administrativa
Počet nalezených inzerátů ADMINISTRATIVA: 102
Poptávám práci z domova - home office
VŠ, ŘP B, MS Office.
Mám zkušenosti:
* Všeobecná administrativa - správa dokumentů, e-mailů, analýza smluv a následná kompletace a aktualizace, přepis dokumentů z papírové formy do elektronické, vyřizování e-mailové pošty, komunikace s úřady, zadávání dat do systému, archivace aj.
* Účetnictví - fakturace, příprava podkladů pro účetní, evidence
* Administrativa pro SVJ
* Zemědělství - zpracování komplexní bilance užívání pozemků pro jednání o směnách, kontrola a aktualizace pachtovních smluv.
Mohu nabídnout spolehlivost, pracovitost, samostatnost a ochotu učit se novým věcem.
Žádný prodej, MLM, finanční služby...
KONTAKT: na e-mail
Překladatel/ka NJ (komunikace, administrativa) _ Lipník nad Bečvou. Hledáme překladatele s pozitivním vystupováním pro komunikaci a překlady. Práce z naší kanceláře v Lipníku + občasný výjezd do Rakouska/Německa. Požaduji: aktivní znalost NJ, řidičské oprávnění sk. B, časovou flexibilitu. Výhodné finanční a perspektivní ohodnocení dle osobní domluvy. Nástup dle domluvy. Životopisy zasílejte na email: projectsro@ +420
Baví Vás administrativa, umíte zorganizovat a udržovat v pořádku firemní dokumenty, ale v dosavadní firmě si vůbec nikdo nevšímá Vašeho přínosu? Toužíte po rozšíření svých dovedností, rádi se učíte, anebo jste dokonce účetní? Pak jste možná tím pravým člověkem do našeho týmu.
Jsme LAGAS, rodinná dopravní firma s 30letou tradicí, vlastním servisem a moderním kancelářským zázemím. Prioritou jsou pro nás vztahy mezi lidmi. Lidskost, úcta, klid, vzájemný respekt a vstřícná komunikace – hodnoty, kterých si vážíme.
Dva dispečeři zajišťují práci pro více než 30 řidičů, kteří objednaný náklad převezou k našim zákazníkům. Tím přichází ke slovu kancelář a vše je potřeba vyfakturovat, řidičům spočítat a vyplatit mzdy, cestovní náhrady, sestavit daňová přiznání a kontrolní hlášení atd. Přesně to by byla i vaše práce. Velmi důležitá administrativní podpora celého týmu, bez které by naše firma nemohla fungovat.
Pracovat budete s programem DUEL a pokud nejste přímo účetní, měli byste znát alespoň základy vedení podvojného účetnictví, hodí se znalost angličtiny nebo němčiny a řízení osobního vozidla. Nejde totiž jen o to sedět v kanceláři, ale občas i zajet na úřady apod. Vše další, co nebudete umět, vás naučíme.
Chceme spolehlivého, zodpovědného, samostatného a dobře naladěného člověka, kterého papírování a práce v účtárně v celé její šíři baví. Dobře se u nás bude navíc cítit ten, kdo hledá mladý kolektiv, a ten kdo chce mít věci zpracované a připravené kvalitně a s předstihem. Protože když je vše hotovo, můžete se namísto sezení v kanceláři věnovat své rodině, nebo zaslouženému odpočinku.
Chcete posílit a podpořit náš tým? Životopis zasílejte na kancelar@ nebo zavolejte a domluvte si s námi rovnou pohovor.
Tomáš a Milan Lagovi, tel. 736 613 902
Do naší stavební společnosti přijmeme servisního technika.
Naše firmy disponují více než 35 vozy od malých pick-upů po tahače s podvalníkem o nosnosti 55 tun.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- Vyučení nebo zkušenosti v oboru automechanik
- Pečlivost, loajálnost, manuální zručnost
- Řidičský průkaz skupiny B, C výhodou
- Svářečský průkaz výhodou
Co bude náplní Vaší práce?
- Výměna dílu a průběžná kontrola stavu vozidel
- Běžná údržba strojů
- Menší opravy nákladních automobilů
- Administrativa související se servisním úkonem (záznamy o opravě atd.)
Co vám nabízíme?
