administrativní práce z domova
Počet nalezených inzerátů ADMINISTRATIVNÍ PRÁCE Z DOMOVA: 1000
Nabízíme ručně malované sklo (baňky, dózy, hrnky, sklenice, mísy atd.) na zakázku. Motivy jsou dělané na zakázku. Produkty viz. níže rozepsané, případně není problém se domluvit na jiném produktu. Cena se odvíjí na složitosti a velikosti motivu. V ceně je zahrnut produkt a práce, nikoliv poštovné.
Doručujeme přes Zásilkovnu nebo Balíkovnu.
V případě zájmu kontaktujte mne na telefonním čísle nebo e-mailu, níže uvedeném nebo na Whatsappu.
BAŇKY
- Baňky 6 ks (60 Kč + práce)
- Baňky 9 ks (90 Kč + práce)
- Baňky 12 ks (120 Kč + práce)
KOŘENKY A DÁVKOVAČE
- Kořenky, sklo 15 cl (4 ks) černé víčko (99 Kč + práce)
- Kořenky, sklo 15 cl (4 ks) stříbrné víčko (49 Kč + práce)
- Dávkovač cukru 15 cm (99 Kč + práce)
DÓZY
- Dóza s víkem 0.5 l (59 Kč + práce)
- Dóza s víkem 1 l (79 Kč + práce)
- Dóza s víkem 1.9 l (149 Kč + práce)
- Dóza s víkem (sada 5 ks) (499 Kč + práce)
- Dóza ve tvaru lahve s víkem 1.0 l (79 Kč + práce)
HRNKY
- Hrnek 23 cl (15 Kč + práce)
- Hrnek 24 cl (39 Kč + práce)
SKLENICE
- Sklenice 17 cl (6 ks) (39 Kč + práce)
- Sklenice 30 cl (6 ks) (129 Kč + práce)
- Sklenice 30 cl (6 ks) (129 Kč + práce)
- Sklenice 37 cl (6 ks) (269 Kč + práce)
- Sklenice 45 cl (6 ks) (45 Kč + práce)
- Sklenka na nožce 30 cl (49 Kč + práce)
- Sklenice na kafe 29 cl (39 Kč + práce)
- Sklenka na sekt 21 cl (6 ks) (149 Kč + práce)
- Sklenka na víno 49 cl (6 ks) (329 Kč + práce)
- Sklenice na červené víno 68 cl (6 ks) (369 Kč + práce)
- Sklenice na pivo 60 cl (39 Kč + práce)
- Sklenice na pivo 50 cl (59 Kč + práce)
- Sklenice na panáky 25 ml (6 ks) (113 Kč + práce)
- Sklenice na panáky 35 ml (6 ks) (159 Kč + práce)
MÍSY
- Servírovací mísa 20 cm (99 Kč + práce)
- Servírovací mísa 28 cm (59 Kč + práce)
OSTATNÍ
- Čajová konvice 0.6 l (199 Kč + práce)
- Džbán 0.5 l (178 Kč + práce)
- Džbán 1.0 l (200 Kč + práce)
- Džbán 1.5 l (245 Kč + práce)
- Džbán 1.7 l (69 Kč + práce)
- Váza 14 cm (55 Kč + práce)
- Váza 15 cm (59 Kč + práce)
- Váza 18 cm (69 Kč + práce)
- Karafa 0.5 l (125 Kč + práce)
- Karafa 0.74 l (84 Kč + práce)
- Karafa 1.0 l (35 Kč + práce)
- Karafa 1.7 l (499 Kč + práce)
- Láhev 1 l (79 Kč + práce)
- Láhev s uzávěrem 15 cl (3 ks) (99 Kč + práce)
Nabízím práce "všeho" druhu.
- montáž nábytku
- montáž kuchyni
-výroba nábytku z Euro palet
- údržba domácnosti
- drobné instalatérské práce
- malé zednické a bourací práce
-stavební práce
-malířské práce
- drobné elektromontážní práce (výměna vypínačů, zásuvek, osvětlení apd.)
- drobné opravy elektrospotřebičů
- truhlářské práce- pergoly na míru
- sekání zahrad, sekačkou, křovinořezem
- rizikové kácení stromů
- stěhování,autodoprava
- vyklízení sklepů, půd, garáží
- realizace oplocení pozemku
- zámečnické práce, opravy pomocí svařování obalenou elektrodou
-výškové prace s certifikátem IRATA (anglické školení akceptováne po celém světě)
- Výškové práce-mytí oken, fasád, čištění Střech , okapu
- různé práce ve výškách z lana
Neváhejte me kontaktovat určitě se domluvíme.
