abeceda mzdové účetní 2019 - strana 3
Počet nalezených inzerátů ABECEDA MZDOVÉ ÚČETNÍ 2019: 1000 - strana 3
Účetnictví na Slovensku pro slovenské firmy
Nabízíme komplexní služby slovenského účetnictví, vždy podle aktuálních změn na nejvyšší úrovni, na základě 15 let praxe v Komárně (Slovensko) a blízkém okolí pro malé a střední podnikatele.
Mzdové účetnictví a personalistika na Slovensku
Naše společnost se v rámci účetních služeb zaměřuje také na zpracování mezd a personalistiky.
Daně a poradenství na Slovensku
Založení společnosti s.r.o. na Slovensku
Sídlo společnosti s.r.o. v Komárně (Slovensko)
Kontakt
Finance Box s.r.o.
IČ: 54758807
IČ DPH: SK2121787393
OR OS Nitra, Oddíl: Sro, Vložka číslo: 58001/N
Adresa: Přátelství 13/32, 945 01 Komárno, Slovensko
Web:
Mail: info@
Mgr. Jozef Kiss
Jednatel a společník
Daňový specialista, Mzdový specialista, Ekonom, Certifikovaný účetní
Mobil: +421 907 868 601
Ing. Csilla Kováčová
Společník
Daňový specialista, Mzdový specialista, Ekonom, Certifikovaný účetní
Mobil: +421 907 868 601
Účetní a mzdové poradenství
Nabízím externí zpracování účetnictví a daňové evidence pro klienty v Praze a středočeském kraji, on-line, lze i celá Česká republika. Samozřejmostí je také zpracování mzdových agend, účetních závěrek, zastoupení před úřady atd. Pracuji v účetních programech - Pohoda, Premier. Jsem účetní a daňový specialista s praxí.
Nabízíme kompletní účetní služby - pravidelné měsíční práce DPH, KH, (DPPO. DPFO). Kompletní mzdovou agendu. více na nebo na tel.: Ing. Kateřina Kováčová
Účetní s 30ti letou praxí v různorodých oblastech podnikání a na různých pozicích nabízí své služby v souvislosti se zpracováním účetnictví a mezd.
Nabízím komplexní vedení účetní agendy, zpracování DPH, přiznání k silniční dani a dani k nemovitosti, intrastat, přiznání k daním z příjmů. Zpracování pravidelných výkazů a finančních analýz, vytváření podkladů pro banky. Vedení mzdové agendy včetně zasílání výkazů pro zdravotní pojišťovny a správu sociálního zabezpečení. Komunikace s úřady, případně zastupování na úřadech při kontrolách. Vyřizování korespondence, žádostí a úředních dokumentů.
Působím v oblastech: Sedlčany, Příbram, Dobříš a Praha.
Do našeho týmu hledáme mzdovou účetní s dobrými znalostmi účetnictví, především pak programu Helios Orange, na zkrácený úvazek. Jste to právě Vy? Pošlete nám svůj životopis. Nástup je možný IHNED.
Náplň práce:
- evidence faktur přijatých, vydaných, banka
- DPH, silniční daň
- vedení mzdové evidence zaměstnanců
- výpočet mezd zaměstnanců
- komunikace s orgány státní správy (OSSZ, ZP, FÚ)
- práce v systému Helios Orange- dobrá znalost podmínkou
Požadujeme:
- min. SŠ vzdělání
- praxi ve mzdovém účetnictví
- znalost systému Helios Orange
- znalost mzdových předpisů a zákoníku práce výhodou
- zodpovědný přístup k práci, samostatnost
- MS Office (Word, Excel)
- práci na zkrácený úvazek, DPP nebo DPČ
Nabízíme:
- pracovní dobu bez víkendů a svátků, možnost upravit dle Vašich požadavků
- možnost home office
- 3 sick days
- prémie, bonusy
- služební telefon i k soukromému používání
- firemní akce
- pracoviště v centru Českých Budějovic
V případě zájmu nám prosím zašlete životopis na office@,
volat můžete na .
