inzerce, prodej, prodám, bazar

administrativní práce z domova - strana 14

Počet nalezených inzerátů ADMINISTRATIVNÍ PRÁCE Z DOMOVA: 1000 - strana 14

Pronájem kancelářského prostoru, 17 m², Plzeň, ul. Nerudova
Hledáte vhodné prostory pro Vaše administrativní záležitosti? Nebo například jen menší prostor ke skladování Vašich věcí či dokumentů? Dovolujeme si Vám nabídnout kancelářský prostor o výměře cca 17 m2, který je situován v 1. patře (zvýšeném přízemí) administrativní budovy v Plzni na Jižním Předměstí, Nerudova ul. K dispozici společné sociální zázemí přístupné z hlavní chodby. Výborná dostupnost do centra města, skvělá občanská obslužnost v místě, zastávka MHD 1 min od budovy. Nájemné činí 2400 Kč/měs, k němuž se hradí platby na energie a služby ve výši 2600 Kč/měs. Vratná kauce je ve výši 2x nájmů + zálohových plateb. Provize RK činí 5000 Kč + DPH. Volné po podpisu nájemní smlouvy. Pro více informací a domluvení prohlídky kontaktujte makléře. Doporučujeme. Lokalita: Nerudova, Plzeň + zálohy na služby a energie 2600 Kč, 2x vratná kauce (10000 Kč), 1x provize RK Evidenční číslo: 823218 Energetická náročnost : Třída G - Mimořádně nehospodárná
Administrativní mapa ČSSR
Administrativní mapa ČSSR, Východočeský kraj, vyd. 1960 (1.vydání) a vyd.1972 (4.vydání). Prosím jen e-mail.
Pronájem kancelářských prostor, Svazarmovská , Frýdek-Místek
Kanceláře v zrekonstruované administrativní budově na okraji Frýdku – Místku. K pronájmu jsou prostory ve třetím nadzemním podlaží a v podkroví o celkové výměře cca 325 m2. Jednotlivé bloky kanceláři 3.NP L, 3.NP P a 4.NP P mají samostatný uzamykatelný vstup, kuchyňku a vlastní elektroměr. V případě zájmu je pronajímatel ochoten ponechat k užívaní stávající kancelářský nábytek. Sociální zařízení je v každém patře a je uklízeno denně včetně všech společných prostor. Po dohodě je možné zabezpečit také denní úklid kanceláří. Dále je ještě možné pronajmout dvě kanceláře v administrativní části nové skladové haly. Celý areál je hlídán 24 hodin denně. V areálu se nachází čerpací stanice, bistro, myčka osobních a nákladních aut, pneuservis, autoservis a dostatek parkovacích míst. Jednoduchý přístup i pro nákladné automobily. Budova se nachází 300 m od obchodního domu Lidl a 1600m od centra Místku . Bezproblémové napojení na D48 a D56. Cena pronájmu je 112,5 Kč/m2/měsíc (1350 kč/m2/rok)
Administrativní budova, 70248
Nabízíme Vám k pronájmu kancelářské prostory ve střežené administrativní budově v Přerově cca 1 km od centra. Jedná se o třípatrovou budovu kde se nachází: 1. NP deset kanceláří, 2. NP třináct kanceláří, 3. NP čtrnáct kanceláří . Na všech patrech se nachází kuchyňka a sociální zázemí. K dispozici je dostatek parkovacích míst u objektu. Možno pronajmout zvlášť ale i jako celek. Volné ihned. Číslo zakázky: 70248 Užitná plocha: 1 500 m2 Typ domu: patrový Druh prostor: kanceláře Energetická náročnost budovy: G - Mimořádně nehospodárná Plocha kanceláří: 785 m2 Typ budovy: cihlová Stav objektu: velmi dobrý Počet míst k parkování: 20 K nastěhování: 30.11.2021 Ostatní vybavení: ostraha - PCO Telekomunikace: telefon, internet, kabelová TV, satelit Topení: lokální - plynové Doprava: silnice, autobus Elektřina: 230V Voda: zdroj pro celý objekt Odpad: kanalizace Plyn: individuální Schodiště: zábradlí - ocelové