Cena od 300kc/h
paušální cena za 3h práce- 1500,-
(hodinový manžel, řemeslné práce,drobné práce , stěhování, zahradnik ,opravář,vyskove práce , rizikové kácení, údržba zelené,stavební práce.)
web :
Nabízíme k dlouhodobému pronájmu administrativní a skladovací prostory. Administrativní objekt se skládá celkem z 8 místností. Jedná se o 6 kanceláří, velkou zasedací místnost a místnost určenou pro skladování včetně možnosti vjezdu . K této administrativní budově je možno si navíc pronajmout skladovací prostory v sousední hale s těmito možnostmi: Rozměry haly: s rampou 11,5 x 11 m, cca 125 m2, cena nájmu je 12 500,-Kč/měsíc. Další skladovací prostor s přímým vjezdem 25 x 11 m, cca 275 m2, cena nájmu je 27 500,-Kč/měsíc. Skladovací prostory se nenabízejí k pronájmu samostatně. V administrativní budově je k dispozici kuchyňka s posezením a soc. zázemí včetně tech. prostoru. Komerční objekt se nachází v oploceném areálu a je zde možnost parkovacích míst pro cca 20 vozidel. Administrativní budova je zateplena, má novou střechu a nový kombinovaný kotel. Předání a uvolnění nemovitostí je dáno po vzájemné dohodě. Více informací získáte u makléře.
Lokalita: Třanovice
Evidenční číslo: 818475
Energetická náročnost : Třída G - Mimořádně nehospodárná
Prodej celo oploceného areálu s administrativní budovou, sklady a garážemi, s pozemky o výměře 1287 m2, v blízkosti centra obce Albrechtice. Administrativní budova je dvoupodlažní podsklepený objekt, který byl v roce 2011 rekonstruován a rekolaudován na administrativní budovu s technickým zázemím, užitná plocha 399 m2. Elektroinstalace světelná a motorová. Odkanalizování do veřejné kanalizace, voda obecní. Vytápění elektro přímotopy, ohřev TUV el.bojlery. Možnost připojení na plynovou přípojku.
Dispoziční řešení:
1.PP: garáž, skladové prostory, umývárna, sprcha a WC, spol.plochy (136 m2).
1.NP: vstupní chodba, recepce, kuchyňka, chodba, WC, 4 kanceláře, v mezipatře komora (129 m2).
2.NP: hala s kuchyňským koutem, WC, 4 kanceláře a archiv se servírovanou (134 m2).
Součástí areálu je zděná, patrová budova se třemi garážemi v 1.PP a příručními sklady v 1.NP. Užitná plocha 160 m2. I tato stavba je napojena na vodu, elektřinu a kanalizaci.
Celý objekt je oplocen kovovými plotovými dílci se sloupky z přírodního kamene. Plot prošel rekonstrukcí v roce 2017. Objekty jsou napojeny na bezpečnostní systém. Stavebně technický stav objektu je velmi dobrý, odpovídá provedené rozsáhlé rekonstrukci a prováděné záchovné údržbě. Vzdálenost do centra Havířova 7 km, vzdálenost do centra Českého Těšína 13 km. Ideální pro firmu hledající jak administrativní zázemí, tak sklady, garáže a zpevněné plochy na parkování.
Poznámka k ceně: Cena na vyžádání
Číslo zakázky: 126050
Užitná plocha: 559 m2
Účel budovy: administrativní budova
Typ domu: patrový
Energetická náročnost budovy: G - Mimořádně nehospodárná
Garáž: Ano
Typ budovy: cihlová
Stav objektu: velmi dobrý
Celková plocha: 1 287 m2
Podlaží: 3
Počet míst k parkování: 10
Plocha pozemku: 1 287 m2
Rok rekonstrukce: 2 011
Druh prostor: skladovací
Plocha kanceláří: 263 m2
Prodej, komerční/kanceláře, 680 m2, Hosínská 481, 37367 Borek, České Budějovice [ID 46521]
Hledáte velké prostory pro Vaši firmu? Nabízíme k prodeji rozlehlý areál v obci Borek u Českých Budějovic s krásným zázemím pro majitele společnosti či správce budovy, s administrativními kancelářemi, konferenčními prostory a parkovacími místy.
Areál se skládá z administrativní budovy, výrobní a skladovací haly a přilehlých pozemků. Lze jednat i o prodeji haly.
