inzerce, prodej, prodám, bazar

administrativa ve zdravotnictví volná místa - strana 5

Počet nalezených inzerátů ADMINISTRATIVA VE ZDRAVOTNICTVÍ VOLNÁ MÍSTA: 1000 - strana 5

Prodej komerčního objektu, Pstruží
Když jsem tento objekt viděl poprvé, řekl jsem si, že pokud někdo touží po místě, kde spojí své podnikatelské aktivity s krásným prostředím Beskyd, tak tento objekt musí vidět. Objekt byl postaven v letech 1975 a sloužil jako obchod s potravinami JEDNOTA, následně jako hospoda a nyní objekt čeká na nového majitele, který znovu rozvine jeho potenciál. Z technického hlediska je třeba počítat s celkovou rekonstrukcí, nicméně polohou, kterou je centrum obce, zastavěnou plochou 544 m2, zpevněným pozemkem o velikosti 1364 m2 a jedinečným výhledem na Lysou horu, je tato nabídka naprosto unikátní a stojí za to objekt vidět osobně. Na pozemku se nachází vzorstlé stromy, které dodavají tomuto místu důležité propojení s přírodou a zároveň poskytují dostatek soukromí. Dle územního plánu se jedná o PLOCHY OBČANSKÉHO VYBAVENÍ a objekt lze využít: - maloobchod a stravování - ubytování - administrativa - veřejná prostranství a parkoviště - kulturně společenská zařízení Přípustné využití: - zařízení péče o děti, školská zařízení - zdravotnické a sociální služby - stavby pro církevní účely - stavby pro ochranu obyvatelstva - plochy veřejné zeleně - sportovní plochy (tělocvičny, hřiště) - nezbytná technická a dopravní infrastruktura Podmíněně přípustné využití: - úpravy a modernizace stávajících objektů včetně komplexní rekonstrukce, za podmínky, že nedojde ke zvýšení objektu o více než jedno podlaží Nepřípustné využití: - veškeré stavby a zařízení, které nesouvisí s hlavním, přípustným a podmíněně přípustným využitím Podmínky prostorového uspořádáni: - výšková hladina max. jedno nadzemní podlaží s podkrovím Zajímají vás podrobnější informace? Pošlu vám technickou zprávu, ale raději se přijďte sami přesvědčit o jedinečnosti tohoto objektu, rád vás jím provedu.
Velitel objektu - Praha 9, 180,-Kč/hod
Do našeho týmu hledáme velitele objektu pro Prahu východ Náplň práce: - Vedení týmu - Obsluha technologií - EPS, PZTS, CCTV - Tvorba reportů - Odpovědnost za objekt - Školení svěřených zaměstnanců - Komunikace s vedením a klienty - Práce s interním programem - Práce na PC/ Administrativa Požadujeme: - Certifikát strážného výhodou - Praxe s vedením objektu výhodou - Spolehlivost - Samostatnost - Chuť pracovat - Trestní bezúhonnost - Komunikační schopnosti - Rychlost se rozhodovat Nabízíme: - Stabilní zaměstnání - Zajímavé ohodnocení - Práci v zajímavém oboru - Zajistíme lékařskou prohlídku - Kvalitní uniformy - Možnost HPP 150 Kč/ hod i DPP 180 Kč/hod - Vhodné pro OZP *Pracoviště: Praha 9 *Kontakt:
Elektrikář
Jsme IT společnost Dubax s.r.o., sídlící v Liberci. Pro naši pobočku ve Stráži pod Ralskem hledáme zkušeného elektrikáře. Poskytujeme správu, servis a prodej výpočetní techniky. Tvoříme informační i komplexní systémy na míru. Nabízíme služby z oblasti designu. Vytváříme webové stránky od grafického návrhu, přes kódování, webhosting, správu webu a SEO. Náplní vaší práce by bylo: • Servis a údržba zařízení • Příprava datových rozvodů • Montáže FVE • Opravy osvětlení • Diagnostika a odstraňování závad • Zapojování elektrických zařízení do sítě • Administrativa spojená s průběhem přidělených zakázek, evidence spotřebovaného materiálu, objednávky materiálu, komunikace s dodavateli • Řádná péče a provozní údržba svěřené techniky a vybavení • Servisní práce u zákazníků, kde součástí práce bude i dojezd na místo montáže • Revize výhodou Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít: • VL v oboru • Odborná způsobilost dle vyhlášky 50/78 Sb. §6 (pracovníci pro samostatnou činnost) • Řízení a obsluha motorových vozidel sk. B • Pečlivost, svědomitost a zodpovědnost za plnění svěřených úkolů • Manuální zručnost Co vám můžeme nabídnout: • Firemní automobil • Firemní notebook a telefon • Příspěvek na stravování • 5 dní sickdays • Motivující platové ohodnocení • Možnost osobního a profesního růstu • Perspektiva dlouhodobé spolupráce v menším přátelském kolektivu V případě zájmu zasílejte strukturovaný životopis na email info@, nebo volejte na telefonní číslo (Lucie Kubíková).
