administrativní práce - strana 38
Počet nalezených inzerátů ADMINISTRATIVNÍ PRÁCE: 1000 - strana 38
Hledáme technicky zdatného zodpovědného kolegu nebo kolegyni se zájmem o nákladní vozidla a stavební techniku.
Požadujeme:
• vzdělání min. SŠ
• technicko-ekonomický obor výhodou
• analytické myšlení
• znalost MS Excel, Word
• samostatnost
• výborné organizační schopnosti
• komunikativnost
Nabízíme:
• Mzdu až 40.000, -Kč
• firemní akce
• stravenky
• 5 týdnů dovolené
• zajímavou a různorodou práci v
příjemném kolektivu
• práce na HPP
• nástup možný ihned
Prodám knihy
1.)Angličané ,Geoffrey R. Elton-PRODÁNO
2.)Královna bez koruny, Margaret Campbell Barnes , Talpress,
Historický román o Anně de Cleves, 4. manželce Jindřicha VIII.Příběh ženy z vlámského vévodského rodu, která je z politických důvodů provdána za pověstného anglického krále,Cena 50czk
3)Soumrak impéria- Tragédie na Mayerlingu a konec dynastie Habsburků,Greg King & Penny Wilson,2018, Bourdon,k čemu skutečně došlo ráno 30. ledna 1889 v zasněženém loveckém zámečku?, cena 75 czk
4.)Jakub z Molay – Soumrak templářů, Alain Demurger,Vydáno: 2011, Argo,Edice: Ecce Homo (15.),Fr. historik a profesor na Paris I-Panthéon-Sorbonne Alain Demurger se ve svém bádání zaměřuje na dějiny křížových výprav a rytířských řádů, věnováno osudům posledního templářského velmistra Jacquese de Molay, který skončil na hranici a proklel přitom francouzské krále, je vůbec první biografií této komplikované osobnosti., cena 75czk,
5.) Dějiny ukryté v písku - Antické papyry z římského Egypta,Peter Parsons,2008, BB art, barevné foto,Oxyrhynchos, někdejší pulsující město a administrativní středisko Římské říše v Egyptě, obývané potomky řeckých přistěhovalců, ukrývalo v odpadních jámách velké množství papyrů, které zde v r. 1897 objevili britští archeologové Grenfell a Hunt. Papyry byly dopraveny do Oxfordu, kde začala práce na jejich luštění, trvající dodnes. Parsons čtenářsky přístupným způsobem oživuje útržky účtů, závětí, soudních sporů, soukromých dopisů a horoskopů - svědků vzestupu a pádu Římské říše a počátků křesťanství.cena 75 czk
i jednotlivě
Pro administrativní objekty v Praze,hledáme do týmu komunikativní a spolehlivé spolupracovníky/ce na HPP, DPP. Jazykové znalosti nejsou vyžadovány. Služby možné dle požadavku naplánovat. Po ukončení zkušební doby jednorázový bonus 3000Kč..Pozice vhodné také pro starobní důchodce. Klidné a příjemné prostředí. Odpovídající finanční ohodnocení 120-150,-Kč/hod. dle náplně práce.
Máte obchodního ducha a v komunikaci s ostatními se cítíte jako ryba ve vodě?
Jsme týmem profesionálů, který svoji činnost zakládá na odborných znalostech a zkušenostech v oboru přepravy farmacie a ostatního zboží v teplotním režimu. Hledáme do svého týmu zodpovědného člověka na pozici dispečer.
Do našeho přátelského kolektivu rádi přivítáme kolegu s aktivním přístupem k práci, který nečeká, až mu někdo práci přidělí, ale je schopný samostatně plnit stanovené povinnosti. Budete důležitým článkem našeho týmů, protože na Vás bude záležet, jak dobře bude odvedená práce v naší firmě.
Každodenní komunikace s řidiči je samozřejmostí. Čím se dále budete zabývat v průběhu dne?
•Budete aktivně vyhledávat objednávky od zákazníků a zpracovávat jejich cenovou nabídku
•Převezmete zodpovědnost za zabezpečení bezchybného transportu zboží od nakládky po vykládku
•Povedete administrativní agendu k jednotlivým přepravám
Na co se můžete těšit?
•Zaškolení a odbornou pomoc od zkušených kolegů s mnohaletou praxí
•Práci na HPP
•Mobilní telefon a počítač
Pokud se domluvíte anglicky slovem i písmem a máte prokazatelně praxi na pozici dispečer, můžete to být právě Vy, koho hledáme. Vidíte se na této pozici? Pak nám zašlete svůj životopis na email eliska.kocourkova@
Hledáte stabilní zaměstnání, kde si zaměstnavatel zaměstnanců váží a dokáže je ohodnotit? Baví Vás pracovat v logistice? Pak hledáme právě Vás.
