administrativní - strana 6
Počet nalezených inzerátů ADMINISTRATIVNÍ: 571 - strana 6
Náplň spolupráce:
Administrativní činnosti spojené s chodem společnosti a podporou CEO
e-mailová a telefonická komunikace s klienty, odbavování a reporting emailů
práce s příspěvky na sociálních sítích Instagram, Facebook, YouTube - psaní příspěvků atp.
scany faktur, komunikace s účetním oddělením
kontrola úklidu kanceláře a zajištění čistoty na pracovišti
osobní asistence (vyzvedávání zásilek, doručování pošty, reklamace)
další administrativní úkony (šíře záběru dle schopností),
pomoc s chodem officu (doplňování nápojů, pomoc managerovi/CEO, řediteli)
Co od Tebe očekáváme:
chuť a ambici pracovat samostatně a dotahovat věci do konce,
komunikační dovednosti, spolehlivost a pečlivost,
schopnost proaktivně hledat řešení v různých situacích ad hoc
dobrou znalost práce v MS Office (Word, Excel, případně Power Point),
minimálně SŠ vzdělání.
Můžeme Ti nabídnout:
-pracovní úvazek 0,5 s možným postupným navýšením, hledáme však brigádníka na min. 2 dny v týdnu
odměna min 150,-Kč/1h (dle zkušeností až 190,-Kč/1h) na IČO/DPP/DPČ
práci v Praze na Andělu v malém kolektivu v nové kanceláři
různorodou práci a vhled do kompletního fungování rostoucí firmy,
dlouhodobou spolupráci s možností růstu (my sami každý rok rosteme a vytváříme tak prostor pro nové aktivity a odpovědnosti),
potenciál pro seberealizaci,
„rodinnou“ atmosféru menší firmy plné aktivních a nadšených lidí, společné akce.
Pracovní prostředí v moderní kanceláři, k práci MacBookAir a iPhone
Práce je vhodná i pro uprchlíky ze zahraničí, avšak požadujeme český jazyk na min. B1 úrovni
Kontaktujte nás: office@ a nebo 111 177
Podívejte se taktéž na naše webové stránky:
Nabízíme k pronájmu skladové a výrobní prostory, které se nachází v obci Ludgeřovice v okrese Opava v Moravskoslezském kraji. Areál přímo u hlavní silnice, v těsném dosahu D1 a ostatních důležitých tahů. 5 km od centra Ostravy. nedaleko hranic s Polskem.
Objekt k dlouhodobému pronájmu hala o výměře 990 m2:
Dispozice
- 620 m2 - skladovací plocha
- 200 m2 - administrativní zázemí
- 40 m2 - technické místnosti
- 130 m2 - rampa
-vnitřní dispozice: sklad, prodejna, kanceláře, soc. zařízení.
Technické specifikace:
- světlá výška: 5m
- nosnost podlah: 5t/m²
- rolovací vrata o velikosti 3,6 x 3,6 m + dva vchody
- vytápěná, nezateplená
- rampa
- vjezd pro TIR
- jeřáb o nosnosti 2t
- 5x sekčními vrata
- přímý vjezd
- vytápění plynový kotel s rozvody UT, moderní vytápění skladových a výrobních prostor pomocí plynových ohřívačů – ROBUR
- elektro 230/380 V
- Nová LED svítidla skladový prostor
- voda, plyn, elektřina - samostatné měření
- energie fixovaná cena do 31/12/2023
- po domluvě možnost pronájmu také zpevněných ploch pro další skladování - až 1000 m2
V objektu je nová funkční EPS, EZS, kamerový systém. Objekt se nachází v uzavřeném areálu s velkou manipulační plochou.
Cena pronájmu je vázaná na dobu min 2-5 let.
V případě dlouhodobého pronájmu více jak 5-10 let cena pronájmu 59 000 Kč/měsíc/bez DPH a energií.
Stav zboží - Použité
Náhlavní souprava vhodná pro administrativní pracovníky. Je kompatibilní s celou řadou IP telefonů Yealink. Vyznačuje se kompaktním praktickým vzhledem a je vyroben z lehkých materiálů, aby byl zajištěn maximální komfort. Otočný a všesměrový mikrofon spolu s funkcí potlačení okolních šumů zajišťuje kvalitní a čistý přenos zvuku. Funkce Rychlé odpojení poskytuje pohodlné ovládání, které umožňuje okamžitě opustit hovor nebo se přepnout na přímém signálu z jiného zařízení.
ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE
Délka kabelu: 1 m
Kompatibilita: Yealink T2, T3, T4
Rozhraní: RJ-9
Barva: černá
V zastoupení majitele Vám nabízíme k pronájmu skladovací /nebo výrobní/ halu. Hala má celkovou výměru 550 m2. Její rozměry jsou 18 x 31. Světlá výška je 6m. V hale se nachází jeřáb o nos.5 t. Halu je možno vytápět, dokončuje se zateplení a výměna oken. V bezprostřední blízkosti haly se nachází administrativní budova, která nabízí možnost sociálního zázemí pro zaměstnance, možnost využití šaten, nebo pronájem kanceláře. Dobrá dopravní dostupnost.
Poznámka k ceně: + spotřeby a energie
Číslo zakázky: 126969
Užitná plocha: 550 m2
Typ domu: přízemní
Druh prostor: skladovací
Energetická náročnost budovy: G - Mimořádně nehospodárná
Garáž: Ne
Plocha kanceláří: 20 m2
Typ budovy: montovaná
Stav objektu: velmi dobrý
Počet míst k parkování: 5
K nastěhování: 01.03.2023
Ostatní vybavení: bezbariérový přístup, sociální zařízení
Doprava: vlak, dálnice, silnice, MHD, autobus
Představuji Vám k pronájmu skladové prostory v průmyslovém areálu o dispozici 9 metrů šíře a 17 délka. Vchodové vrata mají rozměry 3,5 metru šíře a 3,5 metru na výšku. Prostory jsou zatím bez elektřiny, kterou lze připojit, vytápění není k dispozici. Snadná dostupnost pro kamionovou dopravu i pro Vaše zaměstnance díky autobusové zastávce přímo u areálu. Přístup do administrativní budovy je řešen přes vrátnici s ostrahou 7 dní v týdnu nonstop. V areálu jsou k pronájmu i další skladové prostory. Využijte příležitosti rozvíjet své podnikání a sjednejte si prohlídku u makléře.
ev.č.: 0535
+ zálohy na energie
třída energetické náročnosti budovy: G - Mimořádně nehospodárná
dle vyhlášky č.264/2020 Sb.
druh objektu: cihlová
stav objektu: dobrý
typ domu: přízemní
zastavěná plocha (m2): 261
plocha parcely (m2): 261
plocha kanceláří (m2): 153
číslo podlaží v objektu: 1
počet podlaží objektu: 1
počet míst k parkování: 2
Představuji Vám k pronájmu skladové prostory v průmyslovém areálu o dispozici 11 metrů šíře a 12 délka. Vchodové vrata mají rozměry 3,5 metru šíře a 3,5 metru na výšku. Prostory jsou osvětleny a připojeny na elektřinu, vytápění není k dispozici. Snadná dostupnost pro kamionovou dopravu i pro Vaše zaměstnance díky autobusové zastávce přímo u areálu. Přístup do administrativní budovy je řešen přes vrátnici s ostrahou 7 dní v týdnu nonstop. V areálu jsou k pronájmu i další skladové prostory. Využijte příležitosti rozvíjet své podnikání a sjednejte si prohlídku u makléře.
ev.č.: 0534
+ zálohy na energie
třída energetické náročnosti budovy: G - Mimořádně nehospodárná
dle vyhlášky č.264/2020 Sb.
druh objektu: cihlová
stav objektu: dobrý
typ domu: patrový
zastavěná plocha (m2): 646
plocha parcely (m2): 646
plocha kanceláří (m2): 132
číslo podlaží v objektu: 1
počet podlaží objektu: 1
počet míst k parkování: 2
Rozšiřujeme tým naší práškové lakovny.
Hledáme kolegu/kolegyni na pozici ODBORNÝ REFERENT/ODBORNÁ REFERENTKA.
Sprechen Sie Deutsch? Administrativní úkoly a pokročilá práce s PC vám nejsou cizí? Tak to si budeme rozumět!
A co nabízíme?
práci na HPP (nástup možný ihned) ????️
vánoční odměny a prémie k osobním jubileím ????
parkoviště v areálu / zastávka MHD přímo před budovou společnosti ????
neomezený přísun kávy zdarma ☕️
malý kolektiv, kde se všichni známe jménem ????
Více informací k otevírané pozici naleznete na:
Pokud se chcete stát naším budoucím parťákem, zašlete nám prosím životopis a stručný motivační dopis na emailovou adresu: weikertova@
Nabízíme pronájem suchého a nového skladu v areálu administrativní budovy Rustonka. Adresa Sokolovská 689/115, Praha 8. Velikost skladu 41m2. Přístup 24hodiny denně. Provozovatel skladu česká firma , ale cena je v eurech. Cena za měsíc 388 euro + DPH ( 469 euro s DPH).
