inzerce, prodej, prodám, bazar

administrativní práce z domova - strana 12

Počet nalezených inzerátů ADMINISTRATIVNÍ PRÁCE Z DOMOVA: 1000 - strana 12

Práce z domova
Nabízím práci z domova.
telefonista/tka
Hledám telefonistu/tku, který/á by podle call skriptu volal/a potencionálním zákazníkům a představoval/a naší společnost. Navíc by od klientů vybírala potřebné dokumenty. Vhodné pro kohokoliv, práce z domova, flexibilní časová doba. Požadujeme Příjemné vystupování IČO Nabízíme práci z domova časově flexibilní práci kombinovanou mzdu Práci na fakturu
Administrativní pracovnice
Společnost TECH-VOLT, s.r.o. hledá administrativní pracovnici na plný nebo částečný úvazek. Pracovní náplň: zpracování dokladů členěných na zakázky, podkladů pro mzdy, pokladních dokladů, pracovní smlouvy, podklady pro účetní, podkladů pro administrativu menší firmy dle potřeby. Životopisy zasílejte na e-mail: info@
Prodej areálu Dolní Lištná - budova, dílna, garáže....
Nabízíme k prodeji areál, ve kterém se nachází administrativní budova, garáže, dílna (která je vytápěná), výrobní hala a volné plochy o rozměrech cca 2.200 m2 . V administrativní budově se nachází rozestavěný podkrovní byt a celý dům je v současné době využíván jako kancelářské prostory a dále se zde nachází zázemí pro zaměstnance. Celý dům je podsklepený, střecha je zateplená. Areál je napojen na vodovodní přípojku a přípojku elektřiny, je zde septik. Plyn je přivedený k hranici pozemku. V současné době je areál využíván jako sídlo firmy, k uskladnění materiálu a parkování firemních vozidel. Prostory je možné využívat také k výrobní činnosti, opravárenství nebo autoservisu. Energetická náročnost hlavní budovy G(neuvedena).Informace o ceně v RK.
Pronájem komerční prostory 430 m2 v přízemí, Bzenec
Tento volný komerční prostor v rámci administrativní budovy můžete využít pro lehkou výrobu a kanceláře. Prostory tvoří hlavní místnost, oddělená místnost pro kanceláře, šatny se sprchami a toaletami. Přízemní sólo vstup je vhodný i pro bezbariérovou obslužnost. Snadná dostupnost pro kamionovou dopravu i pro Vaše zaměstnance díky autobusové zastávce přímo u areálu. Přístup do administrativní budovy je řešen přes vrátnici s ostrahou 7 dní v týdnu nonstop. V areálu jsou k pronájmu i další skladové prostory. Využijte příležitosti rozvíjet své podnikání a sjednejte si prohlídku u makléře. ev.č.: 0527 + zálohy na energie třída energetické náročnosti budovy: G - Mimořádně nehospodárná dle vyhlášky č.264/2020 Sb. druh objektu: cihlová stav objektu: dobrý typ domu: patrový zastavěná plocha (m2): 1045 plocha parcely (m2): 1045 plocha kanceláří (m2): 430 číslo podlaží v objektu: 1 počet podlaží objektu: 3 počet míst k parkování: 5
Pronájem skladu
Nabízíme k pronájmu sklad o výměře 467 m2 na adrese Valcha 139, 301 00 Plzeň. Technické specifikace: - Šířka skladu 16,8m - Délka skladu 28,6m - Rampa - Hydraulický vyrovnávací můstek - Vrata č.1 u rampy š: 3 m / v: 3,5 m - Vrata č. 2 v úrovni komunikace š: 4 m / v: 4,3 m - nosnost podlah 5 t / m2 - výška prostor 4,8 m - možnost temperace skladu do 10°C - možnost pronájmu skladové buňky uvnitř skladu - parkovací plochy k dispozici – za poplatek - sociální zázemí v administrativní budově – za poplatek - kancelářské prostory k pronájmu v administrativní budově Cena: 133,18 Kč / m2 / měsíc 1.598,16 Kč / m2 / rok
administrativní pradenství
Nabízím zhotovení a pomoc při různých vyhotoveních dokladů, pomoc při vyhotovení základního účetnictví, daňové evidence pro OSVČ,zhotovení faktur a ostatních dokladů, zhotovení dopisů na úřady, a veškerou administrativní službu s tím spojenou.Dále provádíme poradenskou a pracovní činnost v údržbě nemovitosti.
administrativní pracovnice
Hledáme administrativní pracovnici do velkoobchodu potravin. Nástup ihned. Hrubá mzda 33tis. Preferujeme znalost v systému pohoda, angličtinu.