Dobrý den,
účetní s dlouholetou praxí u společností v Praze nabízí komplexní a kvalitní vedení účetnictví, daňové evidence, mezd a poradenství. V tomto oboru mám bohatou praxi jako finanční účetní a daňový specialista.
V současné době ještě přijímám nové klienty za smluvní ceny stanovené oboustrannou dohodou.
Nabízím zejména:
► Vedení daňové evidence pro fyzické osoby (OSVČ)
► Vedení daňové evidence pro nadace a spolky
► Vedení účetnictví pro s.r.o., a.s.
► Mzdové účetnictví a personalistika (vedení zaměstnanců, prac. smlouvy, podávání přehledů atd.)
► Přiznání k DPH, KH, SH
► Přiznání k silniční dani
► Přiznání k dani z příjmů fyzických a právnických osob
► Sestavení výkazů
► Reporting
► Rekonstrukce účetnictví
► Obsluha datové schránky
► Digitální účetnictví a archivace
► Zastupování na úřadech
► Vystavování faktur (email, telefon, funguji i přes Whatsapp či Messenger)
►► Pracuji s účetním programem Pohoda, po dohodě i jiné
Místo výkonu: Šumperk + Praha
Možnost svozu dokladů po Šumperku a Praze a, jinak elektronicky po celé ČR.
Cena vždy stanovena dle množství a obsáhlosti na základě oboustranné dohody.
Kontakt:
Tel:
E-mail: pmikulenkova@
Nabízím kompletní účetní služby na míru po celé ČR - externí vedení účetnictví pro OSVČ a s.r.o. Pracuji v programu Money S3.
Zpracování/předchystání:
- daňová evidence
- podvojné účetnictví
- registrace k dani, registrace na OSSZ
- DPPO, DPFO, silniční daň
- měsíční/čtvrtletní DPH
- identifikovaná osoba k DPH (Bolt, Facebook, Uber, Onlyfans, Booking, Airbnb)
- mzdy, přehledy (OSSZ, ZP, ELDP)
- komunikace s úřady
- správa datové schránky
- konzultace a další
lokalita: Rosice, Brno, Ivančice možná i spolupráce na dálku.
(ceny dle rozsahu)
Kontakt:
e-mail: ucetni.terez@
IG: ucetni_terez
Nejste spokojeni s vaší účetní nebo Vám nevyhovuje velká účetní kancelář? My jsme malá účetní firma, která se věnuje všem klientům. Nabízíme vedení účetnictví, daňové evidence, daňové optimalizace. Pracujeme v programu Pohoda, ale není problém i jiný program.
Nabídka práce: Hlavní účetní ‼️
Firma Agro Boskovštejn přijme do hlavního pracovního poměru zaměstnance na pozici všeobecná hlavní účetní. Účetnictví v programu Pohoda. Základní znalost MS Office, ekonomická činnost, sklady, popř. mzdy. Zpracování účetních závěrek, přiznání DPH včetně kontrolního hlášení, příprava pokladů pro přiznání k dani z příjmu.
Praxe v oboru podmínkou.
Požadujeme:
SŠ vzdělání ekonomického směru. Praxe v oblasti účetnictví a DPH podmínkou. Samostatnost, přesnost, spolehlivost, časová flexibilita, odolnost vůči stresu.
Nabízíme:
- flexibilní pracovní doba
- vzdělávací kurzy a školení
- nástup možný ihned
- firemní benefity (služební telefon, stravné,…)
Baví Vás administrativa, umíte zorganizovat a udržovat v pořádku firemní dokumenty? Toužíte po rozšíření svých dovedností, rádi se učíte, anebo jste dokonce účetní? Pak jste možná tím pravým člověkem do našeho týmu.
