inzerce, prodej, prodám, bazar

administrativní práce - strana 38

Počet nalezených inzerátů ADMINISTRATIVNÍ PRÁCE: 1000 - strana 38

Administrativní pracovník/ce.
Hledáme technicky zdatného zodpovědného kolegu nebo kolegyni se zájmem o nákladní vozidla a stavební techniku. Požadujeme: • vzdělání min. SŠ • technicko-ekonomický obor výhodou • analytické myšlení • znalost MS Excel, Word • samostatnost • výborné organizační schopnosti • komunikativnost Nabízíme: • Mzdu až 40.000, -Kč • firemní akce • stravenky • 5 týdnů dovolené • zajímavou a různorodou práci v příjemném kolektivu • práce na HPP • nástup možný ihned
Jakub z Molay,Soumrak impéria, Královna bez koruny
Prodám knihy 1.)Angličané ,Geoffrey R. Elton-PRODÁNO 2.)Královna bez koruny, Margaret Campbell Barnes , Talpress, Historický román o Anně de Cleves, 4. manželce Jindřicha VIII.Příběh ženy z vlámského vévodského rodu, která je z politických důvodů provdána za pověstného anglického krále,Cena 50czk 3)Soumrak impéria- Tragédie na Mayerlingu a konec dynastie Habsburků,Greg King & Penny Wilson,2018, Bourdon,k čemu skutečně došlo ráno 30. ledna 1889 v zasněženém loveckém zámečku?, cena 75 czk 4.)Jakub z Molay – Soumrak templářů, Alain Demurger,Vydáno: 2011, Argo,Edice: Ecce Homo (15.),Fr. historik a profesor na Paris I-Panthéon-Sorbonne Alain Demurger se ve svém bádání zaměřuje na dějiny křížových výprav a rytířských řádů, věnováno osudům posledního templářského velmistra Jacquese de Molay, který skončil na hranici a proklel přitom francouzské krále, je vůbec první biografií této komplikované osobnosti., cena 75czk, 5.) Dějiny ukryté v písku - Antické papyry z římského Egypta,Peter Parsons,2008, BB art, barevné foto,Oxyrhynchos, někdejší pulsující město a administrativní středisko Římské říše v Egyptě, obývané potomky řeckých přistěhovalců, ukrývalo v odpadních jámách velké množství papyrů, které zde v r. 1897 objevili britští archeologové Grenfell a Hunt. Papyry byly dopraveny do Oxfordu, kde začala práce na jejich luštění, trvající dodnes. Parsons čtenářsky přístupným způsobem oživuje útržky účtů, závětí, soudních sporů, soukromých dopisů a horoskopů - svědků vzestupu a pádu Římské říše a počátků křesťanství.cena 75 czk i jednotlivě
Strážný/ná
Pro administrativní objekty v Praze,hledáme do týmu komunikativní a spolehlivé spolupracovníky/ce na HPP, DPP. Jazykové znalosti nejsou vyžadovány. Služby možné dle požadavku naplánovat. Po ukončení zkušební doby jednorázový bonus 3000Kč..Pozice vhodné také pro starobní důchodce. Klidné a příjemné prostředí. Odpovídající finanční ohodnocení 120-150,-Kč/hod. dle náplně práce.
Dispečer
Máte obchodního ducha a v komunikaci s ostatními se cítíte jako ryba ve vodě? Jsme týmem profesionálů, který svoji činnost zakládá na odborných znalostech a zkušenostech v oboru přepravy farmacie a ostatního zboží v teplotním režimu. Hledáme do svého týmu zodpovědného člověka na pozici dispečer. Do našeho přátelského kolektivu rádi přivítáme kolegu s aktivním přístupem k práci, který nečeká, až mu někdo práci přidělí, ale je schopný samostatně plnit stanovené povinnosti. Budete důležitým článkem našeho týmů, protože na Vás bude záležet, jak dobře bude odvedená práce v naší firmě. Každodenní komunikace s řidiči je samozřejmostí. Čím se dále budete zabývat v průběhu dne? •Budete aktivně vyhledávat objednávky od zákazníků a zpracovávat jejich cenovou nabídku •Převezmete zodpovědnost za zabezpečení bezchybného transportu zboží od nakládky po vykládku •Povedete administrativní agendu k jednotlivým přepravám Na co se můžete těšit? •Zaškolení a odbornou pomoc od zkušených kolegů s mnohaletou praxí •Práci na HPP •Mobilní telefon a počítač Pokud se domluvíte anglicky slovem i písmem a máte prokazatelně praxi na pozici dispečer, můžete to být právě Vy, koho hledáme. Vidíte se na této pozici? Pak nám zašlete svůj životopis na email eliska.kocourkova@
Administrativní pracovník v logistice s Aj, víkendy volné
Hledáte stabilní zaměstnání, kde si zaměstnavatel zaměstnanců váží a dokáže je ohodnotit? Baví Vás pracovat v logistice? Pak hledáme právě Vás. Náplň práce: Řízení naskladnění a vyskladnění zboží na naší pobočce v Jažlovicích + tím spojená administrativa Denní komunikace s řidiči a kolegy ve skladu Komunikace s interními a externími zákazníky Písemná i telefonická komunikace s dodavateli v angličtině Pracovat ve dvousměnném provozu (6-14 a 14-22 ) Požadujeme: Uživatelskou znalost MS Office (Excel, Outlook) Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni Samostatnost a spolehlivost Co Vám nabízíme? Nástup možný ihned Stravenky v hodnotě 90 Kč/den plně hrazené námi Možnost profesního rozvoje a osobního růstu podpořeného firemními vzdělávacími programy Přátelský kolektiv, čisté a moderní pracovní prostředí Multisport karta, Cafeteria atd.