Administrativní budova se nachází na pozemku p. č. st. 583, zastavěná plocha 292 m2 a skládá se ze 3 podlaží. Celková užitná plocha činí 678 m2.
Budova je částečně zapuštěna do sklonitého terénu, zastřešena plochou střechou s atikami, krytinou je střešní PVC svařovaná fólie. Okna jsou plastová, vytápění objektu je teplovodní skrze plynový kondenzační kotel. Kolaudační souhlas byl vydán v říjnu 2019.
V 1.PP se nachází plně vybavená profesionální kuchyně a jídelna, dále sklad vín a sklad pro jiné produkty. Je zde umístěna také kotelna, úklidová komora a toalety. Kuchyně může sloužit pro přípravu jídel pro zaměstnance nebo jiné společenské příležitosti. Jídelna může fungovat i jako zasedací či konferenční místnost – je zde připraveno promítací plátno i projektor.
V 1. NP je umístěno administrativní zázemí společnosti: kanceláře, kancelář, kuchyňka a místnost pro zaměstnance a úklidová komora. Na patře je 6 prostorných kanceláří. Ke kanceláři ředitele patří prostor pro sekretariát. Je zde kuchyňka pro zaměstnance a zasedací místnost.
Ve 2. NP se nachází moderně zařízený byt 3+kk se střešní terasou. Ten se skládá z prostorného obývacího pokoje s moderní kuchyní a dvou ložnic. V bytě je moderní koupelna s dvouumyvadlem, která má sprchový kout i vanu a toaleta. Na chodbě jsou vestavěné skříně včetně prostoru pro pračku a sušičku. Hlavní ložnice a obývací pokoj jsou prosklené a z obou pokojů se dostanete na nadstandardně velkou venkovní terasu.
V celé budově je zajištěno odvětrávání buď přirozeným způsobem (okna), nebo nuceným způsobem (pomocí vzduchotechnického zařízení, díky čemuž je možná filtrace čerstvého vzduchu a dále pak ohřev či chlazení vzduchu v místnostech).
Dle domluvy je možné zakoupit pouze samostatně administrativní budovu, případně jednat o prodeji celého areálu včetně výrobní a skladovací haly. Inzerovaná cena je uvedena bez DPH ve výši 21%.
VÝHODY NEMOVITOSTI
• Velký areál vhodný pro celou firmu
• Klidná lokalita
• Skvělé zázemí pro zaměstnance – velké kanceláře, kuchyně
• Moderní prostory
• Parkování pro zaměstnance i klienty
• Prostorný byt 3+kk nacházející se v administrativní budově
• Možnost koupě také výrobní haly se třemi velkými sklady
Podrobnější popis areálu, veškeré informace včetně naskenovaných půdorysů ve vyšší kvalitě a větší počet fotografií areálu jsou k dispozici na webu makléře či budou zaslány na vyžádání.
Rádi Vám poskytneme detailní informace na prohlídce, neváhejte nám zavolat a nenechte si ujít tuhle mimořád
Stavební práce, rekonstrukce, zednické práce
Dobrý den,
nabízíme veškeré stavební a zednické práce. Dlouholeté zkušenosti a spolehlivý tým pracovníků. Máme za sebou úspěšné velké projekty a také malé rekonstrukce. Zvládneme cokoliv.
Nabízíme:
- Bourací práce
- Zednické práce
- Instalatérské práce
- Topenářské práce
- Elektrikářské práce
- Kompletní rekonstrukce či stavby od A do Z
- Malování
- Sádrokartonové práce
- Obklady a dlažby
- Podlahářské práce
- Fasády a zateplení
- Střechy
- Kanalizace a jímky
- Výkopové a zemní práce bagrem
- Odvoz suti a kontejnerová doprava
Ceny a vše potřebné je možné s námi sjednat po domluvě. Působíme ve Středočeském kraji, Praha, možné také i širší okolí.
Také se můžete podívat na naše stránky, kde jsou další projekty a informace.
Děkuji a přeji hezký den.
Prac. úvazek: 3-5 hod, dle zdravotních možností
Plat: 120 - 170 Kč/hod
Nástup: 4/2023, místo vyhrazené pro OZP
Pojďte pracovat do chráněné dílny s lidským přístupem, kde práce má smysl. Budete v týmu poskytovat administrativní podporu pro jednotlivá odddělení firmy. Administrativa je základní kámen, bez které se spolehlivá firma neobejde. Praxe není nutná, vše Vás naučíme.
