inzerce, prodej, prodám, bazar

administrativní výpomoc z domova

Počet nalezených inzerátů ADMINISTRATIVNÍ VÝPOMOC Z DOMOVA: 1000

Pronájem skladovacích prostorů, Třanovice
Nabízíme k dlouhodobému pronájmu administrativní a skladovací prostory. Administrativní objekt se skládá celkem z 8 místností. Jedná se o 6 kanceláří, velkou zasedací místnost a místnost určenou pro skladování včetně možnosti vjezdu . K této administrativní budově je možno si navíc pronajmout skladovací prostory v sousední hale s těmito možnostmi: Rozměry haly: s rampou 11,5 x 11 m, cca 125 m2, cena nájmu je 12 500,-Kč/měsíc. Další skladovací prostor s přímým vjezdem 25 x 11 m, cca 275 m2, cena nájmu je 27 500,-Kč/měsíc. Skladovací prostory se nenabízejí k pronájmu samostatně. V administrativní budově je k dispozici kuchyňka s posezením a soc. zázemí včetně tech. prostoru. Komerční objekt se nachází v oploceném areálu a je zde možnost parkovacích míst pro cca 20 vozidel. Administrativní budova je zateplena, má novou střechu a nový kombinovaný kotel. Předání a uvolnění nemovitostí je dáno po vzájemné dohodě. Více informací získáte u makléře. Lokalita: Třanovice Evidenční číslo: 818475 Energetická náročnost : Třída G - Mimořádně nehospodárná
Prodej administrativně skladovacího areálu s garážem, 126050
Prodej celo oploceného areálu s administrativní budovou, sklady a garážemi, s pozemky o výměře 1287 m2, v blízkosti centra obce Albrechtice. Administrativní budova je dvoupodlažní podsklepený objekt, který byl v roce 2011 rekonstruován a rekolaudován na administrativní budovu s technickým zázemím, užitná plocha 399 m2.  Elektroinstalace světelná a motorová. Odkanalizování do veřejné kanalizace, voda obecní. Vytápění elektro přímotopy, ohřev TUV el.bojlery. Možnost připojení na plynovou přípojku.  Dispoziční řešení: 1.PP: garáž, skladové prostory, umývárna, sprcha a WC, spol.plochy (136 m2). 1.NP: vstupní chodba, recepce, kuchyňka, chodba, WC, 4 kanceláře, v mezipatře komora (129 m2). 2.NP: hala s kuchyňským koutem, WC, 4 kanceláře a archiv se servírovanou (134 m2).   Součástí areálu je zděná, patrová budova se třemi garážemi v 1.PP a příručními sklady v 1.NP. Užitná plocha 160 m2. I tato stavba je napojena na vodu, elektřinu a kanalizaci. Celý objekt je oplocen kovovými plotovými dílci se sloupky z přírodního kamene. Plot prošel rekonstrukcí v roce 2017. Objekty jsou napojeny na bezpečnostní systém.  Stavebně technický stav objektu je velmi dobrý, odpovídá provedené rozsáhlé rekonstrukci a prováděné záchovné údržbě. Vzdálenost do centra Havířova 7 km, vzdálenost do centra Českého Těšína 13 km. Ideální pro firmu hledající jak administrativní zázemí, tak sklady, garáže a zpevněné plochy na parkování.   Poznámka k ceně: Cena na vyžádání Číslo zakázky: 126050 Užitná plocha: 559 m2 Účel budovy: administrativní budova Typ domu: patrový Energetická náročnost budovy: G - Mimořádně nehospodárná Garáž: Ano Typ budovy: cihlová Stav objektu: velmi dobrý Celková plocha: 1 287 m2 Podlaží: 3 Počet míst k parkování: 10 Plocha pozemku: 1 287 m2 Rok rekonstrukce: 2 011 Druh prostor: skladovací Plocha kanceláří: 263 m2
Prodej, komerční/kanceláře, 680 m2, Hosínská 481, 37367 Bore