Uzavřený areál - Výrobní hala laminátových dílů s bytem na o
Uzavřený, oplocený výrobní areál s možností bydlení se nachází v průmyslové zóně, ve výborné poloze na okraji obce Újezd u Brna. Lokalita je velmi dobře a rychle dostupná do Brna ( pouze 15km) a na dálnici. Ocelová výrobní hala laminátových dílů je typu HARD Jeseník o rozponu 15m. K boční stěně je přistavěna rampa pro příjezd kamionů a nákladních aut. Západním směrem k hale je přistavěna zděná administrativní část. Přístavba je jednopodlažní, jedná se o nepodsklepený objekt z tvárnic Ytong, stropy z desek Hurdis se sedlovou střechou a vlastní štítovou zdí, s výměrou 113m2. V objektu je vrátnice, chodba, kanceláře, kuchyň, koupelna a WC a je nyní využíván jako byt s dispozicí 3+1. S halou je komunikačně propojen prostorem zděné vestavby v hale, ve které se nachází šatny zaměstnanců, soc.zařízení, sprchy, jídelna s kuchyňkou a chodba, kotelna a kompresorovna. Prostor vestavby je od zbývající provozní části haly požárně oddělen. Vlastní výrobní prostor haly je rozdělen na několik sekcí na sebe logicky navazujících - sklad, míchárna barev, lakovna, 2x laminovna, sušárna a brusírna. Za halou jsou čtyři zastřešené skladové koje. K dispozici je dále projekt pro nástavbu 2.NP s další administrativní částí s vlastním vchodem, se třemi kancelářemi, denní místností a soc.zařízením. 2.NP má být předsazeno před průčelí stávajícího objektu, kde tak vznikne podloubí na ocelové konstrukci s otevřeným ocelovým schodištěm do 2.NP. Areál je napojen na plyn a El.220/380 V a má vlastní trafostanici s příkonem (P) 80 a možností navýšení až na 200 A. Voda je přivedena ze dvou vlastních studní s dostatkem vody (vrt 40m a kopaná 10m), odpady jsou svedeny do septiku, povrchová voda do vsakovací jímky. Vytápění celého objektu včetně výrobní části je zajištěno dvěma kotly s výkonem 400 kW na plyn a elektřinu. V hale je rozvedena vzduchotechnika, rozvod tlakového a vakuového vzduchu. Příjezd k areálu je bezproblémový i pro kamiony, po asfaltové silnici, parkování je možné přímo v areálu. Jedná se o velmi zajímavou nabídku výrobního areálu ve výhodné lokalitě na okraji obce, nenavazující přímo na obytnou zónu a je tedy možné využití pro výrobu i v nočních hodinách aniž by výroba někoho rušila.
Pronájem kanceláře 15 m2 v administrativní budově v Olomouci
Pronájem kanceláře o rozloze 15m2 na ulici Tovární v Olomouci ve třetím patře cihlové administrativní budovy bez výtahu. Jedná se o praktickou lokalitu nedaleko vlakového nádraží a zastávky MHD. Kancelář je vybavená nábytkem, který lze po dohodě ponechat, vyměnit nebo odebrat. Velkou výhodou je parkovací stání v ceně v oploceném areálu i parkování na komunikaci před budovou. K dispozici je možnost využití velkoobjemových tiskáren, vybavené kuchyňky a toalet. Měsíční nájem včetně služeb, internetu a parkovacího stání činí 4863 Kč bez DPH, vratná kauce je 5.000 Kč , provize RK jeden měsíční nájem. Kanceláře jsou okamžitě k dispozici.