- Sazba 240 Kč/h čistého
- Nástup možný ihned
- Pracovní doba po-pá 7:00 - 16:00
- Práce s novými vozy Tatra, Iveco a Mercedes-Benz
V případě zájmu zavolat na telefonní
číslo +420
Aktuálně hledáme nového kolegu / kolegyni do naší kanceláře v Mělníku. Někoho, koho by bavilo pracovat jako obchodní referent, a zároveň v rámci office týmu pomáhat s chodem kanceláře.
Co budete řešit?
Různorodou administrativní práci točící se okolo chodu firmy.
Administrativní podpora kolegů.
Vyřizování požadavků zákazníků a komunikace s nimi.
Administrativa veškerých procesů zákaznického servisu (kompletní správa agendy přiděleného zákazníka, přijímání a vyřizování objednávek, zpracování objednávek, příprava k fakturaci.
Jaké byste měl/měla tyto znalosti a dovednosti:
Ukončené středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou.
Angličtina, stačí základy.
Znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, Outlook apod.).
Dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování.
Schopnost pracovat samostatně a pečlivě.
Smysl pro humor a chuť do života.
Být trpělivá/ý a neměla by ti vadit ani rutinní administrativní činnost.
Měl/a bys mít chuť se učit novým věcem.
Co Vám můžeme nabídnout:
Přátelský a spolupracující tým ochotný předávat své znalosti.
Neformální prostředí a zábavné firemní akce.
Příjemnou kancelář.
Práci, která Vás bude bavit.
Prodej komerčního areálu - souboru nemovitostí se zpevněnou plochou v k.ú. Staré Město u Uherského Hradiště, celková plocha pozemku 4.114m2
Pozor - prodává se jako 100 % obchodní podíl odštěpené s.r.o.
Možnost využití Programu Regenerace brownfieldů pro podnikatelské využití
Popis
Jde o stavebně-výrobní a skladovací areál ve Starém Městě, v přímém sousedství železniční stanice Staré Město u Uh.Hradiště. Vzdálenost hranice pozemku od kolejí je cca 25 bm
Celková plocha 4.114m2, zastavěná plocha areálu (budovy, sklady a výrobní haly) tvoří 1.609m2 a ostatní panelová a asfaltová 2.504m2.
Hlavní dvoupatrová budova slouží jako administrativa, kanceláře, dílna pro kovoobrábění a vrtání ocelového materiálu, kotelna, uhelna, šatny a sociální zařízení.
Vytápění v budově je na tuhá paliva.
Dále je zde šest jednopatrových budov - nevytápěná hala nyní jako přípravna a dělení ocelového materiálu, nevytápěná zámečnická dílna s posuvnými velkými vraty, nevytápěný sklad stavebního materiálu, jednopodlažní betonová prefa garáž, hala sloužící jako garáže a sklad – nevytápěná a hala po rekonstrukci, zateplená, vytápěná PB zásobníkem, sloužící jako výroba hliníkových oken, dveří, fasád apod.
Venkovní plocha je betonová a asfaltová. Areál je napojen na elektro, voda je nyní po rekonstrukci na hranici pozemku, dtto je přivedena přípojka plynu na hranici pozemku. Areál je kompletně oplocen, je přístupný po zpevněné komunikaci-nákladovém prostoru žst.St.Město a je vhodný jako skladové plochy, plochy pro výstavbu skladových hal v sousedství (25 bm od osy žel. tratě, cca 300 bm od nově budovaného dálniční komunikace), či jako základna pro stavební dvůr, příp. lehkou zámečnickou výrobu.
Zajímají Tě i ostatní nabídky nemovitostí ?
Seznam realit - viz
Hledáme mezi nás dalšího parťáka. Jsme malé, mladé vinařství s vlastním eshopem a prodejnami v Uherském Hradišti.