Pracovní náplň:
administrativní úkony související s chodem společnosti
fakturace, platební příkazy, kontrola plateb, evidence účetních dokladů, evidence smluv
zpracování podkladů pro mzdy a účetnictví
komunikace s klienty, správa pošty a poptávek
podpora vedení společnosti
Odbornost:
vzdělání min. maturitní
dobrou znalost práce na PC - Excel, Word, internet
povědomí o administrativě a učetnictví
organizační schopnosti, příjemné vystupování, ochotu a vstřícnost
zájem o vykonanou práci a odpovědnost
komunikativnost, loajalitu, samostatnost, sociální cítění
Nabízíme:
realizace vlastních nápadů, osobní rozvoj a růst
dlouhodobou spolupráci při oboustranné spokojenosti
klidné prostředí, férový přístup a odměny
zázemí stabilní firmy
příspěvek na stravování
alternativní rozvržení pracovní doby
firemní benefity (příspěvek na sport, kulturu, volný čas)
Strana zelených vypisuje výběrové řízení na pozici „Hlavní manažer/ka“.
Náplň činnosti:
- Vedení administrativní agendy strany (pošta, datová schránka, smlouvy, archiv, spolupráce s účetní)
- Vedení kalendáře akcí
- Správa členské databáze a komunikace s členskou základnou
- Organizace jednání, sjezdů a dalších akcí
- Příležitostná komunikace s úřady
- Nárazově volební agenda – administrativní a organizační podpora voleb
- Řízení dobrovolnických týmů (nábor, práce s členy a členskou databází, organizace akcí)
- Práce na projektech rozvoje strany, na centrální úrovni i v regionech
Co požadujeme:
- Organizační schopnosti, pečlivost, vstřícné vystupování a komunikaci
- Samostatnost, schopnost řešit problémy
- Schopnost práce s dobrovolníky a dobrovolnicemi
- Znalost práce v nástrojích Google (tabulky, texty) či podobných online službách
Výhodou bude:
- Orientace v oblastech politického programu Strany zelených a české i evropské politiky, zájem o politiku
- Zkušenost s prací v neziskovém či na dobrovolnictví založeném prostředí
Nabízíme:
- Práci na HPP s odměnou 35 000 Kč měsíčně za čtyřdenní pracovní týden.
- Kombinace práce v kanceláři strany (Praha 4, nám. Hrdinů) a práci z domova (poměr dle dohody).
- Spolupráci se zajímavými lidmi v dynamickém prostředí politiky.
- Začátek spolupráce dle dohody, preferujeme co nejdřív, nejpozději v dubnu 2023.
Motivační dopis a strukturovaný životopis včetně referenčního kontaktu zasílejte na adresu hr@ do 13. března 2023, 18:00.
Případné dotazy zodpovíme na tel. nebo michal.berg@
Po vyhodnocení nabídek proběhne u vybraných osob pohovor formou videohovoru či osobního pohovoru.
Administrativní pracovník Asistent/asistentka office asistentka Asistentka jednatele
společnosti
Nástup možný IHNED.
Náplň práce:
Psaní obchodních dopisů
Kopírovací a skenovací práce,
Zajišťování styku se zákazníky (telefonáty, dopisy,)
Práce spojené s evidencí zakázek, s výrobní dokumentací.
práce z domova
Požadujeme:
znalost práce na PC (Microsoft Excel, Word, Internet, E-mailová komunikace; psaní všemi "deseti");
vysoká spolehlivost, pečlivost, samostatnost.
Tel-
Do sehraného týmu tradiční firmy, vyrábějící plastová okna hledáme kolegu/kolegyni, která bude zvládat práci v administrativní a komunikační oblasti.
Práce obsahuje:
zpracování objednávek a s tím související komunikaci
fakturaci a administrativní práce s tím spojené
výkazy práce, zajištění materiálu pro výrobu
hlídání a zpracovávání firemních podkladů
komunikaci s úřady
Požadujeme zodpovědný přístup k práci, loajalitu, komunikativnost, schopnost pracovat s PC (EXCEL, WORD).
Nabízíme práci na hlavní pracovní poměr, v příjemném prostředí malé firmy, možnost kariérního postupu, odměňování podle výsledků práce.
platové ohodnocení dle praxe a výsledků - 25 tisíc
Zájemci prosím zasílejte profesní životopis na mailovou adresu: info@
Okna Tanvald, s.r.o.
Aktuálně hledáme nového kolegu / kolegyni do naší kanceláře v Mělníku. Někoho, koho by bavilo pracovat jako obchodní referent, a zároveň v rámci office týmu pomáhat s chodem kanceláře.
Co budete řešit?
