administrativní - strana 2
Počet nalezených inzerátů ADMINISTRATIVNÍ: 571 - strana 2
BO! Vám nabízí rozlehlý výrobní a skladovací areál umístěný ve východních Čechách v obci Mladé Buky. Tento areál byl od počátku využíván majiteli objektu pro své vlastní podnikatelské aktivity v oblasti koupelnových doplňků a předložek. Výstavba objektu probíhala v několika etapách v letech 1992-1998, následně byl průběžně modernizován.
Mladé Buky se nachází v těsném sousedství města Trutnov. Areál je součástí komerční zóny při silnici první třídy I/14 Trutnov - Vrchlabí a železniční tratě Trutnov - Svoboda nad Úpou. Ve vzdálenosti cca 12 km od areálu je plánována výstavba dálnice D11 Hradec Králové - Polsko. Uvedení dálnice v úseku Trutnov - státní hranice do provozu je v současné době plánováno na rok 2026.
Objekt je koncipován ve tvaru písmene U a je využíván jako administrativní budova a sklady. Areál je převážně jednopodlažní, administrativní část má 2 nadzemní podlaží. Budova je nepodsklepena a je kompletně vytápěna. Svislé nosné konstrukce jsou zděné, vodorovné nosné konstrukce jsou dřevěné trámové. Budova je zastřešena sedlovou střechou se skládanou taškovou krytinou. Příčky jsou zděné, vnější povrchy tvoří omítky. Na podlahách jsou položeny keramické dlažby nebo jsou podlahy betonové. V administrativní části je položena plovoucí podlaha, dlažby a koberce.
Jsou zde zavedeny veškeré inženýrské sítě kromě zemního plynu - veřejná kanalizace, veřejný vodovod a elektrická energie. Velkou výhodou v dnešní energeticky náročné době je teplovodní ústřední vytápění. Součástí objektu je výměníková stanice a elektrorozvodna. Provozy jsou vybaveny lokální klimatizací.
Celkový stavebně technický stav budov je velmi dobrý, jsou průběžně udržovány a modernizovány. Celý areál je oplocen, plochy dvora jsou zpevněny asfaltovým povrchem. U vstupu je parkoviště.
Mladé Buky jsou turisticky atraktivní lokalitou, v těsné blízkosti objektu se nachází golfový a wellness resort U Hrádečku, skiareál s bobovou dráhou a dětským parkem. Nedaleko najdeme Jánské Lázně se Stezkou korunami stromů a skiareálem Černá hora nebo vyhlášené středisko Pec pod Sněžkou.
Rádi Vás s tímto areálem osobně seznámíme.
ev.č.: 1855
třída energetické náročnosti budovy: G - Mimořádně nehospodárná
dle vyhlášky č.264/2020 Sb.
druh objektu: cihlová
stav objektu: velmi dobrý
umístění objektu: centrum obce
typ domu: přízemní
zastavěná plocha (m2): 3233
užitná plocha (m2): 3411
plocha parcely (m2): 5311
celková plocha (m2): 8544
počet podlaží objektu: 2
počet míst k parkování: 10
Nabízíme Vám k prodeji administrativní budovy na okraji obce Chodová Planá. Tyto prostory byly využívány jako kanceláře k přilehlému areálu. Budovy jsou nyní vhodné k rekonstrukci a lze je poté využívat jako ubytovnu s několika desítkami pokojů nebo jako administrativní budovy s kancelářemi. Celý objekt je rozdělen do 3 budov, které na sebe navazují. Tento prostor má široký potenciál využití. Vede sem příjezdová cesta z hlavní komunikace a přímo před budovami je několik míst k parkování. Více informací Vám rádi sdělíme v naší RK.
ev.č.: 6899
třída energetické náročnosti budovy: G - Mimořádně nehospodárná
dle vyhlášky č.264/2020 Sb.