Admistrativní pracovnice / fakturantka
Sháníme do naší firmy administrativní pracovnici/fakturantku na HPP 5/40 (lze i na ŽL) Mzda dohodou - podle dovedností. Jsme firma zabývající se zpracováním účetnictvím a administrativou. Požadavky: samostatnost, loajálnost, flexibilita a chuť se stále vzdělávat. Praxe v oboru výhodou. Nástup možný ihned. Místa výkonu práce jsou Litoměřice a Lovosice. Životopis zasílejte na e-mail gutka@
Asistentka
Hledám šikovnou posilu, která mi pomůže s péčí o klienty. Jde o pozici s různorodou náplní práce, která bude odpovědná za komunikaci s klienty, přípravu smluvní dokumentace. Zaškolení a každodenní podpora nadřízeného je jasná věc. A jaká bude vlastně tvoje pracovní náplň? •telefonická a emailová komunikace s klienty, domlouvání schůzek s klienty •příprava podkladů pro zajištění smluvní dokumentace a následná archivace •administrativní činnosti Co ti za to na oplátku nabídnu? •férové finanční ohodnocení + odměny •různorodou práci, ze které určitě nebudeš trpět syndromem vyhoření •smysluplnou práci Co čekáme od tebe? •máš ve věcech pořádek a umíš si organizovat čas •umíš telefonovat a domlouvat schůzky s klienty •jsi precizní při vyřizování požadavků •ovládáš MS Office •tvým druhým jménem je spolehlivost a samostatnost •máš milý a přátelský přístup Potřebujete vědět ještě něco dalšího? Volejte na číslo +420520562
Personalista s němčinou
Do našeho týmu hledáme pomocnou ruku na práci spojenou s asistenční a administrativní prací v kanceláři v Praze. Práce je vhodná pro studenty VŠ bez praxe (všemu potřebnému naučíme). Co očekáváme? • Výborné komunikační schopnosti v NJ, • Zkušenost v interním HR – výhodou, • Zodpovědný a pečlivý přístup k práci. Co nabízíme? • Neformální, přátelské prostředí malého kolektivu, • Práci na částečný úvazek nebo brigádně dle domluvy, • Dlouhodobou spolupráci, • Neomezená káva na pracovišti. V případě zájmu, neváhejte nám zavolat +420 , budeme se těšit!
Administrativní pracovník / asistentka
Hledám práci na pozici administrativního pracovníka/asistentky, nejlépe na zkrácený úvazek v okolí Frýdku-Místku či Frýdlantu nad Ostravicí. Práce na PC v programech Word, Excel, vystavování faktur, příjem objednávek, zapisování, archivace dokumentů, komunikace s úřady, se zákazníky, zajišťování chodu kanceláře atd. Praxi mám více než 8 let.
Fakturantka
Nabízíme volné pracovní místo na pozici FAKTURANTKA. Požadujeme - ekonomické vzdělání min. zakončené maturitou, zkušenosti s SW Pohoda, AJ pokročilý, zvládat stres, samostatnost, chuť se učit novým věcem, znalost Microsoft Office. Náplň práce -kontrola doručených dokladů -příjem a výdej faktur, včetně ODD -příprava a zpracovávání zápočtů -kontrola sald přijatých/vydaných faktur -správa pohledávek -telefonická komunikace s obchodními zástupci a vedoucími poboček -administrativní činnost, chystání RKS a dalších souvisejících tiskopisů Nabízíme: Pevnou pracovní dobu, dobré platové ohodnocení, možnost karierního růstu.