Prodej, komerční/kanceláře, 680 m2, Hosínská 481, 37367 Borek, České Budějovice [ID 46521] Hledáte velké prostory pro Vaši firmu? Nabízíme k prodeji rozlehlý areál v obci Borek u Českých Budějovic s krásným zázemím pro majitele společnosti či správce budovy, s administrativními kancelářemi, konferenčními prostory a parkovacími místy. Areál se skládá z administrativní budovy, výrobní a skladovací haly a přilehlých pozemků. Lze jednat i o prodeji haly. Administrativní budova se nachází na pozemku p. č. st. 583, zastavěná plocha 292 m2 a skládá se ze 3 podlaží. Celková užitná plocha činí 678 m2. Budova je částečně zapuštěna do sklonitého terénu, zastřešena plochou střechou s atikami, krytinou je střešní PVC svařovaná fólie. Okna jsou plastová, vytápění objektu je teplovodní skrze plynový kondenzační kotel. Kolaudační souhlas byl vydán v říjnu 2019. V 1.PP se nachází plně vybavená profesionální kuchyně a jídelna, dále sklad vín a sklad pro jiné produkty. Je zde umístěna také kotelna, úklidová komora a toalety. Kuchyně může sloužit pro přípravu jídel pro zaměstnance nebo jiné společenské příležitosti. Jídelna může fungovat i jako zasedací či konferenční místnost – je zde připraveno promítací plátno i projektor. V 1. NP je umístěno administrativní zázemí společnosti: kanceláře, kancelář, kuchyňka a místnost pro zaměstnance a úklidová komora. Na patře je 6 prostorných kanceláří. Ke kanceláři ředitele patří prostor pro sekretariát. Je zde kuchyňka pro zaměstnance a zasedací místnost. Ve 2. NP se nachází moderně zařízený byt 3+kk se střešní terasou. Ten se skládá z prostorného obývacího pokoje s moderní kuchyní a dvou ložnic. V bytě je moderní koupelna s dvouumyvadlem, která má sprchový kout i vanu a toaleta. Na chodbě jsou vestavěné skříně včetně prostoru pro pračku a sušičku. Hlavní ložnice a obývací pokoj jsou prosklené a z obou pokojů se dostanete na nadstandardně velkou venkovní terasu. V celé budově je zajištěno odvětrávání buď přirozeným způsobem (okna), nebo nuceným způsobem (pomocí vzduchotechnického zařízení, díky čemuž je možná filtrace čerstvého vzduchu a dále pak ohřev či chlazení vzduchu v místnostech). Dle domluvy je možné zakoupit pouze samostatně administrativní budovu, případně jednat o prodeji celého areálu včetně výrobní a skladovací haly. Inzerovaná cena je uvedena bez DPH ve výši 21%. VÝHODY NEMOVITOSTI • Velký areál vhodný pro celou firmu • Klidná lokalita • Skvělé zázemí pro zaměstnance – velké kanceláře, kuchyně • Moderní prostory • Parkování pro zaměstnance i klienty • Prostorný byt 3+kk nacházející se v administrativní budově • Možnost koupě také výrobní haly se třemi velkými sklady Podrobnější popis areálu, veškeré informace včetně naskenovaných půdorysů ve vyšší kvalitě a větší počet fotografií areálu jsou k dispozici na webu makléře či budou zaslány na vyžádání. Rádi Vám poskytneme detailní informace na prohlídce, neváhejte nám zavolat a nenechte si ujít tuhle mimořád
valach A1/1 x QH (prodej/pronájem)
Prodám valacha A 1/1 + QH, narozen 27.4. 2011, tmavý hnědák bez odznaků, cca 160 cm v KVH, zdravý, nekutý, čipovaný, pravidelně strouhaný, očkovaný a odčervený, 2015 a 2020 dělány zuby zubařem - vše v pořádku. Chován v režimu 24/7 venku s přístřeškem a nonstop senem, zná el. ohradník, je zvyklý zůstat doma sám bez koní, dobře krmitelný. Do přepravníku nastupuje bez problémů, zvyklý na silniční provoz, psy. Příjemně temperamentní, rychlý, obratný, citlivý, jistý na nohách, do terénu chodí sám i s koňmi (první i za koňmi), vleze do všeho (voda, příkop). Při každodenním přístupu