administrativní práce z domova - strana 7
Počet nalezených inzerátů ADMINISTRATIVNÍ PRÁCE Z DOMOVA: 1000 - strana 7
Nabízím instalatérské práce (voda odpady, kompletace koupelen, bourací práce, veškeré demontáže a ruční výkopové práce). Po domluvě mohu nabídnout výkopové práce minibagrem (domovní přípojky voda odpady, kopání základů rovnání zahrad). Praxe v oboru 7 let. Strojnické průkazy vlastním. Práce pouze Vysočina.
Nabízím stavební služby:
-Úpravy interiéru a exteriérů
-Výstavbu rodinných domů a přestavby budov
-Zednické práce, omítky, perlinka, štuk
-Malířské práce
-Sádrokartonářské práce
-Elektrikářské práce
-Instalaterské práce
-Demoliční a bourací práce, výkopové práce
-Pokládka obkladů a dlažby
-Pokládka laminátové a vinylové podlahy, koberců a linolea
-Pokládka zámkové dlažby, stavba plotu
-Zateplení fasád
-příp. možnost i menších oprav
V případě zájmu o naše služby nebo jakýchkoliv otázek volejte.
Tel: +420
E-mail info@
Bourací a výkopové práce, vyklizení bytu a domů, od sklepa až po půdních prostor vyklizení stodol a veškerých prostoru který si zákazník bude přát, dále nabízíme štípání dříví, úklid sněhu v zimních měsících, malířské práce, zednické práce, zahradní práce. Hlavně když se do něčeho pustíme, tak od nedodělané práce nikdy neutečem!!!. Naše služby jsou hlavně, rychle, spolehlivé, a kvalitní odvedené!!!, Pracujeme hlavně ve dne v noci,za každého počasí,a žádná časová doba pro nás není překážkou.Klidně můžete volat ve dne i v nočních hodinách.Vaše spokojenost,je naší vizitkou.Ceny máme dohodou, dle výběru požadované náplně práce, kterou si zákazník bude přát.
Nabízím lehkou administrativní práci.
Pracovní dobu si sami rozložíte.
Školení dostáváte z pohodlí domova.
Vhodné pro maminky na MD, důchodce, studenty a pro všechny, kteří se nebojí práce.
Pro farmu v blízkosti Slapské přehrady hledáme správce/hospodáře/šafáře pro zajištění chodu fungujícího hospodářství o výměře cca 100ha TTP s chovem masného skotu,ovcí, drobného zvířectva a koní. Vhodné pro páry nebo manžele s možností ubytování.
Co od vás očekáváme - zajištění každodenního chodu farmy:
- ošetřování, krmení a úklid hospodářských zvířat
- obsluha a údržba zemědělských strojů – traktory, smykový nakladač, stroje pro sklizeň píce
- správa a údržba budov technického zázemí, stájí a pozemků farmy
- administrativní činnost spojená s fungováním farmy – organizace dokladů předávaných ext. účetní firmě, evidence zvířat a veterinární činnosti v registrech
Co od vás požadujeme:
Doložená praxe na obdobné pozici v zemědělství, ale ani čerstvé absolventy SZŠ/VŠZ s chutí se učit nové věci přímo v praxi nezavrhujeme.
Aktivní obsluha (řízení) traktoru a os. automobilu, jejich údržba a běžný servis (ŘP sk. B, T příp. C).
Znalost práce na PC – MS Office + práce s IZR (Portál farmáře)
Manuální a technická zručnost (výhodou základní znalosti elektro).
Organizačními a týmové schopnostmi při rozdělování a provádění práce spolu se stálými a sezónními zaměstnanci.
Odhodlání a pracovní nasazení při plnění vytyčených cílů, schopnost převzít zodpovědnost za jejich plnění.
A co vám nabízíme:
Práce pro jednoho/oba na plný úvazek.
Flexibilní pracovní doba v závislosti na sezóně.
Bydlení zajištěno přímo na farmě.
Podíl na ekonomickém výsledku hospodaření.
Možnost seberealizace při samostatném vedení farmy.
Zajištěné částečné stravování.