Ev.č. 15434033
Nabízíme k prodeji skladové / výrobní prostory v nově vznikajícím areálu s parkovacími místy v Doubravicích nad Svitavou.
Doubravice nad Svitavou severní trasa Svitavy (41 km), Blansko (9 km), Brno (35 km).
K dálnici D1 Brno (35 km), D1 Vyškov (40 km), D46 Prostějov (43km).
Areál je tvořen hlavním objektem (1405 m2) se 7 moduly flexi boxů o velikosti 200 - 220 m2 s možností spojení jednotlivých boxů dle potřeby Vaší společnosti. Modulární řešení jednotek nabízí flexibilní dispozice.
Flexibilní boxy mohou sloužit jako:
- skladovací prostory
- malé dílny se zaměřením na drobnou nerušící výrobu
- sídla firem s obchodním zaměřením
- vzorkovna
- prodejna s doprovodnou skladovací funkcí
Každá jednotka disponuje sekčními garážovými vraty, dále okny pro denní osvětlení a případnou administrativní činnost. Uživatelům bude umožněna i vestavba patra.
Příklad využití:
1.NP :
- samotný skladovací prostor: 174 m2
- zázemí pro zaměstnance (WC, šatna, umývárna): 26 m2
2.NP:
- kancelář: 20 m2
Jednotky jsou nabízeny se základním osvětlením, temperováním na nezámraznou teplotu a přípravou přípojek vody, kanalizace, rozvody plynu a elektrické energie. Vytápění jednotek je realizováno plynovými kondenzačními kotly.
1 parkovací stání ke každé jednotce v ceně.
Areál bude kompletně oplocen drátěným oplocením s vjezdovou branou.
Před objektem budou provedeny zpevněné plochy (do 12t - v případě požadavku, možné navýšení) z betonové dlažby s parkovacími stáními.
Technické parametry:
Stavba je založená na betonových pilotách. Nosná konstrukce ocelová. Zastřešena sedlovou střechou, výška hřebene 8,377 m.
Vybavení a standardy na vyžádání.
Plánovaný termín kolaudace 2. kvartál 2024.
En. náročnost b.: G - Mimořádně nehospodárná
Cena: info v RK, včetně DPH, včetně poplatků, včetně provize, včetně právního servisu.
Prodej výrobního areálu o celkové rozloze 3195 m2 v obci Veltruby. Na pozemku se nachází dvě haly o velikosti 966 m2 a 855 m2 vhodné k výrobě, nebo skladování a dvě administrativní budovy. V jedné budově je kancelář, dva malé byty, koupelna, WC a šatny. V druhé budově lze dobudovat kanceláře, nebo další byty. Parkovat je možné u vjezdu do areálu, nebo uvnitř. Většina plochy areálu je zpevněna panely. V současné době jsou prostory pronajaté a po dohodě lze pokračovat se současným nájemníkem v pronájmu. Areál se nachází ve vzdálenosti cca 12 km od nájezdu na dálnici D11. Více informaci u makléře.
Lokalita: Na návsi, Veltruby
Evidenční číslo: 830123
Energetická náročnost : Třída G - Mimořádně nehospodárná
Hledáme obchodního zástupce pro oblasti po ČR dle Vašeho výběru s výrobky značky MONI pro velkoobchody a malobchody. Vyrábíme úklidový materiál.
Co u nás budete dělat?
-osobní uzavírání objednávek u stávajících klientů
-vyhledávání nových klientů přímo v terénu
Co musíte znát, mít a umět?
-obchodní talent, chuť pracovat, práce s Excelem, e-mailem, WhatsApp
-praxe s obchodováním vítána
-řidičský průkaz typu B
Co Vám nabízíme
-notebook, mobil, automobil, měsíční stabilní peněžitou podporu 20.000,- / měsíčně, až 20% provize z tržby,
-administrativní podporu, firemní oblečení, marketingová podpora, podpora vedoucího pracovníka
Přijmeme zodpovědného kolegu nebo kolegyni s technickým zaměřením.
Požadujeme:
• SPŠ nebo SŠ – technického zaměření
• schopnost vedení teamu
• komunikativnost
• administrativní úkony
• znalost MS Excel, Word, Office
• časovou flexibilitu
• organizační schopnosti,
• řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme:
• perspektivní práci a zázemí
prosperující firmy
• mzda od 35 000,- Kč (nástup) až 50
000,- Kč
• individuální odměny
• firemní akce
• stravenky
• 5 týdnů dovolené
• práci na HPP
• možný nástup ihned
Rozmanitá práce v jednom z největších specializovaných autobazarů v ČR, který funguje už od roku 1996. Rádi vás ve všem zaškolíme.