druh objektu: cihlová
stav objektu: před rekonstrukcí
umístění objektu: okraj obce
typ domu: patrový
zastavěná plocha (m2): 1413
užitná plocha (m2): 3290
plocha parcely (m2): 3315
celková plocha (m2): 3315
počet podlaží objektu: 3
počet míst k parkování: 10
Nabízíme k prodeji výrobní areál na kraji města Litvínova o rozloze 7500 m2. Součástí areálu je administrativní budova (412 m2), ve které se nachází 5 kanceláří, společenská místnost, zázemí pro zaměstnance (šatny, kuchyňka, sprchy, 5x sociální zařízení), dílna a malý sklad. Součástí administrativní budovy je velký dvoupatrový sklep. Areál se prodává včetně veškerého vybavení, jak administrativního, tak technického. Kompletní vybavení dílen (klempířské stroje - ohýbačky, nůžky, stáčečka apod.), skladového materiálu, 2 vysokozdvižných vozíků Desta, Ford Transit (9 míst), výsuvného žebříku (šikmý výtah Bocker HD) a další. Součástí prodeje je i fasádní lešení (418 m). Další částí objektu je hala o velikosti 250 m2, která má dvě rampy pro zásobování, V objektu jsou pak ještě tři garáže. Jedna plechová 60 m2 a 2 zděné 80 m2 a 65 m2, které mohou sloužit i jako servisní dílny. Větší ze zděných garáží má tři stání a jeden hydraulický zvedák. Mezi plechovou a zděnou garáží je přístřešek s betonovou plochou o rozloze 60 m2, vhodný ke skladování. Do objektu vedou veškeré inženýrské sítě (voda, plyn, elektřina). Umístění objektu mimo obytnou zástavbu umožňuje i hlučnější provoz. Areál je napojen na PCO a vybaven kamerovým systémem. V areálu je dostatek prostoru pro případnou přístavbu. Celý areál je oplocen a dle územního plánu je plocha evidována jako smíšená výrobní (VS). Dle informací je možné ještě dokoupit sousedící pozemek s obdobnou rozlohou. Třída energetické náročnosti: G - Mimořádně nehospodárná (dle vyhláška č. 264/2020 Sb.)
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/SKLADNÍK (Praha 5) - KULINA Group, a.s.
Pavel, náš vedoucí skladu pro e-shop KULINA, hledá do svého týmu novou posilu, která mu pomůže se zajištěním chodu skladu na úseku příjmu zboží.
Co u nás budete dělat:
- zajistíte klasické přijímání a naskladňování zboží
- pečlivě zkontrolujete zboží na příjmu, zpracujete dodací listy
- postaráte se o vyřizování reklamací
- budete komunikovat s dopravci při reklamaci dopravy společně se zákaznickým servisem
- pomůžete kolegům při skladových inventurách
- zhruba 70% vašeho času se budete věnovat administrativní práci
Co od vás požadujeme:
- zkušenost na obdobné pozici vítáme
- uživatelskou znalost PC
- zodpovědnost za kvalitně odvedenou práci
- důslednost, svědomitost, samostatnost
- občasnou časovou flexibilitu
- trestní bezúhonnost
Co vám nabízíme:
- práci na HPP
- denní směny pondělí - pátek
- zaměstnanecké benefity (25 dnů dovolené, - - slevy a zaměstnanecké výhody obchodních partnerů)
- práci v příjemném menším kolektivu
Strana zelených vypisuje výběrové řízení na pozici „Hlavní manažer/ka“.
Náplň činnosti:
- Vedení administrativní agendy strany (pošta, datová schránka, smlouvy, archiv, spolupráce s účetní)
- Vedení kalendáře akcí
- Správa členské databáze a komunikace s členskou základnou
- Organizace jednání, sjezdů a dalších akcí
- Příležitostná komunikace s úřady
- Nárazově volební agenda – administrativní a organizační podpora voleb
- Řízení dobrovolnických týmů (nábor, práce s členy a členskou databází, organizace akcí)
- Práce na projektech rozvoje strany, na centrální úrovni i v regionech
Co požadujeme:
- Organizační schopnosti, pečlivost, vstřícné vystupování a komunikaci
- Samostatnost, schopnost řešit problémy
- Schopnost práce s dobrovolníky a dobrovolnicemi
- Znalost práce v nástrojích Google (tabulky, texty) či podobných online službách
Výhodou bude:
- Orientace v oblastech politického programu Strany zelených a české i evropské politiky, zájem o politiku
- Zkušenost s prací v neziskovém či na dobrovolnictví založeném prostředí
Nabízíme:
- Práci na HPP s odměnou 35 000 Kč měsíčně za čtyřdenní pracovní týden.
- Kombinace práce v kanceláři strany (Praha 4, nám. Hrdinů) a práci z domova (poměr dle dohody).
- Spolupráci se zajímavými lidmi v dynamickém prostředí politiky.
- Začátek spolupráce dle dohody, preferujeme co nejdřív, nejpozději v dubnu 2023.
Motivační dopis a strukturovaný životopis včetně referenčního kontaktu zasílejte na adresu hr@ do 13. března 2023, 18:00.
Případné dotazy zodpovíme na tel. nebo michal.berg@
Po vyhodnocení nabídek proběhne u vybraných osob pohovor formou videohovoru či osobního pohovoru.
Společnost TECH-VOLT, s.r.o. hledá administrativní pracovnici na plný nebo částečný úvazek.