Administrativní pracovnice/účetní
Hledáme spolehlivou kolegyni do našeho týmu na administrativní pozici/účetní. Pracovní náplň: elektronické zpracování dokladů, třídění a zakládání dokumentů, zpracování přijatých a vydaných faktur, pokladní kniha. Požadujeme SŠ vzdělání, spolehlivost, pracovitost, ochotu učit se novým věcem, znalost účetního programu POHODA výhodou. Vše rádi naučíme. Nabízíme odpovídající platové ohodnocení, individuální odměny, práci v příjemném kolektivu. Nástup možný ihned.
Administrativní pracovník/pracovnice
Do firmy Rostislav Rubeš přijmeme administrativní pracovníky Firma Rostislav Rubeš je autobusová zájezdová společnost. Nabízíme Vám zajímavou pracovní pozici, kde bude Vaší náplní komunikace s našimi klienty, prostřednictvím mailu a telefonu komunikace s řidiči zadávání nových objednávek do systému Pracování s Microsoft Office (Word, Excel) Evidence objednávek. Požadujeme: Komunikativní znalost slovem i písmem anglického jazyka Zodpovědnost Pečlivost Odolnost vůči stresu Ochota učit se novým věcem Tato pracovní pozice je vhodná i pro absolventy středních škol. Můžeme Vám nabídnout plat 25.000,- - 30.000,- Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím mailu -> info@ Kancelář: PO-PÁ 8-16.00h -
Pronájem kanceláře 51 m²
Nabízíme Vám pronájem nových kancelářských prostor s parkovacími místy v ceně nájmu. Jedná se o tři nebytové prostory na severozápadní straně města Hradec Králové v areálu společnosti SMTC, a.s., která je vzdálena přibližně 2 km od centra města. Kancelářské prostory se nacházejí v budově č. 5, což je hlavní administrativní budova areálu SMTC, a.s., přilehlá k ulici Koutníkova. Blok kanceláří je uzavřen vlastním vstupem s elektronickým kódovým zámkem. V 1. patře administrativní budovy jsou k dispozici 3 kanceláře o celkové rozloze 51m2 (kancelář 17m2). Jedná se tedy o 3 volné kanceláře. Vlastní kanceláře jsou po rekonstrukci a vybaveny klimatizací. Ke kancelářím je možné využívat velkou jednací místnost v 1. patře AB, s kapacitou až 30 osob. Nájemné za všechny tři kanceláře je ve výši 14.000,- Kč/měsíc (cena za jednu kancelář činí 4.500,-Kč/měsíc) . Ceny jsou uvedeny bez DPH a bez poplatků za služby. Poplatek za zprostředkování je v ceně jednoho nájmu. Volné, s možností užívání ihned.
Administrativní komplex., 96464
Nabízíme k pronájmu administrativní komplex v 1 patře se 16 kancelářemi, 2 učebny, 4 sociální zařízení, 2 kuchyňky. Možnost pronájmu skladových ploch. Náklady na služby rozpočtem. Poznámka k ceně: + provize RK, + služby Číslo zakázky: 96464 Užitná plocha: 412 m2 Typ domu: patrový Druh prostor: kanceláře Energetická náročnost budovy: G - Mimořádně nehospodárná Garáž: Ano Plocha kanceláří: 412 m2 Typ budovy: cihlová Stav objektu: velmi dobrý Počet míst k parkování: 5 Umístění objektu: rušná část obce K nastěhování: 30.11.2021 Ostatní vybavení: plot, sociální zařízení Sociální zařízení: Ano Komunikace: dlážděná Topení: ústřední - plynové Doprava: vlak, silnice, MHD, autobus Elektřina: 230V Voda: dálkový vodovod Odpad: kanalizace Plyn: plynovod
Ošetřovatelka koní / administrativní pracovnice
Hledám ošetřovatelku koní s částečným uplatněním i jako administrativní pracovnice na farmě ve Vysokých Žibřidovicích. Požaduji minimálně středoškolské vzdělání a ŘP skupiny B. Nástup, pracovněprávní vztah i platové podmínky dle dohody.
