehlivou kolegyni do našeho týmu na administrativní pozici/účetní. Pracovní náplň: elektronické zpracování dokladů, třídění a zakládání dokumentů, zpracování přijatých a vydaných faktur, pokladní kniha. Požadujeme SŠ vzdělání, spolehlivost, pracovitost, ochotu učit se novým věcem, znalost účetního programu POHODA výhodou. Vše rádi naučíme. Nabízíme odpovídající platové ohodnocení, individuální odměny, práci v příjemném kolektivu. Nástup možný ihned.
Do firmy Rostislav Rubeš přijmeme administrativní pracovníky
Firma Rostislav Rubeš je autobusová zájezdová společnost.
Nabízíme Vám zajímavou pracovní pozici, kde bude Vaší náplní komunikace s našimi klienty, prostřednictvím mailu a telefonu
komunikace s řidiči
zadávání nových objednávek do systému
Pracování s Microsoft Office (Word, Excel)
Evidence objednávek.
Požadujeme:
Komunikativní znalost slovem i písmem anglického jazyka
Zodpovědnost
Pečlivost
Odolnost vůči stresu
Ochota učit se novým věcem
Tato pracovní pozice je vhodná i pro absolventy středních škol.
Můžeme Vám nabídnout plat 25.000,- - 30.000,-
Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím mailu -> info@
Kancelář: PO-PÁ 8-16.00h -
Nabízíme Vám pronájem nových kancelářských prostor s parkovacími místy v ceně nájmu. Jedná se o tři nebytové prostory na severozápadní straně města Hradec Králové v areálu společnosti SMTC, a.s., která je vzdálena přibližně 2 km od centra města. Kancelářské prostory se nacházejí v budově č. 5, což je hlavní administrativní budova areálu SMTC, a.s., přilehlá k ulici Koutníkova. Blok kanceláří je uzavřen vlastním vstupem s elektronickým kódovým zámkem. V 1. patře administrativní budovy jsou k dispozici 3 kanceláře o celkové rozloze 51m2 (kancelář 17m2). Jedná se tedy o 3 volné kanceláře. Vlastní kanceláře jsou po rekonstrukci a vybaveny klimatizací. Ke kancelářím je možné využívat velkou jednací místnost v 1. patře AB, s kapacitou až 30 osob. Nájemné za všechny tři kanceláře je ve výši 14.000,- Kč/měsíc (cena za jednu kancelář činí 4.500,-Kč/měsíc) . Ceny jsou uvedeny bez DPH a bez poplatků za služby. Poplatek za zprostředkování je v ceně jednoho nájmu. Volné, s možností užívání ihned.
Nabízíme k pronájmu administrativní komplex v 1 patře se 16 kancelářemi, 2 učebny, 4 sociální zařízení, 2 kuchyňky. Možnost pronájmu skladových ploch. Náklady na služby rozpočtem.
Poznámka k ceně: + provize RK, + služby
Číslo zakázky: 96464
Užitná plocha: 412 m2
Typ domu: patrový
Druh prostor: kanceláře
Energetická náročnost budovy: G - Mimořádně nehospodárná
Garáž: Ano
Plocha kanceláří: 412 m2
Typ budovy: cihlová
Stav objektu: velmi dobrý
Počet míst k parkování: 5
Umístění objektu: rušná část obce
K nastěhování: 30.11.2021
Ostatní vybavení: plot, sociální zařízení
Sociální zařízení: Ano
Komunikace: dlážděná
Topení: ústřední - plynové
Doprava: vlak, silnice, MHD, autobus
Elektřina: 230V
Voda: dálkový vodovod
Odpad: kanalizace
Plyn: plynovod
Hledám ošetřovatelku koní s částečným uplatněním i jako administrativní pracovnice na farmě ve Vysokých Žibřidovicích. Požaduji minimálně středoškolské vzdělání a ŘP skupiny B. Nástup, pracovněprávní vztah i platové podmínky dle dohody.
Stavební pozemek v blízkosti centra Ostravy s možností výstavby, bytu domu nebo administrativní budovy.
