administrativní práce - strana 10
Počet nalezených inzerátů ADMINISTRATIVNÍ PRÁCE: 1000 - strana 10
Poskytujeme široké spektrum služeb. Neváhejte nás kontaktovat pro individuální cenovou nabídku.
Stavební práce, dlaždičské práce, ruční výkopové práce, zemní práce, demoliční práce, vyklízení prostor, údržba objektů.
Vlastní mechanizace,hutnící technika, vlastní dodávková i nákladní doprava.
Vyškov, Slavkov u Brna, Blansko, Šlapanice, Rousínov, Brno atd.
Nacenění zdarma.
Za velmi rozumné ceny provádíme kompletní rekonstrukce bytů, domů, kanceláři...
•Úpravy interiéru a exteriérů
•Demoliční a bourací práce
•Uprava betonové podlahy a nivelace
•Instalatérské práce
•Elektroinstalační práce
•Pokládka obkladů a dlažby
•Zednické práce: opravy zdí, omítky, perlinka, štuk, tmely...
•Sádrokartonářské práce
•Pokládka Laminátové a Vinylové podlahy
•Broušení a nátěr dřevěné podlahy
•Malířské práce
•Tapetovani
•Montáž kuchyně
•Kompletní úklidovy servis
Lokalita: Praha a okolí.
Pro více info prosím kontaktovat
Tel: +420
Děkuji.
Přijímáme nové zakázky na rok 2023 - rekonstrukce a stavební práce, viz. níže uvedené činnosti. Práce je vždy odvedena kvalitně, s pečlivostí. Více informací poskytnu po telefonu.
- Zaměření a kalkulace zdarma
-Provádíme kompletní rekonstrukce bytů a domů, kanceláří a koupelen
-Úpravy interiéru a exteriérů
-Změnu dispozic místností
-Bourací a vyklízecí práce, zemní práce, demolice
-Výměnu vnitřních instalací – voda, odpad, plyn a elektroinstalce.
-Zednické práce, opravy zdí, omítky, perlinka, štuk.
-Zhotovení sádrokartonových stropů a příček.
-Litý beton a nivelace
-Pokládka laminátové a vinylové podlahy
-Pokládka obklady a dlažby
-Malířské práce
-Betonové stěrky
-Výstavbu rodinných domů a přestavby budov
-Výstavbu plotů - betonových, pletivových, dřevěných, opěrných zdí, opravy oplocení i venkovních schodů a schodišť.
- Zateplovací systémy
tel.:
e-mail: Radim.Martinec@
dobrý den nabízím stavební práce
podlahářské práce
instalatérské práce
sádrokartonářské práce
Telefon
E-mail : viresfortisanima@
Zednické práce
Jsme dva zedníci kteří nabízí zhotovení jádrových omítek,opravu fasád a veškeré zednické práce v jihočeském kraji.
Po domluvě je možné provést i jiné práce například- výkopové práce, malířské práce,broušení či natření okapů a svodů atd.
Zakládáme si na pečlivosti a kvalitě odvedené práce a budeme se těšit na případnou spolupráci.
Tel:,.
Malířské prace
Sádrokartonářské prace
- cetris, OSB desky
Drobné bourací prace
- ruční bourací prace, bourání zdi, plotů, odsekávají obkladů dlažeb a omítek, bourání bytových jader likvidace odpadu
Zahradnické prace
- péče o trávníky, stříhání živých plotů, apod.
Plovoucí podlahy, Lina
Okna a dveře
- demontáž, montáž a začištění
- Obložkové zárubně
Úklid domácností a čištění koberců
Zámkové dlažby, obrubníky
Vyklízecí prace
- půdy, zahrady, sklepy atd.
Okolí Příbram, Dobříš, Mníšek
Nabízíme řemeslné služby...
Příklad služeb:
Zemní práce minibagrem.
Stavební práce všeho druhu - rekonstrukce bytových jader, koupelny, bílení strojem včetne úklidu, půdní vestavby, zámkové dlažby, pergoly, opěrné zdi, základové desky...atd dle domluvy.
Zámečnické práce - schody, vrata, okrasné ploty,svařováni různých konstrukcí atd.
Instalatérské práce.
Elektrikářské práce - kompletní instalace.
Veškerý servis domů, bytů, chat i zahrad.
Dlouhodobé spolupráce, jsou možné po tel. domluvě.
Proč jsem o tolik levnější než konkurence?
Odpověď je celkem jednouchá, u mě neplatíte nikoho navíc.
Převážná většina firem musí zaplatit - majitele, účetní, sekretářku, kanceláře a spousty dalších výdajů.
Zatím co já si vše vyřizuji sám a nemám tedy takové výdaje jako konkurenční firmy.
Ještě než začnu s prací, už budete, vědět kolik Vás to bude stát.
