inzerce, prodej, prodám, bazar

administrativní práce z domova - strana 43

Počet nalezených inzerátů ADMINISTRATIVNÍ PRÁCE Z DOMOVA: 1000 - strana 43

Fakturantka
Nabízíme volné pracovní místo na pozici FAKTURANTKA. Požadujeme - ekonomické vzdělání min. zakončené maturitou, zkušenosti s SW Pohoda, AJ pokročilý, zvládat stres, samostatnost, chuť se učit novým věcem, znalost Microsoft Office. Náplň práce -kontrola doručených dokladů -příjem a výdej faktur, včetně ODD -příprava a zpracovávání zápočtů -kontrola sald přijatých/vydaných faktur -správa pohledávek -telefonická komunikace s obchodními zástupci a vedoucími poboček -administrativní činnost, chystání RKS a dalších souvisejících tiskopisů Nabízíme: Pevnou pracovní dobu, dobré platové ohodnocení, možnost karierního růstu.
SPEDITÉR /KA - DISPEČER/KA
SPEDITÉR /KA - DISPEČER/KA V našem týmu bychom rádi uvítali člověka, který má rád výzvy a je plný nápadů a energie, chce se podílet na neustálém rozvoji naší společnosti, na pozici : Speditér / dispečer tuzemských a zahraničních přeprav Co budete dělat: • Spediční a administrativní činnost (cenotvorba, výpočet km, objednávky apod), • Zástup hlavního dispečera • Komunikace se zákazníky a dopravci • Organizovat import, export z EU s externími dopravci • Řešit operativní problémy • Plánovat, optimalizovat a řídit Co od Vás očekáváme? • Zkušenosti na pozici speditér / dispečer • Schopnost práci si efektivně naplánovat, výborné organizační schopnosti • Přesnost a důkladnost • Aktivní znalost anglického, německého jazyka podmínkou • Aktivní řešení problémů • Samostatnost i spolupráci v týmu Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva, v případě zájmu možno i na živnostenský list Nástup možný ihned V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat +420 252 950 životopis zasílejte na e-mail: office@
Administrativní pracovnice (HR oddělení)- Holešovice
Do našeho milého týmu přijmeme kolegu/kolegyni na brigádu cca 14 denní- max.3 týdny. Náplň práce: - Jednoduché zadávání dat do Excelu -Přepis dat ze složek zaměstnanců z kartotéky do Excelu a následné založení složek zpět do kartotéky dle pořadí - Typ dokumentů: lékařské prohlídky, BOZP, Profesní kvalifikace, Rejstříky trestů- z těchto dokumentů přepis datumů do tabulky. Požadujeme: -samostatnost -spolehlivost -zodpovědnost -pečlivost Nabízíme: -Nástup ihned -Mzda: 150 Kč/hod. -Možnost další spolupráce do budoucna - Zázemí silné regionální společnosti Pracoviště: Partyzánská 1/7, Praha- Holešovice Kontakt: e-mail: nabor@
Administrativní pracovník/ce.