Naše požadavky:
- znalost AJ na dobré komunikační úrovni (slovem i písmem)
- dobré komunikační dovednosti - komunikace se zákazníky je základem
- výborná znalost práce na PC (MS Word, Outlook, Excel...)
- ochota učit se nové věci, budete muset ovládat firemní software, ve kterém vás zaučíme
- znalost základů účetnictví, budete vystavovat faktury a spolupracovat s hlavní účetní
- výborná schopnost organizace práce (smluv, faktur, dokladů...) a dobrý time management
Nabízíme:
- mzdu: 30.000,- Kč čistého! (možnost kariérního růstu a tedy i růstu mzdy)
- 20 dní dovolené + 2 sick days
- nástup od 1.5.2023 (HPP na dobu neurčitou)
Hledáme technicky zdatného zodpovědného kolegu nebo kolegyni se zájmem o nákladní vozidla a stavební techniku.
Požadujeme:
• vzdělání min. SŠ
• technicko-ekonomický obor výhodou
• analytické myšlení
• znalost MS Excel, Word
• samostatnost
• výborné organizační schopnosti
• komunikativnost
Nabízíme:
• Mzdu až 40.000, -Kč
• firemní akce
• stravenky
• 5 týdnů dovolené
• zajímavou a různorodou práci v
příjemném kolektivu
• práce na HPP
• nástup možný ihned
Přijmeme na VPP osobního asistenta ředitele společnosti. Požadujeme znalost práce microsoft office, všeobecnou znalost administrativní práce na počítači, řidičský průkaz skupiny B, alespoň komunikační úroveň AJ, časovou flexibilitu, slušné společenské vystupování na reprezentativní úrovni - dress code - oblek. Nabízíme příjemné pracovní prostředí, výhodný tarif pro neomezené volání a neomezená data a adekvátní ohodnocení, hodinová mzda 150 Kč / hod čistého, řízení SUV Mercedes Benz, po celém území ČR a EU. Vhodné pro studenty VŠ. CV zašlete na adresu director@ tel.:
Kurz se koná v západních Čechách pro zájemce z celé ČR a SR.
Jako 1. v ČR a SR Vám nabízím intenzivní jednodenní kurz 1 on 1: Začni bagrovat!
Naučte se to, co by jste se sami drahými chybami učili a zjišťovali měsíce a roky.
Chcete si pořídit mini bagr pro svou stavbu, dům, chalupu, zahradu?
Chcete si začít přivydělávat při své současné práci?
Chcete začít podnikat jako OSVČ na vedlejší činnost?
Chcete začít vydělávat?
Právě tento kurz je určen pro budoucí a začínající podnikatele v tomto oboru.
Náplň kurzu individuálního školení:
Naučím tě potřebné základy k bezpečnému a efektivnímu ovládání mini bagru, v rozsahu cca 4 hodin se strojem: CATERPILLAR 302.2 D
Další 2 hodiny konzultace 1 on 1, týkající se byznysu kolem bagrování, jako vedlejší příjem.
administrativní záležitosti, pojištění
efektivní reklama
přístup k zákazníkům
výběr stroje
koupě stroje
další stroje a vybavení
cenotvorba
DOBA TRVÁNÍ ŠKOLENÍ - cca 6-7 hodin
Místo konání kurzu: Lomnička E5, Plesná, 35135, Západní Čechy
15km od Františkových Lázní
20km od Chebu
28km od Sokolov
40km Karlovy Vary
Koná se celoročně, vždy v sobotu a v neděli, dopředu je potřeba si rezervovat termín.
Ukážu ti cestu správným směrem, ušetřím ti nervy a desetitisíce korun!
Celková cena kurzu: 9990Kč
Stanovená cena je konečná, nejsem plátcem DPH. Součástí ceny je mj. spotřeba PHM.
Objednávejte přímo na Tel:
Email: bagrlevne@
Dále nabízím také Zážitkové bagrování,
více info na
Představujeme Vám reprezentativní kancelář v historické budově na Masarykově náměstí v Jihlavě. Kancelář o výměře 27 m2 je situována v 1.patře administrativní budovy. Kancelář je součástí nedávno zrekonstruovaného obchodně-administrativního komplexu.
