administrativa ve zdravotnictví volná místa - strana 5
Počet nalezených inzerátů ADMINISTRATIVA VE ZDRAVOTNICTVÍ VOLNÁ MÍSTA: 1000 - strana 5
Když jsem tento objekt viděl poprvé, řekl jsem si, že pokud někdo touží po místě, kde spojí své podnikatelské aktivity s krásným prostředím Beskyd, tak tento objekt musí vidět.
Objekt byl postaven v letech 1975 a sloužil jako obchod s potravinami JEDNOTA, následně jako hospoda a nyní objekt čeká na nového majitele, který znovu rozvine jeho potenciál.
Z technického hlediska je třeba počítat s celkovou rekonstrukcí, nicméně polohou, kterou je centrum obce, zastavěnou plochou 544 m2, zpevněným pozemkem o velikosti 1364 m2 a jedinečným výhledem na Lysou horu, je tato nabídka naprosto unikátní a stojí za to objekt vidět osobně.
Na pozemku se nachází vzorstlé stromy, které dodavají tomuto místu důležité propojení s přírodou a zároveň poskytují dostatek soukromí.
Dle územního plánu se jedná o PLOCHY OBČANSKÉHO VYBAVENÍ a objekt lze využít:
- maloobchod a stravování
- ubytování
- administrativa
- veřejná prostranství a parkoviště
- kulturně společenská zařízení
Přípustné využití:
- zařízení péče o děti, školská zařízení
- zdravotnické a sociální služby
- stavby pro církevní účely
- stavby pro ochranu obyvatelstva
- plochy veřejné zeleně
- sportovní plochy (tělocvičny, hřiště)
- nezbytná technická a dopravní infrastruktura
Podmíněně přípustné využití:
- úpravy a modernizace stávajících objektů včetně komplexní rekonstrukce, za podmínky, že
nedojde ke zvýšení objektu o více než jedno podlaží
Nepřípustné využití:
- veškeré stavby a zařízení, které nesouvisí s hlavním, přípustným a podmíněně přípustným využitím
Podmínky prostorového uspořádáni:
- výšková hladina max. jedno nadzemní podlaží s podkrovím
Zajímají vás podrobnější informace? Pošlu vám technickou zprávu, ale raději se přijďte sami přesvědčit o jedinečnosti tohoto objektu, rád vás jím provedu.
Do našeho týmu hledáme velitele objektu pro Prahu východ
Náplň práce:
- Vedení týmu
- Obsluha technologií - EPS, PZTS, CCTV
- Tvorba reportů
- Odpovědnost za objekt
- Školení svěřených zaměstnanců
- Komunikace s vedením a klienty
- Práce s interním programem
- Práce na PC/ Administrativa
Požadujeme:
- Certifikát strážného výhodou
- Praxe s vedením objektu výhodou
- Spolehlivost
- Samostatnost
- Chuť pracovat
- Trestní bezúhonnost
- Komunikační schopnosti
- Rychlost se rozhodovat
Nabízíme:
- Stabilní zaměstnání
- Zajímavé ohodnocení
- Práci v zajímavém oboru
- Zajistíme lékařskou prohlídku
- Kvalitní uniformy
- Možnost HPP 150 Kč/ hod i DPP 180 Kč/hod
- Vhodné pro OZP
*Pracoviště: Praha 9
*Kontakt:
Jsme IT společnost Dubax s.r.o., sídlící v Liberci. Pro naši pobočku ve Stráži pod Ralskem hledáme zkušeného elektrikáře. Poskytujeme správu, servis a prodej výpočetní techniky. Tvoříme informační i komplexní systémy na míru. Nabízíme služby z oblasti designu. Vytváříme webové stránky od grafického návrhu, přes kódování, webhosting, správu webu a SEO.
Náplní vaší práce by bylo:
• Servis a údržba zařízení
• Příprava datových rozvodů
• Montáže FVE
• Opravy osvětlení
• Diagnostika a odstraňování závad
• Zapojování elektrických zařízení do sítě
• Administrativa spojená s průběhem přidělených zakázek, evidence spotřebovaného materiálu, objednávky materiálu, komunikace s dodavateli
• Řádná péče a provozní údržba svěřené techniky a vybavení
• Servisní práce u zákazníků, kde součástí práce bude i dojezd na místo montáže
• Revize výhodou
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
• VL v oboru
• Odborná způsobilost dle vyhlášky 50/78 Sb. §6 (pracovníci pro samostatnou činnost)
• Řízení a obsluha motorových vozidel sk. B
• Pečlivost, svědomitost a zodpovědnost za plnění svěřených úkolů
• Manuální zručnost
Co vám můžeme nabídnout:
• Firemní automobil
• Firemní notebook a telefon
• Příspěvek na stravování
• 5 dní sickdays
• Motivující platové ohodnocení
• Možnost osobního a profesního růstu
• Perspektiva dlouhodobé spolupráce v menším přátelském kolektivu
V případě zájmu zasílejte strukturovaný životopis na email info@, nebo volejte na telefonní číslo (Lucie Kubíková).