Hledáme technicky zdatného zodpovědného kolegu nebo kolegyni se zájmem o nákladní vozidla a stavební techniku. Požadujeme: • vzdělání min. SŠ • technickoekonomický obor výhodou • analytické myšlení • znalost MS Excel, Word • samostatnost • výborné organizační schopnosti • komunikativnost Nabízíme: • Mzdu až 40.000, -Kč • firemní akce • stravenky • 5 týdnů dovolené • zajímavou a různorodou práci v příjemném kolektivu • práce na HPP • nástup možný ihned
Práce v administrativě
Dobrý den, jsme rodinná společnost Baar Group s.r.o. a hledáme kolegu/kolegyni do našeho týmu na pozici administrativní pracovník v divizi distribuce učebnic školám. Co požadujeme: - Pečlivost - Výborné znalosti českého jazyka (budete komunikovat s pedagogy škol) - Dobré znalosti PC a rychlé psaní na klávesnici - Excel, Word (umět pracovat s tabulkami) - Řidičský průkaz sk.B - Pasivní znalost angličtiny (úroveň A2) Jak by vypadal Váš běžný pracovní den: Poté, co se zorientujete a seznámíte s chodem naší společnosti (sklad, expedice atd.), začnete zpracovávat malé objednávky, občas zabalíte nějakou menší zásilku a při tom se postupně naučíte pracovat v našem interním softwaru tak, abyste se stal/a plnohodnotnou posilou našeho týmu v kanceláři a mohl/a pak již samostatně komunikovat s našimi zákazníky a zpracovávat kompletní objednávky i ve vztahu k našim dodavatelům a výrobcům. Co nabízíme: Nástupní plat 25 000 Kč měsíčně čistého Neomezený přísun kávy Atmosféru rodinné firmy Slevu na nábytek (který vyrábíme) nebo učebnice Prosíme, zasílejte životopisy na kancelar@ Hezký den přeji Petr Baar
Administrativní pracovník/ce.
Hledáme technicky zdatného zodpovědného kolegu nebo kolegyni se zájmem o nákladní vozidla a stavební techniku. Požadujeme: • vzdělání min. SŠ • technicko-ekonomický obor výhodou • analytické myšlení • znalost MS Excel, Word • samostatnost • výborné organizační schopnosti • komunikativnost Nabízíme: • Mzdu až 40.000, -Kč • Firemní akce • stravenky • 5 týdnů dovolené • zajímavou a různorodou práci v příjemném kolektivu • práce na HPP • nástup možný ihned
Práce na recepci
Dobrý den, hledám práci v recepci administrativní budovy výpomoc na dva dny v týdnu. Prosím jen vážné zájemce kteří mohou nabídnout touto cestou přivýdělek. Děkuji.
Pronájem nadstandardních kanceláří v Liberci - Nové Město
Dovolujeme si Vám nabídnout pronájem moderních kancelářských prostor v administrativní budově společnosti DTZ s.r.o., která se nachází v centru města Liberce - v městské části Nové Město. V současné době budova prochází kompletní rekonstrukcí vnější obálky a vnitřních prostor. Vytváříme útulné, čisté a exkluzivní prostředí s příjemným vstupním reprezentativním lobby. Ukončení rekonstrukce je plánované na srpen 2023. K pronájmu nabízíme poslední doposud neobsazené prostory o celkové ploše 945 m2 v 1. a 2. patře budovy. Nejmenší plocha k pronájmu je cca 315 m2, což je výměra poloviny celého patra. Kancelářské prostory ve 2. patře mají výstup na balkon. Podle požadavků uživatele budou instalovány dělící příčky a zhotoveny dokončovací práce. Výhodou je velmi dobrá dostupnost (před budovou je zastávka MHD), v uzavřeném areálu DTZ je k dispozici dostatek parkovacích míst. Společně s pronájmem kancelářské plochy je možné jednat také o pronájmu výrobních prostor v přilehlých výrobních halách. Další důležité informace Vám rádi sdělíme. Do vyhotovení nového PENB budovy uvádíme dle platných zákonů energetickou třídu budovy-G.
Řidič MKD pro destinace D nebo IRL
Dopravní společnost Junktrans s.r.o. působící na trhu přes 25 let s 25 vozidly přijme spolehlivé řidiče/čky na mezinárodní kamionovou dopravu. Na vozidlo Scania S500 Euro 6 návěs plachta Nabízíme: • jistotu stabilní firmy • stabilní práce z ČR – D a zpět. • nebo možnost ČR-IRL • administrativní zázemí • bonus při získání nových kolegů do týmu • naše firma provozuje výhradně tahače Scania S500 a DAF XF euro 6 • moderní vozový park, kvalitní techniku a její bezvadný technický stav • smlouva na dobu neurčitou • vícesložkový plat s pevnou a pohyblivou složkou včetně prémie s garancí výplaty vždy k 15 dni měsíce. • Pravidelně školení hrazené zaměstnavatelem • firemní pujcky • firemní benefity v podobě, slevy na pohonné hmoty. • volné víkendy Požadujeme: • dobrý zdravotní stav • smysl pro zodpovědnost • ŘP skupiny – C+E • osvědčení profesní způsobilosti řidiče Nastup možný ihned
JNTRANS PŘÍJME ŘIDIČE. PLAT od 60 000 Kč, VÍKENDY doma.