Parkování přímo u objektu po zakoupení parkovací předplatitelské karty. Možnost připojení k internetu, bezbariérový přístup do kanceláře zajištěn.
Poznámka k ceně: + služby + jednorázová provize RK
Číslo zakázky: 126745
Užitná plocha: 27 m2
Typ domu: patrový
Druh prostor: kanceláře
Energetická náročnost budovy: D - Méně úsporná
Garáž: Ne
Plocha kanceláří: 27 m2
Typ budovy: smíšená
Stav objektu: velmi dobrý
K nastěhování: 01.02.2023
Ev.č. 085-19-015
Nabízíme k pronájmu unikátní a reprezentativní kanceláře v atraktivní lokalitě blízko Václavského náměstí, na rohu ulic Jindřišská a Politických vězňů. V bezprostřední blízkosti se nachází stanice metra Můstek (linky A a B). Parkování k dispozici přímo v budově.
Kancelářské prostory se nacházejí v luxusní administrativní budově, která originálním způsobem spojuje historii a modernu. Historická a nová část budovy jsou propojeny a obklopeny elegantním atriem s vertikální zahradou osázenou více než 5 000 živými rostlinami, které zajišťují 100 % čistý vzduch pro komfortní a zdravé pracovní klima. Komunikace mezi podlažími je zajištěna stylovými výtahy, nájemníci ale mohou použít také dvě reprezentativní historická schodiště.
Všechna podlaží nabízejí jak uzavřené, tak inteligentní velkoprostorové členění s plně vybavenými kuchyňskými kouty. Mezistěny kanceláří v historické části budovy mohou být kompletně nebo částečně odstraněny.
Budova je výjimečná i z hlediska úspornosti a šetrnosti k životnímu prostředí, pyšní se zeleným certifikátem LEED GOLD.
Prostory k pronájmu:
přízemí, 168,62 m2, nájem 30 Eur/m2/měsíc
2. patro, C1, 252,6 m2, 17,5 Eur/m2/měsíc
3. patro, Unit C2, 242,76 m2, 17,5 m2/měsíc
6. patro, Unit B5, 179,14 m2, 17,5 m2/měsíc
K nastěhování ihned.
Služby: 200 CZK/m2/ měsíc + DPH včetně médií nájemce
Parkovací stání: 219 EUR + 700 Kč / místo / měsíc + DPH
En. náročnost b.: G - Mimořádně nehospodárná
Pojďme spolupracovat na projektech v Německu!
⚡️⚠️ Pomocné, elektrikářské práce 2023(DE)
Místo výkonu:
⭐️ Kolín nad Rýnem (novostavba, administrativní budova)
Termín nástupu:
• ihned nebo dle domluvy
• dvě volná místa
Náplň práce:
• drážkování, kabelizace
• zapojování světel, vypínačů, zásuvek
• přípravné a dokončovací práce
Požadavky:
• 1x NJ do dvojice pro základní komunikaci ohledně práce/ubytování
• základní ruční nářadí k práci
• pracovní oblečení a obuv
• čtení z plánů
• spolehlivost a slušné vystupování
• auto (do skupiny/dvojice)
Základní info:
• spolupráce na živnostenský list + A1
• fakturace po 2. týdnu
• odměna 3200 - 4200€ / měsíc
• možnosti záloh
• turnusy dle domluvy
• pěkné ubytování zajištěné a hrazené
• žádné poplatky
• ověřený klient
• dlouhodobé projekty
• lidský přístup & férové jednání
• neustálá podpora & pomoc
ℹ️ V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím formuláře zde ➡️
______________________________________
➤ Kontakty (Po-Pá 09-17hod):
☎️ +420
☎️ +420
• info(a)
Pojďme to společně dat dohromady, milerádi Vás uvítáme u nás v týmu! ☺
Cena kus 800 Kč
Možnost odebrat i po jednotlivých kusech.
Stav zboží - Nové
Yealink YHS32 je profesionální headset vyroben pro administrativní pracovníky, SOHO, nebo personál call center. Je kompatibilní s celou řadu IP telefonů Yealink . Má profesionální design, velký polštářek ucha, 330o nastavitelný mikrofon a ultra nízkou hmotnost.
Konektor: RJ9
Délka kabelu: 1 m
Citlivost mikrofonu: -38.0 dB re.1V/Pa
Citlivost sluchátek: 95dB SPL +/-dB SPL
Impedance sluchátek: 150
Frekvenční rozsah pro sluchátko a mikrofon: 100Hz - 8KHz
Napětí: 1.0 - 10 V
Váha: 50 g