Stabilní česká firma NVB LINE s.r.o. se sídlem v Kvasicích u Kroměříže přijme Automechanika - náplní práce základní opravy, správa a servis vozového parku, nákup materiálů a náhradních dílů, administrativa. Práce na HPP, mzda 40.000,- Kč, 25 dní dovolené. Více informací na 744 043.
Do naší firmy na renovace motocyklů hledáme technika, který má vztah ke staré technice. Znalost předválečných motocyklů výhodou.
Náplň práce:
-příjem a výdej dílů ze skladu
-zadávání objednávek a zakázek
-rozvážení a vyzvedávání zakázek
-tvorba jednoduchých výkresů
-práce na PC + komunikace se zákazníky
-řidičský průkaz min. B,
-Pracovní doba Po-Pa 6:00 - 14:30 hod.
Očekáváme od Vás:
Spolehlivost
Soběstačnost
Flexibilita
Ochota učit se nové věci
Nabízíme:
-Zaškolení
-Příplatky za dojíždění a obědy
-Stabilní zázemí.
-Dlouhodobé zaměstnání na živnostenský list
-Firemní oblečení
-Rodinnou atmosféru v mladém kolektivu
-Finanční ohodnocení 40 000-50 000 kč dle praxe
Více info: tel: nebo pro zaslání životopisů na renovaceblazek@
Nástup možný ihned!
Web:
Hledáme energického a komunikativního člověka, který bude cestovat po terénu a hledat potenciální zákazníky pro naši fotovoltaickou společnost. Vaším úkolem bude získávat souhlas od zákazníků ke kontaktování a poté vést kvalitní jednání s nimi.
Co od vás očekáváme:Vynikající komunikační schopnosti,samostatnost, aktivnost a schopnost organizovat svůj čas.
Spolehlivost a schopnost dosahovat stanovených cílů.Co vám nabízíme:
Motivační platové ohodnocení, které bude záviset na vašich výsledcích.
Možnost růstu a rozvoje v rámci společnosti.
Flexibilní pracovní dobu a práci v terénu.
Podporu a školení v oblasti fotovoltaiky
Kontakt : rlidicky@ tel:
Hledáte stabilní zaměstnání, kde si zaměstnavatel zaměstnanců váží a dokáže je ohodnotit? Baví Vás pracovat v logistice? Pak hledáme právě Vás.
Náplň práce:
Řízení naskladnění a vyskladnění zboží na naší pobočce v Jažlovicích + tím spojená administrativa
Denní komunikace s řidiči a kolegy ve skladu
Komunikace s interními a externími zákazníky
Písemná i telefonická komunikace s dodavateli v angličtině
Pracovat ve dvousměnném provozu (6-14 a 14-22 )
Požadujeme:
Uživatelskou znalost MS Office (Excel, Outlook)
Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
Samostatnost a spolehlivost
Co Vám nabízíme?
Nástup možný ihned
Stravenky v hodnotě 90 Kč/den plně hrazené námi
Možnost profesního rozvoje a osobního růstu podpořeného firemními vzdělávacími programy
Přátelský kolektiv, čisté a moderní pracovní prostředí
Multisport karta, Cafeteria atd.
Hledáme nového kolegu/kolegyni do kanceláři.
Nástupní plat za plny úvazek 25 000 Kč.
Firma: European Youth Forum, nadační fond(zaměstnavatel)
Místo pracoviště: Praha - Hostivař
Možnost výběru pracovního poměru:
• práce na plný úvazek,
• práce na částečný úvazek,
• brigáda.
Smluvní vztah: pracovní smlouva (3 měsíce zkušební + 1rok z možnosti prodloužení)
Vzdělání: středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou nebo bez, nebo studenti.
Jazyky: čeština (výborná), angličtina (pokročilá)
Benefity: bonusy/prémie, provize z prodeje, zajímavé pracovní cestovaní, obrovský možnosti komunikace v tanečním oboru.
Zařazení: Marketing tanečního oboru, ubytování, eventy, služby
O pozici: I když jsme malá organizace , nabízíme velké možnosti pro ti , kteří chtějí pracovat a mají ambiciózní cílí.
