inzerce, prodej, prodám, bazar

abeceda mzdové účetní 2021 - strana 20

Počet nalezených inzerátů ABECEDA MZDOVÉ ÚČETNÍ 2021: 1000 - strana 20

Zásobník na ubrousky - vysokokapacitní výprodej
zásobník na ubrousky systému N4 kapacita zásobníku 900 ubrousků materiál: ABS plast barva: černá rozměr: 57,5 x 20 x 34 cm Vysokokapacitní zásobník na ubrousky, ideální pro restaurace s omezenou obsluhou a velkou návštěvností. Tento moderní zásobník dávkuje ubrousky po jednom, zajišťuje lepší hygienu a v porovnání s tradičními systémy výdeje ubrousků ze zásobníků snižuje spotřebu minimálně o 25 %. Sloupová konstrukce je nenáročná na prostor na ploše stolu Možnost připevnění na stěnu umožňuje rychlou stálou instalaci Zásobník je vyroben z odolných materiálů, které se snadno čistí a snižují čas potřebný na údržbu, a tudíž i mzdové náklady. Displej AD-A-Glance slouží jako reklamní plocha pro propagaci vašich produktů a oslovuje hosty. Cena 990 Kč bez DPH Dávkovače + náplň skladem. Vhodné do: hotel, restaurace, resort, hospoda, bufet, jídelna, penzion, fast food, kavárna, fresh bar, mobilní občerstvení, stánek, a jiné.
Prodej budov a pozemků na návsi obce Ves Touškov, 5 707  m2
Ev.č. 00113 Nabízíme k koupi exluzivně pozemky a budovy v centru malebné vesničky v Ves Touškov. Nemovitosti se prodávají jako 100% podíl a majetek s.r.o. společnosti, která se zabývá po dobu 15 let činností : ekologické zpracování odpadů, prodej a nákup zboží, a další. Součástí pozemků o celkové výměře 5 707 m2 je budova s vstupem z návsi o dvou nadzemních podlažích, která byla v minulosti využívána na prodejnu potravin, výrobní prostory, sklad a bydlení. Součástí další celkové zastavěné plochy o výměře 1446 m2, jsou jednopodlažní budovy, využívané jako sklady, dílny a kanceláře. Všechny pozemky jsou v územním plánu vedené jako zastavitelná plocha. Objekty jsou napojeni na 50 A jistič, vodu, dešťovou kanalizaci, obecní kanalizace je na hranici pozemku. Průkaz energetické náročnosti není momentálně k dispozici, proto uvádíme stupeň G, bude vyroben. Veškeré účetní podklady a další informace jsou v RK. Nezastavěná plocha pozemků bude do tří měsíců vyčištěna. Možnosti hypotéky nebo firemního úvěru zjistí renomovaní finančníci do 24 hodin. Neváhejte si zavolat o prohlídku. En. náročnost b.: G - Mimořádně nehospodárná Cena: včetně odměny RK, advokátních smluv a bankovní úschovy peněz., bez DPH, včetně právního servisu.
Hlavní manažer/ka Strany zelených
Strana zelených vypisuje výběrové řízení na pozici „Hlavní manažer/ka“. Náplň činnosti: - Vedení administrativní agendy strany (pošta, datová schránka, smlouvy, archiv, spolupráce s účetní) - Vedení kalendáře akcí - Správa členské databáze a komunikace s členskou základnou - Organizace jednání, sjezdů a dalších akcí - Příležitostná komunikace s úřady - Nárazově volební agenda – administrativní a organizační podpora voleb - Řízení dobrovolnických týmů (nábor, práce s členy a členskou databází, organizace akcí) - Práce na projektech rozvoje strany, na centrální úrovni i v regionech Co požadujeme: - Organizační schopnosti, pečlivost, vstřícné vystupování a komunikaci - Samostatnost, schopnost řešit problémy - Schopnost práce s dobrovolníky a dobrovolnicemi - Znalost práce v nástrojích Google (tabulky, texty) či podobných online službách Výhodou bude: - Orientace v oblastech politického programu Strany zelených a české i evropské politiky, zájem o politiku - Zkušenost s prací v neziskovém či na dobrovolnictví založeném prostředí Nabízíme: - Práci na HPP s odměnou 35 000 Kč měsíčně za čtyřdenní pracovní týden. - Kombinace práce v kanceláři strany (Praha 4, nám. Hrdinů) a práci z domova (poměr dle dohody). - Spolupráci se zajímavými lidmi v dynamickém prostředí politiky. - Začátek spolupráce dle dohody, preferujeme co nejdřív, nejpozději v dubnu 2023. Motivační dopis a strukturovaný životopis včetně referenčního kontaktu zasílejte na adresu hr@ do 13. března 2023, 18:00. Případné dotazy zodpovíme na tel. nebo michal.berg@ Po vyhodnocení nabídek proběhne u vybraných osob pohovor formou videohovoru či osobního pohovoru.
