abeceda mzdové účetní 2019 - strana 23
Počet nalezených inzerátů ABECEDA MZDOVÉ ÚČETNÍ 2019: 1000 - strana 23
Naše účetní kancelář v současné době přijímá nové klienty. Zabýváme se vedením účetnictví, daňové evidence a věcmi s nimi souvisejícími.
Naše služby rozšiřujeme také o zpracování mezd. Služby nabízíme online po celé České republice.
Investujte svůj čas do svého podnikání a účetnictví nechejte na nás.
Navštivte naše webové stránky , kde uvidíte komplet služeb, které nabízíme a v případě zájmu nás neváhejte kontaktovat mailem ucetnictvi-framala@ nebo telefonicky 70 22 45. Budeme se těšit na spolupráci.
Nabízím kompletní účetní služby - externí vedení účetnictví pro OSVČ a s.r.o. i nepodnikatelé
- konzultace, pomoc se založením firmy
- daňová evidence - jednoduché účetnictví
- podvojné účetnictví
- registrace k daním, registrace na OSSZ
- zpracování přiznání k silniční dani, daň z nemovitosti
- přiznání k DPH měsíční/čtvrtletní, kontrolní hlášení, souhrnné hlášení
- přiznání k OSS, včetně registrace
- správa datové schránky
- mzdy, přehledy (OSSZ, ZP, ELDP)
doklady je možné posílat poštou.
kontakt: marcelamukova@, tel:
Nabízíme běžné účetní práce, daňové poradenství, finanční controlling-kalkulace a administrativní práce - úřady, zdravotní pojišťovny, imigrační atd. Pracujeme také s elektronickými dokumenty, komunikace i online. Vše můžeme zajistit v českém, ruském a anglickém jazyce.
Jsem zkušená účetní a nabízím touto cestou vedení účetnictví a daňové evidence, zpracování mezd a agendy.
Mám volnou kapacitu pro vedení účetnictví/daňové evidence a proto bych Vám ráda touto cestou nabídla své služby. Zpracovávám:
=> daňové evidence/ účetnictví
=>Identifikované osoby k DPH( Uber, Bolt, Olnyfans, Booking, Airbnb apod.),
=>Dph, KH, SH,
=>registrace u OSSZ, ZP,
=>DPFO,DPPO, silniční daň
=>mzdy a další…
Pracuji v programu Pohoda. V případě zájmu mě kontaktujte na emailu: ucetni.kp@
Nabízím kompletní účetní služby
- daňová evidence
- podvojné účetnictví
- registrace k dani
- podklady pro DPPO, DPFO
- měsíční/čtvrtletní DPH
- identifikovaná osoba k DPH (Bolt, Facebook, Uber, Onlyfans)
- mzdy, přehledy
- konzultace
V rámci kraje Vysočina možno osobně. Možnost spolupráce online po celé ČR.
Účetnictví Prošková
+420
ucetnictviproskova@
Nabízím kompletní zpracování daňové evidence, účetnictví,mezd,DPH,KH,přehledů na SP a ZP,daňových přiznání a poradenství v účetní oblasti.Docházení do firmy,zastupování na úřadech.Možnost online zpracování dokladů.Kontakty: popř. na e-mail monikanovaci@
•Vedení daňové evidence (DPH, Kontrol. hlášení)
•Komunikace s úřady
•Ostatní účetní a administrativní služby dle dohody
•Cena dle rozsahu
Nevíte si rady s účetnictvím? Nevadí, jsem tu pro Vás. Napište mi zda jste firma s.r.o. nebo fyzická osoba,plátce DPH nebo identifikovaná osoba. Zkušenosti mám nejen z velkých firem,ale také s platformou Uber,Bolt.
Vypracuji Vám daňové přiznání včetně přehledů, DPH.
V případě,že máte zájem neváhejte mě kontaktovat.Budu se těšit na případnou spolupráci.