Životopisy zasílejte na konefarmamichael@
Firma METRUM s.r.o. se sídlem v Přerově se zabývá výrobou, dovozem a distribucí stavební chemie, materiálů, lepidel, tmelů, olejových lazur a souvisejícího sortimentu pro stavebnictví. Významnou část sortimentu firmy tvoří výrobky zn. ČESKÝ STAVITEL, COROTOP a KOOPMANS. Historie firmy sahá až do roku 1992. V současnosti zajišťujeme distribuci po celé České republice, Slovensku a Polsku.
Vzhledem ke stálému růstu a rozšiřování našich aktivit hledáme do našeho týmu:
OBCHODNÍ ZÁSTUPCE / ZÁSTUPKYNĚ
specialistu pro divizi stavební systémy v regionu
Středočeský kraj a Královéhradecký kraj
Náplň práce:
• denní návštěva zákazníků
• progresivní rozvoj svěřeného regionu, rozvoj stávajících zákazníků, akviziční práce, prodej sortimentu
• pravidelná komunikace a stálé budování vztahů se zákazníky
• práce s informačním systémem HELIOS
• administrativní činnost související s výkonem funkce obchodního zástupce
• monitorování a hodnocení situace na trhu
• pravidelný reporting a účast na poradách
Požadujeme:
• bydliště v regionu výhodou
• pozitivního a zapáleného profesionála zaměřeného na své výsledky a týmovou spolupráci
• odborníka pro poskytování seriózních informací v klíčových oblastech stavebních systémů
• znalost práce na PC
• výborné komunikační a prezentační dovednosti
• vysoké pracovní nasazení a loajalitu k firemním zásadám
• řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič
• ochotu se průběžně vzdělávat a učit se novým věcem
Nabízíme:
• motivující finanční ohodnocení(40-70tis.hrubého)a firemní benefity
• stabilní a perspektivní společnost
• profesní školení zaměstnanců
• zajímavou práci
• možnost osobního a profesního růstu
• služební automobil
• mobilní telefon
• notebook
Cílem vedení společnosti je vytvářet takové pracovní podmínky a prostředí, které vybízí k vynikajícím výkonům a k osobní seberealizaci.
Písemné nabídky včetně strukturálního životopisu s fotografií zasílejte na adresu: personalni@
Hledáme posilu našeho týmu. Jsme mladá firma s dostatkem zkušeností. Vzhledem k rychlému růstu potřebujeme rozšířit naše řady. Spentra s.r.o. se zabývá primárně autoporadenstvím, provozuje autoservis, pneuservis a autobazar.
Pracovní poměr: práce na DPP, DPČ, v případě potřeby zkrácený úvazek PP
Práce vhodná také pro: absolventy, studenty, maminky na mateřské
Rozsah: 15-20h/týden
Firma: Spentra s.r.o.
Minimální ukončené vzdělání: základní
Co od Vás očekáváme
- řidičský průkaz skupiny B
- schopnost kvalitního projevu, komunikace s klienty
- dobrá znalost práce s PC (základní dovednosti v MS Office)
- aktivní znalost AJ/DE výhodou
- dobrá znalost českého pravopisu
- samostatnost, pečlivost, odpovědnost
Co Vám můžeme nabídnout:
- flexibilní pracovní doba
- pracovní telefon
- mladistvý kolektiv
- přátelské prostředí
- parkoviště
- pravidelné brunche
- kvalitní káva na pracovišti
Náplň práce:
- obsluha firemního telefonu, komunikace s klienty
- zajištění chodu kanceláře (běžná administrativa, vyřizování pošty a telefonů, objednávání kanc. materiálu + občerstvení, pochůzky po úřadech, evidence + archivace dokumentů apod.)
- správa evidence vozového parku, evidence drobného majetku, telefonů
- zpracování podkladů pro účetní
- správa pokladny
- převozy automobilů na evidence/STK
- tvorba dokumentů potřebných k prodeji vozidel
Hledáme pravou ruku pro naši firmu! Těšíme se na člověka, který bude pro nás oporou a bude roznášet jen dobrou náladu uvnitř i vně firmy. Jsme stabilním technologickým a klíčovým partnerem v oblasti chlazení a mražení v gastronomickém, chemickém a zdravotnickém odvětví. Pojď s námi
pracovat v malém týmu na velkých i malých zakázkách. Cítíš se na to? Tak nám dej vědět.
