administrativní práce - strana 11
Počet nalezených inzerátů ADMINISTRATIVNÍ PRÁCE: 1000 - strana 11
Hledáme spolehlivou kolegyni do našeho týmu na administrativní pozici/účetní. Pracovní náplň: elektronické zpracování dokladů, třídění a zakládání dokumentů, zpracování přijatých a vydaných faktur, pokladní kniha. Požadujeme SŠ vzdělání, spolehlivost, pracovitost, ochotu učit se novým věcem, znalost účetního programu POHODA výhodou. Vše rádi naučíme. Nabízíme odpovídající platové ohodnocení, individuální odměny, práci v příjemném kolektivu. Nástup možný ihned.
Do firmy Rostislav Rubeš přijmeme administrativní pracovníky
Firma Rostislav Rubeš je autobusová zájezdová společnost.
Nabízíme Vám zajímavou pracovní pozici, kde bude Vaší náplní komunikace s našimi klienty, prostřednictvím mailu a telefonu
komunikace s řidiči
zadávání nových objednávek do systému
Pracování s Microsoft Office (Word, Excel)
Evidence objednávek.
Požadujeme:
Komunikativní znalost slovem i písmem anglického jazyka
Zodpovědnost
Pečlivost
Odolnost vůči stresu
Ochota učit se novým věcem
Tato pracovní pozice je vhodná i pro absolventy středních škol.
Můžeme Vám nabídnout plat 25.000,- - 30.000,-
Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím mailu -> info@
Kancelář: PO-PÁ 8-16.00h -
Nabízíme Vám pronájem nových kancelářských prostor s parkovacími místy v ceně nájmu. Jedná se o tři nebytové prostory na severozápadní straně města Hradec Králové v areálu společnosti SMTC, a.s., která je vzdálena přibližně 2 km od centra města. Kancelářské prostory se nacházejí v budově č. 5, což je hlavní administrativní budova areálu SMTC, a.s., přilehlá k ulici Koutníkova. Blok kanceláří je uzavřen vlastním vstupem s elektronickým kódovým zámkem. V 1. patře administrativní budovy jsou k dispozici 3 kanceláře o celkové rozloze 51m2 (kancelář 17m2). Jedná se tedy o 3 volné kanceláře. Vlastní kanceláře jsou po rekonstrukci a vybaveny klimatizací. Ke kancelářím je možné využívat velkou jednací místnost v 1. patře AB, s kapacitou až 30 osob. Nájemné za všechny tři kanceláře je ve výši 14.000,- Kč/měsíc (cena za jednu kancelář činí 4.500,-Kč/měsíc) . Ceny jsou uvedeny bez DPH a bez poplatků za služby. Poplatek za zprostředkování je v ceně jednoho nájmu. Volné, s možností užívání ihned.
Nabízíme k pronájmu administrativní komplex v 1 patře se 16 kancelářemi, 2 učebny, 4 sociální zařízení, 2 kuchyňky. Možnost pronájmu skladových ploch. Náklady na služby rozpočtem.
Poznámka k ceně: + provize RK, + služby
Číslo zakázky: 96464
Užitná plocha: 412 m2
Typ domu: patrový
Druh prostor: kanceláře
Energetická náročnost budovy: G - Mimořádně nehospodárná
Garáž: Ano
Plocha kanceláří: 412 m2
Typ budovy: cihlová
Stav objektu: velmi dobrý
Počet míst k parkování: 5
Umístění objektu: rušná část obce
K nastěhování: 30.11.2021
Ostatní vybavení: plot, sociální zařízení
Sociální zařízení: Ano
Komunikace: dlážděná
Topení: ústřední - plynové
Doprava: vlak, silnice, MHD, autobus
Elektřina: 230V
Voda: dálkový vodovod
Odpad: kanalizace
Plyn: plynovod
Hledám ošetřovatelku koní s částečným uplatněním i jako administrativní pracovnice na farmě ve Vysokých Žibřidovicích. Požaduji minimálně středoškolské vzdělání a ŘP skupiny B. Nástup, pracovněprávní vztah i platové podmínky dle dohody.
Stavební pozemek v blízkosti centra Ostravy s možností výstavby, bytu domu nebo administrativní budovy.
Nabízíme k prodeji stavební pozemek v blízkosti centra města Ostravy, řeky Ostravice a rozsáhlého Komenského parku.