do výběhu, kde se může proběhnout, a pravidelné práci 1x týdně super parťák, jinak temperamentní. PŘÍSNĚJŠÍ NA OŠETŘOVÁNÍ – může kousnout, kovář v pohodě. Nevhodný pro nezkušené či bázlivé osoby. Ježděn westernově - umí: couvat, ustupování do strany, zastavení na sed ze všech chodů, obrat kolem předku a zadku, práci na dvou stopách. Účastnil se westernových a parkurových hobby závodů, hubertů. Vhodný na rekreaci, sport. Majitele vybírám, já jsem jeho 2. majitel a mám ho od jeho 1,5 roku. Neprodám do JK, handlířům apod., nechci, aby chodil z ruky do ruky. Matka A1/1, otec QH (nezapsán). Prodej z důvodu nedostatku času. Pouze do ZKUŠENÝCH a ZODPOVĚDNÝCH rukou!, do společnosti koní, nejlépe na větší prostory. Cena 70 000 Kč. PRONÁJEM: možno i pronájmu - než se koník prodá (poté možnost docházet na kobylu), bez odvozu do vlastní stáje, zkušenému, zodpovědnému a spolehlivému jezdci, 18+, za finanční příspěvek a výpomoc, cena dle docházky (250 Kč/den přes zimu + výpomoc, 300 Kč/den mimo zimu + výpomoc, výpomoc je pouze kolem 2 koní - nic extra náročného - posbírat bobky + nakopat seno).
Prodej haly, dílny, skladu, administrativní budova
Nabízím prodej haly, a administrativní budovy jako celku, popřípadě jako samostatné části. !! V případě zájmu pošlu více fotek a videí. !! Před areálem je možné parkování 7-10 aut na vlastním pozemku na fotce: cervene oznacene: administrativni budova modre: celá nemovitost i s pozemky 1) Objekt bez čp - „dílna“ Jedná se o zděný, nepodsklepený objekt s využitým podkrovím Zastavitelná plocha je cca 350 m2 - má to hodně pokojů, takže video a foto pošlu v samostatném emailu 2) objekt "hala" Ocelová konstrukce, stavba okolo z roku 2010 Zastavitelná plocha je cca 450 m2 3) Administrativní budova Budova s 2 NP, se sociální zařízením. Zastavitelná plocha je cca 320 m2 - má to hodně pokojů, takže video a foto pošlu v samostatném emailu Možné napojení na tyto inženýrské sítě: elektro, hloubková kanalizace, obecní vodovod, plynové vedení údaje z KN: Pozemek p.č. St. 12/2 ,jehož součástí je stavba: objekt bez čp/če, pozemku p.č. 46 - zahrada a pozemku p.č. 47 - ostatní plocha, vše v k.ú. Jarkovice, obec Opava
Administrativní posila do týmu
Aktuálně hledáme nového kolegu / kolegyni do naší kanceláře v Mělníku. Někoho, koho by bavilo pracovat jako obchodní referent, a zároveň v rámci office týmu pomáhat s chodem kanceláře. Co budete řešit? Různorodou administrativní práci točící se okolo chodu firmy. Administrativní podpora kolegů. Vyřizování požadavků zákazníků a komunikace s nimi. Administrativa veškerých procesů zákaznického servisu (kompletní správa agendy přiděleného zákazníka, přijímání a vyřizování objednávek, zpracování objednávek, příprava k fakturaci. Jaké byste měl/měla tyto znalosti a dovednosti: Ukončené středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou. Angličtina, stačí základy. Znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, Outlook apod.). Dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování. Schopnost pracovat samostatně a pečlivě. Smysl pro humor a chuť do života. Být trpělivá/ý a neměla by ti vadit ani rutinní administrativní činnost. Měl/a bys mít chuť se učit novým věcem. Co Vám můžeme nabídnout: Přátelský a spolupracující tým ochotný předávat své znalosti. Neformální prostředí a zábavné firemní akce. Příjemnou kancelář. Práci, která Vás bude bavit.