Jsme HAAS s.r.o.rodinná dopravní firma s provozovnou v Moravské Třebové s 27letou tradicí, vlastním zázemím. Prioritou jsou pro nás vztahy mezi lidmi. Lidskost, úcta, klid, vzájemný respekt a vstřícná komunikace – hodnoty, kterých si vážíme a vážit budeme.
Dva dispečeři zajišťují práci pro více než 35 řidičů, kteří objednaný náklad převezou k našim zákazníkům. Tím přichází ke slovu kancelář a vše je potřeba vyfakturovat to už dělá šikovná paní, řidičům spočítat a vyplatit mzdy to máme také již pořešeno, cestovní náhrady, sestavit daňová přiznání a kontrolní hlášení atd. Přesně to by byla i vaše práce. I v tomto Vám napomůže program MONEY. Velmi důležitá administrativní podpora celého týmu, bez které by naše firma nemohla fungovat.
Pracovat budete s programem MONEY a DODO (objednávky fakturace) a pokud nejste přímo účetní, měli byste znát alespoň základy vedení podvojného účetnictví, hodí se znalost angličtiny nebo němčiny a řízení osobního vozidla. Nejde totiž jen o to sedět v kanceláři, ale občas i zajet na úřady apod. Vše další, co nebudete umět,vás naučíme máme i daňového poradce .
Chceme spolehlivého, zodpovědného, samostatného a dobře naladěného člověka, kterého papírování a práce v účtárně v celé její šíři baví. Dobře se u nás bude navíc cítit ten, kdo hledá mladý kolektiv, a ten kdo chce mít věci zpracované a připravené kvalitně a s předstihem. Protože když je vše hotovo, můžete se namísto sezení v kanceláři věnovat své rodině, nebo zaslouženému odpočinku.
Chcete posílit a podpořit náš tým? Životopis zasílejte na ucetnimt@ ,obratem se s Vámi spojíme.
Přijmeme samostatnou účetní do malého kolektivu: samostatné vedení účetnictví, zpracování DPH, kontrolního hlášení, zpracování mezd, příprava k účetní závěrce, komunikace se státní správou. Nástup možný ihned. Čistá mzda 30 000 Kč.
Jsme zavedená stavební společnost INSTASTAV HELÁN,s.r.o. - právnická osoba, naše hlavní činnost je technické zařízení budov (zdravotechnika vytápění, chlazení)
Hledáme samostatnou účetní, kolegyni/kolegu co zná podvojné účetnictví (výhoda program Money)
Náplň práce:
chystání podkladů k účetní uzávěrce, inventury účtů, čištění účtů, stavy banky, nedokončené akce, účtování příjemek a výdejek. Znalost agendy ISO výhodou...
Budete mít takové podmínky, jaké si domluvíme. Kancelář, notebook, mobil a dobré zacházení je samozřejmostí. Pracovní doba dle vzájemné dohody. Domluvit se dá vždy na všem...
Příjmu účetní asi na 4-5 hodin denně na vedení účetnictví v maloobchodech zeleniny , vyřizování na úřadech a hlídání inventur na prodejnách. Plat dohodou. 250-350 na hodinu . Velice dobře zaplatím , ale záleží na skusenosti. Tět před sezonou do Března málo hodin tak 20 - 30h za měsíc.
Potřebuji účetní nebo účetního každý den osobně . Jen blízký okolí Liberec. Nejlépe poslat životopis na @ nebo Wacap.
Přijmu samostatnou účetní do malého kolektivu: samostatné vedení účetnictví, zpracování DPH, kontrolního hlášení, zpracování mezd, příprava k účetní závěrce, komunikace se státní správou. Obrat cca 300 mil korun a 70 zaměstnanců v oboru stavebnictví. Práce na HPP nebo IČO, místo výkonu práce Králův Dvůr u Berouna, mzda dohodou, telefon .
Do zavedené účetní firmy hledáme kolegyni na pozici samostatná finanční (všeobecná) účetní. Vhodné i pro absolventky.