Náplň práce:
Řízení naskladnění a vyskladnění zboží na naší pobočce v Jažlovicích + tím spojená administrativa
Denní komunikace s řidiči a kolegy ve skladu
Komunikace s interními a externími zákazníky
Písemná i telefonická komunikace s dodavateli v angličtině
Pracovat ve dvousměnném provozu (6-14 a 14-22 )
Požadujeme:
Uživatelskou znalost MS Office (Excel, Outlook)
Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
Samostatnost a spolehlivost
Co Vám nabízíme?
Nástup možný ihned
Stravenky v hodnotě 90 Kč/den plně hrazené námi
Možnost profesního rozvoje a osobního růstu podpořeného firemními vzdělávacími programy
Přátelský kolektiv, čisté a moderní pracovní prostředí
Multisport karta, Cafeteria atd.
Sháníme do naší firmy administrativní pracovnici/fakturantku na HPP 5/40 (lze i na ŽL)
Mzda dohodou - podle dovedností.
Jsme firma zabývající se zpracováním účetnictvím a administrativou.
Požadavky: samostatnost, loajálnost, flexibilita a chuť se stále vzdělávat. Praxe v oboru výhodou.
Nástup možný ihned.
Místa výkonu práce jsou Litoměřice a Lovosice.
Životopis zasílejte na e-mail gutka@
Hledám šikovnou posilu, která mi pomůže s péčí o klienty. Jde o pozici s různorodou náplní práce, která bude odpovědná za komunikaci s klienty, přípravu smluvní dokumentace. Zaškolení a každodenní podpora nadřízeného je jasná věc.
A jaká bude vlastně tvoje pracovní náplň?
•telefonická a emailová komunikace s klienty, domlouvání schůzek s klienty
•příprava podkladů pro zajištění smluvní dokumentace a následná archivace
•administrativní činnosti
Co ti za to na oplátku nabídnu?
•férové finanční ohodnocení + odměny
•různorodou práci, ze které určitě nebudeš trpět syndromem vyhoření
•smysluplnou práci
Co čekáme od tebe?
•máš ve věcech pořádek a umíš si organizovat čas
•umíš telefonovat a domlouvat schůzky s klienty
•jsi precizní při vyřizování požadavků
•ovládáš MS Office
•tvým druhým jménem je spolehlivost a samostatnost
•máš milý a přátelský přístup
Potřebujete vědět ještě něco dalšího? Volejte na číslo +420520562
Do našeho týmu hledáme pomocnou ruku na práci spojenou s asistenční a administrativní prací v kanceláři v Praze. Práce je vhodná pro studenty VŠ bez praxe (všemu potřebnému naučíme).
Co očekáváme?
• Výborné komunikační schopnosti v NJ,
• Zkušenost v interním HR – výhodou,
• Zodpovědný a pečlivý přístup k práci.
Co nabízíme?
• Neformální, přátelské prostředí malého kolektivu,
• Práci na částečný úvazek nebo brigádně dle domluvy,
• Dlouhodobou spolupráci,
• Neomezená káva na pracovišti.
V případě zájmu, neváhejte nám zavolat +420 , budeme se těšit!
Hledám práci na pozici administrativního pracovníka/asistentky, nejlépe na zkrácený úvazek v okolí Frýdku-Místku či Frýdlantu nad Ostravicí. Práce na PC v programech Word, Excel, vystavování faktur, příjem objednávek, zapisování, archivace dokumentů, komunikace s úřady, se zákazníky, zajišťování chodu kanceláře atd. Praxi mám více než 8 let.
Nabízíme volné pracovní místo na pozici FAKTURANTKA. Požadujeme - ekonomické vzdělání min. zakončené maturitou, zkušenosti s SW Pohoda, AJ pokročilý, zvládat stres, samostatnost, chuť se učit novým věcem, znalost Microsoft Office.
Náplň práce
-kontrola doručených dokladů
-příjem a výdej faktur, včetně ODD
-příprava a zpracovávání zápočtů
-kontrola sald přijatých/vydaných faktur
-správa pohledávek
-telefonická komunikace s obchodními zástupci a vedoucími poboček
-administrativní činnost, chystání RKS a dalších souvisejících tiskopisů
Nabízíme:
Pevnou pracovní dobu, dobré platové ohodnocení, možnost karierního růstu.