Tvoje práce bude různorodá a obsahuje:
- dva dny v týdnu komunikaci a návštěvu nových/stávajících zákazníků (práce v terénu), řešení objednávek + administrativa
- tři dny na prodejně: obsluha zákazníků, kontrola prodejen, kontrola skladu a příprava objednávek z eshopu
Požadujeme:
- potravinářský průkaz
- aktivní řidič sk. B
- časová flexibilita
- spolehlivost, pečlivost, organizační schopnost
- komunikativnost
- schopnost samostatné i týmové práce
Nabízíme:
- práce na HPP
- firemní benefity
- firemní telefon
- pestrost pracovní náplně
- PLAT: 19 000 - 35 000,-
menší objekt se třemi apartmány pro 15 hostů ; očekáváme všestrannou manuální zručnost, smysl pro pořádek, základ práce na PC, schopnost jednat s hosty, 100% spolehlivost. Pro partnerku práce na částečný pracovní úvazek – úklid, administrativa. Odměna a pracovní vztah dle dohody. Ubytování podmínkou - nabízíme vybavený byt. Vhodné pro zájemce v důchodovém věku! Nástup v první polovině dubna. Nabídky a životopis na v.ondrousek@
Hledáme partnerskou dvojici pro provoz a údržbu menšího rekreačního objektu na Českolipsku. Od partnera požadujeme manuální zručnost, smysl pro pořádek, komunikativnost při jednání s hosty, pro partnerku nabízíme práci na částečný pracovní úvazek - úklid, administrativa. Poskytneme ubytování v moderně zařízeném bytě. Vhodné i pro starší uchazeče v důchodovém věku. Odměna a pracovní vztah dle dohody. Nástup dle dohody. Nabídky na v.ondrousek@
Náplň práce:
-Recepční
-Administrativa/práce na PC
-První kontakt s klientem
-Vyřizování hovorů, pošty, stravenky
-Příprava zasedací místnosti na jednání (skleničky, občerstvení, myčka)
Požadujeme:
-Čistý rejstřík trestů
-Spolehlivost, flexibilita
-Zkušenosti na recepci výhodou
-Základy AJ
Nabízíme:
-Pouze HPP
- Pracovní doba klasická 8h.
-Stabilní zaměstnání s pravidelnou výplatou
-Pracoviště: Praha 5, Bucharova (hned u metra nové Butovice)
-Mzda: 30 000 Kč /měsíc po zaučení 33 000 Kč
Nástup: Ihned
-Kontakt: , e-mail: nabor@
(Tužinčin)
Nabízíme práci pro OZP
Co budete dělat?
- zadávání dat do PC, přepis dokumentů, zpracování emailové komunikace
- SŠ s maturitou nebo prokazatelná praxe v administrativě
- možnost zkráceného úvazku
Přijďte na kávu, provedeme Vás po pracovišti a zodpovíme všechny otázky.
130/ hod
Hledáte možnost přilepšit si k mateřské? Pracovat pouze přes PC - dokumenty k práci jsou připraveny, vše zašlu vážným zájemcům.
Administrativa, marketing, nic složitého, vysvětlím. Práce zabere cca 2 hodiny denně.
Možný výdělek je pak dle snahy - i 10 tisíc měsíčně.
Pište si o dokumenty k práci.
Když jsem tento objekt viděl poprvé, řekl jsem si, že pokud někdo touží po místě, kde spojí své podnikatelské aktivity s krásným prostředím Beskyd, tak tento objekt musí vidět.
Objekt byl postaven v letech 1975 a sloužil jako obchod s potravinami JEDNOTA, následně jako hospoda a nyní objekt čeká na nového majitele, který znovu rozvine jeho potenciál.
Z technického hlediska je třeba počítat s celkovou rekonstrukcí, nicméně polohou, kterou je centrum obce, zastavěnou plochou 544 m2, zpevněným pozemkem o velikosti 1364 m2 a jedinečným výhledem na Lysou horu, je tato nabídka naprosto unikátní a stojí za to objekt vidět osobně.
Na pozemku se nachází vzorstlé stromy, které dodavají tomuto místu důležité propojení s přírodou a zároveň poskytují dostatek soukromí.
Dle územního plánu se jedná o PLOCHY OBČANSKÉHO VYBAVENÍ a objekt lze využít:
- maloobchod a stravování
- ubytování
- administrativa
- veřejná prostranství a parkoviště
- kulturně společenská zařízení
Přípustné využití:
- zařízení péče o děti, školská zařízení
- zdravotnické a sociální služby
- stavby pro církevní účely
- stavby pro ochranu obyvatelstva
- plochy veřejné zeleně
- sportovní plochy (tělocvičny, hřiště)
- nezbytná technická a dopravní infrastruktura
Podmíněně přípustné využití:
- úpravy a modernizace stávajících objektů včetně komplexní rekonstrukce, za podmínky, že
nedojde ke zvýšení objektu o více než jedno podlaží
Nepřípustné využití:
- veškeré stavby a zařízení, které nesouvisí s hlavním, přípustným a podmíněně přípustným využitím
Podmínky prostorového uspořádáni:
- výšková hladina max. jedno nadzemní podlaží s podkrovím
Zajímají vás podrobnější informace? Pošlu vám technickou zprávu, ale raději se přijďte sami přesvědčit o jedinečnosti tohoto objektu, rád vás jím provedu.