Pronájem kanceláře v Praze 9 bez provize
Pronájem kanceláře v Praze 9 bez provize Ceny jsou uvedeny s 15% slevou do konce roku. Lokalita: Praha 9, metro Vysočanská 3 min pěšky Kancelář 336 - 3.patro ( 35,8 m2 ) Nájem 8 216,-Kč bez DPH (270 Kč/m2) Provozní náklady 3 401,-Kč bez DPH (95 Kč/m2) + společné prostory 822,-Kč bez DPH (10 % od ceny najmu) Celkem 12 439,-Kč bez DPH + poplatky dle m2 (elektřina, plyn , voda) Parkovné 1100,- Kč bez DPH za 1 parkovací místo Sklad 150,- Kč bez DPH / m2 Internet je od 469,- Kč bez DPH/1 připojení Administrativní budova má vstupní halu s recepcí a ostrahou, osobním a nákladním výtahem, možnost parkování před budovou za příplatek a možnost pronájmu skladů. V objektů se nachází jídelna, 10 zasedacích místností až pro 40 osob a konferenční sál pro 140 osob. Administrativní budova se nachází v centrální části Prahy 9 v docházkové vzdálenosti stanice metra B Vysočanská a vlakového nádraží Praha Vysočany, Libeň a autobusové dopravy. V těsné blízkosti objektů se nachází Městský úřad, pobočka České pošty, několik poboček bank, nákupní centrum, restaurace a hotel. Zájemce neplatí provizi. Vratná kauce je 2 měsíční nájem.  Кontakt: +420 776 744, +420  Email: @, sprava.kaizen@
Adamov, pronájem administrativní budovy , 2.370 m2 – komerce
Ev.č. 5380BL007 Nabízíme vám k pronájmu administrativní budovu ve městě Adamov jako cenově zajímavou alternativu k nájmu komerčních prostor v Brně. Budova má čtyři nadzemní a jedno podzemní podlaží. Ve třech nadzemních podlažích je celkem cca 30 kanceláří (včetně několika větších kanceláří využitelných bez stavebních úprav např. jako učebny nebo ordinace a reprezentativních kanceláří generálního ředitele a ředitelů odborů), dva ateliéry využitelné k bydlení + další místnosti přestavitelné na bydlení. V nejvyšším, čtvrtém patře, je konferenční sál pro cca 200 osob, využitelný např. k přednáškám, společenským akcím apod. Místnosti v suterénu jsou využitelné jako učebny, dílny, sklady, technické zázemí či pro relaxační aktivity. Suterén i podlaží jsou kromě širokého schodiště přístupná osobním výtahem. Objekt byl komplexně zrekonstruován v r. 2015-2016, rekonstrukce byla oceněna cenou Ministerstva průmyslu a obchodu za nejlepší rekonstrukci podnikatelských objektů - 2. místo ze 180 projektů. Celková plocha objektu je 2.370 m2 rozložená po 450 m2 v každém patře a 120 m2 v samostatném proskleném přístavku, který může velmi dobře sloužit např. jako show room.. Objekt je vytápěn automatizovanou plynovou kotelnou se třemi kaskádovitě zapojenými kotly a samostatným obvodem pro regulaci každého patra (možné je i dálkové ovládání pres internet). Po provedené rekonstrukci má objekt energetickou náročnost - třída C, okna jsou opatřena žaluziovým systémem s automatickým celoobjektovým ovládáním umožňujícím minimalizaci tepelných ztrát. Střecha objektu je připravena na osazení FVE s přívody do centrálního rozvaděče, v objektu je prostor pro bateriové úložiště. Na vyhrazené parkoviště jsou vyvedeny samostatné okruhy na nabíjení elektromobilů. Vnitřní osvětlení je provedeno kompletně LED systémem. Všechna podlaží jsou opatřena EPS, EZS + kamerovým systémem. V každém podlaží, včetně 1.PP, je vedena strukturovaná kabeláž. Na internet je budova připojena optickým systémem ADAnet s rychlostí až 10 GBIT/s. Objekt je zabezpečen elektronickými kódovacími klikami. Ve dvou patrech je zaveden audiovizuálním systémem s pseudodotykovou funkci. Do objektu je přivedena elektřina 230 + 380 V, plyn a voda (dodavatel - vodárenská společnost Adavak- má třetí nejlevnější vodné v JM kraji díky své vlastní kompletní infrastruktuře a v současné době i ceny plynu pro 2023). Velkou výhodou je jednak bezproblémové parkování přímo u budovy na vlastním parkovišti zabezpečeném závorou pro 30 aut + dalších 30 aut na veřejném parkovišti vedle objektu, jednak perfektní dopravní dostupnost do Brna. Do restaurace na oběd je to cca 3 minuty pěšky, linka autobusu staví přímo u budovy, nově zrekonstruovaná vlaková zastávka na trati Brno - Blansko je vzdálená dvě minuty od objektu. Cesta vlakem do Brna na hlavní nádraží trvá 20 minut, do Blanska necelých 10 minut. Majitel preferuje pronájem budovy kompletně s tím, že bude souhlasit s dalšími případnými podpronájmy. Podmínko