Firemní automechanik
Stabilní česká firma NVB LINE s.r.o. se sídlem v Kvasicích u Kroměříže přijme Automechanika - náplní práce základní opravy, správa a servis vozového parku, nákup materiálů a náhradních dílů, administrativa. Práce na HPP, mzda 40.000,- Kč, 25 dní dovolené. Více informací na 744 043.
Technik, skladník + administrativa
Do naší firmy na renovace motocyklů hledáme technika, který má vztah ke staré technice. Znalost předválečných motocyklů výhodou. Náplň práce: -příjem a výdej dílů ze skladu -zadávání objednávek a zakázek -rozvážení a vyzvedávání zakázek -tvorba jednoduchých výkresů -práce na PC + komunikace se zákazníky -řidičský průkaz min. B, -Pracovní doba Po-Pa 6:00 - 14:30 hod. Očekáváme od Vás: Spolehlivost Soběstačnost Flexibilita Ochota učit se nové věci Nabízíme: -Zaškolení -Příplatky za dojíždění a obědy -Stabilní zázemí. -Dlouhodobé zaměstnání na živnostenský list -Firemní oblečení -Rodinnou atmosféru v mladém kolektivu -Finanční ohodnocení 40 000-50 000 kč dle praxe Více info: tel: nebo pro zaslání životopisů na renovaceblazek@ Nástup možný ihned! Web:
Brigáda administrativa
Hledáme energického a komunikativního člověka, který bude cestovat po terénu a hledat potenciální zákazníky pro naši fotovoltaickou společnost. Vaším úkolem bude získávat souhlas od zákazníků ke kontaktování a poté vést kvalitní jednání s nimi. Co od vás očekáváme:Vynikající komunikační schopnosti,samostatnost, aktivnost a schopnost organizovat svůj čas. Spolehlivost a schopnost dosahovat stanovených cílů.Co vám nabízíme: Motivační platové ohodnocení, které bude záviset na vašich výsledcích. Možnost růstu a rozvoje v rámci společnosti. Flexibilní pracovní dobu a práci v terénu. Podporu a školení v oblasti fotovoltaiky Kontakt : rlidicky@ tel:
Administrativní pracovník v logistice s Aj, víkendy volné
Hledáte stabilní zaměstnání, kde si zaměstnavatel zaměstnanců váží a dokáže je ohodnotit? Baví Vás pracovat v logistice? Pak hledáme právě Vás. Náplň práce: Řízení naskladnění a vyskladnění zboží na naší pobočce v Jažlovicích + tím spojená administrativa Denní komunikace s řidiči a kolegy ve skladu Komunikace s interními a externími zákazníky Písemná i telefonická komunikace s dodavateli v angličtině Pracovat ve dvousměnném provozu (6-14 a 14-22 ) Požadujeme: Uživatelskou znalost MS Office (Excel, Outlook) Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni Samostatnost a spolehlivost Co Vám nabízíme? Nástup možný ihned Stravenky v hodnotě 90 Kč/den plně hrazené námi Možnost profesního rozvoje a osobního růstu podpořeného firemními vzdělávacími programy Přátelský kolektiv, čisté a moderní pracovní prostředí Multisport karta, Cafeteria atd.
Asistent / Asistentka
Hledáme nového kolegu/kolegyni do kanceláři. Nástupní plat za plny úvazek 25 000 Kč. Firma: European Youth Forum, nadační fond(zaměstnavatel) Místo pracoviště: Praha - Hostivař Možnost výběru pracovního poměru: • práce na plný úvazek, • práce na částečný úvazek, • brigáda. Smluvní vztah: pracovní smlouva (3 měsíce zkušební + 1rok z možnosti prodloužení) Vzdělání: středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou nebo bez, nebo studenti. Jazyky: čeština (výborná), angličtina (pokročilá)  Benefity: bonusy/prémie, provize z prodeje, zajímavé pracovní cestovaní, obrovský možnosti komunikace v tanečním oboru. Zařazení: Marketing tanečního oboru, ubytování, eventy, služby O pozici: I když jsme malá organizace , nabízíme velké možnosti pro ti , kteří chtějí pracovat a mají ambiciózní cílí.    Děláme akce pro děti a mládež už déle než dva desetileté. Máme za sebou hodně úspěšně provedených akce. Ted hledáme toho, kdo do své práce dokáže dát entuziasmus, um i srdce. Hledáme lidi, kteří to vidí stejně. Nástup ihned! Pracovní poměr a pracovní dobu da se nastavit dle Vašich možnosti CO BUDETE DĚLAT? Budete kontaktovat tanečné skupiny od podaní přihlášek, přes asistenci během soutěži a festivaly. Vaší náplní bude denní administrativa, práce z sociální sítí, a splněni organizačních úkolu dle denního pracovního seznamu, komunikace s vedoucími skupin. KOHO HLEDÁME? Hledáme příjemnou osobu, která zvládne komunikovat alespoň 1 světovým jazykem a dobrou češtinou. Má přátelské vystupování a zvládne profesionálně zátěž vysoké obsazenosti a případné řešení urgentních dotazu. Velmi dobře ovládá PC. Ideálně mít zkušenosti s práce na sociálních sítí. NABÍZÍME: Práci v Rodinem prosedí, v přátelském kolektivu, z velkými možností. Rozsáhlou BENEFITNÍ NABÍDKU: • Solidní finanční ohodnocení • Zaměstnanecké ubytování je možně • Možnost využiti pracovní kuchyni, včetně kávovaru a mikrovlnnou trouby Zajímavý pracovní cesty třeba Itálie nebo Francie.