Pronájem kanceláří v administrativní budově, 18 m2, Nad lesn
Nabízíme pronájem nevybavené kanceláře v administrativní budově OFFICE PARK ZÁLESÍ, ulice Nad lesním divadlem v atraktivní lokalitě Braník na Praze 4. Budova prošla kompletní rekonstrukcí v roce 2019, kanceláře jsou vybaveny koberci, žaluziemi a osvětlením, k dispozici je internet. V nabídce jsou kanceláře ve dvou patrech. Možnost parkování na vlastním uzavřeném parkovišti hned za budovou. Ke kanceláři je možné využít kuchyňský kout a sociální zázemí a recepci. V blízkosti autobusová zastávka (spojení na metro Kačerov 15 minut), obchod, pošta. K dispozici ihned. Více informací Vám poskytneme v naší realitní kanceláří. ev.č.: 1791 + energie 1.500 Kč, + vratná kauce (nájem + energie + DPH), (možnost parkování 1.500 Kč), + provize RK třída energetické náročnosti budovy: G - Mimořádně nehospodárná dle vyhlášky č.148/2007 Sb. druh objektu: cihlová stav objektu: po rekonstrukci typ domu: patrový zastavěná plocha (m2): 515 plocha parcely (m2): 515 plocha kanceláří (m2): 18 počet podlaží objektu: 3 počet míst k parkování: 1
Administrativní prostory
Nabízím administrativni prostory V Brusperku.
Prodej komerčního objektu na Velehradě
cena v RK, Vám zprostředkuje prodej komerčního objektu na Velehradě. Jedná se o víceúčelovou budovu přímo v centru obce Velehrad, s výhledem na Baziliku Nanebevzetí Panny Marie a svatého Cyrila a Metoděje. Celý objekt má k dispozici 1631 m² užitného prostoru. Budova prošla v roce 2013 kompletní a nákladnou rekonstrukcí až do dnešní podoby. V současnosti je objekt využíván takto: 1.PP - 253 m² zázemí velkokapacitní kuchyně, sklady, prostory pro úklid, sociální zařízení včetně sprch pro zaměstnance 1.NP - 514 m² prodejna potravin, prodejna uzenin, drogérie a pivnice + nákladní rampa + sklady a výtah 2.NP - 426 m² restaurace až pro 150 hostů s rozdělenými salonky a terasami s výhledem na baziliku, kuchyně s kapacitou 1000 jídel za den. 3.NP - 438 m² administrativní kanceláře s terasami, byt pro zaměstnance, strojovna VZT a kotelna V budově je jak nákladní výtah spojující 1.PP, nákladovou rampu a kuchyni v 2.NP, ale také osobní výtah zajišťující bezbariérový přístup do celé budovy. Budova má k dispozici klimatizace, kdy je klimatizováno 2. a 3. NP. Celá budova je vytápěna centrálním plynovým kotlem. Před objektem je k dispozici 10 rezervovaných parkovacích míst pro osobní automobily. Po dohodě může být součástí prodeje i kompletní zařízení budovy (pokud budoucí majitel bude chtít provozovat komerční prostory za stejnými účely). Díky velikosti a umístění lze celý objekt využít pro různé účely, např. jako administrativní centrum, kanceláře, sídlo firmy, skladovací prostory, ale i ubytovací zařízení apod. V případě zájmu lze jednat i o pronájmu celého objektu. Budova stojí přímo v centru obce Velehrad, což je vyhlášeným turistickým centrem mikroregionu Buchlov. Vysoká turistická návštěvnost obce je zaručena díky poutnímu místu Velehradského kláštera, jehož součástí je Baziliku Nanebevzetí Panny Marie a svatého Cyrila a Metoděje. Vrcholem turistické sezóny je Velehradská pouť a Dny dobré vůle na začátku července. Ale i v jiných termínech není o návštěvníky nouze a to díky spoustě dalších a zajímavých turistických míst (zejm. Archeoskanzen Modrá, Živá voda, rozhledna na Salaši, atd.). V případě, že Vás tato nabídka zaujala, neváhejte a zavolejte realitnímu makléři o více informací. Pozn.: Jelikož se zatím zpracovává vyhotovení PENB uvádíme v inzerci dočasně třídu G - nehospodárná. Ev. číslo: 640085. Energetický štítek: G
