administrativa z domova - strana 6
Počet nalezených inzerátů ADMINISTRATIVA Z DOMOVA: 1000 - strana 6
Požadované vzdělání: středoškolské (technické nebo ekonomické zaměření)
Nástup: ihned
Místo výkonu práce: Tovární 897/1d, Brno – Chrlice, 643 00
Požadované dovednosti: znalost MS office, řidičský průkaz sk. B,
Forma úvazku: hlavní pracovní poměr
Nástupní mzda: 30.000,-Kč
Kontaktní email: fakturace@
Náplň práce: objednávky, fakturace, zásobování, expedice, komunikace se zákazníky, administrativa, asistence řediteli, správa budovy
Nabízíme volné pracovní místo na pozici vedoucí kanceláře v tradiční firmě vyrábějící nerezové komponenty pro gastronomické provozy. Pracovní doba pondělí až čtvrtek 7:00 – 16:00 pátek 7:00 – 14:00.
Prac. úvazek: 3-5 hod, dle zdravotních možností
Plat: 120 - 170 Kč/hod
Nástup: 4/2023, místo vyhrazené pro OZP
Pojďte pracovat do chráněné dílny s lidským přístupem, kde práce má smysl. Budete v týmu poskytovat administrativní podporu pro jednotlivá odddělení firmy. Administrativa je základní kámen, bez které se spolehlivá firma neobejde. Praxe není nutná, vše Vás naučíme.
Pracovní náplň:
administrativní úkony související s chodem společnosti
fakturace, platební příkazy, kontrola plateb, evidence účetních dokladů, evidence smluv
zpracování podkladů pro mzdy a účetnictví
komunikace s klienty, správa pošty a poptávek
podpora vedení společnosti
Odbornost:
vzdělání min. maturitní
dobrou znalost práce na PC - Excel, Word, internet
povědomí o administrativě a učetnictví
organizační schopnosti, příjemné vystupování, ochotu a vstřícnost
zájem o vykonanou práci a odpovědnost
komunikativnost, loajalitu, samostatnost, sociální cítění
Nabízíme:
realizace vlastních nápadů, osobní rozvoj a růst
dlouhodobou spolupráci při oboustranné spokojenosti
klidné prostředí, férový přístup a odměny
zázemí stabilní firmy
příspěvek na stravování
alternativní rozvržení pracovní doby
firemní benefity (příspěvek na sport, kulturu, volný čas)
Náplň práce:
- Komplexní mzdová agenda a související administrativa (evidence DPN, exekuce)
- Zpracování podkladů pro odvody příslušným úřadům,
- Evidenční listy důchodového pojištění, roční zúčtování daně, zápočtové listy
- vedení účetní agendy společnosti
- nastavování, správa a aktivní kontrola finančních procesů
- zpracování účetních závěrek a daňových přiznání
- příprava podkladů pro inventarizaci majetku
- spolupráce s kontrolními orgány
Požadujeme :
Předchozí zkušenosti na pozici mzdový/á účetní – zkušenosti z výrobní společnosti vítány
min. středoškolské vzdělání ekonomického zaměření
Znalost programu DUELL - výhodou
Základní znalosti podvojného účetnictví
Schopnost samostatné i týmové práce
flexibilita, samostatnost, pečlivost
Nabízíme :
• Práce na HPP
• Osobní a profesní rozvoj
• Firemní benefity
• Přátelský kolektiv
• Firemní vzdělávání
pracovní smlouvu na dobu neurčitou
Zaškolení zkušenějším kolegou
Menší kolektiv
Práce pondělí–pátek, tzn. volné víkendy
Výplata na účet vždy včas
kontakt : +420 , nástup 01.03.2023
‼️ Hledám práci na plný nebo zkrácený úvazek na pozici:
- recepční
- administrativa
- asistentka
- obchodní zástupce
- osobní řidička sk. B
Lokalita: Olomouc a okolí
Nabídky prosím do mailu: ⬇️
naty.z@
Děkuji.
SPRÁVCE/ÚDRŽBÁŘ PENZIONU na Kokořínsku – objekt se třemi apartmány pro 15 hostů ; od uchazečů očekáváme všestrannou manuální zručnost, smysl pro pořádek,
základ práce na PC, schopnost jednat s hosty, 100% spolehlivost. Vhodné pro starší
manželský pár (pro manželku práce na částečný pracovní úvazek – úklid, administrativa).Odměna a pracovní vztah dle dohody. Nabízíme vybavený byt - ubytování podmínkou. Nástup 1.dubna tr. Nabídky a životopis na v.ondrousek@
Hledáme nové kolegy/kolegyně pro nové kanceláře v Plzni, Nepomuku, Přešticích a Stříbře.