Administrativní pracovník/ce junior - pro OZP
Prac. úvazek: 3-5 hod, dle zdravotních možností Plat: 120 - 170 Kč/hod Nástup: 4/2023, místo vyhrazené pro OZP Pojďte pracovat do chráněné dílny s lidským přístupem, kde práce má smysl. Budete v týmu poskytovat administrativní podporu pro jednotlivá odddělení firmy. Administrativa je základní kámen, bez které se spolehlivá firma neobejde. Praxe není nutná, vše Vás naučíme. Pracovní náplň: administrativní úkony související s chodem společnosti fakturace, platební příkazy, kontrola plateb, evidence účetních dokladů, evidence smluv zpracování podkladů pro mzdy a účetnictví komunikace s klienty, správa pošty a poptávek podpora vedení společnosti Odbornost: vzdělání min. maturitní dobrou znalost práce na PC - Excel, Word, internet povědomí o administrativě a učetnictví organizační schopnosti, příjemné vystupování, ochotu a vstřícnost zájem o vykonanou práci a odpovědnost komunikativnost, loajalitu, samostatnost, sociální cítění Nabízíme: realizace vlastních nápadů, osobní rozvoj a růst dlouhodobou spolupráci při oboustranné spokojenosti klidné prostředí, férový přístup a odměny zázemí stabilní firmy příspěvek na stravování alternativní rozvržení pracovní doby firemní benefity (příspěvek na sport, kulturu, volný čas)
Prodej skladového prostoru 856 m2, Napajedla, ev.č. 01057-1
Ev.č. 01057-1 Explicit Realit & Dalibor Stříbný nabízí k prodeji skladové / výrobní prostory v průmyslovém areálu v Napajedlích. Objekt o zastavěné ploše 807 m2 se nachází v katastrálním území Napajedla. Nynější příjezd k objektu je stávajícím průmyslovým areálem. V budoucnu bude objekt přímo přístupný z veřejné komunikace I. třídy z ulice Kvítkovická. Celková plocha pozemku bude ujasněna po dohodě se zájemcem a majitelem objektu a zaměřen novým geodetickým plánem. Výrobní / skladovací hala o užitné ploše 651m2 disponuje dvěma vraty pro nákladní vozidla o šířce 3,5m a výšce 4,7m. Vstup osob je zajištěn vstupními dveřmi. Druhá administrativní část budovy o celkové podlahové ploše 201 m2 má dvě patra a disponuji kompletním zařízením k zahájení činnosti. V administrativní budově se nachází 4 kanceláře, recepce, úklidová místnost, šatny, sprchy, kuchyňka. Skladovací / výrobní hala o velikosti 651 m2 + administrativní a sociální zázemí (kanceláře, sprcha, šatna, kuchyňka) zázemí 201 m2 Kolaudace 2022 Užitná výška po atiku činí 6,84 m Administrativní zázemí: kancelářský prostor, sociální zařízení, sprchy, kuchyňka, šatny 2x úrovňová vrata Dlažba na podlaze Vytápění: administrativa plynovým kotlem, sklad konvenčními a sálavými jednotkami 16 parkovacích míst pro osobní automobily Areál je napojen na kanalizaci, plynovou a elektropřípojku, vodovod, internetové připojení Areál je komplet oplocen a samotná hala a její okolí je pod kamerovým dohledem a zabezpečena alarmem Sjezd na dálnici D55 je vzdálen pouhý 1 km Zaujala Vás tato nabídka a chtěli byste více informací? Neváhejte a volejte, sdělím Vám jakékoliv detaily, které budete potřebovat a domluvíme si osobní prohlídku. Rádi Vám pomůžeme i s vyřízením financování na míru v naší sesterské společnosti Explicit Invest, takže můžete mít doslova všechno pod jednou střechou. Těším se na osobní setkání. Dalibor Stříbný & Explicit Reality En. náročnost b.: C - Úsporná (142 kWh/m2 za rok) Cena: včetně provize, včetně právního servisu.