Různorodou administrativní práci točící se okolo chodu firmy.
Administrativní podpora kolegů.
Vyřizování požadavků zákazníků a komunikace s nimi.
Administrativa veškerých procesů zákaznického servisu (kompletní správa agendy přiděleného zákazníka, přijímání a vyřizování objednávek, zpracování objednávek, příprava k fakturaci.
Jaké byste měl/měla tyto znalosti a dovednosti:
Ukončené středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou.
Angličtina, stačí základy.
Znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, Outlook apod.).
Dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování.
Schopnost pracovat samostatně a pečlivě.
Smysl pro humor a chuť do života.
Být trpělivá/ý a neměla by ti vadit ani rutinní administrativní činnost.
Měl/a bys mít chuť se učit novým věcem.
Co Vám můžeme nabídnout:
Přátelský a spolupracující tým ochotný předávat své znalosti.
Neformální prostředí a zábavné firemní akce.
Příjemnou kancelář.
Práci, která Vás bude bavit.
Společnost DOMESTAV TREND s.r.o. je Český výrobce včelích úlů z masivu.
Přijmeme zaměstnance na pracovní pozici vedoucího. Práce je vhodná pro muže i ženy. Pracoviště je na adrese Olomučany 376, 67903
Plný nebo zkrácený úvazek (20-40 hodin týdně). Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou.
Poslední 1 volné místo na tuto pozici pro nového kolegu, který by rozšířil aktuální skupinu 3 vedoucích zaměstnanců. Nejlépe na dlouhodobou spolupráci.
(jiné pracovní nabídky jsou v dalších inzerátech)
NÁPLŇ PRÁCE:
- Zadávání práce kolektivu o velikosti asi 2 pracovníků
- Příjem zakázek od kolegů, zadávání do zakázek do programu na PC
OČEKÁVÁME:
- Uživatelská znalost práce na PC
- Základy programu Word, Excel
NABÍZÍME:
- Zajišťujeme zdarma dopravu z Blanska, dále je pracoviště dostupné autobusem na trase Adamov -> Křtiny
- Ubytování v místě pracoviště (bez dojíždění)
- Stravování v místě pracoviště
- Jednosměnný denní provoz
- Nástup možný ihned
- Zaměstnanecké výhody: Příspěvek na obědy, stravování v místě pracoviště, pracovní doba dle domluvy
POŽADUJEME:
- Pečlivost
- Spolehlivost
- Kolegialita
Pozice je POUZE pro OZP v 1. 2. nebo 3. stupni invalidity.
vedoucí, mistr, administrativní pracovník, předák, brigáda OZP, výpomoc, chráněná dílna, lehká práce, jednoduchá práce, invalidní důchodce, invalida, invalidita, ozp, tzp, chráněná dílna, chráněné pracovní místo, chráněná práce, chráněnka
Přijmeme další zakázku na rok 2023
Provádíme veškeré stavební práce po celé ČR.
Jsme parta řemeslníci s mnoholetou praxí v oboru stavebnictví.
Práci provádíme s vysokou pečlivostí a za velmi přijatelné ceny.
Děláme od hodinky i na úkol.
Máme auta a veškerou vybavenost na ti řemesla.
-Zaměření ZDARMA
-Rozpočet ZDARMA
-Žádné zálohy a platby předem
-Dodržujeme termíny
-Možnost nákup vlastního materiálu
⬇️Činnosti
* Provádíme kompletní rekonstrukce bytů a domů
* Úpravy interiéru a exteriérů
* Výstavbu rodinných domů a přestavby budov
* Zednické práce, omítky, perlinka, štuk
* Sádrokartonářské práce
* Pokládka obklady a dlažby
* Pokládka Laminátové a Vinylové podlahy
* Malířské a natěračské práce
* Montáž kuchyně
* Průmyslové betonové podlahu a nivelace
* Pokládka zámkové dlažby, stavba plotu
* Instalatérské práce
* Elektroinstalační práce
* Demoliční a bourací práce, výkopové práce
* Kompletní úklidovy servis
Lokalita - Praha a okolí do 100 km.
Jsme schopný za práce vyjet i do regionů po celé ČR, pokud se bude jednat o dlouhodobější projekt.
Rádi zašleme další fotky naší práce
V případě zájmu o naše služby nebo jakýchkoliv otázek volejte.