Hledám práci z domu/brigádu
Dobrý den, sháním práci z domu na PC. Částečný úvazek nebo brigáda. Zadávání dat do PC, administrativa, překlady, tvorba textů, podkladů apod.
Dlouhodobá brigáda - zubní ordinace
Do zavedené zubní ordinace na Černém Mostě přijmeme novou posilu do týmu. Jedná se o dlouhodobou brigádu bez nutnosti zdravotnického vzdělání – administrativa, výpomoc s chodem ordinace. Požadujeme aktivní přístup, český jazyk a milé vystupování. V případě vážného zájmu o více informací můžete rovnou zaslat životopis na email, kde si při vzájemné spokojenosti rovnou domluvíme termín na pohovor. spoluprace.ordinace@
HLAVNÍ ÚČETNÍ
Baví Vás administrativa, umíte zorganizovat a udržovat v pořádku firemní dokumenty? Toužíte po rozšíření svých dovedností, rádi se učíte, anebo jste dokonce účetní? Pak jste možná tím pravým člověkem do našeho týmu. Jsme HAAS s.r.o.rodinná dopravní firma s provozovnou v Moravské Třebové s 27letou tradicí, vlastním zázemím. Prioritou jsou pro nás vztahy mezi lidmi. Lidskost, úcta, klid, vzájemný respekt a vstřícná komunikace – hodnoty, kterých si vážíme a vážit budeme. Dva dispečeři zajišťují práci pro více než 35 řidičů, kteří objednaný náklad převezou k našim zákazníkům. Tím přichází ke slovu kancelář a vše je potřeba vyfakturovat to už dělá šikovná paní, řidičům spočítat a vyplatit mzdy to máme také již pořešeno, cestovní náhrady, sestavit daňová přiznání a kontrolní hlášení atd. Přesně to by byla i vaše práce. I v tomto Vám napomůže program MONEY. Velmi důležitá administrativní podpora celého týmu, bez které by naše firma nemohla fungovat. Pracovat budete s programem MONEY a DODO (objednávky fakturace) a pokud nejste přímo účetní, měli byste znát alespoň základy vedení podvojného účetnictví, hodí se znalost angličtiny nebo němčiny a řízení osobního vozidla. Nejde totiž jen o to sedět v kanceláři, ale občas i zajet na úřady apod. Vše další, co nebudete umět,vás naučíme máme i daňového poradce . Chceme spolehlivého, zodpovědného, samostatného a dobře naladěného člověka, kterého papírování a práce v účtárně v celé její šíři baví. Dobře se u nás bude navíc cítit ten, kdo hledá mladý kolektiv, a ten kdo chce mít věci zpracované a připravené kvalitně a s předstihem. Protože když je vše hotovo, můžete se namísto sezení v kanceláři věnovat své rodině, nebo zaslouženému odpočinku. Chcete posílit a podpořit náš tým? Životopis zasílejte na ucetnimt@ ,obratem se s Vámi spojíme.
Administrativa pro OZP, částečné úvazky
Pracujte v sociální firmě Kolibřík! Pozvolné zaučení a mnoho benefitů! Co budete dělat? - zadávání dat do PC, přepis dokumentů, digitalizace dokumentů, zpracování emailové komunikace - SŠ s maturitou nebo prokazatelná praxe v administrativě - možnost zkráceného úvazku Přijďte na kávu, provedeme Vás po pracovišti a zodpovíme všechny otázky.