Co budeš dělat?
Práce obchodního asistenta je důležitá. Budeš zpracovávat obchodní informace z prodejů, tvořit nové obchodní příležitosti a reprezentovat naši společnost.
Poznáváš se?
- Máš schopnost samostatné činnosti
- Tvořit a vymýšlet nové směry obchodování
- Komunikovat se zákazníky
- Psát korespondenci a vést její evidenci
- Řidičský průkaz sk.B (bude to pro tebe velká výhoda)
Co tě hlavně čeká?
- Oslovování stávajících a nových klientů
- Administrativní práce (evidence, monitoring)
- Komunikace prostřednictvím emailu a telefonu
- Osobní setkávání s klienty
- Tvoření obchodních nabídek
- Správa internetového obchodu vč. objednávek
Co tě snad potěší:
- Práce v malé stabilní firmě
- Pravidelná každoroční školení
- Pravidelná pracovní doba Po-Pá 8:00-15:00 hodin
- Místo výkonu práce, sídlo Frigopro Brno
- Provize z prodeje
- Mobilní telefon, PC
- Po zapracování - služební vůz
Nástup: HPP
Typ úlohy: Plný úvazek
Zavedená společnost v oboru montážních a uklízecích prací výrobních hal se sídlem v centru Ostravy přijme do svých řad nové kolegyně a kolegy s příjemným vystupováním, férovým jednáním a chutí do práce.
Hledáme kandidáta na pozici: Asistent/ka majitele společnosti
Náplň práce:
- Pouze emailová agenda. Telefonáty Tě zdržovat nebudeme. :-)
- Zasílání propagačních materiálů společnosti našich klientům.(letáky, reklamní sdělení)
Požadujeme:
- 4 hodiny týdně Tvého času
- Příjemné a profesionální vystupování, férové jednání
Min. základní vzdělání
Znalost MS Office (Word, Outlook)
- výborná čestina písmem.
Nabízíme:
- Zaškolení do pracovní agendy
- Práce možná z domu nebo v reprezentativních prostorách se sídlem v centru Ostravy
- Výborné ohodnocení
- Firemní notebook
- Společné, nepovinné, ale zábavné akce – restaurace, teambuilding apod.
- Možnost osobního růstu
- Nástup možný ihned
V případě zájmu se neváhej ozvat na e-mailovou adresu info.prace-morava@, budeme se na Tebe těšit. :-)
Poznámka
- nabízená pozice je vhodná pro studenty SŠ, VŠ
Fenečka německého středního špice s PP je připravená k odchodu do nového domova.
Narodila se 30.10.2022 maminka i tatínek mají PL 0/0.
Je velmi hravá a má úžasná osobnost.
Do nového domova půjdou odčervená, očkovaná a čipovaná.
Má svůj pas a připravenou tašku s výbavou do nového domova.
Naučila se už spoustu věcí od své maminky a dvou tetiček.Doma máme i dva kocouři takže nemá problém ani s kočičkami žít v jedné domáctnosti.