Dopravní společnost JNTRANS s.r.o. působící na trhu přes 25 let s 20 vozidly přijme spolehlivé řidiče/čky na mezinárodní kamionovou dopravu. Na vozidlo Volvo FH Euro 6 návěs plato Kögel SN24. Nabízíme: • jistotu stabilní firmy • stabilní práce z ČR – D a zpět. • vlastní servis jak pro TIR tak osobní vozidla • administrativní zázemí • náborový příspěvek 20 000 Kč • bonus při získání nových kolegů do týmu 20 000 Kč • Chytrý telefon + tarif dle výběru • naše firma provozuje výhradně tahače Volvo FH 460 lowdeck a návěsy Kögel SN24 lowdeck • moderní vozový park, kvalitní techniku a její bezvadný technický stav • smlouva na dobu neurčitou • vícesložkový plat s pevnou a pohyblivou složkou včetně prémie s garancí výplaty vždy k 15 dni měsíce, při vyjetí AETR garantujeme od 60 000 Kč čistého měsíčně. • Pravidelně školení hrazené zaměstnavatelem • firemní pujcky • firemní benefity v podobě, slevy na pohonné hmoty, ročný finanční bonus a další • Pravidelnou celozávodní dovolenou (prvních 14 dní v srpnu a 14 dní přes nový rok) • volné víkendy Požadujeme: • dobrý zdravotní stav • smysl pro zodpovědnost • ŘP skupiny – C+E • osvědčení profesní způsobilosti řidiče Více informací o společnosti naleznete na: Nastup možný ihned
Pronájem kancelářských prostor, 150m2 (174m2), Praha 8 - Kar
Ev.č. V3338 Evidenční číslo / ID zakázky: V3338 **Neplatíte provize** Karlín je jednou z nejzajímavějších pražských čtvrtí, která se svou prestiží odlišuje od zbytku města. A samozřejmě tato část města láká nejen za účelem bydlení, ale také za účelem práce a prezentace vlastního podnikání. A rádi bychom vám nabídli jednu z těchto možností. Jedná se o třípodlažní prostory plochou 150m2 (vč. add-on faktoru 174m2) umístěné ve vyšších patrech moderní administrativní budovy v Thámově ulici. Všechna tři podlaží jsou propojena schodištěm. V nejvyšším patře se nachází prostorná místnost se 2 terasami na každé straně do ulice a do dvora s uklidňujícím výhledem. V mezipatře jsou umístěné 2 samostatné prostory a sociální zařízení. Ve spodním patře je kuchyň a další prostorná místnost se vstupem na terasu. Prostory jsou klimatizované a díky francouzským oknům jsou dobře osvětlené. Thámova 18 se nachází v samém srdci Karlínu v těsné blízkosti stanice metra B Křižíkova, čímž je zaručena rychlá dosažitelnost centra města. Okolí poskytuje opravdu široký výběr restaurací, kaváren a obchodů. **Neplatíte provize** Cena za 1 m2 je 12 eur + poplatky 135 Kč/m2 + energie a voda K dispozici je také možnost pronájmu parkovacího místa v podzemní garáži V našem portfoliu jsou i další nabídky pronájmu kancelářských prostor v dané lokalitě, pro konzultace prosím kontaktujte realitního makléře. En. náročnost b.: G - Mimořádně nehospodárná Cena: + poplatky 135 Kč/m² + energie a voda.