Prodej administrativní budovy s pozemkem v Brně - Řečkovice,
Exkluzivně Vám v zastoupení majitele nabízíme ke koupi zasíťovaný pozemek 490m2 zastavěný administrativní budovou v katastru Brno Řečkovice. Samostatná administrativní budova stojící při pěkné boční ulici v lokalitě Řečkovice má výměru 490m2 stojí na pozemku o stejné výměře, je přízemní a ve velmi dobrém stavu. Dopravní dostupnost je výborná, příjezd autem je až ke skladu nebo vstupu. Administrativní budova je zděná se sedlovou střechou vhodnou i k umístění solárních kolektorů s orientací JZ. Stojí na základových pásech, je nepodsklepená, všechna okna jsou opatřená zamřížováním. Dispozičně je rozdělena chodbou na dvě části s celkem 12 kancelářemi, skladem využitelným i jako další dvě kanceláře, zasedací místnost, pánské a dámské WC, plně zařízená kuchyňka. Všechny místnosti jsou vybaveny kvalitním nábytkem. Objekt má elektronické zabezpečení napojené na security, telefonní ústřednu Ericson s rozvodem po objektu a rozvod počítačové sítě. Objekt má samostatné přípojky vody (ta je nová z r. 2018), elektro 380/220V cca 8 let stará, plyn (je zde samostatný turbo kotel s programovatelným regulátorem teploty) a kanalizaci. Budova je nabízena k prodeji vč. veškerého vybavení, v provozu s nájemníky (nebo dle dohody) s jasnou výtěžností. Všechny prostory jsou dlouhodobě obsazené. Slušná cena za m2 podlahové plochy budovy. Cena je konečná vč. budovy, pozemku, přípojek, veškerého vybavení. Dobrá investice ve velmi slušné a klidné lokalitě plné zeleně. Nemovitost je součástí jedinečného území vhodného i pro silné investory s výhledem na realizaci velkých projektů. Všechny další informace a podrobnosti Vám rádi sdělíme v RK. Bez provize pro RK. ev.č.: 8096 (16376) Včetně pozemku a všech poplatků, bez provize pro RK třída energetické náročnosti budovy: G - Mimořádně nehospodárná dle vyhlášky č.148/2007 Sb. druh objektu: cihlová stav objektu: velmi dobrý umístění objektu: klidná část obce typ domu: přízemní zastavěná plocha (m2): 490 užitná plocha (m2): 490 plocha parcely (m2): 490 celková plocha (m2): 490 číslo podlaží v objektu: 1 počet podlaží objektu: 1 počet míst k parkování: 8
Prodej výrobní haly v obci Adamov /okr. Blansko/
Ve výhradním zastoupení majitele nabízíme k prodeji výrobní a skladovací halu s administrativní budovou se zázemím, s pozemky o celkové rozloze 13 339m2 s vjezdem a výjezdem pro TIR v obci Adamov. Další společný manipulační prostor po celém areálu. Výrobní hala o celkové výměře 4 760m2 (3x výrobní hala, sklad). K výrobní hale náleží skladovací a manipulační plocha Administrativní budova o výměře 638m2 (sociální zařízení, denní místnost pro zaměstnance, šatna, technická místnost, koupelna, kanceláře) Celková užitná plocha administrativní budovy a výrobní haly činí 5 398 m2. Celková plocha pozemků činí 13 339 m2 a z toho: 5 398 m2 - zastavěná plocha, 194m2 – manipulační plocha, pozemky označené jako jiná plocha v součtu 3 178m2, a dále pozemky označené jako trvalý travní porost v celkovém součtu 4 599m2. Vytápění plynem, administrativa – šatny – ústředním plynovým kotlem – radiátory. Započatá rekonstrukce administrativní budovy. Více informací v RK. Průkaz energetické náročnosti budovy nebyl zatím majitelem předložen. V současné chvíli čekáme na jeho vyhotovení. V souladu s právní úpravou prozatím uvádíme energetickou třídu G. ev.č.: 15306 cena u makléře třída energetické náročnosti budovy: G - Mimořádně nehospodárná dle vyhlášky č.264/2020 Sb. druh objektu: cihlová stav objektu: dobrý umístění objektu: okraj obce typ domu: patrový zastavěná plocha (m2): 4760 užitná plocha (m2): 13339 plocha parcely (m2): 13339 celková plocha (m2): 13339 počet podlaží objektu: 2 počet míst k parkování: 100
administrativní budova vč.parkování a skladů-Praha 6,Ruzyně