Pozemek má rozměry cca 18m x 28m a je zaveden veřejný vodovod a sloup elektrického vedení. Dle územního plánu patří pozemek do kategorie ploch pro smíšené bydlení a služby, což znamená, že je možné zde postavit jak rodinný, tak bytový dům do výšky 6 pater, administrativní budovu i drobnou výrobu.
Pozemek je momentálně využíván jako zahrada s chatou, ale nabízí neomezené možnosti pro majitele a obyvatele rodinného nebo bytového domu. Zahrady, sady, provozní zázemí staveb a zařízení, altány, garáže a přístřešky osobních vozidel, skleníky, bazény, pergoly, zpevněné plochy, či objekty pro relaxaci a sport - to vše může být součástí vašeho nového domova.
Nenechte si ujít tuto jedinečnou příležitost k výstavbě vlastního bydlení nebo podnikání. Financování zajistíme.
Lokalita: Hilbertova, Muglinov
Evidenční číslo: 830882
Pronájem kanceláře v Praze 9 bez provize
Ceny jsou uvedeny s 15% slevou do konce roku.
Lokalita: Praha 9, metro Vysočanská 3 min pěšky
Kancelář 336 - 3.patro ( 35,8 m2 )
Nájem 8 216,-Kč bez DPH (270 Kč/m2)
Provozní náklady 3 401,-Kč bez DPH (95 Kč/m2)
+ společné prostory 822,-Kč bez DPH (10 % od ceny najmu)
Celkem 12 439,-Kč bez DPH + poplatky dle m2 (elektřina, plyn , voda)
Parkovné 1100,- Kč bez DPH za 1 parkovací místo
Sklad 150,- Kč bez DPH / m2
Internet je od 469,- Kč bez DPH/1 připojení
Administrativní budova má vstupní halu s recepcí a ostrahou, osobním a nákladním výtahem, možnost parkování před budovou za příplatek a možnost pronájmu skladů. V objektů se nachází jídelna, 10 zasedacích místností až pro 40 osob a konferenční sál pro 140 osob.
Administrativní budova se nachází v centrální části Prahy 9 v docházkové vzdálenosti stanice metra B Vysočanská a vlakového nádraží Praha Vysočany, Libeň a autobusové dopravy. V těsné blízkosti objektů se nachází Městský úřad, pobočka České pošty, několik poboček bank, nákupní centrum, restaurace a hotel.
Zájemce neplatí provizi. Vratná kauce je 2 měsíční nájem.
Кontakt: +420 776 744, +420
Email: @, sprava.kaizen@
Ev.č. 5380BL007
Nabízíme vám k pronájmu administrativní budovu ve městě Adamov jako cenově zajímavou alternativu k nájmu komerčních prostor v Brně.
Budova má čtyři nadzemní a jedno podzemní podlaží. Ve třech nadzemních podlažích je celkem cca 30 kanceláří (včetně několika větších kanceláří využitelných bez stavebních úprav např. jako učebny nebo ordinace a reprezentativních kanceláří generálního ředitele a ředitelů odborů), dva ateliéry využitelné k bydlení + další místnosti přestavitelné na bydlení. V nejvyšším, čtvrtém patře, je konferenční sál pro cca 200 osob, využitelný např. k přednáškám, společenským akcím apod.
Místnosti v suterénu jsou využitelné jako učebny, dílny, sklady, technické zázemí či pro relaxační aktivity. Suterén i podlaží jsou kromě širokého schodiště přístupná osobním výtahem.
Objekt byl komplexně zrekonstruován v r. 2015-2016, rekonstrukce byla oceněna cenou Ministerstva průmyslu a obchodu za nejlepší rekonstrukci podnikatelských objektů - 2. místo ze 180 projektů.
Celková plocha objektu je 2.370 m2 rozložená po 450 m2 v každém patře a 120 m2 v samostatném proskleném přístavku, který může velmi dobře sloužit např. jako show room.. Objekt je vytápěn automatizovanou plynovou kotelnou se třemi kaskádovitě zapojenými kotly a samostatným obvodem pro regulaci každého patra (možné je i dálkové ovládání pres internet). Po provedené rekonstrukci má objekt energetickou náročnost - třída C, okna jsou opatřena žaluziovým systémem s automatickým celoobjektovým ovládáním umožňujícím minimalizaci tepelných ztrát. Střecha objektu je připravena na osazení FVE s přívody do centrálního rozvaděče, v objektu je prostor pro bateriové úložiště. Na vyhrazené parkoviště jsou vyvedeny samostatné okruhy na nabíjení elektromobilů. Vnitřní osvětlení je provedeno kompletně LED systémem. Všechna podlaží jsou opatřena EPS, EZS + kamerovým systémem. V každém podlaží, včetně 1.PP, je vedena strukturovaná kabeláž. Na internet je budova připojena optickým systémem ADAnet s rychlostí až 10 GBIT/s. Objekt je zabezpečen elektronickými kódovacími klikami. Ve dvou patrech je zaveden audiovizuálním systémem s pseudodotykovou funkci. Do objektu je přivedena elektřina 230 + 380 V, plyn a voda (dodavatel - vodárenská společnost Adavak- má třetí nejlevnější vodné v JM kraji díky své vlastní kompletní infrastruktuře a v současné době i ceny plynu pro 2023).