Kanceláře 77 m2, Praha 4 - Chodov, Starochodovská, parkování
Nabízíme pronájem čtyř kanceláří , o ploše 77 m2 + společné prostory v lokalitě Praha 4 - Chodov, Starochodovská ulice. Kanceláře se nacházejí v přízemí dvoupodlažní administrativní budovy. Tři kanceláře jsou samostatné, jedna je průchozí. Jsou vybaveny kancelářským nábytkem, který je k vidění na fotografiích. V prostorách je klimatizace, objekt je napojený na PCO. K dispozici je společné wc na patře. Možnost pronájmu sklepního prostoru 18m2 za 4000,-Kč/měsíčně. Několik parkovacích stání je možné využít zdarma přímo před budovou. Pro úsporu nákladů je instalováno nové tepelné čerpadlo pro vytápění budovy. Prostoty jsou vhodné na administrativní činnost. Nákupní centrum Chodov je vzdálené asi 5 min chůzí. Nájezd na D1 je vzdálen 100m. ev.č.: 8464 + služby 4500,-Kč, Kauce 2 nájmy, + provize RK třída energetické náročnosti budovy: G - Mimořádně nehospodárná dle vyhlášky č.78/2013 Sb. druh objektu: cihlová stav objektu: velmi dobrý typ domu: patrový zastavěná plocha (m2): 100 plocha kanceláří (m2): 77 číslo podlaží v objektu: 1 počet podlaží objektu: 3 počet míst k parkování: 5
Pronájem, kancelář, 10 m2, Chlumec nad Cidlinou
Nabízíme k pronájmu kancelář v obci Chlumec nad Cidlinou, ul. Rooseveltova. V uzavřeném areálu se kancelář nachází v administrativní budově v 1. NP. s užitnou plochou 10 m2. V areálu až 10 parkovacích míst. Kancelář vybavena základním nábytkem. Administrativní budova je vybavena kuchyňským zázemím, zasedací místností s projektorem, sociální zázemím a je zabezpečena průmyslovou technikou. Ihned volné. Majitel preferuje dlouhodobé nájemce. Cena měsíčního nájemného ve výši 2.000,- Kč + služby dle spotřeby. Neplatíte provizi zprostředkovatele. Doporučujeme prohlídku. Více informací u makléře.
Kanceláře, Karlov Velké Meziříčí, 126692
Nabízím Vám pronájem reprezentativního kancelářského celku, kancelářské prostory v lukrativní části Velkého Meziříčí, v blízkosti dálničního sjezdu. Administrativní budova disponuje osobním výtahem, vytápění podlahové - tepelné čerpadlo, vysokorychlostní internet. Vlastní vymezené parkovací stání přímo u budovy. Prostory lze upravovat dle požadavků klienta a nabízí více možností pronájmu. Jednotlivé kanceláře od 20 do178 m2, nebo i celé patro až 800 m2 pro sídlo firmy. Prostory mají vlastní uzamykatelný přístup z chodby. Na patře je společná kuchyňka s jídelním koutem a veškeré sociální zázemí. Nájemné od 900-, Kč/m2/rok + služby. Cenovou kalkulaci Vám rádi zpracujeme po prohlídce prostor na základě Vašich individuálních požadavků na celkovou výměru. Strategická poloha Velkého Meziříčí, s