Do našeho týmu nákladní dopravy hledáme novou kolegyni na pozici asistentka/fakturantka
Sídlo Přízřenice - Brno
NÁPLŇ PRÁCE:
- zajištění běžného chodu kanceláře
- fakturace objednávek
- chystání podkladů pro účetní
- řešení pojistných událostí
- evidence veškeré příchozí a odchozí firemní korespondence
- komunikace se zákazníky
- personalistika
- zajišťování, objednávání a evidence kancelářských potřeb
- plnění individuálních úkolů od jednatele společnosti
POŽADAVKY:
- min. SŠ vzdělání (práce vhodná pro absolventy)
- základní znalost AJ
- základní znalost práce na PC
- komunikativnost
- zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost
NABÍZÍME:
- možnost aktivně se podílet na růstu a rozvoji společnosti
- příjemný a motivovaný kolektiv
- práci na plný úvazek
- pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- velmi dobré finanční ohodnocení – nástupní mzda 30.000,- kč čistého.
Nástup možný ihned.
Kontakt: ivo.rosol@, + 420
Dobrý den, hledám práci nejlépe z domu, nebráním se 1-2x týdně případně dojíždět do kanceláře.
Hledám jako asistentka, osobní asistentka, fakturantka, back office manager apod. Mám i trochu povědomí o účetnictví. S cestováním problém nemám, když to nebude tvořit většinu času. Angličtina- komunikativní. Word, excel, powerpoint, účetní programy, ŘP sk.B. Práce na IČO- preferované, ale není podmínkou. Email: skrickovak@
Do malého kolektivu a samostatné kanceláře v Praze 4 (u OC Chodov) hledám pracovníka administrativy (zástup za mateřskou).
Vaším úkolem bude zápis faktur do interního systému, skenování dokladů, pravidelné vystavování faktur, příprava podkladů pro účetní, aj.
Pracovní doba po-pá 8-16:30, 4 týdny dovolené, mobilní telefon s neomezeným tarifem i k soukromým účelům.
Případné benefity po zkušební době. Ideálně na HPP (možno i zkrácený úvazek), první rok na dobu určitou, zkušební doba 3 měsíce.
Nástupní plat 25.000Kč hrubého.
Prosím, posílejte životopisy.
Poptávám administrativní práci.Pracovala jsem jako administrativní pracovník,fakturantka(příjem dodacích listů,faktur,vystavování dodacích listů,faktur,příprava podkladů pro účetní).Dovednosti:Práce s Word,Excel,Microsoft Dynamic AX.Řidičský průkaz B.Klidně i zkrácený úvazek
Hledáme posilu našeho týmu. Jsme mladá firma s dostatkem zkušeností. Vzhledem k rychlému růstu potřebujeme rozšířit naše řady. Spentra s.r.o. se zabývá primárně autoporadenstvím, provozuje autoservis, pneuservis a autobazar.
Pracovní poměr: práce na DPP, DPČ, v případě potřeby zkrácený úvazek PP
Práce vhodná také pro: absolventy, studenty, maminky na mateřské
Rozsah: 15-20h/týden
Firma: Spentra s.r.o.
Minimální ukončené vzdělání: základní
Co od Vás očekáváme
- řidičský průkaz skupiny B
- schopnost kvalitního projevu, komunikace s klienty
- dobrá znalost práce s PC (základní dovednosti v MS Office)
- aktivní znalost AJ/DE výhodou
- dobrá znalost českého pravopisu
- samostatnost, pečlivost, odpovědnost
Co Vám můžeme nabídnout:
- flexibilní pracovní doba
- pracovní telefon
- mladistvý kolektiv
- přátelské prostředí
- parkoviště
- pravidelné brunche
- kvalitní káva na pracovišti
Náplň práce:
- obsluha firemního telefonu, komunikace s klienty
- zajištění chodu kanceláře (běžná administrativa, vyřizování pošty a telefonů, objednávání kanc. materiálu + občerstvení, pochůzky po úřadech, evidence + archivace dokumentů apod.)