Podlé zájmu kontaktujte
Telefon: +420
E-mail: myk.sukrd@
Dobrý den,
máte málo času nebo si svůj volný čas představujete jinak, než strávený u práce? Hodinový manžel nabízí svoje služby převážně o víkendech. Nabízím manuální zručnost, dochvilnost, cit pro pořádek, smysl pro detail a úctu k zákazníkovi. Jsem nekuřák a práce je pro mě koníčkem.
- Hodinová sazba od 250,-hod. (zatím pouze
brigádně v rámci budování dobrého jména).
- Minimální doba práce 2hod.
- Doprava 6,-/km.
- Přestávka na jídlo se nezapočítává do
odpracované doby.
Nabízím:
- Zahradnické práce (sekání trávy - vč.
základního servisu sekačky a přípravy na
sezónu, úprava, sázení, zvelebování,
mulčování, vertikutace, hnojení)
- Mytí oken a ostatní domácí práce dle
domluvy.
- Drobné instalatérské práce (výměna baterií,
čištění odpadů).
- Drobné elektrikářské práce (připojení
svítidel, spotřebičů a drobné opravy).
- Vrtání (připevnění poliček, svítidel atd.).
- Lehké zednické práce, pokládka zámkové
dlažby, montáž OSB desek).
- Malování, natírání, stříkání, lakování.
- Pokládka plovoucích podlah, koberců.
- Drobné renovační práce (vdechnout život
starým věcem).
- Drobné svářečské práce, broušení.
- Montáž a drobné opravy nábytku.
Po domluvě připravím osobní automobil na STK (kontrola, popř. výměna brzd, výměna akumulátoru, ruční mytí, čištění interiéru, rozleštění světlometů, základní leštění karosérie, rozleštění škrábanců, kontrola náplní, výměna motorového oleje)
Ostatní práce výše nezahrnuté po vzájemné dohodě.
Hodinový manžel, řemeslník, opravář, rekonstrukce, automechanik
Nabízím prodej haly, a administrativní budovy jako celku, popřípadě jako samostatné části.
!! V případě zájmu pošlu více fotek a videí.
!! Před areálem je možné parkování 7-10 aut na vlastním pozemku
na fotce:
cervene oznacene: administrativni budova
modre: celá nemovitost i s pozemky
1) Objekt bez čp - „dílna“
Jedná se o zděný, nepodsklepený objekt s využitým podkrovím
Zastavitelná plocha je cca 350 m2
- má to hodně pokojů, takže video a foto pošlu v samostatném emailu
2) objekt "hala"
Ocelová konstrukce, stavba okolo z roku 2010
Zastavitelná plocha je cca 450 m2
3) Administrativní budova
Budova s 2 NP, se sociální zařízením. Zastavitelná plocha je cca 320 m2
- má to hodně pokojů, takže video a foto pošlu v samostatném emailu
Možné napojení na tyto inženýrské
sítě: elektro, hloubková kanalizace, obecní vodovod, plynové vedení
údaje z KN: Pozemek p.č. St. 12/2 ,jehož součástí je stavba: objekt bez čp/če, pozemku p.č. 46 - zahrada a pozemku p.č. 47 - ostatní plocha, vše v k.ú. Jarkovice, obec Opava
Ev.č. 01057-1
Explicit Realit & Dalibor Stříbný nabízí k prodeji skladové / výrobní prostory v průmyslovém areálu v Napajedlích.
Objekt o zastavěné ploše 807 m2 se nachází v katastrálním území Napajedla. Nynější příjezd k objektu je stávajícím průmyslovým areálem. V budoucnu bude objekt přímo přístupný z veřejné komunikace I. třídy z ulice Kvítkovická.
Celková plocha pozemku bude ujasněna po dohodě se zájemcem a majitelem objektu a zaměřen novým geodetickým plánem.
Výrobní / skladovací hala o užitné ploše 651m2 disponuje dvěma vraty pro nákladní vozidla o šířce 3,5m a výšce 4,7m.
Vstup osob je zajištěn vstupními dveřmi.
Druhá administrativní část budovy o celkové podlahové ploše 201 m2 má dvě patra a disponuji kompletním zařízením k zahájení činnosti.
V administrativní budově se nachází 4 kanceláře, recepce, úklidová místnost, šatny, sprchy, kuchyňka.