SPEDITÉR /KA - DISPEČER/KA
V našem týmu bychom rádi uvítali člověka, který má rád výzvy a je plný nápadů a energie, chce se podílet na neustálém rozvoji naší společnosti, na pozici :
Speditér / dispečer tuzemských a zahraničních přeprav
Co budete dělat:
• Spediční a administrativní činnost (cenotvorba, výpočet km, objednávky apod),
• Zástup hlavního dispečera
• Komunikace se zákazníky a dopravci
• Organizovat import, export z EU s externími dopravci
• Řešit operativní problémy
• Plánovat, optimalizovat a řídit
Co od Vás očekáváme?
• Zkušenosti na pozici speditér / dispečer
• Schopnost práci si efektivně naplánovat, výborné organizační schopnosti
• Přesnost a důkladnost
• Aktivní znalost anglického, německého jazyka podmínkou
• Aktivní řešení problémů
• Samostatnost i spolupráci v týmu
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva, v případě zájmu možno i na živnostenský list
Nástup možný ihned
V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat +420 252 950 životopis zasílejte na e-mail: office@
Do našeho milého týmu přijmeme kolegu/kolegyni na brigádu cca 14 denní- max.3 týdny.
Náplň práce:
- Jednoduché zadávání dat do Excelu
-Přepis dat ze složek zaměstnanců z kartotéky do Excelu a následné založení složek zpět do kartotéky dle pořadí
- Typ dokumentů: lékařské prohlídky, BOZP, Profesní kvalifikace, Rejstříky trestů- z těchto dokumentů přepis datumů do tabulky.
Požadujeme:
-samostatnost
-spolehlivost
-zodpovědnost
-pečlivost
Nabízíme:
-Nástup ihned
-Mzda: 150 Kč/hod.
-Možnost další spolupráce do budoucna
- Zázemí silné regionální společnosti
Pracoviště: Partyzánská 1/7, Praha- Holešovice
Kontakt: e-mail: nabor@
Hledáme technicky zdatného zodpovědného kolegu nebo kolegyni se zájmem o nákladní vozidla a stavební techniku.
Požadujeme:
• vzdělání min. SŠ
• technickoekonomický obor výhodou
• analytické myšlení
• znalost MS Excel, Word
• samostatnost
• výborné organizační schopnosti
• komunikativnost
Nabízíme:
• Mzdu až 40.000, -Kč
• firemní akce
• stravenky
• 5 týdnů dovolené
• zajímavou a různorodou práci v
příjemném kolektivu
• práce na HPP
• nástup možný ihned
Dobrý den, jsme rodinná společnost Baar Group s.r.o. a hledáme kolegu/kolegyni do našeho týmu na pozici administrativní pracovník v divizi distribuce učebnic školám.
Co požadujeme:
- Pečlivost
- Výborné znalosti českého jazyka (budete komunikovat s pedagogy škol)
- Dobré znalosti PC a rychlé psaní na klávesnici
- Excel, Word (umět pracovat s tabulkami)
- Řidičský průkaz sk.B
- Pasivní znalost angličtiny (úroveň A2)
Jak by vypadal Váš běžný pracovní den:
Poté, co se zorientujete a seznámíte s chodem naší společnosti (sklad, expedice atd.), začnete zpracovávat malé objednávky, občas zabalíte nějakou menší zásilku a při tom se postupně naučíte pracovat v našem interním softwaru tak, abyste se stal/a plnohodnotnou posilou našeho týmu v kanceláři a mohl/a pak již samostatně komunikovat s našimi zákazníky a zpracovávat kompletní objednávky i ve vztahu k našim dodavatelům a výrobcům.
Co nabízíme:
Nástupní plat 25 000 Kč měsíčně čistého
Neomezený přísun kávy
Atmosféru rodinné firmy
Slevu na nábytek (který vyrábíme) nebo učebnice
Prosíme, zasílejte životopisy na kancelar@
Hezký den přeji
Petr Baar
Hledáme technicky zdatného zodpovědného kolegu nebo kolegyni se zájmem o nákladní vozidla a stavební techniku.
Požadujeme:
• vzdělání min. SŠ
• technicko-ekonomický obor výhodou
• analytické myšlení
• znalost MS Excel, Word
• samostatnost
• výborné organizační schopnosti
• komunikativnost
Nabízíme:
• Mzdu až 40.000, -Kč
• Firemní akce
• stravenky
• 5 týdnů dovolené
• zajímavou a různorodou práci v
příjemném kolektivu
• práce na HPP
• nástup možný ihned
Dobrý den,
hledám práci v recepci administrativní budovy výpomoc na dva dny v týdnu.