SPEDITÉR /KA - DISPEČER/KA
SPEDITÉR /KA - DISPEČER/KA V našem týmu bychom rádi uvítali člověka, který má rád výzvy a je plný nápadů a energie, chce se podílet na neustálém rozvoji naší společnosti, na pozici : Speditér / dispečer tuzemských a zahraničních přeprav Co budete dělat: • Spediční a administrativní činnost (cenotvorba, výpočet km, objednávky apod), • Zástup hlavního dispečera • Komunikace se zákazníky a dopravci • Organizovat import, export z EU s externími dopravci • Řešit operativní problémy • Plánovat, optimalizovat a řídit Co od Vás očekáváme? • Zkušenosti na pozici speditér / dispečer • Schopnost práci si efektivně naplánovat, výborné organizační schopnosti • Přesnost a důkladnost • Aktivní znalost anglického, německého jazyka podmínkou • Aktivní řešení problémů • Samostatnost i spolupráci v týmu Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva, v případě zájmu možno i na živnostenský list Nástup možný ihned V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat +420 252 950 životopis zasílejte na e-mail: office@
Administrativní pracovnice (HR oddělení)- Holešovice
Do našeho milého týmu přijmeme kolegu/kolegyni na brigádu cca 14 denní- max.3 týdny. Náplň práce: - Jednoduché zadávání dat do Excelu -Přepis dat ze složek zaměstnanců z kartotéky do Excelu a následné založení složek zpět do kartotéky dle pořadí - Typ dokumentů: lékařské prohlídky, BOZP, Profesní kvalifikace, Rejstříky trestů- z těchto dokumentů přepis datumů do tabulky. Požadujeme: -samostatnost -spolehlivost -zodpovědnost -pečlivost Nabízíme: -Nástup ihned -Mzda: 150 Kč/hod. -Možnost další spolupráce do budoucna - Zázemí silné regionální společnosti Pracoviště: Partyzánská 1/7, Praha- Holešovice Kontakt: e-mail: nabor@
Administrativní pracovník/ce.
Hledáme technicky zdatného zodpovědného kolegu nebo kolegyni se zájmem o nákladní vozidla a stavební techniku. Požadujeme: • vzdělání min. SŠ • technickoekonomický obor výhodou • analytické myšlení • znalost MS Excel, Word • samostatnost • výborné organizační schopnosti • komunikativnost Nabízíme: • Mzdu až 40.000, -Kč • firemní akce • stravenky • 5 týdnů dovolené • zajímavou a různorodou práci v příjemném kolektivu • práce na HPP • nástup možný ihned
Práce v administrativě
Dobrý den, jsme rodinná společnost Baar Group s.r.o. a hledáme kolegu/kolegyni do našeho týmu na pozici administrativní pracovník v divizi distribuce učebnic školám. Co požadujeme: - Pečlivost - Výborné znalosti českého jazyka (budete komunikovat s pedagogy škol) - Dobré znalosti PC a rychlé psaní na klávesnici - Excel, Word (umět pracovat s tabulkami) - Řidičský průkaz sk.B - Pasivní znalost angličtiny (úroveň A2) Jak by vypadal Váš běžný pracovní den: Poté, co se zorientujete a seznámíte s chodem naší společnosti (sklad, expedice atd.), začnete zpracovávat malé objednávky, občas zabalíte nějakou menší zásilku a při tom se postupně naučíte pracovat v našem interním softwaru tak, abyste se stal/a plnohodnotnou posilou našeho týmu v kanceláři a mohl/a pak již samostatně komunikovat s našimi zákazníky a zpracovávat kompletní objednávky i ve vztahu k našim dodavatelům a výrobcům. Co nabízíme: Nástupní plat 25 000 Kč měsíčně čistého Neomezený přísun kávy Atmosféru rodinné firmy Slevu na nábytek (který vyrábíme) nebo učebnice Prosíme, zasílejte životopisy na kancelar@ Hezký den přeji Petr Baar
Administrativní pracovník/ce.