Do našeho týmu hledáme velitele objektu pro Prahu východ
Náplň práce:
- Vedení týmu
- Obsluha technologií - EPS, PZTS, CCTV
- Tvorba reportů
- Odpovědnost za objekt
- Školení svěřených zaměstnanců
- Komunikace s vedením a klienty
- Práce s interním programem
- Práce na PC/ Administrativa
Požadujeme:
- Certifikát strážného výhodou
- Praxe s vedením objektu výhodou
- Spolehlivost
- Samostatnost
- Chuť pracovat
- Trestní bezúhonnost
- Komunikační schopnosti
- Rychlost se rozhodovat
Nabízíme:
- Stabilní zaměstnání
- Zajímavé ohodnocení
- Práci v zajímavém oboru
- Zajistíme lékařskou prohlídku
- Kvalitní uniformy
- Možnost HPP 150 Kč/ hod i DPP 180 Kč/hod
- Vhodné pro OZP
*Pracoviště: Praha 9
*Kontakt:
Jsme IT společnost Dubax s.r.o., sídlící v Liberci. Pro naši pobočku ve Stráži pod Ralskem hledáme zkušeného elektrikáře. Poskytujeme správu, servis a prodej výpočetní techniky. Tvoříme informační i komplexní systémy na míru. Nabízíme služby z oblasti designu. Vytváříme webové stránky od grafického návrhu, přes kódování, webhosting, správu webu a SEO.
Náplní vaší práce by bylo:
• Servis a údržba zařízení
• Příprava datových rozvodů
• Montáže FVE
• Opravy osvětlení
• Diagnostika a odstraňování závad
• Zapojování elektrických zařízení do sítě
• Administrativa spojená s průběhem přidělených zakázek, evidence spotřebovaného materiálu, objednávky materiálu, komunikace s dodavateli
• Řádná péče a provozní údržba svěřené techniky a vybavení
• Servisní práce u zákazníků, kde součástí práce bude i dojezd na místo montáže
• Revize výhodou
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
• VL v oboru
• Odborná způsobilost dle vyhlášky 50/78 Sb. §6 (pracovníci pro samostatnou činnost)
• Řízení a obsluha motorových vozidel sk. B
• Pečlivost, svědomitost a zodpovědnost za plnění svěřených úkolů
• Manuální zručnost
Co vám můžeme nabídnout:
• Firemní automobil
• Firemní notebook a telefon
• Příspěvek na stravování
• 5 dní sickdays
• Motivující platové ohodnocení
• Možnost osobního a profesního růstu
• Perspektiva dlouhodobé spolupráce v menším přátelském kolektivu
V případě zájmu zasílejte strukturovaný životopis na email info@, nebo volejte na telefonní číslo (Lucie Kubíková).
Stabilní česká firma NVB LINE s.r.o. se sídlem v Kvasicích u Kroměříže přijme Automechanika - náplní práce základní opravy, správa a servis vozového parku, nákup materiálů a náhradních dílů, administrativa. Práce na HPP, mzda 40.000,- Kč, 25 dní dovolené. Více informací na 744 043.
Do naší firmy na renovace motocyklů hledáme technika, který má vztah ke staré technice. Znalost předválečných motocyklů výhodou.
Náplň práce:
-příjem a výdej dílů ze skladu
-zadávání objednávek a zakázek
-rozvážení a vyzvedávání zakázek
-tvorba jednoduchých výkresů
-práce na PC + komunikace se zákazníky
-řidičský průkaz min. B,
-Pracovní doba Po-Pa 6:00 - 14:30 hod.
Očekáváme od Vás:
Spolehlivost
Soběstačnost
Flexibilita
Ochota učit se nové věci
Nabízíme:
-Zaškolení
-Příplatky za dojíždění a obědy
-Stabilní zázemí.
-Dlouhodobé zaměstnání na živnostenský list
-Firemní oblečení
-Rodinnou atmosféru v mladém kolektivu
-Finanční ohodnocení 40 000-50 000 kč dle praxe
Více info: tel: nebo pro zaslání životopisů na renovaceblazek@
Nástup možný ihned!