Prosím jen vážné zájemce kteří mohou nabídnout touto cestou přivýdělek.
Děkuji.
Dobrý den, nabízím přivýdělek z domova. Spolupráce s českou firmou Global 3000. Jednoduchá administrativní práce. Vyřizování registrací a komunikace se zákazníky. Vhodné pro všechny, co se zajímají o péči o zdraví. Pro více informací prosím pište na email
Dovolujeme si Vám nabídnout pronájem moderních kancelářských prostor v administrativní budově společnosti DTZ s.r.o., která se nachází v centru města Liberce - v městské části Nové Město.
V současné době budova prochází kompletní rekonstrukcí vnější obálky a vnitřních prostor.
Vytváříme útulné, čisté a exkluzivní prostředí s příjemným vstupním reprezentativním lobby.
Ukončení rekonstrukce je plánované na srpen 2023.
K pronájmu nabízíme poslední doposud neobsazené prostory o celkové ploše 945 m2 v 1. a 2. patře budovy.
Nejmenší plocha k pronájmu je cca 315 m2, což je výměra poloviny celého patra.
Kancelářské prostory ve 2. patře mají výstup na balkon.
Podle požadavků uživatele budou instalovány dělící příčky a zhotoveny dokončovací práce.
Výhodou je velmi dobrá dostupnost (před budovou je zastávka MHD), v uzavřeném areálu DTZ je k dispozici dostatek parkovacích míst.
Společně s pronájmem kancelářské plochy je možné jednat také o pronájmu výrobních prostor v přilehlých výrobních halách. Další důležité informace Vám rádi sdělíme.
Do vyhotovení nového PENB budovy uvádíme dle platných zákonů energetickou třídu budovy-G.
Dopravní společnost Junktrans s.r.o. působící na trhu přes 25 let s 25 vozidly přijme spolehlivé řidiče/čky na mezinárodní kamionovou dopravu.
Na vozidlo Scania S500 Euro 6 návěs plachta
Nabízíme:
• jistotu stabilní firmy
• stabilní práce z ČR – D a zpět.
• nebo možnost ČR-IRL
• administrativní zázemí
• bonus při získání nových kolegů do týmu
• naše firma provozuje výhradně tahače Scania S500 a DAF XF euro 6
• moderní vozový park, kvalitní techniku a její bezvadný technický stav
• smlouva na dobu neurčitou
• vícesložkový plat s pevnou a pohyblivou složkou včetně prémie s garancí výplaty vždy k 15 dni měsíce.
• Pravidelně školení hrazené zaměstnavatelem
• firemní pujcky
• firemní benefity v podobě, slevy na pohonné hmoty.
• volné víkendy
Požadujeme:
• dobrý zdravotní stav
• smysl pro zodpovědnost
• ŘP skupiny – C+E
• osvědčení profesní způsobilosti řidiče
Nastup možný ihned
Dopravní společnost JNTRANS s.r.o. působící na trhu přes 25 let s 20 vozidly přijme spolehlivé řidiče/čky na mezinárodní kamionovou dopravu.
Na vozidlo Volvo FH Euro 6 návěs plato Kögel SN24.
Nabízíme:
• jistotu stabilní firmy
• stabilní práce z ČR – D a zpět.
• vlastní servis jak pro TIR tak osobní vozidla
• administrativní zázemí
• náborový příspěvek 20 000 Kč
• bonus při získání nových kolegů do týmu 20 000 Kč
• Chytrý telefon + tarif dle výběru
• naše firma provozuje výhradně tahače Volvo FH 460 lowdeck a návěsy Kögel SN24 lowdeck
• moderní vozový park, kvalitní techniku a její bezvadný technický stav
• smlouva na dobu neurčitou
• vícesložkový plat s pevnou a pohyblivou složkou včetně prémie s garancí výplaty vždy k 15 dni měsíce, při vyjetí AETR garantujeme od 60 000 Kč čistého měsíčně.
• Pravidelně školení hrazené zaměstnavatelem
• firemní pujcky
• firemní benefity v podobě, slevy na pohonné hmoty, ročný finanční bonus a další
• Pravidelnou celozávodní dovolenou (prvních 14 dní v srpnu a 14 dní přes nový rok)
• volné víkendy
Požadujeme:
• dobrý zdravotní stav
• smysl pro zodpovědnost
• ŘP skupiny – C+E
• osvědčení profesní způsobilosti řidiče
Více informací o společnosti naleznete na:
Nastup možný ihned