Baví vás každodenní komunikace s lidmi, chcete pracovat v přátelském kolektivu a rádi tvoříte a budujete něco nového ve stabilním oboru financí? Pak je to šance pro vás!
Co bude náplní práce?
Jednání s klienty
Dlouhodobý servis a péče o klienty
Administrativa
Vymýšlení vlastních či týmových projektů
Na co se můžete těšit?
Pozitivní a růstové prostředí
Maximální prostor pro vaši seberealizaci
Profesionální zaškolení
Práci si přizpůsobíte svým časovým potřebám – jsme flexibilní (možnost začít při studiu, RD či na částečný úvazek)
Vydělávat víc, než je průměrný příjem
Čím nám uděláte radost?
SŠ vzdělání s maturitou a čistý trestní rejstřík jsou podmínkou
Být aktivní, pozitivní a zodpovědný
Chuť vzdělávat se a pracovat sám na sebe
V případě zájmu zašlete stručný životopis na email: tomas.jerabek@ , ozveme se zpět nebo volejte na tel. .
Hledáme nové kolegy/kolegyně pro nové kanceláře v Tachově, Mariánských Lázních a Toužimi.
Baví vás každodenní komunikace s lidmi, chcete pracovat v přátelském kolektivu a rádi tvoříte a budujete něco nového ve stabilním oboru financí? Pak je to šance pro vás!
Co bude náplní práce?
Jednání s klienty
Dlouhodobý servis a péče o klienty
Administrativa
Vymýšlení vlastních či týmových projektů
Na co se můžete těšit?
Pozitivní a růstové prostředí
Maximální prostor pro vaši seberealizaci
Profesionální zaškolení
Práci si přizpůsobíte svým časovým potřebám – jsme flexibilní (možnost začít při studiu, RD či na částečný úvazek)
Vydělávat víc, než je průměrný příjem
Čím nám uděláte radost?
SŠ vzdělání s maturitou a čistý trestní rejstřík jsou podmínkou
Být aktivní, pozitivní a zodpovědný
Chuť vzdělávat se a pracovat sám na sebe
V případě zájmu zašlete stručný životopis na email: tomas.jerabek@ , ozveme se zpět nebo volejte na tel. .
Dobrý den ,
Hledám práci na ŽL v Německu nebo Česku .
Co ovládám ?
Německý jazyk pokročilá úroveň !
Vlastní automobil a ŘP !
Vlastní ruční nářadí !
A1 formulář a pojištění proti odpovědnosti !
Zkušenosti :
Koordinátor ( Managment)
Vedení montážních part ( němčinář) různé obory
Administrativa a HR !
Montáže nábytku a Kuchyní .
Nemám problém dělat různé práce ale chci se zaměřovat na výše uvedené pozice .
Nebráním se ničemu , prosím preferuji ověřené firmy ne žádný Pudilové !
Nástup možný IHNED.
EP Cargo Trucking CZ s.r.o., významný dopravce sypkých materiálů v ČR s historií od roku 1993 a člen holdingu EPH hledá pro své středisko v Opatovicích nad Labem nového kolegu na pozici Pracovník dílny.
Pracovní náplň: Opravy nákladních vozidel. Administrativa s tím spojená.
Požadavky:
• Vyučen – výhodou
• Praxe v oboru nákladního vítána
• Manuální zručnost, samostatnost
• Řidičské oprávnění skupiny C+E – výhodou
• Průkaz profesní způsobilosti – výhodou
Co vám můžeme nabídnout:
• Zázemí stabilní a prosperující společnosti
• Stálá pracovní doba
• Práci na hlavní pracovní poměr
• Pravidelný výplatní termín
• Systém zaměstnaneckých výhod (příspěvek na penzijní a životní pojištění, příspěvek na stravování)
• 5 týdnů dovolené
• Nástup možný ihned
Místo pracoviště: Opatovice nad Labem
Firma ORCA VSETÍN, s.r.o. je dřevařská a lesnická firma. Zabývá se těžbou dříví, manipulací dříví, přepravou dříví, lesnickou činností, obchodem se dřevem a sadebním materiálem lesních dřevin.