Děláme akce pro děti a mládež už déle než dva desetileté. Máme za sebou hodně úspěšně provedených akce. Ted hledáme toho, kdo do své práce dokáže dát entuziasmus, um i srdce. Hledáme lidi, kteří to vidí stejně.
Nástup ihned!
Pracovní poměr a pracovní dobu da se nastavit dle Vašich možnosti
CO BUDETE DĚLAT?
Budete kontaktovat tanečné skupiny od podaní přihlášek, přes asistenci během soutěži a festivaly. Vaší náplní bude denní administrativa, práce z sociální sítí, a splněni organizačních úkolu dle denního pracovního seznamu, komunikace s vedoucími skupin.
KOHO HLEDÁME?
Hledáme příjemnou osobu, která zvládne komunikovat alespoň 1 světovým jazykem a dobrou češtinou. Má přátelské vystupování a zvládne profesionálně zátěž vysoké obsazenosti a případné řešení urgentních dotazu. Velmi dobře ovládá PC.
Ideálně mít zkušenosti s práce na sociálních sítí.
NABÍZÍME:
Práci v Rodinem prosedí, v přátelském kolektivu, z velkými možností.
Rozsáhlou BENEFITNÍ NABÍDKU:
• Solidní finanční ohodnocení
• Zaměstnanecké ubytování je možně
• Možnost využiti pracovní kuchyni, včetně kávovaru a mikrovlnnou trouby Zajímavý pracovní cesty třeba Itálie nebo Francie.
Dobrý den, sháním práci z domu na PC. Částečný úvazek nebo brigáda. Zadávání dat do PC, administrativa, překlady, tvorba textů, podkladů apod.
Do zavedené zubní ordinace na Černém Mostě přijmeme novou posilu do týmu. Jedná se o dlouhodobou brigádu bez nutnosti zdravotnického vzdělání – administrativa, výpomoc s chodem ordinace. Požadujeme aktivní přístup, český jazyk a milé vystupování. V případě vážného zájmu o více informací můžete rovnou zaslat životopis na email, kde si při vzájemné spokojenosti rovnou domluvíme termín na pohovor.
spoluprace.ordinace@
Baví Vás administrativa, umíte zorganizovat a udržovat v pořádku firemní dokumenty? Toužíte po rozšíření svých dovedností, rádi se učíte, anebo jste dokonce účetní? Pak jste možná tím pravým člověkem do našeho týmu.
Jsme HAAS s.r.o.rodinná dopravní firma s provozovnou v Moravské Třebové s 27letou tradicí, vlastním zázemím. Prioritou jsou pro nás vztahy mezi lidmi. Lidskost, úcta, klid, vzájemný respekt a vstřícná komunikace – hodnoty, kterých si vážíme a vážit budeme.
Dva dispečeři zajišťují práci pro více než 35 řidičů, kteří objednaný náklad převezou k našim zákazníkům. Tím přichází ke slovu kancelář a vše je potřeba vyfakturovat to už dělá šikovná paní, řidičům spočítat a vyplatit mzdy to máme také již pořešeno, cestovní náhrady, sestavit daňová přiznání a kontrolní hlášení atd. Přesně to by byla i vaše práce. I v tomto Vám napomůže program MONEY. Velmi důležitá administrativní podpora celého týmu, bez které by naše firma nemohla fungovat.
Pracovat budete s programem MONEY a DODO (objednávky fakturace) a pokud nejste přímo účetní, měli byste znát alespoň základy vedení podvojného účetnictví, hodí se znalost angličtiny nebo němčiny a řízení osobního vozidla. Nejde totiž jen o to sedět v kanceláři, ale občas i zajet na úřady apod. Vše další, co nebudete umět,vás naučíme máme i daňového poradce .
Chceme spolehlivého, zodpovědného, samostatného a dobře naladěného člověka, kterého papírování a práce v účtárně v celé její šíři baví. Dobře se u nás bude navíc cítit ten, kdo hledá mladý kolektiv, a ten kdo chce mít věci zpracované a připravené kvalitně a s předstihem. Protože když je vše hotovo, můžete se namísto sezení v kanceláři věnovat své rodině, nebo zaslouženému odpočinku.
Chcete posílit a podpořit náš tým? Životopis zasílejte na ucetnimt@ ,obratem se s Vámi spojíme.
Pracujte v sociální firmě Kolibřík! Pozvolné zaučení a mnoho benefitů!
Co budete dělat?