Nabízíme k prodeji stavební pozemek v blízkosti centra města Ostravy, řeky Ostravice a rozsáhlého Komenského parku.
Pozemek má rozměry cca 18m x 28m a je zaveden veřejný vodovod a sloup elektrického vedení. Dle územního plánu patří pozemek do kategorie ploch pro smíšené bydlení a služby, což znamená, že je možné zde postavit jak rodinný, tak bytový dům do výšky 6 pater, administrativní budovu i drobnou výrobu.
Pozemek je momentálně využíván jako zahrada s chatou, ale nabízí neomezené možnosti pro majitele a obyvatele rodinného nebo bytového domu. Zahrady, sady, provozní zázemí staveb a zařízení, altány, garáže a přístřešky osobních vozidel, skleníky, bazény, pergoly, zpevněné plochy, či objekty pro relaxaci a sport - to vše může být součástí vašeho nového domova.
Nenechte si ujít tuto jedinečnou příležitost k výstavbě vlastního bydlení nebo podnikání. Financování zajistíme.
Lokalita: Hilbertova, Muglinov
Evidenční číslo: 830882
Do stavební firmy hledáme zaměstnance, který bude mít na starost administrativní práci a zavážky staveb.
Požadujeme:
řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič, pokročilá znalost práce na počítači, schopnost orientace a porozumění legislativě, výhodou je předchozí zkušenost ve stavebnictví (znalosti technologických postupů, apod..), výborný psaný a mluvený projev, analytické a logické myšlení. Střední stavební škola výhodou.
Náplň práce: vedení administrativní stránky firmy (vydávání faktur, kompletace přijatých faktur, vedení docházkových listů zaměstnanců, tvorba smluv, apod.), zavážka staveb materiálem, měření zakázek.
Nabízíme zajímavou rozmanitou práci v úspěšné a stabilní společnosti, zaškolení a další odborný růst, ohodnocení odpovídající zkušenostem a odpovědnosti. Mzda 25 000 - 40 000 dle zkušeností.
První kontakt emailem.
Poptáváme ženu nebo dívku 20-40let na recepci v administrativní budově na
Praze 1. Recepce v objektu ve společenské uniformě.
-Náplň práce: zajištění chodu recepce, komunikace se zahraničními klienty,
servis v rámci porad. Práce na PC
-Směny: 12hod. denní 7-19h. po-pá
-Mzda: 125,-Kč/h. čistého
-NUTNÁ ZNALOST ANGLICKÉHO JAZYKA min. úroveň A2
Požadujeme
-Aj na úrovni min. A2
- ovládání PC
- dobré komunikační a organizační schopnosti
- reprezentativní vystupování
- zodpovědnost
- čistý TR
- certifikát STRÁŽNÝ (možnost dodělat prostřednictvím naší společnosti)
Nabízíme
- empatický přístup
- stálou práci
- kariérní růst
- moderní pracovní prostředí
- super kolektiv
- včasné vyplácení peněz
- možnost záloh
tel., info@
Poptáváme člověka na ostrahu administrativní budovy na Praze 5- Radlice.
Práce ve společenské uniformě. Komfortní mladé prostředí.
Náplň práce:
- práce na vrátnici, obchůzky, čipování, koordinace klientů, práce v týmu,
Směny:
- 12h. den/noc
- 7:00-19:00, 19:00-7:00
Mzda: 100,-Kč/h. čistého
Požadujeme:
-Spolehlivost
-Pečlivost
-Samostatnost
-Odolnost proti stresovým situacím
-Reprezentativní vystupování
-Loajalitu
-Flexibilitu
-Profesní kvalifikace 68-008-e (osvědčení strážný) – možno dodělat
prostřednictvím naší společnosti
-Čistý RT
Nabízíme:
-Motivační ohodnocení od 100,-Kč/h. čistého
-Moderní a příjemné pracovní prostředí, kde se nebudete nudit
-Nabytí profesních zkušeností z provozu, které nikde jinde nezískáte
-Výší úroveň bezpečnostního vzdělávání (školení, certifikace aj.)