Zahradní, venkovní práce
Sekání zahrady
Štípání dřeva
Čištění bazénů
Odklízení sněhu
Čištění nebo výměny okapů
Montážní práce a bourací práce
Montáž kuchyňských linek
Montáž nábytku
Montáž polic na zeď
Montáž podlahových lišt
Pokládání dlaždic
Malířské práce
Malování pokojů
Natírání dveří, zárubní, konstrukcí apod.
Natírání fasád
Natírání okapů
Natírání a opravy plotů
Instalatérské a elektrikářské práce
Výměna koupelnových a kuchyňských vodovodních baterií
Připojení pračky
Instalace osvětlení
Vyklízecí práce
Vyklízení bytů, domů před prodejem
Odvoz odpadu
Rozebírání starého nábytku včetně likvidace
Prodám hotovou maturitní práci na téma Laboratorní zdroj, s parametry zdroje 2-18V/5A , 18-40V/2,5A. Celý zdroj je vlastní stavba, regulace a digitální měřidlo napětí/proud je ze stavebnice. Ke zdroji je kompletní maturitní dokumentace v rozsahu 35 stran A4 (obsahuje schémata, výkresy plošné spoje, teorii zdrojů, obrázky) + CD s ročníkovou prací v elektronické podobě. Jedná se o hotový projekt, zdroj plně funkční. Osobní převzetí nebo zasílám za platbu předem na účet.
Pište prosím pouze na email, na telefonu jsem málo. Děkuji
Maturitní práce, ročníková práce, bakalářská práce, aplikační projekt, závěrečný projekt, závěrečná práce, seminární práce, elektrotechnika, elektronika, laboratorní zdroj, napájecí zdroj, maturita, výuční list, státnice, závěrečné zkoušky, regulovaný zdroj, napájecí zdroj, nastavitelný zdroj, seminárka, bakalářka, závěrky, závěrečná zkouška
Provádíme od zednických prací,až po Pomocné práce ,zakl.desky , opěrné zdi,fasády ,přičky , Pomocné práce -bouraci práce ,vyklízení , výkopové práce, kanalizační práce td..po domluvě
Dobrý den, hledám zakázky na ŽL na tento rok. Zabýváme se:
- ruční demoliční práce
- ruční výkopové práce
- přípravné a dokončovací práce
- práce v oboru lesnictví (práce na pile)
DĚKUJI ZA KAŽDOU NABÍDKU PRACE
Provedeme rychle a LEVNĚ.
Rozmanitá práce v jednom z největších specializovaných autobazarů v ČR, který funguje už od roku 1996. Rádi vás ve všem zaškolíme.
Naše požadavky:
- znalost AJ na dobré komunikační úrovni (slovem i písmem)
- dobré komunikační dovednosti - komunikace se zákazníky je základem
- výborná znalost práce na PC (MS Word, Outlook, Excel...)
- ochota učit se nové věci, budete muset ovládat firemní software, ve kterém vás zaučíme
- znalost základů účetnictví, budete vystavovat faktury a spolupracovat s hlavní účetní
- výborná schopnost organizace práce (smluv, faktur, dokladů...) a dobrý time management
Nabízíme:
- mzdu: 30.000,- Kč čistého! (možnost kariérního růstu a tedy i růstu mzdy)
- 20 dní dovolené + 2 sick days
- nástup od 1.5.2023 (HPP na dobu neurčitou)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Komplexní podpora činnosti generálního ředitele
Různorodá administrativní podpora (komunikace na firemní i externí úrovni, zodpovědnost za chod kanceláře)
Řešení operativních úkolů a požadavků
Příprava podkladů pro jednání
Organizace schůzek, porad, obchodních jednání
Praxe v realitách,zprostředkování uvěru
Atraktivní ohodnocení
Od 20 000 Kč/měsíc-odměny, bonusy
Možnost profesního růstu a seberealizace
Práce v mladém kolektivu s přátelskou atmosférou
Aktivní využití AJ-výhodou
Práce na plný úvazek
Flexibilní začátek i konec pracovní doby
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Ostatní znalosti
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Řidičský průkaz B
Investiční skupina NIDO HOLDING ( hledá do svého týmu asistentku pro vedení společnosti.
Požadujeme:
• Výbornou znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint) pro přípravu textů, tabulek, prezentací, znalost grafického softwaru výhodou
• Aktivní a pečlivý přístup k práci, komunikační dovednosti, odolnost vůči zátěži
• Důslednost, pozornost, přesnost a odpovědnost
• Samostatnost i schopnost pracovat v týmu, flexibilitu
• Orientace v účetní a daňové problematice výhodou
• Ochotu učit se novým věcem
• Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
• Minimálně SŠ vzdělání, VŠ vzdělání v oboru podnikání výhodou
• Předchozí zkušenost a praxe z administrativy - výhodou
Náplň práce:
• Zajišťování administrativní agendy jednatele společnosti (tvorba a udržování firemních tiskopisů, tvorba zápisů z porad, interních sdělení a příkazů JS)
• Zpracovávání smluv, obchodní korespondence (dopisy, objednávky, nabídky a zajištění dokladů do výběrových řízení)
• Organizace průběhu návštěv JS, obsluha výpočetní techniky a zajišťování kancelářského spotřebního materiálu.