Pronájem kancelářského prostoru v Praze, ul. Lomnického
Pankrác Prime Office Building, kde Vám nabízíme volné kanceláře, je jedinečný administrativní projekt, který je strategicky umístěn v dobře zavedené lokalitě na Praze 4. Má perfektní a snadný přístup městskou hromadnou dopravou (stanice metra Pražského povstání na trase C / červená linka, autobusy a tramvaje) a autem. Kancelářská budova Pankrác Prime je vybavena 7 500 m² moderních kancelářských prostor rozložených do sedmi pater, parkoviště a nonstop zabezpečení. Kanceláře splňují nejvyšší standardy s minimálním podílem společných prostor. Návrh budovy byl zcela založen na budoucích požadavcích na maximální variabilitu prostoru, což by jeho nájemce neomezilo při volbě vlastního uspořádání interiéru kanceláře a podle vlastního vkusu. Budova je snadno dostupná autem z Pražské magistrály. V okolí této administrativní budovy je další občanská vybavenost, včetně pošty, obchodů, nákupního centra Arkády Pankrác. Více info v RK. Lokalita: Lomnického, Nusle Cena za m2 je 16 Eur, uvedená cena se může lišit dle aktuálního kurzu eura Evidenční číslo: 767020 Energetická náročnost : Třída G - Mimořádně nehospodárná
Prodej administrativní budovy 354 m2, Praha 4 - Krč
Prodej kancelářské cihlové zateplené budovy o užitné ploše 354 m2 po kompletní rekonstrukci, která se nachází u stanice metra linky „C“ Kačerov v Praze 4. V 1-3.NP budovy jsou kancelářské místnosti a k tomu příslušenství, sociální zařízení, kuchyňky a zasedací místnost. V suterénu domu je umístěno technické zázemí, další místnosti v současné době plní funkce skladových prostor. Půda domu je obytná, má střešní okna, strop je zkosený. Vytápění budovy je zjištěno plynovým kotlem. V domě jsou plastová okna. Interiérové dveře jsou z masivu. Na parkovišti před domem o velikosti 50 m2 se dají zaparkovat několik aut. Ze strany vnitrobloku objekt má terasu 37 m2 a oplocenou svažitou zahrádku o výměře 87 m2. Nemovitost je vhodná jako sídlo společnosti se zázemím pro administrativní pracovníky. Je možnost přestavby na bytové jednotky. Nízké provozní náklady. Pomůžeme s hypotečním úvěrem. Lokalita: Čerčanská, Krč Evidenční číslo: 810929 Energetická náročnost : Třída G - Mimořádně nehospodárná
Prodej, komerční/výroba, 5303 m2, 54472 Bílá Třemešná, Trutn
Prodej zavedené truhlářské výrobyNabízíme k prodeji výrobní a skladovací areál v Bílé Třemešné, 6km od Dvora Králové nad Labem. Celý areál je převážně přízemní. Provozní část se skládá ze dvou výrobních hal, dílny údržby, lakovny, několika skladů, kantýny a sociálních zařízení. V samostatné administrativní budově je 5 vybavených kanceláří pro expedici, obchod a vedení firmy. Podnik má vlastní centrální kotelnu s plně automatizovaným kotlem na štěpku a pelety. Haly jsou vybavené odsáváním pilin do sila a piliny jsou dále využívané pro vytápění. Důležitou součástí dřevovýroby je vlastní katr a automatizovaná sušárna dřeva typu HK KRAKO s teplovzdušným vytápěním. Výrobní a administrativní objekty jsou zděné. Na pozemku jsou dále k dispozici kovové kolny a dřevěné přístřešky. Areál je oplocený se stálou hlídací službou, která má zázemí v roubené vrátnici u vjezdu do areálu. Podnik je situovaný na okraji obce v sousedství další truhlárny, se kterou je navázaná spolupráce v