-Možnost kariérního a platového růstu
-Možnost uplatnění cizích jazyků
-Zaměstnání ve stabilní firmě s dlouhou působností
-Férový a empatický přístup
-Možnost vyplácení záloh
Hledám šikovného kolegu na pozici správce bytových jednotek v oblasti Náchodsko. Pokud máte zájem o zajímavou práci v příjemném prostředí a flexibilní pracovní dobu, pošlete mi svůj životopis.
Náplň práce zahrnuje údržbu bytových jednotek, administrativní práce, správu domů, rozdělení a organizaci práce, účast na schůzích a jednoduchou administrativu. Požadujeme minimálně SŠ výhodou stavebního/technického směru, ŘP sk. B, znalost práce s PC, dobré organizační a komunikační schopnosti a manuální zručnost.
Náplň:
- Správa současného potrfolia klientů
- Akvizice nových klientů
- Jednání s klienty v kanceláři i v terénu
- podílení se na schůzích a jednoduchá administrativní činnost
- pořádání výběrových řízení
Požaduji:
- zkušenost s údržbou budov
- ŘP sk. B
- manuální zručnost
- proaktivní přístup
Nabízím:
- Příjemný a přátelský tým
- Zajímavou, samostatnou a odpovědnou práci
- Získáte osobního kouče, který vás zaškolí a provede celým procesem.
- Prostor pro vlastní iniciativu a růst
- Flexibilní pracovní doba
- plat úkolově i hodinou
Těším se na Vaše reakce!
S pozdravem,
Jan Čimera
+420 174 842
jan@
Pronájem kanceláře v Praze 9 bez provize
Ceny jsou uvedeny s 15% slevou do konce roku.
Lokalita: Praha 9, metro Vysočanská 3 min pěšky
Kancelář 336 - 3.patro ( 35,8 m2 )
Nájem 8 216,-Kč bez DPH (270 Kč/m2)
Provozní náklady 3 401,-Kč bez DPH (95 Kč/m2)
+ společné prostory 822,-Kč bez DPH (10 % od ceny najmu)
Celkem 12 439,-Kč bez DPH + poplatky dle m2 (elektřina, plyn , voda)
Parkovné 1100,- Kč bez DPH za 1 parkovací místo
Sklad 150,- Kč bez DPH / m2
Internet je od 469,- Kč bez DPH/1 připojení
Administrativní budova má vstupní halu s recepcí a ostrahou, osobním a nákladním výtahem, možnost parkování před budovou za příplatek a možnost pronájmu skladů. V objektů se nachází jídelna, 10 zasedacích místností až pro 40 osob a konferenční sál pro 140 osob.
Administrativní budova se nachází v centrální části Prahy 9 v docházkové vzdálenosti stanice metra B Vysočanská a vlakového nádraží Praha Vysočany, Libeň a autobusové dopravy. V těsné blízkosti objektů se nachází Městský úřad, pobočka České pošty, několik poboček bank, nákupní centrum, restaurace a hotel.
Zájemce neplatí provizi. Vratná kauce je 2 měsíční nájem.
Кontakt: +420 776 744, +420
Email: @, sprava.kaizen@
Ev.č. 5380BL007
Nabízíme vám k pronájmu administrativní budovu ve městě Adamov jako cenově zajímavou alternativu k nájmu komerčních prostor v Brně.
Budova má čtyři nadzemní a jedno podzemní podlaží. Ve třech nadzemních podlažích je celkem cca 30 kanceláří (včetně několika větších kanceláří využitelných bez stavebních úprav např. jako učebny nebo ordinace a reprezentativních kanceláří generálního ředitele a ředitelů odborů), dva ateliéry využitelné k bydlení + další místnosti přestavitelné na bydlení. V nejvyšším, čtvrtém patře, je konferenční sál pro cca 200 osob, využitelný např. k přednáškám, společenským akcím apod.