• Aktualizace firemních tvorba a zpracování referenčních materiálů společnosti (letáky, brožury, pozvánky)
• Evidence knihy zakázek, faktur, správa pokladny a evidence pokladních dokladů
• Příjem, třídění a evidence pošty, správa datové schránky
Nabízíme:
• zajímavou práci u dynamicky se rozvíjejícího zaměstnavatele
• smlouva na HPP
• práci v jednosměnném provozu s flexibilní pracovní dobou
• mobilní telefon s firemním tarifem, notebook
• příspěvek na penzijní připojištění
• možnost občasné práce z domova
• dobré mzdové ohodnocení odpovídající náročnosti této pozice a Vašim zkušenostem
• 5 týdnů dovolené
Nástup: po dohodě možný ihned
Společnost TECH-VOLT, s.r.o. hledá administrativní pracovnici na plný nebo částečný úvazek.
Pracovní náplň: zpracování dokladů členěných na zakázky, podkladů pro mzdy, pokladních dokladů, pracovní smlouvy, podklady pro účetní, podkladů pro administrativu menší firmy dle potřeby. Životopisy zasílejte na e-mail: info@
Nabízíme k prodeji areál, ve kterém se nachází administrativní budova, garáže, dílna (která je vytápěná), výrobní hala a volné plochy o rozměrech cca 2.200 m2 . V administrativní budově se nachází rozestavěný podkrovní byt a celý dům je v současné době využíván jako kancelářské prostory a dále se zde nachází zázemí pro zaměstnance. Celý dům je podsklepený, střecha je zateplená. Areál je napojen na vodovodní přípojku a přípojku elektřiny, je zde septik. Plyn je přivedený k hranici pozemku.
V současné době je areál využíván jako sídlo firmy, k uskladnění materiálu a parkování firemních vozidel. Prostory je možné využívat také k výrobní činnosti, opravárenství nebo autoservisu.
Energetická náročnost hlavní budovy G(neuvedena).Informace o ceně v RK.
Tento volný komerční prostor v rámci administrativní budovy můžete využít pro lehkou výrobu a kanceláře. Prostory tvoří hlavní místnost, oddělená místnost pro kanceláře, šatny se sprchami a toaletami. Přízemní sólo vstup je vhodný i pro bezbariérovou obslužnost. Snadná dostupnost pro kamionovou dopravu i pro Vaše zaměstnance díky autobusové zastávce přímo u areálu. Přístup do administrativní budovy je řešen přes vrátnici s ostrahou 7 dní v týdnu nonstop. V areálu jsou k pronájmu i další skladové prostory. Využijte příležitosti rozvíjet své podnikání a sjednejte si prohlídku u makléře.
ev.č.: 0527
+ zálohy na energie
třída energetické náročnosti budovy: G - Mimořádně nehospodárná
dle vyhlášky č.264/2020 Sb.
druh objektu: cihlová
stav objektu: dobrý
typ domu: patrový
zastavěná plocha (m2): 1045
plocha parcely (m2): 1045
plocha kanceláří (m2): 430
číslo podlaží v objektu: 1
počet podlaží objektu: 3
počet míst k parkování: 5
Nabízíme k pronájmu sklad o výměře 467 m2 na adrese Valcha 139, 301 00 Plzeň.
Technické specifikace:
- Šířka skladu 16,8m
- Délka skladu 28,6m
- Rampa - Hydraulický vyrovnávací můstek
- Vrata č.1 u rampy š: 3 m / v: 3,5 m
- Vrata č. 2 v úrovni komunikace š: 4 m / v: 4,3 m
- nosnost podlah 5 t / m2
- výška prostor 4,8 m
- možnost temperace skladu do 10°C
- možnost pronájmu skladové buňky uvnitř skladu
- parkovací plochy k dispozici – za poplatek
- sociální zázemí v administrativní budově – za poplatek
- kancelářské prostory k pronájmu v administrativní budově
Cena:
133,18 Kč / m2 / měsíc
1.598,16 Kč / m2 / rok
Nabízím zhotovení a pomoc při různých vyhotoveních dokladů, pomoc při vyhotovení základního účetnictví, daňové evidence pro OSVČ,zhotovení faktur a ostatních dokladů, zhotovení dopisů na úřady, a veškerou administrativní službu s tím spojenou.Dále provádíme poradenskou a pracovní činnost v údržbě nemovitosti.