Velkou výhodou je jednak bezproblémové parkování přímo u budovy na vlastním parkovišti zabezpečeném závorou pro 30 aut + dalších 30 aut na veřejném parkovišti vedle objektu, jednak perfektní dopravní dostupnost do Brna. Do restaurace na oběd je to cca 3 minuty pěšky, linka autobusu staví přímo u budovy, nově zrekonstruovaná vlaková zastávka na trati Brno - Blansko je vzdálená dvě minuty od objektu. Cesta vlakem do Brna na hlavní nádraží trvá 20 minut, do Blanska necelých 10 minut.
Majitel preferuje pronájem budovy kompletně s tím, že bude souhlasit s dalšími případnými podpronájmy. Podmínko
Pankrác Prime Office Building, kde Vám nabízíme volné kanceláře, je jedinečný administrativní projekt, který je strategicky umístěn v dobře zavedené lokalitě na Praze 4. Má perfektní a snadný přístup městskou hromadnou dopravou (stanice metra Pražského povstání na trase C / červená linka, autobusy a tramvaje) a autem. Kancelářská budova Pankrác Prime je vybavena 7 500 m² moderních kancelářských prostor rozložených do sedmi pater, parkoviště a nonstop zabezpečení. Kanceláře splňují nejvyšší standardy s minimálním podílem společných prostor. Návrh budovy byl zcela založen na budoucích požadavcích na maximální variabilitu prostoru, což by jeho nájemce neomezilo při volbě vlastního uspořádání interiéru kanceláře a podle vlastního vkusu. Budova je snadno dostupná autem z Pražské magistrály. V okolí této administrativní budovy je další občanská vybavenost, včetně pošty, obchodů, nákupního centra Arkády Pankrác. Více info v RK.
Lokalita: Lomnického, Nusle
Cena za m2 je 16 Eur, uvedená cena se může lišit dle aktuálního kurzu eura
Evidenční číslo: 767020
Energetická náročnost : Třída G - Mimořádně nehospodárná
Prodej kancelářské cihlové zateplené budovy o užitné ploše 354 m2 po kompletní rekonstrukci, která se nachází u stanice metra linky „C“ Kačerov v Praze 4. V 1-3.NP budovy jsou kancelářské místnosti a k tomu příslušenství, sociální zařízení, kuchyňky a zasedací místnost. V suterénu domu je umístěno technické zázemí, další místnosti v současné době plní funkce skladových prostor. Půda domu je obytná, má střešní okna, strop je zkosený. Vytápění budovy je zjištěno plynovým kotlem. V domě jsou plastová okna. Interiérové dveře jsou z masivu. Na parkovišti před domem o velikosti 50 m2 se dají zaparkovat několik aut. Ze strany vnitrobloku objekt má terasu 37 m2 a oplocenou svažitou zahrádku o výměře 87 m2. Nemovitost je vhodná jako sídlo společnosti se zázemím pro administrativní pracovníky. Je možnost přestavby na bytové jednotky. Nízké provozní náklady. Pomůžeme s hypotečním úvěrem.
Lokalita: Čerčanská, Krč
Evidenční číslo: 810929
Energetická náročnost : Třída G - Mimořádně nehospodárná
Prodej zavedené truhlářské výrobyNabízíme k prodeji výrobní a skladovací areál v Bílé Třemešné, 6km od Dvora Králové nad Labem.
