inzerce, prodej, prodám, bazar

abeceda mzdové účetní 2022 - strana 21

Počet nalezených inzerátů ABECEDA MZDOVÉ ÚČETNÍ 2022: 1000 - strana 21

Kompletní účetní služby
Nevíte si rady s účetnictvím? Nevadí, jsem tu pro Vás. Napište mi zda jste firma s.r.o. nebo fyzická osoba,plátce DPH nebo identifikovaná osoba. Zkušenosti mám nejen z velkých firem,ale také s platformou Uber,Bolt. Vypracuji Vám daňové přiznání včetně přehledů, DPH. V případě,že máte zájem neváhejte mě kontaktovat.Budu se těšit na případnou spolupráci.
Asistentka v nákladní dopravě
Do našeho týmu nákladní dopravy hledáme novou kolegyni na pozici asistentka/fakturantka Sídlo Přízřenice - Brno NÁPLŇ PRÁCE: - zajištění běžného chodu kanceláře - fakturace objednávek - chystání podkladů pro účetní - řešení pojistných událostí - evidence veškeré příchozí a odchozí firemní korespondence - komunikace se zákazníky - personalistika - zajišťování, objednávání a evidence kancelářských potřeb - plnění individuálních úkolů od jednatele společnosti POŽADAVKY: - min. SŠ vzdělání (práce vhodná pro absolventy) - základní znalost AJ - základní znalost práce na PC - komunikativnost - zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost NABÍZÍME: - možnost aktivně se podílet na růstu a rozvoji společnosti - příjemný a motivovaný kolektiv - práci na plný úvazek - pracovní smlouvu na dobu neurčitou - velmi dobré finanční ohodnocení – nástupní mzda 30.000,- kč čistého. Nástup možný ihned. Kontakt: ivo.rosol@, + 420
Hledám práci
Dobrý den, hledám práci nejlépe z domu, nebráním se 1-2x týdně případně dojíždět do kanceláře. Hledám jako asistentka, osobní asistentka, fakturantka, back office manager apod. Mám i trochu povědomí o účetnictví. S cestováním problém nemám, když to nebude tvořit většinu času. Angličtina- komunikativní. Word, excel, powerpoint, účetní programy, ŘP sk.B. Práce na IČO- preferované, ale není podmínkou. Email: skrickovak@
Administrativní pracovník/ce
Do malého kolektivu a samostatné kanceláře v Praze 4 (u OC Chodov) hledám pracovníka administrativy (zástup za mateřskou). Vaším úkolem bude zápis faktur do interního systému, skenování dokladů, pravidelné vystavování faktur, příprava podkladů pro účetní, aj. Pracovní doba po-pá 8-16:30, 4 týdny dovolené, mobilní telefon s neomezeným tarifem i k soukromým účelům. Případné benefity po zkušební době. Ideálně na HPP (možno i zkrácený úvazek), první rok na dobu určitou, zkušební doba 3 měsíce. Nástupní plat 25.000Kč hrubého. Prosím, posílejte životopisy.
Administrativa
Poptávám administrativní práci.Pracovala jsem jako administrativní pracovník,fakturantka(příjem dodacích listů,faktur,vystavování dodacích listů,faktur,příprava podkladů pro účetní).Dovednosti:Práce s Word,Excel,Microsoft Dynamic AX.Řidičský průkaz B.Klidně i zkrácený úvazek
Administrativní pracovník
Hledáme posilu našeho týmu. Jsme mladá firma s dostatkem zkušeností. Vzhledem k rychlému růstu potřebujeme rozšířit naše řady. Spentra s.r.o. se zabývá primárně autoporadenstvím, provozuje autoservis, pneuservis a autobazar. Pracovní poměr: práce na DPP, DPČ, v případě potřeby zkrácený úvazek PP Práce vhodná také pro: absolventy, studenty, maminky na mateřské Rozsah: 15-20h/týden Firma: Spentra s.r.o. Minimální ukončené vzdělání: základní Co od Vás očekáváme - řidičský průkaz skupiny B - schopnost kvalitního projevu, komunikace s klienty - dobrá znalost práce s PC (základní dovednosti v MS Office) - aktivní znalost AJ/DE výhodou - dobrá znalost českého pravopisu - samostatnost, pečlivost, odpovědnost Co Vám můžeme nabídnout: - flexibilní pracovní doba - pracovní telefon - mladistvý kolektiv - přátelské prostředí - parkoviště - pravidelné brunche - kvalitní káva na pracovišti Náplň práce: - obsluha firemního telefonu, komunikace s klienty - zajištění chodu kanceláře (běžná administrativa, vyřizování pošty a telefonů, objednávání kanc. materiálu + občerstvení, pochůzky po úřadech, evidence + archivace dokumentů apod.) - správa evidence vozového parku, evidence drobného majetku, telefonů - zpracování podkladů pro účetní - správa pokladny - převozy automobilů na evidence/STK - tvorba dokumentů potřebných k prodeji vozidel
Administrativa
Do našeho kolektivu male dopravni firmy hledame asistentku. Jedna se o fakturaci,telefonicka a emailova komunikace se zakazniky,pošta,příprava podkladu pro účetní. znalost anglického jazyka 35000 Kč [GJGU@] Sidlo firmi : PŘÁTELSTVÍ 986/19 ,104 00 Uhříněvěs nastup hned
Učebnice účetnictví pro SŠ (P. ŠTOHL)
Prodám učebnici účetnictví pro střední školy, 2019 - 1. díl, autor Pavel ŠTOHL. Je použitá, s odrbanými rohy, uvnitř ale v top stavu a téměř (možná vůbec) žádnými vpisky. K tomu přidám i účetní rozvrh, ten je celkem zachovalý, důležité účty vyznačeny zvýrazňovačem. Předání ČB, poštou posílám jen s platbou předem (cena+poštovné). Pokud máte dotaz ohledně zboží, chcete více fotek atd., pište prosím zprávu.