Účetnictví - daně - mzdy
Zpracuji daňové přiznání, přehledy OSVČ, nabízím zpracování a vedení účetnictví, daňové evidence, zpracování mezd, účetní poradenství, DPH,KH dlouholetá praxe, jihočeský kraj, online celá ČR
Účetní služby, vedení účetnictví a daňové evidence
Nabízím vedení účetnictví, daňové evidence a zpracování mezd pro fyzické i právnické osoby, včetně zpracování daňových přiznání. Praxe 23 let, účtuji v programu POHODA. Možnost spolupráce online po celé ČR. Těším se na případnou spolupráci.
Účetní a daňové služby
Vedení ÚČETNICTVÍ, daň. evidence, MEZD v účetním programu POHODA. Zpracování DAŇOVÝCH PŘIZNÁNÍ (daně z příjmů, DPH, silniční daň, majetkové daně). Hlášení INTRASTAT. Pečlivost je samozřejmostí, komunikace s úřady, 23 let praxe v oboru. Cena se určuje dle rozsahu a časové náročnosti až po vzájemné domluvě.
vedení mzdového účetnictví+účto komplet
Jste malá firma a nevyplatí se Vám zaměstnávat účetní na mzdy, jejíž práce je nárazová? V tom případě Vám nabízím externí vedení mzdového účetnictví se vším, co k tomu patří-přihlášky, odhlášky, komunikace s úřady, výpočet mezd, sepisování prac.smluv, hlášení úřadům apod. Cena paušál dle domluvy. Umím vedení celého účetnictví včetně daňových přiznání a reportů, poradím, jak uspořit náklady.
Administrativní pracovnice
Společnost TECH-VOLT, s.r.o. hledá administrativní pracovnici na plný nebo částečný úvazek. Pracovní náplň: zpracování dokladů členěných na zakázky, podkladů pro mzdy, pokladních dokladů, pracovní smlouvy, podklady pro účetní, podkladů pro administrativu menší firmy dle potřeby. Životopisy zasílejte na e-mail: info@
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE S AJ
Rozmanitá práce v jednom z největších specializovaných autobazarů v ČR, který funguje už od roku 1996. Rádi vás ve všem zaškolíme. Naše požadavky: - znalost AJ na dobré komunikační úrovni (slovem i písmem) - dobré komunikační dovednosti - komunikace se zákazníky je základem - výborná znalost práce na PC (MS Word, Outlook, Excel...) - ochota učit se nové věci, budete muset ovládat firemní software, ve kterém vás zaučíme - znalost základů účetnictví, budete vystavovat faktury a spolupracovat s hlavní účetní - výborná schopnost organizace práce (smluv, faktur, dokladů...) a dobrý time management Nabízíme: - mzdu: 30.000,- Kč čistého! (možnost kariérního růstu a tedy i růstu mzdy) - 20 dní dovolené + 2 sick days - nástup od 1.5.2023 (HPP na dobu neurčitou)
Nabídka účetnictví
Hledáte účetní ? Nabízím vedení účetnictví pro fyzické i právnické osoby. Včetně vypracování všech daňových přiznání.
Pronájem kanceláře a zasedací místnosti, 169m2 - Plzeň - Vni
Ev.č. 00025 Nabízíme k pronájmu velkou kancelář a zasedací místnost na velmi žádané adrese v centru Plzně na rohu Prešovské ulice. Moderní prostory jsou v 1. patře zrekonstruovaného památkového domu s výtahem . Ze samostatného vchodu se vchází do kuchyně, dvou wc a hlavní kanceláře a bezbariérového výtahu, dále pak do zasedací místnosti. Kuchyň je vybavena el. sporákem s troubou, digestoří, myčkou a vestavnou menší lednicí s mrazákem. Vytápění a ohřev vody řeší plynová kotelna, kanceláře jsou nově vymalované, je možné pronajmout i s nábytkem. Všechny energie jsou samostatně měřitelné, topení obstarává vlastní plynová kotelna s dobrou a úspornou smlouvou. Dům je vybaven společnou anténou, internet a jiné služby přes 02. V atriu domu se nachází kadeřnictví, vinotéka, prodejna spodního prádla, videohry, atd., to vše 200 metrů daleko Náměstí Republiky. Volné po dohodě, zvlášť vhodné jako sídlo firmy, projekční, IT nebo účetní firmu. En. náročnost b.: G - Mimořádně nehospodárná Cena: Nájemné 25. dne na následující měsíc, el. energie na nájemce, vratná kauce 3x a odměna RK, bez DPH, bez poplatků, včetně právního servisu.