Celý areál je převážně přízemní. Provozní část se skládá ze dvou výrobních hal, dílny údržby, lakovny, několika skladů, kantýny a sociálních zařízení. V samostatné administrativní budově je 5 vybavených kanceláří pro expedici, obchod a vedení firmy. Podnik má vlastní centrální kotelnu s plně automatizovaným kotlem na štěpku a pelety. Haly jsou vybavené odsáváním pilin do sila a piliny jsou dále využívané pro vytápění. Důležitou součástí dřevovýroby je vlastní katr a automatizovaná sušárna dřeva typu HK KRAKO s teplovzdušným vytápěním. Výrobní a administrativní objekty jsou zděné. Na pozemku jsou dále k dispozici kovové kolny a dřevěné přístřešky. Areál je oplocený se stálou hlídací službou, která má zázemí v roubené vrátnici u vjezdu do areálu. Podnik je situovaný na okraji obce v sousedství další truhlárny, se kterou je navázaná spolupráce v případě potřeby využití kapacity.
Ryze česká společnost se zavedeným systémem řízení jakosti dle ČSN EN ISO 9001:2009 je držitelem protokolů o zkouškách požární odolnosti na požární uzávěry od zkušební laboratoře PAVUS, a.s. Výrobky jsou atestovány společností Centrum stavebního inženýrství. Za uvedenou cenu nabízíme pouze nemovitosti, ale je možné jednat o převzetí fungující společnost s výrobním programem sériové a kusové výroby protipožárních, vchodových a interiérových dveří. Historie podniku v Bílé Třemešné sahá do poloviny 19.století. Původně závod na výrobu vnitřních dveří postupně zavedl výrobu vchodových palubkových dveří. V roce 1964 se podnik stal součástí Krkonošských dřevařských závodů. Z továrny na zpracování dřeva vznikla v roce 1996 nová firma , která navázala na místní tradici. Od roku 2002 se výroba rozšířila o sortiment dřevěných oken typu EURO 68, od roku 2003 o sortiment protipožárních dveří a od roku 2006 také oken typu EURO 78.
Firmu je možné převzít i jako fungující podnik, včetně sortimentu a zakázek, bez přerušení výroby. Dále je možné jednat o převzetí části výroby nebo pouze o prodeji nemovitostí. Prodejní brožuru a odkaz na virtuální prohlídku zašleme na vyžádání.
Cena: Info u realitního specialisty
Možnost hypotéky: Ne
Typ domu: přízemní
Budova: Cihlová
Energetický štítek: G
Stav objektu: Dobrý
Vlastnictví: Osobní
Umístění objektu: okraj obce
Okolní zástavba: obytná
Podlaží: 1
Celková plocha: 17991
Užitná plocha: 5303
Voda: dálkový vodovod
Topení: lokální tuhá paliva
Komunikace: asfaltová
Zařízený: ano
Balkón: Ne
Lodžie: Ne
Terasa: Ne
Sklep: Ne
Garáž: Ne
Parkovací místo: Ne
Datum nastěhování: 01.10.2022
Rok výstavby: 1964
Rok rekonstrukce: 2014
Elektřina: 400V
Doprava: vlak, silnice, autobus
Pronájem moderních kancelářských prostor o výměře 443,77m2 + 4,02 m2 terasy v 5NP administrativní budovy TRIMARAN PRAHA. Reprezentativní administrativní komplex s recepcí poskytuje možnost parkování (až 8 parkovacích míst v 1 PP), nachází se v těsné blízkosti metra linky C – Pankrác a sousedí s obchodním centrem Arkády Pankrác. Kancelářské prostory se skládají z recepce, 2x open space, 5x kancelář, kuchyňka s terasou a serverovna. Tyto prostory lze variabilně upravit dle potřeby.
Nájemné je hrazeno v EUR a to 12,- EUR/2m/měsíc + 21,- EUR/terasa/měsíc + záloha na energie 170,- Kč/m2/měsíc. Dále je možnost pronájmu až osmi garážových stání a to za 130,- EUR/stání/měsíc.
Bližší informace u makléře.
Lokalita: Na strži, Krč
+ energie 90.000,- Kč/měsíc
Evidenční číslo: 828695
Energetická náročnost : Třída G - Mimořádně nehospodárná
Pronájem kanceláře v Praze 9 bez provize
Lokalita: Praha 9, metro Vysočanská 3 min pěšky
VOLNÉ PROSTORY:
- 19,2 m2 - 7526,4 Kč*
- 33,4 m2 - 13092,8 Kč*
- 32 m2 - 12544 Kč*
- 26,9 m2 - 10544,8 Kč*
- 17,2 m2 - 6742,4 Kč*
* Cena nezahrnuje poplatky
_____________________________
Parkovné 1100,- Kč bez DPH za 1 parkovací místo
Sklad 150,- Kč bez DPH / m2
Internet je od 469,- Kč bez DPH/1 připojení
Administrativní budova má vstupní halu s recepcí a ostrahou, osobním a nákladním výtahem, možnost parkování před budovou za příplatek a možnost pronájmu skladů. V objektů se nachází jídelna, 10 zasedacích místností až pro 40 osob a konferenční sál pro 140 osob.