Hledáme našeho odchovance .Je ze čtyř sourozenců.Je mu teď aktuálně půl roku .Když odešel do nového domova tak s námi byl nový majitel jen měsíc v kontaktu .Pes za měsíc byl úplně podvyživený.Za měsíc a něco se pes objevil na Bazošu.Pan nám o tom ani neřekl v ten moment jsem mu hned volala a řekl mi ,že ho musí prodat kvůli tomu ,že jejich dítě má alergii na psí chlupy to samozřejmě chápu .Když jsem mu řekla ,že je pes podvyživený tak mě nadal ,že za to můžu já atd.Pejsek byl u nás odmala učený chodit vykonávat potřebu ven a byl kvalitně krmen od 4 týdnů dostávali štěněcí mléko a postupně granule .Sem tam dostali kolínka z masem .Nechápu co měl pan za problém .Když jsem pak pánovi psala jestli má ještě pejska doma už nenapsal .Od 19.11.2022 o něm nemáme žádné informace jak vypadá nebo jak se mu daří .Napadlo nás jestli třeba i nezemřel .Byl nejmenší ze všech .Na poslední fotce je jak vypadal než odjel do nového domova a předposlední fotka jak vypadal po měsíci v novém domově .Pejsek odjel do nového domova do Prahy .Moc vás všechny PROSÍME jestli jste ho někde někdo viděl nebo ho máte doma tak se nám PROSÍM ozvěte .Pejsci jsou u nás doma považováni jako členi rodiny a toto nás hodně zasáhlo .MOC VŠEM DĚKUJEME a doufáme ,že se najde ✊????❤️
Prodej, byty/3+kk, 67.04 m2, Hrudičkova 2098/30, Chodov, 14800 Praha, Hlavní město Praha [ID 46289]
Rodinné bydlení dle vlastních představ pro Vaši rodinu? Investiční nemovitost s jistotou stabilního výnosu z pronájmu? Obě varianty může splnit tato zajímavá nemovitost.
Na dohled od Kunratického lesa, International Montessori School Of Prague minutu chůze od domu, stanice metra C Roztyly 5 minut chůze. Parkování před domem, dětská hřiště, autobusové nádraží, hobby market, nákupní centrum Westfield Chodov, základní škola, mateřská škola, restaurace....Výhod je zde celá řada, ale opravdu vše v docházkové vzdálenosti, pěšky od 5 až 10 minut od Vašeho nového domova.
Ideální příležitost pro každého, který očekává klidné a dostupné bydlení pro sebe a svou rodinu, stejně tak pro investora, který ocení stabilní příjem z nájemného, což v rámci našich služeb zajišťujeme.
Bytová jednotka v osobním vlastnictví bez jakýchkoliv právních vad umístěná v 10. patře panelového domu je dispozičně řešená jako 3+KK. Z prostorné vstupní chodby, ve které jsou vestavěné skříně se dostaneme do každé jednotlivé místnosti a žádný metr tak nezůstane bez využití. V obývacím pokoji a druhém menším pokoji jsou elektronicky ovládané předokenní žaluzie, poskytující příjemný komfort nejen v letních měsících. Pokoj o výměře 10,2 m2 může být království pro Vaše ratolesti, nebo třeba nová ložnice. Druhý pokoj o výměře 13,3 m2 se vstupem na zasklenou lodžii o výměře 2,4 m2 představuje ideální řešení pokoje s dostatkem úložného prostoru. Velkorysý obývací pokoj spojený s kuchyňským koutem o velikosti menší garsoniéry (26,5 m2) se může stát srdcem Vašeho nového domova. Sklepní kóje je o 2 patra níže (8. patro), což je nespornou výhodou, jelikož takto umístěných sklepů je naprosté minimum.
Díky perfektnímu hospodaření družstva jsou zrekonstruovány interiéry i exteriéry domu a dům je ve stavu, kdy další investice v dohledné době nejsou nutné, což znamená příjemný komfort stabilních nákladů spojených s užíváním bytu. Náklady spojené s užíváním bytu pro 4 člennou rodinu by neměly přesáhnout 6.500,- Kč měsíčně.
Věřím, že pokud nyní hledáte svůj budoucí domov, tak tato příležitost může být přesně tou, která splní Vaše požadavky. Financováním Vám rádi pomůžeme zajistit a najdeme cesty k realizaci Vašeho nového domova. Hypotéku umíme za nejvýhodnějších podmínek na trhu!
Byt je vyklizený a připravený pro nového majitele k realizaci rekonstrukce dle použitých vizualizací, nebo Vašich představ. Odhadované náklady na rekonstrukci dle vizualizace rádi sdělíme telefonicky a pomůžeme zajistit její realizaci.
Majitel si vyhrazuje právo na výběr kupujícího dle jím zvolených kritérií. Pro lepší představivost jsou v inzerci použity vizualizace budoucího stavu.
Rezervujte si termín setkání! Prohlídky můžeme realizovat osobně, nebo prostřednictvím online přenosu.