bezproblémovým spojením autem i MHD, a výbornou dostupností dálnice D1. Volné dle dohody. Pro více informací volejte makléře. Číslo zakázky: 126692 Užitná plocha: 800 m2 Účel budovy: administrativní budova Typ domu: patrový Energetická náročnost budovy: C - Úsporná Garáž: Ne Typ budovy: montovaná Stav objektu: novostavba Celková plocha: 800 m2 Podlaží: 4 Počet míst k parkování: 45 K nastěhování: 01.02.2023 Ostatní vybavení: výtah, ostraha - PCO, sociální zařízení Umístění objektu: klidná část obce Topení: ústřední - dálkové, jiné Doprava: vlak, dálnice, silnice, MHD, autobus Voda: rozvod studené a teplé vody Odpad: kanalizace
Kanceláře, centrum města Břeclavi
, Vám zprostředkuje pronájem dvou kanceláří v 3.NP administrativní budovy v samém centru města Břeclavi. Místnosti jsou bez vybavení. K dispozici společné prostory na patře - kuchyňka, sociální zázemí. Přístup do budovy neomezen. Vhodné pro administrativní činnost. K pronájmu ihned. V případě potřeby lze kanceláře po domluvě vybavit zakázkovým nábytkem. Zvolte podnikání ve středu města. Doporučujeme k pronájmu. Ev. číslo: 637594. Energetický štítek: F
Prodej pozemku 6 447 m² s SP pro administrativní budovu, mož
Exkluzivně zprostředkuji prodej stavebního pozemku ke komerční výstavbě o výměře 6 447 m², umístěného v severním okraji obce Nová Ves, okres Mělník, 3 min od sjezdu na 18. km z dálnice E55. Lze uhradit jen 25 % kupní ceny a zbylou část splácet po dobu 15 let s úrokem 10 %. Pozemek se prodává včetně projektové dokumentace pro stavební povolení na stavbu administrativní dvoupodlažní budovy s podkrovím o zastavěné ploše cca 300 m², užitné ploše 470 m². Lze umístit i budovu do 500 m² zastavitelné plochy. Na pozemku jsou přípustné stavby pro výrobu, skladování, zemědělství a dopravní nebo technickou infrastrukturu. Lze jednat i o koupi navazujícího pozemku o výměře 7 648 m². Rozvod vodovodního řadu a elektrické sítě je na hraně pozemku. Vzhledem k atraktivně lokality vřele doporučuji prohlídku.
Poradenství, administrativní služby, vyřizování na úřadech
Nabízím poradenství a administrativní služby, např. sepis různých žádostí, smluv (např. o zápůjčce aj.), předžalobních výzev, vyplňování formulářů atp. Nabízím rovněž pomoc s vyřizováním Vašich záležitostí na úřadech. Dále nabízím odborné zpracování Vašich písemností, např. sepis: - kupní či darovací smlouvy (popř. i s břemenem užívání atp.) - návrhu na vklad vlastnického práva - návrhu na rozvod manželství - návrhu na vypořádání SJM či návrhu dohody manželů o vypořádání SJM - návrhu na svěření dítěte do péče či návrhu dohody rodičů na péči o nezletilé dítě - návrhu na úpravu výživného, návrhu na úpravu styku s dítětem - a obdobné soudní návrhy (žaloby) - předžalobní výzvy - insolvenčního návrhu - přihlášek pohledávek do insolvenčního řízení. Mám 30-tiletou praxi a dlouhodobě spolupracuji s advokátní kanceláří (oblast práva: civilní, opatrovnické, trestní, dědické a insolvenční). Nabídka platí pro oblast Ostrava a okolí. V případě Vašeho zájmu napište, prosím, na email: dr.poradna@ nebo sms na mobil: 053 950. Nabídka uvedených služeb platí stále.