23 kanceláří, 4 sklady, 20 x parkovací stání + garáž vše 5 min. od letiště, v blízkosti dálnice D8 a u MHD se spojením do centra Prahy. Ve výhradním zastoupení si vám dovolujeme představit prodej administrativní nemovitosti v ulici Drnovská, Praha 6 - Ruzyně. Budova je navržena maximálně účelně pro administrativní využití o ploše 1028 m2 ve třech podlažích stavby. K prodeji celá nebytová jednotka - administrativní budova, obsahující 23 oddělených kanceláří s možností flexibilní úpravy desipozice, dále 4 sklady, 10 toalet, 8 koupelen, dvě kuchyně, krytou dvojgaráž a dvacet venkovních parkovacích stání na vlastním pozemku. Kancelářské prostory lze samozřejmě dále variabilně upravit na požadovaný počet. Pro vytápění a ohřev vody slouží dva plynové kotle a boilery. Vše ostatní v budově na elektrickou energii. Kanceláře vybaveny datovými rozvody i klimatizacemi. Součástí prodeje je i přilehlý pozemek o ploše cca 2.000 m2 kolem budovy. Aktuální prodejní cenu nemovitosti Vám rád sdělí privátní makléř nabídkyPro další informace nebo prohlídku nemovitosti nás kontaktujte, rádi se Vám budeme věnovat. (PENB - D)
Hledám výpomoc - žehlení a občasný úklid
Hledám výpomoc se žehlením (cca 2h jednou za 2 týdny nebo dle dohody) a občas případně výpomoc s úklidem bytu. Prádlo k žehlení si můžete vyzvednout u nás a žehlit u sebe doma, případně je možné žehlit i u nás doma - dle domluvy. Odměna 150kč/hodina, tedy většinou 300,- za tu dvouhodinovku. Prosím v případě zájmu mi zavolejte (ne email/sms). Jsme přímo z Rakovníka.
Výpomoc za trenéra/výplatu/pronájem, 19 let
Dobrý den, Nabízím výpomoc u koní v měsících červen, červenec, srpen a září. S koňmi mám zkušenosti, jsem plnoletá, mám řidičský průkaz a jsem schopna dojezdu okolí Praha či Příbram. Sháním takto brigádu za výplatu, ale nebráním se ani práci výměnou za trenéra či pronájem Vašeho koně. Případně jde i mix všech možností. Mohu pracovat většinu dne, pokud máte koně ustájené u Vás doma, mohu nabídnout i výpomoc v domácnosti. Pište prosím na uvedené tel. číslo, telefonáty většinou nejsem schopna brát.
Nabízím vypomoc v oboru pokrývač
Nabízím vypomoc v oburu pokrývač Díky posunuté zákázce mám pár týdnů volno ... Pokud by někdo potřeboval pomoc i jednorázově či na nějakou akci není problém ... Nehledám zaměstnání apod ale občasnou výpomoc .. popřípadě v budoucnu realizaci nějaké zakázky společně ... Více informací na telefonu
Výpomoc na dispečinku a částečnou administrativou
Hledáme spolehlivého a zodpovědného kolegu, který nám vypomůže na dispečinku a s částečnou administrativou. Co to znamená? Budeš kontrolovat vážné a dodací listy s interním systémem, spotřebu PHM vozového parku, výpomoc na dispečinku (zajištění komunikace s klienty),průběžná evidence odpadů (zápis do excel tabulky). Hledáme kolegu s perfektní češtinou, nejlépe s maturitou, který dokže pracovat samostatně. Na běžné úrovni si tyká s Wordem, Outlookem, Excelem a nebojí se práce. Výhodou je znalost angličtiny nebo němčiny. Jsme firma rodinného typu plná pohodových lidí a sídlíme v Praze – Horních Počernicích. Zabezpečujeme kontejnerovou dopravu, sklápěcí nákladní dopravu, demolice a výkopové práce v Praze a nejbližším okolí. Těšit se můžeš na dobré finanční hodnocení, měsíční bonusy. Pracovat u nás můžeš na HPP nebo IČO. Co u nás budeš mít na starost? Kontrola dokladů vůči internímu systému Kontrola spotřeby PHM vozového parku Výpomoc a zastupování na dispečinku Dvě parovní soboty v měsíci (s možností využít náhradní volno) Spolupráce při přípravě cenových nabídek Co požadujeme? Samostatnost Komunikativnost ŘP skupiny B SŠ s maturitou MS Office - uživatelsky Výhodou, ale ne podmínkou: AJ nebo NJ Co tě u nás čeká? Skvělá parta lidí, která vyjde vstříc tvým potřebám Firemní akce Dobré finanční ohodnocení Měsíční bonusy Kafetérie Možný nástup? Klidně ihned. Máš zájem? Zavolej nám na telefon . Těšíme se na tebe.