- správa evidence vozového parku, evidence drobného majetku, telefonů
- zpracování podkladů pro účetní
- správa pokladny
- převozy automobilů na evidence/STK
- tvorba dokumentů potřebných k prodeji vozidel
Do našeho kolektivu male dopravni firmy hledame asistentku.
Jedna se o fakturaci,telefonicka a emailova komunikace se zakazniky,pošta,příprava podkladu pro účetní.
znalost anglického jazyka
35000 Kč
[GJGU@]
Sidlo firmi : PŘÁTELSTVÍ 986/19 ,104 00 Uhříněvěs
nastup hned
Dobrý den, hledám brigádu - přivýdělek v oblasti účetnictví. Zadávání prvotních dokladů atd. Mám praxi v oboru 27 let. Nyní pracuji na HPP jako účetní, prosím o nabídky na e-mail : lapesca@, děkuji
Protecton je mezinárodní moderní skupina firem poskytující komplexní služby v oblasti zabezpečení objektů, logistických areálů, staveb, společenských, sportovních a jiných akcí. Našim klientům přinášíme inovativní řešení a nové technologie ve všech segmentech prováděných služeb.
Koho hledáme:
Do našeho týmu hledáme novou kolegyni či kolegu v oblasti interního zpracování mezd. Jsme relativně malý kolektiv a je pro nás důležité, aby kolega/kolegyně zapadl/a do týmu.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
· Min. SŠ vzdělání
· Odborná praxe a znalosti v oblasti mzdového účetnictví, či personalistiky
· Znalost legislativy v oblasti daně z příjmu, nemocenského pojištění, zdravotního a sociálního pojištění
· Uživatelská znalost práce na PC
· Samostatnost, aktivní a profesionální přístup
· Zodpovědnost, smysl pro detail, pečlivost
· Morální a občanská bezúhonnost
Výhodou bude, pokud budete umět
· Znalost systému Karat
Co vám můžeme nabídnout
· Práci na HPP
· Notebook, služební telefon
· Po zapracování možnost flexibilní pracovní doby/HO
· Pravidelné firemní akce, společné obědy atd.
· Občerstvení na pracovišti
· Ihned nebo dohodou
-Pracovní místo Liberec- Čechova 9/7
Nabízím externí vedení daňové evidence a účetnictví OSVČ malých a středně malých firem, plátců i neplátců DPH:
Zpracování účetních dokladů-
banky, pokladny, majetek, faktury přijaté, faktury vydané...
Zpracování DPH, kontrolního hlášení, souhrnné hlášení, silniční daň,
dan z příjmu, odpisy majetku, účetní závěrky.
Pro doklady si mohu přijet osobně, nebo je lze zasílat elektronicky či poštou.
Simona Loubalová
IČ: 14370221
Nabízíme Vám k pronájmu kancelářský prostor v obci Bor u Tachova. Nachází se ve 2. NP s celkovou výměrou 153 m2. Dispozice: 4 kancelářské místnosti, technická místnost, toaleta. Využití zde najdou poradenské firmy, lektoři, advokáti, účetní firmy atd. Pro více informací a zamluvení termínu na prohlídce neváhejte kontaktovat makléře.
Lokalita: náměstí Republiky, Bor u Tachova
Evidenční číslo: 827458
Energetická náročnost : Třída G - Mimořádně nehospodárná
Nabízíme:
- externí zpracování účetnictví a platů pro školy a školská zařízení, účetnictví vedeme v programu Gordic
- externí zpracování účetnictví a mezd pro podnikatelé (plátce i neplátce DPH), účetnictví vedeme v programu Duel
- Praha a Středočeský kraj
- v oboru se pohybujeme již 25 let
- IČO: 08803242
- e-mail: StarekCZ@