Brigáda - účetnictví
Dobrý den, hledám brigádu - přivýdělek v oblasti účetnictví. Zadávání prvotních dokladů atd. Mám praxi v oboru 27 let. Nyní pracuji na HPP jako účetní, prosím o nabídky na e-mail : lapesca@, děkuji
Hledáme mzdovou účetní/účetního v Liberci 40000Kč/měsíc
Protecton je mezinárodní moderní skupina firem poskytující komplexní služby v oblasti zabezpečení objektů, logistických areálů, staveb, společenských, sportovních a jiných akcí. Našim klientům přinášíme inovativní řešení a nové technologie ve všech segmentech prováděných služeb. Koho hledáme: Do našeho týmu hledáme novou kolegyni či kolegu v oblasti interního zpracování mezd. Jsme relativně malý kolektiv a je pro nás důležité, aby kolega/kolegyně zapadl/a do týmu. Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít · Min. SŠ vzdělání · Odborná praxe a znalosti v oblasti mzdového účetnictví, či personalistiky · Znalost legislativy v oblasti daně z příjmu, nemocenského pojištění, zdravotního a sociálního pojištění · Uživatelská znalost práce na PC · Samostatnost, aktivní a profesionální přístup · Zodpovědnost, smysl pro detail, pečlivost · Morální a občanská bezúhonnost Výhodou bude, pokud budete umět · Znalost systému Karat Co vám můžeme nabídnout · Práci na HPP · Notebook, služební telefon · Po zapracování možnost flexibilní pracovní doby/HO · Pravidelné firemní akce, společné obědy atd. · Občerstvení na pracovišti · Ihned nebo dohodou -Pracovní místo Liberec- Čechova 9/7
Extérní daňová evidenve a účetnictví
Nabízím externí vedení daňové evidence a účetnictví OSVČ malých a středně malých firem, plátců i neplátců DPH: Zpracování účetních dokladů- banky, pokladny, majetek, faktury přijaté, faktury vydané... Zpracování DPH, kontrolního hlášení, souhrnné hlášení, silniční daň, dan z příjmu, odpisy majetku, účetní závěrky. Pro doklady si mohu přijet osobně, nebo je lze zasílat elektronicky či poštou. Simona Loubalová IČ: 14370221
Pronájem kancelářského prostoru - Bor u Tachova
Nabízíme Vám k pronájmu kancelářský prostor v obci Bor u Tachova. Nachází se ve 2. NP s celkovou výměrou 153 m2. Dispozice: 4 kancelářské místnosti, technická místnost, toaleta. Využití zde najdou poradenské firmy, lektoři, advokáti, účetní firmy atd. Pro více informací a zamluvení termínu na prohlídce neváhejte kontaktovat makléře. Lokalita: náměstí Republiky, Bor u Tachova Evidenční číslo: 827458 Energetická náročnost : Třída G - Mimořádně nehospodárná
účetní příspěvkové organizace
Nabízíme: - externí zpracování účetnictví a platů pro školy a školská zařízení, účetnictví vedeme v programu Gordic - externí zpracování účetnictví a mezd pro podnikatelé (plátce i neplátce DPH), účetnictví vedeme v programu Duel - Praha a Středočeský kraj - v oboru se pohybujeme již 25 let - IČO: 08803242 - e-mail: StarekCZ@
Prodej ubytovacího zařízení 3 573 m2 Velké Losiny
Ev.č. 00687 Do prodeje přichází zavedený ubytovací areál, který se nachází v oblasti lázeňského městečka s termálním koupalištěm v podhůří Jeseníků. V okolí areálu je spousta lákavých cyklo i pěších tras. Dominantou obce Velké Losiny je nejstarší ruční papírna ve střední evropě, zámek a termální lázně. A nesmím zapomenout na CHKO Jeseníky v dojezdové vzdálenosti do 10 km. V létě vyrazíte na horské tůry a v zimě na běžky / lyže / nebo skialpy. Součástí prodeje je penzion, který je celoročně pronajímán a skládá se celkem ze šesti apartmánů o různých velikostech, jedné bytové jednotky pro správce o dispozici 3+1 a půdy. Samostatně stojící stodola, kterou lze přebudovat na apartmánový dům a autokemp se sociálním zařízením. Základní informace: - užitná plocha 802 m2 - plocha pozemku 2 657 m2 - celková ubytovací kapacita penzionu je 18 osob - součástí autokempu jsou také ubytovací kapacity pro 18 osob - dva obytné přívěsy, 2 