Hledáme výpomoc pro prodejnu v OC Šestka
Český výrobce designového masivního nábytku DOMESTAV s.r.o. působící na trhu více než 25 let hledá spolehlivého brigádníka/ici pro prodejnu v OC Šestka, Praha- Ruzyně. Nabídka ideální pro studenty, případně aktivní seniory:) Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít: • zkušenosti s účetním programem MONEY (zaučíme), případně jiným ekonomickým softwarem vítány • uživatelská znalost Microsoft Office • komunikativnost a obchodní dovednosti • samostatnost • spolehlivost • zodpovědnost • časová flexibilita • uvítáme nadšení pro design a masiv Po zaučení bude vaším úkolem pomoc zákazníkům na prodejně a zodpovídání jejich dotazů k našemu sortimentu. Jde především o ložnicový nábytek a sestavy do dětských pokojíků. Také budete vystavovat objednávky a vykonávat další drobnou administrativní práci. V menší míře také vydávat zboží zákazníkům (po dohodě) a zajišťovat pořádek na prodejně. Uvítáme zájemce o pokud možno dlouhodobou brigádu. Půjde především o výpomoc v dobách dovolených (zejména během letních prázdnin) a také nemocí. Většinou se tedy budou směny domlouvat s předstihem podle potřeby, ale občas bude nutné „zaskočit“ neplánovaně, proto je výhodou určitá flexibilita. Otevírací doba prodejny je 11 hodin denně (9:30 – 20:30) a to po celý týden včetně víkendů i některých svátků. Pracovní smlouva: DPP Finanční ohodnocení: 150 Kč/h Pokud vás nabídka zaujala, zašlete prosím svůj strukturovaný životopis na adresu: sestka@ Případné další dotazy také na telefonu (viz níže).
OSTRAHA ADMINISTRATIVNÍ BUDOVY - PRAHA 4 CHODOV
Poptáváme muže na ostrahu administrativní budovy na Praze 4. Ostraha v objektu ve společenské uniformě. -Náplň práce: Doprovody návštěv, vizuální kontrola lidí, výpomoc ostraze budovy v operativních záležitostech, obchůzková činnost. -Směny 12hod. den/noc -Mzda: 120,-Kč/h. čistého Požadujeme: - spolehlivost -reprezentativní vystupování - zodpovědnost - čistý TR - certifikát STRÁŽNÝ (možnost dodělat prostřednictvím naší společnosti) Nabízíme: - empatický přístup - stálou práci - kariérní růst - moderní pracovní prostředí - super kolektiv - včasné vyplácení peněz - možnost záloh tel: email: info@
Prodej projektu administrativní budovy včetně stavebního poz
Ev.č. 00133 Nabízím k prodeji projekt administrativní budovy včetně stavebního pozemku určeného pro komerční zástavbu o celkové výměře 1011 m2 v k.ú. Troubsko. Součástí nabídkové ceny je stavební parcela včetně projektové dokumentace se stavebním povolením. Cena stavby není zahrnuta v nabídce. Pozemky jsou připraveny k okamžité zástavbě s vyřízeným stavebním povolením pro výstavbu dvoupatrové administrativní budovy se skladovací plochou, kancelářemi a showroomem, o celkové zastavěné ploše 371 m2. Celkovou výměru tvoří pozemky obdélníkového tvaru s parcelním číslem 46/5 - 85 m2,46/1 - 850m2 a č.39/43 -76m2. Pozemky jsou situovány na strategickém místě nedaleko dálnice D1 a hlavního tahu do centra Brna. Podle platného Územního plánu obce Troubsko jsou prodávané pozemky určené jako plochy výroby a skladování - drobná řemeslná výroba. Hlavní využití : Pozemky staveb a zařízení malovýroby, řemeslné či přidružené výroby a skladovacích areálů. Přípustné – sběrná místa komunálního odpadu, sběrny surovin – pozemky související dopravní a technické infrastruktury – pozemky sídelní zeleně, drobná architektura – stavby veřejné dopravní infrastruktury a technické infrastruktury. Veškerý právní servis zajištěn. Více informací u makléře. En. náročnost b.: G - Mimořádně nehospodárná Cena: včetně provize RK.