Hledáme technicky zdatného zodpovědného kolegu nebo kolegyni se zájmem o nákladní vozidla a stavební techniku. Požadujeme: • vzdělání min. SŠ • technicko-ekonomický obor výhodou • analytické myšlení • znalost MS Excel, Word • samostatnost • výborné organizační schopnosti • komunikativnost Nabízíme: • Mzdu až 40.000, -Kč • Firemní akce • stravenky • 5 týdnů dovolené • zajímavou a různorodou práci v příjemném kolektivu • práce na HPP • nástup možný ihned
Práce na recepci
Dobrý den, hledám práci v recepci administrativní budovy výpomoc na dva dny v týdnu. Prosím jen vážné zájemce kteří mohou nabídnout touto cestou přivýdělek. Děkuji.
přivýdělek z domova
Dobrý den, nabízím přivýdělek z domova. Spolupráce s českou firmou Global 3000. Jednoduchá administrativní práce. Vyřizování registrací a komunikace se zákazníky. Vhodné pro všechny, co se zajímají o péči o zdraví. Pro více informací prosím pište na email
Pronájem nadstandardních kanceláří v Liberci - Nové Město
Dovolujeme si Vám nabídnout pronájem moderních kancelářských prostor v administrativní budově společnosti DTZ s.r.o., která se nachází v centru města Liberce - v městské části Nové Město. V současné době budova prochází kompletní rekonstrukcí vnější obálky a vnitřních prostor. Vytváříme útulné, čisté a exkluzivní prostředí s příjemným vstupním reprezentativním lobby. Ukončení rekonstrukce je plánované na srpen 2023. K pronájmu nabízíme poslední doposud neobsazené prostory o celkové ploše 945 m2 v 1. a 2. patře budovy. Nejmenší plocha k pronájmu je cca 315 m2, což je výměra poloviny celého patra. Kancelářské prostory ve 2. patře mají výstup na balkon. Podle požadavků uživatele budou instalovány dělící příčky a zhotoveny dokončovací práce. Výhodou je velmi dobrá dostupnost (před budovou je zastávka MHD), v uzavřeném areálu DTZ je k dispozici dostatek parkovacích míst. Společně s pronájmem kancelářské plochy je možné jednat také o pronájmu výrobních prostor v přilehlých výrobních halách. Další důležité informace Vám rádi sdělíme. Do vyhotovení nového PENB budovy uvádíme dle platných zákonů energetickou třídu budovy-G.
Řidič MKD pro destinace D nebo IRL
Dopravní společnost Junktrans s.r.o. působící na trhu přes 25 let s 25 vozidly přijme spolehlivé řidiče/čky na mezinárodní kamionovou dopravu. Na vozidlo Scania S500 Euro 6 návěs plachta Nabízíme: • jistotu stabilní firmy • stabilní práce z ČR – D a zpět. • nebo možnost ČR-IRL • administrativní zázemí • bonus při získání nových kolegů do týmu • naše firma provozuje výhradně tahače Scania S500 a DAF XF euro 6 • moderní vozový park, kvalitní techniku a její bezvadný technický stav • smlouva na dobu neurčitou • vícesložkový plat s pevnou a pohyblivou složkou včetně prémie s garancí výplaty vždy k 15 dni měsíce. • Pravidelně školení hrazené zaměstnavatelem • firemní pujcky • firemní benefity v podobě, slevy na pohonné hmoty. • volné víkendy Požadujeme: • dobrý zdravotní stav • smysl pro zodpovědnost • ŘP skupiny – C+E • osvědčení profesní způsobilosti řidiče Nastup možný ihned
JNTRANS PŘÍJME ŘIDIČE. PLAT od 60 000 Kč, VÍKENDY doma.
Dopravní společnost JNTRANS s.r.o. působící na trhu přes 25 let s 20 vozidly přijme spolehlivé řidiče/čky na mezinárodní kamionovou dopravu. Na vozidlo Volvo FH Euro 6 návěs plato Kögel SN24. Nabízíme: • jistotu stabilní firmy • stabilní práce z ČR – D a zpět. • vlastní servis jak pro TIR tak osobní vozidla • administrativní zázemí • náborový příspěvek 20 000 Kč • bonus při získání nových kolegů do týmu 20 000 Kč • Chytrý telefon + tarif dle výběru • naše firma provozuje výhradně tahače Volvo FH 460 lowdeck a návěsy Kögel SN24 lowdeck • moderní vozový park, kvalitní techniku a její bezvadný technický stav • smlouva na dobu neurčitou • vícesložkový plat s pevnou a pohyblivou složkou včetně prémie s garancí výplaty vždy k 15 dni měsíce, při vyjetí AETR garantujeme od 60 000 Kč čistého měsíčně. • Pravidelně školení hrazené zaměstnavatelem • firemní pujcky • firemní benefity v podobě, slevy na pohonné hmoty, ročný finanční bonus a další • Pravidelnou celozávodní dovolenou (prvních 14 dní v srpnu a 14 dní přes nový rok) • volné víkendy Požadujeme: • dobrý zdravotní stav • smysl pro zodpovědnost • ŘP skupiny – C+E • osvědčení profesní způsobilosti řidiče Více informací o společnosti naleznete na: Nastup možný ihned