Pracovní náplň: zpracování dokladů členěných na zakázky, podkladů pro mzdy, pokladních dokladů, pracovní smlouvy, podklady pro účetní, podkladů pro administrativu menší firmy dle potřeby. Životopisy zasílejte na e-mail: info@
Nabízíme k prodeji areál, ve kterém se nachází administrativní budova, garáže, dílna (která je vytápěná), výrobní hala a volné plochy o rozměrech cca 2.200 m2 . V administrativní budově se nachází rozestavěný podkrovní byt a celý dům je v současné době využíván jako kancelářské prostory a dále se zde nachází zázemí pro zaměstnance. Celý dům je podsklepený, střecha je zateplená. Areál je napojen na vodovodní přípojku a přípojku elektřiny, je zde septik. Plyn je přivedený k hranici pozemku.
V současné době je areál využíván jako sídlo firmy, k uskladnění materiálu a parkování firemních vozidel. Prostory je možné využívat také k výrobní činnosti, opravárenství nebo autoservisu.
Energetická náročnost hlavní budovy G(neuvedena).Informace o ceně v RK.
Tento volný komerční prostor v rámci administrativní budovy můžete využít pro lehkou výrobu a kanceláře. Prostory tvoří hlavní místnost, oddělená místnost pro kanceláře, šatny se sprchami a toaletami. Přízemní sólo vstup je vhodný i pro bezbariérovou obslužnost. Snadná dostupnost pro kamionovou dopravu i pro Vaše zaměstnance díky autobusové zastávce přímo u areálu. Přístup do administrativní budovy je řešen přes vrátnici s ostrahou 7 dní v týdnu nonstop. V areálu jsou k pronájmu i další skladové prostory. Využijte příležitosti rozvíjet své podnikání a sjednejte si prohlídku u makléře.
ev.č.: 0527
+ zálohy na energie
třída energetické náročnosti budovy: G - Mimořádně nehospodárná
dle vyhlášky č.264/2020 Sb.
druh objektu: cihlová
stav objektu: dobrý
typ domu: patrový
zastavěná plocha (m2): 1045
plocha parcely (m2): 1045
plocha kanceláří (m2): 430
číslo podlaží v objektu: 1
počet podlaží objektu: 3
počet míst k parkování: 5
Nabízíme k pronájmu sklad o výměře 467 m2 na adrese Valcha 139, 301 00 Plzeň.
Technické specifikace:
- Šířka skladu 16,8m
- Délka skladu 28,6m
- Rampa - Hydraulický vyrovnávací můstek
- Vrata č.1 u rampy š: 3 m / v: 3,5 m
- Vrata č. 2 v úrovni komunikace š: 4 m / v: 4,3 m
- nosnost podlah 5 t / m2
- výška prostor 4,8 m
- možnost temperace skladu do 10°C
- možnost pronájmu skladové buňky uvnitř skladu
- parkovací plochy k dispozici – za poplatek
- sociální zázemí v administrativní budově – za poplatek
- kancelářské prostory k pronájmu v administrativní budově
Cena:
133,18 Kč / m2 / měsíc
1.598,16 Kč / m2 / rok
Nabízím zhotovení a pomoc při různých vyhotoveních dokladů, pomoc při vyhotovení základního účetnictví, daňové evidence pro OSVČ,zhotovení faktur a ostatních dokladů, zhotovení dopisů na úřady, a veškerou administrativní službu s tím spojenou.Dále provádíme poradenskou a pracovní činnost v údržbě nemovitosti.
Poptáváme ženu nebo dívku na recepci v administrativní budově na Praze 4.
-Náplň práce: zajištění chodu recepce,
komunikace se zahraničními klienty, servis v
rámci porad.
-Směny: 12hod. den/noc
-Mzda: 135,-Kč/h. čistého
-NUTNÁ ZNALOST ANGLICKÉHO JAZYKA min. úroveň
A2
V případě zájmu zašlete svůj životopis s přiloženou formální fotografií na email info@
Požadujeme:
- Aj na úrovni min. A2
- ovládání PC
- dobré komunikační a organizační schopnosti
- reprezentativní vystupování
- zodpovědnost
- čistý TR
- certifikát STRÁŽNÝ (možnost dodělat
prostřednictvím naší společnosti)
Nabízíme:
- empatický přístup
- stálou práci
- kariérní růst
- moderní pracovní prostředí
- super kolektiv
- včasné vyplácení peněz
- možnost záloh
tel:
Hledáme spolehlivého kolegu na vrátnici v logistickém areálu.
Administrativni činnost, práce v kanceláři. V zimě topíme, v létě klimatizujeme, žádné postávání venku u vchodů a pod. Práce ve dvou lidech.
Požadavek: práce na PC (více než znalost emailu, FB a pod.) dobrá komunikace, ochota dělat směny, spolehlivost.
ID-HPP, DPP.
Dohoda směn na domluvě.