Skladovací / výrobní hala o velikosti 651 m2
+ administrativní a sociální zázemí (kanceláře, sprcha, šatna, kuchyňka) zázemí 201 m2
Kolaudace 2022
Užitná výška po atiku činí 6,84 m
Administrativní zázemí: kancelářský prostor, sociální
zařízení, sprchy, kuchyňka, šatny
2x úrovňová vrata
Dlažba na podlaze
Vytápění: administrativa plynovým kotlem, sklad
konvenčními a sálavými jednotkami
16 parkovacích míst pro osobní automobily
Areál je napojen na kanalizaci, plynovou a
elektropřípojku, vodovod, internetové připojení
Areál je komplet oplocen a samotná hala a její okolí je
pod kamerovým dohledem a zabezpečena alarmem
Sjezd na dálnici D55 je vzdálen pouhý 1 km
Zaujala Vás tato nabídka a chtěli byste více informací? Neváhejte a volejte, sdělím Vám jakékoliv detaily, které budete potřebovat a domluvíme si osobní prohlídku. Rádi Vám pomůžeme i s vyřízením financování na míru v naší sesterské společnosti Explicit Invest, takže můžete mít doslova všechno pod jednou střechou.
Těším se na osobní setkání.
Dalibor Stříbný & Explicit Reality
En. náročnost b.: C - Úsporná (142 kWh/m2 za rok)
Cena: včetně provize, včetně právního servisu.
Exkluzivně Vám v zastoupení majitele nabízíme ke koupi zasíťovaný pozemek 490m2 zastavěný administrativní budovou v katastru Brno Řečkovice. Samostatná administrativní budova stojící při pěkné boční ulici v lokalitě Řečkovice má výměru 490m2 stojí na pozemku o stejné výměře, je přízemní a ve velmi dobrém stavu. Dopravní dostupnost je výborná, příjezd autem je až ke skladu nebo vstupu. Administrativní budova je zděná se sedlovou střechou vhodnou i k umístění solárních kolektorů s orientací JZ. Stojí na základových pásech, je nepodsklepená, všechna okna jsou opatřená zamřížováním. Dispozičně je rozdělena chodbou na dvě části s celkem 12 kancelářemi, skladem využitelným i jako další dvě kanceláře, zasedací místnost, pánské a dámské WC, plně zařízená kuchyňka. Všechny místnosti jsou vybaveny kvalitním nábytkem. Objekt má elektronické zabezpečení napojené na security, telefonní ústřednu Ericson s rozvodem po objektu a rozvod počítačové sítě. Objekt má samostatné přípojky vody (ta je nová z r. 2018), elektro 380/220V cca 8 let stará, plyn (je zde samostatný turbo kotel s programovatelným regulátorem teploty) a kanalizaci. Budova je nabízena k prodeji vč. veškerého vybavení, v provozu s nájemníky (nebo dle dohody) s jasnou výtěžností. Všechny prostory jsou dlouhodobě obsazené. Slušná cena za m2 podlahové plochy budovy. Cena je konečná vč. budovy, pozemku, přípojek, veškerého vybavení. Dobrá investice ve velmi slušné a klidné lokalitě plné zeleně. Nemovitost je součástí jedinečného území vhodného i pro silné investory s výhledem na realizaci velkých projektů.
Všechny další informace a podrobnosti Vám rádi sdělíme v RK. Bez provize pro RK.
ev.č.: 8096 (16376)
Včetně pozemku a všech poplatků, bez provize pro RK
třída energetické náročnosti budovy: G - Mimořádně nehospodárná
dle vyhlášky č.148/2007 Sb.
druh objektu: cihlová
stav objektu: velmi dobrý
umístění objektu: klidná část obce
typ domu: přízemní
zastavěná plocha (m2): 490
užitná plocha (m2): 490
plocha parcely (m2): 490
celková plocha (m2): 490
číslo podlaží v objektu: 1
počet podlaží objektu: 1
počet míst k parkování: 8
Ve výhradním zastoupení majitele nabízíme k prodeji výrobní a skladovací halu s administrativní budovou se zázemím, s pozemky o celkové rozloze 13 339m2 s vjezdem a výjezdem pro TIR v obci Adamov. Další společný manipulační prostor po celém areálu.
Výrobní hala o celkové výměře 4 760m2 (3x výrobní hala, sklad). K výrobní hale náleží skladovací a manipulační plocha
Administrativní budova o výměře 638m2 (sociální zařízení, denní místnost pro zaměstnance, šatna, technická místnost, koupelna, kanceláře)
Celková užitná plocha administrativní budovy a výrobní haly činí 5 398 m2.
Celková plocha pozemků činí 13 339 m2 a z toho: 5 398 m2 - zastavěná plocha, 194m2 – manipulační plocha, pozemky označené jako jiná plocha v součtu 3 178m2, a dále pozemky označené jako trvalý travní porost v celkovém součtu
4 599m2.