Administrativní budova se nachází v centrální části Prahy 9 v docházkové vzdálenosti stanice metra B Vysočanská a vlakového nádraží Praha Vysočany, Libeň a autobusové dopravy. V těsné blízkosti objektů se nachází Městský úřad, pobočka České pošty, několik poboček bank, nákupní centrum, restaurace a hotel.
Zájemce neplatí provizi. Vratná kauce je 2 měsíční nájem.
Кontakt: +420 776 744, +420
Email: sprava.kaizen@
Nabízíme k pronájmu kancelář v administrativní budově v centru Olomouce, ul. Krapkova. Kancelář je umístěná ve čtvrtém patře budovy a má výměru 30m2. Budova prošla rekonstrukcí, kdy na každém patře byly instalovány nové kuchyňské kouty a nové WC. K dispozici výtah. V rámci budovy vysokorychlostní připojení k internetu. Velkou výhodou je možnost zdarma parkování na vyhrazeném parkovišti za branou na dálkové ovládání. Kancelář se pronajímá nevybavená. Cena měsíčního nájmu včetně služeb 9.364Kč + DPH. K pronájmu jedna neprůchozí kancelář. Pro více informací nás kontaktujte.
Nabízíme k pronájmu kancelář v administrativní budově v centru Olomouce, ul. Krapkova. Kancelář je umístěná v druhém patře budovy a má výměru 20m2. Budova prošla rekonstrukcí, kdy na každém patře byly instalovány nové kuchyňské kouty a nové WC. K dispozici výtah. V rámci budovy vysokorychlostní připojení k internetu. Velkou výhodou je možnost zdarma parkování na vyhrazeném parkovišti za branou na dálkové ovládání. Kancelář se pronajímá nevybavená. Cena měsíčního nájmu včetně služeb 6.243Kč + DPH. K pronájmu jedna neprůchozí kancelář. Pro více informací nás kontaktujte.
Prodám pomocníka pro komunikaci přes MS Teams.
Koupil jsem před rokem za cca. 9.000 Kč, ale nakonec nepoužil, proto prodávám.
ThinkSmart View je chytré zařízení pro spolupráci, které řeší administrativní úkoly, abyste jimi nemuseli zatěžovat svůj počítač. Zařízení spolupracuje s počítačem, takže můžete současně používat svůj počítač k produktivitě a ThinkSmart View pro administrativní úkoly. Je to váš osobní asistent pro zvýšení produktivity na pracovišti.
Nabízíme k pronájmu soubor kanceláří v obci Chlumec nad Cidlinou, ul. Rooseveltova. V uzavřeném areálu se kanceláře nacházejí v administrativní budově v 1. NP. s užitnou plochou 170 m2. V areálu až 10 parkovacích míst. Kanceláře jsou vybaveny: základní nábytek, počítačová technika, klimatizační jednotky - viz. fotodokumentace. Administrativní budova je vybavena kuchyňským zázemím, zasedací místností s projektorem, sociální zázemím, skladem, technickou místností a je zabezpečena průmyslovou technikou. Ihned volné. Majitel preferuje dlouhodobé nájemce. Topení plynové. Cena měsíčního nájemného ve výši 25.500,- Kč + služby. Ke kancelářím lze přičlenit i sklad o užitné ploše 330 m2. Neplatíte provizi zprostředkovatele. Doporučujeme prohlídku
Dovolujeme si nabídnout k pronájmu kancelář o velikosti 24,4 m2, která se nachází ve 2.NP administrativní budovy v blízkosti Masarykova náměstí v centru Karviné, kde kromě upraveného náměstí a zámku Fryštát, najdete Magistrát města Karviné, pobočky bankovních institucí, poštu, notářské a advokátní služby, apod. Možnost parkování za administrativní budovou. Zveme Vás tímto na prohlídku kanceláře s hezkým výhledem na náměstí a rádi poskytneme další informace.