1105 Prodej výrobní haly 1 400 m²,  Šluknov, okres Děčín
Exklusivně Vám nově po slevě nabízíme prodej stavby pro výrobu a skladování ve Šluknově. Jedná se o cihlovou budovu z počátku 20.století se čtyřmi nadzemními podlažími a půdou. Budova je rozdělena na administrativní část se sociálním zázemím v pravé části a výrobní část se skladovacími prostory v levé části budovy. K hlavní budově navazuje přízemní stavba původní kotelny s výškovým komínem. Užitná plocha každého podlaží bez kotelny činí přibližně 450m2 a prostor na půdě má velikost přibližně 230m2. Do budovy jsou vstupy z ulice dvěma vchody a dvěma vjezdy, dále je zde jedna vyvýšená nákladní rampa. Jednotlivá podlaží jsou přístupná po vnitřních schodištích z obou stran budovy a také se ve výrobní části nachází výtahová šachta o velikosti 7,1m2 se strojovnou nad střechou budovy. Podlahy v I. a II.podlaží jsou z betonové mazaniny a keramické dlažby, případně dřevěné ve skladech a kancelářích. Podlahy ve III. a IV. podlaží jsou dřevěné. Budova je napojená na vodovod, elektřinu, kanalizaci a jímku. Plynová přípojka je ukončená u vnější části budovy. V administrativní části budovy je celkem 6 komínů. Ve III. nadzemním podlaží administrativní budovy byl v roce 2019 zkolaudovaný byt o dispozici 2+1 a velikosti 123m2. Byt je v současné době pronajatý za cenu 10.500Kč včetně energií. V případě změny územní plánu, lze v budově vytvořit více bytových jednotek. Budova vyžaduje další investice na rekonstrukce dle účelu využití. Stavba je registrovaná v národní databázi brownfieldů s možností využití dotace na revitalizaci. Šluknov je nejsevernější město České republiky, ve kterém žije přibližně 5 700 obyvatel. Rádi Vám pomůžeme s financováním této nemovitosti... Stav inzerátu: K dispozici Vlastnictví: Osobní Poplatky: včetně poplatků Provize: včetně provize Plocha pozemku: 872 m2 Zastavěná plocha: 872 m2 Užitná plocha: 2000 m2 Typ domu: Patrový Technologie výstavby: Cihlová Stav objektu: Před rekonstrukcí Umístění objektu: Okraj obce Počet podlaží: 2 Plyn: Plynovod Voda: Dálkový vodovod Elektřina: 230V, 400V Odpad: Veřejná kanalizace, Septik Příjezdová komunikace: Asfaltová Doprava: Vlak, Silnice, Autobus Energetická náročnost budovy: Průkaz energetické náročnosti budovy není doložen ID: (1105)
Administrativní pracovník/ce - fotovoltaika
Hledáme administrativní pracovnici do kanceláře v Přelouči na fotovoltaické elektrárny. Co u nás budete dělat? Vyřizovat dotace, komunikovat se zákazníky, zajišťovat podklady pro ČEZ, fakturace, povolení atd. Co musíte znát a umět? SŠ/VŠ vzdělání, znalost práce s PC, samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost. Praxe v administrativní činnosti v kanceláři. Co Vám nabízíme: Dovolená 5 týdnů, kompletní zaškolení, NTB, mobil s neomezenými daty a voláním, stravenkový paušál, penzijní připojištění, pracovní doba 7,5 hodin denně. Typ úvazku: Práce na plný úvazek Nástupní plat 25000 Kč.