Pronájem kancelářských prostor, 150m2 (174m2), Praha 8 - Kar
Ev.č. V3290 Evidenční číslo / ID zakázky: V3290 **Neplatíte provize** Karlín je jednou z nejzajímavějších pražských čtvrtí, která se svou prestiží odlišuje od zbytku města. A samozřejmě tato část města láká nejen za účelem bydlení, ale také za účelem práce a prezentace vlastního podnikání. A rádi bychom vám nabídli jednu z těchto možností. Jedná se o třípodlažní prostory plochou 150m2 (vč. add-on faktoru 174m2) umístěné ve vyšších patrech moderní administrativní budovy v Thámově ulici. Všechna tři podlaží jsou propojena schodištěm. V nejvyšším patře se nachází prostorná místnost se 2 terasami na každé straně do ulice a do dvora s uklidňujícím výhledem. V mezipatře jsou umístěné 2 samostatné prostory a sociální zařízení. Ve spodním patře je kuchyň a další prostorná místnost se vstupem na terasu. Prostory jsou klimatizované a díky francouzským oknům jsou dobře osvětlené. Thámova 18 se nachází v samém srdci Karlínu v těsné blízkosti stanice metra B Křižíkova, čímž je zaručena rychlá dosažitelnost centra města. Okolí poskytuje opravdu široký výběr restaurací, kaváren a obchodů. **Neplatíte provize** Cena za 1 m2 je 12 eur + poplatky 135 Kč/m2 + energie a voda K dispozici je také možnost pronájmu parkovacího místa v podzemní garáži V našem portfoliu jsou i další nabídky pronájmu kancelářských prostor v dané lokalitě, pro konzultace prosím kontaktujte realitního makléře. En. náročnost b.: G - Mimořádně nehospodárná Cena: + poplatky 135 Kč/m² + energie a voda.
Stavební technik - praxe min. 2 roky - okres Chomutov, Most
Do naší zavedené společnosti přijmeme stavebního technika s praxí min. 2 roky. Požadavky -SŠ vzdělání -časová flexibilita -znalost práce na PC - MS Office, především Excel -ŘP sk.B Komunikační a organizační schopnosti, důslednost, zodpovědnost, týmovost Výše mzdy je závislá na praxi, s nástupním mzdou od 30 000,- Kč/měs. Firemní vozidlo, mobilní telefon, administrativní zázemí. Jedná se hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou se zákonnou zkušební dobou. Jednosměnný provoz - PD 7-16hod. V případě Vašeho zájmu o pracovní pozici zasílejte Váš profesní životopis na e-mailovou adresu: Pro telefonický kontakt využijte pracovní dobu: 7:00 - 15:30hod.
Dispečer Vnitrostátních kusových přeprav
Společnost LOGFLEX CZ s.r.o. působí na českém trhu v oblasti skladování, mezinárodní a vnitrostátní dopravy. V našem týmu Logflex CZ s.r.o. bychom rádi uvítali člověka na pozici Dispečer. Co budete dělat: • Spediční a administrativní činnost (cenotvorba, objednávky apod., plánování zásilek), • Komunikace se zákazníky a dopravci • Řešit operativní problémy Co od Vás očekáváme? • Zkušenosti v dopravě výhodou • Schopnost práci si efektivně naplánovat, výborné organizační schopnosti • Přesnost a důkladnost • Samostatnost i spolupráci v týmu Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek Nástup možný ihned životopis posílejte prosím na: michal.nemecek@ TELEFON: Benefity: - 20 dní dovolené + 1 den navíc za každý odpracovaný rok - Stravenkový paušál - Příspěvek na Penzijní spoření - Kafe na pracovišti
Administrativní pracovník - depo Počernice
Hledáme odpolední denní výpomoc na dispečing našeho depa 123 Kurýr v Praze-Horních počernicích. Práce na PC, Excel, Outlook, pečlivost, svědomitost. Pracovní doba 14-19 hod. Místo pracoviště: F.V.Veselého 3110, areál Pragorent. Na DPČ - 220,- / hod. brutto. Více informací poskytneme telefonicky.