Místnosti v suterénu jsou využitelné jako učebny, dílny, sklady, technické zázemí či pro relaxační aktivity. Suterén i podlaží jsou kromě širokého schodiště přístupná osobním výtahem.
Objekt byl komplexně zrekonstruován v r. 2015-2016, rekonstrukce byla oceněna cenou Ministerstva průmyslu a obchodu za nejlepší rekonstrukci podnikatelských objektů - 2. místo ze 180 projektů.
Celková plocha objektu je 2.370 m2 rozložená po 450 m2 v každém patře a 120 m2 v samostatném proskleném přístavku, který může velmi dobře sloužit např. jako show room.. Objekt je vytápěn automatizovanou plynovou kotelnou se třemi kaskádovitě zapojenými kotly a samostatným obvodem pro regulaci každého patra (možné je i dálkové ovládání pres internet). Po provedené rekonstrukci má objekt energetickou náročnost - třída C, okna jsou opatřena žaluziovým systémem s automatickým celoobjektovým ovládáním umožňujícím minimalizaci tepelných ztrát. Střecha objektu je připravena na osazení FVE s přívody do centrálního rozvaděče, v objektu je prostor pro bateriové úložiště. Na vyhrazené parkoviště jsou vyvedeny samostatné okruhy na nabíjení elektromobilů. Vnitřní osvětlení je provedeno kompletně LED systémem. Všechna podlaží jsou opatřena EPS, EZS + kamerovým systémem. V každém podlaží, včetně 1.PP, je vedena strukturovaná kabeláž. Na internet je budova připojena optickým systémem ADAnet s rychlostí až 10 GBIT/s. Objekt je zabezpečen elektronickými kódovacími klikami. Ve dvou patrech je zaveden audiovizuálním systémem s pseudodotykovou funkci. Do objektu je přivedena elektřina 230 + 380 V, plyn a voda (dodavatel - vodárenská společnost Adavak- má třetí nejlevnější vodné v JM kraji díky své vlastní kompletní infrastruktuře a v současné době i ceny plynu pro 2023).
Velkou výhodou je jednak bezproblémové parkování přímo u budovy na vlastním parkovišti zabezpečeném závorou pro 30 aut + dalších 30 aut na veřejném parkovišti vedle objektu, jednak perfektní dopravní dostupnost do Brna. Do restaurace na oběd je to cca 3 minuty pěšky, linka autobusu staví přímo u budovy, nově zrekonstruovaná vlaková zastávka na trati Brno - Blansko je vzdálená dvě minuty od objektu. Cesta vlakem do Brna na hlavní nádraží trvá 20 minut, do Blanska necelých 10 minut.
Majitel preferuje pronájem budovy kompletně s tím, že bude souhlasit s dalšími případnými podpronájmy. Podmínko
Pankrác Prime Office Building, kde Vám nabízíme volné kanceláře, je jedinečný administrativní projekt, který je strategicky umístěn v dobře zavedené lokalitě na Praze 4. Má perfektní a snadný přístup městskou hromadnou dopravou (stanice metra Pražského povstání na trase C / červená linka, autobusy a tramvaje) a autem. Kancelářská budova Pankrác Prime je vybavena 7 500 m² moderních kancelářských prostor rozložených do sedmi pater, parkoviště a nonstop zabezpečení. Kanceláře splňují nejvyšší standardy s minimálním podílem společných prostor. Návrh budovy byl zcela založen na budoucích požadavcích na maximální variabilitu prostoru, což by jeho nájemce neomezilo při volbě vlastního uspořádání interiéru kanceláře a podle vlastního vkusu. Budova je snadno dostupná autem z Pražské magistrály. V okolí této administrativní budovy je další občanská vybavenost, včetně pošty, obchodů, nákupního centra Arkády Pankrác. Více info v RK.