Vašim úkolem bude:
- zpracování účetních dat
- samostatné účtování
- zadávání dat do účetního SW
- kontrola účetních operací
- komunikace s klienty
Požadujeme:
- SŚ vzdělání (ekonomického směru výhodou)
- znalost účetnictví a daňové evidence
- znalost účetního SW MONEY výhodou
- PC znalosti (MS Excel, Office)
- samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
- časovou flexibilitu v době uzávěrek
- ochotu učit se novým věcem
Nabízíme:
- práci na HPP
- odpovídající finanční ohodnocení
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravné, sick days, příspěvek na dopravu)
- možnost profesního růstu
- zázemí přátelského kolektivu v Praze na Smíchově
Termín nástupu:
- nástup možný ihned nebo dohodou
Své CV zašlete prosím na email:
fortis-setos@
Dobrý den, hledáme pomocnou účetní, v případě zájmu neváhejte napsat popřípadě zavolat. Rádi si s Vámi domluvíme osobní schůzku.
Požadavky:
• SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
• Chuť učit se, posouvat, být součástí mladé a dynamické firmy
• Znalost aktuálních daňových zákonů a účetních předpisů
• Pozitivní přístup
• Důslednost a preciznost
• Práce s počítačem, účetní program Pohoda
Nabízíme:
• Skvělý kolektiv pozitivních a na cíl zaměřených lidí
• Dobré zázemí perspektivní firmy
• Být součástí intenzivně rostoucí společnosti
• Vzdělávací kurzy, školení
• Zajímavé finanční ohodnocení
O projektu
Nabízíme k prodeji e-shop SvětOříšků.cz založený v roce 2020 a se zaměřením na zdravé potraviny a doplňky stravy. Prodáváme – ořechy, sušené ovoce, semínka, dražé a mnoho dalšího. Všechny produkty nakupujeme přímo od výrobců a produkty držíme skladem.
E-shop má jedinečný vzhled a snadnou administraci. Obchod je plně automatizovaný. Všechny procesy od objednávky do odesílaní zásilky jsou nastaveny, vyladěny a automatizované. Možnost plynulého předání, včetně zaučení v plné míře a s individuální komunikací. Je také možnost jednoduše rozšířit sortiment.
Součástí prodeje:
• Doména , a další domény ,
• E-shop na platformě Shoptet, tarif Enterprise.
• Napojení na prodejní kanály a účty na srovnávačích – Zboží.cz, , Sklik, , Google nákupy, Google ADS, Mergado.
• Napojení na dopravce Zásilkovna, PPL, DPD, Česká pošta
• Účetní SW + napojení s individuální úpravou a automatizací
• Logo, grafika a další podklady, které byly pro web či sociální sítě použity
• Propojení s platební bránou Shoptet Pay a GoPay
• Propojení s SMS bránou – sms služba a GoSMS
• Dodavatelé, kontakty (předáme v plné míře)
• Databáze zákazníků (4500) + mailingový nástroj
• Napojení na
• Napojení na
• Možnost napojení na
Skladové zásoby (vč. vybavení skladu a obalového materiálu) nejsou součástí nabídky, ale podmínkou prodeje e-shopu. Předání bude na základě inventury.
Důvod nabídky
Přechod na jiné odvětví
Co je předmětem nabídky
Domény
Kontakty na dodavatele
Databáze zákazníků
Zaučení
Logo
E-shop na platformě Shoptet
Know-How
Napojení na dopravce
Účetní SW
Napojení Účetní SW + Shoptet
Zboží.cz
Sklik
Google Ads
1.) Do pivovaru Kácov v Kácově hledáme ještěrkáře do skladu. Práce 7:00-15:30, skládání a nakládání aut, úklid skladu. Možnost HPP i brigády.
Kontaktujte pivovar@ nebo 327324693.
2.) Hlavní účetní - zároveň hledáme hlavní účetní do kanceláře s příjemným kolektivem. Práce na HPP nebo částečný úvazek
Kontaktujte pivovar@ nebo 327324693.