Web:
Hledáme energického a komunikativního člověka, který bude cestovat po terénu a hledat potenciální zákazníky pro naši fotovoltaickou společnost. Vaším úkolem bude získávat souhlas od zákazníků ke kontaktování a poté vést kvalitní jednání s nimi.
Co od vás očekáváme:Vynikající komunikační schopnosti,samostatnost, aktivnost a schopnost organizovat svůj čas.
Spolehlivost a schopnost dosahovat stanovených cílů.Co vám nabízíme:
Motivační platové ohodnocení, které bude záviset na vašich výsledcích.
Možnost růstu a rozvoje v rámci společnosti.
Flexibilní pracovní dobu a práci v terénu.
Podporu a školení v oblasti fotovoltaiky
Kontakt : rlidicky@ tel:
Hledáte stabilní zaměstnání, kde si zaměstnavatel zaměstnanců váží a dokáže je ohodnotit? Baví Vás pracovat v logistice? Pak hledáme právě Vás.
Náplň práce:
Řízení naskladnění a vyskladnění zboží na naší pobočce v Jažlovicích + tím spojená administrativa
Denní komunikace s řidiči a kolegy ve skladu
Komunikace s interními a externími zákazníky
Písemná i telefonická komunikace s dodavateli v angličtině
Pracovat ve dvousměnném provozu (6-14 a 14-22 )
Požadujeme:
Uživatelskou znalost MS Office (Excel, Outlook)
Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
Samostatnost a spolehlivost
Co Vám nabízíme?
Nástup možný ihned
Stravenky v hodnotě 90 Kč/den plně hrazené námi
Možnost profesního rozvoje a osobního růstu podpořeného firemními vzdělávacími programy
Přátelský kolektiv, čisté a moderní pracovní prostředí
Multisport karta, Cafeteria atd.
Hledáme nového kolegu/kolegyni do kanceláři.
Nástupní plat za plny úvazek 25 000 Kč.
Firma: European Youth Forum, nadační fond(zaměstnavatel)
Místo pracoviště: Praha - Hostivař
Možnost výběru pracovního poměru:
• práce na plný úvazek,
• práce na částečný úvazek,
• brigáda.
Smluvní vztah: pracovní smlouva (3 měsíce zkušební + 1rok z možnosti prodloužení)
Vzdělání: středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou nebo bez, nebo studenti.
Jazyky: čeština (výborná), angličtina (pokročilá)
Benefity: bonusy/prémie, provize z prodeje, zajímavé pracovní cestovaní, obrovský možnosti komunikace v tanečním oboru.
Zařazení: Marketing tanečního oboru, ubytování, eventy, služby
O pozici: I když jsme malá organizace , nabízíme velké možnosti pro ti , kteří chtějí pracovat a mají ambiciózní cílí.
Děláme akce pro děti a mládež už déle než dva desetileté. Máme za sebou hodně úspěšně provedených akce. Ted hledáme toho, kdo do své práce dokáže dát entuziasmus, um i srdce. Hledáme lidi, kteří to vidí stejně.
Nástup ihned!
Pracovní poměr a pracovní dobu da se nastavit dle Vašich možnosti
CO BUDETE DĚLAT?
Budete kontaktovat tanečné skupiny od podaní přihlášek, přes asistenci během soutěži a festivaly. Vaší náplní bude denní administrativa, práce z sociální sítí, a splněni organizačních úkolu dle denního pracovního seznamu, komunikace s vedoucími skupin.
KOHO HLEDÁME?
Hledáme příjemnou osobu, která zvládne komunikovat alespoň 1 světovým jazykem a dobrou češtinou. Má přátelské vystupování a zvládne profesionálně zátěž vysoké obsazenosti a případné řešení urgentních dotazu. Velmi dobře ovládá PC.
Ideálně mít zkušenosti s práce na sociálních sítí.
NABÍZÍME:
Práci v Rodinem prosedí, v přátelském kolektivu, z velkými možností.
Rozsáhlou BENEFITNÍ NABÍDKU:
• Solidní finanční ohodnocení
• Zaměstnanecké ubytování je možně
• Možnost využiti pracovní kuchyni, včetně kávovaru a mikrovlnnou trouby Zajímavý pracovní cesty třeba Itálie nebo Francie.