Přijmeme řidiče/ku skupiny C a C+E
Přijmeme řidiče/řidičku pro vnitrostátní i mezinárodní kamionovou dopravu do naší rodinné firmy MjM spedition s.r.o. na HPP. Destinace: Česko, Slovensko, Německo, Belgie, Nizozemí. Práce: Po-Pá, víkendy volné. Po domluvě možné víkendy v práci. Nová nebo zánovní nadstandardně vybavená vozidla Renault. Osobní přístup ke každému zaměstnanci. Nabízíme dobré platové podmínky, mzda od 40 000 Kč. Vlastní servisní a administrativní zázemí. Nástup možný ihned. Možnost vyřízení řidičského nebo profesního průkazu přes firmu. Více info na tel.: +420, info@
Dispečer/ka - Disponent/ka mezinárodní kamionové dopravy
Společnost Jan Špatenka a syn spol. s.r.o, se sídlem v Libřicích u Hradce Králové přijme dispečera/ku - disponenta-ku mezinárodní kamionové dopravy. Náplň práce: realizace celovozových přeprav a dokládek od akvizice až po fakturaci aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí zajištění pravidelných poptávek klientů a jejich realizace komunikace se zákazníky, dopravci, řidiči a ostatními členy týmu administrativní zpracování celého případu včetně sledování stavu pohledávek operativní řešení krizových situací telefonická a emailová komunikace i v anglickém nebo německém jazyce Co od Vás očekáváme: výhodou praxe ve spediční nebo přepravní společnosti na dispečerské pozici a znalost trhu znalost MS Office a dopravních systémů (RAAL apod.) znalost cenotvorby komunikativní znalost AJ pečlivou, rozhodnou osobnost s obchodním duchem Co Vám můžeme nabídnout: Perspektivní práci ve stabilní společnosti s tradicí od roku 1991 Podporu zkušených kolegů při zaučování v průběhu celého pracovního poměru Neformální firemní kulturu Moderní pracovní prostředí a přátelský kolektiv Pestrou a zajímavou práci v profesionálním a mladém týmu
Želetava - bytový dům , 16 bytových jednotek v centru - byto
Ev.č. 503001 Nabízíme k prodeji projekt bytového domu s platným stavebním povolením v obci Želetava. Projekt se týká bývalé administrativní budovy, kde má být vybudováno 16 bytových jednotek o celkové obytné ploše 1179 m2. Dispoziční složení bytů je 4x2+kk, 6x2+1, 5x3+1 a 1x4+1. Nemovitost se rozkládá na pozemku o celkové výměře 1093 m2, z toho zastavěná plocha činí 620 m2. Navržená nemovitost bude disponovat čtyřmi podlažími, přičemž v 1PP jsou plánovány 4 garáže, ve 2 a 3 NP běžné byty a ve 3 NP 3 mezonetové byty. Kromě garáží v suterénu bude možno vybudovat parkovací stání ve stávajícím dvoře o rozloze cca 473 m2, kam je možnost vjezdu ze zadní strany budovy. Objekt se nachází přímo v centru města Želetava s velmi dobrou dostupností jak do Moravských Budějovic (15 km), tak do Třebíče (20 km), Jihlavy (30 km), nebo Znojma (40 km). V samotné Želetavě je k dispozici veškerá občanská vybavenost, umožňující pohodlné bydlení. Na domě již byla započata rekonstrukce, byla vyměněna okna do ulice za plastová a jeden vzorový byt je před dokončením. Ostatní části objektu jsou v původní stavu, nebo byly započaty bourací práce. Cena nemovitosti včetně stavebního povolení je 17 900 000,- Kč+ provize RK. Projektovou dokumentaci jednotlivých podlaží dodá RK na vyžádání. Pevně věřím, že vás tato ojedinělá investiční příležitost zaujme a budu se těšit na osobní setkání. Průkaz energetické náročnosti nebyl dodán, z toho důvodu je uvedena třída G. S financováním nemovitosti Vám rádi pomůžeme. Pokud Vás nabídka zaujala, neváhejte a kontaktujte realitního makléře. En. náročnost b.: G - Mimořádně nehospodárná