- zadávání dat do PC, přepis dokumentů, digitalizace dokumentů, zpracování emailové komunikace
- SŠ s maturitou nebo prokazatelná praxe v administrativě
- možnost zkráceného úvazku
Přijďte na kávu, provedeme Vás po pracovišti a zodpovíme všechny otázky.
Do mensi rychle rostouci potravinarske firmy s unikatnim zamerenim hledame dospele uvazujiciho a fyzicky zdatneho kolegu. Pracovni napln dle dispozic uchazece napric celym provozem - vyroba, expedice, udrzba, administrativa. Neni treba zadna specificka kvalifikace, vitame jakekoliv zkusenosti s potravinarskou vyrobou, gastrem, spravou IT techniky, expedici objednavek, zakaznickou podporou, focenim... Pozadujeme zodpovedny a loajalni pristup. Vhodne pro nekoho z NEdelnickeho oboru, kdo chce zmenit pracovni prostredi a napln a nevadi mu (castecna) manualni prace. Velka prilezitost rust a najit si svoje uplatneni dlouhodobe. V pripade zajmu lze resit i bydleni jak prechodne (napr. pres tyden) tak i trvale. Neformalni, pratelske prostredi. Kontakt a zakladni info prosim pouze pres zpravu.
Hledáme personalního koordinátora.
Podmínkou je VŠ a 2 roky doložitelné praxe a nebo SŠ a 5 let praxe ve zprostředkování zaměstnání. Řidičský průkaz skupiny B.
Co bude náplní Vaší práce?
- Navazování nových klientů/firem
- Vyhledávání kandidátů a pohovory s nimi
- Komunikace se zaměstnanci
- Administrativa spojená s náborem
- Péče o klienty
- Pravidelné návštěvy klientů
- Potřebný reporting
- Práce v interním systému a práce na PC
- Firemní vozidlo i na osobní účely
Klíčová je praxe ve zprostředkování zaměstnání.
Pro více informací nás neváhejte kontaktovat!
Hledám kreativní jedince se smyslem pro zodpovědnost ke svěřené práci. Jedná se o práci fyzicky nenáročnou, časově zabere 8,5 hodiny denně.
Náplní práce: focení předmětů v ateliéru, zadávání inzerce, verbální i neverbální komunikace se zákazníky.
Odměna 20.000 Kč, částka se po zaučení navyšuje.
Nástup 4/23
Nabízíme práci na pozici účetní/administrativa.
Požadavky:
*SŠ ekonomické vzdělání
*práce na PC - hlavně Word a Excel
*práce v programu Pohoda
Bližší info telefonicky nebo osobně
AUTOBUSY-KONEČNÝ s.r.o.
Poptávám administrativní práci.Pracovala jsem jako administrativní pracovník,fakturantka(příjem dodacích listů,faktur,vystavování dodacích listů,faktur,příprava podkladů pro účetní).Dovednosti:Práce s Word,Excel,Microsoft Dynamic AX.Řidičský průkaz B.Klidně i zkrácený úvazek
Hledáme posilu našeho týmu. Jsme mladá firma s dostatkem zkušeností. Vzhledem k rychlému růstu potřebujeme rozšířit naše řady. Spentra s.r.o. se zabývá primárně autoporadenstvím, provozuje autoservis, pneuservis a autobazar.
Pracovní poměr: práce na DPP, DPČ, v případě potřeby zkrácený úvazek PP
Práce vhodná také pro: absolventy, studenty, maminky na mateřské
Rozsah: 15-20h/týden
Firma: Spentra s.r.o.
Minimální ukončené vzdělání: základní
Co od Vás očekáváme
- řidičský průkaz skupiny B
- schopnost kvalitního projevu, komunikace s klienty
- dobrá znalost práce s PC (základní dovednosti v MS Office)
- aktivní znalost AJ/DE výhodou
- dobrá znalost českého pravopisu
- samostatnost, pečlivost, odpovědnost
Co Vám můžeme nabídnout:
- flexibilní pracovní doba
- pracovní telefon
- mladistvý kolektiv
- přátelské prostředí
- parkoviště
- pravidelné brunche
- kvalitní káva na pracovišti
Náplň práce:
- obsluha firemního telefonu, komunikace s klienty
- zajištění chodu kanceláře (běžná administrativa, vyřizování pošty a telefonů, objednávání kanc. materiálu + občerstvení, pochůzky po úřadech, evidence + archivace dokumentů apod.)
- správa evidence vozového parku, evidence drobného majetku, telefonů
- zpracování podkladů pro účetní
- správa pokladny
- převozy automobilů na evidence/STK
- tvorba dokumentů potřebných k prodeji vozidel