Požadujeme:
maturitní vzdělání v oboru lesnictví
řidičský průkaz sk. B
dobré řidičské schopnosti
práce vyžaduje časté cestování
spolehlivost a časovou flexibilitu
trestní bezúhonnost
dobrá fyzická kondice
organizační schopnosti (samostatnost)
Nabízíme:
pracovní smlouvu na HPP
pravidelná výplata (nástupní plat 30000,– čistého)
služební automobil
telefon
notebook motivační prémie
nástup možný ihned
životopisy zasílejte na e-mail: administrativa@
Ev.č. 57706
Nabízíme vám ke koupi komerční nemovitost s různými možnostmi využití ve Slušovicích. Užitná plocha je 160m2 a plocha pozemku 650m2.
V budově je aktuálně ubytováno několik lidí z místní větší firmy. Jedná se spíše o prostory vhodné k podnikání ( kanceláře, menší výroba). Stavba je Zateplená, nové rozvody elektroinstalace, odpadů, nový plynový kotel. Napojení na všechny inženýrské sítě.
Dle územního plánu lze vyžít pro tyto účely:
Hlavní využití :
Výroba a skladování s malou zátěží.
Přípustné využití :
- doplňkové bydlení
- administrativa
- výrobní služby komerční
- ochranná a izolační zeleň
- protihluková opatření
- dopravní a technická infrastruktura
- veřejná prostranství
Podmíněně přípustné využití:
- výstavba v návrhové ploše 131 je podmíněna realizací protipovodňové ochrany na pozemku
Nepřípustné využití :
- těžba a hutnictví
Podmínky prostorového uspořádání včetně základních podmínek ochrany krajinného rázu:
- výšková regulace zástavby - nestanovuje se
- rozmezí výměry pro vymezení stavebních pozemků - nestanovuje se
- intenzita využití stavebních pozemků - koeficient zastavění, tj. poměr plochy zastavěné
stavbami k velikosti stavebního pozemku, nestanovuje se
- intenzita využití pozemků - koeficient zeleně, tj. poměr plochy nezastavěné a nezpevněné k
velikosti stavebního pozemku, bude minimálně 0,3
Zajištění nejvýhodnějšího financování je pro nás samozřejmostí. Doporučujeme osobní prohlídku, kterou si domluvíte telefonicky s makléřem. Fotografie interiéru bohužel momentálně nejsou dostupné, v případě zájmu Vám rádi zašleme do e-mailu půdorys s rozměry.
ID zakázky: 57706
En. náročnost b.: G - Mimořádně nehospodárná
Nabízím ve výhradním zastoupení majitele pozemky v katastrálních územích Habry a Chrtníč v okrese Havlíčkův Brod v Kraji Vysočina. K prodeji jsou pozemky jako celek bez spoluvlastníků. Lákavá je tak nabídka pro investory do zemědělské půdy i pro samotné zemědělce.
Konkrétně se jedná o 100% vlastnictví na pozemcích parc. č. 1651, 1667 a 1 zapsaných na LV 218 v KÚ Chrtníč.
Dále pak 1/12 výměry na pozemcích parc. č. 6456/6, 6456/7, 6456/8, 6457/1, 6464/3, 6486/11 a 6486/37 zapsaných na LV 1067 v KÚ Habry.
Celková výměra prodávané zemědělské půdy je 16 354 m2. Z toho trvalý travní porost je 2 m2, ostatní plocha 1 m2 a orná půda 13 630 m2.
Na pozemcích v současnosti hospodaří Zemědělské obchodní družstvo Habry, které má uzavřenou pachtovní smlouvu na dobu určitou.
Obec Habry se rozkládá na obou březích Malé Sázavky v Hornosázavské pahorkatině. Chrtníč se nachází na Vysočině, přibližně 22 km severně od okresního města Havlíčkův Brod. Obcí protéká potok Radinovka, který je pravostranným přítokem říčky Sázavky. V oblasti Českomoravské vrchoviny má své nezastupitelné místo sadba brambor. ZOD Habry se dále zaměřuje na pěstování obilovin, řepky ozimé, trávy na semeno a pícnin pro chov skotu.
Tato jedinečná investiční příležitost je vhodná nejen na hospodaření, ale i na zhodnocení finančních prostředků. Půda růstem své ceny dlouhodobě poráží inflaci a je reálnou investicí, která patří do každého správně diverzifikovaného portfolia.