12 hod. nepřetržité směny. Denní od 7-19hod, noční 19-7hod.
Poptáváme muže na ostrahu administrativní budovy na Praze 4. Ostraha v objektu ve společenské uniformě.
-Náplň práce: Doprovody návštěv, vizuální
kontrola lidí, výpomoc ostraze
budovy v operativních záležitostech,
obchůzková činnost.
-Směny 12hod. den/noc
-Mzda: 120,-Kč/h. čistého
Požadujeme:
- spolehlivost
-reprezentativní vystupování
- zodpovědnost
- čistý TR
- certifikát STRÁŽNÝ (možnost dodělat
prostřednictvím naší společnosti)
Nabízíme:
- empatický přístup
- stálou práci
- kariérní růst
- moderní pracovní prostředí
- super kolektiv
- včasné vyplácení peněz
- možnost záloh
tel: email: info@
Hledám práci jako recepční, casíno, nebo ostraha objektu a osob, administrativní budovy, hotel, stavby, parkoviště, požární dozor,security, recepční - administrativní práce, casíno, údržba a dozor strojního a el. zařízení všeho typu, osobní řidič, hlídání dětí a zájmová činnost dětí. Preferuji DPP, brigáda nejlépe noční směny, jinak dohoda. Na počtu směn se dohodneme. Jsem 51 praxe v oboru 7 let, ŘP a vlastní vozidlo k dispozici, ÚSO s mat. strojírenství a pedag. a soc. právní vzdělání. Znalost PC, EZE, EPS. Centrifikát a čistý TR mám, recenze také. Obchodní domy a supermarkety nenabízejte, mimo prodejny oděvů. Nabídky od 150,-- Kč čistého na hodinu. Pouze tři dny v týdnu. Praha a okolí, popř. Benešov a okolí. Nástup možný . .
Hledáme česky mluvící muže do věku 50let na ostrahu administrativní budovy na Praze 6- Břevnov. Práce v aktivní uniformě venku ale i uvnitř budovy.
Náplň práce:
- práce na vrátnici, obchůzky, čipování, koordinace klientů, práce v týmu,
Směny:
- 12h. den/noc
- 7:00-19:00, 19:00-7:00
Mzda: 110,-Kč/h. čistého
Požadujeme:
-Spolehlivost
-Pečlivost
-Samostatnost
-Odolnost proti stresovým situacím
-Reprezentativní vystupování
-Loajalitu
-Flexibilitu
-Profesní kvalifikace 68-008-e (osvědčení strážný) – možno dodělat
prostřednictvím naší společnosti
-Čistý RT
Nabízíme:
-Motivační ohodnocení od 110,-Kč/h. čistého
-Moderní a příjemné pracovní prostředí, kde se nebudete nudit
-Nabytí profesních zkušeností z provozu, které nikde jinde nezískáte
-Výší úroveň bezpečnostního vzdělávání (školení, certifikace aj.)
-Možnost kariérního a platového růstu
-Možnost uplatnění cizích jazyků
-Zaměstnání ve stabilní firmě s dlouhou
působností
-Férový a empatický přístup
-Možnost vyplácení záloh
tel., info@
Hledáme administrativní pracovnici do velkoobchodu potravin. Nástup ihned. Hrubá mzda 33tis. Preferujeme znalost v systému pohoda, angličtinu.
Společnost Kouba Trans s.r.o. se sídlem ve Zdicích přijme administrativní pracovnici na HPP.Nástup možný dle dohody.Požadujeme pečlivost, spolehlivost, flexibilitu, základ Word, Excel, práce na PC. Pro více info volejte p.Beránek , e-mail josef.beranek@
Hledáme precizní, spolehlivou paní do malého kolektivu. Podmínkou je znalost práce na pc a bydlení v Boru u Tachova či jeho blízkém okolí.
Práce má administrativní charakter - excel, word, scanování, telefonování, pochůzky na poštu, vystavování dokladů/dokumentů, zapisování daňových dokladů, fakturování apod.. Na vše zaškolíme. Znalost s programem Pohoda či s účetnictvím vítána, ale není podmínkou. Nástupní plat je na zaškolení. V případě oboustranné spokojenosti, při rychlém zapracování se, se plat může po např. 6měsících navyšovat. V případě zájmu nám nevolejte, ale pošlete CV na email info@ . Děkujeme.
Do naší pobočky v Praze hledáme do našeho týmu nového kolegu/kyni na pozici administrativní pracovník. Jedná se o práci v personální agentuře - nábory, příprava smluv, lékařských prohlídek, týdenní reporting.
Požadujeme:
znalost práce s PC (Word, Excel)
praxe v personalistice výhodou
Nabízíme:
Stála pracovní doba od 8 do 17
Mzda 25-30.000,-
Email. kancelar.netmarks@