Cena: Info v RK
Náklady na bydlení: 6500
Převod do OV: Ano
Možnost hypotéky: Ano
Budova: Panelová
En
Dobrý večer, sháním práci z domova z oblasti administrativy. Zadávání dat do PC, komunikace se zákazníky, drobná manuální práce aj. Oblast Přeštice - Klatovy
Poptáváme ženu nebo dívku na recepci v administrativní budově na Praze 4.
-Náplň práce: zajištění chodu recepce,
komunikace se zahraničními klienty, servis v
rámci porad.
-Směny: 12hod. den/noc
-Mzda: 135,-Kč/h. čistého
-NUTNÁ ZNALOST ANGLICKÉHO JAZYKA min. úroveň
A2
V případě zájmu zašlete svůj životopis s přiloženou formální fotografií na email info@
Požadujeme:
- Aj na úrovni min. A2
- ovládání PC
- dobré komunikační a organizační schopnosti
- reprezentativní vystupování
- zodpovědnost
- čistý TR
- certifikát STRÁŽNÝ (možnost dodělat
prostřednictvím naší společnosti)
Nabízíme:
- empatický přístup
- stálou práci
- kariérní růst
- moderní pracovní prostředí
- super kolektiv
- včasné vyplácení peněz
- možnost záloh
tel:
Poptáváme muže na ostrahu administrativní budovy na Praze 4. Ostraha v objektu ve společenské uniformě.
-Náplň práce: Doprovody návštěv, vizuální
kontrola lidí, výpomoc ostraze
budovy v operativních záležitostech,
obchůzková činnost.
-Směny 12hod. den/noc
-Mzda: 120,-Kč/h. čistého
Požadujeme:
- spolehlivost
-reprezentativní vystupování
- zodpovědnost
- čistý TR
- certifikát STRÁŽNÝ (možnost dodělat
prostřednictvím naší společnosti)
Nabízíme:
- empatický přístup
- stálou práci
- kariérní růst
- moderní pracovní prostředí
- super kolektiv
- včasné vyplácení peněz
- možnost záloh
tel: email: info@
Hledám práci jako recepční, casíno, nebo ostraha objektu a osob, administrativní budovy, hotel, stavby, parkoviště, požární dozor,security, recepční - administrativní práce, casíno, údržba a dozor strojního a el. zařízení všeho typu, osobní řidič, hlídání dětí a zájmová činnost dětí. Preferuji DPP, brigáda nejlépe noční směny, jinak dohoda. Na počtu směn se dohodneme. Jsem 51 praxe v oboru 7 let, ŘP a vlastní vozidlo k dispozici, ÚSO s mat. strojírenství a pedag. a soc. právní vzdělání. Znalost PC, EZE, EPS. Centrifikát a čistý TR mám, recenze také. Obchodní domy a supermarkety nenabízejte, mimo prodejny oděvů. Nabídky od 150,-- Kč čistého na hodinu. Pouze tři dny v týdnu. Praha a okolí, popř. Benešov a okolí. Nástup možný . .
Společnost Kouba Trans s.r.o. se sídlem ve Zdicích přijme administrativní pracovnici na HPP.Nástup možný dle dohody.Požadujeme pečlivost, spolehlivost, flexibilitu, základ Word, Excel, práce na PC. Pro více info volejte p.Beránek , e-mail josef.beranek@
Do naší pobočky v Praze hledáme do našeho týmu nového kolegu/kyni na pozici administrativní pracovník. Jedná se o práci v personální agentuře - nábory, příprava smluv, lékařských prohlídek, týdenní reporting.
Požadujeme:
znalost práce s PC (Word, Excel)
praxe v personalistice výhodou
Nabízíme:
Stála pracovní doba od 8 do 17
Mzda 25-30.000,-
Email. kancelar.netmarks@
Poptávám administrativní práci.Pracovala jsem jako administrativní pracovník,fakturantka(příjem dodacích listů,faktur,vystavování dodacích listů,faktur,příprava podkladů pro účetní).Dovednosti:Práce s Word,Excel,Microsoft Dynamic AX.Řidičský průkaz B.Klidně i zkrácený úvazek