V uvedené ceně je již zahrnuta provize, administrativa i návrh kupní smlouvy.
Věřím, že Vás tato nabídka zaujala a pokud máte zájem o bližší informace, kontaktujte mě na níže uvedeném telefonním čísle nebo e-mailové adrese.
Třída energetické náročnosti: (dle ) Cena: 572 390 Kč
Ubytovna na Praze 3 - hledá na pozici správce/recepční ženu. Nástup od dubna/května.
Práce na dohodu, výplata denně. Náplň práce: jednoduchá administrativa, vyřizování rezervací a úklid.
Požadujeme: trestní bezúhonnost a smysl pro pořádek.
Nástup možný ihned, možnost zajistit ubytování na samostatném pokoji v budově.
Recepční na Hotel a ubytovací zařízení
Práci na HPP nebo DPP
Místo výkonu – Pardubice Hůrka
- 12 ti hodinové směny 07,00-19,00 / 19,00-07,00
- základní měsíční mzda 20 000,-Kč a případné měsíční odměny přiznané zaměstnavatelem.
Náplň práce:
Administrativa
Zajištění ubytování pro hosty
Zajištění chodu recepce
Spolupráce s agenturami
Požadavky:
Znalosti cizích jazyku výhodou (ne podmínkou)
Znalost práce na PC – MS Word, Excel, Outlook
Spolehlivost, orientace na detail
Dobré organizační schopnosti
Odolnost vůči stresu Dobré interpersonální dovednosti (týmová práce, komunikace)
Příjemné vystupování
NÁSTUP DOHODOU
V případě Vašeho zájmu zašlete Váš životopis na email: provoz@
Do restaurace Heřmanka v Neveklově přijmeme číšníka/servírku. Hledáme pozitivního, usměvavého organizovaného kolegu, který rozšíří náš pracovní tým.
Náplň vaší práce:
* Objednávání a zanášení nápojů a jídel
* Příprava nápojů
* Prostírání a debarasování stolů
* Konstruktivní řešení případných problémů
* Obsluha a údržba výčepního zařízení, kávovaru atp.
* Realizace plateb, běžná administrativa spojená s chodem baru
Neobejdete se bez:
* Zodpovědného a pozitivního přístupu k práci a ke kolektivu kolegů, se kterými budete pracovat
* Vstřícného vystupování směrem k hostům restaurace
* Spolehlivosti
* Předchozích zkušeností na dané pozici
Co od nás můžete očekávat:
* Dobré platové ohodnocení
* Multisport kartu
* Zvýhodněný telefonní paušál
* Práci na hlavní pracovní poměr se smlouvou na dobu neurčitou (možnost práce i na DPP)
* Odměnu za doporučení nového kolegy/kolegyně na pracovní poměr 5.000Kč
* NÁSTUP MOŽNÝ IHNED
V případě zájmu prosím kontaktujte manažerku restaurace na tel. čísle nebo na emailu boubelikova@
Rozšiřujeme náš tým Suzuki v Hodoníně! Hledáme posilu na pozici prodejce automobilů. Jsme rodinná firma s 25letou historií a přátelským kolektivem. Rádi tě mezi námi uvítáme.
CO BUDE VAŠÍM CÍLEM:
• prodej nových i ojetých vozidel
• administrativa spojená s prodejem vozů
• péče o vystavené vozy
• komunikace se zákazníky
CO OD VÁS OČEKÁVÁME:
• profesionální vystupování, umění vyjednávat
• zkušenosti s prodejem
• znalost automobilového průmyslu
• dobré komunikační, prezentační schopnosti
• schopnost samostatné práce
• schopnost efektivní organizace své práce
• uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
• řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
VÝHODOU BUDE:
• znalost AJ nebo NJ
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
• progresivní finanční ohodnocení, podíl na marži z prodeje
• zajímavou, dynamickou a různorodou práci,
• služební automobil i pro soukromé účely,
• rodinnou atmosféru společnosti
• termín nástupu ihned
MÁTE O TUTO POZICI ZÁJEM? Kontaktujte prosím pana Ondřeje Doležala na telefonu nebo e-mailu prodej.suzukiho@
Naše společnost se věnuje prodeji a instalaci tepelných čerpadel a fotovoltaických elektráren. Protože nám záleží na dobře odvedené práci a spokojenosti zákazníků, hledáme někoho s podobným nastavením.