PRODÁM vysokorychlostní skener Kodak i4600
PRODÁM vysokorychlostní skener Kodak i4600 PRODÁM scanner kodak pro optickou archivaci skener je plně funkční, pravidelně servisován parametry: rok výroby: 2013 Oboustranný tisk až 120 obr./min. při 200DPI Barevné/černobílé/skenování, optické rozlišení až 600DPI Kapacita podavače dokumentů: Až 500 listů Skenování dokumentů velikosti až 11X17 (účetní knihy) Min rozměr skenování: 64 mm x 64 mm Max rozměr skenování: 216 x 297 mm Denní pracovní cyklus 50 000 stran ovladač TWAIN/ISIS/STI/WIA rozměr: 460 x 470 x 250 mm hmotnost: 34 kg Cena: 55 000 Kč (půdodní cena 550 000 Kč) Doprava: -osobní odběr na adrese Moravec 41, okr. Žďár nad Sázavou -zaslání spediční společností
ŠAFÁŘ / SPRÁVCE FARMY
Pro farmu v blízkosti Slapské přehrady hledáme správce/hospodáře/šafáře pro zajištění chodu fungujícího hospodářství o výměře cca 100ha TTP s chovem masného skotu,ovcí, drobného zvířectva a koní. Vhodné pro páry nebo manžele s možností ubytování. Co od vás očekáváme - zajištění každodenního chodu farmy: - ošetřování, krmení a úklid hospodářských zvířat - obsluha a údržba zemědělských strojů – traktory, smykový nakladač, stroje pro sklizeň píce - správa a údržba budov technického zázemí, stájí a pozemků farmy - administrativní činnost spojená s fungováním farmy – organizace dokladů předávaných ext. účetní firmě, evidence zvířat a veterinární činnosti v registrech Co od vás požadujeme: Doložená praxe na obdobné pozici v zemědělství, ale ani čerstvé absolventy SZŠ/VŠZ s chutí se učit nové věci přímo v praxi nezavrhujeme. Aktivní obsluha (řízení) traktoru a os. automobilu, jejich údržba a běžný servis (ŘP sk. B, T příp. C). Znalost práce na PC – MS Office + práce s IZR (Portál farmáře) Manuální a technická zručnost (výhodou základní znalosti elektro). Organizačními a týmové schopnostmi při rozdělování a provádění práce spolu se stálými a sezónními zaměstnanci. Odhodlání a pracovní nasazení při plnění vytyčených cílů, schopnost převzít zodpovědnost za jejich plnění. A co vám nabízíme: Práce pro jednoho/oba na plný úvazek. Flexibilní pracovní doba v závislosti na sezóně. Bydlení zajištěno přímo na farmě. Podíl na ekonomickém výsledku hospodaření. Možnost seberealizace při samostatném vedení farmy. Zajištěné částečné stravování. Životopisy zasílejte na konefarmamichael@
Prodej pozemků  a budov na návsi obce Ves Touškov, 5 707  m2
Ev.č. 00127 Nabízíme k koupi exluzivně stavební pozemky a budovy v centru malebné vesničky v Ves Touškov. Nemovitosti se prodávají jako 100% podíl a majetek s.r.o. společnosti, která se zabývá po dobu 15 let činností : ekologické zpracování odpadů, prodej a nákup zboží, a další. Součástí pozemků o celkové výměře 5 707 m2 je budova s vstupem z návsi o dvou nadzemních podlažích, která byla v minulosti využívána na prodejnu potravin, výrobní prostory, sklad a bydlení. Součástí další celkové zastavěné plochy o výměře 1446 m2, jsou jednopodlažní budovy, využívané jako sklady, dílny a kanceláře. Všechny pozemky jsou v územním plánu vedené jako zastavitelná plocha. Objekty jsou napojeni na 50 A jistič, vodu, dešťovou kanalizaci, obecní kanalizace je na hranici pozemku. Průkaz energetické náročnosti není momentálně k dispozici, proto uvádíme stupeň G, bude vyroben. Veškeré účetní podklady a další informace jsou v RK. Nezastavěná plocha pozemků bude do tří měsíců vyčištěna. Možnosti hypotéky nebo firemního úvěru zjistí renomovaní finančníci do 24 hodin. Neváhejte si zavolat o prohlídku. Cena: včetně odměny RK, advokátních smluv a bankovní úschovy peněz., bez DPH, cena k jednání.