Pronájem 1+1 - 38m, Ostrava - Zábřeh, Výškovická 63
Cena za 1 měsíc - Nájem 6700 Kč + Služby, elektřina a plyn 4000 Kč = 10700 Kč za měsíc pro 1-2 osoby. Byt 1+1 se nachází na ideálním místě na ulici: Výškovická 63 v Ostravě Zábřehu. Byt se nachází ve 4. podlaží v domě s výtahem. Byt je ve velmi dobrém stavu po nedávné rekonstrukci. V koupelně je vana. V pokoji je koberec, jinak linoleum. V chodbě se nachází skříň, která může v bytě zůstat. Celý dům je revitalizován. V blízkosti domu jsou všechny služby a je velmi dobře dostupný. V docházkové vzdálenosti je Avion Shopping park. V těsné blízkosti jsou autobusové i tramvajové zastávky, odkud se pohodlně dostanete kamkoliv po Ostravě. Za domem je velké parkoviště, na kterém vždy bez problému zaparkujete. Byt je volný a prohlídky jsou možné po domluvě. Preferuji dlouhodobý pronájem, ideálně na několik let. Podmínkou je pracovní smlouva. Jsem majitel a nepřeji si služby realitních kanceláří, děkuji za pochopení. Neplatíte žádnou provizi, pouze administrativní poplatek 2000 Kč. Stačí složit 10700 Kč nájem + 1x měsíční vratnou kauci 10700 Kč + administrativní (nevratný) poplatek 2000 Kč - dohromady 23400 Kč a bydlíte. Zájemci pište na email:
Byt 2+1, Karviná 4 - Ráj
Hledáte byt po kompletní vkusné rekonstrukci? V tom případě vám představuji tento krásný byt o dispozici 2+1 s velkou prosklenou lodžií, kde můžete léto strávit, jako na zahradě v přírodě a večer si připravit večeři na grilu. Klidná lokalita s bezproblémovým parkováním, kompletní nákladná rekonstrukce a také kuchyně vybavená kvalitními vestavěnými spotřebiči. V bezprostřední blízkosti je veškerá občanská vybavenost (ZŠ, MŠ, pošta, obchod, restaurace, lékař., atd.). Byt se nachází ve zvýšeném přízemí (1.NP) panelového domu po kompletní revitalizaci. Dispozičně je řešen jako 2+1 s velkou prosklenou lodžií a sklepní kóji. Pokoje jsou neprůchozí, světlé a velmi prostorné. Koupelna je spojena s WC, má nadstandartní sprchový kout s vestavěnými policemi s osvětlením, umyvadlovou skříňku se zrcadlem a veškerými nástěnými koupelnovými doplňky. Kuchyňská linka je na míru, má spoustu úložného prostoru a vestavné spotřebiče – varnou indukční desku, digestoř, multifunkční troubu, mikrovlnou troubu a myčku. Velkou výhodou je orientace bytu na dvě světové strany, ložnice na východ zajistí klidný spánek a obývací pokoj na západ pak denní světlo po celé odpoledne. Navíc je byt jednoduše větratelný. Měsíční náklady na bydlení pro jednu osobu činí celkem 14 900 Kč + elektřina. - zahrnuje: nájemné + služby (zálohy za teplou, studenou vodu a teplo pro jednu osobu, ostatní služby domu) - nezahrnuje: zálohy na elektřinu - zálohy hradí nájemník sám a dále zálohy na služby pro každou další osobu (ty činí 900 Kč/každá další osoba). Vratná kauce (jistota): 14.900,- Kč Administrativní poplatek: 14.900,- Kč K podpisu smlouvy je nutné mít připraveno: 1x nájem ve výši 14.900 Kč, vratnou kauci 14.900 Kč, administrativní poplatek 14.900 Kč. Zaujal vás tento byt a rádi byste jej viděli osobně? Neváhejte mě kontaktovat.
Dům na hlavním náměstí v Šumperku
Jedinečná nabídka prodeje historického domu na hlavním náměstí v Šumperku (nemovitá kulturní památka). Zkolaudován jako administrativní budova, možné upravit i na rodinný dům v kombinaci s podnikáním. SLEVA (březen 2023) - Původní cena 17.470.000 Kč. Jedná se o jedinečnou příležitost přesunout sídlo firmy do atraktivní polohy historického centra Šumperka. Vhodné pro právníky, poradce, finanční služby a řadu dalších uplatnění. Dům prošel v roce 2008 větší rekonstrukcí, kdy kromě stavebních úprav byly renovovány rozvody elektřiny, vytvořeno zasíťování pro datový přenos, provedena výměna otopného systému (plynový kotel se zónovou regulací umožňující samostatné nastavení programu topení pro každou místnost), protože v domě sídlila britsko-australská certifikační společnost, byl objekt i zabezpečen alarmem, bezpečnostními dveřmi a kamerovým systémem. Po rekonstrukci byl dům rekolaudován na administrativní budovu. V přízemí se nachází jednací místnost s kuchyňským koutem a samostatné WC, dále skládek, chodba místnost u bočního druhého vstupu, kde je umístěn plynový kotel a uložena popelnice, jednací místnost je možno využít i pro menší obchod, v minulosti zde byl bar. Místnost má krásné klenby. V prvním patře je velká kancelář a dále technická místnost/kuchyňka a WC, v druhém patře je velká kancelář s kuchyňským koutem a samostatné WC. V prvním podzemním podlaží se nachází pěkný velký sklep s klenutým stropem. Vytápění je plynové a vzhledem k velmi silnému zdivu je velmi úsporné. V budově je přípojka vdsl internetu a datový rozvod do všech místností.