Prace v potravinarske firme
Do mensi rychle rostouci potravinarske firmy s unikatnim zamerenim hledame dospele uvazujiciho a fyzicky zdatneho kolegu. Pracovni napln dle dispozic uchazece napric celym provozem - vyroba, expedice, udrzba, administrativa. Neni treba zadna specificka kvalifikace, vitame jakekoliv zkusenosti s potravinarskou vyrobou, gastrem, spravou IT techniky, expedici objednavek, zakaznickou podporou, focenim... Pozadujeme zodpovedny a loajalni pristup. Vhodne pro nekoho z NEdelnickeho oboru, kdo chce zmenit pracovni prostredi a napln a nevadi mu (castecna) manualni prace. Velka prilezitost rust a najit si svoje uplatneni dlouhodobe. V pripade zajmu lze resit i bydleni jak prechodne (napr. pres tyden) tak i trvale. Neformalni, pratelske prostredi. Kontakt a zakladni info prosim pouze pres zpravu.
Personální koordinátor
Hledáme personalního koordinátora. Podmínkou je VŠ a 2 roky doložitelné praxe a nebo SŠ a 5 let praxe ve zprostředkování zaměstnání. Řidičský průkaz skupiny B. Co bude náplní Vaší práce? - Navazování nových klientů/firem - Vyhledávání kandidátů a pohovory s nimi - Komunikace se zaměstnanci - Administrativa spojená s náborem - Péče o klienty - Pravidelné návštěvy klientů - Potřebný reporting - Práce v interním systému a práce na PC - Firemní vozidlo i na osobní účely Klíčová je praxe ve zprostředkování zaměstnání. Pro více informací nás neváhejte kontaktovat!
Administrativa, fotografování, prodej  zboží
Hledám kreativní jedince se smyslem pro zodpovědnost ke svěřené práci. Jedná se o práci fyzicky nenáročnou, časově zabere 8,5 hodiny denně. Náplní práce: focení předmětů v ateliéru, zadávání inzerce, verbální i neverbální komunikace se zákazníky. Odměna 20.000 Kč, částka se po zaučení navyšuje. Nástup 4/23
Účetní
Nabízíme práci na pozici účetní/administrativa. Požadavky: *SŠ ekonomické vzdělání *práce na PC - hlavně Word a Excel *práce v programu Pohoda Bližší info telefonicky nebo osobně AUTOBUSY-KONEČNÝ s.r.o.
Administrativa
Poptávám administrativní práci.Pracovala jsem jako administrativní pracovník,fakturantka(příjem dodacích listů,faktur,vystavování dodacích listů,faktur,příprava podkladů pro účetní).Dovednosti:Práce s Word,Excel,Microsoft Dynamic AX.Řidičský průkaz B.Klidně i zkrácený úvazek
Administrativní pracovník
Hledáme posilu našeho týmu. Jsme mladá firma s dostatkem zkušeností. Vzhledem k rychlému růstu potřebujeme rozšířit naše řady. Spentra s.r.o. se zabývá primárně autoporadenstvím, provozuje autoservis, pneuservis a autobazar. Pracovní poměr: práce na DPP, DPČ, v případě potřeby zkrácený úvazek PP Práce vhodná také pro: absolventy, studenty, maminky na mateřské Rozsah: 15-20h/týden Firma: Spentra s.r.o. Minimální ukončené vzdělání: základní Co od Vás očekáváme - řidičský průkaz skupiny B - schopnost kvalitního projevu, komunikace s klienty - dobrá znalost práce s PC (základní dovednosti v MS Office) - aktivní znalost AJ/DE výhodou - dobrá znalost českého pravopisu - samostatnost, pečlivost, odpovědnost Co Vám můžeme nabídnout: - flexibilní pracovní doba - pracovní telefon - mladistvý kolektiv - přátelské prostředí - parkoviště - pravidelné brunche - kvalitní káva na pracovišti Náplň práce: - obsluha firemního telefonu, komunikace s klienty - zajištění chodu kanceláře (běžná administrativa, vyřizování pošty a telefonů, objednávání kanc. materiálu + občerstvení, pochůzky po úřadech, evidence + archivace dokumentů apod.) - správa evidence vozového parku, evidence drobného majetku, telefonů - zpracování podkladů pro účetní - správa pokladny - převozy automobilů na evidence/STK - tvorba dokumentů potřebných k prodeji vozidel
Přepsani textu-administrativa
Poptavame někoho kdo přepiše ručně napsany text na počitači a vytiskne---Praha a okoli
Administrativa
Do našeho kolektivu male dopravni firmy hledame asistentku. Jedna se o fakturaci,telefonicka a emailova komunikace se zakazniky,pošta,příprava podkladu pro účetní. znalost anglického jazyka 35000 Kč [GJGU@] Sidlo firmi : PŘÁTELSTVÍ 986/19 ,104 00 Uhříněvěs nastup hned