Prodej rodinného domu v obci Mokrá-Horákov
Pouhých deset minut od moravské metropole se nachází obec Mokrá–Horákov, ve které jsme pro vás připravili k prodeji rodinný dům, který je rozdělený na dva samostatné domy (dále jen „dolní a horní“ dům). Domy byly postavené v minulém stolení, k postupným rekonstrukcím došlo v roce 2000 a poslední úpravy jsou výsledkem práce posledních tří let. Starší části domu jsou postaveny z cihel, novější části z Ytongu. Celý dům je zastřešen pálenými taškami. Dům je připojený k elektřině, plynu, obecní vodě a kanalizaci. Náklady na oba domy jsou v současnosti 5.500 Kč/měs. Celková zastavěná plocha obou domů je cca 120 m² (každý dům po 60 m²). Dům je zateplený – ze zadní strany, kde je zapuštěný do terénu, zateplený není. Díky sklepním a půdním prostorům je zde spousta úložného místa. Dolní dům má zastavěnou plochu 60 m² a je jednopodlažní s půdou. Jeho dispozice je 2+1 a v současné době se pronajímá. Horní dům má zastavěnou plochu 60 m² a skládá se ze dvou podlaží – v přízemí se nachází tři samostatné místnosti, každá s vlastním vstupem z ulice. Nyní jsou využity jako sklady a pracovna. Tyto místnosti je možno využít například k podnikatelským účelům. V přízemí se dále nachází vstup do horního domu, chodba a koupelna s rohovou vanou. Do prvního patra se vejde po schodech do kuchyně, ze které je vstup na krásnou terasu a zahradu. Vedle kuchyně se dále nachází obývací pokoj a ložnice. Nad domem je možnost využít prostornou půdu. K domu je připravena architektonická studie na jeho rekonstrukci a rozšíření. Díky této úpravě může vzniknout nová dispozice 4+1 na ploše cca 160 m². Více informací a fotografií naleznete na webových stránkách Cena domu zahrnuje provizi, právní, finanční a administrativní servis. Zajistíme pro Vás i nejvýhodnější financování nemovitosti. Neváhejte a přijďte si své nové místo k životu prohlédnout osobně. Těšíme se na vás.
iMac Pro 27" 2017 5K Retina CTO 16GB GPU + ZÁRUKA
Dobrý den, hledáte notebook/počítač se zárukou? Něco výkonného? Ať už střih videa, editování fotek nebo jen běžná administrativní práce, aktuální RAKETA od Applu s úhlopříčkou 27" to hravě zvládne vše najednou! Konkrétně jde o NADUPANÝ iMac Pro 27" 5K Retina CTO v unikátním barevném provedení - Space Gray - s konfigurací iX 64GB RAM/1TBSSD/16GB GPU a mnoho dalšího! Ať už jste firma nebo fyzická osoba, na zařízení je platná 12 měsíční záruka s dokladem o koupi. Známky opotřebování - Jak NOVÝ ! Klávesnice a myš v ceně v barvě Space Gray! POSLEDNÍ KUS V TÉTO KONFIGURACE ! Audio Jack ANO Displej 27" Displej Retina 5K Grafika Radeon Pro Vega 64 16GB Barva Space Gray Procesor 3GHz 10-Jádrový Intel Xeon W S Turbo Boost Do 4,5GHz RAM 64GB 2666MHz DDR4 Rozlišení 5 120 X 2 880p Slot Na Paměťovou Kartu ANO Úložiště 1TB SSD Wifi 802.11ac Wi Fi POZOR! - Vaše staré zařízení umíme odkoupit na protihodnotu a odečteme to z částky nového zařízení. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat telefonicky, přes sms nebo e-mailem. 377/2022