Prodej původního RD v Albrechticích rekolaudovaného , 127022
Prodej původního RD s pozemky o výměře 1287 m2, včetně hospodářské budovy se skladovacím prostorem a garážemi, v blízkosti centra obce Albrechtice. Původní RD je dvoupodlažní podsklepený objekt, který byl v roce 2011 rekonstruován a rekolaudován na administrativní budovu s technickým zázemím, užitná plocha 399 m2. Elektroinstalace světelná a motorová. Odkanalizování do veřejné kanalizace, voda obecní. Vytápění elektro přímotopy, ohřev TUV el.bojlery. Možnost připojení na plynovou přípojku. Dispoziční řešení: 1.PP: garáž, skladové prostory, umývárna, sprcha a WC, spol.plochy (136 m2). 1.NP: vstupní chodba, kuchyňka, chodba, WC, 5 místnosti , v mezipatře komora (129 m2). 2.NP: hala s kuchyňským koutem, WC, 6 místností (134 m2). Součástí prodeje je i zděná, patrová budova se třemi garážemi v 1.PP a příručními sklady v 1.NP. Užitná plocha 160 m2. I tato stavba je napojena na vodu, elektřinu a kanalizaci. Původní RD je oplocen kovovými plotovými dílci se sloupky z přírodního kamene. Plot prošel rekonstrukcí v roce 2017. Objekty jsou napojeny na bezpečnostní systém. Stavebně technický stav objektu je velmi dobrý, odpovídá provedené rozsáhlé rekonstrukci a prováděné záchovné údržbě. Vzdálenost do centra Havířova 7 km, vzdálenost do centra Českého Těšína 13 km. Ideální pro firmu hledající jak administrativní zázemí, tak sklady, garáže a zpevněné plochy na parkování, či jako ubytovací objekt s potřebným příslušenstvím. Do konce března 2023 nabízíme prostřednictvím našeho partnera úrokové sazby od 5,49 % p.a. Více informací Vám sdělí náš specialista na prohlídce. Poznámka k ceně: Cena na vyžádání Číslo zakázky: 127022 Typ budovy: cihlová Poloha objektu: samostatný Typ domu: patrový Sklep: celopodsklepeno Energetická náročnost budovy: G - Mimořádně nehospodárná Bazén: Ne Garáž: Ano Velikost domu: 5 a více pokojů Druh domu: jiný dům Počet podlaží objektu: 3 Stav objektu: velmi dobrý Plocha pozemku: 1 287 m2 Zastavěná plocha: 1 287 m2 Užitná plocha: 559 m2 Umístění objektu: klidná část obce Obytná plocha: 264 m2 Kvalitativní standard: dům z klasických materiálů Počet pokojů: 9
Práce z domu plat 35 000 Kč
Dobrý den, jsme zahraniční firma AUSPREISER která bude expandovat do Česka. Nabízíme práci z domova. Vy rozhodujete o tom v jaký čas začnete pracovat. Obdržíte notebook i na vlastní užití. . Tato práce je nenáročná a ideálně se hodí pro maminky s dětmi na mateřské či studenty. Jediné pravidlo je, abyste měli alespoň 18 let. Nepožadujeme žádné konkrétní vzdělání. Hledáme 50 nových lidí, se kterýma navážeme vzájemnou spolupráci. Práce je vhodná převážně pro studenty, maminky na mateřské a hlavně pro všechny co mají chuť pracovat... Pokud máte zájem, kontaktujte nás na našem emailu: info@ Napište tam vaše jméno, příjmení, věk, odkud jste a my se vám do hodinky ozveme. Děkujeme a budeme se těšit na dlouhodobou spolupráci. info@ info@ info@