Lokalita: Lomnického, Nusle
Cena za m2 je 16 Eur, uvedená cena se může lišit dle aktuálního kurzu eura
Evidenční číslo: 767020
Energetická náročnost : Třída G - Mimořádně nehospodárná
Prodej kancelářské cihlové zateplené budovy o užitné ploše 354 m2 po kompletní rekonstrukci, která se nachází u stanice metra linky „C“ Kačerov v Praze 4. V 1-3.NP budovy jsou kancelářské místnosti a k tomu příslušenství, sociální zařízení, kuchyňky a zasedací místnost. V suterénu domu je umístěno technické zázemí, další místnosti v současné době plní funkce skladových prostor. Půda domu je obytná, má střešní okna, strop je zkosený. Vytápění budovy je zjištěno plynovým kotlem. V domě jsou plastová okna. Interiérové dveře jsou z masivu. Na parkovišti před domem o velikosti 50 m2 se dají zaparkovat několik aut. Ze strany vnitrobloku objekt má terasu 37 m2 a oplocenou svažitou zahrádku o výměře 87 m2. Nemovitost je vhodná jako sídlo společnosti se zázemím pro administrativní pracovníky. Je možnost přestavby na bytové jednotky. Nízké provozní náklady. Pomůžeme s hypotečním úvěrem.
Lokalita: Čerčanská, Krč
Evidenční číslo: 810929
Energetická náročnost : Třída G - Mimořádně nehospodárná
Prodej zavedené truhlářské výrobyNabízíme k prodeji výrobní a skladovací areál v Bílé Třemešné, 6km od Dvora Králové nad Labem.
Celý areál je převážně přízemní. Provozní část se skládá ze dvou výrobních hal, dílny údržby, lakovny, několika skladů, kantýny a sociálních zařízení. V samostatné administrativní budově je 5 vybavených kanceláří pro expedici, obchod a vedení firmy. Podnik má vlastní centrální kotelnu s plně automatizovaným kotlem na štěpku a pelety. Haly jsou vybavené odsáváním pilin do sila a piliny jsou dále využívané pro vytápění. Důležitou součástí dřevovýroby je vlastní katr a automatizovaná sušárna dřeva typu HK KRAKO s teplovzdušným vytápěním. Výrobní a administrativní objekty jsou zděné. Na pozemku jsou dále k dispozici kovové kolny a dřevěné přístřešky. Areál je oplocený se stálou hlídací službou, která má zázemí v roubené vrátnici u vjezdu do areálu. Podnik je situovaný na okraji obce v sousedství další truhlárny, se kterou je navázaná spolupráce v případě potřeby využití kapacity.
Ryze česká společnost se zavedeným systémem řízení jakosti dle ČSN EN ISO 9001:2009 je držitelem protokolů o zkouškách požární odolnosti na požární uzávěry od zkušební laboratoře PAVUS, a.s. Výrobky jsou atestovány společností Centrum stavebního inženýrství. Za uvedenou cenu nabízíme pouze nemovitosti, ale je možné jednat o převzetí fungující společnost s výrobním programem sériové a kusové výroby protipožárních, vchodových a interiérových dveří. Historie podniku v Bílé Třemešné sahá do poloviny 19.století. Původně závod na výrobu vnitřních dveří postupně zavedl výrobu vchodových palubkových dveří. V roce 1964 se podnik stal součástí Krkonošských dřevařských závodů. Z továrny na zpracování dřeva vznikla v roce 1996 nová firma , která navázala na místní tradici. Od roku 2002 se výroba rozšířila o sortiment dřevěných oken typu EURO 68, od roku 2003 o sortiment protipožárních dveří a od roku 2006 také oken typu EURO 78.
Firmu je možné převzít i jako fungující podnik, včetně sortimentu a zakázek, bez přerušení výroby. Dále je možné jednat o převzetí části výroby nebo pouze o prodeji nemovitostí. Prodejní brožuru a odkaz na virtuální prohlídku zašleme na vyžádání.