Poznámka k ceně: +energie, úklid, voda, provize RK ve výši 3050,-- Kč bez DPH
Číslo zakázky: 125619
Užitná plocha: 24 m2
Typ domu: patrový
Druh prostor: kanceláře
Energetická náročnost budovy: nahrazeno předložením ročního vyúčtování
Garáž: Ne
Plocha kanceláří: 24 m2
Typ budovy: panelová
Stav objektu: velmi dobrý
K nastěhování: 12.09.2022
Nabízené prostory se nachází ve 3. patře 4 patrové administrativní budovy na Praze 11, ul. Türkova. Budova je vybavena osobním výtahem. Podlaží je rozděleno na dvě křídla. Celková výměra obou křídel je cca 540 m2. Každé z nich má samostatný vstup. Vstupní dveře jsou vybaveny zařízením pro vstup na čipovou kartu.
Každé křídlo má soukromé sociální zařízení (sprchu) a vybavenou kuchyňku. Nabízíme možnost i částečného pronájmu (tj. pouze 1 křídlo). Kanceláře jsou vybaveny nástěnnými klimatizačními jednotkami a ústředním topením. Na podlahách se nachází zátěžový koberec. Okna mají žaluzie. Prostory nejsou opatřeny nábytkem a prošly rekonstrukcí v roce 2017. Administrativní budova je v soukromém oploceném areálu s vlastními parkovacími místy cca 20. Areál se rozprostírá na ploše o velikosti 8,5 ha, je kompletně 24 h střežen ostrahou se systémem vstupních karet.
Velmi dobrá dopravní dostupnost. MHD – autobusy jezdí v pravidelných krátkých časových intervalech, autobusová zastávka před budovou; Stanice metra (Opatov, Chodov) v blízké vzdálenosti od areálu.
Optická vlákna od několika poskytovatelů-Internet zde provozuje společnost NGN CZ, s.r.o., která vlastní rozvaděč a lze s ní uzavřít individuální smlouvu
Doporučujeme prohlídku.
Lokalita: Praha - Chodov, Türkova
Číslo nabídky: OF142824
Počet pokojů: 1
Užitná plocha: 540
Budova: Smíšená
Okolí: Centrum obce
Stav: Dobrý
Výtah: ANO
Podlaží: 4
Podlaží celkem: 4
Energetická třída: Štítek není k dispozici, proto se řadí do skupiny G
Nabízíme k pronájmu soubor prostorů v administrativní budově společnosti OSRAM. Prostory jsou vhodné k užívání jako kanceláře, školící středisko, sídlo společnosti, ale třeba i pro nějakou lehkou výrobu.
Variabilní výměra od 160m2 do 400m2 užitných prostor + chodba WC atd.
Tyto prostory jsou součástí velkého celku, který se rozkládá na více než 600m2 rozdělených do 3 na sebe navazujících pater. Tedy je možnost pronajmutí i dalších prostor v tomto, či jiném patře budovy. Není nutné pronajmout celých 600m2, je zde možnost pronájmu je variabilní. K těmto prostorům patří malá kuchyňka, dámské / pánské WC na patře. Do každého patra vede výtah.
V ceně nájmu je kompletní dodávka energii včetně internetu. Celkový prostor areálu společnosti OSRAM je vybavený parkovištěm, vrátnicí s bezpečnostní službou s 24h provozem, kterou je možno využívat. Je možno rovněž využívat plnohodnotnou jídelnu a stravování přímo v této administrativní budově. Případné přizpůsobení prostor k Vašemu podnikatelskému záměru může být předmětem jednání a se společností OSRAM se lze domluvit na jednotlivých úpravách a uzpůsobení prostor k Vašemu podnikání, jak velikostí pronajatých prostor, tak stavebními úpravami. Pro bližší detaily a dotazy se doporučuji ozvat přímo makléři. Osobní prohlídka není žádný problém.
Číslo zakázky: 126410
Užitná plocha: 600 m2
Typ domu: patrový
Druh prostor: kanceláře
Energetická náročnost budovy: nemusí být doloženo
Garáž: Ne
Plocha kanceláří: 600 m2
Typ budovy: montovaná
Stav objektu: velmi dobrý
Počet míst k parkování: 20
K nastěhování: 01.12.2022
Ostatní vybavení: výtah, ostraha, recepce, vrátnice, stravování, sociální zařízení
Vybavení kanceláří: Ano
Vybavení kanceláří - popis: částečně vybavené
Komunikace: asfaltová
Telekomunikace: telefon, internet
Topení: ústřední - plynové
Doprava: vlak, silnice, MHD, autobus
Elektřina: 230V, 380V
Voda: zdroj pro celý objekt, dálkový vodovod
Odpad: kanalizace