Pořiďte si nové s.r.o. od 3.900 Kč ELITE CZECHIA
Rychle a odborně zakládáme firmy na klíč již za dotovanou cenu od 3.900 Kč. Chcete začít rychle podnikat? Chcete sídlo pro firmu v Praze? Chcete mít dnes novou funkční firmu? Pokud spěcháte, nabízíme k okamžitému odběru cca 50 založených hotových tzv. ready-made společností s.r.o., s téměř 80 povolenými činnostmi k podnikání. S novou firmou od nás lze začít podnikat okamžitě. Nyní navíc k nové firmě atraktivní telefonní číslo nebo webová vizitka zdarma. ELITE CZECHIA účetní a daňová kancelář - společnosti na míru, prodej ready-made s.r.o., sídlo pro firmu v Praze. Na výběr jsou i firmy z let 2014 a 2015, které za tak senzační cenu jen tak snadno jinde nekoupíte.
Vedení účetnictví a ekonomické poradenství
Vážení přátelé, pro podnikatele v Brně a okolí nabízím profesionální účetní služby včetně zpracování mezd, DPH, kontrolního a souhrnného hlášení. Rovněž poskytují finanční, personální i organizační poradenství. Věřím, že stejně jako moji klienti oceníte zejména spolehlivost, upřímnost a otevřenost v jednání, pravidelné poskytování ekonomických informací z účetnictví a finanční analýzy, automatizaci procesů předávání a zpracování dat. Dále nabízíme poradenské řešení na míru Vašeho podnikání a specifických potřeb. Stejně tak si zakládáme i na přístupnosti, ale zároveň důvěrnosti Vašich finanční dat. Pro úvozní konzultaci zdarma mě můžete kontaktovat na info@ nebo na tel. 340 525.
PRODAVAČ/KA  outletová prodejna ROZBALENO
Do naší prodejny ve Frýdku Místku hledáme prodavače. Náplní práce je vybalování zboží, prodej, obsluha zákazníků. Neděle volné, otevřeno od 9-18 hodin. Poblíž starého autobusového nádraží. Zabýváme se prodejem výrobků, které se vrací s různých ESHOPů jako je např ALZA, CZC, LIDL atd. Požadujeme samostatnost, odpovědnost, praxi. Nástup dle dohody. Mzda fix + provize. Zájemci email na ucetni@
Kompletní účetní služby - externí vedení účetnictví
Externí vedení účetnictví pro OSVČ a menší s.r.o. - daňová evidence (DPH, kontrolní hlášení, souhrné hlášení, DPPO, DPFO, registrace k dani, identifikovaná osoba k DPH) - mzdy, přehledy (OSSZ, ZP), komunikace s úřady - konzultace, pomoc se založením firmy, a další lokalita: Kroměříž, Hulín, Holešov, možno i z větší dálky, vše můžeme řešit i online (ceny dle rozsahu)
Zpracování ročního zúčtování daně a daňového přiznání
Nabízím zpracování ročního zúčtování daně pro fyzické osoby a podnikatele (přiznání k dani z příjmů fyzických osob, přehledy pro ČSSZ a zdravotní pojišťovnu) již od 1.500 Kč. Dále nabízím možnost vedení daňové evidence podnikatelů, účetnictví firem, zpracování účetní závěrky a podkladů pro daňové přiznání. Kontaktní údaje: Ing. Alena Masařová Tel.: +420 email: ucetnictvíap@
Účetní a daňové poradenství
Nabízím služby účetního a daňového poradenství: vedení účetnictví, daňové evidence a mzdy, zpracování daňových přiznání (napr.silnicni dane), zastupování na úřadech. Kancelář se nachazi v centru obce Svojetice, s možnosti parkování ve dvoře. Nemám problém se spolupráci i mimo okres, vše je o domluvě. Těším se na případnou spolupráci a hodně úspěchů a zdraví v roce 2022.