případě potřeby využití kapacity. Ryze česká společnost se zavedeným systémem řízení jakosti dle ČSN EN ISO 9001:2009 je držitelem protokolů o zkouškách požární odolnosti na požární uzávěry od zkušební laboratoře PAVUS, a.s. Výrobky jsou atestovány společností Centrum stavebního inženýrství. Za uvedenou cenu nabízíme pouze nemovitosti, ale je možné jednat o převzetí fungující společnost s výrobním programem sériové a kusové výroby protipožárních, vchodových a interiérových dveří. Historie podniku v Bílé Třemešné sahá do poloviny 19.století. Původně závod na výrobu vnitřních dveří postupně zavedl výrobu vchodových palubkových dveří. V roce 1964 se podnik stal součástí Krkonošských dřevařských závodů. Z továrny na zpracování dřeva vznikla v roce 1996 nová firma , která navázala na místní tradici. Od roku 2002 se výroba rozšířila o sortiment dřevěných oken typu EURO 68, od roku 2003 o sortiment protipožárních dveří a od roku 2006 také oken typu EURO 78. Firmu je možné převzít i jako fungující podnik, včetně sortimentu a zakázek, bez přerušení výroby. Dále je možné jednat o převzetí části výroby nebo pouze o prodeji nemovitostí. Prodejní brožuru a odkaz na virtuální prohlídku zašleme na vyžádání. Cena: Info u realitního specialisty Možnost hypotéky: Ne Typ domu: přízemní Budova: Cihlová Energetický štítek: G Stav objektu: Dobrý Vlastnictví: Osobní Umístění objektu: okraj obce Okolní zástavba: obytná Podlaží: 1 Celková plocha: 17991 Užitná plocha: 5303 Voda: dálkový vodovod Topení: lokální tuhá paliva Komunikace: asfaltová Zařízený: ano Balkón: Ne Lodžie: Ne Terasa: Ne Sklep: Ne Garáž: Ne Parkovací místo: Ne Datum nastěhování: 01.10.2022 Rok výstavby: 1964 Rok rekonstrukce: 2014 Elektřina: 400V Doprava: vlak, silnice, autobus
Pronájem kancelářského prostoru, 444 m², Praha, ul. Na strži
Pronájem moderních kancelářských prostor o výměře 443,77m2 + 4,02 m2 terasy v 5NP administrativní budovy TRIMARAN PRAHA. Reprezentativní administrativní komplex s recepcí poskytuje možnost parkování (až 8 parkovacích míst v 1 PP), nachází se v těsné blízkosti metra linky C –⁠ Pankrác a sousedí s obchodním centrem Arkády Pankrác. Kancelářské prostory se skládají z recepce, 2x open space, 5x kancelář, kuchyňka s terasou a serverovna. Tyto prostory lze variabilně upravit dle potřeby. Nájemné je hrazeno v EUR a to 12,- EUR/2m/měsíc + 21,- EUR/terasa/měsíc + záloha na energie 170,- Kč/m2/měsíc. Dále je možnost pronájmu až osmi garážových stání a to za 130,- EUR/stání/měsíc. Bližší informace u makléře. Lokalita: Na strži, Krč + energie 90.000,- Kč/měsíc Evidenční číslo: 828695 Energetická náročnost : Třída G - Mimořádně nehospodárná
Pronájem kanceláře Praha 9 bez provize
Pronájem kanceláře v Praze 9 bez provize Lokalita: Praha 9, metro Vysočanská 3 min pěšky VOLNÉ PROSTORY: - 19,2 m2 - 7526,4 Kč* - 33,4 m2 - 13092,8 Kč* - 32 m2 - 12544 Kč* - 26,9 m2 - 10544,8 Kč* - 17,2 m2 - 6742,4 Kč* * Cena nezahrnuje poplatky _____________________________ Parkovné 1100,- Kč bez DPH za 1 parkovací místo Sklad 150,- Kč bez DPH / m2 Internet je od 469,- Kč bez DPH/1 připojení Administrativní budova má vstupní halu s recepcí a ostrahou, osobním a nákladním výtahem, možnost parkování před budovou za příplatek a možnost pronájmu skladů. V objektů se nachází jídelna, 10 zasedacích místností až pro 40 osob a konferenční sál pro 140 osob. Administrativní budova se nachází v centrální části Prahy 9 v docházkové vzdálenosti stanice metra B Vysočanská a vlakového nádraží Praha Vysočany, Libeň a autobusové dopravy. V těsné blízkosti objektů se nachází Městský úřad, pobočka České pošty, několik poboček bank, nákupní centrum, restaurace a hotel. Zájemce neplatí provizi. Vratná kauce je 2 měsíční nájem. Кontakt: +420 776 744, +420 Email: sprava.kaizen@