Cena: Info u realitního specialisty
Možnost hypotéky: Ne
Typ domu: přízemní
Budova: Cihlová
Energetický štítek: G
Stav objektu: Dobrý
Vlastnictví: Osobní
Umístění objektu: okraj obce
Okolní zástavba: obytná
Podlaží: 1
Celková plocha: 17991
Užitná plocha: 5303
Voda: dálkový vodovod
Topení: lokální tuhá paliva
Komunikace: asfaltová
Zařízený: ano
Balkón: Ne
Lodžie: Ne
Terasa: Ne
Sklep: Ne
Garáž: Ne
Parkovací místo: Ne
Datum nastěhování: 01.10.2022
Rok výstavby: 1964
Rok rekonstrukce: 2014
Elektřina: 400V
Doprava: vlak, silnice, autobus
Hledám práci jako plavčík, vodní dozor (mám osvědčení na dva roky SENIOR) recepční, nebo ostraha objektu a osob, administrativní budovy, hotel, stavby, parkoviště, požární dozor,security, recepční - administrativní práce, casíno, údržba a dozor strojního a el. zařízení všeho typu, osobní řidič, hlídání dětí a zájmová činnost dětí. Preferuji DPP, brigáda nejlépe noční směny, jinak dohoda. Na počtu směn se dohodneme. Jsem 52 praxe v oboru 7 let, ŘP a vlastní vozidlo k dispozici, ÚSO s mat. strojírenství a pedag. a soc. právní vzdělání. Znalost PC, EZE, EPS. Centrifikát a čistý TR mám, recenze také. Obchodní domy a supermarkety nenabízejte. Nabídky od 160,-- Kč čistého na hodinu. Pouze dva dny v týdnu, nejlépe čtvrtek a pátek. Praha a okolí, popř. Benešov a okolí. Nástup možný . .
Pronájem moderních kancelářských prostor o výměře 443,77m2 + 4,02 m2 terasy v 5NP administrativní budovy TRIMARAN PRAHA. Reprezentativní administrativní komplex s recepcí poskytuje možnost parkování (až 8 parkovacích míst v 1 PP), nachází se v těsné blízkosti metra linky C – Pankrác a sousedí s obchodním centrem Arkády Pankrác. Kancelářské prostory se skládají z recepce, 2x open space, 5x kancelář, kuchyňka s terasou a serverovna. Tyto prostory lze variabilně upravit dle potřeby.
Nájemné je hrazeno v EUR a to 12,- EUR/2m/měsíc + 21,- EUR/terasa/měsíc + záloha na energie 170,- Kč/m2/měsíc. Dále je možnost pronájmu až osmi garážových stání a to za 130,- EUR/stání/měsíc.
Bližší informace u makléře.
Lokalita: Na strži, Krč
+ energie 90.000,- Kč/měsíc
Evidenční číslo: 828695
Energetická náročnost : Třída G - Mimořádně nehospodárná
Pronájem kanceláře v Praze 9 bez provize
Lokalita: Praha 9, metro Vysočanská 3 min pěšky
VOLNÉ PROSTORY:
- 19,2 m2 - 7526,4 Kč*
- 33,4 m2 - 13092,8 Kč*
- 32 m2 - 12544 Kč*
- 26,9 m2 - 10544,8 Kč*
- 17,2 m2 - 6742,4 Kč*
* Cena nezahrnuje poplatky
_____________________________
Parkovné 1100,- Kč bez DPH za 1 parkovací místo
Sklad 150,- Kč bez DPH / m2
Internet je od 469,- Kč bez DPH/1 připojení
Administrativní budova má vstupní halu s recepcí a ostrahou, osobním a nákladním výtahem, možnost parkování před budovou za příplatek a možnost pronájmu skladů. V objektů se nachází jídelna, 10 zasedacích místností až pro 40 osob a konferenční sál pro 140 osob.
Administrativní budova se nachází v centrální části Prahy 9 v docházkové vzdálenosti stanice metra B Vysočanská a vlakového nádraží Praha Vysočany, Libeň a autobusové dopravy. V těsné blízkosti objektů se nachází Městský úřad, pobočka České pošty, několik poboček bank, nákupní centrum, restaurace a hotel.
Zájemce neplatí provizi. Vratná kauce je 2 měsíční nájem.
Кontakt: +420 776 744, +420
Email: sprava.kaizen@