Práce v tomto dynamickém oboru nabízí velikou příležitost a velmi motivující ohodnocení. Hledáme kolegy, kteří se nebojí denní komunikace se zákazníky, jsou pracovití, samostatní a jsou schopni za zákazníky dojíždět. Vaším regionem budou Střední Čechy a okolí.
Co bude Vaše náplň práce?
-> Komunikace se zákazníkem, který nás poptal – žádné studené kontakty
-> Konzultace, návrhy a prezentace řešení (zaškolíme)
-> Cestování za zákazníkem
-> Administrativa spojená s obchodem
Co očekáváme?
-> Zkušenost s obchodem (nemusí být technického charakteru)
-> Komunikativnost a příjemné vystupování
-> Základní technické povědomí (nehledáme raketové inženýry ale ani nešiky)
-> Ochotu učit se
-> Zodpovědnost a samostatnost
-> Vlastní auto a řidičák „B“
Co nabízíme?
-> Nadstandartní provize
-> Průměrný výdělek 100 000 Kč
-> Cestovní náhrady
-> Pravidelná školení a technickou podporu
-> Spolupráce na IČO
-> Časovou flexibilitu
Pokud máte zájem ucházet se o pracovní pozici, zašlete nám v odpovědi na tento inzerát Váš životopis. Oceníme, když jej doplníte krátkým motivačním dopisem. Rádi se o Vás dozvíme, proč se Vám tato pozice líbí, jaké máte zkušenosti a proč si myslíte, že budete v oboru úspěšný/á.
Náplň práce:
•Vrátnice/Recepce
•Kontrola oprávněnosti vstupu a pobytu
•Drobná administrativa
•Obchůzková činnost (fyzicky nenáročné)
Požadujeme:
•Čistý rejstřík trestů
•Spolehlivost, flexibilita
*Zkušenosti výhodou
*Pouze OZP
Nabízíme:
• HPP/DPP
• směny 12 h směny denní/noční, nepřetržitý provoz
•Stabilní zaměstnání s pravidelnou výplatou
*Pracoviště: Trelleborg Czech Wheels Systems, Mitas Ubytovna, Záběhlice
*Mzda: 102,90 Kč/hod
Nástup: Ihned
*Kontakt: , e-mail: nabor@
(Pochýlý)
Náplň práce:
•Recepční
•Administrativa/práce PC
•První kontakt s klientem- hráči, trenéři
Požadujeme:
*Pouze OZP
•Čistý rejstřík trestů
•Spolehlivost, flexibilita
*Zkušenosti výhodou
*Aj výhodou/není podmínkou
Nabízíme:
•Pouze DPP
• směny 12 h směny pouze denní
•Stabilní zaměstnání s pravidelnou výplatou
*Pracoviště: Recepce tréninkového centra ACS na Strahově, 169 00
*Mzda: 102,90 Kč/hod
Nástup: Ihned
*Kontakt: , e-mail: nabor@
(Pochýlý)
Hledám šikovného kolegu na pozici správce bytových jednotek v oblasti Náchodsko. Pokud máte zájem o zajímavou práci v příjemném prostředí a flexibilní pracovní dobu, pošlete mi svůj životopis.
Náplň práce zahrnuje údržbu bytových jednotek, administrativní práce, správu domů, rozdělení a organizaci práce, účast na schůzích a jednoduchou administrativu. Požadujeme minimálně SŠ výhodou stavebního/technického směru, ŘP sk. B, znalost práce s PC, dobré organizační a komunikační schopnosti a manuální zručnost.
Náplň:
- Správa současného potrfolia klientů
- Akvizice nových klientů
- Jednání s klienty v kanceláři i v terénu
- podílení se na schůzích a jednoduchá administrativní činnost
- pořádání výběrových řízení
Požaduji:
- zkušenost s údržbou budov
- ŘP sk. B
- manuální zručnost
- proaktivní přístup
Nabízím:
- Příjemný a přátelský tým
- Zajímavou, samostatnou a odpovědnou práci
- Získáte osobního kouče, který vás zaškolí a provede celým procesem.
- Prostor pro vlastní iniciativu a růst
- Flexibilní pracovní doba
- plat úkolově i hodinou
Těším se na Vaše reakce!
S pozdravem,
Jan Čimera
+420 174 842
jan@