Vytápění plynem, administrativa – šatny – ústředním plynovým kotlem – radiátory.
Započatá rekonstrukce administrativní budovy.
Více informací v RK.
Průkaz energetické náročnosti budovy nebyl zatím majitelem předložen. V současné chvíli čekáme na jeho vyhotovení. V souladu s právní úpravou prozatím uvádíme energetickou třídu G.
ev.č.: 15306
cena u makléře
třída energetické náročnosti budovy: G - Mimořádně nehospodárná
dle vyhlášky č.264/2020 Sb.
druh objektu: cihlová
stav objektu: dobrý
umístění objektu: okraj obce
typ domu: patrový
zastavěná plocha (m2): 4760
užitná plocha (m2): 13339
plocha parcely (m2): 13339
celková plocha (m2): 13339
počet podlaží objektu: 2
počet míst k parkování: 100
23 kanceláří, 4 sklady, 20 x parkovací stání + garáž vše 5 min. od letiště, v blízkosti dálnice D8 a u MHD se spojením do centra Prahy. Ve výhradním zastoupení si vám dovolujeme představit prodej administrativní nemovitosti v ulici Drnovská, Praha 6 - Ruzyně. Budova je navržena maximálně účelně pro administrativní využití o ploše 1028 m2 ve třech podlažích stavby. K prodeji celá nebytová jednotka - administrativní budova, obsahující 23 oddělených kanceláří s možností flexibilní úpravy desipozice, dále 4 sklady, 10 toalet, 8 koupelen, dvě kuchyně, krytou dvojgaráž a dvacet venkovních parkovacích stání na vlastním pozemku. Kancelářské prostory lze samozřejmě dále variabilně upravit na požadovaný počet. Pro vytápění a ohřev vody slouží dva plynové kotle a boilery. Vše ostatní v budově na elektrickou energii. Kanceláře vybaveny datovými rozvody i klimatizacemi. Součástí prodeje je i přilehlý pozemek o ploše cca 2.000 m2 kolem budovy. Aktuální prodejní cenu nemovitosti Vám rád sdělí privátní makléř nabídkyPro další informace nebo prohlídku nemovitosti nás kontaktujte, rádi se Vám budeme věnovat. (PENB - D)
Práce z domova. Prodej a distribuce doplňků stravy
Jsme obchodní společností zabývající se prodejem doplňků stravy s vlastním eshopem. Právě teď hledáme čerstvé posily do našeho týmu.
Pokud tě oblast zdravého životního stylu dlouhodobě zajímá, ale nevíš, kde začít, neváhej a ozvi se nám ! Efektivitu vstřebávání našich produktů dokážeme změřit, proto naši zákazníci vědí jestli opravdu účinkují.
Naše nováčky podrobíme důkladnému školení, tudíž si nelam hlavu praxí a jako příjemný bonus na konec můžeš očekávat super kolektiv, kde si všichni tykáme.
Důležité pro nás je:
- chuť pracovat, vysoké ambice
- umění komunikace s lidmi (můžeme naučit, ale pokud jsi přirozený talent, budeme rádi)
- čistý trestní rejstřík a dokončené SOŠ/SOU vzdělání
- aktivní zájem o oblast zdraví a prevence vůči onemocněním civilizačními chorobami
Co budeš dělat:
- naše klienty budeš aktivně informovat o novinkách a produktech a to s možností na území celé Evropy.
- v průběhu roku se budeš zdokonalovat ve znalostech z oblasti zdravotnictví a medicíny
- naučíme tě jak funguje obchod a pomůžeme ti k nadstandardním výdělkům s fixním platem 35.000,-Kč
Co můžeš očekávat
- výjimečný PROVIZNÍ systém
- bonusy jako dovolená nebo nový Iphone
- práce z domova
- práce v kancelářích poblíž center těchto měst: Praha, Liberec, Plzeň, České Budějovice, Brno, Ostrava, Hodonín, Jeseník, Olomouc, Hradec Králové, Ostrava, Třinec, Bratislava, Košice, Bánská Bystrica
Informace o pozici společnost:
AZALINEKT s.r.o.
Adresa:
Hadovitá 962/10, 140 00 Praha 4
Požadované vzdělání: Odborné vyučení bez maturity
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Plat/Mzda/plat:35 000
Zajímáš se o tyto obory ? Máš zkušenosti v těchto oblastech ? Chceš se vzdělávat v těchto oborech a zároveň hledáš smysl života a nové uplatnění ? Pak zavolej a nebo napiš mejl.
Mzda/plat: 35 000