maringotky a 1 chatka - stodolu lze přestavět na apartmánový dům s parkovacím stáním a samostatným vjezdem dle navržené studie - poslední rekonstrukce proběhla v roce 2018 a její součástí bylo: nová střecha, výměna dřevěných oken a izolace Serióznímu zájemci nechá stávající majitel nahlédnout do účetní knihy, kde zájemce uvidí jak si celý areál vede z pohledu vytížení a návratnosti investice. Celý areál je velmi pečlivě udržován a pokud nový majitel bude chtít zachovat stávající \"turistickou\" úroveň ubytování, nejsou zde potřeba žádné větší investice, s výjimkou běžné údržby samozřejmě. Neváhejte mě kontaktovat pro více informací. Autokemp je jedinečná investiční příležitost. Našim klientům pomůžeme s výhodným financováním této nemovitosti. Majitel si vyhrazuje právo prodat nemovitost nejvyšší nabídce. Váš realitní makléř, Josef Andrle. En. náročnost b.: G - Mimořádně nehospodárná Cena: volejte makléři, včetně DPH, včetně poplatků, včetně provize, včetně právního servisu.
PODNIKOVÁ INFORMATIKA - 2.vydání, POUR JAN, GÁLA LIBOR
PODNIKOVÁ INFORMATIKA - 2.vydání, POUR JAN, GÁLA LIBOR - NOVÁ! Každý uživatel informatiky - ať už manažer, obchodník či účetní - by se měl dobře orientovat v možnostech, omezeních a vazbách informačních a komunikačních technologií a jejich aplikací, které se využívají v podnikovém řízení. Kromě manažerů a dalších uživatelů informačních technologií je publikace určena také studentům vysokých škol. Druhé vydání je nově doplněno o příklady analytických postupů a metod. V knize se dozvíte vše potřebné k tomu, abyste díky využití informatiky mohli lépe dělat svůj byznys - lépe řídit firmu, realizovat různé obchodní aktivity, efektivněji využívat lidské, technické, finanční a další zdroje - a aby se tak informatika stala vaší konkurenční výhodou. Další knihy také v naší nabídce - úklid knihovny. ROZMĚRY: Grada Publishing a.s., 2009 - Počet stran: 496 Poštovné a balné zásilkovna 79kč, při platbě předem není zahrnuto v ceně, jinak dle dohody a tarifu ČP.
Vedení účetnictví i daňové evidence
Dovolujeme si Vám nabídnout zpracování účetnictví i daňové evidence. Samozřejmostí je zpracování přiznání k DPH včetně kontrolního a případně i souhrnného hlášení, přiznání k silniční dani, vedení evidence majetku, závazků, pohledávek a vypracování roční účetní závěrky. Možnost také online spolupráce mimo okres Cheb. Nejsme plátci DPH. V případě, že máte zájem využít naše služby, nebo Vás jen zajímá cenová nabídka, neváhejte nás kontaktovat na email: ucetnictvi.cheb@ .
ÚČETNÍ SLUŽBY ( i online )  od 500,-Kč
Nabízím zpracování účetnictví a daňové evidence vč. mezd. Zpracování veškerých daňových přiznání. Zpracování online nebo docházení do firmy vše na základě naší dohody.Ráda zodpovím veškeré Vaše dotazy a moc se těším na naši případnou spolupráci.
Účetní a poradenské služby
Dobrý den, nabízím kompletní externí vedení účetnictví, daňové evidence, zpracování mezd pro malé a střední podniky a podnikatele. Poskytováním služeb v oblasti účetnictví se zabývám více než 10 let. Více informací najdete na mém webu
Vedení účetnictví a daňová evidence
Jste OSVČ nebo malá firma a hledáte účetní? Jak na daně, máte-li příjem z OnlyFans, Bolt, Uber,... Vše zvládneme i online. Vedení účetnictví a daňová evidence Daň z příjmu fyzických i právnických osob Registrace k DPH,.. Zpracování mezd Přiznání k DPH, kontrolní hlášení, souhrnné hlášení Správa datové schránky V případě zájmu mně kontaktujte na ucetnictvi.kalvachova@ pro nezávaznou cenovou nabídku.
Vedení účetnictví a daňové evidence, daňové příznání
Vedení účetnictví a daňové evidence. Přehledy pro ZP a OSSZ. Účetní závěrka. Mzdová agenda. Zastupování na ZP, OSSZ a FÚ. Zpracování podkladů pro daňové přiznání. Daň z příjmu právnický a fyzických osob. DPH. Daň z nemovitosti a jiné.